|
[ Milos Stojanovic @ 13.11.2004. 13:58 ] @
| http://www.megagames.com/news/...ole/halo2infectsusupdate.shtml
Citat: Halo 2 has blown the roof off of any other sales day in the history of GameStop, said Dan Dematteo, president and chief operating officer at GameStop. In just one day, we sold more than half a million copies of Halo 2 - more than any other game in history in its first day of release. Halo 2 has become more than a pop culture phenomena - it's become a pop culture frenzy.
Not only has Halo 2 exceeded video game sales records, but entertainment records as well. Halo 2 has generated more money on day one than any of the biggest movies in box office history including Spider-Man 2 (Sony), Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (WB) and The Matrix Reloaded (WB). In addition, Halo 2 surpassed this past weekend's box office favorite, The Incredibles, which grossed USD 70.5 million (U.S.) in three days compared to the USD 125 million pulled through by Halo 2 in one day.
The first 24 hours of Halo 2 sales have taken our breath away, said Peter Moore, corporate Vice President, Worldwide Marketing and Publishing, Xbox. Across North America, 2.4 million copies of the game were sold through, representing USD 125 million in total cash register receipts for retailers. It's no longer just a huge game for us but has become a seminal milestone for the entire industry.
Dakle igre i zvanično skidaju film sa prvog mesta po izvoru prihoda. Da li ovo znači da ćemo vrlo uskoro da budemo svedoci sveopšteg pada kvaliteta proizvoda u gaming industriji, tj. da će se igrama desiti ono što se desilo filmu u Holivudu?
Više neće biti malih nezavisnih firmi koje redovno proizvode originalne i dobre igre (setite se kako je Blizzard počeo, do pre WarCraft3 nije on bio nešto velika kompanija), nećemo više igrati legende kao što su King's Quest i Leisure Suit Larry (ovaj novi nastavak Larryja ne priznajem, prava ilustracija dekadencije i degradiranja kvaliteta igara), više niko neće da napravi nešto originalno i kompleksno kao StarCraft, neće biti novih Half-Lifeova da postavljaju domaće zadatke za pravljenje dobre igre.
Sve se okreće komercijalizaciji. Uporedite samo ovaj novi GTA sa prva dva dela igre. Sami zaključite o atmosferi igre, o njenom duhu i originalnosti.
Uz MSov XBox2 i XNA, jasno je. Nema više umetnosti u pravljenju igara, to je sada jednostavno sredstvo za zgrtanje velikih para. Industrija. |
[ bkaradzic @ 15.11.2004. 06:33 ] @
Citat: trooper: Nema više umetnosti u pravljenju igara
Igre su oduvek bile zabava, a ne umetnost! Najbitniji deo igre je game play (redosled važnosti: design, code, art, sound). Game play može biti genijalan (npr. Tetris) i zarazan (npr. Mario) i kada spojiš ta dva dobiješ odličnu igru, a ne umetničko delo. ;)
Isto kao i Holivud, to se u USA zove zabava, a kod nas se loše prevodi u umetnost.
Citat: trooper: to je sada jednostavno sredstvo za zgrtanje velikih para. Industrija.
Ima li nešto loše u tome? ;)
Evo čak i strategy guide obara rekorde... Prodaje se skoro kao Klintonova autobiografija:
http://story.news.yahoo.com/ne...0041112/media_nm/media_halo_dc
Branimir
[ BytEfLUSh @ 15.11.2004. 06:43 ] @
Kako nema umetnosti?
The art of programming?
Grafika?
Storyline?
[ LordNikon @ 15.11.2004. 07:10 ] @
Igre nisu kao sto su nekada bile,setite se samo doom2,duke nukem,....to su bile igre.Ovaj doom 3 je ocaj,grafika je strava i sve ali smori brzo,nije dobra atmosfera,svaki nivo je isti.Buljanje kroz mracne klaustrofobicne hodnike (na marsu su od pamtiveka restrikcije struje) uz retke izlete na povrsinu planete,tek da bi se razbila monotonija,sunjanje kroz skladista i labaratorije vojne baze sa neprestanim dahtanjem na uvce.U pocetku zaista deluje interesantno pa cak i zastrasujuce,ali posle nekoliko nivoa sve postane zamorno.Sta je id softwarehteo sa ovom igrom da postigne? Dali su ovu igru iskoristili da bi pokazali novi DOOM3 engine kako bi ga prodali sto vecem broju kompanije?
[ Mitrović Srđan @ 15.11.2004. 09:36 ] @
ne carmack je radio cisto d bi sebi udovoljio ;P Sad se sve vrti oko para tako i gaming ipak.ima nade u vidu istocnih zemalja
[ Milos Stojanovic @ 15.11.2004. 13:11 ] @
Citat: bkaradzic: Igre su oduvek bile zabava, a ne umetnost! Najbitniji deo igre je game play (redosled važnosti: design, code, art, sound). Game play može biti genijalan (npr. Tetris) i zarazan (npr. Mario) i kada spojiš ta dva dobiješ odličnu igru, a ne umetničko delo. ;)
Slažem se delimično. Myst je umetnost. Larry je umetnost (treba smisliti one dialoge, da se naslućuje sexy atmosfera, a da ne prelazi granicu dobrog ukusa, kao što je ovaj novi "Larry" prešao tu granicu). StarCraft je umetnost.
Doom3 NIJE umetnost. WarCraft3 NIJE umetnost.
Umetnost je uneti originalnost u igru, stvoriti dobru igrivost baziranu na toj originalnosti, i očuvati sve karakteristike kroz nastavke.
Toga više nema (možda HL2, ali nešto me ne greje sunce)
[ Java Beograd @ 15.11.2004. 14:52 ] @
Citat: Nema više umetnosti u pravljenju igara, to je sada jednostavno sredstvo za zgrtanje velikih para. Industrija.
Odavno nema više umetnosti u proizvodnji tepiha. Nekad se tkalo- sada je konfekcija.
Odavno nema više umetnosti u proizvodnji nameštaja. Nekad su to radili majstori - sada je konfekcija.
Mnogi žale za automobilima sa "dušom". To su oni iz 60-tih i 70-god. prošlog veka. Sada se štancuju, svi slični ko jaje jajetu bez ikakvih osobenosti proizvođača. Sada je sve konfekcija.
Zar misliš da može biti drugačije sa softverom ?
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|