[ korisnikk @ 02.04.2018. 16:34 ] @
Prošli mesec dobijam sms da sam se prijavio na neki servis za video igrice(gamesuite), da će to biti naplaćeno 180 dinara za period od 3 dana, i da pošaljem sms sa nekim tekstom na njihov broj ukoliko želim da se odjavim. Pomislio sam da je prevara upravo to, da naplate odjavnu poruku koju bi poslao, jer znam da se nisam prijavljivao ni na kakav servis. Posle tri dana, nova poruka da se prijava produžava za još tri dana, i da se račun zadužuje za još 180 dinara.

Pozovem mts da proverim o čemu se radi, i dobijam informaciju da mi je račun zaista zadužen za 360 dinara. Objašnjavam da se nisam prijavljivao ni na šta, i da je u pitanju očigledna prevara u kojoj saučestvuju. Pošto mts ovo ne vidi kao prevaru, tražim da blokiraju pomenuti servis za moj broj, medjutim jedino sto mi nude kao mogućnost jeste blokada svih cetvorocifrenih servisa(što mi naravno ne odgovara). Razgovor se završava odjavom sa ovog servisa koju je obavio mts operater.

Danas mi stiže opet ista poruka, isti servis, isto zaduženje 180 dinara za tri dana. Pozivam broj podrške koji sam dobio uz sms, i saznajem da se radi o firmi NTH MEDIA.
Kucanjem firme u google, izlazi veliki broj rezultata sa informacijama o korisnicima koji su zaduženi na isti način(u pitanju je višegodišnja istorija varanja ljudi).

Kako je moguće da mobilni operater ne preduzima ništa na očigledno varanje njihovih korisnika, i ko stoji iza ovih firmi kada ovako dugo rade to što rade, bez bilo kakve odgovornosti?
Napišite ako ste imali slično iskustvo.

[Ovu poruku je menjao korisnikk dana 02.04.2018. u 18:24 GMT+1]
[ anon70939 @ 02.04.2018. 17:01 ] @
Jesi li ignorisao poruke, ili si se stvarno "odjavljivao"?
Čudno mi je da mogu da ti naplate nešto ako je samo jednosmerno, odnosno ako su samo oni tebi slali, a ti nisi odgovarao.
To bi bilo čudno, za dan pošalju SMS na milion adresa, i eto 180 miliona dinara očas posla, a MTS se ne buni.
[ korisnikk @ 02.04.2018. 17:11 ] @
Nisam slao odjavni sms, jer sam mislio da je to jedini način da nešto mogu da naplate.
Ukucaj "nth media sms prevara" u google, ima dosta slučajeva.

[Ovu poruku je menjao korisnikk dana 02.04.2018. u 18:22 GMT+1]
[ anon334571 @ 02.04.2018. 17:46 ] @
Ja bih ovde naveo jedno zakonito pljačkanje koje mora da se ukine a da nas ne proglase za nepodobno tržište. A kad se to kaže misli se - tržište koje nije pogodno za monopoliste i prepredene mafijaše... da nam uzmu i poslednji dinar.

A to se tiče "ugovorne obaveze". Da li potrošač koji potpiše neki ugovor sa VIP-om, MTS-om, Telenor-om, Telekom-om i slično ima neka svoja prava. Da li potrošač može da se pozove na neki zakon i kaže, nisam zadovoljan vašim uslugama, hoću da raskinem ugovor. HA!

Može, ali plati unapred za 2 godine na koliko je ugovor sačinjen. Ja imam tu sreću u nesreći da sam psihijatrijski bolesnik i pošaljem im mail-om otpusne liste i kažem nisam bio uračunjljiv kad sam potpisivao ugovor i ništa nisam plaćao, tačnije te penale nisam plaćao, ali više ne mogu da sa njima zasnivam nikakav ugovor. Čak i to je ugrožavanje prava potrošača ali dobro, neću da potpisujem ugovore.

