[ risp73 @ 22.12.2022. 22:45 ] @
| Dropbox koristim isključivo za transfer fotografina sa telefona na računar, cloud mi nije potreban.
U posljednje vrijeme se pojavio problem, Dropbox na telefonu zauzima isuviše memorije.
Ima li neko slično iskustvo, na internetu nisam našao rjršenje.
[att_img] |
[ iculibrk @ 23.12.2022. 05:56 ] @
Kako ti je podešen Dropbox?
Citat:
-V-O-Y-A-G-E-R-:
...kao i da imaš mnogo fajlova skinutih/sinhoronizovanih na Dropboxu.
Isključi sinhronizaciju na Dropboxu, da ne skida fajlove koje imaš gore kod njih...
[ risp73 @ 23.12.2022. 17:59 ] @
Gdje to da isključim?
Naradije bih da sve to izbrišem, niti to koristim, niti znam šta je sve tamo memorisano.
[att_img]
[ iculibrk @ 24.12.2022. 07:32 ] @
Mislim da ti je to zauzeće na telefonu, pošto na ovoj drugoj slici stoji da ti je zauzeće na cloud-u 2,1%. Trebaš videti da li su ti ti deljeni fajlovi sačuvani u telefonu. Mislim da su opcije u vezi deljenja vidljive kada se uloguješ preko računara.
Sa druge strane, imaš po meni mnogo bolje rešenje, budući da ga koristiš samo za transfer slika. Aplikacija
Send Anywhere je po meni bolje rešenje za tebe.
[ risp73 @ 24.12.2022. 18:13 ] @
Kad se ulogujem preko računara vidim ovo prikazano na gornjem dijelu slike (na slici se samo dio).
Folder "1" je kreiran prije deset godina (vjerovatno sam tada počeo da koristim Dropbox) i velik je čitava 2 GB.
Koristim samo folder TEMP, a ovdje stoji: "0 bytes, Not addedd to Dropbox".
Na donjem dijelu slike je ono što vidim na telefonu, folder TEMP od 33 MB, ni traga od onog 2 GB foldera.
Ako uradim ono "Remove from Dropbox", folder "1" ću izbrisati iz Dropboxa ali ne vidim kako će se to odraziti na stanje na telefonu. Ipak, koliko vidim to je jedina mogućnost, vjerovatno je on taj koji pravi probleme. Ja sam očekivao da ću da ga vidim kao folder, ali izgleda da nisam bio u pravu.
[att_img]
[ iculibrk @ 24.12.2022. 20:00 ] @
Možda bolje prvo Download na računar, pa onda brisanje?
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.