[ FlashGrounder @ 04.09.2004. 09:55 ] @
Pozdrav!

Nameravam da kupim bubu ali mi je jedina prepreka ta njena velika potrosnja benzina pa me znaci interesuje da li moze i da li se isplati da se ugradjuje plin?

I ako neko zna koliko bi to kostalo itd..

FAlaa

[Ovu poruku je menjao momsab dana 15.01.2007. u 20:26 GMT+1]
[ bmarkiol @ 11.10.2004. 19:42 ] @
Naravno da može, i to svagdje gdje ugrađuju plin, pa fino odi tamo i pitaj
[ networknagual1980 @ 27.12.2004. 12:55 ] @
I mene interesuje da li neko to radi sa bubama ali u RS i koliko kosta??
[ skroller @ 12.12.2006. 22:56 ] @
Odgovor je ne moze. E sad, improvizacije su uvek moguce, ali nebezbedne. Tesko da ce neki majstor da prihvati ugradnju plina na autu sa vazdusnim hladjenjem kao sto je buba.
[ bakara @ 13.12.2006. 22:51 ] @
Naravno da ne moze...to sto neki majstori ugradjuju moze biti krajnje opasno...
(Cevi od plina se obmotavaju oko auspuha, da bi se gas zagrejao, posto buba nema hladnjak)
A atest ni u ludilu neces dobiti!
[ hakinen @ 13.12.2006. 23:35 ] @
Koliko ja znam iz prica, ne obmotoavaju se cevi za plin oko auspuha vec se obmotavaju cevi za vodu i u kompinaciji sa malom elektricnom pumpom se pravi zatvoren sistem za grejanje rasplinjaca, tako da atest nije problem, a i skroz je bezbedno!!
[ HoT_Steppa @ 14.12.2006. 17:21 ] @
Jedino preko veze sa atestom, po zakonu vazdusno hladjeni motor ne moze da prodje atest. Jedino ako se prekonvertuje na vodu, to je ensto drugo. ali pitanje je koliko se to isplati. Decko kupuje Bubu jer nema para za bolje, a ove zayebancije povecavaju cenu ugradnje plina i isplativosti istog.
Za te pare koliko hoces da platis Bubu, kupi bilo koji drugi ocuvan vodeno hladjen auto i ugradi plin za 250 evra i miran si.
[ vladd @ 16.12.2006. 13:43 ] @
Mozda covek hoce da ugradi plin u novu bubu.

Elem, teoretski (a i prakticno) moze da se ugradi plin, uz specificne "izmenjivace" toplote, nikad proracunate...Da ne spominjem da je to "prosto i jeftino" besmisleno resenje, bolja su resenja pored hladnjaka ulja, ali su to "prejaki zahtevi" za nase "majstorcine"..

Drugi problem je sto malo bubinih (stara buba) motora ima dobro stanje. Motor je projektovan specificno, sa velikim zazorima, malim obrtajima, bednim dotokom goriva, sa ogromnom kubikazom i malom snagom.
Ozbiljno "dovodjenje" motora u red bi kostalo znatno preko 1000 evra (licno iskustvo), uz veoma dug vremenski period, posto potrebnih delova nema na balkanu, i posto to gotovo niko i ne radi, cak i za debele pare, sem par entuzijasta i fanatika, za licno zadovoljstvo.

Osim izmenjivaca, znacajne prepravke bi morao da dozivi i postojeci izmenjivac toplote, koji greje usisnu granu, i uopste usisna grana, karburator, paljenje...

Mogao bi da se "nabudzi" plin, ali, uz poznata iskustva, sa "pogodnim" a starijim motorima, vise bi se vremena provelo pod haubom nego za volanom. Ionako mala snaga motora, poslovicno "nemiran" rad, bi se visestruko pogorsali, uz solidne troskove. A gde je tu smisao ugradnje plina?

Poz.
[ manuk @ 21.12.2006. 03:41 ] @
Mozes slobodno da ugradis u bubi.Ja sam imao bobu, i montirali smo plin i bilo je super. Treba samo da nabavis jedan posebni deo koji se montira na auspuh i nema problema.
[ markoart @ 30.09.2007. 20:21 ] @
evo kako se montira plin u vw bubi:
Prvo treba ti BRC plinski uredjaj sa aluminijumskim zidom
i taj uredjaj greje ulje iz motora. vrelo ulje dovodis iz hladnjaka koji se nalazi unutar turbine...



