[ ognjen79 @ 21.11.2004. 20:22 ] @
| Interesuje me da li neko ima iskostva sa univerzalnim modifikatorom?Ima li kakvih posledica po motor,koliko moze da se predje uz zamenu ulja na 5000km da ne izgubi dejstvo?Inace sipam ulje Modrica Sint Turbo 2002 15w40. |
[ ClocEr @ 06.12.2004. 16:55 ] @
Sto se njega tice... Ne znam. Imam Mercedes 124 90 godiste, i sipao sam taj modifikator posto sam prethodno promeniop ulje.I...Nista.Nisam primetio sve one efekte koje oni pominju.Pretpostavljam da se on sipa u nova vozila kod kojih je motor jos nepohaban da bi se tako nesto specilo.A moj motor je daleko od novog.Da se razumemo, on je fino radio pre toga, nije produvao, lepo je vukao, ali sam ja hteo da vidim da li mogu bar m,alo da smanjim potrosnju i povecam snagu.
Moja preporuka: sipaj ga.Nije mnogo skup a i u svakom slucaju ne moze da ti skodi.Samo pazi da kupis originalni, jer se na trzistu nalazi mnogo falsifikata.
Pozdrav.
[ salec @ 07.12.2004. 10:53 ] @
Od nekog sam cuo da ga majstori koji vrse masinsku obradu cilindara motora ne vole. Zasto, ne znam (ni taj ko mi je rekao ono prvo nije znao). Ocigledan razlog bi bio ako smanjuje habanje pa oni imaju manje posla, ali to mi zvuci suvise glupo. Drugi moguci razlog bi bio da je mozda nemoguce ocistiti motor od njega, a da njegovo prisustvo na metalu iz nekog razloga otezava obradu.
[ cicika @ 07.12.2004. 12:05 ] @
Citat: mozda nemoguce ocistiti motor od njega
Vrlo moguće. Takvi "preparati" uglavom deluju tako što stvaraju zaštitni sloj svuda gde prodju, nešto tipa politure.
[ miralo @ 24.12.2004. 13:10 ] @
I mene zanima kako to deluje u praksi, posto imam motor koji je zreo za generalnu, pa reko' da ga malo ozivim.
Ako se dobro secam, negde sam procitao da ovi zapadni prave neku vrstu teflonske zastite, dok ovaj ruski (stiba trade) koristi mesavinu hlora (cini mi se da je to) i ugljenika. Hlor, kad je cist nagriza metal, ali u odredjenoj razmeri sa ugljenikom, fino izbrusi cilindre, a ugljenik se onda ubaci kao sredstvo za podmazivanje.
To je teorija, ali bih voleo da se javi neko ko je imao sa tim prakticna iskustva.
[ vladamob @ 24.12.2004. 14:55 ] @
Ja sam hteo da ga uzmem al uvek zaboravim...inace bi ga kupoio u auto neni....
[ cozmo_im @ 29.12.2004. 10:54 ] @
Nikako nemojte sipati bilo kakve modifikatore u motor (u kakvom god da je stanju motor).
Prvo: ulja koja sipate u motor (pa cak i ona jeftinija) imaju sve potrebne aditive koji stite vas motor od habanja, pregrevanja (ako je sistem za hladjenje ispravan naravno), prljavstine, garezi... Kada sipate aditiv u motor vi ste ustvari opet sipali gomilu nekih aditiva koji mogu da izazovu i suprotan efekat u kombinaciji sa aditivima u ulju, odnosno mogu da umanje pritisak podmazivanja, da sprece dejstvo uljnih aditiva u motoru i time direktno ostecuju motor. Takodje, mogu stvoriti tanak "fil" na delovima motora i time umanjiti protok ulja u bitnim delovima motora, pogotovo u glavi motora (vrlo uski uljni kanali). Neki modfikatori ponekad dovode do toga da klipovi oko karika ostanu bez ulja!
Konkretno, ne znam kakav je ruski modifikator po tom pitanju, ali svi potrebni aditivi za vas motor su u motornom ulju. Ako se ulje redovno menja zajedno sa filterom i ako je ulje originalno (nije bitno cije samo da je originalno) vas motor ce vas sigurno sluziti dugo i verno. Ako se toga ne pridrzavate - to je druga stvar...
