[ @ 06.07.2019. 06:01 ] @
Zdravo svima.
Imam ogroman problem sa Emmi i reklamacijom na tv.
Kupio sam tv kod njih u radnji. Adler smart od 40 inch-a.
Pošto nije bilo više tv u magacinu (što mislim da su lagali) zapkovali su mi tv koji je bio na polici izložen. Tu sam dobro pogledao panel tv i nije bilo nikakvih problema a i slika je bila odlična za ovu klasu tv.
Problem nastaje kasnije oko desetak dana posle kupovine. Pojavile su se dve fleke ili senke kako ih oni zovu na panelu gledano od centra panela nekih 10 cm levo i desno skroz celom visinom panela. Najbolje se vide na beloj pozadini ali se vide i na drugim bojama.
Reklamirao sam tv i odgovor koji sam dobio je stvarno porazavajuc i u krajnju ruku vredja ljudsku inteligenciju. Njihov odgovor je da je to normano da panel ima fleke koje nastsju od nosaca-odstojnika panela... Wtf
Tv nisam prihvatio kao takav i poslao sam novu reklamaciju.
Šta mi je sad činiti? Da li da cekam da ponovo oni jave ili da zovem reklamacije ili bolje pisati im na mail?
Radnik u prodavnici je bio korektan i predložio mi da šaljem ponovo na reklamaciju ili da ga nosim locno u ovlasceni servis.
Odbio sam da ja imam ista sa tim i da je to njihov problem.
Još mi je rekao da zovem reklamacije i da budem sto neprijatniji. Misli sta reci....
Sta mi je sad najbolje činiti?

[ Predrag Supurovic @ 06.07.2019. 06:33 ] @
Meni se čini da deset dana od kupovine imaš pravo da tražiš reklamaciju i da čak i ne objašanjavš zašto.
[ Everovic @ 06.07.2019. 06:38 ] @
Obavesti ih da ćeš se obratiti tržišnoj inspekciji. Ako ništa ne urade i nakon toga napiši prijavu. Možeš da se obratiš i nekom udruženju za zaštitu potrošača.
[ alimamnekolikokuća @ 06.07.2019. 06:57 ] @
Ako si preuzeo TV i prošlo 15 dana od kupovine
stvar je završena "pojeo vuk magarca".
Ne znam šta ima da se obraćaš tržišnoj inspekciji?
Bolje se obrati upravi vodovoda.

Ovako odokativno kvar izgleda popriličan.
Postoje dobri izgledi da TV potpuno "rikne"
pa ga zato uključuj što češće.
Možda ti se posreći pa kad totalno zamrači
jednom će morati da ga zamene.

Ja u takvim situacijam obično ubacim ekser kroz neki otvor na kutiji.
Sasvim "slučajno" naravno
[ Everovic @ 06.07.2019. 07:20 ] @
TV je u garanciji, tako da i ako je prošlo 15 dana ima pravo da dobije ispravan proizvod Mislim da je minimalni garantni rok za TV 2 godine.
[ alimamnekolikokuća @ 06.07.2019. 07:41 ] @
Mislim da samo u prvih 15 dana može da traži povraćaj/zamenu "no question ask".
Posle tog perioda trgovac ima samo obavezu da omogući reklamaciju na mestu kupovine što je, kako se čini, trgovac ispunio.
U slučaju pismene reklamacije obaveza trgoivca je da odgovori pismeno i ništa više. Obrazloženje može biti da se problemi javljaju "usled pojačane aktivnosti sunčevih pega" ili da je Mars poludeo i skrenuo sa putanje. A to je "viša sila" za koju ne vredi garancija.

Ako slučaj prijavi inspekciji, inspekcija će proveriti fiskalni
i kad konstatuju da je porez legao na njihov račun sledi otresanje.

To je matrica po kojoj se šišaju ovce u "kapitalizmu i demokratiji" a uvek je u pravu jači, bezobrazniji i pre svega onaj ko ima više kapitala.
Kad se na to još dodaju i "verske slobode" biće ti jasnije zašto tamo u Amerikama
malo pa malo neko "bez ikakvog povoda" počne da puca i baca bombe po ulicama/supermarketima/školama...
Pa "pukao" čovek od slobode i demokratije.


