[ crnibombarder @ 13.05.2004. 21:10 ] @
| Imam Opel Vectru 1.6 16v 96. god.,ECO-TEC motor,oznaka motora pocinje sa X16XEL.Ima 4 dizne i metalne (Al) usisne grane).Interesuje me ugradnja auto-gas uredjaja u ovaj auto.Sta bi predlozili,na sta da obratim paznju,koji uredjaj,oznaka,servisera i sve sto vam padne na pamet,a moze da mi bude od koristi?
Hvala unapred,veliki pozdrav.
Pisite na e-mail:vljubomirEThotmail.com
[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 20.01.2007. u 23:29 GMT+1] |
[ crnibombarder @ 31.05.2004. 08:00 ] @
Hvala ljudima koji su se javili sa nekom idejom ili predlogom,nazalost odziv i nije bio neki (samo dvoje).Zamolio bih jos jednom,ako vidite,poznajete nekog ko je vec ugradio Auto-gas u kola,a ima isti auto da me kontaktira,ostavi svoj telefon ili e-mail,zato sto sam nacuo da se javljaju,kod nekih modela,naknadno neki problemi koji se u pocetku ne primecuju,pa bih da cujem nesta o tome iz prve ruke.
Kao sto rekoh,u pitanju je Opel Vectra 96. god.,1.6 16v Eco-Tec motor sa oznakom X16XEL sa metalnim usisnim granama.Nek' mi se javi neko ko poznaje nekog ko ima ugradjen plin u takav auto ili licno vlasnik.Hvala unapred i veliki pozdrav.
Ljuba
vljubomirEThotmail.com
[ Maniac @ 31.05.2004. 12:53 ] @
A brate ugradi gas u nekom od malo boljih servisa i nemoj da se nerviras....za tvoj auto mislim da ce te izaci negde oko 350 eu i to ti je to inace potrosnja gasa u odnosu na benzin je +5-10% veca ali je cena 50-60% manja nego li cena bezolovnog ...
[ crnibombarder @ 01.06.2004. 13:52 ] @
ok,nego jurim nekog ko je vec ugradio gas u Vectru Eco-Tec , jer me svi upozoravaju na problem koji se javlja ako ne ugradim neki kompjuter koji kontrolise bogatsvo i kolicinu smese,u suprotnom navodno prsne komp od auta.I ta varijanta je oko 500-600 eura.Tako,ako znate nekoga ko ima ugradjen plin u isti auto,pitajte ga gde je radio i kako ga sluzi.Hvala jos jednom i pozdrav svima.
Ljuba
vljubomirEThotmail.com
[ Maniac @ 01.06.2004. 14:16 ] @
Samo ti ugradi komplet sa komp. jer ti je tako bolje ipak to to malo vredniji auto i nije za zezanje...a i nebi trebalo da bude to liko skuplje sa komp,,,,
[ interfood @ 03.06.2004. 09:28 ] @
Pre 2 godine ugradio sam auto gas u golfa 2 1.8 GL 1989 god. i iskustva sa gasom su sledeca:
- sto se tice potrosnje uvecala se 10-15% u odnosu na benzin, a samo uvecanje zavisi kako se uredjaj podesi i koliko stiskas papucicu gasa
- price o slabljenju snage motora su u vecini slucajeva preterane mada MALOG smanjenja i lenjosti auta ima. to je izrazeno kad se naglo stisne papucica gasa mada i taj efekat moze da se izbegne regulacijom dotoka gasa (sto stavara kontra efekat ugradnji gasa jer svi ga ugradjujemo da bi se jeftinije vozali)
- sama sigurnos voznje na gas je diskutabilna stvar jer rezervoari za benzin se prave od lima ili kod novijih automobila od plastike a boca za gas je atestirana za 7-8 puta veci pritisak nego sto se inace stvara kada je puna. elektro ventili sami zatvaraju dotok gasa ako se auto ugasi (sto se desava u 90% slucajeva pri sudarima) odnosno elektronika kod pravilno ugradjenog uredjaja sama prebacuje na gas vec pri 900-1000 obrtaja (ovo se desava jer motor se pali na benzin)
- odabir tipa boce je individualna stvar i zavisi od toga koliki je gepek i koliko prostora ste spremni da se odreknete (ja sam postavio bocu koja ide na mesto rezervnog tocka 41L i moze maksimalno da se napuni do 34L). Maksimum punjenja boce je oko 80% od njenog kapaciteta mada i to moze da se promeni.
- modeli uredjaja koji se kod nas najvise ugradjuju su LAVATO i BRC
Pre par dana sam ugradio gas i u Mercedesa 190 (2400 ccm) sa bocom od od 55L i za sada se pokazao odlicno a potrosnja je oko 12L gasa.
Poenta ugradnje uredjaja je jeftina voznja a to je lako izracunati jer gas kosta 25 din a benzin 56. Prosecna usteda je oko 40% sto znaci da se uredjaj isplati vec oko 5000-8000 km zavisno koja je varijanta.
Nadam se da je ovo nekom pomoglo da se odluci da li se isplati ili ne.
[ slicuga @ 11.08.2004. 21:28 ] @
Moze li neo da mi odgovori,posto zivim u Nemackoj ovde postoje dve vrste gasa:
1. (autogas)LPG Liquified petrol GasPropan,Butan i 2.CNG(tecni zemni gas)Methan,Compressed Natural Gas.
Koji se od ova dva upotrebljava u Srbiji?
Zasto ugradnja u Nemackoj kosta od 1900eura do 2400eura,a koliko sam cuo u Srbiji je to mnogo jeftinije.
Da li postoji razlika u kvaliteti opreme koje se ugradjuje ili?
Ovde imam ponude za sledece proizvode:Landi-Renzo,Impco, Marini, Necam, Tartarini, Stargas,BRC ,ako neko ima iskustva sa istima bio bih mu jako zahvalan da ih iznese.
Hvala!
Pozdrav!
[ djolep @ 12.08.2004. 12:28 ] @
U Srbiji, kao i u većem delu sveta, se koristi onaj pod 1, dakle tečni naftni gas tj. propan-butan mešavina. U Evropi najviše iskustva sa ovim pogonom imaju Italijani, pa je većina proizvodjaca iz Italije. IPMCO su Ameri, a kupili su i pola BRC-a pa je to sad amersko-italijanska firma. Koltec-Necam su Holandjani. Ostali sa tvog spiska su Italijani.
