[ vbr666 @ 25.05.2020. 16:00 ] @
Pozdrav,
zanima me koju bi dijagnostiku za osobne automobile preporučili u rangu cijene od 400-500 eura?

Htio bih da nije na tabletu, a ni na kojem drugom handheld uređaju nego da ide na Windows pc odnosno laptop, ako je ikako moguće.

Također, htio bih da ima što je više moguće funkcija modifikacije računala automobila i da se mogu i naprednije stvari raditi na njoj, ne samo čitanje, brisanje grešaka.

Dobio sam neku preporuku za Autel Mk808 ali po opisu, čini mi se da ne spada u tu skupinu, no navodno je jako kvalitetna i pouzdana i koriste je mnogi serviseri.

Ima li netko iskustva sa X5 dijagnostikom da može reći valja li ili ne, jer po opisu se čini dosta dobrom?

Napomena, nisam nikakav stručnjak niti radim nešto profesionalno, ali bih s vremenom htio krenuti i u taj posao, ali polako, zanima me to, zanimljivo je i ima puno za učiti.

Krenuo bih sa svoja dva auta, lagano proučavao i učio, jedan mi je gotovo za otpis pa je idealan kandidat za početak i učenje. Neću ništa puno zeznuti ako što i pogriješim...

Hvala, svaka sugestija i konstruktivna kritika je dobro došla
[ jakov1 @ 09.06.2020. 20:56 ] @
Lunch obavezno, u praksi se dobro pokazao. Čita sve modele, do detalja, može se raditi npr regeneracija DPFa itd.
[ pajapop @ 09.06.2020. 22:26 ] @
Citat:
vbr666:

Napomena, nisam nikakav stručnjak niti radim nešto profesionalno, ali bih s vremenom htio krenuti i u taj posao, ali polako, zanima me to, zanimljivo je i ima puno za učiti.


Hvala, svaka sugestija i konstruktivna kritika je dobro došla


Pohvalno je mili to...samo, skupa igracka...ajd neki za 20-30 evra...ali 500??? Ali, ako nisi spreman da "uprljas ruke"....bice to samo bacena para. A dalek je put do toga. NIsta tebi dijagnostika ne vredi, ako nemas koristi od toga. To sto bi ti dijagnostikovao, to ce ti svaki majstor uraditi. Pravom majstoru, dijagnostika ni ne treba. Osnovno znanje iz motoristike je polazna tacka svega i ako to nemas nikakva dijagnostika ti ne moze pomoci. Mnogi "majstori" i pored dijagnostike ne mogu odmah da poprave kvar. A znas zasto? Pa ili nemaju (a uglavnom nemaju) originalne uredjaje i programe predvidjen za ta vozila i tipove tih vozila koji ne ocitavaju u potpunosti sve parametre po raznim modovima i uslovima rada motora u ispitivanju ili ne znaju klasicnu motoristiku. Pa evo klasican primer...Najcesci kvar koji svima nama najvise bode oci je kvar EGR ventila. E, al da bi on ispravno radio mora da ima ispravan i potenciometar ventila, senzor temperature, masenog protoka vazduha, pritiska i ispravne elektricne provodnike i konektore. I ako to ti sve ne znas, broj koji ti dijagnostika kaze nista ti ne vredi jer ces se samo vrteti u mestu a nista neces uraditi...Zato, ako vec imas volje za to i ako ti po godinama nije kasno, upisi skolu za automehanicare, nadji dobru praksu u nekom dobrom servisu...ispeci zanat,... a onda ces i znati sta ti treba i koji ti uredjaj treba...