[ ojster @ 05.01.2005. 20:44 ] @
Ljudi ste videli Molinu u novoj MB pivo reklami. Ovi nisu normalni, gde njega nadjose? Sta mu znaci ono kad kaze: "Nema ceka Lazo"???
[ Nabukodonosor @ 05.01.2005. 20:49 ] @
Nije Molina nego Kolina. A valjda nece vise da ceka ili tako nesto. Nisam dobro ni cuo.
[ Nabukodonosor @ 05.01.2005. 20:58 ] @
Ups greska, htedoh napisati Volina :D. Vidis nije mi jasno sta oce da kaze, ni ja nisam dobro cuo, dal chika Lazo, cheka Lazo... *ebem li ga, zato i pitam :)
[ djordje @ 05.01.2005. 21:01 ] @
Koliko li kosta da sudija Molina kaze par reci i da se jos nasmeje?
[ Deluxer330 @ 05.01.2005. 21:04 ] @
ta reklama kosta mnogo desetina hiljada eura.
[ burex @ 05.01.2005. 21:08 ] @
Lik je napisao jednu knjigu ("Moja pravila igre", valjda se tako zove), a izdavac u Srbiji je Samizdat B92 (bila je i reklama za ovu knjigu na B92). Pa, ajd ako je vec ovde, sto ne zaradi i dzeparac?
[ crews_adder @ 05.01.2005. 21:26 ] @
Nece da ga ceka da ode po pivo, a nece ni Rodice (citaj Radomana Bozovica) da ceka za kintu.
Sama reklama - em "jeftina", em prosta, em stupidna, em amaterska.
A Kolina izgleda da nije imao ni 10 min. da nauci text. Tako zvuci... K'o da se covek pita "Nema ceka Lazo???" ( ili po 'talijanski: "Je l' 'vako dobro?" ) I sve se pozuruje, pos'o ne sme da ceka...

-------
Ziveo WEIFERT!!! A moze i LAV!
[ commissar @ 05.01.2005. 21:38 ] @
Citat:
Deluxer330: ta reklama kosta mnogo desetina hiljada eura.


Bar da je proizvod vredan takvog reklamiranja ......
[ blaza @ 05.01.2005. 21:39 ] @
Neko mi rece da Rodic prodaje pivaru.
Takodje sam nacuo o novom zakonu, koji je u 'obradi', po kome ce izmedju ostalog biti zabranjeno reklamiranje alkohola na TV( verovatno u odredjenim vremenskim intervalima u toku dana).
[ Goran Aničić @ 05.01.2005. 22:28 ] @
Citat:
blaza:
Takodje sam nacuo o novom zakonu, koji je u 'obradi', po kome ce izmedju ostalog biti zabranjeno reklamiranje alkohola na TV( verovatno u odredjenim vremenskim intervalima u toku dana).


ES: Predlog Zakona o oglašavanju
[ momsab @ 05.01.2005. 22:29 ] @
već je zabranjeno reklamiranje konzumacije alkoholnih pića

s druge strane, zakon ne tvrdi da je pivo alkoholno piće (iako ima alkohola u sebi)

da li je u međuvremenu promenjen status piva, ne znam jer me ne zanima (punoletan sam uveliko)
[ Nabukodonosor @ 05.01.2005. 23:30 ] @
@Gost
Ma da, sad sam slusao. Pocinje utakmica a Lazo nema piva, a ovaj mu kaze da nece da ga ceka da nabavi pivo, vec ce bez njega da pocne utakmica. Dobra je reklama, u odnosu na ovo djubre tipa: "Kada dobijem, ja ovo zalepim na picu i uopste mi krv ne curi sa strane." Ko ne zna, Jup ulozci!
[ sadux @ 05.01.2005. 23:47 ] @
Koliko znam Kolina je dobio za to sto je odglumio 220 000 eura!
[ SBSL @ 06.01.2005. 00:10 ] @
ma nije to tacno..
[ Mishkin @ 06.01.2005. 00:59 ] @
reklama je ocaj. bolje da je kolina rek'o samo svetsko a nase i zapalio!!!
[ SBSL @ 06.01.2005. 01:04 ] @
Ma nije bas losa.. Meni je sasvim OK.. Ali o ukusima se ne raspravlja ! jedino ako nema nekih marketinskih kriticara na [es]-u ??