Ja koristim Lovato i vrlo sam zadovoljan.
[ slicuga @ 12.08.2004. 23:08 ] @
Hvala djolep na odgovoru!Malo sam jos i citao ovo oko cene ugradnje i sve se svodi na kvalitet uredjaja i i ugradnje(mada ovi nemci bas znaju da zabibere radni sat).
Ne znam kako je krenulu bude li dizel jos isao gore(0,98 centi u Düsseldorfu) ,prodajem tdi i prelazim na gas(0,51 cent).
Pozdrav!
P:S Zna li neko ako bih naprimer uradio gas u srbiji dali bi mi priznali atest u Nemackoj(TÜV)
[ sale_2003 @ 30.08.2004. 21:32 ] @
Citat: Pre 2 godine ugradio sam auto gas u golfa 2 1.8 GL 1989 god. i iskustva sa gasom su sledeca:
E kako si u Golfa ugradio torusnu bocu? Sve majstore koje sam pitao kažu da to neće da rade jer je ispod boce plastični rezervoar koji bi morao da se spusti za nekih 4-5 cm da bi instalacija mogla da se izvede. Naravno, takva instalacija ne može ni da dobije atest.
[ duh @ 03.10.2004. 17:15 ] @
To sto kazes da niko nece da ti ugradi u golfa 2 (na mesto rezervnog tocka) varas se, ne znam kod koga si ti pitao, ali svaki malo bolji servis ti ugradjuje bez problema, i nema potreba da ti spustaju rezervoar, ja sam kod mene ugradio pre pola godine, i nije bilo nikakvih problema
[ volvo fan @ 10.05.2005. 19:50 ] @
imam volvo 244,2100 ccm.volvo je jako star(1980) ali je u izuzetnom stanju,a motor je imao generalnu skoro.
elem,jedini problem mi je sto trosi 25 litara plina!!!!!!!!!!!!,sto stvarno ne smeo da trosi toliko!molim vas neka mi objasni neko kako da nastelujem plin.auto ima karburator.
[ igor76 @ 31.05.2005. 19:47 ] @
Interesujema da li neko zna da li moze plin da se ugradi u corado g60
[ fanfon @ 31.05.2005. 21:55 ] @
Jedan poznanik mi je nedavno pokazivao sta je ugradio u Opel Kadte a ugradio je rezervoar sa otprilike 60-tak litara a kapacitet mu je 47-8. Trosi oko litar vise nego goriva a vratilo mu se posle 8-9000 km. Ugradjivao mu je neki lik iz Subotice a kostalo je 260 evra
[ sloksik @ 01.06.2005. 21:09 ] @
Zdravo ja sam Slobodan iz Resnika i prosao sam isti pakao kroz koji ti sada prolazis.
Zapravo imam Mazdu 626 '96 isto je multipoint sa 16 ventila kao tvoja Vektra.
Napricali su mi svasta kao treba lambda emulator, pa dodatni kompjuter za kontrolu smese, itd.
Zvao sam sve vidjenije servise u gradu,frljali se ciframa od 370e pa do 750 i vise.
U medju vremenu Ugradi cale gas u Pola '88 obican na karburator tu u lokalu kod nekog lika u Resniku, i kaze meni idi pitaj coveka nista te nekosta.
I odem ja, covek otvori haubu i kaze "moze nema problema 250 e"
Ostavim ja odma auto covek sve namesti i sve radi kao sat.
Radi mi isto kao na benzin , trosi 10 %vise plina u odnosu na benzin i mogu ti reci "kako sam se nadao, extra sam se udao"
Vozim se vec 2 meseca i nisam imao nikakvih problema.
Prica je mozda smaracka ,ali je istinita Mislim da oni prave malo vecu filozofiju nego sto jeste.
Pozdrav sloksik
[ VULETJ @ 23.06.2005. 20:03 ] @
I ja sam ugradio plin u Opel Astru 1,6 i 16V,tako sto sam menjao
motor, u starom mot. je bio isto plin,ali i u novom,tako da je ceo
motor zajedno sa plinom prebacen kod mene,ali ima jedna stvar
pa pitam sve a pogotovu majstore.
Ima-bio je u novom motoru gde je ceo uredjaj BRC i jedan
OK START Modul.Imam cak i semu kako se prikljucuje,ali ovog modula
nema ni u jednoj semi BRC za Opel Astru.
dALI MOZE NEKO DA MI POMOGNE AKO ZNA :
ZA CEGA SLUZI OVAJ MODUL BRC OK START,koja mu je funkcija i moze li
Astra bez njega.Ostali deo uredjaja je ful po semi BRC fabrike,ali pored te
opreme je bio na novom motoru i ovaj modul
Sta je to.
Imam semu za njega ako nekome treba,ali na italijanskom je sve.
HVALA-Odgovor mi je hitan jer modul jos nije ugradjen.
[ zei @ 23.06.2005. 20:43 ] @
za ugradnju gasa imas mali izbor
lovato ili brc jer jedini imaju ovlastene servise u srbiji (bg i ns) pa mozes uvek lako da popravis i sredis bilo kakava problem na instalaciji.
ako ti kazu da mora da se ugradi dodatni komp za lambda sondu onda ga ugradi. sonda ne radi isto na plin i na gas pa samim tim daje pogresne podatke motoru ....
za 250e bi mogao da dobijes neki najjednostavniji sistem. koliko para toliko muzike. proceni koliko tebi vredi tvoj auto pre nego nekome das da tu ugradjuje nesto novo pa onda vidi koliko si para spreman da ulozis.
lovato
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 23:21 GMT+1]
[ VULETJ @ 24.06.2005. 08:27 ] @
Hvala zei
No stvar je u tome da sam imao nekada plin na 8V motoru.
Sada sam promenuo,motor je od 16V i imao je vec BRC uredjaj i Auto je bio iz Italije i
tamo je verovatno i ovaj BRC bio ugradjen.
Ovde kod mene on je samo fizicki prebacen u moj auto,ali prilikom prebacivanja
posto imam ulaz u BRC Italija,pokupio sam sve seme i na semi za moju Astru nema
BRC OK START,pa je majstor,(dosada je radio iskljucivo LOVATO) prebacio sve po semi.Da tu je i BRC moduli i BRC lambada Biltz sve kako i treba po semi-znaci ona skuplja
varijanta ugradje po opremi ali i za injekt.ubrizg.
