|
[ FlashGrounder @ 14.09.2004. 22:52 ] @
| Uh ajde ljudi sa iskustvom pomagajte...
Nalozio sam se kao mladi zmaj da kupim neku bubu koja mi se mnogo svidja ali me cale smara savetima da je mnogo bolje da kad vec kupujem krntiju kupim renoa 4 jer ima i vise delova i mnogo manje trosi itd...
Tako da ga svakako razumem i pocinje da me intrigira reno 4 pa me interesuje sta bi ste mi vi preslozili? i zasto? hvala |
[ Pirossi @ 14.09.2004. 23:43 ] @
Da sam na tvom mestu nastavio bih da idem peške
I jedan i drugi auto je vreme odavno pregazilo i mnogo ćeš vremena/novca/živaca potrošiti na rezervne delove i kvarove koje će iskrsavati kao pečurke posle kiše. Moj deda je imao Reno4, nasledio ga je moj ujak i izgubio mnooogo para na delove: te pumpa za ulje, te brzinomer koji ne radi od 1983... Waste of time, my man.
[ manijac @ 15.09.2004. 08:15 ] @
Ako si u retro fazonu to su jedina dva auta koje mozes i od kojih mozes da napravis svasta zbog njihovih sasija. Naravno sa malo para za bacanje , ali kada se pojavis sa proizvodom svi disu od pozude za istim.
[ mordor @ 15.09.2004. 08:25 ] @
Pazi mani se reno-a... BUBA JE ZAKON!
videcu da slikam jednu od mojih :D ovih dana ( tero sam ih na plac na sredjivanje ;) )
[ Java Beograd @ 15.09.2004. 08:45 ] @
Buba - zakon. Reno 4 - konzerva. Odrzavanje kod bube je minimalno. Ali, slazem sa sa prethodno napisanim. Do delova se sve teze dolazi, a bivaju i sve skuplji. A svaki stari auto trazi mnogo, mnogo energije.
[ FlashGrounder @ 15.09.2004. 13:06 ] @
Ma znam da je buba keva :) koliko je dobra ali sad tu postoji dilema da li da izaberem bubu zbog svih tih njenih dobrih osobina itd... ali sa druge strane u mojoj situaciji se mnogo vise isplati reno jer cale ima pun k***c rezervnih delova i nasao mi je neku kombinaciju da za otprilike 700E zavrsim neki dosta ocuvan iz '90, '91 godine.
[ VRKY @ 15.09.2004. 13:14 ] @
Buba.......Bez nekih većih obrazloženja....
[ Zephyros @ 15.09.2004. 13:45 ] @
jedini stari auto (+10 god) KOJI BI SE JA USUDIO DA KUPIM je zastava ili neki VW. Prosto, mozes zapatiti na RENou servis od 300 evra, a kupio si ga za 700, i sta onda ?
[ Zikka @ 16.09.2004. 01:06 ] @
B U B A je zakon!!!
[ FlashGrounder @ 16.09.2004. 02:04 ] @
Izgleda da cu na kraju da kupim nekog juga za kilo evra i da mu roknem plin i toliko
[ noviKorisnik @ 16.09.2004. 07:36 ] @
Imao sam bubu dve godine i nisam znao šta to znači - održavati auto. Za bubu je održavanje sipanje goriva, a bila je stara 29 god. I stvarno je tako! Stradala je u jednom lančanom sudaru (bio sam treći od 5), a meni nije bilo ništa (Hvala bubi!).
Troši puno - da! Bučna je - da!
Ali, po svim vremenskim uslovima ona - radi. I radi. I ide. I ne gasi se. Žilavo! Uporno! POUZDANO!
Sada imam YUGA i spoznao sam šta znači održavanje. Ne dopada mi se ta vannastavna aktivnost. Troši vreme, živce i pare.
Dakle - buba svakako, ako mene pitaš.
