[ bordzija @ 26.02.2019. 16:22 ] @
Gledam ovih dana neko 2010 godište i novije, 1.3 mjet 75ks grande punto evo. Sviđa mi se kako spolja tako i unutra a još više motor.

Ono što me najviše interesuje, dal je na ovim novijim motorima ispravljena greška sa tankim lancem i lančanicima i dal je to moguće eventualno naknadno promeniti nekom boljom aftermarket opcijom?
Dal je servo unapređen na tim novijim modelima ili crkava i dalje? Kakve su dizne i jesu li pouzdane?

Šta je sve poboljšano u odnose na one prve 1.3 motore?

Lanac motora jedva malo deblji od lanca za bicikl:

[ Nocni @ 27.02.2019. 08:27 ] @
Ljudi su razliciti izmedju ostalog i prema svojoj tehnickoj kulturi i prema onom sta ocekuju od auta. Nekome ne smetaju razna krckanja plastika, lose bravice i losa zavrsna obrada, losi podizaci stakala, peta vrata se tesko otvaraju, losi trapovi koji kuckaju, kojima lupaju stabilizatori ili se cuju lezajevi amortizera, cudni zvukovi i luftovi iz glave upravljacs itd...
Svi ti a i mnogi drugi problemi postoje na tom puntu i postoje ljudi koji ce da ga hvale iako to sve vide i cuju a postoje i oni kojima ce to veoma da smeta.
Fiat je sa tim restajlingom promijenio malo prednji kraj i postavio dopadljivu instrument tablu ali sustinski i tehnicki nema mnogo napretka. Na trzistima na kojima se prodavao i onaj obicni punto 188 su dodali ovaj naziv "grande" da bi se razlikovla ta 2 modela a narod je od toga ocekivao neko cudo... motori su isti, nema napretka, onaj sa varijabilnim krilcima turbine od 90 konja je malo bolji za voznju a nije mu problem iskljuciti dpf koji ima cak i preventivno... taj od 75 konja je mrtav na malim obrtajima pa onda odjednom prilicno neartikulisano krene posle 2.000 obrtaja, to nekog nervira a nekog ne... oba imaju probleme sa lancem koji ipak "najavljuje" kvar sa lupanjem i krckanjem mjesecima prije nego se desi neka havarija, tako da se samo onome ko ignorise te zvukove moze desiti havarija motora...
Probleme sa servom taj auto nema kao sto je imao onaj stari punto, cak je po meni odlicno rijesen city servo za parkiranje i odlicno doziran normalni mod sa dobrom povratnom informacijom...
Eto, neka shvati ko kako hoce, ali ipak ga nebi preporucio.
[ bordzija @ 27.02.2019. 16:14 ] @
Dobro spreman sam na italijansko šarlatanstvo tu i tamo, nisam se ni nadao da prave kvalitetne automobile, očekujem da bih izvukao neki balans uloženo dobijeno plus mala potrošnja goriva koja me najviše zanima kod ovog automobila. Kakav je konkretno na trapovima jel mekan kao stilo? Mislim jel osetljiv na rupe i loše puteve po Srbiji? Drugar je muku mučio sa stilom dok je kupovao nove delove po radnjama ali kada je počeo da nabavlja remontovane tj preko majstora rešio se bede.
[ HoT_Steppa @ 27.02.2019. 17:01 ] @
Jeste, a kad sam ti ja pre par meseci napisao da su remontovane viljuške od Tejovića bolje od novih aftermarket ti si se smejao.
[ bordzija @ 27.02.2019. 17:33 ] @
Pa smešno mi je da neko stalno menja spone, ramena, kugle, gumice ove i one, to mi jednostavno deluje nemoguće i nestvarno. Prosto kao da te zeza kada ti priča uradio sam trap svakih par meseci i za to daje 200-300 evra. Prosto zvuči maloumno!
[ HoT_Steppa @ 27.02.2019. 20:08 ] @
Pa kad je š kvalitet
[ bordzija @ 27.02.2019. 21:53 ] @
A kakvog su kvaliteta ostali delovi za fijat?!? Šta ako nešto ne može da se remontuje i mora novo da se kupuje? Ne pada mi sad ništa na pamet recimo neki tipski deo poput creva, ablendera, termostata i sličnog? Jel i to sve škr kao kod trapova? Sećam se davno, kupio sam neki deo za vw kineski i bio je kvalitetnije urađen od originala koji je pukao. I trajao je godinama, ona račva za vodu. Delovi su bili pristojnog kvaliteta i ne sećam se da sam dva puta menjao isto, kao što su recimo gornji i donji cilindar kvačila.
[ mjanjic @ 28.02.2019. 02:12 ] @
Pa, fabrički traje 200k ili 300k kilometara, ti zameniš nekim kineskim i služi ti 40 ili 50k km dok ne prodaš taj auto, i onda kažeš da je taj zamenski bolji od originala?

Ako je auto bio polovan, možda je to neko već menjao, a možda i nije, ali zavisi od toga koliko je auto star, koliko je prešao i da li je taj deo već menjan ili ne. Naravno da čak ni "original" delovi nisu kvalitetni kao oni ugrađeni u fabrici, jer ti fabrički treba da izdrže garantni rok. A cene takvih delova znaju oni koji su tražili da kupe npr. klipove i karike za prvu ugradnju ako su radili generalku, pa kad bi čuli cene, odustali bi od takve ideje.
[ HoT_Steppa @ 28.02.2019. 07:07 ] @
Citat:
bordzija:
A kakvog su kvaliteta ostali delovi za fijat?!? Šta ako nešto ne može da se remontuje i mora novo da se kupuje?


Pričamo o dve različite stvari, tačnije tri. Original deo, aftermarket i remontovani. Marke koje prodaju mnogo primeraka imaju aftermarket delove, ostali ne. Zato mogu da se nađu jeftini delovi za Fiat, Ford, VW, Peugeot. Pričam o turskim i kineskim delovima za Evropske modele.
[ cozmo_im @ 28.02.2019. 08:16 ] @
Evo moj kum kupio na placu Fiat Grande Punto sa metanom. Jedina mana je slab motor, ali dobro njegova odluka da se vozi jeftino. Elem, dosao na plac... gledao kola... daj ovaj (bez probe). Doduse pazario je dosta polovnjaka pa i ima neko iskustvo i na pogled samo (bar vizuelno). Evo vozi ga vise od godinu dana (2009 godiste), nista ne lupa, nista ne krcka, trap utegnut, auto utegnut, nista mu se nije pokvarilo (doduse odmah uradio veliki i mali servis), sipaj i vozi, a presao je bar 30.000km minimum jer ga koristi i za posao.

Mislim da su to malo mitovi da se ti auti toliko kvare, lupaju na trapu i slicno. Evo on uzo odokativno primerak i samo sipaj i vozi.

Jedinu manu sam naveo i ranije, a to je nula zvezdica na ponovljenom NCAP testu.

Ah, da da dodam. Auto je relativno bucan sam po sebi. Mislim cuje se dosta podloga, motor, vetar, izolacija mu nije jaca strana.
[ popusicko @ 28.02.2019. 11:19 ] @
Potpisujem Cosmo-vu besedu.
Sve je bas kako je napisao.Doduse imam 1.4 motor sa 16v i cak mu ni snage ne fali.
Zvucna izolacija je nikakva ali trapovi su bas dobri i posle 3 godine jos nista ne lupka i ne zveci
[ cozmo_im @ 28.02.2019. 11:30 ] @
Na benzin je korektan, ali mu metan oduzima nekih par konja koliko sam skapirao. Al jeftina voznja bas bas.
[ botr @ 28.02.2019. 13:36 ] @
A do skoro si se smejao tim remontovanim trapovima, a nasa mala privreda kvalitetnija nego tamo neki brendovi. Mozes da kupis i nove delove, ali TRW, Lemforder i jos po nekog proizvodjaca, a da su dobrog kvaliteta.
[ mjanjic @ 28.02.2019. 18:34 ] @
Ne znam, ja se sećam priče da su u neke modele Fiata ugrađivani amortizeri koji su u maloprodaji skuplji nego Monroe, a navodno po pričama nekih su i bolji.

