[ mb57 @ 13.05.2018. 14:29 ] @
Godinama imam otvoren tekući račun kao i devizni račun u Banca Intesa.
Dugo sam koristio aplikaciju Intesa Mobi na mob. telefonu za sve transakcije. Problem je nastao kada sam otišao iz Srbije. Posle nekog vremena ukinuli su mi mogućnost korišćenja aplikacije Intesa Mobi?! Pokretanjem iste, na kreako mi je izašla poruka da je pristup aplikaciji blokiran zbog nekorišćenja.
Uputio sam mejl banci jula prošle godine ali me nikada nisu udostojili odgovorom?
Ostavio izvesnu sumu na tekućem (cca nekih 10.000 dinara) da bi mogao sa računa da plaćam čuvanje mobilnog broja koji koristim od 1998 kao i za.... i banka je uredno skidala novac za raznorazne "usluge" sa tekućeg za polovinu tog zaduženja a polovinu ostavljala na kamatu. Dug se uvećavao a novac sa tekućeg je potrošen skidanjem sa njihove strane. Sada sam dobio izveštaj da sam u minusu nekih par stotina dinara.
Ponovo sam im uputio mejl sa pitanjem zašto su mi blokirali pristup Intesa Mobi a time jedini način pristupu mom računu iz inostranstava kao i plaćanju sa istog i čekam odgovor.
Pitanje je da li mejl ima pravno dejstvo pisanog podneska, pošto imam još par mejlova upućenih banci ali bez odgovora mada je svaki upućen na: [email protected]
Ne mogu da verujem da ne žele da mi odgovore i da se problem reši?
Još prošlog leta sam im napisdao da neću priznati dug koji je nastao njihovim blokiranjem jedinog načina pristupanju računun iz inostranstva, a time mi je onemogućen uvid u račun kao i korišćenje računa kako za plaćanje tako i za prebacivanje novca iz inostranstva.
Sve što od njih dobijam su reklame i zaduženja!
[ bakara @ 13.05.2018. 14:37 ] @
On line pristup se blokira nakon mislim 3 meseca ne koriscenja, i moze se reaktivirati sa LIB brojem ali se za to moras pojaviti licno na salteru banke.
Usput intesa ima i pravilo da svakih par meseci moras generisati novu sifru sto si verovatno takodje propustio nekoriscenjem tako da je taj nalog 100% blokiran.

Na drugi nacin to ne mozes resiti osim da se pojavis licno u banci sa LK.
Mail ti tu nece pomoci, bolje da si pozvao telefonom da objasnis problem.
[ mb57 @ 13.05.2018. 14:48 ] @
Zvanje iz inostranstva je skupo, posebnoako se ima u vidu preslušavanje svih opcija i čekanje slobodnog operatera.
Zašto je sporno obraćanje mejlom u kome sam im sve napisao? Posebna je priča što me nisu na isti čak udostojili bilo kakvim odgovorom.
Pošto nisam u mogućnosti da se fizički pojavim u banci, to ne znači da nemam prava da od njih tražim rešenje problema.
Meni je cela priča krajnje nekorektna da ne kažem džukačka.
Da, da napomenem, nigde nisam pročitao da piše da aplikaciju blokiraju nakon xy vremena.
[ Living Light @ 13.05.2018. 15:55 ] @
Izgleda da su iz nekog (samo njima) znanog razloga,
odlucili da nisi siguran a ni povoljan klijent.

Banka ima pravo na to, kad zakljici/pretpostavi da ces ti da uradis neku "manipulaciju".

