[ zez @ 21.02.2019. 10:01 ] @
Treba u narednim mesecima da pazarim auto sa 7 sedišta zbog proširenja porodice, pa me interesuje vaše iskustvo sa Zafirom 2006,7,8,9 i sa Picasso-m 2008,9.
Elem meni bi Zafira potpuno odgovarala i to sa 1.9 motorom do 120hp, a i žena je legla na "rudu" 😂 što se tiče veličine auta!!! Ali onda primetim da bi moglo
da se za iste novce pazari i Citroenče i to mlađe godište.
Daklen kakva su iskustva forumaša sa Citroenima i jel njihova niža cena stvarno pokazatelj i nižeg kvaliteta i možda problematične elektronike!!!
[ HoT_Steppa @ 21.02.2019. 11:30 ] @
Baci pogled i na VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra kao i Citroen C8, Peugeot 807, Fiat Ulysse, Lancia Phedra
[ botr @ 21.02.2019. 12:41 ] @
Imaj u vidu da kod tih automobila sedista u poslednjem redu nisu konforna kao ona u srednjem. Ja bih u obzir uzeo i Scenic i Touran, koji je donekle precenjen. Sharan, Galaxy, 807, itd. su klasa iznad. Lancia Phedra je meni isto zanimljiv od vozila iz te klase.
[ zez @ 21.02.2019. 13:09 ] @
Ma vi oćete da mi ženu strefi šlog kad joj kažem da treba da vozi Galaksija, c8 ili onaj fijat u.... 😀
Ma znam kakav je prostor u zafiri nazad, nego mene interesuje samo kakvi su ovi Citroeni Picasso kad za iste pare ima da se uzme min 2-3 mladji od Zafire!!!
Ako neko zna!
Touran je slažem se precenjen, pogotovo sa kilometražama koje su navodno na satu!!
Senic, Galaxy, 807, Sharan, Ulysse i C8 su mi činise još i veći od zafire, a jbg auto bi trebao da se koristi i po gradu povremeno a drugi auto u porodici još nije ni ušao na spisak za razmatranje!!!
[ pero_brzi @ 21.02.2019. 13:25 ] @
Znam za pozitivno misljenje o motoru 1.6 ali u autu od 5 sedista negde 2003/4 godiste,

Od mog majstora koji ne odrzava citroene i ide njime + kamp prikolica cesto u inostranstvo na odmor

On kaze samo redovno odrzavanje
[ HoT_Steppa @ 21.02.2019. 14:12 ] @
Citat:
zez:
Ma vi oćete da mi ženu strefi šlog kad joj kažem da treba da vozi Galaksija, c8 ili onaj fijat u.... 😀
Ma znam kakav je prostor u zafiri nazad, nego mene interesuje samo kakvi su ovi Citroeni Picasso kad za iste pare ima da se uzme min 2-3 mladji od Zafire!!!
Ako neko zna!
Touran je slažem se precenjen, pogotovo sa kilometražama koje su navodno na satu!!
Senic, Galaxy, 807, Sharan, Ulysse i C8 su mi činise još i veći od zafire, a jbg auto bi trebao da se koristi i po gradu povremeno a drugi auto u porodici još nije ni ušao na spisak za razmatranje!!!


Sharan, Galaxy i Alhambra su identičan auto, kao i C8, 807, Ulysse i Phedra.
[ zez @ 21.02.2019. 14:28 ] @
Hot_Steppa znam da su indetični ali su i veći od Zafire i čini mi se i od Picasa. Zato ih i nisam ni gledao nešto posebno.
Znam čitao sam dosta o tom 1.6 dizelu i uglavnom su reči hvale, al čini mi se da za auto sa 7 sedišta bi bio možda malko slab! Zato bi ako se odlučim za Picassa verovatno išao na 2.0 i da ima max 120hp jer meni i ne treba više. Ai pretpostavka je da je rasterećeniji motor pa bi uz odgovarajuće održavanje trebalo da duže traje!

Znači na prvom mestu mi je Zafira i eventualno Picasso ako bi ovde na forumu članovi imali pozitivna mišljena o pouzdanosti Citroen Pcassa 2.0 hdi!!! Pa bi mogao i njega da stavim u pretragu!!!
[ bordzija @ 21.02.2019. 18:32 ] @
7 sedišta? Samo je pitanje dana kada ćeš preći na 8+1 jer tu valja imati i prostora za prtljag. Po meni su Renault trafic ili opel vivaro prava stvar, nisko težište i jako dobro leže na putu, udobni i vrlo slični automobilu. A mesta ko u bajci!
Uz ovo još jedno vozilo za svaki dan, malolitražno gradsko za manju nabavku, posao itd.
[ botr @ 21.02.2019. 19:45 ] @
Ja imam bas taj Touran za kojeg kazem da je precenjen, sa 1.6 motorom od 105ks. Nije za trke, ali ide sasvim pristojno, tako da ne treba da te brine sto je samo 1.6. Doduse, moj Touran ima 5 sedista, ali pun gepek, totalno pun, pune sve moguce ostave za sitnice, itd. tako da je to kao da ima 7 sedista, i takav ide skroz ok.
[ bakara @ 21.02.2019. 20:45 ] @
Ja imam senika...
I ono sto bih ja gledao je na prvom mestu opet senik, C4 picasso i zafira na trecem mestu posto mi je ona nekako ruzna i lici na kombi a ne porodicno vozilo.