PoZDrav
[ MaRaToNcI @ 06.01.2005. 01:07 ] @
cifra je tacna-ali za celu reklamu:)
[ Deda_Mraz @ 06.01.2005. 01:21 ] @
Reklama je bezveze,s amo zbog toga što niko ne kapira šta je Kolina sročio za 2 sekunde :)
[ Stefano @ 06.01.2005. 01:30 ] @
Ma dajte bre ljudi,sta losa reklama.Reklama je cool,jeste da su mogli da smisle i pametniji tekst,ali u svakom slucaju pun pogodak za dovodjenje licnosti koja je poznata i u svetu.Bilo bi idealno da sledeca osoba u reklami bude neko tipa Bechkama ili Sevcenka...
[ Fuzz @ 06.01.2005. 02:35 ] @
Da,da,ili Jordana ili Ghandija...
[ commissar @ 06.01.2005. 03:16 ] @
E kad bi se u nekoj od sledecih reklama pojavila Tabatha Cash , mislim da bih morao da pocnem da pijem samo MB pivo ;)
[ abishai @ 06.01.2005. 03:53 ] @
@commissar

Slazem se :))
[ lukovo @ 06.01.2005. 06:10 ] @
Time što sad vi (odnosno mi) raspravljamo o ovome, potvrđujemo da je reklama uspela. Cilj svake reklame je da bude upamćena, a ova svakako jeste.
[ bokini @ 06.01.2005. 09:37 ] @
fora je bas u tome "nema ceka Lazo".

Svi oko mene pominju tu rec, a vidim i vama nije nesto jasno pa ste i otvorili topic

Dakle, uspela reklama

Ali, reklama moze da se napravi da uspe a u isto vreme da bude zabavna i zanimljiva. Nasi znaju fore koje pale na svest i podsvest gledaoca i samo ih guraju, bez obzira na to kako ce reklama da izgleda.

Ja sam siguran da ce za koju deceniju (mozda i pre) da na tv-u (radiu) puste neki iritirajuci ton odredjene frekvencije i ti ces fino da ustanes i odes do prodavnice Evo pogledajte danasnje pesme i reklame. Nije vise bitan sam kvalitet pesme , vec koliko brzo ce pesma da "udje" u usi slusaoca
[ BIG FOOT @ 06.01.2005. 09:58 ] @
Mocan je Kolina ali je MB mocniji :)))))
[ m4rk0 @ 06.01.2005. 11:36 ] @
Koliko to cudno zvucalo, nije bitno da li ce neko drzati besedu na reklami ili ce reci dve reci i pobeci..bitan je efekat reklame....da vam reci te reklame, koliko god cudno zvucale, se zadrze u glavi. Kolina jeste tekao 6 reci, ali sama njegova pojava je dovoljna za uspesnost reklame. Jer kada ljudi vide poznatu licnost kako reklamira odredjen proizvod to im je dovoljno da steknu sliku o moci te firme jer nece svaka firma imati da daje stotine hiljada evra za jednominutne reklame. Ali ne mogu da gresim dusu za dobar marketing je potrebna i originalnost tako da su se e po tom pitanju mogli malo vis potruditi.
[ dalibord5 @ 06.01.2005. 12:19 ] @
Radi se PIVU!!!Svaka reklama bibila dobra kada je proizvod popularan.Inace svidja mi se trka reklamiranja,konacno i mi mozemo da gledamo duhovite i inteligentnije domace reklame.
Malo me nervira onaj izravni Kolinin pogled u kameru na kraju spota.Izgleda izvestaceno...
[ crews_adder @ 06.01.2005. 12:39 ] @
Pa o tome ja i pricam, o neprofesionalnosti izrade same reklame. Jer dati 220000€ za reklamu koja ce TAKO da izgleda... Pa i PAPA Vojtila bi bio jeftiniji, a i Alan Sirer bi bio bolje resenje za bar iste pare, zar ne? Ovako...
Svaka cast Srdjanu Saperu ("A od kuma - ..."), on covek prosto zna pos'o.
[ MaRaToNcI @ 06.01.2005. 12:48 ] @
odbi odmah pola na pranje:) inace ima reklama i od 400 000 pa do milionce

primera radi glupava reklama za grand, kad dragan i milena plesu u skupstini-150 000

-filmska kamera na dan-1500 ( nekoliko dana)
-rezija
-scenario
-glumci
-....

sta mislis koliko je kostala reklama za pils na onom ostrvu:)
[ flylord @ 06.01.2005. 12:49 ] @
To sto je reklama dobra i pamtljiva ne znaci da je uspesna. Ja, na primer, sam prvi prvi put video i cuo za tog celavca sad u reklami, a MB pivo i dalje nemam nameru da pijem iako sam i ja zapamtio reklamu.
[ Mobtel @ 06.01.2005. 12:59 ] @
E ljudi a ja sam cuo da ce u toj reklami da se pojavi CECA ali nje nema?
jel zna neko sto bre?
[ m4rk0 @ 06.01.2005. 13:09 ] @
Citat:
flylord: To sto je reklama dobra i pamtljiva ne znaci da je uspesna.