Ebg, svaka firma ima svoje uslove...
[ mb57 @ 13.05.2018. 16:07 ] @
O kakvoj manipulaciji pišeš?
Lepo sam napisao, jedini pristup računu iz inostranstva je putem aplikacije a oni su mi je blokirali pre više od godinu dana?
Za to vreme, samo mi uvećavaju dug i prave minus.
Imao sam kreditnu karticu AMEX i VISA. AMEX sam otkazao pre odlaska a VISU zadržao zbog kartice koja mi je nudila osiguranje u drugim zemljama. Itu su prošle godine ukinuli a u međuvremenu mi je istekao i rok važenja VISA kartice a novu nisam podigao jer nisam u Srbiji. I po tom pitanju sam im pisao i na taj mejl mi nisu odgovorili?
Stvarno ne razumem na šta sugerišeš tvojim pisanjem?
[ Branimir Maksimovic @ 13.05.2018. 16:09 ] @
Zatvori racun. Prosto i jednostavno. Trebao si to odmah da uradis.
[ mb57 @ 13.05.2018. 16:12 ] @
Trebao mi je isti i zato sam i ostavio nešto novca na istom. Takođe, hteo sam na nisti ali devizni da šaljem novac i sve kontrolišem putem Intesa Mobi aplikacije.
Pošto je sve blokirano, obratio sam im se ali bez odgovora.
Bar da mi odgovore kako rešiti problem sem fizičkog dolaženja u banku?
[ bananaphone @ 13.05.2018. 16:21 ] @
Slican slucaj sa Hypo - odnosno Addiko - morao sam otici u ekspozituru...
[ Miroslav Cvejić @ 13.05.2018. 17:44 ] @
Ja sam nedavno imao problem sa Intesom. Isto iz inostranstva. Posle vrlo kratke prepiske su oni mene zvali na mobilni (Litvanski broj jer sam im rekao da sam u romingu), lepo smo se ispričali i problem je rešen.

Recimo da je cela prepiska sa razgovorom trajala manje od sat vremena.

Tako da, možda je problem u pokretaču teme a ne u banci?
[ valerijan @ 13.05.2018. 17:49 ] @
Koka kola ~ mb57 ~ suzuki sigurno nije izvor problema.
[ mb57 @ 13.05.2018. 17:52 ] @
Citat:
Miroslav Cvejić:
Ja sam nedavno imao problem sa Intesom. Isto iz inostranstva. Posle vrlo kratke prepiske su oni mene zvali na mobilni (Litvanski broj jer sam im rekao da sam u romingu), lepo smo se ispričali i problem je rešen.

Recimo da je cela prepiska sa razgovorom trajala manje od sat vremena.

Tako da, možda je problem u pokretaču teme a ne u banci?

Biće da je problem u tome što sam te nedavno prozvao kao ubedljivo najgoreg moderatora na es, što nije samo moje mišljenje!
Ubiće te sujeta!
[ Java Beograd @ 14.05.2018. 08:04 ] @
Čekaj, ovde se govori o mobilnoj aplikaciji. A šta je sa web aplikacijom ? Da li to koristiš ?
[ Lavlja_Jazbina @ 14.05.2018. 10:11 ] @
MB57...Problem mejlom opisi nekom ko je ovde da skrati put objasnjenju,vidi i ovo sto ti Java predlaze.

I nemoj da se sIkiras,mora covek da ponovi da je u litvaniji.Kako da je otisao u Las Vegas.Mada odakle je otisao verovatno mu i jeste..
[ Doktor Hlad @ 14.05.2018. 10:19 ] @
Citat:
mb57:
Zvanje iz inostranstva je skupo


Pa kog si djavola onda odlazio tamo? Ja sam mislio da nasi ljudi odu u inostranstvo radi boljeg zivota a tebi skupo par evra za par minuta razgovora...
[ Doktor Hlad @ 14.05.2018. 10:21 ] @
Citat:
Miroslav Cvejić:Posle vrlo kratke prepiske su oni mene zvali na mobilni (Litvanski broj jer sam im rekao da sam u romingu)


Kakav uspeh si ostvario, skroz neverovatno. Bio si u romingu (kao da si na Marsu) pa su te zvali na lokalni broj i ustedeo si par stotina dinara. Svi ti ovde zavidimo :)
[ mb57 @ 14.05.2018. 19:25 ] @
Konačno su me udostojili odgovorom, mada mi isti ne rešava problem:

Citat:
Poštovani,

Zamolićemo Vas da nam prosledite podatak o Vašem datumu rođenja kako bi izvršili proveru Intesa Mobi aplikacije.

Takođe se ovim putem izvinjavamo što na prethodno obraćanje nije prosleđen odgovor.

Kada je upitanju deaktivacija kartice, zahtev je moguće podneti samo od strane vlasnika u ekspozituri Banke ili od strane drugog lica uz specijalno punomoćje.

Nakon izvršene provere Vas obaveštavamo da jeste došlo do blokade Intesa Mobi aplikacije.