Isto tako - kada aditivu prestane moc dejstva (nakon recimo 30.000km), i kada konacno otvorite motor da biste ga sredili, moze vas sacekati neprijatno iznenadjenje u vidu unistenih zidova cilindara jer se desava (ono sto sam napomenuo) da se gubi uljni fil oko karika. Isto tako, kazu da je jako tesko ocistiti talog od aditiva u motoru.
Da su ti aditivi toliko dobri i savrseni mislim da niko ne bi koristio ulje u motoru zar ne?
Ulje je zivot motora, jos jednom, i ako zelite da vas motor sluzi - redovno ga menjajte.
[ filipovic s @ 06.04.2005. 21:39 ] @
Moje iskustvo sa modifikatorom je odlično. Sipao sam ga u juga sa motorom iz 1978 god i sa njim prešao oko 60000 km. motor je inače bio očajan , trošio ulje ,duvao i ne znam šta još. Kada sam sipao modifikator nije bilo nekih bitnih promena osim izuzetnog pritiska ulja (gasi lampicu za ulje odmah) , čak i sa vrlo malo ulja. dešavalo mi se da prilikom zamene ulja izadje manje od jednog litra ulja. Uglavnom posle 60 000 km motor je toliko duvao da je bilo neizdržljivo , te sam otišao kod majstora da zamenim karike. kada sam ga otvorio imao sam šta da vidim, prvi i četvrti klip su imali po pola karike (kompresujuće), drugi trećinu dok je treći bio OK. majstor se čudio kako sam dovezao auto u radionicu. Iz ovoga zaključak izvučite sami.
[ dfast @ 07.04.2005. 01:06 ] @
Koliko se secam u reklami za Stiba modifukator je bilo da onemogucuje suvi start motora i da ne dozvoljava ulju da se sliva, vec se zadrzava na metalu sto ce reci svuda u motoru kuda ulje cirkulise.
Zbog toga ti je motor odmah dobijao pritisak ulja , odnosno gotovo odmah gasio lampicu za ulje jer je ulje ostajalo u kanalima za podmazivanje i nije se slivalo u karter.
To je problem koji ja trenutno imam jer mi malo kasno gasi lampicu za ulje i za to vreme dok ne ugasi cudno zvecka, tako da cu morati i ja da ga sipam u motor.
Ostaje samo pitanje da li ostali elementi u aditivu potpomazu brze habanje motora ili ne, konkretno mislim na kontakt karike cilindri, mada je u reklami bilo i da smanjuje radnu temperaturu motora zbog manjeg otpora trenja a to opet znaci i manje habanje.
Ko bi ga znao, tu bi trebalo testirati dva motora koji bi radili pod istim uslovima pa ih posle uporediti ili videti koliko je koji presao km.
[ van t hoff @ 07.04.2005. 11:45 ] @
Nemam licno iskustvo, ali bas sam prije neko vece pricao sa Kumom o tom Univerzalnom Modifikatoru, i on (a izmedju ostalog je i automehanicar), je imao pozitivna iskustva sa tom supstancom.
[ Free_Sex @ 08.04.2005. 09:31 ] @
Eto i meni je majstor isti preporucio. Inace u pitanju je Renault 11 ('85 1.4 Benzinac), presao je oko 260.000 Km - bez otvaranja motora. Samo se ulje menja na svakih 5.000 Km i to je to. Mozda nesto malo ulja se dosipa u medjuvremenu.
I sada on vuce i sve je to (manje vise) OK, ali bi polako moglo da se razmislja barem o nekoj polu-generalnoj. Kaze majstor da se sipa taj Ruski Univerzalni Modifikator, i da na motor zaboravim posto ce i onako auto da se raspadne pre nego motor.
Stajao je godinu dana kod milicije i to za vreme bombardovanja pa ima i nesto kolateralne stete - Cale mi je radio par godina u PG, tamo uvezao auto, dosao ovde i pandur ga zaustavio jer je tada bila ta fora za registraciju, par dana kasnije pocelo bombardovanje ... i vratili ga oni ocigledno, ali posle bombardovanja.
Cisto da se ne kaze kako francuski automobili imaju losu limariju ...
[ Java Beograd @ 08.04.2005. 10:59 ] @
Ja sam ga koristio na starom jugiću. Nisam primetio razliku. Nikakvu.
