[ bordzija @ 28.08.2020. 21:48 ] @
Gledam nešto da uzmem kao drugo vozilo, žena bi ga vozila eventualno za preprodaju. Benzinac normalno. Gledam jedan 1.4 motor, 2011 god i baš sam se razočarao u citroen, samo 2 ventila po cilindru, 73 ks, indirektno ubrizgavanje... Jednom rečju praistorija jad i beda upakovan u sjaj i glamur. A opremaaa EXCLUSIVE! ako je ovakav motor kakav je onda trap i sve ostalo?

https://www.auto-data.net/en/citroen-c3-ii-1.4i-73hp-15082

Konkretan primerak ima da se opegla svuda po malo i zafarba, dobro za to imam neke induse u kaluđerici, veliki servis i to je to. Ovde ima fabrički plin, ide nova boca i reatest pa amss pregled, registracija. U kakvom je stanju ovaj motor akan 300.000 km na plinu?!??

http://www.polovniautomobili.c...-oglasi/16834045/citroen-c3-14
[ AstralPro @ 28.08.2020. 21:53 ] @
Boja je malo jadna a i auto...Imas li bilo sta bolje za te pare?
[ bordzija @ 28.08.2020. 22:14 ] @
2700 evra je ovaj prvi sledeći ovakav je stariji godinu dana i trocilindraš 3900 evra osnovna oprema.

Sada su moderne ove šerpa boje jbg.
[ Grada22 @ 29.08.2020. 00:16 ] @

@bordzija

Pa ti do sada za sve 'francuze' nisi imao ni jednu jedinu lepu rec..
A sad tog cije vozacko sediste ima rupu od milion prdeza razmisljas da kupis ???
[ bordzija @ 29.08.2020. 00:48 ] @
Evo prvi konstruktivan komentar, sedište se na francuskom automobilu probušilo od prdeža, to još nisam u životu video sem kod francuskih automobila. Koliko je to hiljada prdeža tj kilometara? Auto prodaje pančevac jeste kupovali nekad auto tamo? Ja sam išao nekoliko puta sa drugarima, to je uglavnom sve sastavljano u sopstvenoj režiji, majstora videlo nije.
[ Grada22 @ 29.08.2020. 03:05 ] @
U mojoj ulici, par kuca udaljen.. Mladic donosi svake nedelje neki krs, najcesce karamboliran..
Nema radionicu, sve se na ulici radi..
Za sedam dana to je sve ispeglano, lakirano, ocisceno, oprano i ide na prodaju..
Bordzija, kad sledeci put krenes ovamo sa drugarima, javi se da ti pokazem auto koji je video majstora

[ bordzija @ 29.08.2020. 08:24 ] @
Verujem ti sve pomoću štapa i kanapa, pančevac kada nešto kupuje to nevalja ništa kada prodaje to je čisto zlato. Uverio sam se sto puta ali to je za neku drugu temu. Mene zanima može li se koristiti auto koji je prešao 300-500 hiljada km. Može li se dovesti u red i koja je cena eksploatacije takvog polovnog automobila u nekom razumnom periodu narednih 5 godina po 10 hiljada km godišnje?
[ Darko Nedeljković @ 29.08.2020. 14:09 ] @
Motšr sa "samo 2 ventila po cilindru" je otprilike jedino sto i treba da gledas, posto imam utisak da si od ljudi koji nose zmiju u dzepu pa veoma nerado stavljaju ruku u isti. Nemoj da shvatis to licno, jednostavno ne ostavljas utisak nekog ko ce prilikom svakog kvara da izvadi 500 evra iz dzepa a da ne zaplace, kao sto ima pojedinaca po ovom forumu. Motor u kakvom god da je stanju, izdrzace 50.000km, iz mog iskustva problem su kablovi, senzori, prekidaci, konektori, koji na automobilu koji je mnogo presao cas rade, cas ne rade, a kad oteras kod majstora, on bi najradije kad vidi takav auto provukao pusku kroz prozor i viknuo "ne prilazi ili pucam". Kad pocne letva volana da curi, termostat da ne ukljucuje pa da pregrejava, neka misteriozna sila da prazni akumulator ako ne skines klemu, klimu ako ima kad napunis ona se isprazni za 10 dana, leti radi samo grejanje, a zimi samo hladjenje, sijalice pregorevaju na svakih 50km, nesto skripuce kad vozis i tako dalje, tako te sitnice kad ih se nakupi dvocifren broj nateraju coveka da da auto ciganima na kilo, bez obzira sto motor jos moze jos par godina da ide, a limarija nigde nije pocela da truli.
[ bordzija @ 29.08.2020. 14:49 ] @
Ne znam o kakvim popravkama od 500 evra pričaš, ja sam navikao da radim samo redovne servise i ništa više, nikakve popravke i prčkanja. Što bih davao 500 evra pa veliki servis je 250-300 evra jel misliš na njega?