[Ovu poruku je menjao bakara dana 30.09.2007. u 21:53 GMT+1]
[ vladd @ 30.09.2007. 22:57 ] @
Tako je samo reseno grejanje isparivaca. Problem duge usisne grane, "vezane" za izduv nije resen.
Sve je to budzenje na granici igranja sa zivotom.
Ili da ugradi sekvent, pa da mu buba vredi 1000€

Poz.
[ markoart @ 01.10.2007. 08:51 ] @
usisna grana je vezana na izduv da bi se grejala, a to sto je duza nije problem, jedino sto moze da se desi zbog duge grane je da malo teze pali na plin.
[ Doberman @ 01.10.2007. 10:11 ] @
Cak i da covek oce na auto sa karburatorom ne moze da se ugradi skvencijalni plin.
Ako hoce covek da se vozi na plin trebao bi da zaobidje bubu,peglicu,dijanu i slicne automobile
koji pripadaju istoriji i neki sasvim drugacijim filozofijama.
Pozz
[ pantic68 @ 01.10.2007. 11:28 ] @
Trebao bi da odabere neki mercedes, jaguar ili rolls royce a najbolje da odabere da zivi u emiratima pa mu plin nece ni trebati. Odgovor je moze, malo je veca ***cija pa ako mu se se isplati... Otezavajuca okolnost je sto su retki majstori za ugradnju plina koji stvarno razumeju kako to funkcionise.

[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 26.11.2008. u 08:54 GMT+1]
[ hakinen @ 01.10.2007. 11:47 ] @
Sta god uradili na bubi, atest neces da dobijes, jel plinska boca ne moze biti u kabini, i ne moze biti ispred prednjeg vetrobransog stakla ( soferka )!
Znaci i ja sam ugradio plin u zastavi 750, al atest nemogu da dobijem jel jedino mesto gde mogu da stavim bocu je iza zadnjeg sedista, ali to je u kabini tako da nema atesta!
[ vladd @ 01.10.2007. 12:53 ] @
"usisna grana je vezana na izduv da bi se grejala, a to sto je duza nije problem, jedino sto moze da se desi zbog duge grane je da malo teze pali na plin."

Eto kako se lako "zanemari" problem..

Poz.

[ markoart @ 01.10.2007. 20:45 ] @
ja sam u Nisu na masinskom fakultetu dobio ATEST bez problema
[ hakinen @ 01.10.2007. 21:59 ] @
Atset za sta? Za plin u bubi? Gde si stavio bocu!?
[ vladd @ 01.10.2007. 22:45 ] @
Ili uskoro krece masovno hapsenje...zbog "biznisa"...

Poz
[ pctel @ 02.10.2007. 07:23 ] @
Citat:
Jedino preko veze sa atestom, po zakonu vazdusno hladjeni motor ne moze da prodje atest
....
Sta god uradili na bubi, atest neces da dobijes, jel plinska boca ne moze biti u kabini, i ne moze biti ispred prednjeg vetrobransog stakla ( soferka )!

Gde mogu da se nadju ta pravila kako sta mora biti uradjeno da bi instalacija prosla atest?
[ markoart @ 02.10.2007. 08:31 ] @
pa iza zadnjeg sedista, za par dana napravicu sajt sa uputstvom kako se ugradjuje plin u bubi. Pa cu skenirati atest da se neverne Tome uvere
[ markoart @ 02.10.2007. 08:34 ] @
Citat:
Jedino preko veze sa atestom, po zakonu vazdusno hladjeni motor ne moze da prodje atest
....
Sta god uradili na bubi, atest neces da dobijes, jel plinska boca ne moze biti u kabini, i ne moze biti ispred prednjeg vetrobransog stakla ( soferka )!


ovo nije tacno!! neka mi neko kaze u kom sluzbenom glasniku pise ovo gore navedeno
[ dekster2 @ 02.10.2007. 08:40 ] @
Citat:
hakinen: Sta god uradili na bubi, atest neces da dobijes, jel plinska boca ne moze biti u kabini, i ne moze biti ispred prednjeg vetrobransog stakla ( soferka )!
Znaci i ja sam ugradio plin u zastavi 750, al atest nemogu da dobijem jel jedino mesto gde mogu da stavim bocu je iza zadnjeg sedista, ali to je u kabini tako da nema atesta!


