[ gilopile @ 28.09.2018. 13:29 ] @
Zdravo zivo,

Drustvo, da li neko zna iz iskustva koji djavo se zapusi u karburatoru kad ne dobija gorivo, svecica suva.

Rastavljao karburator, produvavao, cini se da je sve ok, ali samo jedna dizna mi je nejasna, ona gde je `plovak dole` ima neka gumica unutra, a ne mogu nista da vidim ni da je skinem.

Ostalo sam bajagi cistio i nista. Stavio neki drugi karburator, matori, sa njom se javila, upali, pa se ugasi kao isto da ne dobija gorivo dovoljno...

Nista mi nije jasno ni sa onom membranom gore, da li ona crkava, mada nije pukla i sl.?

Bilo koja informacija je dobro dosla.

Inace, radila je ok, pre nego je ugasena pre mesec dana i onda se ovo desava. Ranije sam pumpom za bicikl znao da dunem u diznu gde ide iz karburatora crevo i uvek bi tako upalila ako mi se desi da nekad nece da startuje. Sada i to `pali`, ali odmah se ugasi...Poludeh, ne znam vise sta da gledam.
[ dusanboss @ 28.09.2018. 13:48 ] @
Membrana ti je otišla 99%. Promeni je i biće ok. Mislim da je oko 500 din. Vremenom istrule i ukrute se od benzina. Nemoj da te buni to što nema vidljivih oštećenja na njoj.

Simtomi i činjenica da se očistio karburator ukazuju na membranu.
[ gilopile @ 28.09.2018. 14:13 ] @
Aha ok. Znaci ona membrana gore gde je dovod za gorivo. sto drzi samo jedan sraf centralni?

Sada sam stavio od jednog drugog karburatora, isti djavo, i ona matora. Upali i onda sama doda gas i ugasi se, sto ukazuje na nedostatak goriva, jbm li joj sve :)

Ova membrana je kao od plastike, nije se bas ukrutila, ali malo se jeste izvitoperila...
[ zeoN_Rider @ 28.09.2018. 14:22 ] @
gilopile, daj sliku model testere...... pa da vidimo.
[ gilopile @ 28.09.2018. 14:48 ] @
Slike su uzas, ali nemam bolji tel trenutno :)




[ zeoN_Rider @ 28.09.2018. 14:48 ] @
Ima valjda ime i prezime?
[ gilopile @ 28.09.2018. 14:50 ] @
Ima, testera testerivojevic :D

Pise Stihl 4500, kineska kopija, naravno.

Slikao sam i tu spornu membranu. Al gde da je iskopam sada :( Imao sam jos jedan karburator negde, al djavo ce ga znati gde je.

Skidao sam 5 puta karburator, od dva menjao sto sam mogao i ne hebe, daje po nekad znake, ali nije to to, kao da ne dobija dovoljno goriva. Kad sipam malo u cilindar, startuje iz prve, al kratko dok ne sagori to malo goriva unutra i ugasi se.

Hvala Dusko.
Hvala Zeonko na interesovanju.

E da sam U BG grad iskopao bih membranu za pola sata :D Gde da nadjem u ovoj vukojebini, jedino da vidim pa da narucim negde...


[Ovu poruku je menjao gilopile dana 28.09.2018. u 16:02 GMT+1]
[ zeoN_Rider @ 28.09.2018. 15:09 ] @
U koji deo sa slika sumnjaš?



[ gilopile @ 28.09.2018. 15:52 ] @
U ovaj:

https://static.elitesecurity.org/uploads/3/8/3855990/4.jpg

To je neki glup sistem, jbmlga, dovoljno da se izvitoperi i onda pritisne jace i ne moze gorivo da prodje. To mu dodje kao neki vid opruge...
Kara fuckin burator :)

[Ovu poruku je menjao gilopile dana 28.09.2018. u 17:08 GMT+1]
[ duca011 @ 28.09.2018. 16:28 ] @
Motobike Kać, Moto Dane Zrenjanin, Brkin Sonta (mozes ga pronaci na Poljoinfo forumu-na temama trimeri i motorne testere).