Ili možda neko misli da će inspekcija dojuriti na lice mesta
i kad konstatuju crn ekran
odmah odrapiti trgovca 10x većom kaznom nego što vredi TV?

Ma neće, inspekcija to ti je partijski udjiguz čiji jedini zadatak
je da "ne talasa"
i da "čuva Kosovo".
A ako se, "ne daj božo", reklamacija uvaži i izvrši povraćaj
novca to znači njima manja plata.

I?
[ Everovic @ 06.07.2019. 08:07 ] @
Mojoj supruzi su pre više godina prodali neispravan polovan HDD kao nov. Dok nije pozvala inspekciju bili su takođe izgovori tipa Sunčeve aktivnosti, nepravilno korišćenje Windowsa, podzemne vode i sl. Nakon inspekcije vratili su novac i još su imali problema zbog neregularnosti u vezi sa računima. To je bilo pre 2010. i trebalo bi da je sa Zakonom o zaštiti potrošača sada stanje bolje, mada ne mora da znači.

Potražio sam na Guglu koji je sledeći korak nakon što prodavac odbije reklamaciju i kaže sledeće:

Citat:
2. korak: Ukoliko vam trgovac ne izađe u susret, obratite se Regionalnom savetovalištu za zaštitu potrošača.


http://www.zastitapotrosaca.go...iri-koraka-kako-do-resenja.php

Možda neće uspeti, ali pokušaj ništa ne košta.
[ @ 06.07.2019. 09:15 ] @
Sve kod nas je otišlo dođavola. Samo nisam mogao da verujjem da mogu biti toliko bezobrazni prema kupcu kad su svesni da je proizvod defektan zbog fabričke greške. Ako je to tako zašto nisu poslali uvozniku tv na reklamaciju i zamenu nego ladno " evo vam tv sa fabričkim greškom, nas to ne zanima mi smo tu samo da vam uzmemo novac."
Ja da sam to zato sigurno ne bih kupovao taj model niti bilo koji drugi.
Ovako ništa.
[ alimamnekolikokuća @ 06.07.2019. 10:27 ] @
Citat:
Everovic

Nakon inspekcije vratili su novac i još su imali problema zbog neregularnosti u vezi sa računima. To je bilo pre 2010.

Da tako si mogao pre 2010.
Ali od kad je 2012. stupio novi Zakon o zaštiti trgovaca
otklanjanje fabričkih grešaka je nemoguća misija.

Na primer, ja sam negde 2015/16 prijavio slučaj
izdavanja lažnog računa.
Sve sa urednom i blagovremenom prijavom i dokazima.

Prošao sam sve procedure kako Zakon predvidja.
Ali inspekcija nije reagovala.

Trgovac (zajedno sa inspekcijom)
mi se i dan danas smeje kad me sretne.
Posle toga sam prijavio još jedan slučaj robe sa greškom.
Uzalud.
I od onda ne prijavljujem ništa, ne uzimam račun i ne plaćam porez.
Za uzvrat me prodavačice vole.

A kad pominjete "savetovalište za zaštitu potrošača"
[ anon70939 @ 06.07.2019. 10:31 ] @
Ma idi u prodavnicu neku gde im je guzva, ponesi TV i drami pred ostalim kupcima. Doci ce poslovodja koji ima mogucnosti i novac da ti vrati, a ne samo na reklamaciju da salje.
[ Everovic @ 06.07.2019. 10:42 ] @
Citat:
Trgovac (zajedno sa inspekcijom)
mi se i dan danas smeje kad me sretne.


Zanimljivo, prijavio si slučaj 2015/16, a oni ti se i danas smeju. Kako si uspeo da ostaviš tako jak utisak ako nije tajna? Meni se čini da je tvoj slučaj ipak poseban i da ima veze sa tvojim nastupom. Kada ulažeš prigovor trebalo bi da se fokusiraš na svoj problem. Ako pričaš o tome kako su se kvarovi otklanjali u vreme druga Tita, normalno je da će ti se smejati godinama nakon toga i da će se potruditi da ti ne reše problem.
[ alimamnekolikokuća @ 06.07.2019. 11:00 ] @
Citat:
Everovic

Kako si uspeo da ostaviš tako jak utisak ako nije tajna? Meni se čini da je tvoj slučaj ipak poseban i da ima veze sa tvojim nastupom. Kada ulažeš prigovor trebalo bi da se fokusiraš na svoj problem. Ako pričaš o tome kako su se kvarovi otklanjali u vreme druga Tita

Nastupio sam na fin način pridržavajući se Zakona i Ustava:
Citat:
Pokrajina Kosovo i Metohija sastavni deo teritorije Srbije

Ali su mi amblem u kome se pridržavam Ustava i ne davam Kosovo obrisali.