Sada sa novim kablovima auto radi dobro i na benz.i na plin,ali se bojim dali ce biti
detonacije,jer je pre bilo kad je auto trzao i na plin i benzin zbog losih kablova.
Ali kopka me dali je taj OK START full oprema,posto ga zvanicno nema na semi,a
o njemu ima posebna sema ugradnje,pa je logicki da je to dodatna oprema.
Saznao da OK START ima funkciju prekida dovoda
gasa posle gasenja kako bi potrosio preostali plin i spreceio ev.detonaciju pri paljenju
auta.
Dali zna neko kako ustvari pali ovaj injekt. auto sa dizn. Opel Astra 1,6i 16V na benzin
ili plin jer sam primetio da malo teze pali na plin,a ako drzim par sec pod konatktom
kljuc onda preskoci sa plina na benz.i nakon palenja odmah se vrati na plin.???
[ Dark_AveNGER @ 05.07.2005. 00:09 ] @
Zanima me koje je vase misljenje sto se tice ugradnje auto gasa u auto tipa VW Buba!?
Hvala puno na odgovorima!
[ felixfelix @ 24.08.2005. 23:08 ] @
Volvo 244 je na crnoj listi ugradjivaca plina.
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 23:00 GMT+1]
[ sasadd @ 28.08.2005. 01:48 ] @
Pozdrav.
Imam audi 80, 88 god, 1.8 , ajnspric. Automatik.... Trosi mi negde oko 10-11 litara , a bezolovni skace li skace..... Jel moze gas na ajnspric ???
Koliko bi me ova radost kostala ?? (naravno ako moze da se ugradi)
[ dintel011 @ 28.08.2005. 02:34 ] @
Sve o auto-gasu, cenama ugradnje i iskustvu korisnika, saveti profesionalaca... i sve ostalo u vezi automovila:
***********
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 23:01 GMT+1]
[ Arbatash Vex @ 01.09.2005. 20:56 ] @
Sto se tice VW bube, postoji jedna u beogradu koja ima ugradjen plin.
Skoro je uvek parkirana ispred bolnice Sveti Sava. Zuta 1300.
Postoji mogucnost ugradnje plina i ima ko to radi, ali je problem sa atestom.
Dakle, ako imas nekog ko moze da ti uradi tehnicki, a da zazmuri na instalaciju, samo izvoli.
Uzgred, ja imam peglicu i zarko bih zeleo da uvedem gas. Da li neko zna na koji nacin moze da se ovo uradi?
[ kumkat @ 02.09.2005. 00:11 ] @
Koliko ti sad trosi peglica ? (Nevezano nisacim samo me zanima)
Pozdrav
[ Srdjan Marinkov @ 02.09.2005. 07:23 ] @
Čuo sam da će uskoro početi pri registraciji vozila koja imaju ugrađen plin da se naplaćuje neka extra taksa od 30000 din. U tom slučaju, vaoziti na plin bi se isplatilo samo onima koji baš mnogo kilometara prelaze godišnje.
Jel čuo još neko neku sličnu priču?
[ dintel011 @ 02.09.2005. 17:39 ] @
Daj nemoj da plasis ljude, kakvih 30 000 dinara, kakvi bakraci.
Jedino sto ce poceti malo rigoroznije da se gleda, sto je i normalno, gde je ugradjen gasni uredjaj, da li boca ima atest, kvalitet ugradnje i polozaj boce rezervoara... al ko zna kada!
Obavezno pre ugradnje procidajte:
http://hiitek.mine.nu/forums/cannonball/viewforum.php?f=29
Naucicete mnogo na tudjim greskama.
[ Mobtel @ 02.09.2005. 17:43 ] @
Koliko bi trebao da trosi fiat bravo 1.4 12v po gradu?
Meni trenutno guta 15 l pa pitam ako neko ima neki normalan!!
Ovaj moj nesto zajebava a neganjam ga.
nije mi jasno
[ nemam pojma @ 02.09.2005. 18:14 ] @
Ja sam atestirao auto HONDA Civic 1.6 16v `94
otisao sam na tehnicki i trazio papire da atestiram auto na plin, popunili su
mi formulare i dali da odnesem u SUP. tu sam uplatio 1.020din i onda
otisao u NIS-GAS u Cacaku. tamo je mastor koji mi je ugradio plin
potpisao neke izjave, slikali mi uredjej i bocu.
jos sam uplatio na racun NIS-GAS, RJ "Petrolgas" Cacak 250din i
Masinski Fakultet Nis 2.360din
Inace kod mene u Kosjericu (verovatno nemas pojma gde je,
Valjevo-Kosjeric-Pozega-Uzice)su poceli pri registraciji
da traze na tehnickom atest. Mada ljudi odu na tehnicki u Pozegu (tamo
netraze) i tako rese problem. Kazu da ce biti obavezan atest pri
registraciji i da ce "kazna biti 9.000din ako to nemas, a panduri te
zaustave.
POTREBNA DOKUMENTACIJA ZA ATEST AUTO-GAS UREDJAJA
1. Resenje od MUP-a, gde je rgistrovano vozilo
2. Fotokopija saobracajne dozvole
3. Fotokopija atesta boce
4. Fotokopija atesta isparivaca-reduktora
5. Izjava servisa o uredjaju
DRUSTVO AKO NESTO TREBA JOS DA POJASNIM JAVITE SE. CAO!!!!!!!!!!!
--
puno pozdrava od,
Dex mailto: [email protected]
[ kundak @ 24.09.2005. 20:54 ] @
Ja sam imao za 24.09.2005 ugovorenu ugradnju u servisu *********, za Mazdu 323. Dogovor je bio da ugrade LOVATO sistem ali je od tog samo mesac bio LOVATO, prekidac je bio BRC, na boci je merac bio ENERGY(??) a emulator poljski LECHY(??). Kad sam video to budzenje iako su vec bili pri kraju ugradnje zapretio sam vlasniku sa trzisnom inspekcijom,odmah su sve poskidali i otisao sam bez ugradjenog sistema, izgubio ceo dan,potrosio 10 litara goriva i sjebali su mi auto jer se sad gasi na leru pa moram ici kod majstora, ko zna sta su radili.Vlasnik me je hteo cak uceniti doplatom za Lovato emulator.