Vozim 16 ventila a ovo exclusive citroen sa 8 ventila ne znam gde bih metnuo, motor je definitivno iz prošlog veka?!?? Slabe karakteristika i proždiranje goriva. Ne znam možda je to model za plin? I koliko je raskantan plastikaner posle toliko km na plin?

Koliko troše ova francuska vozila tj jel lažu kao nemci?
[ AstralPro @ 29.08.2020. 15:30 ] @
Ne, poprilicno su im tacni bordovi sto se tice potrosnje. Taj 1.4 trosi oko 8l gradske voznje i oko 6 l na otvorenom. Tesko ispod toga.
Ovaj oglas je izbrisan..
[ ademare @ 29.08.2020. 17:20 ] @
Pa kad ga @ Bordzija reklamira , to odmah planulo

Ko sibicom

Kupio Gradin komsija da ga sredi
[ Java Beograd @ 29.08.2020. 19:01 ] @
Citat:
bordzija:Vozim 16 ventila ...
Blago tebi kad voziš svih 16 ventila!

Ja kad kupujem auto, prvo prebrojim ventile! Što više - to bolje, naravno.
Ako ih ima preko 16, kupujem, ne pitam šta košta! Ništa me drugo ne zanima!

Jedan ventil za ulje
Drugi ventil za gorivo
Treći ventil za rashladnu tečnost
i tako ... do 16 !

[ bakara @ 29.08.2020. 20:24 ] @
Citat:
bordzija:
Gledam jedan 1.4 motor, 2011 god i baš sam se razočarao u citroen, samo 2 ventila po cilindru, 73 ks, indirektno ubrizgavanje... Jednom rečju praistorija jad i beda upakovan u sjaj i glamur.

Nemoj da se razocaras, ima citroen i jace motore od toga,
ali nema za 2700e jos 2011godiste

I jos da ima citavo sediste...dobro da ima u opste sediste.
[ Nebojsa Milanovic @ 29.08.2020. 21:09 ] @
Ja sam Hundai i10, dakle auto koji je kao nov bio jeftiniji od tog Citroena, u vremenu kada je bio isto star kao i taj C3, prodao za 4400 eur.

To sasvim dovoljno govori o kakvim autima je ovde reč.
[ bakara @ 29.08.2020. 21:45 ] @
Znamo mi vec kakve automobile gleda bordzija...
samo mi zao sto ovog nisam stigao ni da vidim
[ bordzija @ 29.08.2020. 23:06 ] @
Pa nije mi toliko bitna snaga motora više potrošnja. Sviđa mi sen1.4 hdi ali bez plivajućeg i filtera čađi. Benzinac me zanima koji po gradu ne prelazi 6 litara normalne vožnje a tu se izgleda uklapa jedino hdi? Šteta zanimljiv je auto, naročito zbog one blesave šoferke. Izgleda da ću ipak da gledam fijata 500 ili grande punta 😐
[ Darko Nedeljković @ 30.08.2020. 00:45 ] @
Citat:
bordzija::
Što bih davao 500 evra pa veliki servis je 250-300 evra jel misliš na njega?