Nije tacno.Video sam u vw transporteru i ford tranzitu.
Najjeftinije resenje je da kupi kucnu bocu plina ,stavi u auto i eto voznje sa plinom.
[ hakinen @ 02.10.2007. 12:44 ] @
Ja ne znam u kom sluzbenom glasniku pise, al sam bio kod profesora na masinskom koji rade atest, i ljudi mi rekli da ne moze u ficu samo iz razloga sto nema gde da se smesti boca!
Ako moze na masinskom u nisu daj mi neki kontakt mail na pp pa cu da im posaljem slike i da pitam, i ako moze cu se sjurim do nisa da odradim atest tamo!
[ vladd @ 03.10.2007. 12:17 ] @
Nece ljudi da se dave sa objasnjenjem, sta sve treba a sta ne. Da se ne bi "radjali" inovatori. Neke stvari moraju da se obezbede, po fabrickoj preporuci, a neke su dodatne, zbog bezbednosti. Prostor mora da ima dva ventilaciona otvora, sa donje strane, prema slobodnoj okolini. U slucaju fice i bube, osim sto je u kabini (neodgovarajuca razlika temperatura), ventilacija bi "isla" u motorski prostor.

Nikakva "mesta", imanje ili nemanje, se ne spominje, moze da se stavi boca od 10l pa da "ima mesta".
Naravno, sve mozete skarabudziti, i potplatiti za atest, i voziti se godinama, ali nije po propisu, i svako "bodrenje" budalastina, treba zaustaviti na forumu.

Na "cannonu" su zabranili oglas koji nudi elektricni "turbo", posto je dokazana prevara...

Smatram da je ovo tehnicki, a ne budzevina ili smetljarski forum, naravno da se moze iskriviti parce cevi i zavariti, ali to nije "konstrukcija".

Poz.

[Ovu poruku je menjao vladd dana 03.10.2007. u 13:29 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao vladd dana 03.10.2007. u 13:30 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao vladd dana 03.10.2007. u 13:30 GMT+1]
[ vladd @ 03.10.2007. 12:33 ] @
Da ne editujem post, fabricko uputstvo, koje je "garant" neke bezbednosti i kvaliteta, ne mora da se pojavi u sluzbenom listu, i zato atest ne rade advokati ili pravni savetnici...

Poz.
[ hakinen @ 03.10.2007. 18:51 ] @
Pazi ja ne znam ko je lud da napuni bocu plina do brha, tj do plovka, iliti 80% ili kako vec i da ostavi auto na suncu da se przi ceo dan!? Tad moze da dodje do eksplozije u ostalim slucajevima veoma tesko! A ionako se boce ispituju sa stepenom sigurnosti 2 pri ekstremnim situacijama, tako da o tome da ce neka boca da eksplodira nema govora ( naravno da ako je u pitanju atestirana boca, nekog renomiranog proizvodjaca i da nije mnogo matora)!

Inace da je ovo tehnicki forum, jeste tehnicki, al ja nevidim zasto nebi mogli da razgovaramo o ugradnji plina u karakteristicna vozila poput bube fice i peglice, ako se to svodi na tehnicka resenja, koja zadovoljavaju standarde!

U masinstvu ne postoji tehnicki neresiv problem, to da znate!
[ bakara @ 03.10.2007. 21:16 ] @
Citat:
hakinen: Pazi ja ne znam ko je lud da napuni bocu plina do brha, tj do plovka....

pa koliko se secam skoro smo imali temu (da ne trazim sad) gde se pricalo kako se moze nastelovati da u bocu stane sto vise plina, a interesovanje je bilo toliko da sam temu morao zakljucati znaci ludaka ima sasvim dovoljno...

A i ova tema je na dobrom puta ka zakljucavanju...
[ vladd @ 04.10.2007. 00:55 ] @
Da ne zanemarujemo da je u kabini temperatura promenljiva, dramaticno, a mnogo su manje promene u gepeku, ako je motor napred. Kao da to niko nije primetio. Drugo, ako je napolju minus, kabina se greje do solidne temperature, koja moze da bude i 15C razlike.. i to kao niko nije primetio, samo "ima zgodno mesto"
Provetravanje gepeka, smestanje ulivnog prikljucka, sve je to logicnije i bezbednije kod "praznog" zadnjeg gepeka.

Iz istih razloga, manjih oscilacija temperature, postavljeni su rezervoari za benzin, napred, i bubi, i fici i skodi 1000mb...