[ - e d i t - ]
... 'bem ti autologin - ovu poruku poslao je Vlada i to je njegovo iskustvo s bubom.
Ja bih se takođe u ovom slučaju opredelio za bubu.
Čuo sam trač da je jedna baba digla frku da joj je stao auto - ispostavilo se da bubu redovno vozi desitinama godina (recimo 30) i da je za to vreme prešla gomilu kilometara (recimo milionče), a "kvar" je bio što je zaribao motor.
- Pa dobro baba, kada ste poslednji put menjali ulje u motoru?
Baba naravno nije razumela pitanje jer nikada nije ni menjala ulje...
[ Milos niks @ 16.09.2004. 16:47 ] @
Gledao sam danas u nekoj knjizi , slavetu na kojoj je hitler nacrtao dizajn bube i jos neke fotke hitlera sa porsheom i wv :))
Koliko realno trosi buba po gradu ? ona sa motorom 1.2 ?
[ HoT_Steppa @ 16.09.2004. 17:12 ] @
Kad kupujes toliko star auto, spremi se na ulaganja. Ne znam koliko imash godina ali i ja kad sam imao 18 godina dvoumio sam se izmedju razuma i srca u vezi automobila a bila je to i '93 godina pa se nije imalo para za nesto novo.
Hteo sam da kupim dva krsha, Mercedes miniku diesel (chuvenog ganci Mercedes, model pre 123) i Citroen 2CV (ili ti Spacheka). Mechku bi vozio za duga putovanja a Spachek po gradu. I jedan i drugi bi malo troshili, ali ja ih nikad nisam kupio. Istrpio sam jos malo dok nisam skupio para (4500 dem) i kupio normalan auto, Ford escorta Mk4 ('87 tada 10-ak godina star). Jeste da sam chekao 3 godine jer bas nisam imao para ali nisam se prevario. Auto skoro i nisam popravljao, ako se tu rachuna zamena ulja, filtera i sl. Imam komshiju taksistu koji vozi tu Mechku i svaki dan ga vidim ispod nje, nesto chachka. takodje imam komshiju koji je zaljubljen u Reno 4, ali koliko je dao na njega, mogao je da kupi Golfa 3 makar.
Zasto ti sve ovo pricham? Zato sto postoji izvesna granica u ceni ispod koje ne vredi kupovati automobil, a to je onaj trenutak kad on vishe trazi nego sto daje.
Zato dodaj jos malo (za oko 1500 evra) i kupi Opel Kadett-a E ili Ford Escort-a 4, to su pravi automobili koji traju, malo se kvare i spasice ti glavu ako (ne daj Boze) dozivish saobracajku.
P.S. Ovo naravno vazi i za Golf-a 2, ali on je malo skuplji.
P.P.S.Prethodna prica se naravno odnosi i na Bubu (nisi deda od 60 godina)
[Ovu poruku je menjao HoT_Steppa dana 17.09.2004. u 13:44 GMT]
[ Milos niks @ 16.09.2004. 22:32 ] @
mali komentar : zar nije smesno reci za neki auto (marku i tip) star 10-20 godina da se u globalu malo kvari , to se moze reci za recimo mercedesa a class pa ga uporediti sa novim jugom.. ako racunamo da je vozio isti vlasnik oba auta , isto ih odrzavao , isto presao km pa tako 20g opet bi bilo besmisleno jer mozda radio na nekom generalnu ranije :) pa ce mu vise trajati.sve zavisi od odrzavanja i km.
ima ovde neka baba koja je kupila zastavu 750 80 i neke godine ,bio sam klinac tada ali se toga secam , drzi ga stalno u garazi , odrzava ga ( ima grejanje u garazi zimi :). mislim da je auto presao oko 3000km . naprimer za taj auto sam siguran da je bolji od bilo koje mecke isto godiste , ali ko bi kupio ficu umesto mecke ? opste je poznato da je zastava krs a mecka ...:)
[ HoT_Steppa @ 17.09.2004. 11:41 ] @
Pa ja ne znam Milose sta ti vozis (i da li uopste vozis), ali ocigledno nisi pazljivo procitao sta sam napisao. Kupovina polovnih kola bilo kog godista zahteva ogromno znanje, a ako tako znanje ne posedujes onda se lepo sprijateljish sa nekim automehanicarem i njega vucesh sa sobom kad kupujesh kola.
