[ Darko Nedeljković @ 18.06.2023. 20:06 ] @
Kad ga pitate za male turbo motore, pokojni Mirko Rašić je imao običaj da kaže - ne forsiraj ga hladnog, ne gasi ga vrućeg i služiće te dugo. Ja se baš pridržavam tog saveta i auto me zaista služio godinama bez ijedne greške. Međutim, odem na tehnički, 200 metara od mene, kad tamo divljaci počeše da ga turiraju i drže u crvenim obrtajima 10 minuta. Kažu mora tako, ne može da se testira hladan. Vlasnik automobila to ne može da vidi, kao policija brani, ali zato to jasno čuje. I epilog - piše engine fault. Ako je vrisnula turbina šteta je verovatno više stotina evra. Šta sad čovek da im radi - da tražim pravdu preko suda pitanje je da li ću da dokažem da su oni to uradili, ako uzmem pravdu u svoje ruken i vratim senda ih naučim pameti završiću iza brave... Ostaje da ja platim štetu koju su napravili, a oni će to isto sutra uraditi nekom drugom.
[ Nebojsa Milanovic @ 18.06.2023. 22:34 ] @
To se stvarno desilo?!?

Koji je to auto?
[ Darko Nedeljković @ 18.06.2023. 23:17 ] @
1.4 ehdi

Oteraj hladan auto na tehnički pa ćeš saznati da li je stvarno ili lažem
[ Nebojsa Milanovic @ 19.06.2023. 03:04 ] @
Bio sam skoro na 2 tehnička i jesu turirali auto ali ne puno, jer turbo benzin se brzo zagreje.

Ali neshvatljivo je da se išta desi motoru zbog toga?!
[ arcusX @ 19.06.2023. 14:01 ] @
Stoka. Ja sam kod jednog istog čoveka koji ima tehnički i ovo ono ... terao i jugića i alfu... i jedva sam ih dovezao kući, i jedan i drugi auto su radili na dva tri klipa samo... morao sam da čistim svećice jer su raspametili kola.... a svećice su bile zapečaćene... ok ok stari su auti, ali nema potrebe da bilo ko toliko turira vozila... iznad 4-5 hiljada obrtaja se 'naduva' samo pri promeni brzine... i to je to... Inače, bukvalno sam ih spremio za tehnički, promenio sijalice, zaštitio patos, oko motora nije ništa trebalo da se dira... vodim računa o tome... ali šta ćeš... budale..
[ mjanjic @ 19.06.2023. 17:07 ] @
Znam neke kojima je pucalo crevo za kočionu tečnost, jer se ludak odupre leđima o naslon i zamahne nogom po pedali kočnice kao da je u pitanju Dajc ili FAP "njuškar" bez serva kočnice.
Bio tu samo jednom, promenio odmah tehnički, a sad vidim da su uveli onaj "dušek" koji onemogućava takvo bahaćenje, jer valjda dozira silu pritiska na pedalu smanjujući brzinu pritiskanja pedale.
Uglavnom, ne vidim šta se to sada meri na valjcima i sl. i koliko je to komplikovanije nego pre da vlasnik ne bi mogao sam da upravlja svojim vozilom. Šta da im dođe neko S klasi ili Bentliju, da ne pominjem kako eventualno mogu da zeznu automatski menjač.
[ Java Beograd @ 23.06.2023. 18:46 ] @
Dal' su divljaci na tehničkom? Sasvim moguće. Dal' može da se uniši trubina jednim turiranjem - ne može.
[ bordzija @ 03.08.2023. 10:15 ] @
Turiraju oni kao divljaci i topao motor imaju neki fazon merenja u leru i gas do daske. Meni su tako u inostranstvu na eko testu rkali motor 10 minuta iako je auto bio nov pa je tehnički išao tek druge godine. I posle su tako turirali i rkali auto svaki put.