[ mmix @ 21.08.2019. 12:31 ] @
kako sad idem?

Idem do Cacka i udjem na auto put, i onda kuda?

Ranije sam izbegavao veci deo guzve u Beogradu tako sto sam kod Orlovace izlazio na obilaznicu, pa na E75 pa kroz Vojislava Ilica i Dimitrija Tucovica na pancevacki most. Sad koliko vidim, novi autoput ide skroz na drugu stranu.

Kuda sada najbolje ici? Cujem i daje napravljen potpuni kolaps na spoju novog autoputa kod Obrenovca...
[ mmix @ 21.08.2019. 13:26 ] @
Ne znam dal mi je bolje da izadjem kod Lajkovca i nastavim tih 50km ibarskom kao pre? Mozda je sad i manja guzva zbog auto puta.

Mislim, gledajuci na openmaps, ovaj novi autoput je potpuni fail za vojvodjane.
[ ademare @ 21.08.2019. 13:37 ] @
Mozes isto tuda kao i ranije , samo se iskljucis u Obrenovcu , pa preko Barica , tu je parce starog loseg puta , i nikada nece biti pravi auto put , zbog klizista tzv. Duboko . Auto put je od Ade do bivse fabrike Zelengora , koji ima 40 godina .

Onda izbijes na obilaznicu kod Ostruznice , pa preko Zeleznika itd. tu kako si isao i ranije .

Izlazak kod Lajkovca je neko drugo resenje , treba da obidjes oba pravca pa da vidis sta ti je bolje .

Rasterecenje Ibarske ce biti samo dok je autoput Besplatan jos 10 dana !

Posle toga niko nece ici putem jer je putarina 420 din . Cacak - Obrenovac !
[ Java Beograd @ 21.08.2019. 13:38 ] @
Dok se ne spoji na Bgd obilaznicu - fail. Kad se spoji, onda stvari polako dolaze na svoje mesto.
[ ademare @ 21.08.2019. 13:47 ] @
Sa ove strane Save ga nikada nece spojiti , zbog klizista !

Zato se ide na Surcin , pa ko hoce na obilaznicu na Cukaricu onda odatle nazad ili starim putem preko Barica .
[ Darko Nedeljković @ 21.08.2019. 17:26 ] @
Jel ti vozis kamion ili auto, posto ides kamionskom zaobilaznicom? Gde je logika ici automobilom na pancevacki most - ja jos nikad nisam upao u guzvu pravcem most na adi - zemun - borca - pancevo? A bas cesto idem tim pravcem i ovo mi je podrazumevana ruta.
[ mmix @ 21.08.2019. 19:31 ] @
Pa isao sam tuda zbog ibarske, nije mi se ulazilo u Beograd preko ade. I ovo malo preko Vojislava Ilica mi je bilo previse. Valjda ce za zivota da zavrse taj krak preko vince na starcevo pa bar jednom da predjem tih 170km vazdusne linije do uzica za manje od 4h.

A taj put preko Borce nemoj ni da mi spominjes, ne znam za koga su ga gradili ali za pancevce nisu sigurno, taj put jedino sluzi da ti murija uzme pare na ogranicenju 50 na putu sa 6 traka. Ovako kako je skresan tacno polukruzno u odnsu na pancevo je jos jedan svojevrsni srednji prst pancevcima, jedan od mnogih. Tim putem pancevci idu samo ako rade u zemunu, ni na aerodrom ne idem tuda, brze mi preko kneza milosa na autoput. I u povratku u spicu sa guzvom na gazeli brze je nego preko pupina.
[ Shadowed @ 21.08.2019. 19:56 ] @
Citat:
mmix: A taj put preko Borce nemoj ni da mi spominjes, ne znam za koga su ga gradili ali za pancevce nisu sigurno

Stvarno, meni nikako nije jasno zasto se taj deo posle Borce vraca prema BG-u. Kome li je to od koristi uopste? Lepo su mogli da skrenu na drugu stranu ili cak idu oko Borce i spoje na petlju gde se odvaja stari put za Pancevo.
[ mjanjic @ 22.08.2019. 02:44 ] @
Izgleda da neće više biti izreka "Ide k'o kiša oko Kragujevca", već "ide k'o autoput oko Borče" :)

Meni samo nije jasna ona petlja za "Kovilovo Resort", da je tu neki ogroman akva park pa da razumem...

Ali, ona velika parcela jugoistočno od petlje sa Zrenjaninskim putem, ja mislio nešto zamućeno na gmaps satelitskom snimku kao da je u pitanju kasarna ili nešto slično (a znam da tu nije bilo ništa osim njiva), zumiram na maksimum, kad ono... ostaje da za sledeće "slikanje" naprave neko umetničko delo :)
[ mmix @ 22.08.2019. 08:28 ] @
Ko zna koji snsovac drzi to pa je dobio svoju petlju. Tako nam je i Mrkonjic svojevremeno napravio "autoput" za Beograd, pa je bio autoput mozda nedelju dana dok njegov Marjanovic iz SPS nije dobio semafor za Progres i prvo ogranicenje 80, sad 60, i vecito patrole da pune budzet. Mojne me te price.


Ne znam, brate, taj ceo put kao da su moroni i projektovali i gradili. Koliko debilan treba da budes da ne umes da napravis prav put kroz ravnicu nego imas laterlane pomake jer si nesto za*ebao. I onda jos prica za malu decu kako je ogranicenje 50 jer nema zastitna ograda, hahahaha. jer inace na putevima sa dve trake i 80 imas zastitne ograde svuda to je ono sto najvise vredja u Srbiji, ne to sto su na vlasti krezubi imbecili, to je narod hteo, narod dobio, nego sto ti ti imbecili pricaju neke glupe price i ocekuju da im poverujes. Eo, izventoah ja, sad mi lakse da se vratim u nemacku
[ Ajeje Bradzorf @ 22.08.2019. 08:35 ] @
Citat:
mmix:
Ne znam dal mi je bolje da izadjem kod Lajkovca i nastavim tih 50km ibarskom kao pre? Mozda je sad i manja guzva zbog auto puta.

Mislim, gledajuci na openmaps, ovaj novi autoput je potpuni fail za vojvodjane.


Po nekima od vas vojvođana(namerno malo v) mi koji živimo južno od Save i Dunava nismo ljudi ili smo bar građani drugog reda. Čuj ga molim te, "fail za vojvođane". Ako je toliki "fail", preselite se malo južno i uživajte sa nama.

Kakva drskost!
[ član @ 22.08.2019. 09:19 ] @
Citat:
Ajeje Bradzorf:Po nekima od vas vojvođana(namerno malo v) mi koji živimo južno od Save i Dunava nismo ljudi ili smo bar građani drugog reda. Čuj ga molim te, "fail za vojvođane". Ako je toliki "fail", preselite se malo južno i uživajte sa nama.

prema mapi, reklo bi se da su upravo Vojvodjani građani drugog reda! osim tog malog parceta auto-puta kroz Frusku Goru (koji nece ni u narednih 100 godina da se izgradi), dobice kitu! al ko ih *ebe kad su glupi ko .l. pa se ne bune… osim tako nekih pojedinaca po nekim opskurnim forumima… :)

[ Java Beograd @ 22.08.2019. 09:24 ] @
Možda bi se i gradilo po Vojvodini, ali to su tako teški tereni! Verovatno najteži u istoriji civilizacije, od kako se grade putevi.
Sve ravno, i onda je lako pogrešiti.
[ mmix @ 22.08.2019. 09:37 ] @
Pa eto, vidite da se ne podnosimo medjusobno, ne mozete ni dve poruke da iskucate bez vredjanja i netrpeljivosti. A ja sam iskompleksiran?

Da se mi razidjemo ko prijatelji? Snasli bi se mi bez vas, veruj mi. Ali ne, to necete. Trebaju vam pare i hrana iz Vojvodine, a Vojvodini sipak. Ni pristojan put nemamo, a za njega moramo da vas molimo pored svega sto imamo a nad tim kontrolu nemamo. Jer zasto bi ste vi gradili obilaznicu kamionsku oko Paneva kad moze sav kamionski saobracaj da se preusmeri kroz centar panceva.