[ yolja624 @ 08.04.2005. 13:31 ] @
moj brat je sipao tu tecnost u svoju zastavu 101 i nakon mjesec dana je radio generalku... e sad, da li je do modifikatora ili do kvaliteta motora, ne bih znao reci!
Yolja
[ zei @ 08.04.2005. 18:49 ] @
Citat: cozmo_im: Nikako nemojte sipati bilo kakve modifikatore u motor (u kakvom god da je stanju motor).
Prvo: ulja koja sipate u motor (pa cak i ona jeftinija) imaju sve potrebne aditive koji stite vas motor od habanja, pregrevanja (ako je sistem za hladjenje ispravan naravno), prljavstine, garezi... Kada sipate aditiv u motor vi ste ustvari opet sipali gomilu nekih aditiva koji mogu da izazovu i suprotan efekat u kombinaciji sa aditivima u ulju, odnosno mogu da umanje pritisak podmazivanja, da sprece dejstvo uljnih aditiva u motoru i time direktno ostecuju motor. Takodje, mogu stvoriti tanak "fil" na delovima motora i time umanjiti protok ulja u bitnim delovima motora, pogotovo u glavi motora (vrlo uski uljni kanali). Neki modfikatori ponekad dovode do toga da klipovi oko karika ostanu bez ulja!
Ulje je zivot motora, jos jednom, i ako zelite da vas motor sluzi - redovno ga menjajte.
samo bih dodao da se ulje menja dva puta godisnje bez obzira da li ste presli dovoljno kilometara - pre i posle zime! tako je na nasem podneblju i sa nasim kvalitetom goriva. ako vam je motor vec unisten nije bitno sta ce biti sipano....
[ Miroslav Jeftić @ 09.04.2005. 09:10 ] @
Nisam imao iskustva sa njim, ali mislim da je mnogo bolje rešenje koristiti kvalitetno ulje koje će se menjati u duplo (ili tri puta) kraćem periodu u odnosu na preporučeni od strane proizvođača vozila, nego koristiti lošije ulje sa dodatnim aditivima. Skoro sam slušao da Stiba-trade daje novo vozilo (ili motor, nisam siguran) onom ko dokaže da je svoj motor oštetio primenom njihovog modifikatora. Sve to zvuči ok, ali mislim da je motoru u dobrom stanju sasvim dovoljno kvalitetno ulje, a onom koji se 'raspada' i ionako nema pomoći, šta god da usuli :)
[ dfast @ 10.04.2005. 12:37 ] @
Poenta ove price treba da bude zastitno svojstvo pomenutog aditiva, i poboljsanje karakteristika motora u koji je sipan.
Ima ljudi koji kazu da nisu osetili nikakvu razliku posle koriscenja ovog aditiva, ali ako vam je motor besprekoran ( kompresija u cilindrima visoka, motor relativno nov ili dobro odrzavan) normalno je da ne mozete osetiti razliku ali je upotrebom aditiva motor dodatno zasticen i dalje se manje trosi.
Dok kod motora koji je presao vecu kilometrazu i koji je popustio na vise strana, se sipanjem aditiva poboljsavaju karakteristike motora jer se zazori koji su nastali duzom upotrebom vozila smanjuju jer aditiv sadrzi supstance koje tretiraju motor na takav nacin (teflon i sta ti ja znam). Pri tome plus smanjuje trenje pokretnih delova a samim tim i otpore i radnu temperaturu sto sve pogoduje motoru i produzava mu vek.
Sto se tice redovne zamene ulja, nema nikakve koristi tj cista je steta ako recimo sipate kvalitetno ulje a menjate ga na recimo 3000km za koje je interval zamene 10.000 i vise.
Motor posle prvog intervala razrade koji je do druge zamene ulja i filtera, recimo na 5000km, je "legao" kako treba i svi opiljci materijala, obicno metala koji se u tom periodu oslobode se nalaze u filteru za ulje a naravno posle zamene filtera i van motora. Tako da je menjanje ulja na tako malim kilometrazama posle razrade i u normalnoj upotrebi potpuno bespotrebno i bacanje para.
