[ bordzija @ 04.09.2020. 20:08 ] @
Gledam nekog eosa 2006 god 1.6 fsi motor 85 kw.
Kakav je, kvalitet, pouzdanost, potrošnja... Šta može a šta ne?
[ Nebojsa Milanovic @ 05.09.2020. 02:01 ] @
Odličan motor, isti kao moj 1,6 u Polo-u, samo sa direktnim umesto indirektnim ubrizgavanjem. Varijacija ventila, dugohod, veoma elastičan za svoju klasu, ima dva odvojena rashladna sistema i dva termostata, čime omogućava brže dostizanje radne temperature i zbog toga manje habanje, manju potrošnju, manje detonacije a veću snagu.

Razmišljao sam o njemu kao o nasledniku za grad, ali ipak je još bolji 1.4TSI koji po meni nije puno skuplji.

1.4TSI je konceptualno isti kao 1.8TSI samo što je manji, i za ne previše zahtevne korisnike predstavlja odlično univerzalno rešenje.
[ bordzija @ 05.09.2020. 08:31 ] @
Dugo godina sam vozio 1.8 pg motor i bio prezadovoljan, nikad ništa jedino povećana potrošnja pa smo se rastali. Koliko realno troši ovaj motor umerene vožnje?

Našao sam neki po nižoj ceni sa lažnom km 130 iljada menjan katalizator

https://www.njuskalo.hr/auti/v...00kn-koprivnica-oglas-29641265

https://www.google.com/amp/s/w...-16-FSI-115HP-6-speed.html/amp

[Ovu poruku je menjao bordzija dana 05.09.2020. u 09:43 GMT+1]
[ ademare @ 05.09.2020. 12:32 ] @
To sam se ja uvek pitao . Zar kada boravis u Croatiji 6 meseci godisnje , zar tamo ne mozes da nadjes neki auto , vec trazis po Srbiji ?

Kako ta postena Eu dozvoljava i tolerise vracanje kilometraze ?
[ bordzija @ 05.09.2020. 14:02 ] @
Pa ovaj auto i jeste u hr, okačio sam link gore, treba mi nešto za uz more. Kako tolerišu hmmm svi uveženi automobili imaju isto vraćenu km kao kod nas dok oni kupljeni novi u hr odeš na bilo koji tehnički pregled i za 3 evra dhobiješ ispis svih registracija i tačnih km. Tu nema zezanja vrlo su rpigorozni po tom pitanju.

Ovaj gore eos je sumnjiv, nijedna fotka sa spuštenim krovom i još menjan katalizator na 130.000 km. Šatro
[ Branimir Maksimovic @ 05.09.2020. 14:09 ] @
Sto se nisi javioo ;)
Prodali smo Astru G 2009, sa 43000 predjenih kilometara :P
[ bordzija @ 05.09.2020. 18:06 ] @
Eee ali nije cabrio :-)



[Ovu poruku je menjao bordzija dana 05.09.2020. u 20:13 GMT+1]
[ bakara @ 05.09.2020. 19:55 ] @
Bordzija da kupi Eos?

E bas sam se lepo ismejao...

Pa on bi crkao od muke, njemu bi tu sve bilo skupo.
On se boji da kupi maleni c3 a ne ovo
[ bordzija @ 05.09.2020. 20:11 ] @
Šta tu ima da bude skupo, jedino što troši puno ali se ništa ne kvari tu i tamo ponešto. Jbg kad nema hyundai cabrio. Ovo je baš džabaka ali je potpuno na drugom kraju zemlje i ko zna šta je skriveno iza 🤔
[ Java Beograd @ 05.09.2020. 20:24 ] @
Stvarno se ništa ne kvari.
[ iculibrk @ 05.09.2020. 21:09 ] @
Pa nazovi prodavca i pitaj zasto je dzabaka kako kazes. Video si koliko oglas ima pregleda, prodavac je blizu Zagreba, zapitaj se samo kako ga neko nije kupio i preprodao ako se isplati. Ne moze za dzabe. Evo ti jedan blizu tebe za novac koji mislis potrositi. Sad, sto u svom selu neces biti popularan, to je vec druga prica. Za popularnost ti nedostaje jos evara. Ti bi hteo em kabrio, em fau ve za taj novac. Ne ide.
[ bordzija @ 05.09.2020. 21:56 ] @
Gledao sam prosle godine golfa 3 cabrio kao nov za 1400 evra ako se ne varam, na nekom otoku al kad nazoveš onda tek kaže da fali pola auta i slično. U oglasu sve bajno i sjajno. Opasni su prevaranti. Ovde na jugu je golf 4 tdi 4-5.000 evra sa 400000 km. Što je mnogo mnogo je.