Deblokadu je moguće izvršiti u bilo kojoj ekspozituri Banke.

Takođe stanje po kreditnim karticama i pružanje informacija o mogućnosti uplate obaveza po istoj je svakako bilo dostupno pozivanjem Kontakt Centra.

Svakako ukoliko ste nezadovoljni možete se obratiti Odeljenju za upravljanje zadovoljstvom klijenata na mail : [email protected]


Za dodatna pitanja Vam svakako stojimo na raspolaganju kao i Kontakt Centar Banca Intesa na broju 011/ 310 88 88, radnim danom od 08:00 do 21:00 i subotom od 09:00 do 14:00.



S poštovanjem,

Ružica Radovanović

Banca Intesa Beograd
Agent Odeljenja Kontakt Centra
Odeljenje Kontakt Centra
Sektor za razvoj i podršku poslovne mreže
[ bakara @ 14.05.2018. 19:34 ] @
Sve sam ti ja to vec napisao u prvom postu
u svakom slucaju to ne mozes da resis "na daljinu", jednostavno banke nemaju poverenje ni u koga.
[ SlobaBgd @ 14.05.2018. 19:41 ] @
Odeljenju za upravljanje zadovoljstvom klijenata?!
Jbt, kako to zvuči, kao nešto što bi izmislili Haksli i Orvel. Pazi, oni upravljaju mojm zadovoljstvom?! Ista glupost kao i "bankarski proizvod".
Uvode novogovor i prave ovce od nas.
[ mb57 @ 14.05.2018. 19:58 ] @
Citat:
bakara:
Sve sam ti ja to vec napisao u prvom postu :)
u svakom slucaju to ne mozes da resis "na daljinu", jednostavno banke nemaju poverenje ni u koga.

Možda nisi obratio pažnju na moj prvi post u kome sam napisao da sam im se obratio još jula 2017?
Tek sada, gotovo godinu dana kasnije, izvinjavaju se što sam malo čekao na odgovor i kažu da mogu da napravim specijalno punomoćje i onda sa istim da u moje ime ode neko drugi u banku.
E stvarno su mi pomogli.
Sada treba da čekam još godinu dana da mi definišu to specijalno punomoćje, da isto zbog manjakvosti specijalnosti ne odbiju.
Za to vreme, uredno će mi gomilati održavanje kartice koju nisam podigao?!

[ CoyoteKG @ 14.05.2018. 20:03 ] @
Citat:
Odeljenju za upravljanje zadovoljstvom klijenata


hhahahaha, ovo je najjace odeljenje za koje sam do sad cuo :D
Prestiglo je cak i onu poziciju "Office Angel"
[ Living Light @ 14.05.2018. 20:22 ] @
Citat:
valerijan: Koka kola ~ mb57 ~ suzuki sigurno nije izvor problema.

Valerian, pogresio si,

Nema ON problema sa tim. Odakle ti take ideje?
[ RoRa @ 14.05.2018. 20:38 ] @
Prepiska između banke (telekoma itd) i klijenta je poverljiva i nije dozvoljeno sadržaj iste davati na uvid drugima.
[ Living Light @ 14.05.2018. 20:42 ] @
Rodjače,
...iz koje "Anglo-SZEXonske" države pišeš ovaj post ?

Nisi povukao vodo-kotlic , moj Junače !

[ Living Light @ 14.05.2018. 21:10 ] @
Ovde u Srbiji nema takve prevare !
Ovde kad te prevare, odmah dobiješ kofčeg "Gratis" !

Samo da te izmere.....

https://www.youtube.com/watch?v=M5kwZZEobCU


[ bakara @ 14.05.2018. 21:14 ] @
Citat:
mb57:
Sada treba da čekam još godinu dana da mi definišu to specijalno punomoćje, da isto zbog manjakvosti specijalnosti ne odbiju.
Za to vreme, uredno će mi gomilati održavanje kartice koju nisam podigao?!


Evo ja cu ti pomoci...
To punomocje moras overiti licno ti kod notara, znaci opet se moras fizicki pojaviti.
[ mb57 @ 15.05.2018. 09:35 ] @
Citat:
bakara: Evo ja cu ti pomoci...
To punomocje moras overiti licno ti kod notara, znaci opet se moras fizicki pojaviti.