Pre ugradnju trazite da pred vama raspakuju delove i ne napustajte servis dok vam ne zavrse ugradnju.
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 23:17 GMT+1]
[ ironman @ 24.09.2005. 21:42 ] @
Ja sam cuo da jedna firma ( zaboravio sam naziv , ali ima vise pumpi za TNG) radi ugradnju za 60 evra , uz uslov da se kod njih puni naredne 2 godine.
[ nnikki @ 02.10.2005. 15:42 ] @
Vozim Renault 25.Ugradio sam Landirenzo gasni uredjaj.Javlja mi se problem.Kada pri vecoj brzini(vangradska voznja) stisnem kvacilo,broj obrtaja naglo padne i auto se ugasi.Ovako auto radi dosta dobro i na benzinu i na TNG-u.Jos da napomenem da emulator nije landirenzo vec mi je prodavac u kompletu prodao neki drugi.Sta treba da uradim?
[ dinko1_z @ 13.10.2005. 09:00 ] @
Ugradio sam plinski uredjaj Lovato u Audija 100, 1994. godiste, 2000cc, 16v i imam problem sa potrosnjom-trosi 20 litara plina. Auto je 100%ispravan ima nov filter za vazduh i nove svecice.Pre ugradnje plina nastelovan je idealno na benzinu. Auto lepo radi i na plinu i na benzinu i ok vuce, ali trosi kao tenk. Cuo sam da ovaj model sa 16 ventila cesto ima problema sa potrosnjom, dok onaj sa 8 ventila trosi minimalno-oko 12 litara. Ako neko ima ovaj auto i zna kako da resim problem ili zna kako na drugi nacin da mi pomogne neka se javi. Uopsteni saveti o kontroli uredjaja, kvalitetu majstora isl. su suvisni.
Unapred hvala
[ sasadj @ 30.11.2005. 16:55 ] @
probaj da zavrnes racvu (T ventil do isparivaca)
[ nebojsa036 @ 25.01.2006. 22:05 ] @
Koja je funkcija lamba sonde i dali je ona obavezna kod eco teh motora.
[ nemam pojma @ 27.01.2006. 14:09 ] @
Lamba sonda regulise kvalitet izduvnih gasova i "smesu vazduha i
goriva" Ona je obavezna i bez nje auto nekontrolisano MNOGO trosi
gorivo. Takodje ako je ima, a nije ispravna!!!!!
[Ovu poruku je menjao djricky dana 08.01.2007. u 10:10 GMT+1]
[ senao @ 23.03.2006. 14:31 ] @
Od skoro firma ZAVOLI tekode ima ovlascenog distributera i servis u SCG
Radi samo novije generacije Auto Gas sistema i vozila, garantuje stabilan rad i ima bolju cenu od drugih koje ste predhodno naveli.
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 22:50 GMT+1]
[ srdjanm3 @ 07.04.2006. 11:03 ] @
Molim vas za pomoc ko zna.
Pre par dana sam kupio skodu fabiu 1.4MPI 2001god. Hteo bih da ugradim gas pa me zanimaju sledece stvari.
1. Na netu sam nasao da ta oznaka znaci MPI=MULTIPOINT INJECTION. E sada, jel to znaci i da je ubrizgavanje elektronsko? Pretpostavljam da jeste jer je auto, kao, noviji. To me zanima jer od toga zavisi cena ugradnje.
2. Zanima me da li neko zna kakvu ta skoda ima tu usisnu granu, i ako moze da mi kaze koja je to usisna grana, sta je to,gde se nalazi, posto se bas ne razumem najbolje? Cisto da znam pa da mogu da proverim da li je plasticna ili metalna.
3. Za cega sluzi LAMBDA CONTROL (lambda kontrola gasa), i da li se ona mora ugraditi?
Hvala puno unapred
[Ovu poruku je menjao srdjanm3 dana 07.04.2006. u 13:14 GMT+1]
[ srdjanm3 @ 08.04.2006. 09:21 ] @
Hvala
[ bakara @ 08.04.2006. 22:18 ] @
@srdjanm
evo imam ja fabiu 1.4 74kw, i mogu da ti pomognem donekle...Usisnu granu mozda imas i metalnu -zato sto je stari tip, ali to ne znaci da mozes da ugradis jeftiniji uredjaj, bez 1000€ neces nista uraditi, mozes samo da napravis stetu koja je veca od tih 1000€, to ce ti reci najbolji majstori, ja sam odustao od gasa, ne isplati mi se...
[ senao @ 12.04.2006. 00:34 ] @
Bakara izvini, ali covek to moze da ugradi i za 950E bez ikakve stete, jer je provereno kvalitet kao i ono za 1200E - samo drugi brend name.
[Ovu poruku je menjao senao dana 12.04.2006. u 01:35 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 22:52 GMT+1]
[ MAGICAL @ 22.04.2006. 11:02 ] @
Jedno Pitanje.
Ugradio sam gas sistem LAVATO kod nekog dunstera, koji mi je retardirano sproveo cevku od gasa negde pored tocka i kad motam pun desni, tocak mi zakacinje tu cevku i guli je. Ako odem kod njega da to ispravim plasim se da ga ne ubijem. Moze li mi neko ukratko objasniti kako da zatvorim dotok gasa i sam premestim cevku na drugo mesto?
HVALA!
[ senao @ 22.04.2006. 11:56 ] @
Evo ti broj doktora kome je puna garaza tudjih greski sto Lovato sto Brc auto gas sitema.
Znaci da napomenem da su Brc i Lovato dobri auto gas sistemi, ali bez dobrog majstora za ugradnju i bez kompletno svih originalnih delova nema srece a ni ustede sa voznjom na gas.
Izuzetna preporuka bas za takve slucajeve.
Usput posto nisi majstor za LPG jer bi ga sam ugradio u tom slucaju, nesavetujem ti da to sam popravljas cisto iz razloga da nebude jos gora situacija.
