[ pctel @ 11.12.2004. 14:10 ] @
| Molim korisnike koji se vise razumeju u auto tehniku da mi pomognu oko izbora polovnog automobila za potrebe firme. Auto ne bi bio koriscen za transport teske i kabaste robe, vec za povezivanje distibutivnih centara i traznsport sitnih i lakih komponenata, u najgorem slucaju do 2 17" monitora. Cena ne bi trebala da predje 3.000 EUR-a sa sve troskovima prenosa i registracije, a najvazniji kriterijum pri izboru treba da bude cena eksploatacije, mada je vazno da vozilo sto krace bude nefunkcionalno pri servisiranju (znaci da se redje kvari a brze popravlja). Od automobila se ocekuje da predje 100.000 km u naredne 2 godine, da ga voze razliciti vozaci sa razlicitim navikama voznje, medjugradska voznja 2/3, gradska 1/3. Ja sam za nemacki auto, kolega hvali francuski, ja sam za dizel, on za plin, aktuelne su i sve druge opcije... Sta predlazete? |
[ markom @ 11.12.2004. 14:26 ] @
Toyota Yaris...
Ne znam kakav je servis u Srbiji, ali su Toyote poprilično neuništivi automobili. Na Islandu su daleko najpopularniji Yarisi za potrebe slične tvojima...
Marko.
[ bags @ 11.12.2004. 15:10 ] @
Mislim da je nemoguce naci Yaris za 3000 €.
Tvojim kriterijumima bi odlicno odgovarao jedan (sto je moguce noviji ) golf 3.
[ Stefano @ 11.12.2004. 16:37 ] @
Ni Golf 3 ne moze da se nadje za 3000 eur,ne moze ispod 4000 eur.
Ako mozete da izdvojite 4000 eur,onda golf 3,a ako ne...samo izbegnite zastavu!
[ bukovski @ 11.12.2004. 17:33 ] @
za 3000 golf 2 neunistivi auto + veoma jeftini delovi i majstori na svakom cosku a golf 3 neces naci ispod 5000 bar ne upotrebljiv. idem svake nedelje u nisu na autopijac i veruj mi za te pare bice dobro ako nadjes i golfa 2 benzinca da nepricamo o dizelu oni vec 3500-4000
[ UroS @ 11.12.2004. 18:13 ] @
Citat: markom: Toyota Yaris...
Stoji sve to što si rekao, ali toyota spada u automobile koji relativno malo gube na ceni tokom prvih godina eksploatacije(baš zbog toga što su neuništivi). tako da yaris bez 9000€ kod nas teško može da se nađe.
[ ghost2k3 @ 11.12.2004. 18:39 ] @
Ma kakvi golfovi i tojote. Uzmi kadeta, karavana, za do dve hiljade. Ostalo
ulozi u njega, ako treba. I vozi ga sto godina. Ni za njega nisu skupi
delovi, a to je jedini auto koji je parirao golfu 2 u prodaji. Moze u njega
stati solidna kolicina robe. Malo trosi (ako uzmes 1300), a ako ti je i to
puno ugradis plin. Za te pare (2000) mislim da ne mozes naci bolji auto. A i
za 3000. To ti je neka suma za koju ne mozes uzeti valjat auto. Sve sto
valja je duplo skuplje (6000). Jedino ti se isplati uzeti nesto jeftinije, a
ni trunke jedne losije od auta koje ces naci za 3000. To ti je moje
misljenje, sto ne znaci da je dobro, ali ni da je lose.
[ Slobodan Miskovic @ 11.12.2004. 18:58 ] @
Uzmi nekog japanca. Evo ja imam NISSAN PRIMER-u, presao je 273000Km nije nista menjano, ide ko zmaj, 1600 kubika, trosi 8-10 litara. Imam ga 5 godina, inace je 91 godiste. Od delova je menjano: diskovi, auspuh i amortizeri; sto je normalno posle toliko predjenih kilometara. Mislim da bi se u tvojih 3000e uklopila neka toyota corola, nju sam imao pre nissan-a...isto zmaj od auta...