Problem je u specijalnosti?
Znači, odem kod notara i napišem to punomoćje onako kako mislim da treba da glasi, i platim ga. Pošaqem ga u Srbiju nekom od prijateqa i on mora sa istim kod sudskog prevodioca da isto prevede i overi. To zahteva vreme i novac. Ok. Platim i to i ostanem još dužan ortaku za wegov trud. On ode u banku a oni pogledaju punomoćje o kažu ne može, nije dobro napisano, nije specijalno?!
Danas sam im poslao novi mejl koji je malo nabijen negativnom energijom:
Citat:
Poštovana,


da li je u pitanju autizam ili nešto drugo, ne znam ali prosto ne mogu da verujem šta mi pišete kao odgovor?
Uporno pokušavam da Vam objasnim da se ne nalazim u Srbiji a Vi me upućujete na ekspoziture u Srbiji? Jel treba da sednem u avion i doletim u Srbiju da bi mi odblokirali aplikaciju?
Da li ste svesni šta mi pišete? Kažete da mogu napisati specijalno punomoćje? Pa zašto mi niste pojasnili u čemu je ta specijalnost da ne bi gubio vreme i novac odlazeći kod notara i prevodioca a na kraju u banci da mi odbiju punomoć jer nije specijalno?
Da li iko od Vas čita to što pišete kao odgovor klijentima?
Malo Vam je što me niste udostojili odgovorom 10 meseci pa mi sada pišete nebuloze.
Da li ste u stanju da mi date precizan odgovor, mogućnost, da rešim nastali problem iz inostranstva a koji mi neće proizvesti nepotrebne materijalne troškove kao i oduzimati moje vreme?
Zašto me niste obavestili da će aplikacija biti blokirana i razlog blokade?
Imate moju mejl adresu na koju mi uredno šaljete reklame i izveštaje. Na istu ste mogli, u cilju upravljanja zadovoljstvom klijenata, da mi pošaljete dopis, upozorenje, da će te blokirati aplikaciju iz tog i tog razloga.
Da ste to uradili, u skladu sa vašim zalaganjem za zadovoljstvo klijenata, ove prepiske ne bi bilo.

[ Doktor Hlad @ 15.05.2018. 10:25 ] @
@mb57

A jel ti zaista mislis da sada treba da oni tamo svi padnu na dupe zato sto si ti u inostranstvu i da za tebe specijalno suspenduju sve procedure?

Ti si bas zaslepljen svojim "inostranstvom"... pa nije ti banka kriva sto si ti u inostranstvu.
[ mb57 @ 15.05.2018. 11:10 ] @
Citat:
Doktor Hlad: @mb57

A jel ti zaista mislis da sada treba da oni tamo svi padnu na dupe zato sto si ti u inostranstvu i da za tebe specijalno suspenduju sve procedure?

Ti si bas zaslepljen svojim "inostranstvom"... pa nije ti banka kriva sto si ti u inostranstvu.

Očigledno je da nisi shvatio poentu. Moje apostrofiranje boravka u inostranstvu je u kontekstu odgovora da mogu u bilo kojoj ekspozituri da....?
Da sam u Srbiji, sigurno je da bi otišao do prve i rešio problem. Pošto nisam, tražim rešenje. Da li je to tebi jasno ili ne u opšte nije važno za temu.
U međuvremenu sam dobio odgovor na gornji mejl i prvi put su mi konkretno dali odgovor:
Citat:
Poštovani,

Ovim putem Vas obaveštavamo da ukoliko se sredstva autentifikacije (usluga plaćanja) ne koriste duže od 90 dana ona se automatski blokiraju i izlazi prozor u kom piše "informacije" prilikom plaćanja. Deblokadu sredstava autentifikacije možete izvršiti u bilo kojoj ekspozituri Banke Intese ili drugo lice na osnovu specilalnog punomoćja.Nažalost banka nema uslugu sms obaveštenja prilikom isticanja usluge plaćanja.