U pravu si..ne mora da znaci..
Citat:
Ja, na primer, sam prvi prvi put video i cuo za tog celavca sad u reklami, a MB pivo i dalje nemam nameru da pijem iako sam i ja zapamtio reklamu.

Problem je sto 90 % ljudi (slobodna procena ) koji konzumiraju MB pivo, znaju ko je Kolina i kada vide da je uprava MB-a za marketing i takvog celebrites-a uspela da ubaci u svoju reklamu, imaju jos vise razloga da konzumiraju MB.
A bas zato sto ne znas ko je taj "celavac" je jedan od razloga sto ta reklama nije ostavila na tebe utisak i tvoje pivske porive okrenula MB pivu.
[ SBSL @ 06.01.2005. 13:30 ] @
Citat:
cifra je tacna-ali za celu reklamu


Tako da..
[ Corey @ 06.01.2005. 14:13 ] @
Citat:
m4rk0: Problem je sto 90 % ljudi (slobodna procena ) koji konzumiraju MB pivo, znaju ko je Kolina i kada vide da je uprava MB-a za marketing i takvog celebrites-a uspela da ubaci u svoju reklamu, imaju jos vise razloga da konzumiraju MB.
A bas zato sto ne znas ko je taj "celavac" je jedan od razloga sto ta reklama nije ostavila na tebe utisak i tvoje pivske porive okrenula MB pivu.
Nece mene nikakav celebrity nagovoriti da predjem sa Niksickog na MB.
[ reiser @ 06.01.2005. 14:54 ] @
Citat:
Mobtel: E ljudi a ja sam cuo da ce u toj reklami da se pojavi CECA ali nje nema?
jel zna neko sto bre?


Ona je izgleda ona konobarica koja se pojavljuje u jednom kadru veoma kratko, svega sekundu-dve.
[ nitroy2kwor @ 06.01.2005. 16:38 ] @
a joj nemogu da verujem pazi ja koji ne podnosim fudbal odma sam skontao o cemu je rec ovaj k**** kao kolina nece pocne utakmicu dok ovaj neme pivo i kao odlazi do komsije nabavlja pivo uzima gutljaj i kolina kao e ok sada moze da pocne utakmica posto je laza drmno gutljaj tj nece poceti utakmica dok ovaj necirkne i kao klade se u kamion piva i kolina dolazi e de si cika lazo :) tj nema cika lazo nema kao nema piva nema utakmice uff: ) sva sreca pa sam gledao jedno 10000k reklama ako ne i vise :) i ovo je stvanro jedna od boljih nasih reklama...
[ Nabukodonosor @ 06.01.2005. 16:59 ] @
Pa nisi u pravu. Ne kaze "nema cika Lazo", vec "nema ceka Lazo" sto u prevodu znaci da nece da ga ceka. Reklama je super, ali je vadi Lazo. Da je neko drugi, mislim da ne bi bila tako dobra.
A sto se Cece tice, ona kao fora nosi gajbe. Drugar mi je pricao, on je gledao. Ja nisam.
[ blaza @ 06.01.2005. 17:19 ] @
Citat:
Spot počinje tako što Laza sedi s dva ortaka. Oni ga pitaju: Jesi li gledao utakmicu?

- Laza im kaže: Šta gled'o. I počinje njegova priča. Laza sedi ispred televizora. Počinje utakmica na ekranu. Na centru stadiona stoji Kolina i čeka da zvizne u pištaljku kako bi utakmica počela. Laza tad kaže: Stani Kolina nema MB piva. Kolina mu odgovara s centra: Nema cekaj, Lazo. U tom trenutku čuje se zvonce u Lazinom stanu. On ustaje, otvara vrata.

Ispred stoji Ceca s kartonom MB piva. Laza uzima pivo, zatvara vrata, seda opet ispred televizora i kaže: Sad može. Cepaj, Kolina! U sledećoj sceni on opet sedi sa ortacima, koji mu ne veruju u priču. Laza im predlaže da se opklade u karton MB piva. Klade se, i tada u klub ulazi Kolina seda za njihov sto i kaže opet: Nema cekaj, daj MB pivo.