[ Trunks @ 11.12.2004. 20:05 ] @
Citat: bukovski: golf 2 neunistivi auto
fani :)
[ burner @ 12.12.2004. 15:08 ] @
Mazda 626 2.0i hatchback. Mene je model 1994. godište, sa svim potrebnim servisima (kaiševi, filtri & ulje, kočnice), novim gumama, porezom i registracijom izašao 2900€. Auto je prešao do sada 250000 km, i još ide kao metak :) Registracija košta 15.000 din. Potrošnja (bezolovni): 7l otvoren put, do 10l grad. Plinski uređaj sa ugradnjom i atestom košta 17.000 din.
[ Nikola_BGD @ 12.12.2004. 23:23 ] @
Niko ne spominje gde da servisiras te japance kad se ipak ponekad pokvare.
a s obzirom koliko su presli to ce da pocne sve cesce da se desava, nemoj da se zavaravate ljudi. Sve ima svoj vek trajanja a to sto su presli po 250000 bez veceg servisa (?) to ne znaci da ce precio jos 100000 vec da ce na red da dodju ti veci servisi. A kad dodju ne znam gde ce moci da se brzo i jeftino/kvalitetno poprave.
za okvirne cene automobila imate halo oglase, imaju i sajt lepo su slozeni automobili po ceni. Takodje u istim se moze videti koliko ima servisa za koja vozila a za delove nisam siguran al ima i toga ako se dobro secam.
Pa analizirajte to i podvucite crtu statistika je cudo.
I jos jednom jedini argument tih japanaca je da se DOSAD nisu kvarili.
poz
n
ps. sto bi nas narod rekao "svaki ciga svoga konja hvali "
[ Slobodan Miskovic @ 12.12.2004. 23:54 ] @
Citat: I jos jednom jedini argument tih japanaca je da se DOSAD nisu kvarili.
Da li je to mana? Mislim nisi rekao koji je argument za ostele automobile.... drug ima mazdu 323, 90 godiste presla je 430 000 Km....nista nije menjao osim filtera, diskova, amortizera i skoro je menjao auspuh...prvi put
[ pigeon @ 13.12.2004. 08:48 ] @
U svakom slucaju predlazem nekog japanca.
Obavezno pogledaj berzu polovnih automobila na www.autokrtica.com
Sigurno ces naci nesto...
[ DrJekyll @ 13.12.2004. 13:45 ] @
pa za taj novac ce ti se najvise isplatiti golf II ili kadett, kao sto neko rece japanci jesu OK, ali su vec presli preko 200000km a posto ces ti proci u medjuvremenu jos 100 hiljada spremi dosta para za delove i ruke...
mada moja preporuka je da, ako si u mogucnosti, uzmes bar neki auto od 5000€, jer mnogo je to km u dve godine za ovako stare automobile...
[ Nikola_BGD @ 13.12.2004. 18:04 ] @
Citat: Da li je to mana? Mislim nisi rekao koji je argument za ostele automobile....
argument se izvlaci iz gornjeg texta mog al evo da ga napisem za one koji ga ne vide. Prednost(pre svega nemackih ali i ostalih evropskih kojih kod nas ima mnogo)automobila je da kad se pokvare mozes da ih popravis mnogo lakse/brze jer su majstori upoznati sa kvarovima koje otklanjaju cesto jer ima dosta takvih automobila kod nas.( a to je ono sto je covek koji je pokrenuo temu upravo i trazio)
Delova ima gde hoces, naravno masovno "kopija" al niko ti ne garantuje da ces za japanca dobiti original deo kad budes nesto menjao.
I ponovo ti kilometri na tim japancima sto ih vi spominjete za te pare su suludo velike cifre i niko zdrav ne bi trebalo da tvrdi da ce taj auto da sljaka jos mnoogo km bez popravki.