Svi salju delove postom, a Brkinn je i serviser pa mu mozes poslati karburator da ga servisira.
[ gilopile @ 28.09.2018. 16:36 ] @
E super, pokusacu da ga pronadjem na forumu. AKo slucajno imas neki kontakt tel. molim te baci mi na PP.

Hvala.
[ zeoN_Rider @ 28.09.2018. 18:17 ] @


Ne mogu da otvorim.
[ SG kamikaza @ 28.09.2018. 18:20 ] @
Probaj da membranu malo otkuvas u vreloj vodi, 1-2 minuta ne duze.
Malo je omekani, stric tako na kosacici kad zastopa pa da zavrsi kosenje dok drugu ne kupi.
Mozda pomogne za probu.
[ gilopile @ 29.09.2018. 03:54 ] @
Zeonko, kako bre ne moze da otvoris? Link sa moje 4. slike,

Evo:



Kamikaza, da znas da cu i to da probam, sto da ne.

Inace, dobio sam par brojeva od @ duc011 pa cemo videti, uglavnom resice se kako god :) Mozda mi je i najbolje da kupim novi karburator,,,Ruke mi otpadose vise od verglanja :D
[ zeoN_Rider @ 29.09.2018. 08:44 ] @
Ma neće pa neće,ovu zadnju vidim. Ha, membrana naravno da je neispravna kad testera nije radila celo leto bar tako mislim i dođe zima.

Jednastavno se ukruti, probaj da prokuvaš verovatno će biti ok ali ipak nabavi frišku.
[ dusanboss @ 30.09.2018. 02:06 ] @
http://www.motodane.rs/testere...kinez/set-membrana-karburatora

Evo ga Gile. Naruči i promeni sve.
[ zeoN_Rider @ 30.09.2018. 07:30 ] @
Eto kad teško tu je Dane.
[ gilopile @ 17.10.2018. 08:45 ] @
Evo uzeo neki dan u jednoj prodavnici set membrana, lik kaze da je to za ovaj karburator...ok, sve jasno, ali za cega sluze ove ostale membrane. Meni idu samo ove 4 uokvirene.
I da, ima 2 iste jedna crna druga smedja koje idu sa gornje strane?

I da, fali mi jedan mali krug koji je ustvari filter i ubaci se u rupu sa gornje strane, kao mrezica, a to nisam dobio. Moze li bez toga ako mi je nov filter za gorivo? Nece valjda da se zastopava? Ili da nabavljam? ( 3. slika )



Evo ove mi samo idu.



[Ovu poruku je menjao gilopile dana 17.10.2018. u 09:55 GMT+1]
[ gilopile @ 17.10.2018. 11:11 ] @
Operacija nije uspela.
Zamenio membrane i potpuno se isto ponasa.
Proverio i prirubnicu i dihtung, stavio drugu prirubnicu 100% ispravau, nista.

Nesto me ebe al ne znam sta. Sve dizne ciste, cevcicom kada dunem, svaka prohodna, vadio klipic u delu plovka, sve ok izgleda, kada stisnem, otvara se dizna...Ali sve mislim da tu nesto nije ok, jer nama sta.

Kada upali posle duzeg verglanja, sve radi, odlicno prima gas i sve i samo se odjednom ugasi i onda ponovo verglanje pola sata....
Menjao i svecicu...
[ zeoN_Rider @ 17.10.2018. 11:35 ] @
Kakva je kompresija?
[ gilopile @ 17.10.2018. 11:44 ] @
Sve je to ok. Kompresija kakva je uvek i bila. Muski mora potegnem da zavergla...

Upali ona par sekundi i ugasi se. Kad upali sve lepo radi, ima snage, visoki obrtaji ok...

Rastavljao sam karburator 10 puta, ne znam sta vise koji vrag moze biti sa njim.