A sto se tice komentara u vezi kola stara 10-20 godina, pogledaj na ulici kojih kola ima najvise (osim naravno Zastave) i sve ce ti biti jasno.
Svi ti ljudi su ludi sto voze Opele, Fordove i VW. Tih vozila je najvise polovno uvezeno, zapitaj se zasto.
A nije tacno ni da se Mercedes manje kvari od drugih kola, to je jos samo jedna od zabluda. Niko ko kupi Mercedesa nece da mu on stoji u garazi i da se ne vozi tako da svaki takav Mercedes predje sigurno duplo vise od svih ostalih kola, pa posle duplo vece kilometraze da vidis kako se ne kvari! A i delovi su mu duplo skuplji.
[ Milos niks @ 17.09.2004. 12:59 ] @
Citat: HoT_Steppa:
Zato dodaj jos malo (za oko 1500 evra) i kupi Opel Kadett-a E ili Ford Escort-a 4, to su pravi automobili koji traju, malo se kvare i spasice ti glavu ako (ne daj Boze) dozivish saobracajku.
[Ovu poruku je menjao HoT_Steppa dana 17.09.2004. u 13:44 GMT]
Izmedju ostalih poruka mislio sam i na ovu tvoju :) kasnije si dopisao sa mehanicarom i ja se slazem sa time , mada bih dodao i da treba limara da vodis ako kupujes suzu jer ces najverovatnije posle jedne zime morati da joj radis rubove i sajtne (toliko o trajnosti ) .Kao sto sam ranije napisao sve je relativno mada je jedno sigurno ma koliko mehanicara i limara vodio do 2000 evra neces naci kod nas dobru suzu ili escorta .
trenutno vozim golfa 3 dizel pre toga sam vozio dosta vozila medju kojima i kadet-a koji je jeza sa limarijom i paljenjem zimi
spisak vozila :
zastavu 101
zastavu 750
yuga 65
kadeta
tamic t60
iveco rival 2.5
imt 539
skodu favorit
golfa 2
bmw 728
sva vozila su bila u mom vlasnistvu vise od 1g pa sam ih malo upoznao osim traktorceta :) to je komsijin mada ga stalno uzimam za mangupaciju leti:)
[ HoT_Steppa @ 17.09.2004. 14:42 ] @
Ono sto sam izmenio u poruci je bilo Kadett D u Kadett E, D je kockica a E je Suza, oja greska.
Sto se tice limara, on ti ne treba, treba ti samo magnet, recimo od nekog starog zvucnika.
Postupak je sledeci: kad proveravash da li je auto udaran i koliko je gitovan, varen i sl. shetash magnet po tim mestima, a mozesh i da ga proshetash celom linijom od prednje ivice prednjeg krila preko sajtni podsajtni i rubova do repa. Ako negde magnet otpadne tj. samostalno ne stoji to mesto je gitovano.
Jednostavno zar ne?
[ @ 24.11.2004. 02:01 ] @
buba je zakon imam godina koliko i ona 33.ulaganja u nju su minimalna uz pravog majstora.potrosnja benzina joj je od 6.5-9 litara u zavisnosti od vremenskih uslova zbog automatskog sauga.saranila je vec pola polovnjaka iz uvoza.nikada ga nebi prodao jer to je ljubav koju ona i uzvraca.buba je zakon.