Ali, da li neki korisnik može da raskine ugovor? Ne može i tu je najveća pljačka. Evo ja sad imam 6 meseci telefon od vip-a na majkino ime i telefon je već postao krš. Šta će oni da urade po tom pitanju? Ništa. Po pitanju toga da mi je memorija puna kojekakvih gluposti. E, pazi ja koji sam godinama sa tehnikom na ti, ne mogu da provalim kako su uspele da se instaliraju te gluposti i eto moram opet da vratim telefon na fabričko podešavanje.

Evo koristim telefon 6 meseci, plaćam mesečno 1200 din, to kad se pomnoži dobija se cifra 7200, znači baćo ja sam telefon otplatio, tj. moja keva. Koristim wireless i to je sve. I uvalli su mi neki paket sa grdnim nekim minutima i ja sad kad hoću da promenim paket da nemam minute da imam jako malo minuta i slično- NE MOŽE bajo. To si potpisao i sad plaćaj.

E to je PLJAČKA. PLJAČKA koju ova država aminuje.

da još nešto. Pre kad ne koristiš fiksni i ne platiš poslednji račun, šta oni urade, suspenduju ti broj, mogu da te zovu mesec dana a ti ne mozes, ako i dalje ne platiš ne mozes ni ti da zoves ni tebe, kad prođe 3 meseca iskljjuče ti broj i? Niko nikom. A DANAS? Danas neće da ti isključe broj i ako ti ne plaćaš i ako ih moliš da raskinete ugovor. NEĆE nego ti beleze svaki mesec dok istekne 2 godine i onda ti posalju pismom pošiljku da duguješ boga oca, I ONDA IMAJU OSNOVA DA TE upute na izvršitelje ona čuvena firma MATRIX koja uteruje dugove.

To sam hteo da vam kažem i što je najgore SVIMA je to normalno. Da plaćaš nešto što ne koristiš.
[ balavi @ 02.04.2018. 18:46 ] @
Istinje problem imala moja majka kad je moja sestricina sa njenog telefona nepaznjom aktivirala nesto slicno tebi
Takodje je dolazila ista poruka I racun see uvecavao
Slanjem poruke is uputstva na dati broj , sve je prestalo

Uradi sto se of tebe trazi nesto si aktivirao nepaznjom
Ili to je Neko mozda cackao tel I aktivirao

U ovom slicaju je Telenor operater , tako da nema to veze do operatera
[ korisnikk @ 02.04.2018. 19:19 ] @
Kao što sam već napisao,nisam svesno aktvirao apsolutno ništa.
Danas, prvo konektovanje na mobilni internet-i poruka automatski stiže(iako je servis odjavljen preko mts-a u prethodnom mesecu).
[ balavi @ 02.04.2018. 19:33 ] @
ne znam , možda imaš rutovan tel i instaliranu aplikaciju koja nije iz Play stora koja je maliciozna (ima aplikacija koje ti same rutuju tel i rade šta hoće) pa ti je napravila to
Možda si naleteo na neku fake aplikaciju u Play storu koja radi takve gluposti ...
možda surfuješ pretraživačem koji je bušan pa si slučajno kliknuo na neki popap prozor ...
možda ti je sistem ne ažuriran pa si nekako fasovao, možga spajanjem na PC

pretpostavljam način na koji si mogao da fasuješ to
možda ti nisi svesno, ali možda je to uradila neka aplikacija ... pretpostavljam , ne mora da znači da je tako
mada , ako si dosta aktivan na tom telu ko zna šta ti prođe a ne opaziš

imaš milion malwera koji na takav način, pa i još gore, zaraze android pa napenale posle tebe ... sve živo pokradu sa tela a ne znaš
imaš i mobitele koji dolaze sa fabrički preinstaliran malwerom, dobro, to možda nije slučaj kod tebe ako si tel uzeo od operatera

ne možeš da zamisliš koliko su oni koji tako zarađuju veoma sposobni

EDIT

recimo šta radi malware

https://www.informacija.rs/Mob...onjene-iz-Play-prodavnice.html



[Ovu poruku je menjao balavi dana 02.04.2018. u 20:47 GMT+1]
[ dusans @ 02.04.2018. 20:14 ] @
Koji genije je smislio premium SMS subsciption koji očigledno pravi više štete nego koristi?
Da operateri lepo isključe naplatu preko dolazećeg SMS-a, oni koji žele recurring, neka lepo pošalju svaki put SMS.
A ne ovako... rezultat = 95% scam poruka koji kradu novac od korisnika, da ne bi smarali onih 5% korisnika legalnih šema.