Potrebno je da sastavite Punomoćje koje u originalu, poštom, dostavljate licu koje ovlašćujete - Punomoćniku. Punomoćje je potrebno da bude overeno od konzulata Republike Srbije ili od strane notara, sudova i drugih nadležnih organa zemlje u kojoj boravite. Potrebno je da se prilikom sastavljanja Punomoćja kod nadležnih organa u Punomoćju identifikujete sa ličnim dokumentom sa kojim ste se identifikovali kada ste prvi put uspostavili poslovni odnos sa Bankom. Pored overe notara možda će biti potrebno, da bude overeno i pečatom Apostillom. Detaljne informacije o načinu overe Punomoćja, preporučujemo da potražite na zvaničnom sajtu Ambasade republike Srbije u zemlji u kojoj boravite.

Punomoćje mora biti precizno napisano i treba da sadrži sledeće podatke

· Vrstu ovlašćenja, sa jasno navedenim pojedinačnim radnjama koje Punomoćnik vrši u ime i za račun Vlastodavca (npr. generalno, specijalno tj.ograničeno ovlašćenje uz naznaku ograničenja, npr. ovlašćenje radi kupoprodaje odnosno zakupa nepokretnosti, ovlašćenje samo za otvaranje računa, itd.)
· Ime i prezime, adresu, JMBG i/ili broj identifikacionog dokumenta i/ili datum rođenja Punomoćnika,
· Ima i prezime, adresu, JMBG i/ili broj identifikacionog dokumenta i/ili datum rođenja Vlastodavca,
· Datum overe punomoćja,
· Validnu overu nadležnog organa,
· Potpis Vlastodavca

Punomoćnik koji otvara račun u ime i za račun Vlastodavca, dužan je da prezentuje original Punomoćja i overenu kopiju identifikacionog dokumenta Vlastodavca (ne stariju od 3 meseca) ili original na uvid kao i svoja identifikaciona dokumenta.

Punomoćnik je ovlašćen da preduzme samo one radnje/poslove koje su precizno navedene u posebnom Punomoćju, što znači da nije ovlašćen da preduzme, u ime davaoca punomoćja, radnje/poslovi koje nisu navedene u posebnom Punomoćju. Ukoliko je Punomoćje napisano na stranom jeziku, obavezan je prevod na srpski jezik overen od strane ovlašćenog sudskog tumača.

Ovo su mogli da mi napišu još prošle godine ali nisu našli za shodno ni da mi uopšte odgovore. Očigledno je da se mora nastupiti malo grublje da bi se od njih dobio precizan odgovor u cilju mog zadovoljstva kao klijenta.
Evo sad sam, recimo, zadovoljan.
[ CoyoteKG @ 15.05.2018. 13:21 ] @
Ja sam do sada uvek na fin nacin zahtevao bilo kakav info od njih, i imaju odlican support. Doduse u Intesu sam presao pre par meseci, videcemo...
[ mb57 @ 15.05.2018. 14:36 ] @
Ne znam da li je u pitanju forum (možda neko iz banke ima uvid u temu) ili nešto drugo ali sada mi odgovaraju ekspeditivno?
Citat:
Poštovani,

Ovim putem Vas obaveštavamo da je Vaš dopis primljen i prosleđen nadležnoj službi kao zvaničan prigovor.
Svakako ćete odgovor dobiti od nadležne službe.
Za dodatna pitanja Vam svakako stojimo na raspolaganju kao i Kontakt Centar Banca Intesa na broju 011/ 310 88 88, radnim danom od 08:00 do 21:00 i subotom od 09:00 do 14:00.

A sve je ovako moglo još pre deset meseci kada sam im se obratio mejlom i opisom problema. Zašto su ignorisali moje obraćanje za pomoć ne znam. Očigledno je, iz cele prepiske, da nisu baš zainteresovani za ulaženje u suštinu problema nego ili ne odgovore ili šalju šablonske odgovore.
Da je bilo samo malo dobre volje, sve se davno moglo rešiti.
[ Lavlja_Jazbina @ 15.05.2018. 15:00 ] @
Citat:
Ne znam da li je u pitanju forum (možda neko iz banke ima uvid u temu) ili nešto drugo ali sada mi odgovaraju ekspeditivno?