Naravno da ne mislim. Rekao sam prilikom kvara. Veliki servis se radi kad je automobil ispravan.
[ bordzija @ 31.08.2020. 15:07 ] @
Ahh skroz sam zaboravio da kod francuskih vozila uvek treba imati 500-1000 evra u šteku za neke kvarove :-)
Nikada nisam imao francuski auto samo nemačke i korejski trenutno pa sam skroz ispao iz fazona. Sad sam povezao ovu temu i susednu gde čovek jauče za neku posudu plastičnu i čep koji za hdi motor koštaju pišljivih 1000 e.
[ Grada22 @ 31.08.2020. 20:44 ] @
Citat:
bordzija: Ahh skroz sam zaboravio da kod francuskih vozila uvek treba imati 500-1000 evra u šteku za neke kvarove :-)
Nikada nisam imao francuski auto samo nemačke i korejski trenutno

Hmm..
Sudeci kako vec dugo, u nekih stotinak postova , stalno osipas paljbu po francuskim vozilima
i bar na desetak mesta po trgovcima iz Panceva..
Moglo bi da se zakljuci kako ti je neki Pancevac uvalio nekog francuza i tako te 'usrecio' da se i dan danas nisi oporavio..
Priznaj, jel bilo ono NOV,NOV,NOV..?
[ mjanjic @ 31.08.2020. 22:25 ] @
Verovatno je pisalo "NOV" samo jednom, tri puta je već sumnjivo i moguće da se radi o prevarantu :)
[ Java Beograd @ 01.09.2020. 07:41 ] @
Pisalo je i F.A.B.R.I.K.A. !!!!
[ bordzija @ 01.09.2020. 07:48 ] @
Nije ali ubedljivo najlošiji automobili najviše nauljeni i nalickani prosto da ti pozli dok gledaš tu i tamo sve privezano žičicama. Ono kad ne operu dobro pa preko pljusnu ulje. Pogledaš par puta i više ne uzimaš u razmatranje jednostavno.
[ Darko Nedeljković @ 01.09.2020. 11:29 ] @
Ja sam kupio jedan auto u pancevu i sta ja znam, auto kao i svaki drugi, sluzio fino par godina, u retko koju drzavu evrope ga nisam vozio. Sa francuskim automobilima nemam bas mnogo iskustva, ali vidim taksisti voze one Senike po vise stotina hiljada km - da je to stvarno skuplje za odrzavanje od drugih, onda ih ne bi vozili. Kod mene blizu neki momci otvorili auto otpad za francuska vozila i posto je to jedini ozbiljnije snadbeven auto otpad u krugu od 50km, sad komsije masovno kupuju francuze. Kazu i meni bi bilo pametnije nego sto sad moram da se vozim 100km do najblizeg autootpada za Skodu, pa ako njihov deo ne odgovara onda jos 100km do drugog i tako dok ne proputujem celu srbiju da nadjem deo. A novi deo retko koji ima da je jeftiniji nego ceo auto. Pre par meseci propisala mi letva volana, zovem skodinu prodavnicu rezervnih delova, kazu - ima na stanju, 126.000 dinara. Usput pitam posto je termostat, kazu 25.000 dinara. VW grupaciju 2012/13 treba da budes Rokfeler pa da vozis i odrzavas sa novim delovima - em ih mnogo treba, em kostaju kao da su od zlata.

[Ovu poruku je menjao Darko Nedeljković dana 01.09.2020. u 12:41 GMT+1]
[ Nebojsa Milanovic @ 01.09.2020. 13:12 ] @
Citat:
Darko Nedeljković:VW grupaciju 2012/13 treba da budes Rokfeler pa da vozis i odrzavas sa novim delovima - em ih mnogo treba, em kostaju kao da su od zlata.


Ne znam otkud ti to, ja vozim VW grupaciju, i tu i stariju i mlađu og toga, i imam totalno suprotna iskustva.
[ bordzija @ 01.09.2020. 13:33 ] @
Nisam ni sanjao da su tako skupi novi delovi za vw škodu grupaciju, svojevremeno sam poručivao nove originalne delove za specifičan model ( staklo fara za corrada 70 dem) recimo nije mi se činilo tako skupo... Letva volana se nikada nije kvarila mislio sam da je to nepokvarljiv deo? U suštini godinama ništa ne popravljam na korejancu samo menjam filtere i ulje.

E da za vw lamelu komplet sa korpom i ležajem su tražili neku besmislicu od 60.000 din u ovlašćenom servisu ako je original na autu jer remontuju stare delove a ako nije onda maltene duplo više košta. Kako šta remontuju u ovlašćenom servisu nisam ulazio u to, otišao kupio sach za 100 e i zamena još 50e auto ko nov. Uopšte mi nije bilo jasno kako toovlašćeni servis samo remontuje delove i tako popravlja pa tako se radilo pre 100 godina bokte pa ja sam sam nitovao lamelu za fiću u prošlom veku.
[ mjanjic @ 01.09.2020. 21:19 ] @
Nije to samo prošli vek, nego i prošli milenijum!