Međutim, ne žele to operateri - onda ne mogu da se ugrade u SMS-ove, zabole ih što je u pitanju scam.
[ mjanjic @ 02.04.2018. 21:19 ] @
Da je to baš tako, maltene bi 99% korisnika imalo taj problem.

Prvo, gasim sve aplikacije u pozadini iako imam 4GB rama, nema potrebe da ih držim u ramu, jer telefon koristim samo kad moram i za šta moram. Notifikacije stižu normalno npr. za mejl, pa nema potrebe da mi u ramu čuči gmail ili outlook klijent, lepo sve to pogasim.

Takođe, u pojedine programčiće dolaze reklame (tipa za 'baterijsku lampu' i sl.), i treba dobro paziti da aplikaciju zatvorite bez otvaranja reklame. Dešava se i da reklama tako iskoči da prekrije aplikaciju i da se mora kliknuti na reklamu da se zatvori. A dobro znate da se može isprogramirati da kod uradi bilo šta na događaj zatvaranja prozora.


Ukratko, vi mislite da niste uradili ništa pogrešno, ali otku toj agenciji baš vaši brojevi, a ne brojevi svih nas?
Moguće da ste preko tih brojeva aktivirali nešto drugo, a ova agencija kupila bazu brojeva od te druge kod koje imate nešto aktivirano (a bezazleno), ko zna.

Ja ni MTS-ov servis nisam instalirao kao aplikaciju, ne zanima me ništa, a i telefon sam uzeo sa 99% čistim androidom...

MS sa je istrajao kad je imao 12% tržišta u Evropi i da su malo više poradili na developerima i promociji, kao i da su pojedincima ponudili alternativu za pločice (kojima ništa ne fali, nikad nisam kontao zašto smetaju ljudima), imali bi sada preko preko 30% tržišta, jer su neke stvari funkcionisale perfektno u par dodira prstom, a kod Androida... dovoljno je to što sve notifikacije prikaže odjednom na ekranu grupisane po servisima, umesto da mogu npr. da pogledam samo notifikacije za mejlove, ili za SMS ili šta već želim. Banalna stvar, ali kod Win-a je to neuporedivo preglednije.
[ anon70939 @ 02.04.2018. 21:33 ] @
Citat:
mjanjic:Ja ni MTS-ov servis nisam instalirao kao aplikaciju, ne zanima me ništa, a i telefon sam uzeo sa 99% čistim androidom...

Ja tek ne znam otkud ljudima hrabrost da koriste one bankovne aplikacije na telefonu. Pa i na kompu kad se logujem, nije mi svejedno.

A što se tiče MS, čak sam kupio flagship tada L930, samo da ne koristim Android i koliko god sam govorio kako mi ništa više od toga ne treba, prilično su me nervirale neke stvari preko kojih nisam mogao da pređem, pa sam se vratio na android. Slažem se da je šteta što nisu malo bolje pogurali. Imali su odličnan start sa slabijim telefonima koji su za razliku od Androidovih mogli da rade brzo i bez bagova, dok je kod androida tad bila praksa da se malo malo pa odradi factory reset kako bi telefon živnuo malo. Sad je malo drugačije.
[ Jamajca @ 02.04.2018. 22:04 ] @
Citat:
miltop:
Ja bih ovde naveo jedno zakonito pljačkanje koje mora da se ukine a da nas ne proglase za nepodobno tržište. A kad se to kaže misli se - tržište koje nije pogodno za monopoliste i prepredene mafijaše... da nam uzmu i poslednji dinar.

A to se tiče "ugovorne obaveze". Da li potrošač koji potpiše neki ugovor sa VIP-om, MTS-om, Telenor-om, Telekom-om i slično ima neka svoja prava. Da li potrošač može da se pozove na neki zakon i kaže, nisam zadovoljan vašim uslugama, hoću da raskinem ugovor. HA!