Sto se tice motora na prvom mestu 1.5dci, pa 1.6HDI a od opela 1.7dci
motore 1.9 i 2.0 niko vise ne zeli
[ mjanjic @ 21.02.2019. 20:48 ] @
Renault Espace ako ćeš već Renoa, a kod VW-a najbolje Transporter, može da se ubaci ogroman dušek kad sklopiš sedišta, pa je idealan i za kampovanje :)
[ bakara @ 21.02.2019. 21:44 ] @
Pa ne verujem da mu treba kombi i toliko veliko vozilo covek samo ima vise dece ne trazi autobus.
[ AstralPro @ 21.02.2019. 23:42 ] @
Vlasnik sam citroena c8 2007 godiste sa 7 sedista i posle 2 godine i nekih 85 000 km predjenih po celoj Srbiji mogu reci koji su po meni prednosti i mane.

Mane: velika tezina vozila- nije startan i auto ima neke specificne ali sitne probleme sa elektronikom.
Imao sam problem oko nalazenja polovne poluosovine sa zglobom (novo je nenormalno skupo)
DPF filter menjan 2 puta,
Auto se ljulja, gega zbog visine i velicine.
Bucan motor i traktorski zvuk dok se ne zagreje.
Skupe gume (205 / 65 / 16)


Prednosti: udobna velika prednja sedista, izdignuto sedenje kao u SUV, klima 2 zone , zavese na srednjim i zadnjim staklima,
elektronsko otvaranje i zatvaranje kliznih vrata, zasebna sedista, prednja sedista se rotiraju prema srednjim,
automatska svetla, brisaci, parking senzori (ovo do sad je bitno za zene i decu)
hdi motor 100 kw ima snage ne stidi se autoputa,putna brzina 130 km/h na solidno malo obrtaja.
potrosnja od 7 do 8.5l, otporan na svako gorivo.Menjac kratkog hoda ali precizan i dobro pogodjenog prenosa.


Cena malog servisa je oko 70-80 evra u normalnom servisu i radi se na 15 000 km.Registracija oko 35 000 din.

Nisam primetio nikakve probleme pri gradskoj voznji niti parkiranju.

[ sasa022 @ 22.02.2019. 01:36 ] @
@zez

Koliko vas je u porodici ?

Ako vas je sestoro , a ne zelis "minibus" onda je tu Fiat Multipla.

Zafira je nazad tvrda i neudobna , a ona 2 mala sedista u gepeku su samo za kratke relacije.

Pogledaj i Ford S-Max.
[ AstralPro @ 22.02.2019. 08:55 ] @
Moj glas ide za novi picaso ili kako god se zove znam da je oko 2010 godista i ima 1.6 hdi motor to je ubedljivo najbolji porodicni auto za te pare, eventualno S MAX. Ova moja generacija c8 iz 2007 i jos 3 identicna vozila drugih proizvođača su zastareli.
[ bordzija @ 22.02.2019. 15:29 ] @
Kako to novi pikaso 2010 godište pa to je staro više od 8 godina ako se ne varam?
[ zez @ 22.02.2019. 19:32 ] @
Bordzija misli čovek na novi model! 😁

Od S max, c8, 807 i itd najviše đi se sviđa S max ali onda bi "morao" i jedan manji auto za po gradu a to trenutno nije u planu jer moram da se širim i u kvadratnim metrima! 😎
[ zez @ 22.02.2019. 19:34 ] @
Znači nema nekih većih primedbi za citroen kako 1.6 tako i 2.0 hdi!!!
[ Nocni @ 22.02.2019. 19:48 ] @
Novi model C4 picasso i grand picasso je počeo 2013 godine ako mislite na ovog sa uskim farovima.
Ako mislis na tog starijeg 2010 pa za njega kazes da nema primjedbi to baš i nije tacno...
U taj model se ugradjivao 1.6 sa 2 bregaste koji se moze karakterisati kao lošiji motor koji je i problematican... crkava mu uljna pumpa, problemi sa ubrizgavanjem, davac i ragulacija pritiska, svaki ima probleme sa egr ventilom, tu je i dpf koji previse cesto radi regeneracije itd... takav motor ima i Cosmo u svom pezou 307... to je stariji tip motora koji je izbacen iz upotrebe dolaskom pezoa 308 a u C4 picassu je izbacen tek od 2013.
Taj 2.0 hdi koji se ugradjivao 2010 je sa simens diznama od 100kw... i on je priblematican isto...