http://arhiva.glas-javnosti.co...4/12/23/srpski/R04122201.shtml
[ adelante @ 06.01.2005. 17:53 ] @
reklama uspela :) pogledajte koliko se prica o jednoj reklami,pa zar to i nije cilj u reklamama da bude primecena i da ne izlazi iz mozga
a sad kakav je kvalitet
to je manje bitno :(
malo ima bas onih dobrih reklama koje vise nasmeju sve je danas ocaj kod nas
"ovaj prasak je odlican,nije ni cudo sto perem toliko vesha"
[ Nabukodonosor @ 06.01.2005. 19:17 ] @
Ali mi ovde ne pricamo o psiholoskom efektu pomenute reklame na nas, vec na kvalitet izrade iste, zar ne?
[ crews_adder @ 06.01.2005. 20:11 ] @
I ja mislim da je akcenat na "kvalitetu" izrade.
Svaka reklama koja se toliko mnogo puta dnevno izvrti mora da ima efekta. Na kraju krajeva, i najlosija reklama toliko puta emitovana u odredjenom trenutku pocinje da izaziva mucninu kod gledalaca - sto znaci da "ima efekta".
[ bukovski @ 06.01.2005. 20:14 ] @
eh ni goreg piva ni vise para ulozenih u kampanju

sta ces kad u srbiji mozes i g...na da prodas ako dobro izreklamiras
[ aantsas @ 06.01.2005. 21:29 ] @
Nema ceka Lazo...
samo cash!
[ m4rk0 @ 06.01.2005. 21:37 ] @
Citat:
bukovski: eh ni goreg piva ....

Hm...ukusi su razliciti...meni je ono odlicno...ali da ne idem u offtopic.
[ sstanko78 @ 07.01.2005. 16:29 ] @
Prosto receno:
Bezvezna reklama, totalan promasaj...
[ desperado @ 07.01.2005. 17:34 ] @
Nema Ce-Ka Lazo,
po meni je hteo da kaze nema Center Kick-a pre nego sto donese ladno pivo. Ja mislim da su to hteli da kazu a ovaj mu na kraju kaze [C]epaj [K]olina.

Reklama, svidelo se to vama ili ne, je uspela jer vidite koliko je samo postova i poseta imala na ES-u, sta mislite koliko jos ljudi raspravlja o tome sta kaze?....

Kazu: I losa reklama je dobra reklama, ili drugim recima, nema lose reklame...

To znam jer se bavim time, a dal je reklama dobra ili nije (realno) o ukusima se ne treba raspravljati.


POZ...
[ Buum @ 07.01.2005. 17:36 ] @
Ideja po kojoj je rađena reklama je očajno glupa. Sa tolikim budžetom i Kolinom u glavnoj ulozi moglo je to mnooogo bolje.
[ dalibord5 @ 07.01.2005. 17:46 ] @
Eh sad da li je reklama dobra ili losa?Ne znam kako se vama cini ali meni je jasno jedno:Mnogo je postova ovde na temu ove reklame ali je to ,valjda,jer ima puno ljubitelja piva:)
Ne zato sto je reklama dobra ili losa vec sto je svaki obozavalac vopsa ujedno i najveci kriticar svega postojeceg!!!
[ crews_adder @ 07.01.2005. 23:47 ] @
Citat:
desperado: Nema Ce-Ka Lazo,
po meni je hteo da kaze nema Center Kick-a pre nego sto donese ladno pivo. Ja mislim da su to hteli da kazu a ovaj mu na kraju kaze [C]epaj [K]olina.

POZ...

Da, da, sigurno su bas to imali na umu, kao i Centralni Komitet... No(n)sense
[ Nabukodonosor @ 08.01.2005. 00:56 ] @
hehe...e ako si mu rek'o!
[ Sunjalo @ 15.01.2005. 16:53 ] @
Gde moze da se nadje reklama na netu da se skine ?
[ Miroslav Ranković @ 15.01.2005. 23:35 ] @
Znaci... Rekla*a, kao i nije losa...

A to pivo je toliko odvratno, da ne *ogu ni i*e da *u spo*ene*!!! Prestao sa* i ta dva slova da koristi*. *oracu iz i*ena da ih (tj, ga) iz*aci*!!!

UZAS!
[ draganbg82 @ 19.01.2005. 19:40 ] @
Ej ljudi, videste li ovu novu reklamu, ali ovaj put sa Cecom. E sada je prevrsilo svaku meru...
[ SpellCaster @ 20.01.2005. 13:53 ] @
U novoj reklami opet laza lozi masu kako mu je ceca donosila pivo ili tako nesto, i posto mu naravno ne veruju klade se u karton (ili kamion sta li je vec) MB piva. U taj cas ulazi Ceca i kaze dokle cu ja da cekam ili tako nesto.

Ne vidim nista lose u vezi reklama (DA ja znam ko je Kolina i DA ja pijem MB koji mislim da je najbolji ali to je druga prica) - celebrity-si, iznenadjenje prvi put kad gledas, CECA, pomalo smeka, kvalitetan snimak (samo uporedite sa reklamom za ACE gde ona vestica (neka je neko spali molim vas) sa naocarima govori kako je on dobar i ne oslabljuje tkaninu...) i blizu je prosecnom gledaocu (lovacke price u kafani i opklade) za razliku od reklama za deterdzent, uloske i slcne zenske reklame koje su stupidne do bola. Jedino onaj Kolinin pogled deluje bas izvestaceno i pomalo tupavo, ali daleko da je reklama odvratna.