Za tog druga Tita nikad nism čuo da ti nisi napisao.
Pošto nisam čuo nisam ga ni pominjao.

Ustav moram da znam naizust jer je to uslov za posao u tzv. državnim "organima".
Uporedo s Ustavom nagruvao sam i Zakone.
Tako da sam prilično upućen i od mene su bolji samo advokati koji štite najokorelije gangstere.
Na primer, kad sam prijavio poslednji slučaj,
konsultovao sam se sa "iskusnim" advokatom a taj nije znao ni kako da me oslobodi plaćanja taksi.
Ja sam naravno znao kako da se oslobodim taksi, zavalio se advokatu
i kao što sam već napisao odustao od slučaja a (nefunkcionalnu) robu bacio.
[ sasa022 @ 06.07.2019. 12:07 ] @
Zbog nakaradnog zakona , sve se porucuje online , pa imate rok do 15 dana da sve lepo proverite i vratite ako ne odgovara

www.emmi.rs/upload/documents/NoviJednostraniRaskidUgovoraEmmi.pdf
[ ademare @ 06.07.2019. 12:24 ] @
Citat:
Predrag Supurovic:
Meni se čini da deset dana od kupovine imaš pravo da tražiš reklamaciju i da čak i ne objašanjavš zašto.


Citat:
Everovic:
Obavesti ih da ćeš se obratiti tržišnoj inspekciji. Ako ništa ne urade i nakon toga napiši prijavu. Možeš da se obratiš i nekom udruženju za zaštitu potrošača.


ITD. ITD .

Emmi nije Nista razlicit od drugih sto se tice reklamacija . Najgora je svakako Tehnomanija , to su najveci Prevaranti !

Zakon ima samo Naziv " zastita potrosaca " , a u stvari je zakon za zastitu Trgovaca .

Ovi citirani saveti su na zalost Pogresni ! Niti kada kupis u radnji , mozes da vracas robu , po zakonu to nije predvidjeno , vec ako neka prodavnica to omogucava , to je njihova dobra volja .

Niti Trzisna inspekcija ima bilo kakvu ingerenciju osim par proceduralnih pitanja .

Kada ti pismeno posle pregleda u servisu odbiju Reklamaciju , po zakonu tu vise nema Nikakve ni Inspekcije , niti se ko nje boji , niti kakva udruzenja potrosaca , koja su savetodavnog karaktera . Ne znaju cak ni onoliko koliko ja znam od jednog citanja zakona , kada sam imao slican problem sa Tehnomanijom !

Zakon predvidja Prvu i poslednju mogucnost Tuzbu u sudu , Parnicenje !

Zato i jeste zakon Protiv potrosaca , jer ko ce da se sudi za 1 TV !
[ Steve Lonmo @ 06.07.2019. 12:26 ] @
Ti si, nakon što si u prodavnici ošacovao televizor i odlučio se da ga kupiš, samo još trebao da izađeš iz prodavnice i naručiš ga telefonom ili preko interneta, ako imaju tu opciju.
To se smatra kupovinom "na daljinu" i u toj situaciji onda imaš rok od valjda 10-ak dana, ili tako nešto, da ih obavestiš da "odustaješ od ugovora o kupovini zaključenog na daljinu ili van poslovnih prostorija", a onda i još 10-ak da im taj TV dostaviš nazad. Oni su čak i dužni da ti uz takvu kupovinu - "na daljinu" odmah uz TV dostave i obrazac za raskid ugovora, ali to skoro niko ne radi. Ako imaju online prodaju preko interneta, onda su dužni i na sajtu da postave PDF obrasca i da napišu tamo sve te rokove, tvoja prava o odustajanju itd. - a to i ko uradi, uglavnom zavuče negde link tako da ti treba jedno pola sata i 50 klikova da dođeš do te stranice.