Citat: drug ima mazdu 323, 90 godiste presla je 430 000 Km....nista nije menjao osim filtera, diskova, amortizera i skoro je menjao auspuh...prvi put
blago tvom drugu, kad bi to bilo bas tako svi bi svuda vozili samo mazde 323. Mozda je stvarno tako ko sto jeste al opet svaki ciga svoga konja hvali i stalno slusam po gradu likove koji tvrde kako imaju juga koji ne trosi preko 6l/100km u gradu kako imaju golfa dizela koji trosi 4l/100km u gradu i slicne price, nevezane samo za potrosnju al generalno za hvalisanje svog auta do granica naucne fantastike. Ocu reci da se ljudi po meni dele generalno na 2 grupe : one koji hvale svoj auto i dizu ga u nebo bez obzira kakvog je on stvarno kvaliteta(vecina) i na one druge kojima auto sluzi za od tacke A do tacke B i koji nisu iskompleksirani time da njihov mora da bude bolji od komsijinog.
Svako ima svoje predrasude, ja nekako ne volim opel (i nisam jurio opel da kupim)pa sam lipak letos pazario corsu B i bio s njom extra zadovoljan u svakom pogledu dok je nisam slupao. Imala je 1400 kubika i nije me blam da kazem da je trosila i do 8.5l po gradu. (motor je presao 70000 i u super je stanju bio)Odgovorno tvrdim da ima gomila ljudi koji za isti auto tvrde da im trosi 6. Srpska posla.
kad smo vec kod sudara, to je stvar koju ne moras ti da izazoves tako da ne smes da je iskljucis iz liste dogadjaja koji mogu da ti se dese narocito kad puno vozis godisnje. Generalno ces mnogo lakse/jeftinije naci delove za evropska auta jer ih vise ima po srbiji i samim tim vise i po otpadima za razliku od japanaca za koje ne kazem da nema delova vec da se sigurno izgubi vise love/vremena da odradis istu popravku.
btw ima strica u inostranstvu vozi mazdu 626/91god presla oko 250000.pre oko godinu dana se vracao kuci iz Srbije i na 30km od kuce mu pukle obe poluosovine na sred autoputa.Popravka ga je kostala vise nego sto je mogao da dobije za auto u toj zemlji.(takav im je zakon samo stranac moze da kupi auto od stranca kod njih).Covek auto redovno vozi u servise i sve regularno servisira pa eto ipak mu se desilo dakle cak je auto i bio dobro odrzavan pa opet kvar.
Eto prica moze da se vrti u nedogled iznoseci cinjenice koje je tesko u praksi proveriti tako da ne vidim poentu.
poz
n
ps. mozda bi neki audi80 bio ok za te pare ili malo preko toga ima ih dosta a pokazali su se jako kvalitetnim, narocito limarija koja je domaci zadatak vecini automobila iz te generacije. Motori su se takodje ok pokazali koliko ja znam. Jedino nisam bas 100% siguran da li se uklapaju sasvim u gore pomenutu cifru.
p.p.s izvinjavam se zbog dugackog posta :)
[ vladamob @ 13.12.2004. 18:41 ] @
Opel omega 2.0i + gas..,..udobnan,jak ....na otvorenom 9 lit gasa u gradu 11.5litara....delovi nisu skupi a i nema potrebe trckarati kod majstora....
Nek jos neko kaze ako je ima.....
[ slavkoni @ 14.05.2007. 19:30 ] @
Dragi prijatelju,
čini mi se da si postavio mnogo zahteva za tako malo novaca. Međutim ne očajavaj. I za to postoji rešenje. Odmah da ti kažem, naravno iz ličnog iskustva, beži što dalje od "francuza". U suštini idu ali kad krenu da se kvare nadrljao si. Em nema delova , em su preskupi.
Kao odgovor na drugo pitanje, plin ili dizel, takođe iz ličnog iskustva ti toplo preporučujem benzinca sa ugrađenim plinskim uređajem ili bez njega pa da ga sam ugradiš.Zašto ? Uzmi olovku i papir , računica je vrlo prosta , a sem toga auta koja idu na plin produžavaju svoj radni vek (motora) i do 100.000 km.