[Ovu poruku je menjao Nocni dana 22.02.2019. u 22:27 GMT+1]
[ zez @ 22.02.2019. 20:16 ] @
Uh Noćni pokvari mi raspoloženje!!!😀😀😀

Znači opet natrag na Zafiru 1.9!!!
Kakva je ona msm zafira za kratke relacije zimi pogotovo, jel je gadljiva na to! 😀
[ test1234 @ 22.02.2019. 20:30 ] @
[quote]mjanjic:
Renault Espace ako ćeš već Renoa...


1,9 CDI imao, potpisujem, baš dobar auto.
[ Nocni @ 22.02.2019. 21:33 ] @
U zafiri je fiatov motor koji je dobar. Ipsk, ima zafira druge probleme, zloglasni CIM modul npr... Zafira je i malo konjasta za voznju, bucan motor, problematicni trapovi... sto je vecinom otklonjeno u novijoj generaciji...
Neko ti je predlozio vw T5... to ti je strasno dobro vozilo... neunistiv je...
[ zez @ 22.02.2019. 22:07 ] @
Ma znam ja za t5, uzeo bi ja najrađe caddy al lepša polovina kaže njet!😀
[ zez @ 22.02.2019. 22:08 ] @
To što kazeš za trapove na zafiri valjda izdrže 30-40.000?
[ zez @ 22.02.2019. 22:13 ] @
A to za Espace, Galaxy, S max, znam da imaju mesta al to je baš samo za put a ja bi da ga vozim i po gradu a i žena takođe a tu je zafira već po dimenzijama ko astra karavan barem što se tiče širine znači ipak MALČICE lakše za parkiranje!
I to sam joj obećo da ću ugraditi kameru za rikverc inače bi bilo opet veto na sednici kućnog saveta!🤣
[ Nocni @ 22.02.2019. 22:15 ] @
Citat:
zez:
Ma znam ja za t5, uzeo bi ja najrađe caddy al lepša polovina kaže njet!😀

A bogami je grdno kad ti zena komanduje u kuci... svejedno je tebi sta god da uzmes... još nijedan post nisi napisao a da ženu nisi pomenuo...


[Ovu poruku je menjao Nocni dana 22.02.2019. u 23:51 GMT+1]
[ zez @ 22.02.2019. 22:50 ] @
Ma nije to komandovanje nego bolje da uzmem ono što i ona kaže da može da vozi, nego da glumim šofera i kad ona hoće da ide da se vidi sa drugaricama!
Inače će da bude ti si birao e sad me vozi!!
A neće da može!!!😃
[ sasa022 @ 23.02.2019. 00:28 ] @
@zez

Fiat Multipla ???

[ bordzija @ 23.02.2019. 11:35 ] @
Multipla je 6 sedišta, čoveku treba auto sa 7. Pre xy vremena sam se vozio u nekom VW kediju produženom koji je bio putnički sa 7 sedišta. Ne mogu da kažem da nisu, zadnja dodatna 2 sedišta su bila dosta komotna i udobna a put prijatan. Možda tako nešto sa 1.6 tdi motorom po pitanju štedljivosti, meni je i za grad i za put?

https://www.autoexpress.co.uk/.../new-vw-caddy-life-2015-review



Gore na krov po potrebi Thule kofer iznajmljuju ga 5 evra na dan.
[ botr @ 23.02.2019. 12:32 ] @
Citat:
Nocni:
U zafiri je fiatov motor koji je dobar. Ipsk, ima zafira druge probleme, zloglasni CIM modul npr... Zafira je i malo konjasta za voznju, bucan motor, problematicni trapovi... sto je vecinom otklonjeno u novijoj generaciji...
Neko ti je predlozio vw T5... to ti je strasno dobro vozilo... neunistiv je...


Koji motor je za preporuku u T5? Treba mi neko takvo vozilo, i jos da moze i prikolicu da povuce po potrebi.
[ sasa022 @ 23.02.2019. 12:32 ] @
Citat:
Multipla je 6 sedišta, čoveku treba auto sa 7


Nije dao odgovor da li ih je u porodici 6 ili 7.

Multipla nije prevelika , a nudi 6 nezavisnih sedista.
[ HoT_Steppa @ 23.02.2019. 13:27 ] @
Citat:
zez:
Ma nije to komandovanje nego bolje da uzmem ono što i ona kaže da može da vozi, nego da glumim šofera i kad ona hoće da ide da se vidi sa drugaricama!
Inače će da bude ti si birao e sad me vozi!!
A neće da može!!!😃


Fiat Doblo?

https://www.polovniautomobili....3897228/fiat-doblo-13mjtnajpov

Imaš i sa 7 sedišta

https://www.polovniautomobili....i/13909626/fiat-doblo-multijet
[ bakara @ 23.02.2019. 13:27 ] @
Citat:
zez:
A to za Espace, Galaxy, S max, znam da imaju mesta al to je baš samo za put a ja bi da ga vozim i po gradu a i žena takođe a tu je zafira već po dimenzijama ko astra karavan barem što se tiče širine znači ipak MALČICE lakše za parkiranje!
I to sam joj obećo da ću ugraditi kameru za rikverc inače bi bilo opet veto na sednici kućnog saveta!🤣


Drugim recima zena nece da kupis autobus sa 7 sedista nego kompaktno porodicno vozilo.