Generalno je problem ovih naših puteva što na trapu uvek nešto dobije lufta, ali se to ne može otkriti rukom niti manjom šipkom, veće potrebna ona od metar i po do dva, ali tad će majstor otkriti da na trapu maltene sve ima lufta (jer se koriste gumeni silen blokovi koji naravno da pri velikim silama moraju imati pola milimetra lufta zbog deformacija te gume).

Ja ne znam da li možda eventualno u Beogradu ima neki servis u kome rade dijagnostiku trapa (nakače se senzori na sve delove i onda se simulira vožnja po neravnom putu), jer ovako majstor može da izmenja pola delova sa trapa i opet da se čuje da neki element ogibljenja ima lufta, ili da se bar tako čini.
Nije problem povremeno zameniti paštetice, problem je što ne traju par meseci, pa je bolje ostaviti one fabričke koje imaju minimalan luft nego posle svakih par meseci plaćati više majstoru za rad nego što te paštetice koštaju. Da bar imaju neke koje su i 5x skuplje, ali da traju kao fabričke.
Slično važi i za sve ostalo.
[ bordzija @ 28.02.2019. 21:01 ] @
Išao sam da gledam neke puntiće koji su "tek stigli" iz italije i svi imaju ovakva sedišta, kaže to se bez problema dubinski opere i bude ko novo. Sve je takvo, prednja, zadnja sedišta, tapacirunzi, kao da je auto bio u poplavi? Jesu li ovo poplavljeni automobili prosto mi neverovatno da neko ovako usvinji?
[ HoT_Steppa @ 28.02.2019. 21:11 ] @
Ne verujem. Verovatno je bio službeni
[ bordzija @ 28.02.2019. 21:52 ] @
Ako je službeno onda kao da je bilo vozilo nekog kamenoloma ili rudnika ali ima puno takvih raznoraznih automobila, izgledaju kao da ih je poplava izbacila. Nisu mnogo pohabani ali kao da su morževi sedeli u autu. Mislim više volim da vidim auto kakav je u izvornom stanju nego ušiven, oriban, pretapaciran i zafarban sa 123.456 km
[ Nebojsa Milanovic @ 01.03.2019. 01:07 ] @
Ne znam kako neko može ovako nešto da prodaje, a naročito ne razumem kako neko može da razmišlja o kupovini ovakvog auta ?!

Jedino ako košta ispod 1000e i da sam totalno dokon čovek da imam vremena/strpljenja ga ogulim i zamenim sve živo, ali to otvara 1000 nepotrebnih problema...

Bordžija, šta će ti ti raspadnuti komadi sa milion+ km, gledaj neki normalan a ako si se natripovao na taj motor a imaš ga i u starom Puntu.

Ne znam šta bi me natarelo da kupim takav raspad, to je totalno nebezbedno a i robija za vožnju jer elastičnost tog motora je ravna nuli...više će ti noga biti na kvačilu nego na gasu, to je smor strašan...To ima upotrebnu vrednost samo za kurirske službe i slično, a ako želiš malu potrošnju i tu je bolji benzinac sa plinom, naravno osim toga on je i daleko očuvaniji/bezbedniji i lakše se vozi.

Pogledaj kakav je npr. moj bio, 1.4 16V 100KS, najjači model, star 14 godina, 101 hiljada km, plaćen smešnih 2100€ (bez plina naravno).









[ bordzija @ 01.03.2019. 03:03 ] @
Lep auto ali mali i unutra je sve napravljeno kao da je igračka. Vozio ga par puta i ono sto mi je najvise smetalo to su pedale koje bukvalno nemaju razmak pa ih lako poklopiš jednim stopalom. Prekidači kao da će svakog trenutka da poispadaju kada ih pritisneš ili samo pogledaš. 1.3 motori su prešli milijarde kilometara. Svaki taj italijan je mačka u džaku, drugar kupio kao nov i posle par nedelja puče radilica. Odradio generalnu i vozi ga godinama.
Ipak bih neki grande punto 1.3 gledao nikakav benzin i plin ne dolazi u obzir trosak 500+ evra za te pare uradim veliki servis i jos nastavim da se vozim par meseci dž.
[ cozmo_im @ 01.03.2019. 07:18 ] @
Grande Punto je neuporedivo bolji za voznju od Punta 2. Velika razlika. Samo treba ubosti primerak. Vecina na oglasima je toliko izraubovana da ne pomaze ni sredjivanje. Gledaj lizing kuce po Nemackoj kao ja.
[ HoT_Steppa @ 01.03.2019. 08:28 ] @
Citat:
bordzija:
Ako je službeno onda kao da je bilo vozilo nekog kamenoloma ili rudnika ali ima puno takvih raznoraznih automobila, izgledaju kao da ih je poplava izbacila. Nisu mnogo pohabani ali kao da su morževi sedeli u autu. Mislim više volim da vidim auto kakav je u izvornom stanju nego ušiven, oriban, pretapaciran i zafarban sa 123.456 km


A ovi što blistaju u oglasima kao što naš voljeni moderator voli da kači, misliš da oni nisu prošli tretman dubinskog čišćenja?
Sve je stvar toga ko šta hoće ili neće da vidi i prizna.

1. prljav - uraditi dubinsko čišćenje
2. poderan deo - zameniti sa oglasa

Auto je skup IZMENJIVIH delova.

Komšija pre neki dan kupio komplet sedišta za Stilo za 50 evra u odličnom stanju, kaže mi da prodaju i samo prednja za 30 evra. A ja gledam patosnice od 4000 din, živote.....
[ bordzija @ 01.03.2019. 09:09 ] @
Tačno tako, onaj sportski enterijer za punta se prodaje za 100 evra komplet, promeniš i automobil kao nov. Za 100 evra zafarbaš ulubljeno krilo i branik - ostatak ispoliraš i auto ko nov. Svi nešto vole da pričaju o automobilima koje je vozila baka sa kraćom nogom.
To su sve polovnjaci, računaj u najboljem slučaju 20.000 km godišnje pa pomnoži i tu se završava svaka priča. Vrlo je jednostavna matematika tamo retko koji automobil stoji udaren, ili presa ili se odmah popravlja i vozi dalje sve zavisi od vrednosti tj starosti. Ima očuvanih primeraka ali oni se nikada ne prodaju javno, uvek ih neko kupi od prijatelja ili rođaka.

Mene kada su udarili prošle godine otpozadi, znaš kako su fino iskuckali ceo auto u boleču za 50 evra ko oni indusi iz reklame za pug. Šteta u ovlašćenom servisu procenjena na 3500 evra.
Jedino me frapirala unutrašnjost ovog automobila tj prljavština. Ali takvi su italijani, takve automobile sam viđao u italiji po ulicama, što južnije to tužnije!

[ Java Beograd @ 01.03.2019. 10:22 ] @
WTF? Prethodni vlasnik progoreo cigaretom, diler zamenio sedišta i sad ? Šta?
Šta se mene tiče da li je auto "originalno" sa očuvanim sedištima, ili su sedišta zamenjena?