[Ovu poruku je menjao bakara dana 14.05.2007. u 21:40 GMT+1]
[ StORM48 @ 14.05.2007. 21:24 ] @
@slavkoni
Verujem da je čekao čitave tri godine na Tvoj odgovor...
Pozdrav
[ HoT_Steppa @ 15.05.2007. 07:04 ] @
ex, pctel je sa znanjem sa ove teme otvorio firmu i uspesno poceo da se bavi uvozom polovnih automobila ;)
[ zepp @ 15.09.2007. 20:01 ] @
Evo ja bih se ubacio na ovu temu da ne otvaram dodatni topik.
Zanima me koji bi bio pametan izbor za auto, oko 3000-max 3500 .
Pozeljno je da ima 4 vrata, potreban mi je za gradsku voznju.
U neki uzi izbor su mi ulazile mazde 626( mnogo volim taj auto, mislim na modele `93 i mladje ) i golf 2 dizelasi ( imam savet da ne uzimam turbo, jer se turbine kvare ). Naravo svaki savet je dobrodosao.
[ hakinen @ 15.09.2007. 21:03 ] @
U sustini kad bi kupovao mali gradski auto uzeo bi staru pandu od talijanske poste! Sa sredjivanjem i na tvoje ime izadje tu oko 2,5 ili 3k eura( god izmedju 2001-2003, euro 3 motor ima), al imas mali dobar auto koji malo trosi a opet ima snagu i da potera, ima tema na forumu o njoj samo je treba naci!
Jes da je malo ruzna al nije sve u estetici, mada opet stavis alu felne ispoliras i ima da izgleda ko zmaj :D
Za te pare mozes da kupis ili neku mladju zastavu( mada mozes da kupis i novog keca on je negde oko 4000, al mislim da je on los izbor) ili neki strani auto 10-15 godina star pa ti vidi!
[ HoT_Steppa @ 15.09.2007. 22:03 ] @
Punto I
[ Zoran TV @ 15.09.2007. 22:20 ] @
Jedino francuzi mogu stvarno da predju tu kilometrazu. Nepoznavanje kod nasih ljudi izaziva strah od "skupog i komplikovanog odrzavanja". Trap im je slaba tacka (cena udobnosti) i na to obrati paznju kad kupujes. Motori Peugeot, Citroen (1.9 d) prelaze 3 x vise od hvaljenog Golfa (1.6 d). Nemci imaju dobra kola; Mercedes i Audi, ali VW je daleko ispod njih.
Za 3.000 Eur. potrazi BX 1.9 d . I ne plasi se hidraulike, Citroen ima dugu tradiciju ( Ajkula za malo mladje ) i svako ko je vozio auto sa hidraulikom tesko se nje odrice.
[ zepp @ 15.09.2007. 22:27 ] @
O Pandi sam razmisljao, jeste da je ruzan auto, ali trenutnog Yuga ne moze da zaxxbe. Jedino sto za te pare taj model daje samo 3 vrata.
Punto je auto koji bih definitivno kupio, ali me preprodavci preteknu kod svakog oglasenog na netu/novinama vec duze vreme.
Ja sam vozio, i bio vozen u Citroenu BX, 91-92 godiste, i nisam odusevljen.
Mnogo je glomazan auto, mnogo trosi, jedino sto je jako udoban, mnogo udobniji od ponudjenih modela za tu cenu.
Popravka hidraulike je paprena, i malo ljudi je radi, tako da ako te izda na duzem putu, puci ces barem 200e.
A pritom kada jednom odu bombice ( ili kako vec ), zezace stalno, jer nema krstenog majstora koji ce to lepo zameniti.
Nisam znao da dolaze u dizel varijanti.
[ Zoran TV @ 15.09.2007. 22:43 ] @
To je samo jedan najboljih dizel motor na svetu 1905 ccm koji trosi oko 6l na 100 km. Proizveden je u vise miliona primeraka i koriste ga za desetak automobila. Prosecno prelazi po 500.000 km. Sto se famoznih bombi tice vrlo su proste za odrzavanje, odnosno proveru. Nisam cuo nikada da je neko zbog njih ostao na putu. Ako neko ima drugacije informacije, MOLIM VAS obavestite me da ne umrem u neznanju!
