[ Shawshank @ 03.09.2004. 21:42 ] @
Na primer ovaj automobil.
[ malisha @ 03.09.2004. 21:58 ] @
ne znam nemacki... ali mogu malo da razmislim kad vidim ovo:
Übernahme Leasingvertrag !
Laufzeit bis 07/ 2006, monatliche Leasingrate EUR 881,58 inkl. MwSt. Restwert EUR 30.580,- inkl. MwSt.
Es ist keine Ablöse fällig; eine Kaution in Höhe von EUR 8.000,- muß bei der Daimler Chrysler Leasing GmbH hinterlegt werden.

koliko mogu da shvatim, otplacuje se do 07/2006, sa mesecnom ratom lizinga EUR 881,58 sa sve PDV-om, a otkupna cena bi mu trebala biti EUR 30.580, ako dobro razumem te stvari... ono ostalo i nije tako bitno....

e sad ako mozes da placas ~880 EUR mesecno do 07/2006... a ti lepo izvoli pa kupuj....
[ Milos niks @ 03.09.2004. 22:03 ] @
lizing , lepo ti pise dole mada na svapskom , kosta oko 30.500 ako sam dobro video ....
inace i mene to nervira sto pisu cenu za lizing .. zagluplju search ..trazim auto do 2000 eura oni izbaci mi do 80.ooo e na lizing
[ VRKY @ 03.09.2004. 22:07 ] @
Ma t je sve vrag... dok ti ne vidiš auto svojim očima.. I kolko bi ti samo nabili carine?
[ postmortem @ 03.09.2004. 22:16 ] @
www.translate.ru

moja preporuka.
[ SBSL @ 04.09.2004. 00:08 ] @
nisi valjda mislio da je ML, 850eura !

PoZdRaV

p.s Da je tako sutra bi kupio par komada... xe xe

[ roli @ 04.09.2004. 10:55 ] @
U svakom slucaju ako se kupuje auto ZA SEBE isplati se ici vani po njega..iz vise razloga...ja godisnje uvezem bar 2 automobila i prodam ih iskljucivo drugarima..Zasto??? Zato sto su auta na nasim pijacama ne dotjerana nego donesena na prikolicama..Ljudi koji se bave sa tim poslom (i ja sam bio poceo, ali mi obraz nije dozvoljavao da nastavim) traze total schaden automobil tj auto za koji moras da platis PRESU 150 evra i dotjeruju kod nas i onda se to kod nas razvlaci,pegla i sminka...tako da je auto na pijaci kod nas sa placenom carinom i placenim porezom po cijeni identican sa automobilima vani.Trgovci autima ubijaju jedni druge sa cijenama.I automobil uvezen iz Beneluksa podlijeze manjim osnovicama za carinu i porez,sto je takodje glupost koju drzavni aparat primjenjuje.Za isto auto kupljeno u recimo Njemackoj i Holandiji razlika u placanju carine i poreza je drasticna + varijanta da za posao moras imati "svog" speditera a ovaj opet "svog " carinika i tako u krug....Ja dovedem ponekad nekog mog prijatelja Nijemca kod nas i odvedem ga na auto pijacu i pokazem mu da recimo Audi sa nekih realnih 43% koliko drzava uzima sebi od vrijednosti auta kosta kod nas manje no u zemlji gdje se pravi Nasa posla Da ne upotrijebim adekvatniji izraz


Pozdrav!!
[ lancia88 @ 04.09.2004. 12:43 ] @
Pozdrav,
dopuna za mog prijatelja Mrdju: troskovi prema drzavi su 44,5% jer je carina 20% i porez je na osnovicu koju cine cena vozila (sa uracunatim troskovima prevoza- postoji tarifa za vozilo stiglo na tockovima i na prikolici) i carinsko zaduzenje, a iznosi 20% ali na vecu osnovicu od one koju carina uzima. U to dodamo i 0,5% carinske provizije i dolazimo do cifre od 24,5%...da, ne racunajuci troskove SVOG speditera, koji ima SVOG carinika, stajanje vozila u zici, proviziju banke pri uplati, nabijanje kilometraze za umanjenje carinske osnovice, izradu adekvatne dokumentacije za opisanu radnju itd. I kao sto rece Roli: na pijaci ti automobili vrede isto koliko i bez pomenutih opterecenja u inostranstvu- upravo zbog postupka varanja kupca kroz "peglanje" lima, kilometraze itd.
pozdrav
[ roli @ 04.09.2004. 14:15 ] @
Jes' Sale...al ako mi vjerujes da sam ja prosle godine uzeo neku mikru i na cijenu koliko sam je ja ovamo platio dolje sam dao 70% drzavi...Dzaba racun..ovjeren ...mada bi oni MORALI da priznaju izvozni papir sa cijenom...to je po zakonu ali ne *ebu...prifate se kataloga i po njihovom ,a katalog od preklani Zato sam ja i presao na motocikle...bar ako nista drugo...rasturim ih ovamo.. pa u kombi ...jednu turu ocarinim, a u sledecoj prenesem rest dijelova pa sastavim Platis carinu kao na udarene...umanje nesto,mada nije sad carina velika ali pooooreeez I vjeruj mi iz ovog mog zivotnog iskustva sto sam stekao ne postoje gori prevaranti od onih sto rade po kvantaskim pijacama i prodaju povrce i voce i ovih hendlera auta....dno!!! Mada i ovi sto im placamo reket... svak gleda svoj interes i sto je najgore svaka stavka,svaki salter,svaki taj covjek kojeg sretnes dok ne obavis posao ocekuje nesto i imas osjecaj da nije njega na tom mjestu nista ne bi mogao zavrsiti...smucilo mi se sve Ovdje obavim bilo koji posao za 5 min.Kupim auto,motor,na najobicnijem listu papira napravim ugovor,potpisemo i kraj price.Ako nije odjavljen..ja kao stranac..odnesem od vlasnika brif i platim 7-8 evra i odjavim ga i vozi misko.A kod nas traze ugovore ovjerene kod notara i kojesta...mene sramota da mi se Svaba smije kad ga pozovem da idemo da ovjerimo...to vise i ne radim...odem i ovjerim samo MOJ POTPIS i ovim nasima je pecat zakon..vecina ih i ne zna da procita sta pise al...pecat je pecat .....a u bilo koji hipermarket udjes za 5-6 evra pecata ..pa biraj...Nekada pomislim da bi mi najbolje bilo da kupim 20 ovaca ... al kad pomislim da i za prodaju mlijeka i sira imas ..nakupce,saltere,aparat... ...

Dosta..ovo je dio mada bih 3 dana mogao da pricam o "biznisu" i "biznismenima" i o granicama...i kojekakvim prevarantima...


Pozdravljam!!
[ lancia88 @ 04.09.2004. 19:12 ] @
Pozdrav,
skroz si u pravu: glava coveka da zaboli od procedura ovde a pecat iz inostranstva je zakon! Inace na carini moraju da uvaze cenu sa izvozne deklaracije a ne racun, jedino sto oni o tome cute i 'ladno ne priznaju racun overen kod notara osim u smislu prenosa vlasnistva, dok cifru ne uvaze... Ma tako je vise-manje sa svakom administracijom kod nas, zivelo neznanje i nepismenost!
pozdrav