Dve stvari su najbitnije:
1. Da li je auto bio u takvoj havariji da je poremećena geometrija karoserije
2. Da li je sam motor OK, u smislu očuvanosti kompresije (dakle, stanje klipova, karika, hilzni, ventila) i snage

Sve ostalo, kako reče Hot Stepa su zamenjivi delovi.
Naravno, ako se kupuje auto za cifru veću od par hiljada evra, kupac treba da obrati pažnju na one zamenjive delove koji su malo skuplji: plivajući zamajac, turbina i tome slično.
I tako dalje, što je veća suma koja se odvaja za polovni automobil, to je zahtev da nivo potrošenosti potrošnih delova bude mali. Mislim, neću da platim polovnjak 10.000 a da vidim da je lonac auspuha truo i za zamenu.
[ bordzija @ 01.03.2019. 10:56 ] @
Netačno, automobil sa pređenih 500.000 km ima mnogo širi spektar kvarova nego automobil sa recimo 100.000 km. Kod takvih automobila ćeš i kvaku da menjaš. verovatno je tebi i to ok pa onda menjaj i ramena, spone, kugle, opruge, ablendere i to sve na po par hiljada km kada to stasava za zamenu. Možeš i šarke na vratima da menjaš jer su pala posle toliko km. I još milion tih zamenljivih delova svi oni stižu za zamenu nakon tolike kilometraže.

Sedišta su najmanji problem a ti si se odmah uhvatio za njih ali su dobar pokazatelj kilometraže.
[ bakara @ 01.03.2019. 11:03 ] @
Citat:
bordzija:Svaki taj italijan je mačka u džaku...

Uporno ovo ponavljas a nema veze sa zivotom...

To sto su na nekom auto placu takvi automobili samo znaci da su imali takvu kombinaciju a ne da su svi automobili takvi.
Oni dovoze ono na cemu imaju najvecu zaradu, a to su uglavnom sluzbena vozila raznih kurirskih sluzbi, taxi vozila i sl.

Ima internet, otvori oglase pa vidi da u italiji ima i sasvim ocuvanih automobila, a krseva sa pocepanim sedistima ima svuda.
Ko da je neka nauka dovesti krs iz nemacke ili svajcarske, krs je krs odakle god da je.
[ bordzija @ 01.03.2019. 13:59 ] @
Uporno znam šta pričam, jedva izdrže garantni rok i onda samo dosipaju ulje i teraju do 200.000 km a onda je takav auto samo za presu ili srbiju, bugarsku ili rumuniju. Naši samo dovlače one najrasturenije koji nisu ni za reciklažu :)
[ bakara @ 01.03.2019. 14:05 ] @
Onda ti stvarno ne znas kako izgleda auto sa 200k
[ bordzija @ 01.03.2019. 14:31 ] @
Normalno vožen i održavan automobil posle 200.000 km izgleda i funkcioniše kao nov. Tu i tamo ima poneku sitnu ogrebotinu ali kao što rekoh takvi automobili se vrlo retko prodaju na oglasu i pod dva nisu interesantni našim švercerima krševa.
I kada se pojave na oglasu, to je neki preprodavac kao i kod nas što imaš da kupiš punto za 2000 evra i isti takav za 4000 evra. Razlika je u opranom/zamenjenom enterijeru i skinutoj kilometraži.
[ mjanjic @ 01.03.2019. 15:14 ] @
Koliko sam pre neku godinu čitao, pojedini naši uvoznici kupe "đuture" veći broj automobila, tj. plate neku fiksnu sumu za ceo kontigent, pa šta im se zalomi. Sećam se jedne priče da je u jednom takvom kontigentu bilo dobrih primeraka koji su očuvani, ali je bilo i veoma loših, dok je na jednom čak bio napukao blok motora.
Takođe je negde bilo rasprave o nekim evropskim sajtovima za licitaciju polovnih vozila kojima imaju pristup samo odabrani, tj. ne može svaka šuša da dobije nalog, već samo veliki kupci.

Doduše, ne stoji priča da su u Nemačkoj baš toliko više cene automobila nego npr. u Italiji, sve zavisi od brenda, pogledah npr. Opel Insignia od 2010. godišta i novije, na www.autoscout24.com, u Nemačkoj ima i jeftinijih primeraka nego u Italiji, ali se radi i o tome da u Nemačkoj ima mnogo više primeraka tog modela na oglasima (preko 6558 za 2010. i novije godište, dok je u Italiji nešto više od 1120).
Ako uzmemo za primer u Srbiji omiljeni Audi A4, u Italiji ih 2010. i novije ima 4142, a u Nemačkoj 11133, za sve modele, ali za limuzinu ih u Nemačkoj ima samo 1489, a u Italiji samo 381, pa je razumljivo zašto se u Srbiju masovno uvoze polovni karavani.
I ovih Audija ima veći izbor po nižoj ceni u Nemačkoj nego u Italiji, valjda ih ima više u ponudi pa cena mora biti niža da bi se prodali ili šta već.
[ Nebojsa Milanovic @ 01.03.2019. 16:12 ] @
Kakve se gluposti ovde mogu pročitati, to je neverovatno..

Ova fora da je "sve to dubinski čišćeno samo je razlika da li će neko to da prizna" je još gluplja od onoga "svi ti auti su sklapani po radionicama"....Oni koji to pišu i u to veruju nisu ni vredni diskusije, ali zbog čitalaca ES-a jednu stvar želim da ponovim:

IMA auta koji su odlični i veoma očuvani, ima auta sa originalnom kilometražom, ima auta koji su stari 10+ godina a nisu dubinski prani, naravno ni udarani, nedajbože prepakivani i slično.

To, i puno toga još, važi za SVE aute koje sam pokazao (i neke koje nisam), tako da nemojte biti obeshrabreni u traženju dobrog auta i slepo se držati glupih priča koje se ovde mogu videti, naravno nemojte biti ni neoprezni.

Da bi sve to raščistili barem po pitanju mojih auta, ponudio sam da svaki od njih poklonim ako se dokaže i najmanja trunčica u vezi sa bilo kakvim "prepakivanjem" i slično.

Naravno, niko se nije odazvao, a evo sada tome dodajem i famozno "dubinsko pranje".

Nijedan auto koji sam imao nije dubinski pran, i svi ti auti su dostupni (imam telefone ljudi koji su kupili od mene), slobodno stavite 1000e u džep i krenite po bilo koji od njih.

Ako dokažete da je bilo koji od njih dubinski pran, naravno važi i sve u vezi sa "prepakivanjem" i sličnim glupostima kojima se auto-bande bave, ja ću taj auto otkupiti od vlasnika i pokloniti ga vama.

Ako ne dokažete - vi meni 1000e.

Deal?


p.s. Da neko ne pomisli suprotno, nisam preprodavac auta niti se time bavim na bilo koji način (niti nameravam naravno), samo sam protiv kafanskih priča koje su i mene sprečavale da se još ranije upustim u nabavku kvalitetnog polovnog vozila.
[ bakara @ 01.03.2019. 16:40 ] @
Svugde su manje vise iste cene za vozila iste kategorije...
Evo ja ovih dana trazim senika 3 i on kosta potpuno isto i u italiji i nemackoj i u francuskoj, zaista nisam video da je negde jeftinije a negde skuplje, isto vazi i za turana, i pezo 308 koje sam takodje gledao, razlike su velicine 200-300eur

jedino sto moze da se primeti da na nekim trzistima ima veca ponuda pa recimo u nemackoj lakse mogu naci senika nego u italiji jer ih je veci broj ali zato je jako tesko naci recimo astru koja nije karavan itd....
[ mjanjic @ 01.03.2019. 16:53 ] @
To je sve OK, pretpostavljam da su svi svesni da ima kvalitetnih polovnih auta na tržištu, ali se ljudi naslušaju svakakvih priča pa onda generalizuju, sa jedne strane često uleću u rizik i kupe drešinu verujući da su odlično prošli, a sa druge strane pljuju neki primerak koji je za tu cenu odlična kupovina.
Sećam se 2010. godine u Kraljevu na autopijaci sretnem sa burazerom nekog njegovog poznanika, radio je kao limar u nekom servisu, mi gledali neki Clio, kaže čovek na prvi pogled da je ceo farban, al' aj' to i nekako, nego kaže da mu je menjan ceo prednji levi trap, ali da je to urađeno kako treba.