Hajde da razmisljamo...

Koji bi srednjoskolac, sa malo soli, propustio skalameriju na atestu, a ovde se zagovara da inzenjeri prave gluposti...

Poz.

P.S.
O narusavanju "imidza" oldtajmera, ...ne mogu ni da govorim. Ja ne da ne bih dozvolio, ugradnju plina u Bubu, nego bih "konstruktora" spakovao u ustanovu na socijalizaciju, i uoblicavanje civilizacijskih vrednosti...sreca da nisam u "komisiji"
[ markoart @ 05.10.2007. 01:27 ] @
ovako sam ja izveo instalaciju za rasprsivac plina, skinuo sam hladnjak za ujle iz turbine, narezao loze m12 i m14, postavio creva do bloka motora do isparivaca pa od isparivaca do naknadno ugradjenog hladnjaka za ulje od audija i nazad u motor
[ vladd @ 05.10.2007. 11:01 ] @
Pa zasto si to uradio, mogao si nesto pametnije..:)

"odradio si isparivac, i sta, cemu?

Mozes da probas da ga zagrevas vazduhom ispod glave, za sledecu vezbu...

A posle da koristis izmenjivace sa izduvne grane...

Za "diplomski" je koriscenje vebasta za bubu, moze i isparivac da "odradi"...
[ markoart @ 05.10.2007. 13:37 ] @
evo kako to konacno sve izgleda
[ bakara @ 05.10.2007. 14:17 ] @
Nema sta pravi si majstor za budzenje...moje postovanje

Daj slike rezervoara i mesta gde sipas gas...
[ vladd @ 05.10.2007. 17:29 ] @
Jedno od resenja, za stednju:

[ markoart @ 06.10.2007. 00:27 ] @
danas sam sve namontirao i probao auto, ide kao lud sve radi savrseno evo nekoliko slika konacnog izgleda.

ima i slika rezervoara i mesta gde sipam gas...

[Ovu poruku je menjao markoart dana 07.10.2007. u 00:18 GMT+1]
[ vladd @ 06.10.2007. 12:35 ] @
Ziv ti nama bio tako sasav

Poz.
[ nemawa @ 27.08.2008. 13:21 ] @
Malo zastarela tema ali nikad nije kasno.....

Premo podacima AMSS-CMV kazu:

http://www.amss-cmv.co.yu/pdf/bitno_za_ugradnju_gasa.pdf

U jednom delu cete videti da ima da se vozila sa vazdusnim hladjenjem mogu atestirati ali da se napravi mini grejac isparivaca. Znaci grejanje vode preko izduva, a ta voda u standardni isparivac i to je to......

poz....
[ vladd @ 27.08.2008. 14:03 ] @
Ako samo posmatras problem isparivaca. Moze se uraditi bilo kakav indirektni sistem grejanja vode, i omoguciti rad isparivaca(vebasto, elektricni grejaci..).

Problem sa bubom ima vise aspekata, tako da je entuzijazam, i zelja da se uradi nesto, jedino opravdanje za taj poduhvat.

Buba je veoma sporan auto za upotrebu plina. I kao "oldtajmer" i kao vozilo koje nije(vise) predvidjeno za nekakav dugotrajni transport..vise je "caffe transport", da ne kazem bas racer

Problem postavljanja rezervoara je solidno neuklopljiv u postojece propise, tako da svaka prica "moze ovo ovako"..gubi smisao. Mozda ce neko uraditi medjuprostor iza sedista, sa izolacijom prema kabini i posebnom ventilacijom i odlivom za kondenzat..nije nemoguce, uz par tabli lima, stakla, varenja..ali cemu???

Buba treba da je kompletna, sa originalnom konstrukcijom, bez izmene-zamene sklopova, i kao takva, ima vrednost i kao oldtajmer i kao sredstvo za laki(zabavni) prevoz.

Plus, jedna kontraverzija, boje receno, kada se ugradjuje plin, neophodan je i motor i sklopovi oko njega u perfektnom stanju. Kada se kod bube dodje do tog nivoa..to kosta vise nego polovan punto, mladji od godista 2000 sa vec ugradjenim plinom...a tada je jos mali korak, do visestruko vrednog oldtajmera.

Voziti krs sa plinom..to treba pozdraviti, zakonom odobriti...