To je što se tiče kupovine "na daljinu". Jednostavno imaš pravo da vratiš proizvod... i gotovo. Nema veze da li se, kao u tvom slučaju, taj TV pokvario. Imao bi pravo da ga vratiš i da je ostao potpuno ispravan. I naravno, moraš da sačuvaš ambalažu, aparat ne sme da ima fizička oštećenja itd.

A za ovu "normalnu" kupovinu ja ne znam, ali mi nema nikakve logike da sada prodavac ima nekakvu obavezu prema tebi, osim ako ima samo dobre volje. Kupio si TV - TV se pokvario - ti ga sada nosiš u servis... i to je to. Kakve veze sa prodavcem ima to da li se tvoj TV pokvario 10-og, 50-og, 365-og ili 730-og dana?... Kažem - ne znam, ali sam siguran da ti u Zakonu o zaštiti potrošača sve lepo piše, pa pročitaj tamo. Možda i grešim.
[ Everovic @ 06.07.2019. 13:08 ] @
Grešiš. Garancija je minimalno 2 godine. Može više ako se prodavac slaže, ali ne manje.
http://zastitapotrosaca.gov.rs...a.php?naslov=garancija-trgovca
[ Steve Lonmo @ 06.07.2019. 13:21 ] @
^

Ko greši? Ja? Šta grešim?

2 god. je garancija, znam. TV crkne u garanciji, ti ga nosiš u servis... i to je to.
Prodavac s tim nema nikakve veze... Osim u slučaju da TV ne može da se popravi - tada mora da ti da drugi. Uz potvrdu iz servisa koju doneseš, je li.
[ Everovic @ 06.07.2019. 13:27 ] @
Ok, nisam dobro razumeo prethodnu poruku.
[ alimamnekolikokuća @ 06.07.2019. 16:10 ] @
Citat:
Steve Lonmo

To se smatra kupovinom "na daljinu" i u toj situaciji onda imaš rok od valjda 10-ak dana, ili tako nešto, da ih obavestiš da "odustaješ od ugovora o kupovini zaključenog na daljinu ili van poslovnih prostorija", a onda i još 10-ak da im taj TV dostaviš nazad.

Evo tačno koliko:
Citat:
Član 28

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34. i 35. ovog zakona (u daljem tekstu: odustanak od ugovora).

Zakon o zaštiti trgovaca

Plus eventualno još jedan dan ako se proizvod pokvari baš u neradni dan.

[ ademare @ 06.07.2019. 18:38 ] @
To kupovanje na daljinu daje zastitu 14 dana .

Coveku se TV pokvario 10 . dana . Ali da se pokvario 20 . onda ni tih 14 dana ne znaci nista !

Zakon ne poznaje Nikakav servis , nosenje u servis itd .

Jedino pise da postoje odnosi izmedju Kupca i Prodavca ! Procedura zakonska je da se uvek Predmet odnese prodavcu , pa on onda nosi u servis !

Kupac po zakonu nema nista ni sa servisom , ni sa uvoznikom ili ako je roba domaca , proizvodjacem !

U slucaju Tuzbe , tuzi se iskljucivo prodavac , ne ni servis ni uvoznik .

[ zentriks @ 06.07.2019. 20:20 ] @
Upoznat sam ja sa svim opcijama kupovine online i povrata robe. Ako se vraca roba u roku od 14 dana mora biti u prefektnom stanju. U mom slucaju i da sam kupio online nista mi ne bi vredelo jer bi servis utvrdio defekt i opet bih nahebo. Umanjili bi mi cenu ili bi nesto trece nasli za razlog da odbiju.
Najgore mi je sto sam sve do sad kupovao kod njih, dao sam sigurno do sad preko 1500 e ja sam a koliko je njih jos kupilo preko mene kod njih i nikad nije bilo problema. Zadnja veca kupovina je bila monitor koji je imao katstrofalan ips panel i vracen je bez ikakvih problema. Medjutim od kako su promenili vlasnicku strukturu ode sve niz vodu. Posle svega ja vise ne kupujem kod njih a i nikome od mojih poznanika ih necu preporucivati.