Ko hoće sam da ulazi u avanturu kupovine i dovoženja auta, ima taj Punto Evo i za 1500€ u Italiji: https://www.autoscout24.com/ls...&fregfrom=2010&atype=C
a možete odabrati u levom panelu i neku drugu državu.

Nego, interesantno je to kako ova dva primerka koštaju maltene isto:
https://www.autoscout24.com/of...12-e053-e250040aa2c7?cldtidx=4

https://www.autoscout24.com/of...6c-84e9-4e51ce7a8615?cldtidx=6


Mislim, i ovaj drugi je malo čvrknut sa leve zadnje strane, ali ovaj prvi je totalno razbijen napred i ko zna koliko bi koštalo da se sve to ispravi i koliko-toliko dovede u stanje kao da nije udaran.
Ovo je možda ekstreman primer, ko zna zašto taj havarisan košta toliko, ili jednostavno lik ide po sistemu APP, ali na osnovu ovih cena na internetu može se otprilike imati uvid kolika je prosečna cena nekog primerka za koji je postavljač teme zainteresovan.
[ cozmo_im @ 01.03.2019. 17:13 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Kakve se gluposti ovde mogu pročitati, to je neverovatno..

Ova fora da je "sve to dubinski čišćeno samo je razlika da li će neko to da prizna" je još gluplja od onoga "svi ti auti su sklapani po radionicama"....Oni koji to pišu i u to veruju nisu ni vredni diskusije, ali zbog čitalaca ES-a jednu stvar želim da ponovim:

IMA auta koji su odlični i veoma očuvani, ima auta sa originalnom kilometražom, ima auta koji su stari 10+ godina a nisu dubinski prani, naravno ni udarani, nedajbože prepakivani i slično.
p.s. Da neko ne pomisli suprotno, nisam preprodavac auta niti se time bavim na bilo koji način (niti nameravam naravno), samo sam protiv kafanskih priča koje su i mene sprečavale da se još ranije upustim u nabavku kvalitetnog polovnog vozila.


Evo ja potpisujem ovo sto je rekao Nebojsa. Ja sam nasao primerak koji nije ni dubinski pran, niti je motor opran, niti je lickan uopste, niti je bilo sta menjano na enterijeru. Sve se moze kad se hoce, jos ako imas nekog ko se razume u to, onda je stvar prosta. Znas sta si kupio i sa kojim manama. Ali treba ipak jedno par meseci traziti takve primerke u milion slicnih, i ne kazem da je lako. I tacno je isto i da je matene 80 posto auta kod nas sto se prodaje debelo nalickano. Ali, sve se moze kad se hoce.
[ bordzija @ 01.03.2019. 17:32 ] @
Citat:
mjanjic:
Nego, interesantno je to kako ova dva primerka koštaju maltene isto:

Evo ja ću da ti kažem, na ovom belom je tek odrađen veliki i mali servis, zamenjena korpa i lamela, pre sudara je auto bio kao NOV NOV NOV i zato je TA cena. Kilometraža je... Malo je vožen, par puta iz garaže i to je to. Otprilike tako zvuče oglasi kod nas kada ljudi pokušavaju da prodaju potpuno uništen ili spaljen auto. Možda se neko i upeca šta znaš ko nam je na vlasti sve je moguće zar ne?

PS: Jel neko primetio pojavu kod nas razvaljenih automobila na oglasima koje je neko lupao čekićem i peglao, nameštao točak kako bi havarija izgledala manja nego što jeste?
[ HoT_Steppa @ 01.03.2019. 19:31 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Kakve se gluposti ovde mogu pročitati, to je neverovatno..

Ova fora da je "sve to dubinski čišćeno samo je razlika da li će neko to da prizna" je još gluplja od onoga "svi ti auti su sklapani po radionicama"....Oni koji to pišu i u to veruju nisu ni vredni diskusije, ali zbog čitalaca ES-a jednu stvar želim da ponovim:

IMA auta koji su odlični i veoma očuvani, ima auta sa originalnom kilometražom, ima auta koji su stari 10+ godina a nisu dubinski prani, naravno ni udarani, nedajbože prepakivani i slično.

To, i puno toga još, važi za SVE aute koje sam pokazao (i neke koje nisam), tako da nemojte biti obeshrabreni u traženju dobrog auta i slepo se držati glupih priča koje se ovde mogu videti, naravno nemojte biti ni neoprezni.

Da bi sve to raščistili barem po pitanju mojih auta, ponudio sam da svaki od njih poklonim ako se dokaže i najmanja trunčica u vezi sa bilo kakvim "prepakivanjem" i slično.

Naravno, niko se nije odazvao, a evo sada tome dodajem i famozno "dubinsko pranje".

Nijedan auto koji sam imao nije dubinski pran, i svi ti auti su dostupni (imam telefone ljudi koji su kupili od mene), slobodno stavite 1000e u džep i krenite po bilo koji od njih.

Ako dokažete da je bilo koji od njih dubinski pran, naravno važi i sve u vezi sa "prepakivanjem" i sličnim glupostima kojima se auto-bande bave, ja ću taj auto otkupiti od vlasnika i pokloniti ga vama.

Ako ne dokažete - vi meni 1000e.

Deal?


p.s. Da neko ne pomisli suprotno, nisam preprodavac auta niti se time bavim na bilo koji način (niti nameravam naravno), samo sam protiv kafanskih priča koje su i mene sprečavale da se još ranije upustim u nabavku kvalitetnog polovnog vozila.


Da li usisavaš svoj stan? Da li si nekad prao tepihe u svom stanu?
Možda ne držiš tepihe u stanu?
Prvo, stvar je higijene da svoj auto redovno usisavaš i pereš, kako spolja tako i iznutra. Pod uslovom da ne voziš auto ako je napolju vlažno, što je malo verovatno, apsolutno je nemoguće da ti sam ne isprljaš svoj auto. Ne kažem da se baviš poljoprivredom ali prljanje automobila koji se redovno vozi je prirodna pojava.


Ili si Steva Žigon?
[ Nebojsa Milanovic @ 01.03.2019. 20:05 ] @
I sad nam reci kakve veze usisavanje auta ima sa dubinskim pranjem?

Znaš li ti uopšte šta je dubinsko pranje?
[ Java Beograd @ 01.03.2019. 20:10 ] @
Ni ja ne kapiram tu opsednustost "ne pranjem" unutrašnjosti, i stavljanjem toga u kontekst kvaliteta automobila.
Realno, moguće je ne uprljati auto samo i jedino ako se ne vozi.
[ Nebojsa Milanovic @ 01.03.2019. 20:19 ] @
Slažem se ali ja svakako ne bih kupio auto koji je dubinski opran. Želim da bude prašnjav i ga ja usisam usisivačem nakon kupovine i operem, ne želim da se u momentu kupovine on već cakli.