[ networknagual1980 @ 24.11.2004. 14:40 ] @
Tako je Sinisa! Potpuno se slazem. Ako kupis bubu, neces se pokajati. Ja svoju ne bi dao ni pod koju cijenu. Polugeneralka motora (sa majstorom 100e sve) i gulim vec 16-tu hiljadu bez da sam ista dirnuo! Potrosnja kao sto kaze sinisa je od 6.5-9 litara, ali te buba nikad nece ostaviti u nevolji. Raspitaj se malo zasto bas buba, recimo na http://www.vwbuba.hr pogledaj forum i bice ti jasno.
[ slavko st @ 04.08.2006. 20:00 ] @
@netwotknagual1980. @sinisa
Iteresuje me me kako ste dosli do potrosnje od 6.5l. ja isto imam bubu 1973.g. u izvarednom stanu, generalna uradjena prosle godine. Potrosnja 10l u gradu a na otvorenom 8,5.
Pre par dana sam ugradio plin i mogu reci fantazija.
POZDRAV...
[Ovu poruku je menjao slavko st dana 04.08.2006. u 21:44 GMT+1]
[ ilkebgd @ 05.08.2006. 10:35 ] @
Kad je u pitanju kupovina automobila ispod 1000 evra ja ti preporučujem zastavu. i to na primer Z 101 Confort, ja sam ga svojevremeno imao, 81. godište. evo ti link iz halo oglasa- http://www.halooglasi.co.yu/fh...;P=1&SG=&NP=0&R0=S Ti stariji kecevi su dosta kvalitetniji od novijih, mozes da ga nadjes za jedno 300-400 evra, sredis ga za male pare i teraj. ili recimo kupis za 500-600 u extra stanju, takav je recimo bio moj kad sam ga prodao. uradjena komplet limarija, nigde tackicu nije imao, kompletno zasticen (pod,sajtne,podsajtne itd) i prefarban, motor u dobrom stanju,nove kocnice, gume,akumulator,razvodnik paljenja,auspuh,napunjeni amortizeri itd sve za 600 evra. e da cak i stavljeni filcevi za zvucnu izolaciju. naravno i kupovina bilo kog novijeg juga ili keca je mnogo racionalnije resenje od kupovine bube ili renoa 4. igrom slučaja imam jednog komsiju koji ima reno 4 i dvojicu sa bubama, a i vozio sam se u dosta buba i renoa 4 i mogu ti reci da je moj kec za njih bio avion, a i jos uvek je, posto vidjam coveka koji ga je kupio. i dalje ga vozi bez problema, s tim sto mu je stavio plin. a i znam koliko imaju problema oko delova ovi vlasnici renoa 4, čak i kad su najbanalniji delovi u pitanju,covek je razbio far i nije mesecima mogao da ga nadje... isto tako ovi sa bubama, radili su i generalne, jedan je cak ubacio drugi motor itd. plus sto buba vise trosi od keca a ne da je tromaaa nego puz. a motor joj radi kao da je od traktora. reno manje trosi ali je isto trom. pa onda buba kakav glup gepek ima ako se to uopste moze nazvati gepekom- napred itd. ako ti se bilo sta pokvari za keca imas delove na svakom koraku a za bubu i renoa ima da budes srecan kad pronadjes deo. ne znam odakle si, ako si iz beograda ili okoline mogu da ti preporucim odlicnog majstora za zastave, covek je penzioner pa radi onako da bi malo pojacao penziju. odlican je majstor, jako pedantan a radi neverovatno jeftino. obicno ne naplati vise od 300 dinara. ili ako je neki bas krupniji kvar ne vise od 500-1000. ma prosto zaprepastis se sta i koliko ti uradi za recimo 500 dinara. oteras kod njega auto 2-3 puta godisnje, on ga kompletno pregleda, iskontrolise, popravi sve sto treba i miran si.