A kako si krenuo kupices autobus
[ HoT_Steppa @ 23.02.2019. 13:29 ] @
Citat:
botr:
Citat:
Nocni:
U zafiri je fiatov motor koji je dobar. Ipsk, ima zafira druge probleme, zloglasni CIM modul npr... Zafira je i malo konjasta za voznju, bucan motor, problematicni trapovi... sto je vecinom otklonjeno u novijoj generaciji...
Neko ti je predlozio vw T5... to ti je strasno dobro vozilo... neunistiv je...


Koji motor je za preporuku u T5? Treba mi neko takvo vozilo, i jos da moze i prikolicu da povuce po potrebi.


1.9 TDI PD 102 PS naravno
[ bakara @ 23.02.2019. 13:46 ] @
haha
pa dal ste realni da za porodicu sa malom decom preporucujete VW transporter
[ botr @ 23.02.2019. 13:51 ] @
Na zapadu je to sasvim normalno, porodica sa malom decom u transporteru.
[ bakara @ 23.02.2019. 14:02 ] @
Sigurno ne znaju da postoji turan, zafira, picasso, senik i ostala slicna vozila

taj transporter je komercijalno a ne porodicno vozilo, znaci grubo vozilo namenjenu radu i transportu robe ili putnika.
[ test1234 @ 23.02.2019. 14:09 ] @
[quote]test1234:
Citat:
mjanjic:
Renault Espace ako ćeš već Renoa...


1,9 CDI imao, potpisujem, baš dobar auto.


Pazi Espace je ozbiljan potrošač, meni je po gradu trošio 12-13 dizela, to mu je jedini minus.
[ bordzija @ 23.02.2019. 14:33 ] @
Citat:
bakara: haha
pa dal ste realni da za porodicu sa malom decom preporucujete VW transporter :D

Apsolutno, imam prijatelje kojih je podosta (deca) i imaju T5 u fulu za putovanja i grupne posete i slično. Matematika je uvek ista kada se proširuje porodice, prvo ide auto, pa karavan pa van sa 7 sedišta pa na kraju kombi 8+1.
Citat:
sasa022: Nije dao odgovor da li ih je u porodici 6 ili 7.

Tačno je precizirao u naslovu i u opisu prvog posta 7 sedišta, čitaj sa više razumevanja.
[ botr @ 23.02.2019. 15:02 ] @
Nravno da znaju za Touran, ali ako imas Touran sa 7 sedista, poslednja 2 su tesna i neudobna i jos na sve to skoro da nemas mesta za prtljag. Transporter je u DE i CH popularan kao porodicno vozilo.
[ bordzija @ 23.02.2019. 15:51 ] @
Netačno, ja sam se vozio jednom (400+ km) i to baš na tim zadnjim sedištima, uopšte nisu tesna niti nešto utanjena pa da nisu udobna. Baš mi je odgovarao položaj iako sam ja 190 cm i nisam kačio glavom krov. Zato sam se i setio pa postavljaču teme predložio. Uostalom sve to nek on proanalizira slobodno, ionako će da uzme šta žena pokaže prstom
[ HoT_Steppa @ 23.02.2019. 16:48 ] @
Citat:
botr: Transporter je u DE i CH popularan kao porodicno vozilo.


I Vito/Viano je popularan
[ mjanjic @ 23.02.2019. 22:16 ] @
Citat:
bordzija:
Netačno, ja sam se vozio jednom (400+ km) i to baš na tim zadnjim sedištima, uopšte nisu tesna niti nešto utanjena pa da nisu udobna. Baš mi je odgovarao položaj iako sam ja 190 cm i nisam kačio glavom krov. Zato sam se i setio pa postavljaču teme predložio. Uostalom sve to nek on proanalizira slobodno, ionako će da uzme šta žena pokaže prstom :)

Moguće je da sve zavisi od osobe do osobe, meni fali malo do tih 190cm, a ne mogu normalno da se vozim na zadnjem sedištu u Audi A4 2012. godište. Ne kažem da ne bih mogao da se vozim 400km u tom A4, ali daleko od toga da bi mi bilo udobno, a to zna svako ko je navikao da se vozi isključivo na mestu vozača ili suvozača.