A ako se auto normalno održava, usisava i pazi tokom upotrebe, mislim da nikada nije potrebno da se dubinski pere. Ja to nisam nikada radio, ali sam video na šta liče tako tretirana vozila.
[ sasa022 @ 01.03.2019. 20:48 ] @
Ko nije video , ne moze da poveruje na sta moze da lici unutrasnjost novog automobila posle samo godinu dana koriscenja i predjenih 20-30.000km , ako ga koriste radnici koji se bave nekim poslom gde se radna odela veoma brzo zaprljaju , pa se prljavstina konstantno unosi u automobil.

Apsolutno nista ne mora da bude pocepano , pokidano , izgrebano , ali bude prljavo kao da je izvuceno iz poplave...

Automobili u koje se ulazi u cistoj garderobi i posle 15-ak godina uobicajene upotrebe ne moraju dubinski da se peru.

"Radni" , ako nemaju debele presvlake i plasticne obloge na vratima i komplet gumene patosnice mogu biti spremni za dubinsko ciscenje vec posle par meseci.
[ bordzija @ 01.03.2019. 22:13 ] @
Sa tom nehigijenom ide i nekultura samim time ne možeš bogzna kakvo održavanje i servisiranje da očekuješ. Jednostavna je matematika. Isto govorim devojkama zenama da gledaju momcima zube, ako ih održavaju i brinu o sebi znači da će brinuti i o ženama ideci.

Auto ne sme da bude izlomljen i iscepan unutra, dzabe menjanje sedista tu su i plastike ne moze bas sve da se menja uvek nesto ostane.

Ja sam jedan auto oprao plafon u autu kada samga kupio i 10 godina kasnije je nebo bilo crno a nikad zapalio cigaru nisam. Nemapravila ali kada je sluzbeno vozilovidi se izaviona. Minimum je da stave pristojne presvlake barem.
[ bordzija @ 02.03.2019. 00:08 ] @
Ja svaki svoj auto dubinski usisam i operem jednom u 5 godina ako je svetlo sivi ili bež enterijer. Mora se obavezno, svetlo sivi krov postane tamnije sivi. Letnji dan, umutim penu sa šamponom i malo deterdženta za sudove i udri. To je valjda isto sto i dubinsko pranje, perem zbog sebe naravno. Sad imam i paročistač pa ću i to da koristim za uporne fleke.

Kožni enterijer tretiram mlekom za kožu, prvo je dobro prebrišemvlažnom magičnom krpom pa nahranim i impregniram mlekom.

Ne vidim ništa lose u tom dubinskom pranju mora se.

U životu nisam kupio auto da odmah nisam oribao kompletan enterijer. Stvar higijene.
[ Nebojsa Milanovic @ 02.03.2019. 00:58 ] @
Naravno ali to nema veze sa kupovinom auta koji je samo za prodaju dubinski opran..

Pa valjda je to jasno, hoću nakon kupovine sam da ga operem a ne da ga kupim opranog a dva dana ranije je bio kao Grande iz ovog posta

To je isti rezon kao što ne želim farban auto, krpljen i slično, hoću da ga vidim u izvornom stanju pa ako ocenim da treba da ga farbam/krpim/perem, želim ja to da uradim a ne da ga kupim "sređenog".

Nijedan auto koji sam kupio nije bio pran iznutra (samo spolja ovlaš i to ne svi), a sad mi je žao što nisam slikao svoj Hyundai i10 u trenutku prodaje, da vam pokažem.

Bio je sa min 5kg blata na sebi, prosto padala je kiša i auto je bio prljav a bio je na oglasu. Došao je čovek i izbrojao mi 4250e za mali auto star skoro 10 godina, totalno prljav i spolja i iznutra.

Nakon što smo stisli ruke i završili sve detalje oko prenosa zamolio sam ga da mi ostavi auto još jedan dan da ga operem jer mi je bilo glupo da ga odveze prljavog. Sutradan sam platio 500din osnovno pranje i pozvao čoveka da preuzme auto.

Drugim rečima, svi auti koje sam kupio i prodao bili su totalno nepripremani za kupoprodaju, bilo kako "sređivane" komade uopšte ne razmatram.

[ bakara @ 02.03.2019. 18:38 ] @
Dubinsko pranje je jedna obicna glupost kojom se pokusava izvuci lice jako zapustenih vozila.

Enterijer ce mozda izdrzati jedno dubinsko pranje ali drugo ce sigurno da ostavi oziljke na enterijeru vozila.
Odlepljeni tapacirunzi, oljustena plastika, odlepljeno nebo, izbledela sedista, to je sve od agresivne hemije i "dubinskog" pranja.

Bolje da bude i prljav enterijer pa da ga rucno operem nego da se sve raspadne posle tog pranja.

Inace tacno je, ti prljavi automobili su zapravo bile radne mazge za radnike.
Automobili se svugde kupuju da bi se sa njima radilo, i gro automobila sluzi za to, oni se maksimalno iskoriste i posle par godina relativno mladi se prodaju dalje da bi se zamenili novim vozilima koja se koriste na isti nacin.
[ bordzija @ 05.04.2019. 09:54 ] @
Ženin prijatelj radi preko i povremeno dovlači neke svoje stvari pa i poneki automobil. Evo za 5 minuta sam pretražio neke njihove oglase i pronašao par primamljivih ponuda.

Fiat 500 po ceni od 1600 evra

Isplati li se ovo uvesti? Izgledaju kao novi u odnosu na krševe koji se valjaju kod nas, recimo ovaj fiat 500 nema ispod 4000 evra.

Automobili su registrovani do kraja godine, znači mogu da se voze.

[Ovu poruku je menjao bordzija dana 05.04.2019. u 11:06 GMT+1]
[ Java Beograd @ 05.04.2019. 10:23 ] @
Što ne otvoriš novu temu ?!? Gore desno, dugme: "Postavi temu". Ništa ne košta.

Mojne na temi o Grande Punto.
[ bordzija @ 05.04.2019. 14:23 ] @
Pa slični su ista motorizacija verovatnoni trapovi?

Koliko je bio povoljan govori to da je odmah prodat.
[ BB308 @ 05.04.2019. 16:21 ] @


Fiat 500 po ceni od 1600 evra

Za 1600e mozes da nadjes jedino fiat 500 ali bez motora. Pozz.
[ Nocni @ 05.04.2019. 16:47 ] @
Kad gledas polovna auta prve dvije strane slobodno preskoci...
Desava se da spediteri u dogovoru sa carinicima postavljaju ta nenormalno jeftina vozila (kojih u stvari nema na prodaji) da bi pravdali smijesno male osnovice za carinu koje naplacuju uz uzimanje mita... odstampaju taj oglas uz ostalu dokumentaciju o istom takvom vozilu koje carine...
Na tim prvim stranicama dosta je i pokvarenih auta, auta iz poplave i slicno...
Neozbiljno je pubertetski ocekivati da mozes kupiti fiata 500 za 1.600 eura 😀
[ bordzija @ 05.04.2019. 19:18 ] @
Zašto mislite da je neozbiljno?znam dosta ozbiljnih ljudi koji nemaju vremena da se zezaju, stave nižu cenu,fiksno i prodaju isti dan.
[ bordzija @ 14.05.2019. 23:53 ] @
Evo gledam neki grande punto evo i sad interesuje me kakva je buka u kabini pri brzini od 130-140 kmh? Kakva je zvučna izolacija?
[ cozmo_im @ 15.05.2019. 08:05 ] @
Nikakva. Benzinac se dernja ko magarac na 130. Ima ga moj kum, jako je nezadovoljan zvucnom izolacijom.
[ bordzija @ 15.05.2019. 11:08 ] @
Ma 1.3 mjet me zanima kakav je na 120-130 zaboravih da napišem.
[ Nebojsa Milanovic @ 15.05.2019. 11:51 ] @
Najbolji FIATov auto je Punto 1, a to je i poslednji auto sa kojim je FIAT uspevao da drži korak sa konkurencijom.