A to za otpade... razmišlja li neko odakle ima toliko Scenic-a i drugih modela po Renault otpadima kojih ima oko nekih gradova (najčešće uz magistralni put) na svakih kilometar-dva, a Škoda tek poneka tu i tamo, valjda ako je bila totalno havarisana?
Možda je ona priča da ih uglavnom kupuju firme, pa su kasko osigurane? Ili se one ne kvare toliko kao taj Scenic, ili ih nema toliko polovnih iz uvoza kao tih Scenic-a?

Te priče o tome da taksisti voze Scenic jer je jeftin za održavanje... ne, nego je jeftin da se kupi, uporedite isto godište Scenic i Oktaviju ili neki drugi brend, tu je sve jasno, ovim linijskim taksistima je najvažnije da auto kupe što jeftinije, održavanje će već nekako pokriti, "na rate" (kako se šta pokvari, zameni se, bolje tako 1000€ za godinu dana pomalo nego odjednom 1000€ više za neki drugi auto), ali nisam video da Scenic kao taksi vozi bilo ko iz nekog udruženja ili firme, bar ovde kod mene.
[ Darko Nedeljković @ 01.09.2020. 21:41 ] @
Odgovorio bih na ovaj fenomen auto otpada. Auto otpadi su francuski nacionalni sport. U Nemackoj i Holandiji toga nema. Tj. ima, ali u garazi gde neki rumuni rastave jedan auto, pa prodaju delove, pa sledeci. Preostalih 99% ide odmah u presu kad nije za upotrebu ili prodaju. U francuskoj svako malo naidjem na ogromnu halu sa hektarima dvorista punih automobila koji cekaju rasklapanje. I sa bilbordima na kojima pise - otkup vozila za rasklapanje na veliko, prodaja delova na veliko itd. Tu ne ides da kupis letvu volana, nego paletu letvi volana. Pa malo paletu alternatora, paletu retrovizora... Napunis sleper i teraj. Takvo nesto za skodu ne postoji na ovoj planeti.
[ Darko Nedeljković @ 01.09.2020. 21:55 ] @
Citat:
mjanjic:
nisam video da Scenic kao taksi vozi bilo ko iz nekog udruženja ili firme, bar ovde kod mene.

https://luxtaxi.co.rs/vozaci/Skoda/0
Nije me mrzelo da brojim. Skoda 37, Renault 54.
Ovde kod mene su francuzi jos dosta omiljeniji medju taksistima zbog tog autootpada. I nekako dok taj otpad nije otvoren, ni ja nisam vidjao da neko od komsija vozi francuze. Ali, sad mislim da imaju veoma zdravu logiku - najbolji polovnjak je onaj za koji imas dobar autootpad blizu kuce.
[ bordzija @ 01.09.2020. 22:28 ] @
Meni se diže kosa na glavi pa šta to ima na otpadu da valja?!?? Dva puta sam bio i oba puta su me prevarili ili pokušali. Prvi put kada sam tražio ručicu brisača sa bord kompjuterom ugradili su mi pokvarenu i rekli da je volan neispravan. Pošto sam ja pogledao moj deo i shvatio gde je fabrička greška (plastični zub se pojede od vibracija jer je bord ručica teža od obične) tražio sam drugu i tek tada dobio ispravnu (paše od običnog golfa 2)
Drugi put su mi prodali zadnja remontovana klješta kao odličan deo sa stranca u stvari je neko ošmirglao cilindar i verovatno vratio stare gumice, nauljio. Jedino ispravno što sam kupio na otpadu je bio zaštitni lim zadnjih klješta :D

Svi ti delovi na otpadima su ili pred smrt ili crknuti, danas se auto u par meseci totalno dezintegriše kako je konstruktor odlučio.
[ Java Beograd @ 02.09.2020. 07:47 ] @
@bordžija
Na autootpadu se NE KUPUJU vitalni delovi upravljačkog i kočionog sistema. Zapamti.
Na autootpadu ima smisla kupiti stvari kao što su: branik, (plastični, prednji, zadnji), far (prednji, zadnji), bilo koje druge delove karoserije i neke delove kao na primer hladnjak (ako je očigčledno ispravan) i slično.
Sve ostalo se kupuje novo.