Motorna ulja menjaju svoju strukturu s vremenom i sa upotrebom, znaci stare sto zbog konstantnog grejanja i hladjenja, sto zbog prljanja ali je to manje vazno jer imamo filter u kome ta necistica ostaje.Postoje rucni meraci viskoznosti ulja sa kojim na licu mesta mozete izmeriti viskoznost ulja i odluciti se za zamenu ili ne. I to je u stvari i najbolji nacin kontrole ili drzati se preporuka proizvodjaca ulja. Danasnja ulja su zaista visoko kvalitetna i po meni nista se ne postize precestom zamenom ulja, ali jos gore sipanje neodgovarajuceg ulja, tipa ulja za racing motore koji vrte ne znam koliko i kostaju ko sam djavo u obicne motore za svakodnevnu upotrebu i koji vrte do 5000o/min. Ulje kod starijeg motora vrlo brzo pocrni ali to ne znaci da je izgubilo svoja svojstva i da je neefikasno vec je motor jednostavno prljav i to je vrlo sitna necistoca od produkta sagorevanja koje samo oboji ulje ali ne utice na njegova svojstva.
[ Miroslav Jeftić @ 10.04.2005. 12:56 ] @
Poenta češćeg menjanja ulja od preporučenog je u katastrofalnom kvalitetu goriva na srpskom tržištu, našta ukazuje i većina proizvođača koja nastupa ovde; neki čak ne preporučuju da se uopšte ovde koriste neki motori sa direktnim ubrizgavanjem najnovije generacije, jer jednostavno nema odgovarajućeg goriva za njih. To što si ti opisao verovatno važi za Nemačku ili neku drugu zemlju, ali ovo je ipak Srbija ;)
[ yolja624 @ 10.04.2005. 13:52 ] @
Ma kakav "univerzalni modifikator"!? Jedino sto je "modifikovao" su karike u "Zastave 101" mog burazera u opiljke! A sljedeca modifikacija je bilo pretvaranje para (vlasnistva mog brata) u imovinu majstora koji je izvrsio "generalku".
To da ima bilo kakve pozitivne efekte na motore, sigurno bi taj proizvod distrubirao "Shell" ili neki drugi veliki proizvodjac naftnih derivata!
A da ne govorimo da bi ga Mercedes davao na poklon svakom svom kupcu koji sa jednim motorom predje 200.000 km!
Znaci, Stiba Trade i "Univerzalni Modifikator" = mrka kapa!
Yolja
[ rajmax @ 10.04.2005. 18:42 ] @
manite se modifikatora od bilo kojeg proizvodjaca.ja imam passat 1.8 90ks 91god.i presao je 480.000km.motor jos nije taknut ali redovno menjam uje uljni filter i vazdusni filter koji je isto jako bitan. samo mineralno "elf txi" https://static.elitesecurity.org/thumbup.gif
[ sale_2003 @ 11.04.2005. 23:45 ] @
Citat: Sto se tice redovne zamene ulja, nema nikakve koristi tj cista je steta ako recimo sipate kvalitetno ulje a menjate ga na recimo 3000km za koje je interval zamene 10.000 i vise
Proizvođači preporučuju zamenu za 10.000km ali na otvorenom putu, u gradskim uslovima je to 5-6.000km, pa odatle idu i preporuke da se zamena vrši češće jer je naš narod tehnički skoro nepismen. Na sve to dodati i kvalitet ulja, kvalitet goriva i razloga da se ne čeka 10.000km.
[ Miroslav Jeftić @ 12.04.2005. 15:18 ] @
Prvi put čujem da postoji interval zamene ulja u gradu i na putu. Možda nisi dobro razumeo? Kilometri su kilometri, grad ili put. Ko uopšte na zapadu meri koliko je prešao u gradu a koliko van grada?!
[ zei @ 12.04.2005. 17:34 ] @
na zalost nisu u nasim uslovima bg
gradska voznja mnooogooo vise utice na ulje i stanje motora: motor ne dostize punu radnu temperaturu, ulje se ne zagreje dovoljno tako da voda ne moze da ispari iz ulja, stani kreni rezim, kratke deonice.....
na zapadu ljudi koriste metro a ako vec idu kolima onda je to duza voznja (citaj zagreje se ulje)....