Već Punto 2 je značajno slabiji u odnosu na konkurenciju, a Grande punto još i više.

Imao sam najjače verzije svih tih automobila ali uprkos tome, količina suštinskih slabosti na njima je nedopustiva. Zato je ceo FIAT brend propao.

Što se tiče zvučne izolacije konkretno, Punto 1 je najtiši od njih.

Da još preciziram, ni ova druga dva nisu bili previše bučni ali ne zato što su izolovani, nego su benzin motori koje sam ja imao 1.4 i 1.4 Turbo relativno tihi.

Prema tome, zvučna izolacija na Grande je loša, ali treba videti koliko je bučan konkretan motor koji se posmatra.
[ cozmo_im @ 15.05.2019. 12:40 ] @
Citat:
bordzija:
Ma 1.3 mjet me zanima kakav je na 120-130 zaboravih da napišem.


Pa racunaj da je bucniji od benzinca. Vozio sam Corsu sa tim motorom, glanc novu pre par godina i katastrofa od buke. A Corsa je generalno tisi auto od Grandea. Kamionski zvuk ima, osim na leru.
[ bordzija @ 15.05.2019. 12:52 ] @
U principu treba auto za po gradu sa minimalnom potrošnjom i za povremeno otvoren put 130 kmh i par puta odlazak na more. U suštini klasika kod nas. Privlači me najslabiji 1.3 mjet

Gledam ovaj, relativno mlad i u pristojnom stanju ali mi se ne sviđa krilo, hauba i maska kako stoje, deluje havarisan: https://www.polovniautomobili....lasi/13470632/fiat-evo-13-mjet

Kakvi su ovi 1.6 mjet motori? Našao sam jedan malo leškast: https://www.polovniautomobili....asi/14415024/fiat-bravo-16mjet

[ cozmo_im @ 15.05.2019. 16:40 ] @
Oba su lesevi. Grande je bas los. Bravo pogotovo. Presli su mnogo, mnogo vise nego sto im stoji na satu. Od mog kuma Grande je presao oko 160.000km a izgleda 5 puta bolje od ovog...
[ bordzija @ 15.05.2019. 19:17 ] @
Bravo je i meni sumnjiv ali grande punto sem havarije sa prednje strane, nema baš puno pohabana sedišta zar ne? Do 200.000 km rekao bih.

Inače se plastike ljušte od ženskih krema i kojekakvog znoja ljudi pa to nije merodavno. Viđao sam i nove automobile baš nove na kojima spadaju oznake sa tastera. O tastaturama za kompjutere da i ne govorim.
[ cozmo_im @ 16.05.2019. 07:42 ] @
Pa evo moj auto vozila zena 11 godina pa se nista ni je oljustilo, nema nijednu ogrebotinu :)

Kazem, kum je uzeo sa oko 160.000km (ko zna koliko je stvarno presao), i u odnosu na ovog izgleda kao nov. A nije dubinski opran (vidi se). Sad, ili je presao 400.000km ili je neko vozio stenaru unutrua. Prvo gledaj delove enterijera koje plac ne menja bas tako lako, pa onda sve ostalo.
[ bordzija @ 16.05.2019. 09:30 ] @
Prodat onaj bravo odmah, žene kad voze auto bude izgreban kao da ga je gepard napao, sve dugmiće upropaste. Još ako mažu one kreme za podmlađivanje, raspadne se koža na volanu i menjaču. Štiklama izbuše pod na automobilu pa mora da se zavari svačega sam se nagledao u životu.
[ cozmo_im @ 16.05.2019. 10:54 ] @
Taj Bravo ce u delove sigurno. Zavisi koja zena vozi, moj auto je ocuvan vrhunski, nema nijednu ogrebotinu ili bilo sta unutra. A znam zene koje voze preko 10 godina jedan te isti auto i u savrsenom je stanju, znam da su neke vrlo pedantne sto se tice mehanike i vizuelnog izgleda vozila. Mozda ih bas briga ako je sluzbeni auto.
[ Java Beograd @ 16.05.2019. 11:45 ] @
Citat:
bordzija:
Prodat onaj bravo odmah, žene kad voze auto bude izgreban kao da ga je gepard napao, sve dugmiće upropaste. Još ako mažu one kreme za podmlađivanje, raspadne se koža na volanu i menjaču. Štiklama izbuše pod na automobilu pa mora da se zavari svačega sam se nagledao u životu.

Nikako neće da bidne da može da se koža na volanu i menjaču raspadne od kreme za podmlađivanje. Posebno, ne ako se krema za podmlađivanje nanosi na lice i vrat, što je 99% slučajeva.
Ali, ako se neka krema, kakvagod, nanosi na ruke, onda će to svakako povoljno da deluje na kožu volana, taman onoliko koliko i na kožu ruku.

Puno žena vozača znam, i mislim da se nijedna ne usuđuje da vozi sa visokim štiklama, pre svega zato što uvek kod žena vozača postoji doza nesigurnosti u vožnji. Veoma često vidim varijantu: baletanke za vožnju, a kad se izađe iz automobila, ondak štiklice. Ali, kako god, sve i da žene stalno voze u visokim štiklama, hebeš ti taj lim na podu automobila ( i automobil ceo) ako ga probuši štikla ženske sandale.
[ bordzija @ 16.05.2019. 13:08 ] @
Juče gledam neku sredovečnu ženu u smartu stala pored mene, prvo je nameštala kosu na levi retrovizor pa je prešlana glavni, pomerajući ga da se bolje vidi i završila je gledajući se i o telefon. Kad ona završi sa tim autom može na otpad ili kod nas.

I meni je bilo sumnjivo to sa oguljenim volanima i muzikom pa sam proveravao italijanske tablice - realna kilometraža. Italijani su užasno prljavi.

I te kreme se nanose prstima a ne nogama. I ko zna šta trpaju u kosu, kakve parfeme i slično. Zato i izgledaju ko stare babe sa 40 godina.
[ bakara @ 16.05.2019. 13:13 ] @
Lepo ti kaze java, niti se to ogulilo od kreme niti od stikli niti su italijani bitno drugaciji ljudi, pohabalo se od bahate intenzivne upotrebe.
[ bordzija @ 16.05.2019. 13:43 ] @
Kažem da sam gledao kilometraže i proveravao italijanske su mogle onlajn vidiš kad je zadnji put registrovan i koliko je km imao na satu. Originalne kilometraže volani pojedeni i ručice ne koža oko ručice. I još negde sam pročitao kako te ženske kreme i parfemi rasturaju farbu i kožu.

Generalno oljušti se farba sa kože ako ste primetili. Opet i znoj tu ima velikog uticaja koji se razlikuje od čoveka do čoveka - kiselina.
[ AstralPro @ 16.05.2019. 21:39 ] @
To su priče.
Pežo 207 koji sam pre nekih 6 godina kupio od prvih vlasika bio je bukvalno nov sa 115 000 km na satu.
Jedino ostecenje enterijera je blago ogrebano + i - za klimu.
Sedišta,ručica menjaca sa kožom,kožni volan,apsolutno sve na njemu je bilo u fabričkom stanju.

[ Nebojsa Milanovic @ 17.05.2019. 12:38 ] @
I taman dok pričamo kako je FIAT pukao, raspadaju se i slično - on predstavio 1.3l motor i to za "džip" - sa 180 KS!??!

FIAT grupa predstavila novi benzinski 1.3-litreni motor od 180 KS!