Ti nas ovde smatras za veverice?!
[ mb57 @ 15.05.2018. 18:22 ] @
O kakvim vevericama je reč?
[ Lavlja_Jazbina @ 15.05.2018. 20:45 ] @
Domacim!
[ miki069 @ 16.05.2018. 12:29 ] @
Gde si u "inostranstvu"?
Zabela?
[ Doktor Hlad @ 19.05.2018. 14:20 ] @
Citat:
mb57:
Citat:
Doktor Hlad: @mb57

A jel ti zaista mislis da sada treba da oni tamo svi padnu na dupe zato sto si ti u inostranstvu i da za tebe specijalno suspenduju sve procedure?

Ti si bas zaslepljen svojim "inostranstvom"... pa nije ti banka kriva sto si ti u inostranstvu.

Očigledno je da nisi shvatio poentu. Moje apostrofiranje boravka u inostranstvu je u kontekstu odgovora da mogu u bilo kojoj ekspozituri da....?


Pa sta je problem sa odgovorom? To sto si ti u inostranstvu ne cini odgovor netacnim.

A sto se tice punomocja specijalno je to sto moras tacno da napises sta ovlascujes nekoga da uradi za tebe. Znaci, ne moze da napises "ovlascujem peru da me zastupa pred bankom" vec mora precizno: "ovlascujem peru da u moje ime zatrazi od banke deblokadu usluge te i te..." (ili sta vec trazis). Ali ni slucajno nemoj da zaboravis da napomenes da si u inostranstvu :)
[ mb57 @ 19.05.2018. 14:40 ] @
@Doktor Hlad,

Ne znam zašto ti je problem da shvatiš da je ceo problem u tome što me nisu udostojili odgovorom na moj upit DESET meseci!
Za to vreme su mi uredno skidali novac sa tekućeg računa za "održavanje". Sada, kada je nestalo novca, setili su me se?
Sve je moglo da se reši da su imali dobru volju. Zašto mi nisu odgovorili, ne znam, samo su mi uputili izvinjenje pre nekoliko dana.
Sve što su mi napisali sada, posle nekoliko mejlova natezanja, mogli su odmah, još prošle godine.
Da li sada razumeš u čemu je problem? Ako ne razumeš, batali. Sad vidim da je ovo postavljanje na forumu bilo pogrešno. Ovde većina voli da pod*ebava i odmaže a ne da pomogne.
Što se mene tiče, tema je zatvorena za forum.

[ Doktor Hlad @ 19.05.2018. 15:34 ] @
Citat:
mb57: @Doktor Hlad,

Ne znam zašto ti je problem da shvatiš da je ceo problem u tome što me nisu udostojili odgovorom na moj upit DESET meseci!


Ja sam mislio da je problem u tome sto te salju u ekspozituru a ti u inostranstvu?

A inace, da je tebe zanimao odgovor ti bi ga pronasao posle dan-dva ali posto te nije zanimalo onda si pustio da prodje deset meseci.
[ mb57 @ 19.05.2018. 15:42 ] @
Ako ti je stalo da budeš u pravu, tako što ćeš čitati površno prepisku, ok, neka ti bude.
U pravu si bez obzira što nisi upućen.
[ Doktor Hlad @ 21.05.2018. 09:34 ] @
Hoces da kazes da ustvari postoji neki treci problem za koji ne znamo? :)
[ since1986BC @ 19.09.2020. 08:47 ] @
Stara tema, isti naslov, drugi problem.

Imam problem sa Intesa Online bankingom. Zakucava Aseba Crypto Signer, moj-njihov zaključak,
Zvao sam podršku, radili su nešto (ažuriranja softwera, instalacija nekih sertifikat paketa, ... ). Nije pomoglo.
Na kraju su mi instalirali neki offline program ali mi mrsko da sve komitente opet kucam a imam ih dosta.

Normalno je radilo sve do pre par nedelja a onda problem. Otkucam nalog za prenos i samo se smrzne proces. Gasi browser, ponovo logovanje.
Zamenio Chrome sa Firefox i neko vreme radilo a onda i tamo problem.
Onda skontam, Firefox sad ima u sebi fabrički add-bloker/tracker pa i to isključim. Proradi plaćanje ali posle 2, 3 ,4 uplate smrzne.

Jel ima neko sličan problem? Tehnička je rekla da šalju pisani zahtev proizvođaču softwera.

Posmislim da nije problem u čitaču kartica ali ne znam kakve bi siptome trebalo da pokaže? Detektuje karticu. Windows ga prepoznaje.