[ branko tod @ 18.12.2024. 17:15 ] @
Pre nekoliko dana kupim novi mobilni telefon putem interneta. Pronađem neki model za koji sam mislio da mi odgovara, ne previše skup, i naručim ga telefonom. Signe mi telefon na vrata sutradan brzom poštom. Znači kupovina na daljinu. Radi telefon, ali nije to baš ono što mi odgovara. Pozovem ja juče (17.12.) tu firmu i kažem im da bi ne odgovara uređaj i da bih da ga vratim. Ljubazan muški glas kaže nije problem, samo da li je povratak u roku od 14 dana i da li je uređaj bez ikakvih oštećenja. Ja potvrdim sve to, ali kažem da sam upisao šifru. Opet čovek kaže da nikakve nema veze, oni će ga resetovati. Spakujem ga ja juče i oko 12 sati im pošaljem brzom poštom. Danas oko 4 sata mi zvoni telefon, i javljaju mi iz te firme da su primili paket, da je sve uredu sa telefonom i da su mi uplatili povrat novca. Prosto neverovatno, poslovnost do maksimuma i ovo pišem kao dobar pozitivan primer poslovanja i izuzetno pozitivnog iskustva. Uostalom, dobar glas se daleko čuje i to je najbolja reklama... |