Al za jedno jeste u pravu, trebalo bi u p.m. vise sa bolesnicima.
[ Branimir Maksimovic @ 22.08.2019. 09:52 ] @
Mislim da je brza pruga Beograd - Budimpesta koju je Vucic najavio 2015, a predvidjeno da bude gotova do 2018,
ubedljivo nesto kao veza Vojvodine sa maticom Madjarskom. sta ce vam put Cacka?
[ mmix @ 22.08.2019. 10:01 ] @
To su gluposti koje ti pricas. U Vojvodini zivi 69% Srba, madjara ima u vecini samo u uskom pojasu na severnoj granici. To klasicno plasenje srblja velikom madjarskom je politicki bulshit da se skloni fokus sa price zasto SRBI iz vojvodine ne zele da zive u istoj zemlji sa vama. Tako je najlakse optuziti one koji se bune protiv pljacke i otimacine da su izdajnici i strani placenici.
[ component @ 22.08.2019. 10:36 ] @
Mmix, nije problem ni u Srbiji ni u Vojvodini. Problem je u političarima. Kada bi mogli lepo od njih da se odcepimo svima bi bilo bolje. Ja sam iz Vojvodine i svuda gde pogledam na vlasti su ista g***a. Ali uvek je tako bilo: oni od gore s**u po ovima dole, a ovi od dole misle da im je bolje da ćute da im slučajno ne bi upalo u usta. A dok ćute ovima gore je lepo.
[ bananaphone @ 22.08.2019. 10:38 ] @
Citat:
mmix: To su gluposti koje ti pricas. U Vojvodini zivi 69% Srba, madjara ima u vecini samo u uskom pojasu na severnoj granici. To klasicno plasenje srblja velikom madjarskom je politicki bulshit da se skloni fokus sa price zasto SRBI iz vojvodine ne zele da zive u istoj zemlji sa vama. Tako je najlakse optuziti one koji se bune protiv pljacke i otimacine da su izdajnici i strani placenici.


Pa ne zele da zive u istoj drzavi sa ostalim Srbima zato sto su zatucani paori koji misle da je podela naroda i teritorije dovesti do nekog resenja, a vlada opste kokosije slepilo, pa ne vide da politicke snage koje zagovaraju podelu, ustvari pripadaju ekipi koja podjednako uspesno otima i krade po Vojvodini i ne zaostaje nista za lopovima u Bgd-u.
[ mmix @ 22.08.2019. 11:35 ] @
Naravno da bi dovela do resenja, ako ce neko da krade, bar moji nek kradu. Pre ili kasnije morace i neki put da naprave, a nece imati gde drugo i kome drugo da kupuju socijalni mir. Taj zatucani paor, svojim nedostatkom bunta prema otimacini, finansira taj put po kojem ces ti da se vozikas nezasluzeno, tako bahat i bezobrazan. Prosto mi je neverovatno kad ljudi koji su odrasli u homogenim jednumnim sredina pocnu da mi pridikuje o "narodima" i "jedinstvu".


nego da se vratimo na temu, toliko o autoputu, ocigledno ni srbima juzno ne treba mnogo takav kakv je osmisljen.

https://www.blic.rs/biznis/ves...arina-za-teretnjake-na/tvxkpmj



[ Branimir Maksimovic @ 22.08.2019. 11:41 ] @
mmix, ti si zaludjeni autonomas ili samo pricas? Ti tvoji argumenti jednostavno ne stoje. Recimo Hr, sad su nezavisni a i isto kukaju
ko i pre. Zapravo sad je aktuelna opsta bezanija od kako su u EU. Mislim pre su govorili da ih Srbi kradu sa istim argumentima koje
ti postavljas, a sad kukaju da ih domaci kradu ;)
[ Zurg @ 22.08.2019. 11:48 ] @
Citat:
Naravno da bi dovela do resenja, ako ce neko da krade, bar moji nek kradu


Koji su tvoji, Srem, Banat, Bačka?
Ovde treba samo primeniti rekurziju. Pre totalnog raspada, dolazimo do toga da svaka porodica treba da bude država za sebe i da članovi porodice kradu jednih od drugih. Na kraju ostaje da je svako država za sebe, ali pošto ne može da krade od samog sebe proces se završava.

[ bananaphone @ 22.08.2019. 11:48 ] @
Citat:
mmix: Naravno da bi dovela do resenja, ako ce neko da krade, bar moji nek kradu. Pre ili kasnije morace i neki put da naprave, a nece imati gde drugo i kome drugo da kupuju socijalni mir. Taj zatucani paor, svojim nedostatkom bunta prema otimacini, finansira taj put po kojem ces ti da se vozikas nezasluzeno, tako bahat i bezobrazan. Prosto mi je neverovatno kad ljudi koji su odrasli u homogenim jednumnim sredina pocnu da mi pridikuje o "narodima" i "jedinstvu".


Drago mi je da si otvoreno rekao da su ti dragi lokalni lopovi. Jer do stavlja stvari u iskreniji okvir, dakle ne borimo se mi ovde protiv lopovluka i otimacine, nego se borimo za lokalni lopovluk i otimacinu.

Tim putem se ja ne vozim, a tesko da cu se ikad voziti, a finansira ga paor - ali obrazovani i pametni iz Kine, koji je dao kredit, i dosao i izgradio autoput tamo gde je njemu treba i gde je on hteo... Kao sto ce sad i zeleznicu pa i luku i ostalu infrastrukturu, koja njemu treba da izgradi, tamo gde mu treba.


https://www.beltandroad.news/2...-initiative-one-belt-one-road/
[ ademare @ 22.08.2019. 11:59 ] @
Ma to Autonomasenje je prazna prica Zaludjenika !?

Ako vas toliko ima pa izglasajte vlast Autonomasku ? Nego glasate za AV vise nego u Beogradu ? Ili vam je to vasa Autohtona vojvodjanska ekipa Posebno to izvikano Pancevo ! Pa to je Glavna baza AV ! Od Lucana do poslednjeg sela na onoj Cirkuskoj turneji , Vodju docekivali Samo Pancevci !?

Sto se tice puteva , na karti je sve jasno .

Sivo postojeci putevi . Vidi se da 2/3 postojecih autoputeva po kilometrazi su u vojvodini ?!

Pa nekom fanatiku ni to nije dovoljno ?

Crveni se grade . Znaci Nis - Bugarska i Nis - Severna Makedonija . Ova budalastina koja se zavrsava Surcin - Cacak .

Ostalo ce biti , al zamalo !

U planu je bilo da se odavno pocne Bg - Vrsac - Rumunija , ali to nije islo jer za razliku od ostalih susednih drzava Rumuni su izjavili da oni nece nista graditi , nikakav put koji bi se spajao sa nasim ?! Put koji ne vodi nigde i koji se zavrsava u njivi nije normalno graditi , pa se odustalo od tog pravca .

I sta bi Autonomasi da su vlast u vojvodini , radili ? Izgradili auto put za svako selo Da u snovima i bajkama .
[ Shadowed @ 22.08.2019. 12:13 ] @
Citat:
bananaphone:Drago mi je da si otvoreno rekao da su ti dragi lokalni lopovi.

Mozes li, molim te, da citiras gde je to rekao?
[ Zurg @ 22.08.2019. 12:24 ] @
Citat:
Naravno da bi dovela do resenja, ako ce neko da krade, bar moji nek kradu


Malo je nejasno, da li su mu dragi ili su mu draži. U svakom slučaju ova izjava ne ide u prilog "vašoj stvari". Nego, pusti mmix-a očigledno je zabrljao. Šta ti misliš o lokalnim lopovima i da li mmix-ove lopove doživljavaš kao svoje?
[ bananaphone @ 22.08.2019. 12:26 ] @
Citat:
Shadowed: Mozes li, molim te, da citiras gde je to rekao?


Ne, napisani tekst je dovoljno jednostavan i jasan da ne zahteva dodatnu interpretaciju. Samo onaj ko ne zeli da vidi sta je napisano, to i ne vidi...
[ bananaphone @ 22.08.2019. 12:36 ] @
Ceo ovaj krak A2 autoputa treba da se poveze Beograd sa lukom Bar i deo je Kineskog belt and road initiative programa, kao i zeleznica Beograd-Budimpesta. Crnogorski deo autoputa Bar-Boljare, mislim da je mozda i najinteresantniji i najzahtevniji, ima dosta snimaka na youtube-u zahtevnih deonica, kao i politickih rasprava, posto ce ceo projekt kostati 2-3 milijarde
[ bananaphone @ 22.08.2019. 13:01 ] @
Citat:
Shadowed:
Citat:
mmix: A taj put preko Borce nemoj ni da mi spominjes, ne znam za koga su ga gradili ali za pancevce nisu sigurno

Stvarno, meni nikako nije jasno zasto se taj deo posle Borce vraca prema BG-u. Kome li je to od koristi uopste? Lepo su mogli da skrenu na drugu stranu ili cak idu oko Borce i spoje na petlju gde se odvaja stari put za Pancevo.