Ostaje da nabavim drugi karburator za probu. Nemam vise zivaca da rastavljam, kad ne znam ni sta da gledam vise.
[ duca011 @ 17.10.2018. 11:47 ] @
E, posto si promenio membrane proveri da li ti ona polugica pomera membranu. Ne sme ni previse da je gua niti premalo. Desi se da i ona zeza.Proveri i cep rezervoara da nije zapusen ili onu trecu cevcicu izcrezervoara ukoliko postoji. Da li testera dok radi vraca gorivo na filter?

Taj visak membrana je za druge modele karburatora.

Idi na sajtWalbro. Imas video kako da podesis pougicu
[ gilopile @ 17.10.2018. 11:56 ] @
Rastavljao sam je 10 puta. Polugica je pricvrscena samo jenim stafom i on se stegne do kraja, ne posoji mogucnos stelovanja. Feder je na mestu, klipic oddradi posao kad pritisnem membranu i kada divam sa druge strane prolazi vazduh bez problema. Kada pustim membranu, dizna se zatvori. Sve je to ok.

Sumniva mi je ona mala dizna u delu gde je klipic, ili je to bas mala rupica, ali opet kad duvam kroz nju preko creva, ide vazduh, valjda je to ok?

Nema vise cevcica iz rezervoara, samo ta jedna i nju sam preoverio i cak zamenio. Cep mislim da ima malo protoka kad duvam, a probao sam i kad upali da malo otpustim cep ukoliko dolazi do vakuma, ali jok.
Ne baca gorivo na filter


Cek, a kako da stelam kad je to sve fiksno, sraf mora ici do kraja ili se sve raspadne :D To nikada nije cackano i radila je kada je stegnut do kraja srafic.
[ zeoN_Rider @ 17.10.2018. 12:17 ] @
Kada se ugasi nakon rada od par minuta proveri svećicu. Da li je masna ili ne?
[ duca011 @ 17.10.2018. 12:38 ] @
Kao sto rece kolega proveri svecicu da li je masna. A polugu stelujes bukvalno na silu. Savijanjem prema gore ili dole. Postoji poseban alat za merenje zazora poluge u odnosu na telo karburatora. Pogledaj na fabrickom sajtu, imas video snimke koji dosta objasne
[ gilopile @ 17.10.2018. 12:47 ] @
Stegnuta je poluga kako je bilo, tj, sraf full do kraja. Vidim na nekim treba da je poluga u ravni sa stranicom karburatora, ali ovde to nije slucaj.

Imam 2 kom i identicne su poluge.

Sada sam uspeo nekako da je kresnem i dostelavao L i H dizne i nekako sam uspeo, ali sada L dizna mora jedno 3 kruga da se osrafi, a ranije krug i po. Mada sam to i pre probavao i ni da cuje.

Radi sada, ali nekako neujednaceno, variraju obrtaji previse na leru. Uzas. Kada dam jak gas i pustim, ona umesto da se zaustavi na leru, ona se ugasi, pa moram odmah gas da dam da uhvati ler. Malo cu jos da dostelam L, H i ler gas i to je sto je.

Mozda me zezalo i to sto nemam onu mrezicu koja se ubaci u rupu kao filter, pa sam isprao rezervar i nasuo novo gorivo i jbmlga, radi nekako :D


Hvala druze do neba. Ako se setis jos necega, pisi :)

Videcu da nadjem i drugi karburator, polovan - ispravan pa da probam. Ne isplati mi se nov da kupujem, oko 2000 je gde sam uzeo membrane, mnogo mi para.
[ dusanboss @ 18.10.2018. 00:14 ] @
E ebiga Gile. Imo sam ja takvu motorku. Isto počela da zeza nije tela da pali, plus lanac se opusti pusle mint rada i još ko ješta. Sreća ukrali mije ( al su se usrećili :)).

