[ ljtruba @ 25.09.2004. 10:03 ] @
Korisnici se prijavljuju sa poljima (ime, address, city, phone, email, kolicina). Evo i postojece tabele: CREATE TABLE hf_orders ( idorder int(10) unsigned NOT NULL auto_increment, ime tinytext, address tinytext, city tinytext, phone tinytext, email tinytext, kolicina tinyint(3) unsigned default NULL, PRIMARY KEY (idorder) ) ENGINE=MyISAM; Postoje tri stranja u narucivanju casopisa, prvi je kad porudzbina stigne, drugi kada se casopis posalje i treci je kada korisnik plati. Dakle, hocu da odem na stranicu gde ce mi se izlistati sve nove porudzbine, zatim kada stikliram one kojima cu poslati danas casopis, treba da im se automatski mail posalje "casopis vam je poslat" i u bazi treba da bude obelezeno da je poslat. Na drugoj stranici hocu da imam izlistane sve one koji nisu platili. Kada stikliram one koji su platili dobijaju mail "hvala na uplati". E sad situacija se znacajno komplikuje kada izadje sledeci broj casopisa. Korisnici ne bi trebali da ponovo unose podatke, vec klikom na link u pozivnom mailu automatski apdejtuju u bazi da su narucili novi broj. Admin treba takodje da ima opciju menjanja podataka i brisanja korisnika. Zadatak se placa 30 evra. Najbolje resenje pobedjuje. Ljubiša Miodragovic |