To je unutrasnji gradski prsten grada Beograda i pravljen je u skladu sa planovima za razvoj grada.

Pancevo treba da se poveze na spoljnji prsten i preko mosta u Vinci da izadje na Bubanj Potok.

Bar sam ja tako razumeo...
[ Shadowed @ 22.08.2019. 13:01 ] @
Citat:
bananaphone:
Citat:
Shadowed: Mozes li, molim te, da citiras gde je to rekao?


Ne, napisani tekst je dovoljno jednostavan i jasan da ne zahteva dodatnu interpretaciju. Samo onaj ko ne zeli da vidi sta je napisano, to i ne vidi...

Lol, naravno da ne zahteva interpretaciju, ali se postavlja pitanje zasto ti interpretiras.
"Ako ce neko da krade, bar moji nek kradu" jasno govori da je su "moji" manje zlo a ne govori da su mu, kako kazes, dragi. To je tvoja interpretacija, za kojom, da, zaista nema potrebe.
[ Zurg @ 22.08.2019. 13:06 ] @
Ko su njegovi ili možda vaši? Kumovi, prijatelji, poznanici ili neko treći?
[ član @ 22.08.2019. 13:11 ] @
Citat:
ademare:Ma to Autonomasenje je prazna prica Zaludjenika !?

slazem se da ta prica oko autonomije nije nikada imala neku siru podrsku u narodu. mozda bi se stvari drugacie odvijale da '88. nije uspela Jogurt revolucija i da je Vojvodina sa onom autonomijom kakvu je imala od '74. docekala raspad SFRJ... mada, tesko da bi se u tadasnjem rukovodstvu Vojvodine nasao neko sa mudima ko bi smeo da proglasi nezavisnost, kada su te iste smenili sa par tetrapaka jogurta. a sve da se to i desilo, verujem da bi Milosevic poslao vojsku u NS i pobio ih sve u roku od jednog dana. ovako je bar sve bez krvi proslo. to je bila jedna jedina (minimalna) sansa da Vojvodina izbori nezavisnost, sve posle toga… kvazi-autonomasi, Vojvodina-Republika je prica na kojoj je nekolicina njih za sebe uspela da obezbedi ogromnu materijalnu korist na racun ovih koji se i dalje loze na tu pricu oko autonomije i njih podrzavaju.
smatram da jeste tacno da Srbija eksploatise Vojvodinu decenijama, ali to je nesto sto nikome nije u interesu da se promeni. odrastao sam u Vojvodini i od malih nogu sam slusao te iste price "mi ih 'ranimo, majku im *ebem srbijansku", "pocrkali bi od gladi bez nas", "Vojvodina - krava muzara" i sl. ali u sustini to je sve sto jedan prosecni glupavi Lala zna da radi, da laprda unaokolo dok gleda kako ga kradu!
[ bananaphone @ 22.08.2019. 13:13 ] @
@Shadowed Ja ne interpretiram, citam napisano. Ne postoji lopovska vlast sa kojom mogu da se identifikujem ni na koji nacin, ili da je nazivam svojom.

Dok vi imate "svoje" lopove i oni su vam drazi od Beogradskih lopova. I zeleli bi ste da vas vasi lopovi vode u bolje sutra umesto Beogradskih lopova, jer su ipak vasi a ovi su tudji...

Dakle klasicno paorsko nabacivanje blatom na onog drugog, po sistemu "nije bitno sto smo i mi lopovi, ipak smo nasi" ili ti imas neki drugi naziv za takav stav?


Trece je pitanje da li zaista mislis da je neko u Beogradu donosio odluke gde ce da se gradi ovaj autoput?
Mislis li da su Kinezi imali bar malo uticaja na te odluke?
[ Shadowed @ 22.08.2019. 13:17 ] @
Citat:
bananaphone:
Citat:
Shadowed:
Citat:
mmix: A taj put preko Borce nemoj ni da mi spominjes, ne znam za koga su ga gradili ali za pancevce nisu sigurno

Stvarno, meni nikako nije jasno zasto se taj deo posle Borce vraca prema BG-u. Kome li je to od koristi uopste? Lepo su mogli da skrenu na drugu stranu ili cak idu oko Borce i spoje na petlju gde se odvaja stari put za Pancevo.


To je unutrasnji gradski prsten grada Beograda i pravljen je u skladu sa planovima za razvoj grada.

Pancevo treba da se poveze na spoljnji prsten i preko mosta u Vinci da izadje na Bubanj Potok.

Ok, ali i dalje ne vidim razlog da ide tuda kuda ide, bez obzira na Pancevo. Ako je neko cuo neku konkretnu informaciju, voleo bih da cujem po cemu je ovako bolje nego put koji ide oko Ovce i zavrsava na petlji gde se odvaja stari put za Pancevo.
Ovo sa mostom kod Vince mi je ok, mada se postavlja pitanje kuda ce tacno ici put posle mosta (sa Vojvodjanske strane). Ako bi bila dva kraka, jedan do Panceva i jedan do Kovina, to bi bila odlicna stvar ali to bi vec bilo previse za ocekivati.
[ ineve74 @ 22.08.2019. 13:26 ] @
Pancevo - Kovin je zaista put sa frekventnim saobracajem.Isto i most kod Kovina na Dunavu.
Ove godine su pustili obilaznicu kod sela Bavaniste.Pre su kamioni tutnjali kroz selo dan noc.


Meanwhile in america

[ bananaphone @ 22.08.2019. 13:39 ] @
Citat:
Shadowed:
Citat:
bananaphone:
Citat:
Shadowed:
Citat:
mmix: A taj put preko Borce nemoj ni da mi spominjes, ne znam za koga su ga gradili ali za pancevce nisu sigurno

Stvarno, meni nikako nije jasno zasto se taj deo posle Borce vraca prema BG-u. Kome li je to od koristi uopste? Lepo su mogli da skrenu na drugu stranu ili cak idu oko Borce i spoje na petlju gde se odvaja stari put za Pancevo.


To je unutrasnji gradski prsten grada Beograda i pravljen je u skladu sa planovima za razvoj grada.

Pancevo treba da se poveze na spoljnji prsten i preko mosta u Vinci da izadje na Bubanj Potok.

Ok, ali i dalje ne vidim razlog da ide tuda kuda ide, bez obzira na Pancevo. Ako je neko cuo neku konkretnu informaciju, voleo bih da cujem po cemu je ovako bolje nego put koji ide oko Ovce i zavrsava na petlji gde se odvaja stari put za Pancevo.
Ovo sa mostom kod Vince mi je ok, mada se postavlja pitanje kuda ce tacno ici put posle mosta (sa Vojvodjanske strane). Ako bi bila dva kraka, jedan do Panceva i jedan do Kovina, to bi bila odlicna stvar ali to bi vec bilo previse za ocekivati.


Taj put je gradjen sa potreba razvoja grada, postoji plan da se, gledano iz Zemuna sa leve strane od mosta (kog su napravili Kinezi sa proslom garniturom), gradi luka (Kinezi), takodjer postoji plan da se gradi i biznis park, koji treba da ima dobru vezu sa gradom Beogradom, i to je valjda osnovna funkcija unutrasnje petlje.

A ako se ukaze potreba ne vidim razlog da se ne izgradi dodatna saobracajnica koja ce ici od unutrasnje petlje do puta za Pancevo.

Sto se mosta kod Vince tice, potrazi na netu, to je stara prica, takodjer su Kinezi u pitanju, treba da se gradi zeleznica i autoput do Panceva, mislim da postoji negde detaljan plan.
[ bananaphone @ 22.08.2019. 14:18 ] @
Sektor C je valjda Bubanj Potok - Pancevo:

[ ademare @ 22.08.2019. 15:14 ] @
Neku vrstu auto puta , BG - Pancevo je napravio jos Milosevic ! Tzv. novi pancevacki put , a ima i stari , koji ja vise volim da koristim kada idem u Pancevo . Oba kraka se spajaju i izlaze na Pancevacki most .

Most u Vinci sa druge strane Ivanovo , kod Panceva , nece bas skoro . Ima dosta istine ovo sto pise Banana . Tu Kinezi odlucuju jer oni daju kredite ! Prica o koncesijama nije dala nista jer je put Cacak - Surcin , ekonomski neisplativ !

Isto je i sa prugom BG - NS ! Kada je AV prvi put isao u Kinu tada je to dogovarano . I rezimski mediji su se zaznuli , ne bilo im prvi put , pa su objavili detalje koje nisu smeli ! A to su stavovi Kine da je pruga isplativa ako ima MILION putnika dnevno ??!