Danas sam pokusao da zovem direktno uvoznika ali se niko ne javlja na telefon koji ima na sajtu. Probacu na mail, bas me interesuje sta ce odgovoriti ako uopste odgovore.

Ne znam kakve su mi sanse ako me opet odbiju da nosim u ovlasceni servis koji ima u gradu a koji nema sa njima nista i da oni pogledaju? To mi je predlozio i radnik.
[ ademare @ 06.07.2019. 20:47 ] @
Moj dobar prijatelj je dobio od njih bas povracaj za TV .

Poslali mu TV sa neispravnim daljinskim ! Posto TV ne moze da radi bez daljinskog , on je imao takav koji odgovara , pa smo lako utvrdili da ne radi samo daljinski . Medjutim on nije hteo da ulazi u detalje pa je vratio sve komplet .

Dodje kurir , kao sto donese , tako i odnese .

Onda ide u servis imaju oni i svoj servis negde na NBG . I posle 15 dana mu uplatili novac na tekuci . Nema nikakvog umanjenja .


Mene je Tehnomanija prevarila tako sto su TV Dva puta popravljali , a Oba puta mi Odbili reklamaciju .

Popravljeno je slabo , krpljeno tako da je crklo opet za mesec dana , pozadinsko osvetljenje.

Prvi put su mi rekli da nije ni bilo nista pokvareno , samo podesili menije Drugi put da su upisali softver ?

Nasli oni meni da prodaju price za decu i Penzionere ?

Sto su odbijali ako su popravljali ?


U zakonu postoji odredba da se Roba popravlja , ali za svaku sledecu popravku makar i razlicit kvar bio , Potrebna je saglasnost kupca !!

Tu saglasnost ne bi dobili i morali bi da vrate novac ! Da bi to izbegli dva puta su popravljali i dva puta Odbijali reklamaciju , pa formalno Nije popravljano nijednom ?

Cim je istekla garancija opet se pokvarilo i 3. put i tako su me prevarili !! Na sud zbog TV-a nisam hteo da idem !

Emmi su zlato za te Prevarante iz Tehnomanije , mada i oni varaju kao i svi ostali !
[ @ 07.07.2019. 07:52 ] @
Da čitao sam da je Tehnomanija lider po javasluku.
Polako ih stižu i ovi.
Imam li Emmi kakav mail na koji mogu da im pišem, ovako sa zvanjem nema nista.
Juče zovem reklamacije javi se neka jako neprijatna osoba. Odmah sam prekinu vezu.
[ Java Beograd @ 07.07.2019. 09:31 ] @
Citat:
zentriks :... Pojavile su se dve fleke ili senke kako ih oni zovu na panelu gledano od centra panela nekih 10 cm levo i desno skroz celom visinom panela. Najbolje se vide na beloj pozadini ali se vide i na drugim bojama.
Reklamirao sam tv i odgovor koji sam dobio je stvarno porazavajuc i u krajnju ruku vredja ljudsku inteligenciju. Njihov odgovor je da je to normano da panel ima fleke koje nastsju od nosaca-odstojnika panela... Wtf

Nekad je bolje da "ubiješ" TV. Otvori, spoji 220V na neko integralno kolo niskog napona i - ništa neće da radi. "Crk'o" TV! Onda nemaš šta da se ubeđuješ da li je normalno ili nije.
[ alimamnekolikokuća @ 07.07.2019. 11:14 ] @
Citat:
Java Beograd

Nekad je bolje da "ubiješ" TV. Otvori, spoji 220V na neko integralno kolo niskog napona

Uh, pa nemoj tako grubo. Zvuči kao teroristički napad.