Edit by cicika: obrisan nepotreban citat
[ Zandor @ 18.06.2005. 19:37 ] @
Jugo Tempo 1,1 mi je produvao na 20.000. Uradio sam generalnu (hilzne i karike "per fect circle") i po savetu majstora posle 1000 kilometara sipao receni modifikator.
Majstor me je ubedio da to uradim, jer je navodno odlozio generalnu na svom fordu za 10.000 kilometara.
Sada krece drugom na uzbrdici. Istina, bio je dobar posle generalne i pre nego sto sam sipao modifikator, ali mi se cini da sada vuce jos bolje. U svakom slucaju, radi tise i manje se greje.
Sto se potrosnje goriva tice, nemam pojma kolika je. Potrosi sve sto mu se sipa.
Zao mi je samo sto nisam izmerio kompresiju pre i posle modifikatora, pa bih onda znao tacno.
[ zei @ 21.06.2005. 07:42 ] @
sta se manje greje?
kako znas da se manje greje?
[ cozmo_im @ 21.06.2005. 09:16 ] @
U gradskoj voznji, pogotovo na kratkim relacijama, motor se nekad ne zagreje potpuno (kao sto bi posle 20km voznje na otvorenom putu), a nusprodukt toga je vlaga koja se skuplja u ulju i motoru. Samim tim smanjuje moc podmazivanja i odvodjenja toplote koje ulje ima. Ako upalis auto, vozis ga desetak minuta i ugasis to se smatra za teske uslove voznje (motor se ne zagreje dovoljno sto itekako steti motoru i ulju) i svaki proizvodjac automobila preporucuje raniju zamenu ulja u gradskim uslovima voznje. I duga gradska voznja (stani-kreni) je opasna jer su temperaturni promene u motoru cesce nego na otvorenom putu, a i drugacije je opterecenje i uslovi pod kojima ulje radi. Pogledajte auspuh kako izgleda posle 500km pri samo gradskoj voznji (uglavnom je cadjav, odnosno crnkast). I pogledajte ga posle 500km otvorenog puta (svetlo siv, savrseno sagorevanje i rad motora). Obicno bi gradski interval zamene ulja bio na 5000km za bilo koje vozilo (koliko god da je savrseno).
Obrisan nepotreban citat.
[Ovu poruku je menjao cicika dana 21.06.2005. u 12:27 GMT+1]
[ Zandor @ 21.06.2005. 10:02 ] @
Znam po dvema stvarima:
1. imam digitalni termometar, jer mi je ubrzo nakon sto sam kupio auto crkao pokazivac na tabli, pa mi je bilo lakse da kupim drugi nego da skidam tablu.
2. Ranije mi je preko leta duvao ventilator i po deset minuta nakon sto ugasim motor, sto se vise ne dogadja.
[ zei @ 21.06.2005. 14:12 ] @
zapazanje je sledece:
manje ti se greje rashladna tecnost i samim tim se redje ukljucuje ventilator.
Ti si sipao aditiv za ulje a ne za rashladnu tecnost!!!
stvar je u sledecem:
U kvalitetnom ulju vec postoje svi aditivi u tacno odredjenoj proporciji da bi se obezbedio odgovarajuci rad motora. Dodavanjem jos nekog aditiva se moze samo narusiti (u vecini slucajeva) potreban odnos. Time se menjaju karakteristike ulja sto znaci moc hladjenja, podmazivanja, zadrzavanja na nekim mestima ...
Placas nesto sto si vec platio a jos uvek imas nov motor sa kojim ne treba da se igras ako hoces da potraje.
[ Zandor @ 21.06.2005. 14:46 ] @
Izvini molim te, a zbog cega mi se manje greje rashladna tecnost (zastavin antifriz i leti i zimi)?
[ zei @ 21.06.2005. 16:15 ] @
ono sto sam hteo da kazem je da si smanjio temperaturu rashladne tecnosti odnosno motora u nekim delovima (gde prolazi voda) ali ne mora da znaci da si poboljsao odvodjenje temerature sa delova koje podmazuje i hladi samo ulje.
dogadjalo se da ti aditivi dodatno sipani u motor zapuse kanale za podmazivanje.
ulje je sastavljeno od baze (sinteticke ili mineralane) i aditiva.
zasto nisu ovi aditivi vec u tom ulju?