Na kraju uporedi sa konkurentskim reklamama:
LAV - ok reklama
Weifert - ok reklama
MB - ok reklama+ (plusic zbog za klasu poznatijih celebrity-sa)
Jelen ili koje li je vec sa ostrvom i sa onim sistemom prenosa piva vodom - so 90's, ali barem vidis da su ljudi ulozili u reklamu pa ti se intelekt ne oseca bas tako uvredjenim, ali like i said - so 90's i VRLO neoriginalno
...
Ulosci - da nema komada povracao bi svaki put kada vidim tako NEUVERLJIVU i IDIOTSKU REKLAMU, trebalo bi da uzmu one ribe iz domacih pornica - mnogo su uverljivije (mada, ruku na srce ja bi se valjao da treba da citam tako idiotski tekst). A ona kada su rekli da od sada prave higijenski ciste uloske sa nekim slojem ili sta li je vec bilo prva pomisao - a sta, do sada niste? FUUJ!

Deterdzenti - UZAS!!!! (samo da prosvrljam po disku pa cu vam prepricati jednu dobru reklamu za deterdzent)

Sredstva za pranje sudja - JOS GORE....

Ako se neko seti jos jedne kategorije neka javi (ima jos samo reklame programa na toj stanici i Politicki Marketing i to je sve) .


Najgore od svega je sto ne samo da vecina drugih reklama (ne pivskih i ne uloskih) recikliraju strane reklame, ne samo da pri tom recikliraju LOSE I NEUBEDLJIVE strane reklame, nego jos i nabiju nase idotske glumce da presnime glas - katastrofa.... A jos tuznije - ljudi zbog tih reklama ipak kupuju neke stvari dok na normalne ne obracaju paznju - valda su navikli da se prema njima postupa kao prema smecu....
[ Wega @ 20.01.2005. 17:06 ] @
Po meni reklama za mb je dobro zamisljena ali nije dobro "slozena". Verovatno je u pitanju trajanje reklame, vaznije je naglasiti MB nego sama prica..steta.

Mogle je to sve da se uradi "opustenije"


poz
[ fanfon @ 20.01.2005. 18:28 ] @
A i Kolina nije bio bas uverljiv sa onim "Nema ceka Lazo". "Daj MB pivo" je dobro izgovorio ali prvi deo je mogao bolje za pare koje je dobio. Pa valjda su ceo dan snimali reklamu koliko sam cuo. Dve recenice sa akcentom bi naucio i na busmanskom za ceo dan...
[ misko2004 @ 20.01.2005. 18:33 ] @
Reklama je glupa kao i ostale "pivske" reklame.
A pogotovo me iznervira kad Kolina pogleda u kameru kad kaze svoj tekst...
Uzas
[ bukovski @ 20.01.2005. 18:37 ] @
napisacu jos jednom posto je moj post od pre par dana obrisan

"ni goreg piva ni vise para potroseno na njegovo reklamiranje "
[ Bojan Basic @ 20.01.2005. 18:53 ] @
Citat:
fanfon:
A i Kolina nije bio bas uverljiv sa onim "Nema ceka Lazo". "Daj MB pivo" je dobro izgovorio ali prvi deo je mogao bolje za pare koje je dobio. Pa valjda su ceo dan snimali reklamu koliko sam cuo. Dve recenice sa akcentom bi naucio i na busmanskom za ceo dan...

Koja je fora da se Italijan koji ne zna srpski kad glumi sebe pravi da zna srpski?
[ fanfon @ 21.01.2005. 22:55 ] @
Nisam mislio na tu uverljivost. Fazon i jeste da on to kaze onako kako Italijani pricaju srpski(kao ona sa Mihajlovicem). Mislio sam na to kako je otegao slog po slog onog sto je rekao. A i mogli su mu dati nesto da izgovori kad je usao na vrata. Ono je malo glupo kad ulazi, pogleda okolo, osmehne se i ode do Laze.
[ Marko_L @ 22.01.2005. 20:31 ] @
Reklama je odlična, i urađena je po svetskim standardima.Ima sve što jedna reklama treba da ima, svetski poznatu ličnost, zanimljiva je i što je najvažnije ima efekta.Vidim da ima dosta ljudi kojima štošta smeta u ovoj reklami.Ok, koja je po vama onda bolja ? Možda ona glupost za Ferry sa stanovnicima Viljariba i Viljabaha :) ili pak one iz onih TV ili TOP SHOP-ova kada namerno bacakaju plačinke pored tignja uz rečenicu "Vi ih okrećete, a one padnu, vi ih okrećete, a one padnu...", a o onima za uloške i razne deterdžente i da ne pričam...Mislim da je ova reklama, pored reklama za LAV pivo, u samom vrhu domaćeg marketinga.
[ fumaremigel @ 23.01.2005. 04:55 ] @
Citat:

flylord
To sto je reklama dobra i pamtljiva ne znaci da je uspesna. Ja, na primer, sam prvi prvi put video i cuo za tog celavca sad u reklami, a MB pivo i dalje nemam nameru da pijem iako sam i ja zapamtio reklamu


Gospodine flylord, zaboravili ste da pomenete da ste zakleti antialkoholicar, mislim da i to ima veze... A?
[ maj1991 @ 23.01.2005. 14:49 ] @
@Marko_L
Hahaha "Vi ih okrecete ali one padnu"
Uzas.
[ ton_majstor @ 23.01.2005. 15:08 ] @
Svojevremeno sam sa Lazom (Ristovskim) pricao o sledecim, tj. narednim reklamama za MB pivo... pa poshto je on "kao" Tito, ("Tito i ja", "Bela Uniforma" (odelo) filmovi), rekao mi je da posle "Svecko a nashe" i "Deda Mraze, ne skrechi sa staze" pocinje B-prica, tj. aktivno ucesce MB piva u politickom zivotu....

Elem, prva reklama je, kao: iza Laze je Skupstina SiCG (trese se, odskache krov, ocigledna svadja unutra, CG FX), on napred gleda u kameru i kaze: "Ovi tamo iza mene ne mogu da se dogovore, ali mi (Vi i Ja) smo se dogovorili... "Svetsko, a nashe!"...

Druga je, kao, ide Parada za 25. Maj, Tito (citaj:Laza) stoji ispred Skupshtine i mashe rukicama (belo odelo) i... idu pioniri, narod, radnici, pa onda kao, ide "Svetsko a nashe...", pa IDU KAMIONI MB PIVA KAO KOLONA TENKOVA ZA PARADU... zao mi je, ja vishe nemam snage... (svaki je po 350.000-400.000 E)...

Inace, gosn. Rodic je DOBIO KREDIT KOJI MORA DA OTPLATI od 70.000.000 E, pa vi vidite shta cete, Gospodo...

P.S. 'besh Skupshtinu, DAJ CECU (i Kolinu)... (fuj...)
[ forgotten @ 23.01.2005. 17:59 ] @
Meni je za pivo najbolja reklama za hajniken (strana reklama) sa Dzenifer Aniston i nekim nepoznatim likom. To Vam je reklama a ne ova zadnja sa Cecom ;)
[ markolazarevic @ 23.01.2005. 18:05 ] @
Citat:
forgotten: nekim nepoznatim likom

Meni izgleda poznato!
[ vejin @ 23.01.2005. 21:17 ] @
Jedina dobra reklama za pivo je LAV-A cela svadba - TO KUME. ostalo je sve djubre.
[ crews_adder @ 24.01.2005. 10:03 ] @
Citat:
Marko_L: Reklama je odlična, i urađena je po svetskim standardima.Ima sve što jedna reklama treba da ima, svetski poznatu ličnost


Nadji svetski poznatu licnost koja reklamira Coca-Cola-u :P ... Ili IBM, npr. Ili IKEA. Ili SIEMENS, Marlboro, DELL, i tako dalje...
[ Emil Ranc @ 24.01.2005. 12:21 ] @
Citat:
crews_adder: Nadji svetski poznatu licnost koja reklamira Coca-Cola-u


Pa Deda Mraz.... :D

Pozdrav

[ crews_adder @ 24.01.2005. 12:30 ] @
[ fanfon @ 24.01.2005. 14:49 ] @
Ne meri se kvalitet reklame po tome je li smesna ili ne. Otprilike je to kriterijum kod nes vecine. Za one koji smatraju da su nase reklame dobre(ne mislim smesne, ima dosta koje jesu) jedan podatak a on je da nijedna od nasih reklama nije usla u izbor od 500 najboljih koje se prikazuju na festivalu(ili kako se vec zove) Noc reklamozdera poslednjih 10-tak godina. Nisam pogledao zadnje dve godine, neka mozda jeste ali sumnjam. Neka me neko ispravi ako gresim. A reklamu za MB pivo prikazi nekom strancu i mislim da se bas nece valjati od smeha a narocito onu sa Cecom. Nista posebno. One su ogranicene nasim podnebljem, mentalitetom i situacijama koje su nama poznate. Zbog toga su nam i dobre. A ko je bio na Noci reklamozdera i video neku dobru reklamu lako ce zakljuciti da je moze pogledati bilo ko i da ce mu se svideti cak i ako je razume. Bilo je pre neku godinu reci o kvalitetu nasih reklama na RTS-u i pitali su neke strucnjake iz oblasti medija da li su nase reklame dobre i svi su se slozili da su uglavnom lose i poneka zasija a i one su daleko ispod svetskog proseka.
[ Marko_L @ 24.01.2005. 16:36 ] @
Citat:
Nadji svetski poznatu licnost koja reklamira Coca-Cola-u :P ... Ili IBM, npr. Ili IKEA. Ili SIEMENS, Marlboro, DELL, i tako dalje...