naravno ne osporavam ja da buba ima svoj shmek (sto za reno 4 bas i ne bih rekao) i da ona moze lepo da se sredi, cak i kabriolet da se napravi i da privlaci poglede itd, ali to podrazumeva da budes zaljubljenik u old timera,da konstantno ulazes jako mnogo truda,rada,vremena a bogami i novca, pa stalne probleme sa nabavkom delova, trazenja po auto otpadima itd. pa se ti zapitaj da li si na to spreman i da li to hoces!! ako i uradis tako onda ces se vezati za taj auto posto si tako mnogo truda i novca ulozio u njega i onda ces u 21. veku ko zna koliko godina/decenija voziti auto od 30-40-50 godina... a ako hoces da se vozis a ne da se toliko za*ebavas oko auta onda ti je mnogo racionalnije resenje kec, jos kad mu ugradis plin... ma ima da te boli uvo. stavis mu za par stotina dinara zvucnu izolaciju i teras 120-130 (a bube, renoe 4 i slicne ostavljas u oblaku prasine), to za njegov motor nije nista,cak mu i prijaju obrtaji, samo sto bi ti bez zvucne izolacije naravno smetala buka...
[Ovu poruku je menjao ilkebgd dana 05.08.2006. u 11:48 GMT+1]
[ FastMover @ 27.12.2006. 12:22 ] @
Neko je spomenuo www.vwbuba.hr. Ne moraš ići tako daleko, pogledaj www.thegoldenbug.com, tu smo uglavnom mi, lokalci iz Srbije. Ne mogu ti savetovati da kupiš bubu, osim ako je ne voliš. Znam mnogo boljih, kvalitetnijih i naravno novijih auta, sa klimom, podizačima, grejanjem i sl. Istina, malo više i koštaju, je l' da? Ali, ako ti je to auto koji jti je prirastao srcu, nema drugog! Što se tiče same bube: 10 godina je vozim, koristio sam je 9 godina svakodnevno (sad se odmara u garaž i idemo na skupove) i volim je jako. Nije auto za svakoga, oldtimer je, ali ima dušu i puno će ti pružiti ako je održavaš. PŠogledaj sajt (naći ćeš me tamo pod nikom Ivan Hirst).
[ vladd @ 27.12.2006. 18:57 ] @
Ja ne vidim uopste dilemu koju imas, ali shvatam da zelis "mazgu" za malo para i da "guslas". Ne zanima te "soul", samo teraj.
U toj situaciji nemoj da kupujes bubu, kupi renoa, imas dosta "rezervnih" delova, i to neka bude neki kriterijum. Ostalo je nevazno.
Sto se tice potrosnje "po gradu", mislim da nije neki kriterijum, da ne kazem budalastina. SVAKI auto koji se nadje na Brankovom mostu od 4 do 6 popodne, trosi preko 20l/100km. Pa sad "dopuna" bio sam "u spicu" tri puta ili sest puta, vozim po "gradu" koji ima jednu glavnu ulicu....
Buba moze da trosi "na otvorenom" putu i do 6 litara, obicno 6,5 do 7, zavisno od modela i mehanicara, karburator im je "enigma" za samozvane "majstorcine", mada iz vremena, ne da kazem "osnovne" konstrukcije, vec iz doba '70-ih, nije se razmisljalo o maloj potrosnji, tako da malo nema smisla to postavljati za "uslov". Druge su "prednosti"...
Najmanje "trosi" GSP..
Poz.
[ Sasa_NS @ 29.12.2006. 10:46 ] @
Citat: slavko st:Pre par dana sam ugradio plin i mogu reci fantazija.
Plin u Bubu!?
@FlashGrounder
Između Bube i Renoa 4, radije bih odabrao ovaj drugi, no to su ipak sve matore kršine sa kojima moraš računati na puno problema sa održavanjem, a kada je održavanje u pitanju tu je nenadjebiva treća (četvrta) kršina - Jugo ili Kec. Delova na svakom koraku, maltene džabe, svako ga zna popravljati - a i ti ćeš to vrlo brzo naučiti, veruj mi... :)
Zato je u celoj ovoj pisaniji bila najpametnija ona konstatacija da je možda najbolje pazariti nekog Jugića i ubaciti mu plin...