Ako ova nasa jednog dana toliko sakupi za godinu dana bice dobro !

Znaci moze , ali samo kao kredit , koji mora da se vrati sa kamatom !

Za put od Panceva ka Vrscu to sam pisao . Rumuni nece tamo da grade nista , i ne moze nas put sa 6 traka da se nastavi sa postojecom Rumunskom Seljackom Dzadom ! Nema ekonomske logike , cak ni uz kredite !

Eventualni pravac BG - Zrenjanin - Kikinda je takodje nelogican zbog blizine auto puta BG- NS- Subotica ! Izgradnja jos jednog paralelnog puta bi bilo Sumanuto .

Zato je najbolje izgraditi dobre poprecne veze sa glavnim auto putem .
[ mjanjic @ 22.08.2019. 15:27 ] @
Pa naravno, brze pruge se prave samo za putnički saobraćaj, a tu su isplative jedino neke linije u Japanu (npr. Tokyo - Shin-Osaka) i Kini, i možda neke linije po Evropi gde su vozovi zamenili avione (jer putnici izgube sat vremena dok dođu na aerodrom, ukrcaju se u avion, potom na krajnjoj destinaciji se iskrcaju, pa od aerodroma do grada, a vozom iz centra u centar grada). Ali, u Nemačkoj su cene prevoza vozom toliko otišle na gore da studenti i mnogi drugi putnici masovno koriste autobuse, pa je zato porasla potražnja za vozačima autobusa.

Teretni vozovi i nisu predviđeni da idu 200km/h i više, a pruge imaju jaku konkurenciju u vidu vodenog saobraćaja (bilo rekama i kanalima ili morskim putem), jedino ako ne postoji alternativa.

U tom smislu ulagati neka ogromna sredstva u prugu Beograd-Bar je besmisleno, treba prugu samo srediti da ne mora voz da ide 10km/h na nekim deonicama da ne iskoči iz šina. Trenutno delom te pruge (od Požege) najviše se transportuje Fiat 500L, sve ostalo je zanemarivo. Da ulažemo milijarde u pruge da njima lokomotiva vuče 2 vagona sa 5 putnika je besmisleno. Sećam se komentara onih iz istočne Srbije, kao pruga im je jedina veza sa ostatkom Srbije... Pa, Srbiji je jeftinije da im plati neki mali avion koji će poletati sa livade nego da plaća održavanje pruge i onu dizel lokomotivu koja vuče jedan vagon.
[ bananaphone @ 22.08.2019. 15:59 ] @
@mjanjic - Srbija je tradicionalno hub za svetsku trgovinu. I da bi trgovina funkcionisala, potrebna je infrastruktura.

Pretpostavljam da se za vreme gradnje Orijent Ekspresa, isto javljala ekipa koja je govorila - sta ce pruga Beograd-Nis kad je Nis kasaba, zasto pruga nije umesto Beograd-Subotica nije isla Beograd-Uzice - (opet Vojvodjani kradu od Zlatiboraca) i sl pametovanja.

Bez uzimanja u obzir ko ustvari i zasto gradi prugu... vec se sve gleda i objasnjava u lokalnim okvirima.

[ Ivan Dimkovic @ 22.08.2019. 16:01 ] @
Citat:
mjanjic
Pa naravno, brze pruge se prave samo za putnički saobraćaj, a tu su isplative jedino neke linije u Japanu (npr. Tokyo - Shin-Osaka)


Ne treba zaboraviti da je prvo JNR (nekadasnja nacionalna zeleznica) postala nesolventna zbog izgradnje Shinkansen mreze, a onda je privatizovana.

Tako da, jeste, danas su neke linije isplative ali ako bi se uracunali svi troskovi pre privatizacije, nisam siguran da bi bili isplativi.

Sa druge strane, brza zeleznica donosi drzavi dobitke zato sto omogucava ravnomerniji razvoj. Da su Japanci samo racunali isplativost linija, nikad ne bi ni izgradili Shinkansen. Ali Japanci su videli druge prednosti koje im brzi vozovi donose pa su projekat finansirali uprkos gubitcima.
[ mmix @ 22.08.2019. 16:08 ] @
Da, naravno, jer autoputevi se grade samo da se povezu sa inostranim autoputevima. ne daj boze da zrenjanin i kikinda dobiju autput pa da bude moguce tamo naraviti neku industriju da ljudi rade. Smesne su vam racionalizacije.

I ne zaludjujem se ja idejom da ce vojvodina biti nezavisna, od toga nema nista, NS je preplavljen doseljenim cirilicarima a pancevo je defakto spavaonica beogradskih radnika sa nizim primanjima. vojvodina je pod okupacijom i to se nece promeniti. Ali bar da znate da drpate bezocno i da zivite na tudjoj grbaci. Mozda se neko i udari po obrazu. Mada sumnjam, do sad bar niko nije.
[ ademare @ 22.08.2019. 16:14 ] @
Ovo sto pises je totalno Bezveze !

Gradjani juzno od Save , Pljackaju vojvodinu ??

Takve Besmislice je tesko i zamisliti ! Blago tebi !

[ eembedded @ 22.08.2019. 16:35 ] @
mmix Koliko godina je ista vlada u pokrajni i na drzavnom nivou ? skoro 17-18 godina (samo u trenutku kad je sns preuzeo drzavu ds je bio u Vojvodini). Sto znaci da se vojvodjani slazu sa drzavnom politikom i to u velikom procentu.

Ako vec mislite da vas pljackaju pa sto glasate za njih?

Ja sam iz Vojvodine, ali sam i putovao kroz drzavu, i mogu da ti kazem da autoput sem ova 2 + kroz Frusku Goru nema smisla graditi! jer bi usteda vremena bila minimalna + sto u Rumuniji do granice sa Srbijom nemas krstenog puta.
Da li si video puteve kroz centralnu Srbiju? sem to malo AP vecina je u losem stanj, daleko losijem nego oni u Vojvodini.
[ dejanet @ 22.08.2019. 16:45 ] @
Pancevo bi ovako zavrsilo i u razvijenim zemljama, tj. progutano od veceg grada. Nekada su Nis i Aleksinac imali isti broj stanovnika.

U Zrenjaninu se jos vide gomile napustenih, propalih fabrika, tu je bila ozbiljna industrija, pa sta bi. Mislim da zrenjaninski put relativno jednostavno moze da preraste u autoput, ali prave industrije tu nece biti, kao sto je nema nigde u Srbiji.
[ anon70939 @ 22.08.2019. 16:56 ] @
Citat:
eembedded:u Rumuniji do granice sa Srbijom nemas krstenog puta.

Često idem do Temišvara i Mako. Prelazim preko Nakova i Srpske Crnje.
Ja sam oduševljen rumunskim putevima. Kod nas je očaj živi. Ne znam preko kog si ti to prelaza išao pa su tako loši.
[ Steve Lonmo @ 22.08.2019. 17:26 ] @
Pa imali su nekada i Zrenjanin i Kikinda svoju industriju. Samo Servo Mihalj je pod svojim krovom imao preko 40 fabrika, zapošljavao 20-30 hiljada radnika. Čitav Zrenjanin 80 hiljada, danas manje od 10. U reliktima prošlosti pre 40-50 godina je Servo Mihalj proizvodio više hrane nego što danas proizvode BiH, CG i MK zajedno. Kikinda isto - Toza Marković, MSK, Trikotaža, Livnica, Industrija mesa... Onda ste došli vi zadojeni koka-kolom i holivudom i uterali im "najbolji ekonomski sistem" i tzv. demokratiju.

Sada kmečite po ceo dan.
[ bananaphone @ 22.08.2019. 17:29 ] @
Meni je najsmesnije sto je vlast u Bgd-u uverila narod da su oni ustvari napravili autoput
[ ineve74 @ 22.08.2019. 17:45 ] @
http://www.novosti.rs/vesti/na...Cetiri-trake-do-Milosa-Velikog
[ član @ 22.08.2019. 18:48 ] @
evo ga i komunjara na temi, samo fali još cika-SlobaBGD pa da cela ekipa bude kompletna!
[ Steve Lonmo @ 22.08.2019. 19:34 ] @
Pa taman ste vi, ovako bez Slobe, kompletna buu-huu kmečeća ekipa.