[ Zandor @ 22.06.2005. 20:39 ] @
Da, imas pravo. I ja se ponekad budim u ledenom znoju, jer ne znam kolika je temperatura klackalica i semeringa na bregastoj.
Ali ipak, vise me brine to sto se svemir suzava i sto ce 2020 godine svaki treci mrmot na planeti patiti od svraba.
Ja sam brate zadovoljan. A ti ako ti se ne kupuje, nemoj da ga kupis. Hiljadu i po dinara na 100.000 kilometara, nije to cifra za zezanje...
[ zei @ 23.06.2005. 20:23 ] @
izvini ako sam te na bilo koji nacin uvredio. samo sam hteo da ti skrenem paznju na moguce lose posledice. uzivaj u voznji i srecno.
[ Zandor @ 23.06.2005. 22:43 ] @
Ne, nisi me uvredio, samo mislim da tema nije vredna toliko energije. Izneo sam cinjenice. Ko ima nesto da doda - samo napred.
[ B-64 @ 03.07.2007. 22:51 ] @
Cak i statisticki gledano mnogo vise ljudi je imalo dobrih iskustava sa modifikatorom nego losih.
[ bakara @ 03.07.2007. 22:59 ] @
Kako to mislis?
PS: nadam se da si ozbiljan
[ Stole_sto_ljubi_zene_gole @ 03.07.2007. 23:18 ] @
I ja bih voleo da cujem ko je radio statistiku.. A posebno bih voleo da cujem nekog ko je sipao modifikator pa posle toga otvarao motor ako ima takvih ovde.. verujem da su i on i majstor u tom trenutku dozeveli blagi slog :)
[ vladd @ 05.07.2007. 11:40 ] @
Ja sam koristio doticni modifikator. Sipao sam ga u staru bubu, koja je prethodno stajala vise godina, koju sam sradio, i posle nekoliko meseci, posto su napunili sluzbena kola, ostalo je malo i za moju mezimicu, alavost....
Doticni modifikator "radi", buba je imala izuzetno nizak ler, bolje receno, mogla je da radi i na 200 o/min, manje se grejao motor, nekako je zivahna bila, zimi je ionako dobro palila, ali mi se cinilo da se alnaser vise radovao.
Ruzan je kraj price, pothladjeni motor je zakovao. "Samoosiguravajuci" srafovi na velikoj pesnici su popustili, nisu bili na radnoj temperaturi, i donja polovina pesnice se odsrafila. Prvo je izgubljen pritisak ulja, i posle pola minuta je radilica zguzvala otkacenu klipnjacu. Desilo se u voznji, menjac je samo ispao iz brzine...
Drugom autu, koji je koristio modifikator, zamenjen je motor, ali nisam bas bio u toku, pa ne znam sta je pravi uzrok, znam samo da je popravka bila neisplatljiva.
Cinjenica je da vise necu sipati takve hemikalije, a slican efekat "veselog" motora, dobio sam promenom mineralnog ulja sintetikom. Bez vidljivog "pothladjivanja" motora.
Smatram da je modifikator koristan za specificne masine, kao sto su teske dizel masine u nekim ostrim, recimo sibirskim uslovima, pa kome treba... , mada ipak je za posebno izradjene motore, a to sto moze da se sipa i u "kucne" masine, na izdisaju, to je samo odlaganje neophodnih "akcija".
Poz.
[ vladd @ 05.07.2007. 11:44 ] @
Za nove tipove motora, visokofrikcione, ni u ludilu..
Poz.
[ Zandor @ 22.09.2007. 11:50 ] @
Malo kasno, ali evo...
Jugo Tempo 1.1, 1997. godiste koji sam spomenuo u jednom od prethodnih postova, a u koji sam sipao modifikator, prodao sam u prolece 2006. sa predjenih 186.000 kilometara. Modifikator sam mu sipao dva puta, na oko 20.000 (posle generalne) i na oko 120.000. Kupac je doveo mehanicara koji mu je izmerio kompresiju. Novac sam dobio oko pet minuta kasnije.
Nakon toga sam kupio Scorpio II 2.0 DOHC, sa 88.000 predjenih kilometara kome sam smesta promenio sva ulja i sipao modifikator u motor, menjac i diferencijal - opet po savetu majstora. Motor je osetno tisi i zivahniji, paljenje mu je lakse i kod mene je presao 27.000 bez ikakvih problema. Vozi se uglavnom na plin i sipam mu sinteticki Shell.