I na kraju glomazan jeste i ruzan ne sporim, ali zar nije trazeno TRANSPORTNO vozilo za malu lovu?
[ zepp @ 15.09.2007. 22:53 ] @
Prijatelj ima benzinca, ugradjen plin, trosi cca oko 15l, mozda litar manje.
Bila mu otisla hidraulika na putu za more, spustio se auto skroz, morao da plati 150e, a pritom je sa tako skrsenim autom presao jedno 100tinak km, jer nijedan majstor nije hteo da takne hidrauliku.
Ja sam se bio nadovezao na temu, meni nije potreban za transport, sto se toga tice, auto zaista ispunjava sve uslove.
[ Zoran TV @ 15.09.2007. 23:53 ] @
Pazi presao jos 100 km iako je imao kvar!!! Sta vise traziti od auta? Neka navede neko bilo koji automobil na svetu koji ima ozbiljan kvar na trapu, a moze 100 km da predje?
A i to mu se ne bi desilo da je samo uradio prostu kontrolu pritiska u bombama pre puta. To vec govori o vlasniku. Svaki duzi put zahteva temeljnu proveru stanja vozila. Odlazak kod servisera je isto sto i redovan odlazak kod zubara. Sad sto je vecina navikla da tamo ide samo kad ih zaboli zub i kada kola stanu...
[ kuntalo @ 17.09.2007. 08:54 ] @
[ mixkima @ 08.12.2009. 14:08 ] @
kadett 1.3 karavan ili limuzina (ja ga imam vec 12 godina) motor neunishtiv (samo redovno menjash ulje), limarija slaba (ali sa njim necesh na svadbu...), preshao sigurno preko 200k......
[ Lavlja_Jazbina @ 22.05.2014. 15:10 ] @
Stara tema ali nesreca koja je zadesila srbiju pored licnih stvari zadesila je i ljubimca na 4 tocka.
Dosta placeva za prodaju je potopljeno kao i privatnih automobila sto ce povecati ponudu polovnjaka ne iz razloga kupovine
novog auta nego ce se stari silom prilike otudjiti prevremeno.Tu je sada pitanje kolika je steta automobila i kako se moze
voda koja je prodrla kroz usisnu granu,kao i auspuh izbaciti iz vozila.Tu je i elektronika kao jedan od delova kvarljive robe.
Sve u svemu,rizik koji je i do sada bio kupovinom polovnjaka se sada udvostrucio.
[ pajapop @ 22.05.2014. 16:19 ] @
To ce sad biti veliki problem...Svi ti automobili su uglavnom za bacanje u staro gvozdje i reciklazu. Svakom treba dubinsko pranje i dezinfekcija, ogoljivanje karoserije i pranje do najsitnijih i najudaljenijih delova, rasklapanje motora i zamene celokupnog ulja rashladne tecnosti i pranjer rezervoara i cele instalacije. O elektronici i da ne govorim, korozija, oksidacija, ...ma nemoguc posao...E sad..neko moze za par stotina evra da kupi nesto, da ga "kao sredi", preregistruje i preproda za dobre pare, a novi kupac i da ne zna da je auto sa tog prostora. U stvari...evo bas gledam moju novu saobracajnu dozvolu, mislim da tu nije predvidjeno da postoji i stara oznaka registrecije kao na starim dozvolama??? Naredniih godina bolje izbegavati kupovinu automobila od nepoznatih lica!!!
[ Java Beograd @ 22.05.2014. 19:58 ] @
Od potopljenog vozila do vozila kojem motor radi a unutrašnjost je čista i ne smrdi - dugačak je put. Zahteva puno majstora i mnogo rada. Ja lično mislim da je to potpuno neisplativo za uvežene polovnjake.
[ Drivee @ 01.07.2014. 05:22 ] @
Sta se sikirate. Sve ce se to prodati Srbima. Bice, nije bio duboko u vodi.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|