Eos je u eu 2-2500e.



Iculibrk tom c3 je do skoro pisalo hdi u naslovu isko nije
[ iculibrk @ 05.09.2020. 22:10 ] @
Pa nista te ne kosta da pozoves, odes i proveris. Eos nije u eu toliko, pretrazi pazljivije. Ne mozes gledati samo najjeftinije. Nije za cudo neki skuplji minimum 1500 eura od toga. Tog od 2000 mozes da dovezes i oglasis Nov, nov, nov.
Za cenu sam mislio tog godista sa oglasa a ti ubacio golf 3.
[ bordzija @ 05.09.2020. 22:52 ] @
Ma da odem i proverim, "samo" 700 km i još ovde cveta KORONA. Sve kao napeto a niko ne hebe ni 3% distanciranje. Taj golf sam prošle god gledao kad nazoveš a krov ne radi a od klime ima samo prekidač. A ko nov, felne nemaju jednu tačkicu, krov nov. Nove 4 dunlop gume. Uopšte mi nije jasno šta je to uživo i čemu služi. Golf je definitivno ceo ofarban, felne ofarbane, zamenjen krov pa gde mu je tu računica?!?? Preprodavac auto na placu, prvi sledeći auto 5000e. I tu je bila shema 250 km do splita pa neki trajekt... Nisam imao vremena kada od posla baš mi je bilo cimanje.

Ovde je registracija skupa, duplo nego kod nas.

Eosa bi mogo da odvezem u srbiju i vičem na oglasu nov, nov, nov 5000 evra. I stvarno izgleda ko nov u odnosu na barake koje se prodaju kod nas.
[ bakara @ 06.09.2020. 13:20 ] @
Citat:
bordzija:
Šta tu ima da bude skupo, jedino što troši puno ali se ništa ne kvari tu i tamo ponešto

ma...nista

Onda kupi eosa koji kosta kao C3...
[ bordzija @ 06.09.2020. 13:40 ] @
Ma kakva crna francuska vozila dolaze u obzir jedino ako malo troše pa da se kroz eksploatacije uštedi za beskrajne popravke. Nemački auto je ipak zakon za polovne automobile što i cene pokazuju.
[ AstralPro @ 06.09.2020. 14:43 ] @
Bordzija meni je izgleda zapao kvalitetan francuz.Potrosnja 7.5 l u poslenjih 10.000 km.
2007 Citroen C8 motor 2.0 hdi 100 kw presao >120 hiljada km za 3 i po godine bez kvara i slepanja(ukupno 340 hiljada km na satu a vraceno je ko zna koliko).
i to radni auto koji svaki dan vozi radnike i alat. Nismo mu jos radili ni veliki servis,nijedan grejac,turbinu,dizne,zamajac itd apsolutno nista nije pipnuto oko motora i menjaca.
Od ulaganja -odstranjen dpf, promenjene obe poluosovine,alternator,creva i hladnjak,2 ili 3 puta gume i redovni mali servisi na 20.000 km. Ulje Wurth 5w30 ili Elf 15w40 .
Bilo bi me sramota da kazem jednu ruznu rec za ovakav auto (pun opreme-elektronska klizna vrata,7 sedista,) kad se raspadne kupujemo isti samo zadnje serije 2010-11 isti motor i menjac sa sto manje km.
Bilo je c8 ili vw sharan.