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 22:52 GMT+1]
[ Zola_honda @ 28.04.2006. 22:34 ] @
Imam hondu civic 1.2 1985.Ugradio plin Kargas sa bocom 41l umesto rezervnog tocka kod onih dundjera prekoputa sajma,odmah sam im reklamirao da auto odjednom izgubi snagu,i da se jedva dovucem do odredista.Tako su mi stelovali iznova ceo garantni rok, i nista!Benzina je trosio 8 po gradu 5.5 na otvorenom pri 120!Plina trosi na otvorenom(pri 120km/h)uglavnom 10ak, a po gradu, kako mu dodje, nekad 18,nekad 12, nekad 15...Uradjena mu je ful generalna,sredjena struja, filteri, sve osim auspuha!:)
E, da, povremeno izgubi snagu, tako da uy Bubanj potok idem u 2.!
Sta da radim?
[ senao @ 29.04.2006. 09:33 ] @
Kako sad da ti neko pomogne kad i sam kazes da si ugradio kod dundjera, to jesti za malao manju lovu od fabricki propisane.
Znaci jedino da nades drugog majstora koj ce ti opet uzeti pare ali sta da se radi.
[ Zola_honda @ 29.04.2006. 17:53 ] @
lako je tebi kad ne vozis hondu...
[ kvin @ 28.06.2006. 09:37 ] @
Zna li neko gde se moze kupiti BRC komplet sistem za samougradnju
ko prodaje sisteme BRC
Hvala
[ ilkebgd @ 28.06.2006. 10:33 ] @
Samougradnja plinskog uredjaja je vrlo nepreporučljiva :) I ja planiram ugradnju plina pa sam se raspitivao a i procitao temu na onom cannonball forumu... zakljucak je da je najbolji servis ************na njih bas niko nema zamerke... A otprilike 2. po kvalitetu je servis ********* isto ugradjuju Lovato i za njega su ovlasceni a u skorije vreme i Landirenzo... *
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 22:53 GMT+1]
[ gorcilo @ 28.06.2006. 12:39 ] @
Ovlascenog zastupnika za Srbiju mozes naci na www******
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 22:54 GMT+1]
[ mariobg @ 01.07.2006. 01:58 ] @
Od ugradnje plina koliko ja znam za korada g60 nema nista bez 950 eura... Znaci varijanta sa direktnim ubrizgavanjem plina u usisnu granu...
U principu je 99 posto majstora koji ugradjuju plin kao da je izaslo iz skole Peki - Leki za decu ostecenu u razvoju ( retardirane)
Ja kazem koji je motor a oni odma MOZE! Pa gleda pod haubu onim staklastim zatupelim pogledom...
Pa gleda pod haubu... On bi vec skidao neke delove... Kad ugleda taj famozni G60 koji je kao omanje prase
Tu krece cesanje glave... Pa neko zavlacenje.... trljanje krpom haube... A nema pojma sta je! A kao zna on... vec... smislice... Zove jos nekog...
Oni su takvi moroni da ja nemam reci!
jedan kaze da moze... On ce da otkaci lamda sondu... Pa ce na benzin da se pali na 2000 obrtaja... Drugi bi da prespaja sondu... Treci ce vec nesto da smisli... Samo da se docepaju posla! I g lader bi skidali...
Kakvi bedni mishevi... Koji sakate automobile... Prljavci... Kojoti...
Dok moj drugar redovno namesta i menja sigurnosne gumica na plinskom Budz uredjaju od 15 proizvodjaca na BMW- u 325 koji je 91 godiste... Vozimo se i... Samo rokne nesto kao BOMBA! Ja se sagnem a on kaze... Nije to nista... Gumica se razlabavila i sad cesce puca??!!!???? To je sigurnosni ventil inace... I kako cemo sad pitam ja njega? On kaze... sad ce da zovem majstora... u 2 ujutro u Bul revolucije po laganoj kisici... Uredjaj je placen 500 i kusur jevreja a plin mirise oko kola i kad idem do prodavnice pa prolazim pored ( komsija mi je inace)...
Dok je drugar imao super iskustvo sa golfom iz 88 godine na plin. 1300 kubika. Samo karburator moze da valja...
A da ne pominjem sto vezuju zice od plinskog kompjutera kako koju gde stigne pipajuci? Buahahahaha!
U zatvor bez licence... ma uza zid !
[ HHHHHH @ 12.07.2006. 11:39 ] @
Sta da vam kazem osim da pogledajte ovu galeriju automobila na kojima je uradjen gas:
http://www.***********
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 22:54 GMT+1]
[ vladd @ 13.07.2006. 19:01 ] @
Sve je to lepo.
Ali da podsetim na par detalja. Svi su "ovlasceni", a sta to znaci, sklopili ugovor sa inostranim prodavcem. Poneki, ambiciozniji, plate kurs u Italiji za majstore montere. To su oni sa "sertifikatom".
Ni jedna "konstrukcija" nema sertifikat ovlascene ustanove, npr Masinskog fakulteta, ili sl, Instituta za motore...
To znaci, da ne postoji standard, ili zakonska regulativa, pa se ugradnja plina tretira kao dodatna oprema (npr "ovlasceni" uvoznik i monter Pionirove audio opreme) tako da za sve "probleme", odgovornost snosi vlasnik vozila.
Ostalo potpada pod trgovinske propise, priznavanje garancije, kvalitet montaze...
[ HoT_Steppa @ 13.07.2006. 19:50 ] @
Ako se ugradnjom Landirenzo uredjaja u nov Opel, Zastavu, Skodu, Daciu, PUG, Suzuki, Ladu ili Hyundai ne gubi garancija, to mi je dovoljan razlog da ga ugradim i u moj polovan auto od 19 godina.
[ vladd @ 13.07.2006. 21:53 ] @
Pa ugradi, ko ti brani
[ Skaarj @ 14.07.2006. 10:53 ] @
To sto se ne gubi garancija, znaci samo da se uvoznik dogovorio sa nekim ko montira uredjaje oko toga, a ne da je uredjaj ili proizvodjac nesto specijalan.
Postoji neki okvirni standard sto se tice ugradnje gasnih uredjaja, zato se i ide na atest da se vidi da li su ti standardi zadovoljeni. Sad standardi jesu zastareli i omogucavaju svakakva tumacenja...
Naravno najveca brljotina je sto svako moze da instalira uredjaj kako hoce, ko te pita za bezbednost, a u sustini niko ti ni ne trazi atest...