Sledeći put kupi nešto malo kvalitetnije. Ne mora orginal Štil, al Vilager minmum.
[ Mare1111 @ 19.11.2020. 20:21 ] @
Ovde postavljam pitanje da ne bi otvarao drugu temu.
Testera nece sad da upali, pre toga sam radio sa njom i odjednom je sam krenula da ubrzava i ako je bila puna. I odjednom ugasila posle toga nece da upali? Nece pa nece
[ zeoN_Rider @ 20.11.2020. 19:11 ] @
Citat:
Mare1111: Ovde postavljam pitanje da ne bi otvarao drugu temu.
Testera nece sad da upali, pre toga sam radio sa njom i odjednom je sam krenula da ubrzava i ako je bila puna. I odjednom ugasila posle toga nece da upali? Nece pa nece


Skini svećicu pa zaverglaj, ako baca varnicu onda pogledaj dodvod goriva.
[ ctrl alt del @ 21.11.2020. 19:11 ] @
Ajd da se i ja prikačim sa svojim pitanjem da ne otvaram novu temu...

Letos sam kupio neku Einhell motornu testeru. Sve za sada radi bez problema, samo mi je čudno što od prvog dana u poslednjih tridesetak sekundi rada, pre nego što potpuno ostane bez goriva, sama poveća broj obrtaja (skoro duplo sudeći po zvuku). Tada je ugasim za svaki slučaj. Da li je ovo normalno ili treba da je odnesem u servis? Već par godina imam Einhellov trimer iz iste crvene serije i iste snage - on kad ostane bez goriva samo se ugasi bez ludovanja...
[ duca011 @ 22.11.2020. 20:11 ] @
Sasvim normalno. Pocne da vuce vazduh iz rezervoara, napravi siromasniju smesu i ode u visoke obrtaje. Izbegavaj da ostanes bezgoriva osim kad spremas testeru za duzu pauzu.
[ ctrl alt del @ 22.11.2020. 20:28 ] @
I gasio sam je čim ubrza, samo sad znam i uzrok. Hvala.
[ Mare1111 @ 28.11.2020. 18:25 ] @
Citat:
zeoN_Rider:
Citat:
Mare1111: Ovde postavljam pitanje da ne bi otvarao drugu temu.
Testera nece sad da upali, pre toga sam radio sa njom i odjednom je sam krenula da ubrzava i ako je bila puna. I odjednom ugasila posle toga nece da upali? Nece pa nece


Skini svećicu pa zaverglaj, ako baca varnicu onda pogledaj dodvod goriva.


Dovod je goriva.
Samo, nece prvo da dovoljno goriva za start.
Ja malo spricem dospem goriva kroz otvor za filter i upalim je tad radi ali nekontrolisano.
Lanac okrece kao lud. Dizne zavrce odvrcem nista ne pomaze, samo okrece i vuce gorivo
[ Mare1111 @ 09.12.2020. 07:52 ] @
Gde ide koje crevo u karburatoru i u pumpici?
Na gornjem delu karburatora koje crevo uzazi i na donjem delu koje crevo da postavim. Izgubio sam se ko pile u kucini. Pomoc

[Ovu poruku je menjao Mare1111 dana 10.12.2020. u 13:14 GMT+1]
[ Mare1111 @ 12.12.2020. 11:57 ] @
Da li je duzina creva za odvod viska benzina vazna? Duzina i sirina?

[Ovu poruku je menjao Mare1111 dana 12.12.2020. u 13:38 GMT+1]
[ Mare1111 @ 12.12.2020. 15:07 ] @
Odvodno crevo benzina na karburatoru sam povezao na pumpicu pa u rezervoar. Kada stiskam pumicu ona vuce benzin i izbacuje ga direkt u rezervoar nista ne odlazi u karburator da ga upali. Sta da radim?
[ dusanboss @ 20.12.2020. 19:21 ] @
Evo ti ovde na snimku lepo objašnjeno. Ne treba ti ni Engleski ako ga ne znaš. Samo pugledaj negde oko 5 minuta i biće ti jasno.

https://www.youtube.com/watch?v=3hYoo775X8U

Kako si rekao "Kada stiskam pumicu ona vuce benzin i izbacuje ga direkt u rezervoar nista ne odlazi u karburator da ga upali". Kako misliš direkt u rezervoar? Znači ide dovod iz rezervora u karburator, zatim drugo crevo iz karburatora ide na pumpicu i treće sa pumpice nazat u rezervoar. Ako si tako povezao i ako pumpa benzin onda je sve u redu sa time.