To se radi ovako:

Potreban materijal:
1. Akumulator 12-24V (ili ispravljač)
2. Lupa
3. Sijalica
4. Bakarna žica cca 0.5 metara 3 komada (telefonska parica)
5. Šmirgl papir
6. Otpornik oko 5 oma 10-20W

Postupak:

1. Isključiti TV iz električne mreže i ostaviti 30 minuta

Meanwhile:

2. Pažljivo ošmirglati vrhove bakarne žice
3. Spojiti otpornik na jedan pol akumulatora
4. Spojiti jedan kraj od dve preostale žice na otpornik
5. Spojiti treću žicu na drugi pol akumulatora
6. Uključti sijalicu i osvetliti unutrašnjost kutije TV
7. Koristiti Lupu i tražiti procesor bilo centralni bilo grafički
8. Kroz otvore na TV za ventilaciju provući krajeve žica
9. Jednu žicu spojiti na šasiju
10. Drugom žicom "pomaziti" nožice procesora

Nakon uspešno provedenog postupka
uredno spakovati TV, odneti prodavcu i uložiti reklamaciju
"TV ne radi" uz objašnjenje da ste ga normalno ugasili kad ste pošli na spavanje
a ujutro nije hteo da upali.



[ ademare @ 07.07.2019. 12:01 ] @
Citat:
zentriks :
Da čitao sam da je Tehnomanija lider po javasluku.
Polako ih stižu i ovi.
Imam li Emmi kakav mail na koji mogu da im pišem, ovako sa zvanjem nema nista.
Juče zovem reklamacije javi se neka jako neprijatna osoba. Odmah sam prekinu vezu.


Ne bih sirio temu u nekom drugom pravcu .

Emmi i WW i dalje imaju isti Call centar , iako su navodno dve posebne firme . Jedni isti ljudi tamo rade godinama i sa njima sam imao dosta rozgovora , da im poznajem glasove

Ovaj TV je samo usput pomenut , mada nije bio moj , ali i ja sam sa njima imao i te kako i pozitivnih mnogo vise , ali i nekoliko negativnih iskustava . Mada cenovno nisu bila na nivou TV-a .

Ono sto mogu reci da na Call centru Emmi - WW , rade ljudi koji su prosli Specijalnu obuku plus imaju godine iskustva !

Prema meni Nisu nikada bili neljubazni , to im se tesko desava i to je upravo deo te Specijalne obuke . Mozda je do toga doslo jer je za Emmi u vezi tvog slucaja sve zavrseno .

[ Java Beograd @ 07.07.2019. 12:54 ] @
Melodonijum me malo ispravio, zahvaljujem, pa ću malo da korigujem moj savet:

1. Moj savat poslušati ako i samo ako zadnji poklopac nije zapečaćen garancijskom nalepnicom koja se pocepa kad se TV otvori.
2. Nikako direktno 220 V. Nego, redno sa nekom sijalicom. Tako, isključuje se mogućnost kratkog spoja, a i dovedeni napon najverovatnije neće da izazove vatru.
3. Sve ovo isključivo ako je davalac garancije pokvarena stoka koja ne ispunjava svoje obaveze.
[ bananaphone @ 07.07.2019. 17:23 ] @
Ljudi, nemojte zbog fleke na ekranu da zapalite kucu
[ zentriks @ 08.07.2019. 15:26 ] @
E narode meni nije do za*****cije....:-)
[ Java Beograd @ 09.07.2019. 07:26 ] @
Vidi, ja te uopšte ne zaje*avam. Možda je bolji savet koji ti je dao forumaš sa nekoliko kuća. Reši sam kako ćeš. Ako ne umeš sam, nađi nekog elektroničara - servisera i objasni mu problem i šta hoćeš. "Ubiješ" TV i nema potrebe da dokazuješ da li je ili nije normalno da se pojavljuju fleke na ekranu.
Još posle možeš da likuješ "na vreme sam vam ukazivao da nešto nije u redu ..."
[ zentriks @ 09.07.2019. 07:37 ] @
Ma lako je ubiti tv, možda i najlakši sa upaljačem. :-)
Ja gledam da do toga ne dođe.

[ Java Beograd @ 09.07.2019. 08:04 ] @
Ali, sagledaj činjenice

1. Pošteno si platio
2. Dobio si proizvod koji se pokvario posle deset dana.
3. Uradio si prema propisima - prijavio kvar i očekivao popravak
4. Dobio si " odgovor ... stvarno porazavajuc i u krajnju ruku vredja ljudsku inteligenciju" " da je to normano da panel ima fleke "

Dakle: ti platiš, ti po propisima a oni - đonom. Kramponi u lice.