Poz.
[ nemawa @ 27.08.2008. 14:32 ] @
Ja sam samo rekao da moze...... :-)

Npr. u nemackoj za 832eur mozes dobiti NOVU galvaniziranu sasiju sa stare citroene (spaceke i dijane) sa 11 godina garancije. Sve moze..... samo je pitanje koliko para. Ako su pare u pitanju. A ako si zaljubljenik u R4, Spaceka ili Bubu, onda nema para. A sto se tice novih kola...... to sam imao i hvala. Pre cu terati R4.
[ zveketetira @ 25.11.2008. 03:47 ] @
pozdrav....procitao sam postavku na forumu i video slike i sve je super ali mi nisu jasne neke pojedinosti iz prostog razloga sto ne poznajem previse anatomiju bube,pa bih ti bio zahvalan kada bi mi dao par smernica.....naime imam bubu 13oo cc,i zanimaju me sledece stvari 1.pominjao si uklanjanje hladnjaka iz turbine,kako da dodjem do turbine,da li je lakse izvaditi prvo ceo motor napolje ili se to moze uraditi bez toga?2.sa kog mesta si sproveo ulje iz motora do rasplinjacha?3.da li je neophodan dodatni hladnjak (sa audija) i zasto 4.sa kog modela audija si skinuo pomenuti hladnjak za ulje? takodje bio bih ti zahvalan ako imas da mi predlozis neki alternativni nachin uvodjenja plina (tachnije grejanja rasplinjacha) koji su spominjali na forumu kao recimo nekog famoznog uredjaja koji se montira na auspuh pa on greje vodu ili nekog vebasta (sta god to bilo) :) unapred zahvalan :)
[ markoart @ 26.11.2008. 01:58 ] @
1. naj lakse ti je skinuti motor i sve sa motora, kada skines poklopac turbine hladnjak je odmah ispod, dovod ulja uzimas iz rupa koje ce se pojaviti kada budes skinuo hladnjak. tu je neophodno narezati lozu i usrafiti creva koja idu do isparivaca., hladnjak ti je neophodan jel u letnjim vremenima kada su visoke temperature isparivac ne moze da ohladi ulje kako bi trebalo. model audija se nesecam koji je, bio sam na nekom otpadu i pronasao uzani hladnjak koji se savrseno uklapa u prostor izmedju turbine i skoljke automobila., to sa auspuhom nisam probao i suvise je komplikovano, trebala bi ti i neka pumpa koja bi terala vodu da kruzi kroz sistem. najlaksa alternativa a da sve sacuvas u originalu je da ugradis elektricni grejac sa termostatom i sigurnosnim termostatom od pregrevanja u BRC isparivac, sada imas one konvertore 12 u 220v a treba ti neki grejac od par stotina vati, ja to nisam probao ali mislim da je to najbolje resenje, jer ovo sto sam ja uradio se pokazalo dobro samo leti i zimi kada su duze distance u pitanju, za zimsku gradsku vosnju je beskorisan. bubi treba mnogo vremena da postigne radnu temperaturu zimi, pa i ne stigne da ugreje isparivac cak i posle 15min voznje pa se desava da isparivac zaledi.
[ bokigenije @ 26.11.2008. 23:11 ] @
Predlog novih uslova za ugradnju plina, trebalo bi da stupi na snagu od nove godine (01.01.2009.)

www.amss-cmv.co.rs/pdf/uputstvogaspredlog.pdf

[ bojsa1974 @ 29.12.2008. 21:38 ] @
Neznam koliko je tema aktuelna ali imam potrebu da napišem par redova. E, ovako...
Da li može da se ugradi plin u bubu? - može definitivno
Da li funkcioniše? - funkcioniše - provereno
Da li se isplati? - zavisi koliko je vozite
Da li je to "skrnavljenje"? - lično mišljenje, a na mišljenje ima pravo svako
Da li se može dobiti atest? - negde može, negde nemože kao i sve u Srbiji, i ako nigde u pravilniku ne piše da se u vazdušnjake ne sme ugradjivati plin
Da li je bezbedno? - e ovo bih voleo da mi pojasni gosp. vladd jer mi se čini da je on na ovu temu imao najviše da kaže.