[ vladd @ 14.07.2006. 15:40 ] @
Radi se atest (u slengu) kod AMS-a. Ali nijedan uredjaj nije prosao homologaciju, atest svih elemenata uredjaja. Jedino ovih dana, ako zbog carinskih (novih) propisa nesto ne urade.
BTW, na CB forumu ima dosta dobrih podataka, ne bi to trebalo zaobici, a spominju se i servisi koji korektno tehnicki i estetski rade. Naravno, spominju se i fuserice.
[ HoT_Steppa @ 15.07.2006. 14:24 ] @
Pa upravo o tome i pricam. U BRC i Zavoli nisam upucen i koliko vidim slabo se ljudi javljaju po forumima da se uopste izjasnjavaju o ovim uredjajima. Vecina koji rade fusheraj kupuju glavne sklopove u ***** sve sto ne moraju (citaj-sto se moze kupiti na buvljaku rumunsko i kinesko) i onda slapaju za 40-50 evra jeftinije nego kod ovascenih servisa. Kad takav sklop pobrljavi (sto nije ni cudo) onda se hvataju za glavu i idu kod gorepomenutih da im ovi ispravljaju greske drugih diletanata.
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 22:31 GMT+1]
[ nikolina1 @ 19.07.2006. 13:18 ] @
JOOJ! Ljudi ,mooolim Vas pomozite,ne znam vise sta da radim.Postavila sam temu za moj problem ,ali mi niko ne odgovara.Tema je "Holandski fabricki autogas-gde popraviti".Vidim ovde jaako slicnih problema,gasi se na ler i to,ali ne nalazim odgovor na moje pitanje.Ima li negde u ovoj nasoj zemlji majstora za holandski plin.U pitanju je ,dakle fabricki gas,na koji se svi jezze kad ga vide i NIKO nece da ga chachka i popravlja.Salju me u Madjarsku.Pa i ako nema majstora ovde,ako neko zna i tog u Madjarskoj,neka mi ,pliiizzzz,javi.Ili u Hrvatskoj,Bosni itd...itd...Inace u pitanju je Wento i gasi se bri maloj brzini,gusi i vraca ga na benzin.Sve je automatski i na kompjuter i zato ,valjda, ne sme niko da ga diiira.Atreba s njim na more ici...I savet svima koji kupuju kola iz Holandije-Nikako sa fabrickim pilinom!!!!!!
Hvala unapred,
Nina iz Beograda.
[ Kosta ******um Rex Persia @ 19.07.2006. 16:15 ] @
Objasni malo oblje kakav je to holandski auto-gas uređaj, nisam te najbolje razumeo pošto si sve na brzinu objasnio. Koja su kola u pitanju, i koliko vredi taj fabrički auto-gas uređaj otprilike(pretpostavljam bar 2000 evra čim niko neće da ga takne).
I da li je u pitanju TNG(tečni naftni gas) ili prirodni gas(boce su kod njega pod pritiskom od 200 bara, umesto 30 bara koliko treba za TNG boce).
[ nikolina1 @ 19.07.2006. 20:53 ] @
Kosta, u pitanju je automobil marke Wento koji je uvezen iz Holandije,98.godiste ima u sebi fabricki plin,i verovatno i vredi toliko koliko si rekao.Ja se ne razumem da li je TNG ili prirodni,ali pitacu supruga.A znas li ti ista o tome ili gde bi barem mogli da ga prebudzimo.Uglavnom,ispostavlja se da mi se vise isplati da ugradim novi plin, a ovaj da skidam.
[ ilkebgd @ 19.07.2006. 21:11 ] @
Dzabe se trudite, udata je... :) hehe salim se! A nije marke "Wento" sigurno nego Volkswagen, a model je Vento :) Inace po svima najbolji servis u Bg-u za plinjare je *********, ne mogu da tvrdim da bi resili problem na postojecem ali bi u svakom slucaju znali da skinu i ugrade lovato ili landirenzo :) vrlo profesionalno. Sto se tice toga da li je Tng ili Cng, kod nas gotovo i nema punionica za Cng, a ako sam dobro shvatio vi vozite na plin tako da je verovatno ipak tng...
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 22:32 GMT+1]
[ nikolina1 @ 19.07.2006. 22:07 ] @
He,he.:)
Dobila sam odgovor iz ********,valjda su u Zrenjaninu,videcu sutra.Oni rade sa nekim silnim uredjajima za paralelnu dijagnostiku holandskih sistema.Imaju i svoj sajt.Eto,javicu sta sam uradila,ako jos neko ima isti problem kao ja,da se ne muci danima,satima itd.Znaci ne mozete da verujete kakve sam sve kljucne reci ukucavala u GOOGLE ne bi li dosla do odgovora.Napisacu ovde jedan text sa svim tim mogucim recima i pojmovima, tako da oni sa istim problemom, u svojoj pretrazi, odmah!!!budu upuceni na ovaj izvanredan sajt.
Anyway,hvala na podrsci ,svima redom!!!
pozz Nina
p.s da,u pravu si,to je VW,Vento.
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 22:33 GMT+1]
[ markofpi @ 26.07.2006. 16:48 ] @
Imam juga 55, '90god. i odlucio sam da u njega ugradim plinski uredjaj. Dosta sam se raspitivao, kako oko izbora proizvodjaca auto-gas opreme, preko servisa koji ce mi ga eventualno i ugraditi pa sve do onih sitnih ali ne i zanemarljivih mastorskih i tehnickih caka koje ce me nakon ugradnje uveriti da sam sve uradio kako treba. Naravno tu osim dvostruko nize cene predjenog kilometra mislim prvenstveno na bar priblizno ponasanje motora kada umesto benzina pocne da srce plin, njegovim performansama nakon ugradnje, startovanje motora na niskim temperaturama, bezbednosti itd.
Epilog svega toga jeste da se dvoumim izmedju dva proizvodjaca, a to su LOVATO i BRC??? Danas sam bio u Galenici koji ugradjuju plinse uredjaje jos jednoh italijanskog proizvidjaca ali ne mogu da se setim kako se zove ili koju oznaku ima. Da li je za moj auto bitan proizvodjac???
