[ ludidzora28 @ 24.01.2019. 12:20 ] @
Eh, evo mene nazad na forumu posle dugo vremena. Da predjdmo na stvar, kao sto naslov kaze, dvoumim se izmedju gore dva pomenuta nodela, da budem precizniji e88 i e93 su u pitanju. Do pre par nedelja jedino je e93 dolazio u obzir, i uzeo sam jedan primerak, ali na kratko - posto je krov pustao vodu. Uspeo sam da vratim auto i sta dalje, nisam siguran. Trenutno gledam kabrio i "mora" da bude BMW i da bude u nekom tom cenovnom rangu (koji je 50% veci nego kod nas posto zivim na Malti :D). Pa ako ima ko uopsteno da da neke prednosti i mane izmedlju dva. ;)
[ Nocni @ 25.01.2019. 14:14 ] @
Uzmi neki jeftin terenac za taj nevjerovatni saobracajni haos koji vlada tamo...
Tolika nekultura i bahatost na ulicama nisu za tako plemenit auto a i radi sigurnosti... a ako već mora bmw kabrio, ako ti nisu primarne performanse, za iste pare se moze uzeti bolji primjerak E88 nego E93...
[ ludidzora28 @ 25.01.2019. 17:05 ] @
Ahahaha... vidim imas iskustava. Za svaki dan imam vozilo, ivo je za vikend varijantu, malo uzivancije. Garaza se podrazumeva takodje. Ovde licno, e88 je oko 2k jeftiniji a dosta ocuvaniji, 50k km, 2009, stanje malte ne kao nov, stvarno. Vidi se da je mazen i pazen. E93 malko skuplji, 160k km, 2008, spolja je super, dok enterijer ima tu i tamo neki trag. Tako da sto se tice stanja, e88 pobedjuje. Problem je cena, e88 14k a e93 16k - znam! :D Ali to je Malta...
[ bordzija @ 27.01.2019. 20:25 ] @
Uzmi onaj koji je najmanje spaljen od sunca! Znači od gospodina koji je imao garažu. Sve to na tim temperaturama propada od krova, kedera, materijala do lajsni, plastika, bužira, volana, komandne table. Ako i nije samo je pitanje trenutka kada će početi da se pretvara u prah. Sa druge strane ako nije garažiran, onda je popio kiša i kiša zajedno sa peskom koji mimo stakla i krova silazi u unutrašnjost limarije pa spira mast kojom je sve podmazano da funkcioniše glatko. pesak i mast ne idu nikako zajedno i opet je samo pitanje kada će krov da zariba. Hidraulika je isto priča za sebe ali ona uglavnom propada zbog stajanja. Tu su i mikroprekidači, senzori koji to sve kontrolišu... Eto zašto je kod kabrioleta specijalno bitno da se uzme od buržuja :)