Sad kad ste dobili i tržište, i demokratiju, slobodu izbora, popove, Dražu antifašistu, sposobne domaćine i pravoslavce, efikasan sistem, pune rafove kafe i deterdženta, benzin bez bonova i par-nepara, mala i srednja preduzeća, armiju tržišnih menadžera sa diplomama prestižnih privatnih univeziteta, konkurenciju, 200 TV kanala sa reklamama, rijalitima i holivudskim megahitovima, imovinu koju su komunjare otimale... Eto vas da kmečite po ceo dan.

Što bi rekao Lesli Eldridž - sve će to ilovača izlečiti.
[ SlobaBgd @ 22.08.2019. 19:35 ] @
@član
A da se i ti i onaj banana skinete Slobi sa one stvari kada vas Sloba ni ne pominje, ni ne diskutuje sa vama, čak ni ne učestvuje u temi?
[ SunnyBoy @ 22.08.2019. 20:28 ] @
Pre neki dan je projekat izgradnje puta NS-ZR-BG prebacen sa pokrajine na republiku.
Razlog - definitivno je reseno da se gradi AP, a ne brzi put.
Ono sto iz vesti nije jasno je da li se radi o AP na celoj trasi ili samo BG-ZR.
Osim toga, PDGS izmedju Novog Sada i Zrenjanina je izmedju 18000 i 7000 (IB12), a izmedju Zrenjanina i Beograda (IB13) je izmedju 9000 i 4000, sa visokim procentom teretnih vozila. Koliko znam, za AP se racuna da je potreban saobracaj 10 000.
Zanimljivo je da republika forsira AP izmedju BG i ZR, gde je nizi intenzitet saobracajam u odnosu na BG-NS. Sa druge strane, ocekuje se veliko povecanje teretnog saobracaja oko Zrenjanina zbog (planirane) izgradnje fabrika, kao i prosirenja kapaciteta postojecih. Najvece povecanje transporta se planira zbog fabrike LingLong (skoro 14 miliona guma), kineske fabrike vestackih djubriva (8000t), prosirenje Essex Balkan, najavljene fabrike cink-oksida i jos jedna petrohemijska (obe kineske, zemljiste je vec rezervisano). Ovim fabrikama ne treba samo da otpreme gotove prizvode, vec i da dopreme sirovine. Treba napomenuti i da Kina zahteva ovaj AP, verovatno imaju neke planove za spajanje industrijske zone u Smederevu, naucno-industrijskog parka u Borci i industrijske zone u Zrenjaninu. Takodje, priprema se teren za izgradnju oko 350 stanova za radnike LingLonga, sprema se neka vrsta kineskog desanta na ovaj grad.
Ako bude izgradjen AP preko Zrenjanina, deo saobracaja in PA ce biti prebacen ovim pravcem, a moguce je da ce i deo transporta iz TM (Rumunije) biti preusmeren na ovaj pravac. U toku je prekategorizacija nekih prelaza, na primer Nakovo kod Kikinde, i opremanje za teretni saobracaj.
Inace, osoba koja se pita za sve je izjavila da smatra da vezu sa RO treba praviti preko Zrenjanina, pre nego preko Vrsca.

Tabela saobraćajnog opterećenja na državnim putevima IB reda (xls)

"Vojvođansko P" potpuno preuzela Vlada Srbije
[ mjanjic @ 22.08.2019. 20:53 ] @
Da je država nekad ulagala novac u autoputeve umesto u letovališta i neke propale projekte, a posebno u onoliku armiju, ko zna gde bi bio kraj za SFRJ, ovako ni onaj put "Bratsva i jedinstva" nismo mogli da završimo do kraja.

Železnica je u 19. veku bila najbrži i najudobniji vid transporta, pa otuda uslov Austrije na Berlinskom kongresu za priznavanje srpske državnosti da Srbija izgradi železnicu od Beograda do granice Osmanskog carstva, prvo od Beograda do Niša, a potom dva kraka, na jug i istok. Ko danas iz Beča putuje vozom za Istanbul?
Tu bi bila gužva samo kad krenu turski gastabajteri kući na odmor, pa mogu i auto da pošalju železnicom, ali onda gubimo putarine na autoputevima.


Trenutno je železnički koridor interesantan samo kinezima zbog povezivanja luke Solun sa Budimpeštom i dalje drugim zemljama EU, a za neki obimniji putnički saobraćaj je potpuno neisplativa investicija.
Japanac ima platu ili se firmi u Tokiju isplati za mesečnu kartu Tokyo - Shin-Osaka, u Srbiji ne znam da bi nekome bilo isplativo da iz Niša putuje u Beograd na posao, kad za manje para može tamo da iznajmi stan ili ga čak kupi na kredit i da mu rata bude manja od mesečne karte. Da stanovi u Beogradu koštaju kao u Tokiju i da su plate u BG oko 5000€, onda bi pola Srbije putovalo železnicom u Beograd, ali opet to ne bi bilo dovoljno putnika da brza železnica bude isplativa.
[ bananaphone @ 22.08.2019. 20:56 ] @
Citat:
SlobaBgd:
@član
A da se i ti i onaj banana skinete Slobi sa one stvari kada vas Sloba ni ne pominje, ni ne diskutuje sa vama, čak ni ne učestvuje u temi?


Normalno - cekacu da mi ti odobris da te pomenem
[ Predrag Supurovic @ 22.08.2019. 21:02 ] @
Citat:
mmix:
Da, naravno, jer autoputevi se grade samo da se povezu sa inostranim autoputevima. ne daj boze da zrenjanin i kikinda dobiju autput pa da bude moguce tamo naraviti neku industriju da ljudi rade. Smesne su vam racionalizacije.

I ne zaludjujem se ja idejom da ce vojvodina biti nezavisna, od toga nema nista, NS je preplavljen doseljenim cirilicarima a pancevo je defakto spavaonica beogradskih radnika sa nizim primanjima. vojvodina je pod okupacijom i to se nece promeniti. Ali bar da znate da drpate bezocno i da zivite na tudjoj grbaci. Mozda se neko i udari po obrazu. Mada sumnjam, do sad bar niko nije.


Da je ovako nešto napisao neko ko nije SuperAdmin onda bi bio odmah i obrisan i banovan. A ovako, može...

Koji je ovo nivo nerealnog gledanja na stvari i autodestrukcije... Pa ti si gori od ovih nacional patriota.




[ ademare @ 22.08.2019. 21:14 ] @
Sa ovim se potpuno slazem , sto je napisao @ Predrag Supurovic

Citirani post je ono sto bi se nazvalo " Totalni govor Mrznje " .
[ MajorFatal @ 23.08.2019. 00:53 ] @
Napad je najbolja odbrana, ja mislim da vojvođani pljačkaju centralnu, istočnu, zapadnu i južnu Srbiju, uostalom odakle njima svima po 100 hektara a mom dedi samo 2 hektara nešto tu nije u redu, i svako ima džondir..pa odakle? :)
[ Branimir Maksimovic @ 23.08.2019. 03:10 ] @
deja:"ali prave industrije tu nece biti, kao sto je nema nigde u Srbiji. "

Mi smo poljoprivredna zemlja, industrija oko toga moze da se razvije. Samo da neko skapira da smo poljoprivredna zemlja...
Inace Vojvodina ako se dotera efikasnost proizvodnje hrane moze da hrani celu Evropu, ne samo uzu Srbiju...
[ bananaphone @ 23.08.2019. 09:57 ] @
Teska industrija se gasi u celoj EU, a servisna industrija se podize. Takodjer se ljudi grupisu u velike gradove. To je svetski trend, nije nesto sto su nasi politicari izmislili. Drugo je pitanje da li je to dobar trend ili nije, bitno je da se ustanovi otkud taj trend kod nas...

Takodjer Kinezi grade put svile ponovo, radi se o globalnom projektu, i Srbija je na tom putu kao jedan od vecih hub-ova, i oni naravno grade tamo gde im trebaju putevi, a ne tamo gde mi mislimo da bi nama bilo najbolje...

Zato mi je smesno ovo prepucavanje, sto je gradjen autoput tu gde je gradjen a nije prema Zrenjaninu ili Kikindi, kao da je neko u Bgd-u odlucivao, pa umesto Kikinde izabravo da autoput ide prema Ljigu. Autoput ide tu gde Kinezima treba, ako im zatreba ka Kikindi - gradice se i tamo...

Da vam je Nenad Canak predsednik drzave a Istvan Pastor premjer, autoput bi opet isao tu gde ide sada, a Canak bi objasnjavao kako je on licno taj autoput doneo Srbiji...
[ Java Beograd @ 23.08.2019. 10:46 ] @
Globalno gledajući, ovo oko Kineza, OK - može se reći da je tako nekako.