Mislim, to bi bilo OK čoveku za decu dok ne porastu, a posle može da vidi šta dalje, jer verovatno treba više prostora i za prtljag kad idu na letovanje i sl.


P.S:
Večeras vidim ispred supermarketa parkiran Touran sa 5 sedišta, i gledam kako bi mogla da se naguraju ta 2 dodatna sedišta, pa tu je naslon sedišta praktično na tim 5. vratima, ako taj auto malo neko čukne od pozadi, da ne pričam ako naleti službeni auto nekog direktora...

Evo jednog u oglasima sa 7 sedišta: https://www.polovniautomobili....swagen-touran-16tdi7sedfulnoov

OK, pogledate sliku iz profila, ne znam kome je tu jasno gde ima mesta za treći red sedišta, jedino za neka dečja sedišta okačena o 5. vrata:


Međutim, evo fotke sa otvorenim 5. vratima, gde se vidi 3 reda sedišta i čak nešto prostora za prtljag:

a tek na fotografiji gde su oboreni nasloni 2. reda sedišta, ispade da je u tom 3. redu čak i komforno :)

[ bordzija @ 24.02.2019. 01:50 ] @
Taj turan je pun pogodak, jedino što imaju problem sa odvodom vode tj zapusavanjem odvoda iz ventilacije i često se zbog toga zapale i izgore (par komada se trenutno prodaju na oglasima). Druga boljka koliko sam video je limarija truli. Gde se to sklapa?
[ botr @ 24.02.2019. 09:07 ] @
Samo deluje na fotografiji :) Za 7 sedista je minimum klasa Espace, Sharan, itd.

BTW, gde si nasao te spaljene, gledam na oglasima, ne vidim ih. Imaj u vidu da je ovo model iz 2010/11 na oko manje vise isti kao onaj stariji, razliciti branici, svetlosne grupe, i jos po neka sitnica, ali je izradjen na drugoj platformi i mehanika je 90% razlicita.
[ HoT_Steppa @ 24.02.2019. 09:18 ] @
Tačno, auto sa 3 reda treba da ima makar 4.6-4.7 metra a Touran ima 4.4
[ bordzija @ 24.02.2019. 09:38 ] @
Pa evo gore mjanjic okačio fotografije i kao što se vidi uopšte nije mali automobil za 3 reda sedišta. Odlično završava posao i dorastao je zadatku. Za prtljag po potrebi može da se ima thule za putovanja. Ovi što su goreli su prethodni model.
[ AstralPro @ 24.02.2019. 09:58 ] @
Touran je retko ruzan auto za svoje godiste i cenu
[ bakara @ 24.02.2019. 14:07 ] @
Skroz ste izgubili kompas...
covek trazio zafiru B ili C4 picasso koji su oko 5000eur a vi preporucujete komercijalna kombi vozila i turana od 10k

Njemu dodatna sedista trebaju za malu decu a ne za prevoz odraslih, bar sam ja tako razumeo.
[ mjanjic @ 24.02.2019. 15:38 ] @
Ima i za manje od 5000€ Touran sa 7 sedišta, ali sam taj naveo kao primer zbog fotografija.

Ima do te cene i Zafira sa 7 sedišta, kao i C4 Picasso i Grand Picasso sa 7 sedišta.


Najbolje je da sam kaže koji mu primerak privlači pažnju ili mu se najviše sviđa, pa da komentarišu oni koji su imali priliku da se duže voze u tim automobilima ili čak da ih poseduju.
[ zez @ 24.02.2019. 16:15 ] @
Kao što je bakara reko u igri su bili zafira i picasso al izgleda zbog negativnih komentara odustao sam od picasa tako da izgleda da mi ostaje samo zafira.

Sad je samo pitanje 1.8i ili 1.9cdti beše oznaka!!

Ovi vanovi tipa espace, t5, .... bi ipak bili preveliki i iziskivalo bi jos jedan manji gradski auto a treba da menjam i stan za veći tako ta opcija nije u igri! Između ostalog zbog toga i kupujem auto za do 5.000 inače je bilo u planu da se uzme dosta mlađi auto!!!
[ HoT_Steppa @ 24.02.2019. 18:38 ] @
1.9 cdti ti je Fiatov 1.9 mjtd, provereno dobar
[ mjanjic @ 24.02.2019. 22:44 ] @
Ako uzima nešto sa Fiatovim dizel motorom, razmisliti i o Fiat Doblo sa 7 sedišta, ali jednu stvar je najbitnije da proveriti, a to je da li je i kod Opela i kod Fiata ECU Bosch ili eventualno Delphi, jer kod benzinaca je za ta godišta uglavnom Delphi, koji tu i tamo ume da pravi probleme, ali za dizele nisam siguran.
Takođe, kod nekih modela i Opela i Fiata ECU je okačen na motor, tako da i te modele slobodno zaobiđi, da nemaju tako "pametne" inženjere kojima je najbitnije da uštede pola metra kabla, možda bi i jedni i drugi bili daleko jači kao brend.
[ dlalic @ 25.02.2019. 08:35 ] @
Fiat Freemont. Volece ga zena 100%.