Druga stvar koja me kopka je ta sto sam nailazio na 'savete strucnjaka' a odnose se na mesanje plina sa vazduhom. Neki tvrde da je za juga mnogo bolje da se plin direktno dovodi u karburator tako sto se sa zadnje strane karburatora busi rupa i postavlja dizna za ulaz plina u sam karburator u kome ce se on mesati sa vazduhom, a meki pak imaju dugaciji stav, a to je da se plin sa vazduhom mora mesati u mixer-u tj. mesacu koji se postavlja iznad karburatora u prostoru gde se nalazi filter za vazduh!
Znaci sta dobijam/gubim sa bilo kojim od ova dva slucaja (sta je bolje???) i da li je s'obzirom da vozim juga sve jedno da li cu ugraditi LOVATO, BRC ili taj treci italijanski plinski uredjaj cijeg imena ne mogu da se setim???
Inace, cene su svuda slicne, da ne kazem identicne!
[ HoT_Steppa @ 26.07.2006. 17:14 ] @
NISU cene svuda iste. Najskuplje je kod ovlascenog distributera te i te marke, nekih 50-ak evra. Za BRC ne znam, ali za Lovato i Landirenzo znam da su proverene marke. Lovato je vec duze vreme prisutan a Landirenzo trenutno ima najsavremeniji uredjaj, mislim na sekvencijalni koji tebi ne treba. Ali ima model i za karburator.
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 22:34 GMT+1]
[ gorcilo @ 27.07.2006. 21:37 ] @
U jugica ubaci lovato on je bolji od brc-a za tu snagu motora i kubikazu.Brc je skuplji.Iskustva mi govore da sa busenjem karburatora auto bolje ide na plin,manje trosi,lakse pali ujutru direktno na plin itd.Inace po teoriji preporucuju ugradnju mesaca(plocice).A teorija i praksa su hm...
Gledaj da dobijes komplet lovato od multiventila do prekidaca.
[ markofpi @ 28.07.2006. 07:53 ] @
A sta mislis o LANDIRENZO-u (ili kako se vec pise)??? To je takodje italijanski proizvodjac od skoro prisutan na nasem trzistu, a za njega kazu da da je njegov uredjaj tehnoloski najnapredniji.
[ Gorance_KG @ 03.09.2006. 19:07 ] @
Ljudi jel moze neko a mi objasni dali je moguce na Zetecovom motoru od 1600ccm i 16 ventila da se ugradi plin ili tacnije receno na mondeu 1 sa tim motorom da se prebaci usisna glava sa istog takvog escortovog motora jer je aluminijumska dali je to neko uradio i jel bilo problema. Ovaj motor stvarno malo trosi na otvorenom ali u gradu kolje.
Pomozite mi molim vas.
[ rrrr @ 08.09.2006. 13:53 ] @
nesto NOVO !
Metan - 22 Din / 1 KG
Prva PUMPA za gas METAN nalazi se na Novom Beogradu preko puta Mercedesa zove se KRYO
.Metan - C H 4 . A - C N G
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 22:35 GMT+1]
[ komari @ 26.09.2006. 12:05 ] @
jel mozes da mi das broj telefona tog majstora sto ti je radio gas na kolima
[ HoT_Steppa @ 26.09.2006. 13:53 ] @
Citat: Gorance_KG: Ljudi jel moze neko a mi objasni dali je moguce na Zetecovom motoru od 1600ccm i 16 ventila da se ugradi plin ili tacnije receno na mondeu 1 sa tim motorom da se prebaci usisna glava sa istog takvog escortovog motora jer je aluminijumska dali je to neko uradio i jel bilo problema. Ovaj motor stvarno malo trosi na otvorenom ali u gradu kolje.
Pomozite mi molim vas.
Moze, ali se ne isplati zbog slozenosti ZETEC motora. Treba dodavati jedan skup aditiv koji ponistava jeftinu voznju na plin. Fordovi i Mazdini ZETEC motori (od 1999. godine i od 1.6l pa navise) za izbegavanje za ugradjnu plina.
[ ilkebgd @ 26.09.2006. 14:14 ] @
Jako jako malo aditiva se troši tako da mislim da nije toliko skupo...
[ komari @ 27.09.2006. 10:51 ] @
Da li je neko ugrađivao plin u BMW 318i E36 ili je možda čuo kako su ljudi zadovoljni jer primera radi na svakoj golf 2 je ekstra urađena ugradnja, dok se neki žale za audije.Hvala unapred
[ HoT_Steppa @ 27.09.2006. 12:47 ] @
Ugradnju prepusti pravim majstorima a ne priucenim pekarima i stolarima i neces imati problema.
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 22:28 GMT+1]
[ nsxxx @ 03.10.2006. 14:43 ] @
Pozdrav svima,
koliko vidim imate dosta dobro poznavanje sto se tice auto gasa i majstora.
Imam auto marke Rover 414 1.4, fabricki plin (koliko mi je receno koristi zemni gas), uvezen iz Italije.
Mene interesuje da li neko zna ili je video gde ima da se kupi zemni gas?
Jer mi se bas ne modifikuje postojeci uredjaj i ne vadi mi se iz kola.
Hvala.
[ HoT_Steppa @ 03.10.2006. 16:03 ] @
Ako mislis na metan, jos uvek nema pumpi za CNG kod nas osim valjda u rafineriji u Novom sadu, a pitanje je i tamo da li li fizicko lice moze da toci.
Modifikacija sa CNG na LPG ne postoji, tj. mora da se vadi taj uredjaj i ugradi novi za LPG.
[ Audio @ 17.10.2006. 10:17 ] @
Pozdrav !!!
Imam Zastavu Skalu 55 i do pre par dana sam imao veliki problem sa plinom. Da ne davim, svi simptomi su vec opisani vise puta. 5 majstora (bukvalno) je stelovalo taj LANDI RENZO sistem i nikako to nije bilo kako treba. Ja poludim, shvatim da sam pametniji od njih i resim sam da nastelujem paljenje. Dakle, odsrafim razvodnik, pomerim na levo i on htede da se ugasi. Medjutim, na desno je toliko podigao broj obrtaja da sam ja shvatio da mu je dovoljno samo da se spusti malo ler. To i uradim i auto ide FENOMENALNO !!! Ali ljudi, ja sam toliko pomerio paljenje da se sad brinem da kojim slucajem nisam preterao. Auto radi perfektno i na benzin i na plin. Ton savrsen. Ler stabilan. Vuce kao blesav i malo trosi. E da, pali odlicno sto i nije cudo sa obzirom da je radjena generalka pre 3 meseca. Imam samo jedan problem. Kada je na benzinu prilikom gasenja dolazi do malog treskanja tj. auto jos malko radi.Negde sam procitao da je to predpaljenje koje se inace preporucuje za bolji rad automobila na plin. Mene sada zanima da li je to stetno za sam auto i ako jeste kako ja da to sam fino dostelujem. Ja licno ga ne bi dirao posto sam sada toliko odusevljen kako radi da mi se cini sta god da pipnem nece vise biti tako dobar. Jedva cekam da udjem u auto koliko dobro ide, verujte mi. Napominjem da taj zaostali rad motora uopste nije strasan tj. vrlo malo on odradi pre nego sto se skroz ugasi. Da diram to ili ne ?