Harakiri!
[ cozmo_im @ 17.05.2019. 13:37 ] @
Pa u Reno grupaciji vec imaju 1.3 od 160 KS, ide u Qashqai. Odlicno vuce u svim rezimima, bukvalno grize, a QQ je bas tesko vozilo.

Doduse ima FAP filter... videcemo kako ce to da se ponasa u benzincima.
[ bordzija @ 17.05.2019. 17:47 ] @
Besmislen motor, 1.3 sa 160 ks čemu to služi? Niža registracija? Gleda se i kubikaža i konjaža prema tome tu nema smisla. Jedino što nije trocilindričan. Baš me zanima koja će mu biti potrošnja, ako je u rangu jačih kubikaža onda baš nikakvog smisla nema.
[ sasa022 @ 17.05.2019. 21:12 ] @
@bordzija

Pa i ti dajes besmislene izjave.....

Koga briga za Srbiju i nenormalne propise u vezi registracije.

Tehnicke karakteristike su dostupne i mozes da ih pogledas.

npr.
www.auto-data.net/en/jeep-rene...-gdi-180hp-4x4-automatic-35849

www.automobile-catalog.com/car...enegade_4x4_1_3_t-gdi_180.html

EU NEDC/Australia ADR82 urban/extra-urban/combined 8.6 / 6.6 / 7.5 l/100km

Fuel consumption simulation based on the European type of traffic

extra-urban / city / highway / average combined l/100km:

5.7-6.8 / 9.7-11.6 / 6.5-7.8 / 7.9
[ bakara @ 17.05.2019. 22:12 ] @
Citat:
bordzija:
Kažem da sam gledao kilometraže i proveravao italijanske su mogle onlajn vidiš kad je zadnji put registrovan i koliko je km imao na satu. Originalne kilometraže volani pojedeni i ručice ne koža oko ručice. I još negde sam pročitao kako te ženske kreme i parfemi rasturaju farbu i kožu.

Nisam ja ni rekao da kilometraza nije originalna, vec da se oljustilo od "intenzivne i bahate upotrebe"

Nadam se da razumes da to nisu vozile fine zenske ruke namazane kremama


[Ovu poruku je menjao bakara dana 17.05.2019. u 23:55 GMT+1]
[ bordzija @ 17.05.2019. 22:57 ] @
Pa šta sad ispade da su vozili kromanjonci? Uglavnom svi ti majstori ili šta već koriste rukavice i ostalu htz opremu pa su im i ruke kao ženske kada smo već kod tapetarskog zanata, gledam pre pola sata neki terenac a ono šumadinac iskrojio i sašiJo cela prednja sedišta samo sa gornje strane (nije ubo nijansu) dok je volan isto presvučen auto ko nov nov nov



Zadnja normalno u jednoj boji.
[ bakara @ 17.05.2019. 23:13 ] @
Vozili su radnici neke firme pa ti sad pusti na volju koje...

uglavnom 100% sam siguran da nije vozila napuderisana dama.

A ne znam sta te cude ta sedista, bila su pocepana pa su sasili druga, potpuno ista prica o damama, kremama i "pravim muskarcima"
[ cozmo_im @ 18.05.2019. 15:35 ] @
Citat:
bordzija:
Besmislen motor, 1.3 sa 160 ks čemu to služi? Niža registracija? Gleda se i kubikaža i konjaža prema tome tu nema smisla. Jedino što nije trocilindričan. Baš me zanima koja će mu biti potrošnja, ako je u rangu jačih kubikaža onda baš nikakvog smisla nema.


Odlican motor, trosi dosta manje od 1.6 i 2.0 motora. Veoma stedljiv. Niza registracija, niza emisija izduvnih gasova, a najbitnije mnogo LAKSE vozilo... ima dosta prednosti. U Meganeu se ponasa bas bas sportski.
[ bordzija @ 18.05.2019. 19:57 ] @
Malopre slučajno naleteh ljudi prave nove nalepnice za tastere radio aparata i ostalih prekidača po automobilima. Komplet za grande punto radio cd 1200 dinara.

[ janjam @ 21.05.2019. 12:24 ] @
Ja imam bravo i samo da se nadovezem iz prve ruke na pricu o kozi na volanu i rucici menjaca (ne mogu bas da vidim na slikama jer je oglas povucen), ali ta koza je sve do restajlinga mnogo tanka i loseg kvaliteta. Pocinje da se ljusti i posle nekoliko desetina hiljada kilometara (u drugoj-trecoj godini upotrebe). I to ne da izbledi kao prvi sloj boje ili cega god na toj kozi kao kod drugih kola... nego bukvalno sloj otpada (kao kad izgoris na plazi, pa ti se koza ljusti s ledja :) ). Na mom bravu se jos nije oljustila, jer je dosta pazim, ali se na mnogo mesta naborala i tako se drzi nekako vec nekoliko godina ali pitanje je do kada (btw ne koristim nikakve kreme za ruke)
Pre x godina kad je kod mene pocela da se naborava koza na volanu bas sam ispiz*** i trazio po netu, i video da se mnogo ljudi zalilo na to po forumima.

Tako da koza na volanu/menjacu/rucnoj kod brava (ne znam za osatle fiate) nije merilo koliko je auto presao i da li je lose odrzavan.

To su sredili tek od (ja mislim) 2011-2012te.
[ bordzija @ 22.05.2019. 21:46 ] @
Evo opet se prodaje ovaj bravo za 2800 ewra. Primetio sam da odmah stavljaju oglas dok je jos auto u italiji sa jednom cenom, onda napišu posle par dana da je auto prodatpa posle 10-15 dana opet ide oglas sa višom cenom.

Drugar vozi 1.9 mjt bravo i kaže da su servisi mnooogo skuplji za ove 1.6 mjet motore!

Drugo pitanje: primetio sam da su kod gomile automobila iz italije prednje felne braon boje? Loše pločice kočione ili auto nikada nije opran za tih 10 godina koliko su stari?

Meni ovaj italijanski kršić pristojno izgleda.




Grande punto braon prednje felne:
[ AstralPro @ 27.05.2019. 21:18 ] @
prema volanu i sedistu rekao bih da je na oko 450 000 km ..
[ bordzija @ 03.07.2019. 21:11 ] @
A kako vam se čini ovaj kršić? U pitanju je bravo 1.6mjt drugar kaže da je mnogo skuplji za održavanje od 1.9?

https://www.polovniautomobili....iat-bravo-16-mjet-dinamic-2650

[ bakara @ 04.07.2019. 09:17 ] @
Ja bi rekao da je to neka gospodja vozila sa neznim rukama
[ bordzija @ 04.07.2019. 09:48 ] @
Apsolvirali smo da se svim fijatima raspadaju volani uopšte sve što je presvučeno kožicom 😊

Boja mi se sviđa da ne dužim dalje.
[ botr @ 04.07.2019. 11:23 ] @
To je prasina od plocica, na zapadu se automobili inace retko peru. Lak relativno cist, a tockovi garavi. Nebitno odakle je auto, ista situacija je i u Nemackoj, Svajcarskoj, itd.
[ bordzija @ 04.07.2019. 11:31 ] @
Okk jel može to nekako da se skine a da se ne ošteti boja na felnama?
[ botr @ 04.07.2019. 12:44 ] @
Moze, sonom kiselinom :D Salim se,sonoj kiselini nema mesta u mojoj kolekciji kozmetike, to rade na placevima.

Prosle godine sam sredjivao auto rodjaku, X Trail sa 360k km kome tockovi nisu nikad oprani, a i sam auto se retko pere. U originalu je crne boje, bio je siv od prljavstine.