Nije da sam nešto preterano upućen, ali recimo SIEMENS reklamiraju Zidan, Ronaldo, Bekam, Raul, Roberto Karlos i ekipa...rekao bih da su svetski poznate ličnosti :)
[ @ 26.01.2005. 20:50 ] @
narode!!!volim cecu...volim lazu...volim nase reklame...I OBOZAVAM MB PIVO!!PREMA TOME...MOJ KOMENTAR:REKLAME SU TAKO DOBRE!!a pogotovo ova nova sa cecom!
to da se ona pojavila u onoj dosadnoj beloj bundi je nebitni detalj...ipak je ona carica!!
a neko gore spomenu lava??dobar je lav.... al mb je bolje!!!!!a od strica strica strica??
ps:SRBIJA 4-EVER!!!!!!!!!
[ @ 26.01.2005. 20:52 ] @
a marko , izvini o cemu ti to?
sta? ceca nije poznata licnost??
ceca je kraljica!!!!
pozzzzzzzzzdrav od ficogirls!!!!!
[ crews_adder @ 26.01.2005. 21:13 ] @
Citat:
Marko_L: Nije da sam nešto preterano upućen, ali recimo SIEMENS reklamiraju Zidan, Ronaldo, Bekam, Raul, Roberto Karlos i ekipa...rekao bih da su svetski poznate ličnosti

Da, ali na dresu... O tome oni ne odlucuju, jer bi u protivnom trazili parepareparepare...

Ceca jeste kraljica, ali ŠUNDA !!! Kaki narod, tak'a i kraljica... :P
[ Mobtel @ 26.01.2005. 21:42 ] @
kakav shund?bre
[ ducka @ 27.01.2005. 12:12 ] @
Brate realno Ceca je shundmaker ali je zato i milkmaker pa je zbog toga i dobra masi,a u sledecem serijalu reklama pojavice se Madona,Quentin Tarantino,Nelson Mendela i na ravno Dzej...
[ Nabukodonosor @ 27.01.2005. 19:49 ] @
ali je zato i milkmaker :)

hehe...milkmaker! :-))) mmmmmm....miiiilk!
[ @ 28.01.2005. 19:51 ] @
da ali ceca je ipak kraljica....
a marko...srbi su srbi!!!!!!!!!!!
i ipak smo najbolji ***i ga.....
[ @ 28.01.2005. 20:09 ] @
tooooooooo!!!!!!!!!
[ Nikola_BGD @ 30.01.2005. 12:27 ] @
Svi se hvataju za to dal je reklama uspela il nije.
Nesporno da JESTE uspela, kao sto neko rece, cim se toliko prica o njoj.

Mislim da je akcenat ove teme trebao da bude na kvalitetu produkcije.
Sto se toga tice, cini mi se da je dosta lose odradjena...
Tj kolina se nije bas "pretrgo" da odglumi sve kako treba, recenice izgovara ko da ih je malopre procitao.
Ma ne, izgovara ih ko malo dete kad citira recenicu stranog jezika koju je prvi put cuo. Svakako da je reklama uspela al mislim da bi ostavljala daleko jaci utisak kad bi pokazala kako se kolina i potrudio da ispoštuje onog ko ga placa a ovako.. lose..

Ono kad kolina ulazi mi i ne izgleda tako lose, kao usao je gleda levo desno i snimi lazu, nasmeje se i prilazi to mi je ok.

I onaj lik sa kosicom sto pristaje na opkladu kad laza spomene kamion, njega niko nije spomenuo dosad. Takodje - gluma ocajna, ono kako se okrene da vidi ko to ulazi cim kaze 'ajde' - toliko izvestaceno, neprofesionalno itd..

Mislim da je reklama sa cecom daleko bolja - Ceca je bas smekerski ispala prirodna opustena i super je izgovorila svoj text. bas kako treba...
Btw. cini mi se da je i zvuk okoline tu od uticaja - kad ulazi ceca, cini mi se da je u klubu tajac svi cute a kad ulazi kolina mislim da se i dalje cuju gosti kluba kako pricaju...