Ali mislim da pomenuti Kinezi nemaju, ama baš nikakve veze sa autoputom prema Zapadnoj Srbiji.

'Oćeš da kažeš da je izgradnja pruge Beograd-Bar, sedamdesetih, isto bila kineska potreba?
[ ademare @ 23.08.2019. 11:38 ] @
Ja sam citao izjavu spomenutog I.P. da je put - tunel ispod Fruske Gore Nerealan !?

Bas tako je rekao . Da je suvise skupo i da za to nema para ni EU ni Kina !

Kao i su se Kinezi istrcali sa tom izjavom o tunelu , ali da od toga nece biti nista !
[ bananaphone @ 23.08.2019. 11:38 ] @
Citat:
Java Beograd: Globalno gledajući, ovo oko Kineza, OK - može se reći da je tako nekako.

Ali mislim da pomenuti Kinezi nemaju, ama baš nikakve veze sa autoputom prema Zapadnoj Srbiji.

'Oćeš da kažeš da je izgradnja pruge Beograd-Bar, sedamdesetih, isto bila kineska potreba?


Hocu da kazem da je Srbija uvek bila zemlja preko koje se odvijala trgovina izmedju istoka i zapada.

Dobro da me nisi pitao - da li hocu da kazem da su orjent ekspres gradili Kinezi preko Srbije

Infrastrukturu gradi onaj kom ta infrastruktura treba, siguran sam da je pruga orjent ekspresa koja je isla od Subotice to Beograda, svojom cenom i kapacitetom prevazilazila sve lokalne potrebe stanovnistva u Srbiji, jer nije ni bila namenjene iskljucivo Srbima koji zive uz tu rutu.

Sad Kinezi imaju potrebu zbog svoje trgovine da povezu luku Bar koja posluje sa gubitcima, preko CG - kojoj se samoj ne isplati nikako da spuca 2 milijarde u autoput da bi se spojila sa Ljigom ili Cackom, do Beograda koji isto tako nije trziste koje moze da finansira tako veliku investiciju, nego ce biti tranzit za mnogo veca trzista.

I zbog svoje potrebe Kinezi grade infrastrukturu, normalno mi bi trebali iz tog dila izvuci neke benefite za nas, ali cinjenica je da Kinezima ne treba da povezu Bar sa Beogradom, zapadna Srbija ne bi videla autoput.

Kao sto ne bi bilo pruge kroz Srbiju 1888 - koju tako ponosno isticemo - kao delo Milana Obrenovica, da nisu gradili orjent ekspres...

I tada je mogao neko reci - cekaj sta ce nama pruga Nis-Beograd, bolje je da smo napravili prugu Cacak-Beograd
Kao sto danas iskacu ljudi koji ne mogu da izdignu glavu iznad svjih carsiskij dogadjanja i kazu - cekaj zasto gradimo ovo a ne autoput do Kikinde... Ajde da se otcepimo pa cemo onda mi da pravimo autoput gde zelimo
[ Java Beograd @ 23.08.2019. 11:48 ] @
Mislim da malo previše potenciraš Kineze.

Sad je pitanje ko "gradi" ? Onaj ko plaća, ili onaj ko fizički izvodi radove. Dakle, da su Kinezi došli i za dž napravili neki auto put, onda OK, onda Kinezi "grade".
Ovako, zapravo mi (Srbija) gradi, a angažuje Kineze (kineske kompanije) koji su izvođači radova. Niti se Kinezi tu šta pitaju niti šta odlučuju.

Pruga Niš-Beograd je potrebnija industriji i građanima nego Čačak-Beograd, logično, zato što je Niš veći grad.
[ ademare @ 23.08.2019. 11:59 ] @
Istina je negde na sredini

Prugu u 19. veku smo morali da napravimo ! Takve su bile odredbe Berlinskog kongresa , da bi smo dobili formalnu Nezavisnost ! Tako da nas za to nisu pitali sta nama i kada treba , vec sta treba Nemackoj i Bagdadskoj zeleznici ! Nemacki put na Istok nije bio samo ratni put , vec i ekonomski , najkracom i najboljom vezom , Moravskom dolinom , pa na Bliski Istok . Jer da smo mi odlucivali , gradili bi je kasnije i ne bi bilo onakvih Skandala , Pljacke oko kredita za prugu . Neke stvari se u Srbiji Nikada nece promeniti

Ovde danas , stalno za put koga nece biti Pancevo - Temisvar , potencira se Zainteresovanost Italije ?! Kako je Italija finansijski u cabru , nema para da finansira takve projekte , cak ni kao kredite . Rumunija nije zainteresovana , oni imaju put Bukurest , Temisvar - Arad - Madjarska . To im je put A1 i oni su svoje resili . Sad da kesiraju pare za povezivanje sa Vrscem nece !
[ bananaphone @ 23.08.2019. 14:10 ] @
Citat:
Java Beograd:
Mislim da malo previše potenciraš Kineze.

Sad je pitanje ko "gradi" ? Onaj ko plaća, ili onaj ko fizički izvodi radove. Dakle, da su Kinezi došli i za dž napravili neki auto put, onda OK, onda Kinezi "grade".
Ovako, zapravo mi (Srbija) gradi, a angažuje Kineze (kineske kompanije) koji su izvođači radova. Niti se Kinezi tu šta pitaju niti šta odlučuju.

Pruga Niš-Beograd je potrebnija industriji i građanima nego Čačak-Beograd, logično, zato što je Niš veći grad.


Ko placa a ko gradi i zasto gradi reci ti meni?
[ Java Beograd @ 23.08.2019. 19:43 ] @
Jedno je sigurno: Kinezi sigurno nisu platili autoput.
Drugo je sigurno: izvođači radova (na određenom broju deonica) je China Road bla-bla Company a radnici su iz Kine

Dakle, ako nisu platili Kinezi, a nisu ni Japanci, ni Eskimi - ko je? Čileanci? Ne. Ko bi to mogao biti? (Hint: nisu ni Grci)
[ Zurg @ 23.08.2019. 19:49 ] @
Vojođani?
[ Branimir Maksimovic @ 23.08.2019. 19:53 ] @
Da li je objavljeno ko je platio/la?
[ bananaphone @ 23.08.2019. 20:01 ] @
Citat:
Java Beograd:
Jedno je sigurno: Kinezi sigurno nisu platili autoput.
Drugo je sigurno: izvođači radova (na određenom broju deonica) je China Road bla-bla Company a radnici su iz Kine

Dakle, ako nisu platili Kinezi, a nisu ni Japanci, ni Eskimi - ko je? Čileanci? Ne. Ko bi to mogao biti? (Hint: nisu ni Grci)


Kreni sa ovim:




Predlazem ti da pogledas po netu posle toga China BRI - inicijativu - radi se o investiciji od trilion dolara.
[ ademare @ 23.08.2019. 20:14 ] @
Za deonice , koje Kinezi rade , oni su dali Kredit ! Prica o koncesijama , je bila mamac za narod . Krediti ce se vracati decenijama .

Za deonice koje radi Azerbejdzan , oni su i dali kredit . Takodje ce narod vracati kredite .

Ovaj put ka Bosni , ako ga bude bilo , jer je Erdogan otkazao dolazak , novac u vidu Kredita treba da , da Turska ! Kako Turska , ima veliki pad u zadnjih , godinu , dve , pitanje je da li ce moci da izdvoji novac za kredit .

Ova prica sa Albanijom , preko Pristine , to je na najduzem stapu , jer je pitanje ko ce to da plati ?
[ Bojan Basic @ 23.08.2019. 21:32 ] @
Citat:
bananaphone:
Predlazem ti da pogledas po netu posle toga China BRI - inicijativu - radi se o investiciji od trilion dolara.

Hm, zanimljivo. Celokupan GDP Kine za 2018. godinu iznosi 14,2 biliona dolara, tj. 0,0000142 triliona dolara. Dakle, kineskoj ekonomiji treba oko 10000 godina da stvori sredstva za tu investiciju. Načekaćemo se.
[ bananaphone @ 23.08.2019. 22:13 ] @
Citat:
Bojan Basic: Hm, zanimljivo. Celokupan GDP Kine za 2018. godinu iznosi 14,2 biliona dolara, tj. 0,0000142 triliona dolara. Dakle, kineskoj ekonomiji treba oko 10000 godina da stvori sredstva za tu investiciju. Načekaćemo se.