Vidim da si imao drugih problema. Jel si menjao membranu?





[Ovu poruku je menjao dusanboss dana 20.12.2020. u 20:40 GMT+1]
[ Mare1111 @ 24.12.2020. 18:53 ] @
Povezao tako. Hvala video sam. Ali kada tako povezem karburator samo vrti u krug gorivo nista ne ostavi za paljenje. Jedino ako malo naspem benzina ili ako okrenem drugacije pumicu, tek tad udje benzin u cilindar.

Promenio karburator, elektroniku i sve isto

[Ovu poruku je menjao Mare1111 dana 25.12.2020. u 04:21 GMT+1]
[ dusanboss @ 25.12.2020. 02:42 ] @
Citat:
Mare1111:Povezao tako. Hvala video sam. Ali kada tako povezem karburator samo vrti u krug gorivo nista ne ostavi za paljenje. Jedino ako malo naspem benzina ili ako okrenem drugacije pumicu, tek tad udje benzin u cilindar.

Znači pumpa gorivo kroz karburator nazatu u rezrvoar? Onda je tu sve u redu.

Ko što sam ti rekao, mebrane 99%. Kupi komplet i pažljivo zameni sve kako je bilo. Pri tom očisti i izduvaj (ne sa prjakim pritiskom) karburator. Koštaju ne više od 500 din I ako ih nisi menjao zameni ih sve jedno mada ne valjaju u svakom slučaju.

Koju testeru imaš?
[ Mare1111 @ 25.12.2020. 10:08 ] @
Kineska viligerova. Da nije problem u auspuhu? Promenio sam ceo karburator, kupio novi. I elektroniku novu stavio
[ sdurut @ 25.12.2020. 10:25 ] @
Prvo što sam promenio jeste da je crkla kapa za svećicu pa si je skinuo i žicu od kabla si vezao pod šraf od svećice. To je vilika greška! Kad se ovo uradi vrlo brzo crkne elektronika ili počne da pravi probleme.

U kapi za svećicu ima optornik koji ograničava struju varnice, omogućava da varnica duže traje. To je veoma bitan elemenat u sistemu za paljenje za koji 99% majstora ne zna da postoji.
Kad crkne taj otpornik i kad šuster majstori skontaju da svećica ne bace varnicu onda skinu kapu i vežu direktno kabal pod šraf od svećice.
E tu tek nastaju novi problemi jer kad se bobona pregreje posle 10-15 minuta rada onda testera se naprasno ugasi ili trokira. Crkavanje bobine sa elektronikom je zagarantovano kad se uklioni kapa sa svećice.
[ Mare1111 @ 26.12.2020. 13:02 ] @
Nije karburator, nije elektronika ni svecica. Sta jos moze biti problem u paljenju motorne pile?
[ dusanboss @ 27.12.2020. 20:11 ] @
Na apencima hoće da kako se kaže "vuče falš vazduh" ako propadne semring na radilici. Predpostavljam da to može da se desi i na motornoj testeri. Ne znam šta bi drugo moglo biti ako si siguran da su stuja i karburator OK. I ako ima dobro kompresiju.
[ Mare1111 @ 27.12.2020. 21:22 ] @
Poceo sam da je rasturam do kraja pa cemo videti
[ zeoN_Rider @ 28.12.2020. 14:00 ] @
Ja bih proverio kompresiju
[ Mare1111 @ 29.12.2020. 18:24 ] @
Ljudi ziva je zivaaa. U pitanju je bio fals vazeuh od semeringa. Hvala
[ dusanboss @ 01.01.2021. 19:12 ] @
Citat:
Mare1111:
Ljudi ziva je zivaaa. U pitanju je bio fals vazeuh od semeringa. Hvala

Uf što volim kad sam u pravu. :)
Dobro da si je osbosobio.