Imaju MJ motore i normalne cene.
[ sasa022 @ 25.02.2019. 09:45 ] @
@mjanjic

Doblo je radni auto i izuzetno je krut - tvrd.

@dlalic

Prevideo si da covek trazi auto do 5.000€

Freemont realno ima 6 sedista plus jedno malo testno "sediste" , kao i veci broj ostalih modela.

Evo primera :


[ HoT_Steppa @ 25.02.2019. 09:50 ] @
Da, on je baš pojeftinio, gledao sam ga prošle godine, nije bio ispod 9-10 hiljada.
Freemont je u stvari Dodge Journey sa Fiat znakom, ali su od 2011. uveli mjtd motor što je prednost. U Journey je išao VW-ov 2.0 TDI
[ zez @ 25.02.2019. 09:57 ] @
Da lep autić i oprostio bi mu to polče sedišta al 10.000 mu nemrem oprostiti, barem sad!!!

A ove zafire 1.6 turbo, jel održava to neko kod nas u ovu vukoj....!!!
[ HoT_Steppa @ 25.02.2019. 10:00 ] @
https://www.polovniautomobili....-oglasi/13647747/dodge-journey
[ zez @ 25.02.2019. 10:21 ] @
Ma video sam to, nešto mi je previše lepo da bi bilo istinito!!!😀

A neko iskustva sa opel 1.6 turbaćima?
[ HoT_Steppa @ 25.02.2019. 10:24 ] @
Imaš i Mazdu 5 i Caddy Maxi:

https://www.polovniautomobili....glasi/13720124/mazda-5-20-crdi

https://www.polovniautomobili....5/volkswagen-caddy-maxi-19-dsg
[ botr @ 25.02.2019. 12:16 ] @
Mislis na ove nove Opel 1.6 dizele? Oni imaju problem sa lancem. Bar je takav slucaj sa Astrom K iz poslednjih godina proizvodnje. U ovl. servisu kazu da lanac ume da ode vec na 30-40 hiljada km.
[ zez @ 25.02.2019. 12:44 ] @
Ne, mislio sam kakvi su 1.6 turbo benzinci na zafirama 2007/8 ili tu negde.
I ima li ko da ih održava kod nas a još lepse bi bilo kad bi imao dobar servis za 1.6 turbo sa metanom.
Ili je to suviše zafrkancije za Srb. Pa je bolje ići na 1.8! Ili 1.9!
[ bordzija @ 25.02.2019. 13:15 ] @

Kladim se da je letva volana ista kao kod stila 1.9 jtd

Citat:
botr:
Mislis na ove nove Opel 1.6 dizele? Oni imaju problem sa lancem. Bar je takav slucaj sa Astrom K iz poslednjih godina proizvodnje. U ovl. servisu kazu da lanac ume da ode vec na 30-40 hiljada km.

Da, ja kada sam rekao da je kod hyundaia i20 interval zamene lanca 65.000 km svi su bacali drvlje i kamenje na mene. Nekvalitetni delovi i lanac postaje potpuni besmisao.
[ sasa022 @ 25.02.2019. 16:27 ] @
Gde si nasao 1,6 turbo benzinca ???

Postoji jedino 2,0 Turbo sa 200KS i 240KS u OPC varijanti
OPC po gradu opusteno trosi oko 15L.
[ Nebojsa Milanovic @ 25.02.2019. 16:34 ] @
Opel 1.6 turbo je puno poznatiji motor od tog 2,0 turbo, koji je vrlo redak.

To je motor stare tehnologije, nepouzdan i rastrošan u svakom smislu, izbegao bih ga.
[ zez @ 25.02.2019. 17:50 ] @
Znači Milanoviću ako sam te dobro razumeo da begam od 1.6t i da gledam 1.8 atmo.
[ Nebojsa Milanovic @ 25.02.2019. 17:55 ] @
Ti Opelovi benzinci ne valjaju ni jedan ni drugi. Atmosferac je malo manje loš, ali je slab.

Za takav auto bih svakako uzeo dizel, ako mene pitaš neki veći/jači, ali svakako dizel.
[ sasa022 @ 25.02.2019. 18:03 ] @
@zez

1,6 CNG ecoFlex Turbo ( 150KS ) je u Zafiri B facelifting od 2009-te godine.

Posto "nasi strucnjaci" stalno menjaju uredbe i izmisljaju svasta nesto , mislim da ti peripetije sa CNG-om nisu potrebne
[ Nocni @ 26.02.2019. 08:49 ] @
Citat:
bordzija:
Da, ja kada sam rekao da je kod hyundaia i20 interval zamene lanca 65.000 km svi su bacali drvlje i kamenje na mene. Nekvalitetni delovi i lanac postaje potpuni besmisao.