I sam sam pre 3 meseca bio u istoj dilemi, šta da pazarim za malo para - bila je u opciji i "četvorka" i Opel "kocka" i neka stara Askona (jedino Bubu nisam ni razmatrao), ma muka mi je više bila od gledanja trulexa i kršina. A sa parama sam se teško rastajao...
Na kraju je razum ipak pobedio - Yugo sa plinom. I nisam se pokajao (još uvek)... :)
[ Mbit @ 18.04.2007. 19:07 ] @
vidim datum početka teme malo davno ali...
pogledajte cenu jedne starije bube na pr. u nemačkoj
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?43121
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?43237
pogledajte ako vas zanima i dalje oglase pazi ova 13900ev
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?43034
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?43008 samo 18900 sitnica, koji manijaci.
htedoh cisto da vidim kako se krecu cene posto imam jednu konzerviranu 67godiste, komplet originalna cak i farba u odlicnom stanju, ovo je strasno koliko neke tamo vrede.
off topičarim ali i ova tema je izašla u google pretrazi pa ajd da napisem ponesto.
pozzz.
[Ovu poruku je menjao Mbit dana 18.04.2007. u 20:20 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao Mbit dana 18.04.2007. u 20:24 GMT+1]
[ vladd @ 18.04.2007. 20:06 ] @
Samo originalna restauracija moze da vredi puno, ali je i to "relativno". Restaurcije tipa alu felne, ili budzenje krila, vrede koliko i ulozeni materijal, pa nesto manje. Peambiciozna cifra.
Skoro je na net-u bio "slucaj" coveka koji je rekonstruisao jaguara kabrio, potrosio 40000funti, probao da ga proda za 30-35, i na kraju zavrsio na aukciji, "otisao" za 15-ak hiljada..
Takve bube ne postoje kod nas, resursi su ograniceni za nabavku, vecina se odradjuje sa turskim ili brazilskim delovima, koji su slj kvaliteta, a retko ko bas "ugradjuje" 10k€ u ljubav prema bubi.
Amerika, Kalifornija, prava meka za bube, mogu se naci...pa svaki sraf u pet verzija, turbo motori, originalni nemacki delovi...a dostava na kucni prag...
Ja sam odustao i od generalke, nisam nasao zamajac, i sve delove razdelio...trgovina,prodaja, komercijala najprimitivnija, lakse im je da drze delove za golfove, nego da magacioniraju stvari koje prodaju jednom-dvaput godisnje. Opravdava se nekim "surovim" trzistem, i profitom...sve jedno je da li prodaju delove za auta, kompjutere ili krompir...ne postoji "tradicija", imidz...cisti japi sistem, biznis lavova. Ako ce da propadnu za par hiljada evra...a placaju kojekakve gluposti..
Jedna od losih situacija...
Poz
[ kuntalo @ 15.05.2007. 09:12 ] @
[ The Architect @ 21.07.2007. 19:10 ] @
Evo imas gore link na R4 klub pa pogledaj, naci ces puno korisnih i zanimljivih informacija. Sto se tice dileme po meni tu nema dileme, imali smo dvije bube par godina i to auto mi je jako drago i svakako bi volio imati jedan dobar primjerak ali ni na jednom polju se ne moze mjeriti sa cetvorkom. U porodici se vec 30 godina voze cetvorke i nikad ali nikad nismo imali ozbiljnijih problema. Potrosnja, prostranost, udobnost u voznji, buka... sve je to na strani R4. Ovi sto pricaju o 6.5l potrosnje kod bube mogu komotno pisati i SF knjige. A potrosnja ulja kod zracno hladjenih motora je posebna prica, pogledajte malo tu tematiku ili zavirite u upustvo koje je dolazilo uz novu bubu.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|