Hvala, super si to uocio, ne znam kako mi je promakla takva informacija! Znaci Kina ima ±3x manji GDP od Srbije, otprilike - tu negde kao Albanija?
[ Shadowed @ 24.08.2019. 00:52 ] @
Citat:
bananaphone: Znaci Kina ima ±3x manji GDP od Srbije, otprilike - tu negde kao Albanija?

Otkud ti sad to? :)
[ mjanjic @ 24.08.2019. 03:08 ] @
Pitam se do kada će ljudi da brkaju kratku i dugu skalu. Da bar, pre nego što negde objave neki iznos, prvo provere šta je milijarda, bilijarda, trilion...
[ Branimir Maksimovic @ 24.08.2019. 03:27 ] @
Nemaju na engleskom govornom podrucju milijardu. Bilion je milijarda. Trilion je zapravo bilion itd. Znaci treba razjasniti o kojim se velicinama radi.
[ bananaphone @ 24.08.2019. 06:31 ] @
Citat:
Shadowed:
Citat:
bananaphone: Znaci Kina ima ±3x manji GDP od Srbije, otprilike - tu negde kao Albanija?

Otkud ti sad to? :)


Koju skalu i valutu ces da koristis da prikazes "gross domestic product"?
[ Shadowed @ 24.08.2019. 14:16 ] @
Onu skalu koja je u upotrebi u jeziku kojim pisem poruku.
Kako valuta nije vezana za jezik onda onu koja je uobicajena za ciljnu grupu za vrstu iznosa koji prikazujem.
[ bananaphone @ 24.08.2019. 14:31 ] @
Citat:
Shadowed: Onu skalu koja je u upotrebi u jeziku kojim pisem poruku.
Kako valuta nije vezana za jezik onda onu koja je uobicajena za ciljnu grupu za vrstu iznosa koji prikazujem.


Gross domestic product (GDP) - staroslavenska rec uvedena u nas jezik jos od Svetoga Save...

Ali ajde, bezvezna rasprava, nije ni bitno, evo sve ste u pravu, maestralna greska je ucinjena u citiranom tekstu, priznajem svoju gresku...
[ Shadowed @ 24.08.2019. 15:01 ] @
Pitao si za skalu i za valutu, ne za GDP.
Za skalu i valutu sam ti odgovorio.
[ ademare @ 24.08.2019. 15:04 ] @
Evo resenja misterije

https://en.wikipedia.org/wiki/Billion

Englezi su do 1974 . koristili izraz Billion za ono sto i mi kazemo Bilion , a od te godine su se Popismanili

Mada u ovom tekstu pise da se u tzv. Dutch jeziku i danas koristi rec Milliard ?

Banana jel ti uopste znas taj " Dutch " ?
[ Darko Nedeljković @ 24.08.2019. 16:46 ] @
Ja predlazem da se izbace totnlo ti nazivi velikih brojeva i da pocnemo koristiti brojeve u eksponecijalnom zapisu, jer kad se lepo kaze deset na deveti, onda je u celom svetu jasno koliko je to, a ako se kaze bilion onda nastupa tumacenje sta je pisac hteo da kaze.
[ Bojan Basic @ 24.08.2019. 18:43 ] @
Citat:
bananaphone:
Ali ajde, bezvezna rasprava, nije ni bitno, evo sve ste u pravu, maestralna greska je ucinjena u citiranom tekstu, priznajem svoju gresku...

Malo je smešno da nekome s visine pričaš o vrednosti tamo nekih investicija, a da pritom ne znaš ni koji je ovo broj: 1.000.000.000. Ja ti skrenem pažnju na grešku, a ti odgovoriš ovako:
Citat:
bananaphone:
Hvala, super si to uocio, ne znam kako mi je promakla takva informacija! Znaci Kina ima ±3x manji GDP od Srbije, otprilike - tu negde kao Albanija?

Dakle, GDP Srbije za 2018. godinu, kad se preračuna u dolare, izađe otprilike 50.000.000.000, tj. pedeset milijardi dolara. Elementarnim deljenjem dobijamo da to nije tri puta više od kineskog GDP, nego je kineski skoro tri stotine puta veći. Ona prva poruka se još i koliko-toliko razumljiva — nisi jedini koji ne zna šta je trilion (mada, kad se nekome obraćaš tako s visine, red bi bio da budeš siguran u to o čemu pričaš) — ali nisam baš puno ljudi sreo u životu koji ne znaju čak ni šta je milijarda (posebno onih koji pritom pokušavaju da drže bukvicu o ekonomiji).
[ bananaphone @ 24.08.2019. 21:27 ] @
@Bojan - jedini koji se obraca sa visine si TI, a obracas se sa visine jer si se osetio pametnim kad si uocio marginaliju, odnosno da sam upotrebio velicinu koji se koristi u engleskom govornom podrucju, a ne kod nas. Bilo kome, ko je ikad procitao i jedan tekst ne engleskom jeziku, jasno je da se radi o lapsusu, i na tvoje nadobudno pametovanje, odgovaram podjenako glupavim pametovanjem, - GDP koji ti pominjes, ne postoji u srpskom jeziku, ako ces da koristis engleske izraze, onda koristi i njihove skale.

Ako otvoris wiki https://sr.wikipedia.org/sr-el...%D1%80%D0%B1%D0%B8%D1%98%D0%B5 - neces nigde naci GDP kao pojam.


Ali sve je ovo nepotrebno prejebavanje oko gluposti, posto je sustina onog sto sam napisao pitanje da li projekat puta svile postoji? I kako on utice na nase prostore, odnosno da li je izgradnja infrastrukture kroz Srbiju i CG deo tog projekta ili nije?
Normalno to te ne interesuje ni najmanje da komentarises.


EDIT: Nisam hteo adekvatno bezobrazno da ti odgovorim sinoc, onako kako zasluzuje tvoj post, reko ajde nije ni bitno, sigurno si se uvredio kad sam rekao da su Srbi koji hoce da odvoje Vojvodinu zatucani paori, pa od toga dolazi citavo ovo omalovazanje sagovornika "iz vedra neba"... Nek ostane na ovom.



[Ovu poruku je menjao bananaphone dana 25.08.2019. u 12:09 GMT+1]
[ bananaphone @ 26.08.2019. 08:47 ] @
Za one koji su propustili vesti iz 2016-te godine:

http://www.chinadaily.com.cn/k...016-06/17/content_25746909.htm
Citat:

Despite not having a big territory, Serbia still occupies an ideal position for duty-free export of all that is produced within its territory. For the new strategic positioning of Serbia, China is in the long run probably the most important partner.

Serbia also has the potential to become a logistics hub in Southeast Europe. China is already building Corridor 11 - a highway that will connect Serbia and Montenegro - and is funding the modernization of the Budapest-Belgrade railway. There are also plans to modernize the railway south from Belgrade to the Greek port of Piraeus, which was bought by China Ocean Shipping (Group) Company.

Further plans could include investments in the Montenegrin port of Bar, which was built by former Yugoslavia as a strategically important port. Because of the war and subsequent events, this port had no traffic connection with the interior of the country and thus has never operated at full capacity. Next to Corridor 11 and modernization of the Belgrade-Bar railway this could be an additional seaport hub of the Belt and Road Initiative.

Besides, Serbia and Bosnia-Herzegovina have developed a project for the reconstruction of the Belgrade-Sarajevo railway going through Tuzla, a city where Chinese companies will build a new power plant. There is also a need to think about better use of the capacity of the Danube River, declared by the EU as its pan-European Corridor 7, as well as about construction of the strategically important canal Danube-Aegean Sea, from the river port of Smederevo to the Thessaloniki seaport.


Takodjer ako odete na https://www.mgsi.gov.rs/en/inf...a/corridor-11-surcin-obrenovac - koridor 11 (kom pripada i ovaj novi autoput):

Citat:
Financing: loan from Chinese Export-Import Bank (Eksim Bank) 85% and from the budget of the Republic of Serbia 15%



https://www.mgsi.gov.rs/en/inf...rade-budapest-railway-sections - pruga Beograd-Budimpesta:

Citat:
Source of finance:
Budget of the Republic of Serbia (in the amount of 15% of the contracted amounts) and the loan from Export-Import Bank (Exim Bank) from the People's Republic of China (in the amount of 85% of the agreed amounts)




[ Living Light @ 26.08.2019. 14:15 ] @
A vesti iz 2019-te kažu,
da su mađari žeštoko počeli da im se ne sviđa ideja
gradje "brze" pruge Beograd-Budimpešta, jer nije isplativo, ali u opšte.

Kao što je želja svakog policajca da kupi raskrsnicu, i radi privatno :)

tako i ovaj cirkus sa putevima srbije.