[ bordzija @ 06.09.2020. 18:17 ] @
Promenjene obe poluosovine? Što? A što niste stavili novi dpf filter? Zvučiš mi ko moj drugar kad hvali forda a prećuti 5 letvi volana koje je zamenio.
[ AstralPro @ 06.09.2020. 18:52 ] @
Oba homokineticka su stradala skoro u isto vreme nismo nasli nove koji odgovaraju da li broj zubaca ili nesto drugo bas nijedna prodavnica nije imala na stanju pa smo stavili sa poluosovinama sve sa stranca a dpf je duga prica da ne gusim temu sad je prazan srednji lonac a bolje ide auto.
[ bordzija @ 06.09.2020. 21:42 ] @
Pa to ko bmw čim istekne garancija dalje se popravlja isključivo po otpadima. Nije da me nešto preterano zanima jer nikada nisam imao takva iskustva sa vw i hyundaiem. Naravno da bih neki vitalni deo kupio na otpadu ali... A što niste i taj dpf filter kupili na otpadu? Kako ćete registrovati vozilo kad krene eko test na tehničkom? Šta će biti sa silnim francuskim automobilima šatro euro 4, 5 i 6?

Po meni se isplati polovan samo benzinac ili dizel max euro 3.
[ iculibrk @ 06.09.2020. 22:01 ] @
Ja ti poslao onaj link za c3, a ti nisi ni proverio. Al dobro, nije on ni tema. Evo ti jedan eos . Pogledaj slike pa zakljuci koliko jos treba uloziti pored tih 3000 eura koliko kosta.
Ne znam samo, u jednoj temi trazis c3, ovde fau ve, kudis "francuze" opet kazes da ih nisi vozio. Ja vozim francuza kako ti kazes, u mom slucaju Peugeot i za sada sam prezadovoljan. Sem redovnih servisa i menjnja guma nemam nikakvih ulaganja. Vise puta se pokazalo da promasis u komentaru i proceni, npr. tvoj post od skoro :
Citat:
2.0 hdi da nema plivajući? Jesi siguran? Ni filter? Da ga nisi pomešao sa 307 1.4 hdi koji nema?
Po meni bi trebao da zoves onog sto je oglasio c3 iz Dubrovnika iz Babinog Kuka i proveris kakav je auto. To sto je pisalo, pa mozda se oglasavac ne razume.
Ispravljen link, prvi nije bio taj motor.

[Ovu poruku je menjao iculibrk dana 07.09.2020. u 00:02 GMT+1]
[ bordzija @ 06.09.2020. 22:52 ] @
Baš volim te što se ne razumeju pa stave hdi jer ih niko živi ne zove. Taj c3 će još malo da stoji sa tom smešnom pričom i ludom cenom pa na otpad. Inače je auto odvratan sa sve onim žutim raspalim farovima 😁

Gledam i c3 ali plurijel jer je prvenstveno zanimljiv auto za more i imam garažu što je preduslov. U zg ima jedan ali ljubičasti ko nov za 800e.

Nego vidi ovu win win priliku, klio samo 1330 evra neregistrovan i pokvaren 🤩
https://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.2-oglas-32162834

@sa babinog kuka*

[Ovu poruku je menjao bordzija dana 07.09.2020. u 00:07 GMT+1]
[ iculibrk @ 06.09.2020. 23:16 ] @
Citat:
@sa babinog kuka*

Neka druga tema, jel to "sa" kad se popnes na terasu luksuznog hotela :). Sa druge strane B i K se pisu velikim slovom.
Da se vratimo na tvoje automobile, po meni bolje da je u takvom stanju, nego da je kao nov za 800 eura.
Sad videh tvoj link. Meni ovo skroz zadivljujuce:
Yugo 45
[ bordzija @ 06.09.2020. 23:24 ] @
Eee konačno i ti da uspeš link da staviš na sajt hehe i ćorava koka ubode zrno što bi reko naš narod.