Za kraj, zamislite kako bi izgledala reklama sa cecom kad bi se ona mucila i nabadala text(ili ga lose izgovarala) - sigurno mnogo gore nego ovako. Zato mislim da je ova sa kolinom lose odradjena, ovaj sto je rezirao je po meni trebao coveka da vrati jedno 5-6 puta da ponovi svoj text pa bi i ta reklama ispala šmekerska, a ovako...


n

[ fumaremigel @ 31.01.2005. 00:56 ] @
Da li je reklama uspela?
To nema veze sa količinom humora, dikcijom, kvalitetom produkcije itd. Reklamiranje nje umetnost
Da li neko može da dođe do podatka o prodaji MB-a? (pre i posle reklame)
Ipak je to jedino merodavno kada se piše o uspehu reklame.
[ Duke_Vladimir @ 31.01.2005. 02:18 ] @
Vidim da ste se zesce popalili na reklamu sudeci po porukama... i losim i dobrim... Vazno j e da se prica. S obzirom da imam veze sa reklamom, reci cu vam da kolina namerno izgovara nema ceka lazo, a to je ujedno i razlog zasto svi ponavljaju taj 'catchphrase' ako znate sta je to :) Mislim da reklame jesu umetnost, posto su deo filmske umetnosti sto se tice medija i forme, a i mislim da vi treba da vidite koliko se nase reklame ozbiljnije rade od nasih filmova. Moze bolje uvek, ali ono sto je i najvaznije, to je da prodaju proizvod, kao sto filmovi prodaju karte, dvd-eve itd. (da ne pominjem koliko se reklama pojavljuje u filmovima)... Sve to na stranu, hteo sam da kazem da je Kolina dobio ogromne pare i namerno suu mu rekli kako da kaze... Sta vi mislite da su ljudi toliko glupi....varate se...

To je vrlo proracunat biznis...
[ tdjokic @ 31.01.2005. 03:03 ] @
Citat:
Duke_Vladimir:i namerno su mu rekli kako da kaze...

Meni, sa strane, to izgleda OK - covek je stranac, "mora" da izgovara pogresno. Cak mi je ono "Daj MB pivo!" rekao suvise "srpski" (ako se ne varam, italijanska rec "daj" znaci slicno sto i nasa). A onaj lik sa kosicom je stvarno veci kiks - prvo se "iznenadio" a tek posle video Kolinu, prilicno bez veze, ali to se cesto vidja, na zalost. One fore sa hranom - tek sto zagrize reklamiranu hranu, vec pocinje blazeno da se smesi, kao - odlican sladoled / keks / ili vec sta, a nije imao ni 2 sekunde vremena da hranu zvace i "zaista" oseti ukus
[ SpellCaster @ 31.01.2005. 12:59 ] @
ok neka neko one goste sto se loze udalji od civilizacije, molim vas!

Sad bi vi da stranac cepa srpski. Naucio je da nesto prica sa akcentom, sta sad (NE POTCENJUJTE BUSMANSKI ). Uspeh ili manjak istog na stranu, reklame imaju smek, smisla za humor ili sta li je vec to nesto, i nisu sablonsko smece za umbolne koji shize sto njihovo belo nije dovoljno belo ili sto im palacinke stalno ispadaju...
[ markolazarevic @ 01.02.2005. 00:06 ] @
Sta kazete na vic:

Sta je porucila Karla Del Ponte kad je general Lazarevic stigao u Hag?
-Dobro Lazo dokle ja da cekam? :)))

molim moderatore da ovu poruku ne brisu jer je u vezi sa politikom
[ crews_adder @ 01.02.2005. 08:12 ] @
Da, da, hehehehe Ali, pre toga:

Šta je to pre'sednik Vlade Vojislav Koštunica rekao generalu Vladimiru Lazareviću da bi ga ubedio da ode u Hag?
- Nema ceka Lazo!
[ @ 05.02.2005. 16:05 ] @
ima li gdje da se skine reklama pošto ovde uREPUBLICI SRPSKOJ još nije počela da se vrti
[ Tweety Bu @ 16.02.2005. 08:53 ] @


Jel ima neko adresu sajta mb pivare?
[ ojster @ 21.03.2005. 09:35 ] @
Ja imam jednu pitanje.

Može li da netko posname jednu fotografijo ove 2L boce in mi pošlje na moju e-mail addressu [email protected]

Ali moguče znate kdje na internetu je ova boca prikazana?

Najlepša vam hvala,

Peter


P.s.: I am sorry for my lack of knowledge of your language.