@Darko Nedeljković
Auto otpada ima po celoj Srbiji, za sve moguće brendove i modele.
Tako, ne kupuje taksista auto za kojeg postoji auto otpad, nego kupuje auto koji je izdržljiv i pouzdan.
Džabe taksisti "jeftin deo i jeftino održavanje" ako mora da "popravlja i održava" auto svaki drugi dan - a znamo da dok je auto na popravci dotle nema taksisti prihoda.
[ bordzija @ 02.09.2020. 08:36 ] @
Taksista u srbiji strogo kupuje najjeftiniji auto a posle ćemo kako lako ćemo. Baš sam skoro prolazio pored zgrade politike i svi taxi automobili su bili starudije od 1000-1500 evra uglavnom francuzi. Svaki deseti auto skuplji. I kažem vidi ljudi rade sa somašima 🤔

[ mjanjic @ 02.09.2020. 11:41 ] @
Citat:
Darko Nedeljković:
https://luxtaxi.co.rs/vozaci/Skoda/0
Nije me mrzelo da brojim. Skoda 37, Renault 54.

Rekao sam tako da je kod mene, ne u BG, a i ovo ne znam da li su novi ili polovni automobili. Ovde nijedno udruženje nema tih Renault Scenic-a, možda tu i tamo poneki, viđao sam Renault Megan par puta, ali uglavnom viđam Astru G karavan i generalno Opel, dok Scenic-a najviše ima kod linijskih taksista, ali su i tu u manjini u odnosu na ostala vozila.

Znam kad sam 2013. godine svratio na jedan plac, čisto da pogledam onako, čovek rekao da je sve dostupno osim "onaj Scenic tamo, već ga je kaparisao jedan taksista"... i zaboravih, jedno vreme sam viđao i više Fiat Multipli, sad su pravi raritet, valjda nisu baš toliko jeftine za održavanje (nema ih toliko ni po otpadima).
[ Darko Nedeljković @ 03.09.2020. 18:51 ] @
Fiat Multipla je prestala da se proizvodi pre 10 godina, sto znaci da ne postoji vise nijedna sa manje od 600.000 predjenih kilometara. Sta si ocekivao, da neki auto moze u taxi uslovima da sluzi 20-30 godina?

Pouzdanost delova na otpadu jeste kakvu si opisao, ali sta mi je drugo resenje - da kupim novu letvu za 126.000 dinara? Pa da ona bude kineska kopija koja ce da strada za godinu dana? Upravo ako krenes od pogresne pretpostavke da autootpad prodaje (samo) ispravne delove, onda si u najavi lose prosao. Ja tamo idem svestan cinjenice da je polovina delova neispravna, a druga polovina dobra. Nikakbo slanje brzom postom ne dolazi u obzir sto se mene tice, pa da posle bude "mi smon i poslali ispravno, a ti si to posle ostetio". Ja iskljucivo kupujem tako sto pitam da li imaju saradnju sa nekim servisom koji bi mi to ugradio. Oni kazu - "da imamo, letva 100 evra, ugradnja 50, isprobas, ako ne valja stavljamo drugu, ako ni druga ne valja vracamo pare". Zato je bitno da autootpad bude blizu, jer do naprimer Sapca gde imaju delove za moj auto treba da vozim 200km tamo i nazad, plus to je jedan ceo dan da odem tamo, sedim u kafani dok zamene i vratim se kuci. A da je to kao sto je nekad bilo - kad ustanes ujutro i dosadno ti, nemas nikakvih obaveza pa uzmes da oteras auto u servis... Ne, sad se servis zakazuje kao magnetna rezonanca, minimum 10 dana unapred, a kao za baksuz bas tad naidje neka gomila obaveza... A ako ne odes bas tad, znas kad ce drugi put da ti daju termin? Nikad. Kad imam autootpad i mehanicara blizu, onda okrenem telefon i kazem "majstore, kad budes hteo dodji po auto, uzimaj delove sa otpada, srafi, skidaj, vracaj, meni ne doteravaj dok ne proradi kako treba"
[ mjanjic @ 03.09.2020. 19:57 ] @
Al' najbolji fazon je što se za prodaju na placevima uvoze oštećena i havarisana vozila (vrlo često, ne kažem da su sva takva, a i često sam viđao na šlepu takva vozila kad se voze do limara, farbara, mehaničara, mada ih ovi veći placevi u Šapcu i BG sređuju čim pređu granicu tako da u unutrašnjost dolaze u "nov nov nov" stanju), a recimo jedan Opel plac u KG, bar prema njihovim rečima, dovoze aute na točkovima. Kad sam video Insigniju sa nekim višim paketom opreme, tuga da se takav auto rasturi samo zato što je desni volan :(
Uglavnom, gomila auta je u stanju da bi mogla da se registruje i vozi maltene bez ulaganja, dok se na placevima prodaju krševi koji su našminkani i nalickani po sistemu "drži vodu dok majstori odu".
[ Nebojsa Milanovic @ 03.09.2020. 22:46 ] @
Ne mogu da setim u kojoj temi sam detaljno opisao utiske sa jednog autoplaca na kome sam se slučajno našao u vreme kada su im stigla dva šlepera auta. Htedoh da citiram taj post, ali evo u najkraćem:

Stanje u kojima su ti automobili dolaze u Srbiju se rečima teško može opisati, a u oči mi je najviše upao jedan manji auto, inače lep, mislim Pežo 207 kome je dobar deo volana potpuno odvaljen, zjapi gola šipka na dužini 70-80 stepeni po obimu volana.

Sedišta su totalno pocepana i rekoše mi da nijedan nije plaćen više od 300€ tamo, a da će se ovde prodavati za 2200-2500€.

Osim tog Pežoa, najveću pažnju mi je privukao jedan Polo TDI na čijem je satu pisalo 691.000 kilometara a auto je bio u solidnom spoljnjem stanju, dakle nije odudarao od drugih, slikao sam bio tu tablu.

Rekoše da će ga umiti i osvežiti i već sutradan će dočekati srećnog kupca sa oko 120-130kkm na satu.

I da, možda je važno reći, nijedan auto nije bio slupan, svi su spolja bili iščukani i izgrebani ali slupane ovi ne dovoze, rekoše ne isplate se jer ovakvi idu najbolje.
[ Java Beograd @ 04.09.2020. 13:29 ] @
Ne vidim gde je tu problem, osim u vraćanju kilometraže.

Oštećen volan? OK, prodavac namesti korektan volan (nov ili polovan svejedno) i kupac dobije auto sa lepim volanom.
Polomljen far? OK, prodavac namesti korektan far (nov ili polovan svejedno) i kupac dobije auto sve uredno i lepo sveti.
Loš tapacirung? OK, prodavac pošalje sedišta na tapaciranje i kupac dobije auto sa lepim seidštima.
Ulubljen? Izgreban? WFT? Popravi se, prefarba i sredi.

Šta je alternativa? Da kupac kupi auto u lošem stanju i sam traži redom sve delove, juri limare i tapetare?
Ja nikakav problem ne bih video da znam da je bilo šta od pomenutog, i bilo šta drugo slično urađeno.



Jer, na kraju krajeva, i meni se u toku posedovanja auta n puta polomio prednji far ili zadnje stop svetlo. Šta sam uradio? Namestio polovno, ispravno. Da li sam time prevario kupca kojem sam kasnije prodao?



Jel gledate Wheeler Dealer serijal? Šta rade glavni junaci? Kupe u lošem stanju, poprave, srede, operu i prodaju? Da li je tu neko na gubitku?



Placeva po Srbiji ima - ne zna im se broj. Ponuda polovnih automobila u Zapadnoj Evropi - ne zna im se broj. Biraj Ago šta ti drago.



Jedino, kažem, kriminalno je vraćanje kilometraže, ali hiljadu puta, na hiljadu sajtova je objašnjeno kako kalkulisati kilometražu, prema proseku koji se prelazi na zapadu i ne obazirati se na ono šta piše na cajgeru.

A ako nekome smeta što "Ciganin hvali svoga konja" i očekuje da mu prodavac do detalja objasni ... mislim ... bolje i da ne kupuje sa placa.