OK, tvoje opcije su:

1. Nadalje ćutiš i uživaš u flekama na TV-u
2. Kreneš dalje po propisima, kontaktiraš tržišnu inspekciju. Može i ovo, što da ne.
3. Ideš i ti đonom, "ubiješ" TV i izbegneš vređanje inteligencije "da je normalno da TV ne radi"
[ alimamnekolikokuća @ 09.07.2019. 09:36 ] @
Ja ipak preferiram akumulator. Ne rizikuješ da te drmne struja zbog bezobrazluka magaraca.

Po opisu kvara prepiskom na socijlnoj mreži teško je zaključiti tačne uzroke problema
ali cenim da će se stanje pogoršavati a slika potpuno nestati odmah nakon isteka garancije.
No, čak da slika nestane u garantnom periodu i servis uvaži reklamaciju
ugradiće još gori panel pokupljen sa nekog otpada i prognoza je ista: TV će da rikne odmah nakon isteka garancije.

Da bi se izbegao taj nepovoljni scenario
treba tražiti način za povraćaj novca
i kupovinu drugog TV na drugom mestu.

[ ademare @ 09.07.2019. 12:12 ] @
Taj scenario sa Spaljivanjem TV , je super pod Uslovom da zakon Deluje !

Znaci odnese se mrtav TV , oni po zakonu vrate novac i svi zadovoljni ?

Medjutim videli smo vec da zakon Ne deluje !!

Znaci odnese covek spaljeni TV , oni dijagnostikuju da je spaljen cip , Odbiju reklamaciju i napisu : kupac je kriv , jer je njegova struja iz instalacija ostetila TV !

Znaci ne znaju za akumulator , ali njihov majstor odbija tako reklamacije i kada nije spaljeno !

I uvek je kupac kriv ! Tako da opet ostaje samo Sud !

Ali nije isto , jer sada TV ima fleku , a posle spaljivanja moze u kontejner . Znaci sada jos Lose funkcionise , posle spaljivanja nece nikako !

A oni nece uvaziti reklamaciju ni sada, ni ranije, ni ubuduce , jer im to zakon Omogucava !
[ Everovic @ 09.07.2019. 12:16 ] @
Zašto izbegavati Sud po svaku cenu? Kada bi svi potrošači pisali tužbe trgovci bi shvatili da im se ne isplati takvo ponašanje.
[ whitie2004 @ 09.07.2019. 13:13 ] @
Koliko cenis da ce kostati ta varijanta sa sudom - dakle: 4-5 rocista i misljenje bar 2 strucnjaka (vestaka). Mito za vestaka zanemari!
[ alimamnekolikokuća @ 09.07.2019. 13:32 ] @
Citat:
ademare

Znaci odnese covek spaljeni TV , oni dijagnostikuju da je spaljen cip , Odbiju reklamaciju i napisu : kupac je kriv , jer je njegova struja iz instalacija ostetila TV !

Zato sam i napisao "akumulator".
Onako kako san naveo uništava se samo procesor.
Ispravljački deo ostaje netaktnut
i servis ne može konstatovati "njegova struja iz instalacija oštetila TV".
Ako servis to konstatuje
onda tražiš od servisa odgovarajući dokument
i pišeš zahtev elektrodistribuciji za odštetu sa "dokazom" iz servisa.
Servis naravno neće moći da izda takav dokument jer je ispravljački deo funkcionalan.

Varijanta sa gromobranom kako predlaže Java je rizična
kako za zdravlje tako i za servisiranje upravo iz navedenih razloga.
[ Everovic @ 09.07.2019. 13:49 ] @
Troškove suđenja plaća strana koja izgubi. Ako je advokat siguran da će dobiti proces svoje usluge može da naplati na kraju.
[ dule_ns @ 09.07.2019. 15:18 ] @
Citat:
Everovic: Troškove suđenja plaća strana koja izgubi. Ako je advokat siguran da će dobiti proces svoje usluge može da naplati na kraju.


I troškove veštaka?
[ ademare @ 09.07.2019. 15:26 ] @
Svi znamo da su sudovi u Srbistanu , Posteni i Nezavisni , i da na njima Nikada ne dobijaju sporove sranacka mafija , vec Uvek dobijaju obicni gradjani

Srbistanska pravda Trijumfuje
[ Everovic @ 09.07.2019. 16:10 ] @
Moja iskustva sa sudovima u Srbiji su pozitivna. S obzirom da je 50% korisnika Suda nezadovoljno (mislim na korisnike parničnog postupka) onda ne treba da čudi loš imidž sudova. Kao što je meni advokat rekao, nije baš to tako kao što se priča... Kako je kod vas u Srbistanu?