[Ovu poruku je menjao bakara dana 29.12.2008. u 23:07 GMT+1]
[ vlaovicgoran @ 11.01.2010. 19:43 ] @
A jel pokusao neko ugraditi plin u peglicu?
Da li je izvodljivo? Da li moze boca ispod haube?
[ vladd @ 11.01.2010. 21:28 ] @
Citat:
bojsa1974: Neznam koliko je tema aktuelna ali imam potrebu da napišem par redova. E, ovako...
Da li može da se ugradi plin u bubu? - može definitivno
Da li funkcioniše? - funkcioniše - provereno
Da li se isplati? - zavisi koliko je vozite
Da li je to "skrnavljenje"? - lično mišljenje, a na mišljenje ima pravo svako
Da li se može dobiti atest? - negde može, negde nemože kao i sve u Srbiji, i ako nigde u pravilniku ne piše da se u vazdušnjake ne sme ugradjivati plin
Da li je bezbedno? - e ovo bih voleo da mi pojasni gosp. vladd jer mi se čini da je on na ovu temu imao najviše da kaže.


[Ovu poruku je menjao bakara dana 29.12.2008. u 23:07 GMT+1]


Pa da ti odgovorim, mada si sam sebi odgovorio, sa delom posta koji sam izdvojio.

Generalno se NE moze dobiti atest, a po novom zakonu, neatestirani plin izaziva represiju policije. Pa kome se isplati, neka se igra.

Inace, moj stav je da je nebezbedno, iako su izvedeni neki tehnicki zahvati (izmenjivac toplote je izmenjivac, ma kakav izvor toplote bio), ipak je isparivac predvidjen za razmenu toplote izmedju vode i tecnog plina, a topla voda u vozilu sa vodenim hladjenjem poseduje neke regulacione sisteme, koji joj obezbedjuju nekakav garantovani opseg.

I to je jedan od razloga zasto se odbija atest, cak i kada se ubaci voda kao "medjumedijum" za prenos toplote sa izduvne grane.
Retko ko od inovatora bas toliko zalazi u problematiku, da se bavi regulisanjem protoka i odrzavanjem opsega temperature vode za izmenjivac zakacen za Bubu. Pa i da je to obezbedjeno, ne bi doslo do atesta, posto se "sukobljavaju" neke stvari, lokacija isparivaca, rezervoara, temperatura ambijenta u motorskom prostoru.

Naravno, "moguce" je i potkovati jaje, ali to ne znaci da se moze i upregnuti.

Najvazniji razlog nedobijanja atesta bice lokacija rezervoara za plin u Bubi...ali i to je verovatno resivo, ako se inovatori zamisle

Nadalje, moj stav o Bubi je solidno lican, emotivan, i jako odudara od odnosa zlokotlokrpa, koji u istu ugradjuju i dizele, i ostale "stedljive" dosetke.

Buba je oldtajmer, i po novom zakonu, dobice neke dodatne komplikacije oko eksploatacije, sa jedne strane.

Sa druge tacke gledista, to je sprava koja ima specificnu koncepciju (davno pre ekoloske i sedljive histerije), specifian motor, specificnu karoseriju, i specificnu, jednostavnu a ekstremno pouzdanu mehaniku..ukljucujuci i robustan nacin izrade, postovanje nekih (zastarelih) inzenjerskih pravila.

I svakako vise nije ni sprava za masovni prevoz, ni mazga, ni poligon za zabavu mehanicara amatera.
Buba je jedna specificna slika proslosti, jedan dragulj automobilske industrije, jedna koncepcija koja vise ne postoji...jeftino, dugotrajno, pouzdano...a to danas nije mala stavka, tako da 50-ak dinara vise na 100km i nije neki trosak, ako se uzme u obzir trajnost, jednostavno i ekstra jeftino odrzavanje...

Prestala Buba da bude VolksWagen... "narodno vozilo"...


Poz
[ nimanja @ 24.01.2010. 22:24 ] @
Definitivno moze da se ugradi.Ja u fici imam atestiran plin legalno.Dal neko moze da mi objasni gde se u jugu i stojadinu nalazi boca.
[ vladd @ 25.01.2010. 14:35 ] @
Malo si promasio temu, i to je definitivnije, malo se razlikuju motori fice i bube.

Ako si mislio da je smestanje boce u kabinski prostor zabranjeno, to je definisano tehnickim propisima, u kojim slucajevima moze, i kakve su dodatne aktivnosti i konstrukcije, i na kraju zsto je to na neki nacin strozije..

To da li imas atest, il tehnicki pregled, ne mora nista da znaci, ako nije u saglasnosti sa novim propisima..

Poz