Pa ovaj sa mobile de neka kanta sav olupan a enterijer minimum 300.000 km. Garant turčin ili arapin diler.

Ovaj što bih ja gledao ko avion.
[ iculibrk @ 06.09.2020. 23:43 ] @
Imas od privatnih vlasnika, samo sto ti se ne uklapaju u racunicu. Evo ga: eos
[ bordzija @ 06.09.2020. 23:48 ] @
Dao bih mu 2000 evra i da se udara u dupe. Da ga rešim bede euro 4 da ne mora na otpad.
[ bakara @ 07.09.2020. 13:26 ] @
dao bi ti njemu, ali nece on tebi
[ bordzija @ 07.09.2020. 14:52 ] @
Ko će danas da kupi taj krš star 15 godina koji guta 10 litara po gradu? I koji ulazi u period trula manžetna bušno crevo curi mi hladnjak? Hajde budi realan, auto dvoja vrata, 4 osobe mogu da se voze, star i zastareo, bez garaže krov brzo rikne itd.

Kriza e nikad gora, i oni tamo nemaju leba da jedu, ni na more se nije išlo, sedi i slušaj obaveštenja kriznog covid štaba. Sledeće godine kanibalizam, kada slaboumni prime vakcine i krenu da se pretvaraju u zombije. Već vidim scenu u gsb-u:" gospodine jel to vaša ruka ostala na šipki mljac, mljac" 😁
[ iculibrk @ 07.09.2020. 21:15 ] @
Pa ti si hteo da ga kupis i ti si pokrenuo ovu temu. Sad sto bi ti da ga uzmes za dzabe, tu je problem. Jel ces tako rezonovati i kada budes prodavao svoj auto?
[ bordzija @ 07.09.2020. 21:55 ] @
Ovaj moj komentar iznad tvog se odnosi na eosa koji košta 6000 evra. Tri puta više nego što inače vredi auto star 15 god. Jeste mi simpatičan ali ne toliko. Auto se prodaje onoliko koliko se dobije najbolja ponuda. Može da se špekuliše nekim zamenama i doplatama ali to je u principu to suštinski.

Niko realan nebi kupio auto star 15 godina koji troši više od 10 litara benzina koliko je fabrika propisala za grad. Budimo realni to su komadi za podkusurivanje ili staro za novo. Ni na ot zapadu više ne vrede mnogo jer su im istekli resursi. Oni najbitniji katalizatori dpf itd.
[ Nebojsa Milanovic @ 07.09.2020. 22:54 ] @
Upravo iz tog razloga nisam prodao Boru 1.8T od 200KS koga praktično i ne vozim...Auto nema tačkicu rđe, enterijer je bukvalno nov, u stanju je kao da je star 5 a ne više od 15 godina.

Nisam siguran kako bih reagovao kada bi mi došao kupac i rekao "sve je ok ali mislim da puno troši u gradu.." zato ga još čuvam ali ne znam koliko ću jer ga upalim jednom mesečno..
[ Java Beograd @ 08.09.2020. 08:08 ] @
Citat:
bordzija:Auto se prodaje onoliko koliko se dobije najbolja ponuda.

Posle puno, puno vremena nešto mudro da pročitamo od bordžije!
[ bordzija @ 08.09.2020. 08:21 ] @
Upravo zato sam ja digao ruke od potpuno ispravnog vw i držao ga na parkingu, trošio je 13-20 litara po gradu a da bi ga vozio trebalo je ugraditi plin i potpuno devastirati auto. I tako je stajao 5 god na suncu i kiši, da otvorim vrata pukne ono za otključavanje, zaglavi hauba, manžetnu pojele mačke koje su se nastanile u motoru... sunce je žderalo sedišta... Gume istrulile se 4. Upalim ga posle nekog vremena krene gorivo da curi na pumpi ili filteru. I prodo sam ga momku koji ga vozi i obožava, bez plina naravno.

Ovaj eos bi mi legao u lokalu uglavnom magistrala, polagana vožnja ne verujem da bi prelazio 7l.