Nije problem u lancu kao tipu razvoda, problem je u kvalitetu hyundai-a kojeg okivas u zvijezde...
Veoma je jednostavno, uzmi za uporedjivanje npr. mercedesa A klase koji ima slicnu cijenu kao taj hyundai... Dok na njemu dodje vrijeme prve zamjene na tvom hyundai-u treba potrositi 2 000 eura za zamjene lanaca. Izmedju toyote i hyundaia je razlika ista... Razlika nije samo u lancu nego u mnogo pozicija... veoma los kvalitet se vidi... npr. ti si mijenjao amortizere na 40.000 km, to se na zastavi 101 nije mijenjalo na toj kilometeazi.

Drugi, mnogo veci problem od cijene samog odrzavanja, je izbjegavanje popravki radi uštede... ti si upravo dobar primjer da se taj problem predstavi.
Tebi je recimo bio pokvaren abs i nekad.je radio a nekad nije. Umjesto da to popravis ti si razmisljao u stilu "evo sad radi necu popravljati nista"... zato si slomio auto jer te je abs izdao kad ti je bio najpotrebniji... abs je potreban par puta godisnje ali tada je razlika ogromna, jer moze da vas spasi od udara u pjesaka recimo...
Kako-tako sredio si limariju posle tog udesa ali abs i dalje neces da ispitas i popravis jer eto sada slucajno radi.



[ bordzija @ 26.02.2019. 10:54 ] @
Taj abs nije radio na VW autu pre sada skoro 20 godina i sa njim i bez bi se skrljao na maloj brzini na fulda plastičnim novim gumama po sitnoj kišici u vojvode stepe. Ne vidim kako to sve uspevaš da povežeš i uvežeš zajedno u jednu gomilu. Tada je abs bio 200 evra ili maraka ne sećam se više po točku a trebalo je menjati sve komplet i nisu postojali zamenski delovi tj kineski.

Za amortizere i lanac si u pravu, ipak je to niskobudžetni auto plaćen nov 11.000 evra i ne može baš sve da se očekuje za zauvek, uvek u nekom grmu leži zec.




[Ovu poruku je menjao bordzija dana 26.02.2019. u 14:09 GMT+1]
[ mjanjic @ 26.02.2019. 13:26 ] @
Kad je lanac u pitanju, jedna firma ovde je imala 5 ili 6 Fabia sa lancom (ne sećam se tačno koji motor, jer su ih u zadnjih 10 godina promenili 3 ili 4 puta, imali su i benzince i dizele, a sada imaju 1.0 sa plinom), i lanac se menjao tačno na 180.000km. Oni su rešili da dodaju još jedan mali servis od 10k km na toj kilometraži i na 2 ili 3 im je lanac pukao, jednu sam video u AČ na parkingu ispred servisa, stajao je papir ispod šoferke sa detaljima o autu i za kvar je pisalo "Pukao lanac".

A ovamo pričamo to su VW motori i druge hvalospeve. Pa koji je rezon da na 180k km menjam set lanca, kad za tu kilometražu 3 puta promenim zupčasti i sve zatezače kod mog majstora, ili u ovlašćenom promenim 2 puta set kaiševa sa zatezačiima i remenicama? Uzimajući u obzir cenu radnog sata u ovlašćenim servisima, ne treba mnogo filozofije o tome šta je jeftinije, ili bolje da kažem šta bi trebalo da bude jeftinije.

To sa lancima su jedino Mercedes i BMW imali kako treba, tj. da se menjaju baš na velikim kilometražama kad se lanac istegne, ali da lanac pukne... pa, stvarno, kakav je to proizvođač kome lanac pukne tačno između 180k i 190k km, kao da je programiran. Zamislite vi koliko treba projektovanja i ispitivanja da napravite lanac koji puca tačno na toj kilometraži!

Zato, lanac jednostavno zaobilaziti i ne nasedati na priče kako je lanac jeftinije rešenje, jer se ne menja i ne može da pukne za razliku od zupčastog, zupčasti bar možete da birate jeftiniji ili skuplji, a za set lanca sa lančanicima nisam siguran kakav izbor ima na tržištu niti bilo koji majstor može da vam garantuje za kvalitet, pa ako ćete posle preventivno menjati lanac na 60k km, koja je prednost lanca u odnosu na kaiš?
[ bordzija @ 26.02.2019. 13:46 ] @
Pa zato je danas nov automobil nikad skuplji, umesto da se bave projektovanjem automobila da što manje troše i pouzdanije služe, oni se ubiše na projektovanju prevara eko testa i delova kada će i kako da crknu, da te posle 5 godina ubiju sa popravkama i nateraju u novi KREDIT. Jednostavno je ceo svet izopačen i kriminalizovan pa se mi kao siromašna zemlja uopšte ne uklapamo u stvarnost i realnost. Kupiš nov auto i na semaforu te odvali neko kome su otkazale kočnice jer su fabrika i banka tako hteli posle 5 godina starosti.