Može, ali plati unapred za 2 godine na koliko je ugovor sačinjen. Ja imam tu sreću u nesreći da sam psihijatrijski bolesnik i pošaljem im mail-om otpusne liste i kažem nisam bio uračunjljiv kad sam potpisivao ugovor i ništa nisam plaćao, tačnije te penale nisam plaćao, ali više ne mogu da sa njima zasnivam nikakav ugovor. Čak i to je ugrožavanje prava potrošača ali dobro, neću da potpisujem ugovore.

Ali, da li neki korisnik može da raskine ugovor? Ne može i tu je najveća pljačka. Evo ja sad imam 6 meseci telefon od vip-a na majkino ime i telefon je već postao krš. Šta će oni da urade po tom pitanju? Ništa. Po pitanju toga da mi je memorija puna kojekakvih gluposti. E, pazi ja koji sam godinama sa tehnikom na ti, ne mogu da provalim kako su uspele da se instaliraju te gluposti i eto moram opet da vratim telefon na fabričko podešavanje.

Evo koristim telefon 6 meseci, plaćam mesečno 1200 din, to kad se pomnoži dobija se cifra 7200, znači baćo ja sam telefon otplatio, tj. moja keva. Koristim wireless i to je sve. I uvalli su mi neki paket sa grdnim nekim minutima i ja sad kad hoću da promenim paket da nemam minute da imam jako malo minuta i slično- NE MOŽE bajo. To si potpisao i sad plaćaj.

E to je PLJAČKA. PLJAČKA koju ova država aminuje.

da još nešto. Pre kad ne koristiš fiksni i ne platiš poslednji račun, šta oni urade, suspenduju ti broj, mogu da te zovu mesec dana a ti ne mozes, ako i dalje ne platiš ne mozes ni ti da zoves ni tebe, kad prođe 3 meseca iskljjuče ti broj i? Niko nikom. A DANAS? Danas neće da ti isključe broj i ako ti ne plaćaš i ako ih moliš da raskinete ugovor. NEĆE nego ti beleze svaki mesec dok istekne 2 godine i onda ti posalju pismom pošiljku da duguješ boga oca, I ONDA IMAJU OSNOVA DA TE upute na izvršitelje ona čuvena firma MATRIX koja uteruje dugove.

To sam hteo da vam kažem i što je najgore SVIMA je to normalno. Da plaćaš nešto što ne koristiš.


i ja sam uzeo kevi taj paket, a telefon je bio 1 dinar. A ne dobijas samo telefon vec i besplatne minute SMS i internet. Taj paket bez telefona je 800 din, znaci telefon je 400 mesecno tj 24 meseca ukupno 9600 ili 80 evra sto je ok za neki Alcatel prostiji ili WIKO

Nije mi bas jasna tvoja primedba.
[ ademare @ 03.04.2018. 00:03 ] @
Nekada se MTS zezne , pa da solidan telefon , uz mali paket . Ja sam tako uzeo Lenovo Vibe C u paketu od 799 din mesecno , za 1 din .

Telefon nije nista narocito, ali dovoljan za decu i penzionere .

Inace racunica za paket MIX S je jos povoljnija ! Ne daju odavno popust za pakete , bez telefona 50 % , vec je za ovaj MIX S , paket bez telefona 24 meseca po 559 din . Tako da ispadne da je telefon 24 X 240 din = 5760 din i to na kredit Kako je taj telefon zavisno od prodavnice do prodavnice kostao oko 90 Eura , ispalo je da ga MTS daje upola cene plus na rate .
[ dlalic @ 04.04.2018. 08:33 ] @
A sto ti ne odgovara zabrana svih VAS sevisa?
mParking ce ti i dalje raditi (ovo im napomeni da ti ostave), da li koristis jos neke servise?
[ korisnikk @ 15.05.2018. 20:35 ] @
Pljačka se nastavlja i ovaj mesec,ista poruka drugi servis(pošto je prethodni blokiran).
O kakvoj pljački se radi govori to, da mi je 10 sekundi posle poruke o prijavi na servis,stigla poruka o odjavi sa servisa(bez moje intervencije) a račun ipak opet zadužen za 180 dinara.
Tražio sam objašnjenje šta me automatski prijavljuje na njihove servise,oni neće da daju tu informaciju.
Prenosim njihov email:
Citat:
Poštovani,

Obaveštavamo Vas da je na telefonskom broju koji ste nam dostavili bile aktivne pretplatničke premijum usluge Gamesuite i PlayZone.