Ako Sud imenuje veštaka onda troškove plaća gubitnik.
[ alimamnekolikokuća @ 09.07.2019. 16:13 ] @
Ne mogu na emmi sajtu da pronadjem taj TV.
No, svakaklo je Full HD kao što stoji u Otpremnici servisa.

Kakv je to Full HD TV koji ima senke?
To nije Full HD TV nego bofl koji nije prošao u Nemačkoj pa je poslan u Srbistan (ako prodje prodje).

Kupac nema šta da dokazuje.
Napismeno ima od servisa da TV ima senke.
TV je deklarisan kao "Full HD".
Sve pisano i dokumentovano pa nije potrebno dokazivanje i veštačenje,
Trgovac je obavezan da dokaže da standard "Full HD"
predvidja postojanje fleka/senki na ekranu.
Smem se kladiti u 1000 evra da tih senki nema na slikama na ambalaži i u uputstvu za korišćenje
što kupac treba koristiti kao dokaz.

TV je u stvari nabavljen i prodan kao roba sa greškom
ali je trgovac propustio da o tome obavesti kupca pre kupovine.
O tome da je TV sa greškom
kupac je obavešten tek otpremnicom od 03.07.2019.

Ukoliko ne reaguje kupac je prihvatio proizvod sa greškom i posle neće imati osnov za prigovor.
[ Everovic @ 09.07.2019. 16:19 ] @
Angažovanje veštaka zavisi od sudije, a dužnost (advokata) tužioca je da na glavnoj raspravi predloži veštačenje.
[ alimamnekolikokuća @ 09.07.2019. 16:39 ] @
Stvar dobrog advokata koji zastupa kupca je
da spreči raspravljanje nego da insistira na izvodjenju dokaza na osnovu priložene dokumentacije.

Jer prevara je u neobaveštavanju kupca na odgovarajući način o konstruktivnim nedostatcima robe.

Šta misliš, koliko bi "Full HD" TV-a emmi prodao
da svakom kupcu kaže da zbog "fabričkog konstrukcijskog rešenja" TV ima senke?
A cena ista kao kod TV koji nema senke!
[ ademare @ 09.07.2019. 17:35 ] @
Citat:
alimamnekolikokuća:
Ne mogu na emmi sajtu da pronadjem taj TV.



Rekli su coveku da je to zadnji komad . Jer kada nema vise , oni skinu sa sajta .

Eto nisu bas sve lagali
[ Everovic @ 09.07.2019. 17:41 ] @
Izgleda da su mu i to rekli pogrešno. Ako je to bio zadnji, gde je prednji?
[ Branimir Maksimovic @ 09.07.2019. 17:45 ] @
Prednji su prodali kao i sve sto slede do zadnjeg, a zadnji nisu mogli da prodaju jer je felerican.
[ Everovic @ 09.07.2019. 18:01 ] @
Zadnji je u stvari bio poslednji?
[ SASA M. @ 09.07.2019. 20:40 ] @
btw zar ne bi trebao tv koji je izlozen da ide sa nizom cenom....
[ SASA M. @ 11.07.2019. 15:36 ] @
paaaa, bar dobijesh podesene sve kanale kad uzmesh takav primerak ;0
[ zentriks @ 22.07.2019. 12:55 ] @
Posle druge reklamacije i poziva odobre mi zamenu za novi primerak tv.
Odem do radnje pogledamo kutiju, sbroj vidim drugi broj.
Raspakujemo, probamo kad ono isti problem kao i sa starim.
Ja prodavcu:" druže pa ovo isto sr kao i onaj prethodni"
Lik me samo pogleda, vidi i on propast, gledamo se tako :-) kad on meni "slušaj ja cu ti odobriti zamenu za neki drugi model, na moju odgovornost...
Tamo-vamo uzmem Vivax koji je bio dostupan tu.
Tako da se moja avantura nekako i završila ok. Tv me je koštao umesto 25000, 30000 din sa sve putovanjima....