Ne kazem da je nemoguce da dodje do neprijatnosti, ali ja sam veoma zadovoljan odnosom novca i onoga sto se dobija. Osim toga, treba imati u vidu i da se u Srbiji cak i taj modifikator falsifikuje. Ja sam ga uvek kupovao direktno kod uvoznika, jer mi je jos prvi put kad sam ga uzimao naglaseno da ima mnogo prevara.
Pz.
[ vladd @ 22.09.2007. 18:17 ] @
Te "prednosti" si mogao da imas i sa sintetickim uljem..
Poz
[Ovu poruku je menjao vladd dana 22.09.2007. u 20:59 GMT+1]
[ Zandor @ 22.09.2007. 18:32 ] @
Prethodni vlasnik mog auta je tvrdio da je koristio iskljucivo sinteticki Valvoline i da auto oduvek radi sa sintetickim uljem. Ja sipam Shell Helix Ultra - takodje potpuno sinteticki. Kada sam sipao modifikator, razlika je bila primetna.
Pz.
[ bakara @ 22.09.2007. 19:05 ] @
Citat: Zandor:...razlika je bila primetna.
I ne brine te ta razlika?
[ zimzim @ 17.05.2010. 14:06 ] @
Kad smo remontirali mazdu stavili smo razvodnik sa krivim vretenom i skroz ra...ban nikki carb) e sad u tom stanju jos kad smo zavrsili remont posto je tesko radila otac jos sa hladnim motorom prejak gas 3000 obrtaja i tako redovno svaki dan.
I sada uzeo auto kod mene njemu dao ladu 110 stavio drugi razvodnik i accent carb nastelovao ga i radi super ali kad palim auto radi na 3 svecice a kad malo zagreje proradi i poslednja.
majstor kaze karika ili gumica.
Da vas pitam:
1. Ako je karika jel resenje onaj ruski univerzani modifikator (a i da nije karika moze li se on staviti na sveze remontovan motor)
2. Ako je gumica jel moze se nesto uraditi bez otvaranja.
[ zimzim @ 17.05.2010. 14:07 ] @
ah da 1982 mazda 929 HB, motor MA
[ sasa022 @ 17.05.2010. 15:11 ] @
Ne pomaze tu nista osim dobar majstor koji je voljan da popravlja to sto ste budzili...
[ vladd @ 17.05.2010. 20:46 ] @
U poslednjih nekoliko godina su sinteticka ulja usavrsena, i dostigla vrhunski kvalitet, a pride sa cenom prisli mineralnom ulju, tako da je ovaj aditiv potpuno nepotreban.
Uzgred, velike greske ne moze popraviti tecnost za podmazivanje.
Poz
[ zimzim @ 18.05.2010. 07:13 ] @
pa dobro sta je tu je, vozicu mazdu tako posto i tako sa tim imam problema samo u startu.
A inace do sad sam koristio liqui molly 10w-40 a posto imam dva auta kupicu LM 10w-40 MoS2.
kanta od 20 liatara 92 EUR.
Pozdrav i hvala
[ komosarz @ 18.05.2010. 16:09 ] @
Prije par godina bratov ford je trosio 1L ulja na 1000km,nakon sipanja univ.modifikatora i sipanja Modricinog Longlife ulja 20-60 potrosnja ulja se svela na 2dcl ...Pitanje je gdje naci originalan univ.modifikator,a stetnih posljedica nema pri upotrebi na starim i istrosenim motorima.
[ vladd @ 18.05.2010. 19:06 ] @
Modifikator smanjuje trenje i pothladjuje motor. Sto je dobro za pojam podmazivanja ali nije dobro za motor(osim u trenutku ostajanja motora bez ulja, kada se eventualno "spasava" motor.
Za motore sa vazdusnim hladjenjem je potencijalni izvor katastrofe.
U ostalim aplikacijama motora nije za preporuku. Sto se tice manje frikcije, identicne rezultate pravi i sinteticko ulje.
Sa trece strane, vruce tacke u motoru treba ukloniti, lose lezajeve, ili greske na klipovima, nego zabasuriti uzrok povecane potrosnje ulja.
Poz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|