[ bananaphone @ 26.08.2019. 14:42 ] @
@Living - normalno da se desavaju velika previranja - posto se radi o najvecem projektu iz Belt and Road price u Europi, a EU se tu nije pitala nista

Videcmo sta ce jos tu da bude, ali bitno je da se glava digne malo iznad lokalne politike da bi se bolje sagledala realnost u Srbiji...
[ mjanjic @ 26.08.2019. 15:01 ] @
Ali, opet mi nije jasno da autoput prolazi onako između Jakova i Boljevca, pa posle Jakova ima ona polukružna krivina, zar nije bolje bilo da prođe jugoistočno od Jakova pravo do petlje?

Uostalom, čemu nova deonica Beograd-Surčin, zar nije bolje na postojeću denonicu do Dobanovaca uraditi još po 2 trake, a do petlje Surčin samo produžiti Jurija Gagarina, i od kraja Novog Beograda samo odmah uraditi bar po 4 trake za svaki smer?

Da bi stvarno postojao severni krak obilaznice oko Beograda, potrebno je negde od Kovilova nastaviti "autoput" novim mostom i spojiti sa postojećim autoputem BG-NS negde između Zemuna i Batajnice, tako da se Zemun rastereti tranzitnog saobraćaja ka Zrenjaninu i sl.
Most Zemun-Borča jeste bio neophodan da ne bi vozila sa novobeogradske strane prolazila kroz ceo Beograd do Pančevačkog mosta, posebno oni koji ne idu za Pančevo, već su u tranzitu ka Zrenjaninu i generalno ka istoku i severoistoku Vojvodine, ali taj most će u bliskoj budućnosti postati deo gradskog bulevara zbog novih privrednih objekata na drugoj strani Dunava i daljeg širenja naselja, a za tranzit je potreban još jedan most kod Batajnice.

U tom smislu, ne treba nam autoput NBG-Surčin, već samo bulevar sa po 4 trake u svakom smeru (produžetak ulice Jurija Gagarina do petlje Surčin), a postojeći autoput od Novog Beograda do Dobanovaca proširiti na bar po 4 trake u svakom smeru.
[ Shadowed @ 26.08.2019. 15:12 ] @
Citat:
mjanjic: ...potrebno je negde od Kovilova nastaviti "autoput" novim mostom i spojiti sa postojećim autoputem BG-NS negde između Zemuna i Batajnice, tako da se Zemun rastereti tranzitnog saobraćaja ka Zrenjaninu i sl.

Ovo bi bilo odlicno, mogao bih od NS-a da stignem u PA autoputem bez da ulazim u BG i guram se kroz Zemun. Trenutno mi je najbolja varijanta da sidjem sa autoputa i idem pravo do mosta Mihajlo Pupin. No, taj deo ume da potraje (u odnosu na auto-put).
[ Living Light @ 26.08.2019. 15:27 ] @
Pazi obečanja:
https://www.blic.rs/vesti/beog...li-i-dva-velika-tunela/efmznj2

Ovo če (možda) biti oko ~2250-te.

Pa niko od nas neće biti živ!!!

Samo reklama, marketing je čudo,
a niko ašova da se lati i da počnu več jednom radovi, neki, bilo kakvi.

Ovo, mislim da nema šanse da doživim:

[ bananaphone @ 26.08.2019. 15:47 ] @
@Living - za taj juzni deo do Panceva, opet su zaduzeni Kinezi, tako da ako ih neko ne sasece na globalnom nivou, postoji sansa da se i realizuje: http://www.elitemadzone.org/t502809-1#3907055



@mjanjic - za severni deo obilaznice, mislim da su pominjani Stari Banovci kao mesto gde bi trebao biti most - pa opet na krak na Pancevo. Ali to su bile neke najave pre 10+ godina, tako da nemam pojma sta se sad desava, niti u kojoj je fazi taj projekt.
[ dr0id @ 27.08.2019. 15:37 ] @
A cime cemo mi da platimo to sto nam Kinezi planiraju i grade?
[ bananaphone @ 27.08.2019. 17:56 ] @
Citat:
dr0id: A cime cemo mi da platimo to sto nam Kinezi planiraju i grade?



[ mjanjic @ 27.08.2019. 18:24 ] @
A mogli su i crnogorci da im plate deo autputa u pilećim nogicama :)
https://www.atvbl.com/vijesti/...-tona-pilecih-nozica-12-8-2019
[ Zurg @ 27.08.2019. 18:46 ] @
[ ademare @ 27.08.2019. 19:28 ] @
To je stara vest .

Palma podigao novcane iznose koje daje za godpodje i gospodu !


Inace Autonomasi koji su se javljali u temi i pisali Hvalospeve o Najznacajnijem medju njima , najgabaritnijem
Mogu da budu Srecni !

Njihov Idol ce Ucestvovati u Najboljem Rijalitiju u Istoriji ne Srbije , mala je Srbija za to , vec u istoriji Planete !
U Zadruzi 3 !

Zajedno sa Macom Diskrecijom , koja je tek " odlezala " kaznu za Prostituciju , i sa ostalim Starletama koje naplacuju po satu !

On naravno ne naplacuje po satu vec se odavno prodao vodji zajedno sa ostalim Laznim opozicionarima , tipa Seselj i ostali . Nekako me je uvek i asocirao na neku vrstu ravnicarskog Seselja !

Valjda ce u Zadruzi moci da nam objasni sve prednosti Nezavisne vojvodine , sa Kristijanom, Stanijom i prvim transrodnim ucesnikom . Navodno prvim ?

Nekako se svi zajedno bas lepo uklapaju !
[ bananaphone @ 27.08.2019. 19:53 ] @
Citat:
mjanjic:
A mogli su i crnogorci da im plate deo autputa u pilećim nogicama :)
https://www.atvbl.com/vijesti/...-tona-pilecih-nozica-12-8-2019


Zato su Crnogorci tu gde jesu, nema ko da im vodi ekonomiju...
[ mjanjic @ 27.08.2019. 21:52 ] @
Citat:
Shadowed:
Citat:
mjanjic: ...potrebno je negde od Kovilova nastaviti "autoput" novim mostom i spojiti sa postojećim autoputem BG-NS negde između Zemuna i Batajnice, tako da se Zemun rastereti tranzitnog saobraćaja ka Zrenjaninu i sl.

Ovo bi bilo odlicno, mogao bih od NS-a da stignem u PA autoputem bez da ulazim u BG i guram se kroz Zemun. Trenutno mi je najbolja varijanta da sidjem sa autoputa i idem pravo do mosta Mihajlo Pupin. No, taj deo ume da potraje (u odnosu na auto-put).

Meni jednom bilo zanimljivo da idem preko Kaća i Titela (mada, u stvari sam se bio nešto zamislio pa prošao pravo umesto da skrenem na autoput i otišao prako ka Zrenjaninu, a suprotna traka bila zatvorena, pa kažem sebi, hajde da prođem jednom i tuda, pošto nisam žurio. Čak sam stigao i da napravim pauzu i popenjem se na Titelski brek :)

Međutim, ona jedna deonica koja ide nekim bedemom je katastrofa, vozači voze kao na reliju, vozač nekog kamiona sa prikolicom ispred mene je u jednom momentu izveo neki manevar (zaobilazio neravninu ili rupu, pojma nemam) zbog koga je prikolica par puta poskočila levo-desno, malo falilo da sleti sa tog bedema...
[ član @ 28.08.2019. 07:06 ] @
Citat:
mjanjic: Meni jednom bilo zanimljivo da idem preko Kaća i Titela (mada, u stvari sam se bio nešto zamislio pa prošao pravo umesto da skrenem na autoput i otišao prako ka Zrenjaninu, a suprotna traka bila zatvorena, pa kažem sebi, hajde da prođem jednom i tuda, pošto nisam žurio. Čak sam stigao i da napravim pauzu i popenjem se na Titelski brek :)

ta deonica je isto opasna kad pada kisa, tj. kad pada dosta kise. na nekim delovima se sa brda sliva na put voda pomesana sa zemljom i kada sa 60-70 km/h uletis u blato ne mozes da iskontolises auto, lako zavrsis dole na dnu brda. ne znam da li su u medjuvremenu nesto uradili na tom delu puta, posto nisam dugo tuda prolazio, ali nekad je bas bilo za*ebano kada je lose vreme.
[ Ajeje Bradzorf @ 04.09.2019. 22:39 ] @
Naravno da je opasno kada ovi iz državnog sektora nisu napravili sistem za odvođenje vode. Državni sektor i neradnici u njemu su sve upropastili.