[ bordzija @ 07.09.2020. 13:20 ] @
Problem velikih kilometraža je, kako mi je jedan taksista objašnjavao davno ima i 30 god (vozio onu prvu karavan ladu) kaže sa tolikom kilometražom, sve se istanji u kabini i za šta god se uhvatiš pukne. Isto je i sa delovima trapa, motora... Odlaze nezamislivi delovi koji ni ne postoje da se kupe - eventualno sa slupanog drugu opciju nemaš. Jbg fabrika nije predvidela da voziš 600.000 km.

Nemam ja ništa protiv nek on sredi auto ali da ne pipa km. To je kriminalno delo i ja bih kažnjavao robijom.

Na svu tu bedu i jad oni shebu i taj sat rkajući da vrate km pa i to moraš da popravljaš kod preciznog mehaničara koji te uljudno pita koliko da smanji neće ništa da košta. Kažem ja njemu jesi normalan pa gde ćeš manje km za auto tada star 20 god? Jeste da ga ja nisam puno vozio ali ko bi mi sutra verovao?!??

Što se tiče letve nisam pametan, remont je katastrofa i ne traje duže od godinu dana jer zamene samo sitnicu koja je vrisnula. Nova je isto upitnog kvaliteta obavezno kinez i sl.

U stvari najbolje je ne motati u mestu volan a to radi gomila debila.
[ since1986BC @ 07.09.2020. 13:29 ] @
^ Letva volana mi je otisla na nekadasnjem Mondeo Mk2 jer je mojom nepaznjom iscurelo ulje.
Da kupis novu tada nije bilo sanse. Mator model.
Stavio polovnu, uzetu preko poznanika (majstor koga znam godinama i servisirao mi auto). Sljakala je posle toga ta letva volana jos 2-3 godine a onda sam
prodao auto. Verujem da se i danas kotrlja jer ga je kupio fanatik za Fordove.
[ bordzija @ 07.09.2020. 13:47 ] @
E baš na tom modelu forda je drugar menjao jednom godišnje. Ćutke sa ponosom 😁
[ Java Beograd @ 07.09.2020. 14:00 ] @
Ako ju je menjao na godunu dana, sigurno mu je letvu ugrađivao neko ko nema pojma o automehanici, ili možda nije ni znao da na krajeve letve treba staviti manžetne i naliti ulje.
[ bordzija @ 07.09.2020. 14:28 ] @
Polovne odlične kupovao sa otpada 😂
[ mjanjic @ 07.09.2020. 15:08 ] @
Juče izlazim iz perionice, i vidim "šlep", tj. onaj kamion za prevoz automobila, vozi neki Citroen, najviše mi je ličio na C3, ali nisam baš stigao da dobro vidim zadnji kraj, jer je bio okrenut do kabine kamiona, a kako mi je scena zapala za oko tek kad je kamion prošao, nisam imao na osnovu čega da identifikujem konkretan model gledajući za njim, jer auto napred nije imao haubu, motor (sa svime što ide uz njega, pa i hladnjak motora i eventualno klime), farove, branike... imao je samo krila i koševe... prema obliku i dimenzijama krova bih rekao da je bio C3.

Sad, ono "eci-peci-pec", da li je neki majstor izvadio motor da ga ugradi u drugi primerak, a ostatak na otpad ili nekom drugom servisu za delove limarije i sl., ili je havarisan sa prednje strane, pa je motor na generalci ili će da se ubaci drugi, a karoserija ide kod limara na "šminkanje" dok ne stigne motor :)

Opet kažem, neki otpadi koji prodaju delove, dovoze automobile na točkovima i rastavljaju ih u delove, dok se sa druge strane dovoze auti koji često nisu malo udareni ili izgrebani, već podosta havarisani, i sređuju se i šminkaju za prodaju, jer je ipak šteta da auto 2010. ili 2014. godište završi na otpadu za prodaju u delovima ^_^
[ bordzija @ 07.09.2020. 18:31 ] @
Uslužno šlepovanje boktepita šta je kada skinu farove i branik može bilo kojiauto da bude. Uglavnom to seckanje se šalje busom, jednom sam putovao a u prtljagu je bio ceo krov od auta naopako a u njega potrpani koferi.
[ mjanjic @ 10.09.2020. 03:05 ] @
Nisu samo farovi i branik, ceo motorni prostor je prazan, prednji deo više liči na sanke :)