Prvo se opere nekim jacim sredstvom, npr. Atas Dimer u razmeri 1:10, koriste se razne cetke i cetkice, a onda nekim sredstvom za alu felne, kao npr. Sonax Xtreme plus ili vec koju oznaku ima (ne znam jer koristim nesto drugo).
[ bordzija @ 04.07.2019. 23:53 ] @
Permetal za rerne hehe počne prste da topi. Svi oni običnu sonu kiselinu prodaju kao "sredstvo" za čišćenje. Čudno mi da je braon boje, obično je crna ta prašina od pločica
[ botr @ 05.07.2019. 08:10 ] @
To braon je korozija pomesana sa specenom prasinom. DIskovi se trose, metal ne isparava nego leti svuda okolo, a najveci deo zavrsi na felnama.

To da su svi cistaci felni sona kiselina, nije tacno. Npr. ovaj je PH neutralan i na deklaraciji se ne spominje ni jedna kiselina u sadrzaju.

http://www.cidlines.com/en-UK/...wheel-cleaner-ultra-x-tra-4200
[ bordzija @ 05.07.2019. 08:48 ] @
E tu ima logike da se pomeša prašina diskova i pločica, uopšte mi nije bilo jasna ta boja mislio sam da voze po prašnjavim seoskim gudurama i ne peru felne. Vozilo izgleda pristojno kako nikada nije oprano.
[ bordzija @ 05.07.2019. 17:51 ] @
A owaj kako vam se čini? Mnoogo mi se sviđa u ovoj sport opremi jedino što ima plivajući mi se ne sviđa. I ovaj ima braon felne baš zanimljivo zar ne?

https://www.polovniautomobili....grande-punto-13mjtd-sport-2050

Šatro 100.000 km 😁
[ bakara @ 06.07.2019. 10:34 ] @
^^^

haha...dal je moguce da ti stvarno verujes da ovo voze gospodje sa namazanim rukama? :D

Ovo je auto sa reciklaze.
[ bordzija @ 06.07.2019. 18:54 ] @
Evo i drugar koji ima bravo isto izguljen volan. Loša koža očiglrdno. Ovaj crni punto barem ima cela sedišta? Đasv mi se... Mada mi prednji točkovi ne stoje baš kako treba ili se to samo meni čini? Ima i nove zimske gume :-)
[ bordzija @ 06.07.2019. 19:20 ] @
Prodat je g. Punto, rezervisan odmah...
[ AstralPro @ 07.07.2019. 08:31 ] @
Taj plac je poznat po jako losim vozilima dugo godina. Kod njih se ne kupuje.
[ bordzija @ 07.07.2019. 21:58 ] @
Koji plac nije poznat po jako lošim vozilima, valjda oni placevi što presvlače volane i krpe sedišta poliraju farove i peru sonom kiselinom motore i točkove.
[ bordzija @ 19.07.2019. 14:40 ] @
Gledam neki mali auto u hrvatskoj da uzmem jer mi ističe 90 dana koliko mogu svoj da vozim. Našao sam corsu D 1.25 ccm benzin za manje od 2000 evra 2007 godište, prešla 200.000 km

Čovek mi prilaže račune šta je rađeno na autu pre pola godine.
Uglavnom račun je 1000 evra izmenjano je pola automobila. Zar je opel tako loš?

Koja je šansa da me auto služi par godina bez nekih bitnijih investicija?

Ja sam iskreno navikao da vozim auto koji se ne kvari (vw i hyundai)
[ bakara @ 19.07.2019. 19:47 ] @
ne znam zasto tako pausalno pricas... nista konkretno nisi naveo sta je promenio.

Moze da promeni 4+4 gume, amortizere uradi veliki servis i promeni set kvacila, nekoliko akumulatora, plocica, svecica filtera....
To je sasvim sasvim sigurno morao da odradi za 200000km i kostalo je i bar 1000eur
[ bordzija @ 19.07.2019. 20:02 ] @
Evo kropovao sam račune, zbog imena koje piše;
Ps: nisam baš složio po redu. Cene u kunama, rađeno sve u januaru.




[ bordzija @ 19.07.2019. 20:20 ] @
Koliko gledam to su veliki i mali servis plus još štošta potrošnog materijala i zamena kočionog ulja, malo po trapu... Pa ovo skuplje nego za audi i mercedes? 😂
[ SG kamikaza @ 19.07.2019. 20:32 ] @
U januaru 2x rađeno kociono ulje, skidan karter+prateci radovi?
Koliko vidim, tu je najskuplja usluga, usluga servisa tj radnji sati.
[ bordzija @ 19.07.2019. 20:52 ] @
Sad gledam u komšiluku neku corsu cdti 1.25 2007 220 soma km. Traži verovali ili ne 3700 evra. Pitam što je duplo skuplja od ostalih u oglasu kaže puno je uložila u auto. Auto klotara.

Elem, šta da gledam kod ovih korsi? Na šta da obratim pažnju? Na plivajući naravno, kaže nije menjan. Osim toga?
[ Java Beograd @ 19.07.2019. 21:02 ] @
To su vlažni snovi prodavaca. Čuj, 3.700 ! Ha, ha ha! Znaš kad će da ga proda po toj ceni? Nikad.

Pitanje 1. Uzgred, koji je to motor cdti 1.25?

Ali, batali ti Corse. Valjale su one stare Mk1 sa benzinskim motorom 1.2. To je bilo zlato od auta. Ovo novije - bolje je zaobići

Pitanje 2 Corsa je u istom segmentu sa Hundai i20. Zašto izbegavaš da kupiš i20, najbolji auto na svetu?
[ AstralPro @ 19.07.2019. 21:05 ] @
Ako je za privremeno uzmi nekog punta 1.3 mjet umesto sumnjivih korsi
[ bordzija @ 20.07.2019. 00:05 ] @
Ma nema ovde grande puntića 1.25 mjt ili su preskupi tj 4 soma traže za njih. Možda je i tu fora da traže 4 a spuste na 2?

Održavana korsa otpada, ne radi klima. Možeš misliti kako je održavana i da je puno uloženo u nju kad usred leta ne radi klima. izgleda da su baš baš krševi.

A kakvi su sviftići to godište ili noviji? Bi ja rado uzeo i20 ali ih nema ili su daleko tj ima da se ide po njih minimum 500 km.
Našao sam swift 2012 za 4 soma.

Ovde je jedino dobra stvar što možeš da nađeš auto od prvog vlasnika i nema muljanja sa km kao u srbiji.
[ Bradzorf012 @ 20.07.2019. 07:35 ] @
NIsam bio mesec dva na auto zoni i imam šta da vidim. Ti si definitivno car kralj i prvak u skoku u dalj. Divim ti se.
[ bordzija @ 20.07.2019. 10:19 ] @
Ako imaš neki pametan savet ok ako nemaš nemoj da spamuješ. Ove korse su definitivno krševi baš me čudi, mislio sam da su pristojni polovnjaci. Evo mesec dana smo vozili jednu od rentakara doduše sa 100 soma km automatik benzinjara. Ide lepo, šalta loše ali ima opciju ručnog menjanja gore dole pa je vozljiva. Deluje dosta čvrsto i kvalitetno.
[ Java Beograd @ 20.07.2019. 15:23 ] @
Citat:
bordzija:Ovde je jedino dobra stvar što možeš da nađeš auto od prvog vlasnika i nema muljanja sa km kao u srbiji.
Ha, ha, ha ! Ko ti je to rekao? Prodavac na placu?
[ bordzija @ 21.07.2019. 08:00 ] @
Odeš na bilo koji tehnički pregled i tražiš da ti izlistaju kilometraže unazad koliko imaju u sistemu. Ima tu i tamo poneki trgovac polovnjacima ali ništa spektakularno kao kod nas.