[ inobradovic @ 13.12.2017. 13:51 ] @
Ko sto kaze naslov Bmw serije 5 benz 2004 i par godina mladji koji je po vama najbolji i ima najmanje decjih bolesti
520, 523, 525, 530 ?
[ inobradovic @ 16.12.2017. 11:52 ] @
Niko nista ?
[ Nebojsa Milanovic @ 16.12.2017. 12:54 ] @
Prilično je to star i redak auto da bi se moglo o njemu reći nešto određenije.

Osim toga, razlike od komada do komada mogu biti jako velike, tako da uopštena priča o takvom modelu nema nekog smisla.

Treba dobro pregledati konkretni komad, i to je to.
[ HoT_Steppa @ 17.12.2017. 07:36 ] @
Baci pogled ovde:

https://www.whatcar.com/bmw/5-.../saloon/2003-2011/used-review/
[ AstralPro @ 17.12.2017. 09:46 ] @
Generalno gledano ova serija 5 je odlicno napravljena. Ima sasvim dovoljno mesta unutra za sve putnike. Auto je lako vozi, izuzetno je stabilan i moze da se vozi po snegu bez ikakvih problema iako vladaju predrasude za zadnji pogon.
Gepek je dovoljno veliki.
Moj primerak je imao mnogo dodatne opreme i sve je radilo. Poslebno je dobar audio sistem.
Nisam imao nijedan kvar za godinu dve dana koliko sam ga vozio, samo redovno odrzavanje.
Sto se tice benzinca jedan moj poznanik je i dalje vlasnik 530i modela mislim da je 2008 godiste. Ulozio je jako mnogo para u popravke, ceo motor je menjan posle toga menjac, u stvari sve sto je moglo da se pokvari pokvarilo se. Njemu je zapao los primerak sto ne znaci da su svi benzinci takvi.

Ono sto je najvaznije pre kupovine otici u BMW centar da se uradi kompletan pregled auta, ispita servisna istorija i redovno sve.

Mislim da je za auto te velicine dovoljan 3.0 benzinac , sve ispod toga je natezanje.
[ Nocni @ 17.12.2017. 20:46 ] @
@AstralPro,
Po snijegu se može voziti ali samo po ravnom kao kod tebe u vojvodini... na uzbrdici je veoma loš i veoma naporan za vožnju i prilično neupotrebljiv.
@inobradovic, moraš biti konkretniji jer bi bilo preopširno da se piše o svim kvarovima a imaju problema pogotovo taj 3.0 benzinac...
Treba da znaš da taj 520, za koga se misli da ima 2.000 kubika, ipak ima nešto ispod 2.200 kubika a ovi 523 i 525 su oba sa 2.500 kubika pa eventualna registracja i prodaja u Srbiji će ići teže...
Motori su im uglađeni i kvalitetni ali relativno su veliki potrošači i tih je auta u principu veoma malo na našim prostorima, najviše ih je upravo u Švajcarskoj gdje se i voze uglavnom benzinci. Zimi taj 523 ili 525 koji su ponajbolji ne troše ispod 15 litara benzina na 100 km. Imaju i problema sa automatskim menjačima kod kojih je popravka veoma skupa... i kad su ispravni "nervozno šaltuju" kao da im je slabo riješen softver...
[ inobradovic @ 18.12.2017. 19:13 ] @
Znaci izbegavati 530 i izbegavati automacke menjace, ipak je ovo dobar napredak i dobar info.
Nocni znam ovo za kubikazu, i mislim da bi najbolje bilo 525x . Ne zelim da pisemo o svim kvarovima vec neko uopsteno koje modele izbegavati.
Evo vec smo model 530 izbacili i oznacili kao losijeg od ponudjenih.