Ova usluga zahteva inicijalno angažovanje korisnika; naime, kako bi se prijavio na gore navedeni servis, korisnik je morao da na internet stranici servisa klikne na dugme PRETPLATI SE i time prihvati opšte uslove korišćenja servisa. Korisnik je u prvoj SMS poruci koju je primio nakon što je kliknuo na dugme PRETPLATI SE, a koja je besplatna, ponovo bio upoznat sa svim relevantnim informacijama o izabranoj usluzi - na koju uslugu se pretplatio, koliko usluga košta, kao i kako može da se odjavi sa usluge. Korisnik je po prijavi bio u mogućnosti da uživa u sadržajima koji su dostupni na portalu, a preko pristupnog linka koji mu se isporučivao po dinamici navedenoj u besplatnoj info poruci.

Prijava na uslugu Gamesuite je izvršena dana 17.03.2018. Usluga je odjavljena dana 20.03.2018., čime su naplate zaustavljene, a korisnik je do odjave zadužen iznosom od 360,00 RSD.
Prijava na uslugu Gamesuite je izvršena još jednom dana 02.04.2018. Usluga je odjavljena dana 02.04.2018., čime su naplate zaustavljene, a korisnik je do odjave zadužen iznosom od 180,00 RSD.
Prijava na uslugu PlayZone je izvršena dana 03.05.2018. Usluga je odjavljena dana 03.05.2018., čime su naplate zaustavljene, a korisnik je do odjave zadužen iznosom od 180,00 RSD.

Ne zalazeći u činjenicu da nije pronađen osnov, a kao izraz dobre volje, odlučili smo da usvojimo Vašu reklamaciju, budući da naša poslovna politika podrazumeva brigu o zadovoljstvu korisnika usluga koje imamo u svojoj nadležnosti. To u ovom konkretnom slučaju znači da smo spremni da Vam nadoknadimo sve troškove koje je izazvalo korišćenje naših usluga. Zahtev za storniranje spornog zaduženja će u skladu sa procedurom biti prosleđen Vašem operateru radi dalje obrade.


Srdačan pozdrav,


Teodora Maksić

_____________________________

Korisnički servis


Mail: [email protected]

U ovoj poruci se mogu nalaziti poverljive informacije. Ne smete ih širiti dalje, distribuirati, kopirati, reprodukovati, menjati ili bilo kome na bilo koji način objavljivati. Ako niste navedeni primalac ove poruke, treba da uništite ovu poruku sa vašeg računara.

Obratite pažnju na zadnje tri rečenice iz email-a.
[ mjanjic @ 15.05.2018. 22:37 ] @
Da slučajno nemaš neke igrice ili neku aplikaciju koje u pozadini odrade to "prijavljivanje" usluge?
Ja bih najpre rekao da si instalirao neku sumnjivu aplikaciju.
[ Java Beograd @ 16.05.2018. 07:26 ] @
Kad se instalira android aplikacija, bude onaj spisak upozeranja: (na primer) da aplikacija čita fajlove, da čita korisnike, ..., da može da šalje SMS ...
Ako si instalirao neku takvu aplikaciju, onda ona može sama da šalje SMS.
[ Ell Diablo @ 16.05.2018. 12:12 ] @
Pa verovatno je tako nesto odobrio a da se sad ne moze setiti :) Lepo ti napravi SS liste aplikacija pa nam okaci ovde.
[ anon70939 @ 16.05.2018. 12:15 ] @
Jeftinije mu je da kupi drugi telefon :D