[ prode @ 26.10.2006. 01:31 ] @
ja sam uzeo bmw 320i sa ugradjenim plinom pre par meseci i sljaka super,skoro kao i na benzin.jedini problem koji mi se pojavljuje je taj sto mi benzin probija na dovodnom crevu pred filter goriva,stvara pritisak i probije.mene interesuje ko je vise upucen u to dali se pri ugradnji plina stavlja povratni sistem goriva u rezeorvar da se pumpa benzina nebi opterecivala posto ocigledno ona stvara pritisak na crevo kad je na plinu?
[ zivotinjka @ 13.12.2006. 17:18 ] @
pozdrav
posto trebam da ugradim plinski uredjaj u svoj auto (florida1.3 karburator) zanimaju me iskustva o ugradnji kod firme **********
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 22:29 GMT+1]
[ igiiii @ 13.12.2006. 19:19 ] @
Pozdrav zivotinjki!
Imao sam do skoro iste probleme kao i ti sada, naime, pazljivo sam trazio servis za ugradnju gasa jer je u ugradnji 90% efikasnosti rada motora na gas, pa reko da ne budem skrt i da mi bude mrsko da ti odgovorim...
Ukratko, imam escorta 1.8 efi 105ks sa zetek motorom, inace najbolji fordov motor ikada napravljen (ide i u fokusa), u pomenutom servisu su mi rekli da taj motor ne trpi ugradnju gasa zbog ventila i bla,bla,bla, razne gluposti, da te nesmaram dalje. Nastavio sam da kopam po iskustvu drugih ljudi i cuo za negog Ivana T., kasnije natrcao ponovo na njegovo ime i ponovo, pa odlucih da ga kontaktiram, nasao se sa njim u servisu, video da je potpuno normalan lik, ispricao mupricu iz kojekakvih servisa na sta se on pristojno nasmejao i rekao da su to gluposti i da nepostoji motor koji ne trpi gas te da taj zetek motor podnosi bez problema.....
Sada vozim na gas sa osmehom na licu i nadam se da ce tako i ostati....moja topla preporuka je IVAN T, covek zna sta prica i radi.
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 22:29 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 22:30 GMT+1]
[ zivotinjka @ 21.12.2006. 21:23 ] @
samo da se pohvalim
ugradio sam pllin u svoj auto
jedino mogu da kazem da sam prezadovoljan posle 300 predjenih kilometara
ugradio sam ga kod ********
a i potrosnja mi je za 5 litara manja nego sto je bila na benzin
(na benzinu mi je trosio 15l/100 km, a na plinu je 10l/100 km)
[Ovu poruku je menjao bakara dana 20.01.2007. u 22:31 GMT+1]
[ becocad @ 28.06.2007. 15:40 ] @
Ljudi pomozite
Prije dvije godine ugradio sam auto gas, uredjaj OMVL full injection u opel Vectru 1.8 16V.
Uredjaj sa atestom me kostao 1600eur. Prije godinu dana auto mi poceo cukati na plinu,pa potom raditi kao
da radi na tri klipa, otisao sam u servis i na kraju su mi promjenili sve cetiri dizne od plina i bilo je sve ok, sva sreca pa je bio pod garancijom. Sad mi se cini da mi se to sve ponavlja auto mi dok je hladan opet pocinje lagano cukati da li netko mozda zna zasto se to dogadja.
Da li sam trebao uzeti neki bolji uredjaj Lovato,Landirenzo,BRC
Kad sam ugradjivao lik mi je rekao da je to super uredjaj, da je britanskog porjekla
Jebem ja aoto gas kad s njim samo sranja, da li jos netko ima takvih problema
i potrosnja plina se povecala za 20% u odnosu kad je dosao sa servisa
POMOZITE
[ felixfelix @ 17.08.2007. 09:21 ] @
@becocad,
Javi mi se na pp da ti dam telefon od momka iz jednog prigradskog BG naselja. Juce sam vozio Astru '96. god sa fabricki ugradjenim autogas sistemom. Auto je kupljen u holandiji i izgleda da jedino on moze to da sredi u nasoj drzavi.
[ m3sasa @ 22.09.2007. 14:20 ] @
ja sam ugradio na oktaviji vozio sam je 195 km/h na plinu bez ikakve razlike steluje se kompjuterski vrsi prebacivanje sam kompjuter cim dostigne temperaturu
od 30 c a moze i rucno ali samo na benzin ***
[Ovu poruku je menjao momsab dana 22.09.2007. u 15:50 GMT+1]
[ mojke @ 15.02.2008. 20:10 ] @
Vidim da ima dosta poznavaoca ove teme koji dele iskustva i znanje sa drugima...
Mislim se o ugradnji plina u volvo S80 2000. godiste: 2.4 L, 170 konja, 125 kW, mislim da je 5 cilindara, benzinac, automatik. Ugradnja u BG je od 1050 - 1200 EUR.
Zanima me pre svega period isplativosti, ali i svako misljenje o performansama pre i posle i generalno saveti.
Hvala
[ kovacic_10 @ 09.12.2011. 19:01 ] @
Pozdrav,
nedano sam kupio automobil sa vec ugradjenim auto gas sistemom BRC, a iz Subotice sam.
Interesuje me da li neko zna neki servis u Subotici ili makar Novom Sadu koji radi ovog proizvodjaca?
Isto tako, ne mora da bude Novi Sad, ukoliko je nesto blize Subotici, jos bolje (Kula, Vrbas, Zrenjanin...)
Poenta, treba mi servis koji radi ovog proizvodjaca u radiusu od 100 km :)
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|