Uopšte ako gledate sajt polovniautomobili ima gomila tih oglasa tipa "vergla neće da upali" mačka u džaku.

[ Nebojsa Milanovic @ 26.02.2019. 17:33 ] @
Nikakva uopštavanja nisu dobra, pa ni ovo koje ću citirati jer se može protumačiti pogrešno i primeniti tamo gde ne važi.
Citat:
mjanjic:
Kad je lanac u pitanju, jedna firma ovde je imala 5 ili 6 Fabia sa lancom (ne sećam se tačno koji motor, jer su ih u zadnjih 10 godina promenili 3 ili 4 puta, imali su i benzince i dizele, a sada imaju 1.0 sa plinom), i lanac se menjao tačno na 180.000km.

Ovo važi SAMO za prvu generaciju 1.2TSI motora koja se ugrađivala od 2009. do 2013.

Ni pre, ni kasnije, ni na jednom drugom VW motoru bilo koje klase ti problemi se nisu pojavljivali, a VW motore sa lancem radi decenijama. Nisu poznato zašto je postojao problem kod te serije, a među kupcima/korisnicima VW vozila taj problem je poznat i zbog toga auti sa tim motorom te serije imaju niže cene.
[ Nocni @ 26.02.2019. 18:29 ] @
Upravo na pomenutim starijim fabijama sa 1.2 i 1.4 mpi bilo je problema sa sklopom lanca... tako da nije bas samo na tsi motorima...
Dizeli sa 3 i 4 cilindra su imali zupcasti a 2.7 i 3.0 V6 tdi imaju lanac ali on je odlicno napravljen i prelazi ogromne kilometraze.
VW je trebao po pravilu na ovim problematicnim autima da besplatno promijeni sklop lanca medjutim oni to nisu radili nego su cekali da izadju iz garancije pa su onda naplacivali tu uslugu... Ima dosta golfova tsi koji se prodaju sa tim problemom.
Ovo sto rece da su 2013 rijesili taj problem jeste tacno za 1.2 tsi, ali su ga rijesili na nacin sto su presli na kais a ne tako sto su nspravili dobar sklop lanca.
Nije tacno da se ne zna zasto se desavaju problemi sa lancem jer su koncepcijske prirode pa se zato kriju... zamjenom cijelog sklopa se ne rjesava problem na tim golfovima jer je taj zamjenski isti onakav problematican kao i taj iz prve ugradnje.
[ Nebojsa Milanovic @ 26.02.2019. 19:17 ] @
1,4MPI nema lanac nego kaiš, tako da ne znam šta si zapravo dodao :)

Verovatno se desi po neki problem i na drugima, ali nikako ne učestalije nego kod ostalih proizvođača, tako da ceo "problem" sa lancem na VW motorima potiče od te, jedne jedine serije jednog motora, što je toliko besmisleno prenaduvano da čovek pomisli da nijedan VW sa lancem ne valja.

I moj Polo 1.6 ima lanac i kada sam neplanirano kupio nov auto kratko sam bio u fazi da ga prodam. Tačnije, prodavao sam ga do pojave prvog kupca koji je došao sa "majstorom".

Kada sam tom "majstoru" pokazao originalnu servisnu knjigu iz Švajcarske sa upisanim i najmanjim detaljem - on se zagnjurio u knjigu tražeći stavku da mu je promenjen lanac ?!

Ja mu kažem idiote ovaj auto je kao nov i ima lanac koji se ne menja, ili se makar ne menja stotinama hiljada km, i u sledećoj sekundi se okrenem i odem.

Tada sam odlučio da umesto Pola prodam I10 koga sam lično kupio novog, a koji takođe ima lanac koji nimalo nije pouzdaniji od tog u Polu (naprotiv!), ali ga ne prati fama "da nije pouzdan".

[ Nocni @ 26.02.2019. 19:30 ] @
1.2 ss 3 cilindra ima problem sa lancem a 1.4 mpi ima problem sa malim lancem...
[ bordzija @ 26.02.2019. 21:32 ] @
Sećate se kako je bio specijalni komplet za juga 45 sa kaisem i kaisnicima koji su menjali kompletan lanac i lančanike? Nešto tipa triger se zvao, bilo jako davno.

Konkretno taj 1.2 tsi koliko kapiram je imao neki konstrukcijski kvar celog motora ako su mu pucali i raznorazni zamenski aftermarket kompleti novih lanaca?
[ janjam @ 27.02.2019. 14:42 ] @
Koliko se secam, imali su problem i 1.8 i 2.0 tsi sa lancem. Tj valjda nije bio problem lanac kao lanac nego spaner koji je bio lose projektovan pa se cesto desavalo da ti motori prezube i naprave havariju. To su valjda ispravili tek posle x godina zalbi.