[ pctel @ 01.02.2005. 11:46 ] @
Ne mora da bude nesto ekstra profitabilno, ali eto, da zarada bude preko 5% mesecno.
Da cujem savete?
[ superbaka @ 01.02.2005. 17:48 ] @
evo meni mozes da pozajmis a ja cu da ti placam kamatu 10% !
nadjimo se sutra ispod Brankovog mosta oko 23h
pozdrav
:)
[ vindic8or @ 01.02.2005. 17:54 ] @
5% mesecno?

mozes da placas gorile s tim parama, da idu i reketashe lokalne restorane, prodavnice, kioske n shit.
[ Stefano @ 01.02.2005. 19:59 ] @
Pazi legalnim putem moze da se zaradi 10-15% eventualno 20% na ulozeno bez "garantovanog vremenskog perioda".To moras sam da vidis,i da pristanes samo na poslove koji donose preko 6% na godisnjem nivou,posto kod banaka ti je kamata na orocenu stednju oko 5% na godisnjem nivou.
Znaci mozda ces ti recimo za godinu dana zaraditi 5% i jos 5% sledece godine i jos 5% za dve godine i ti ces vratiti ulozen kapital sa zaradom od 15% na ulozeno,ali to bi dobio i kada bi orocio u banku na 3 godine.
Zato je i neophodan biznis plan.Ne znam sta drugo da ti kazem a da to ne bude puko spekulisanje.Dakle zarada zavisi samo od tvojih sposobnosti(i malo srece)

Dacu ti samo dva primera:
primer no1
Do oktobra 2004 je bilo popularno prodavati polovne automobile.Tu je bila zarada oko 10-15 % na ulozeno a nekad i jace.Recimo da uzmemo neki manji auto tipa Punta,Corse i sl. Tu si mogao da zaradis nekih 600-800eur po autu,mogao si i vise.Takvi automobili se relativno brzo prodaju kapital se lako uvecava,a ako si tada imao registrovanu firmu za prodaju polovnjaka,lako si mogao da potpises ugovor o kreditiranju kupaca tvojih automobila tako da bi prodaja u tom slucaju bila jos veca.Ako je vise vozila u igri novac koji zaradjujes je sasvim dovoljan za pokrivanje nuznih troskova(i poreza),obezbedjenja,rentiranja placa na periferiji i eventualno par radnika mada ako si hteo da ustedis mogao si i sam da radis,jeste da je cimanje i ceo dan pokazujes automobile i ubedjujes potencijalne klijente da je to bas to,ali ako imas smisla za trgovinu moze biti unosno(ako nemas ipak je bolje zaposliti lika sa osmehom na licu :)
Kod skupljih automobila zarada je dosta veca,ali je i rizik veci i to onaj rizik da auto ko zna koliko ostane ne prodat.Ali ljudi koji su prihvatili taj rizik ipak su dokazali da to i nije toliki rizik koliko zarada moze biti lepa.Znam nekoliko primera ljudi koji to rade,ali najuspesniji je diler iz Cacka(da ga ne reklamiram ko se razume zna na koga mislim) koji na svom placu uglavnom ima automobile klase Audi A4/A6/A8,BMW serije 5,7 i Mercedese C,E,S,SLK,CLK... klase polovne naravno,koji njemu idu kao alva i lik zaradjuje samo tako,ima nekoliko svojih kamiona,koji dovoze automobile iz Italije,inace sve to radi sopstvenim cash-om,nista poslovni krediti nista pozajmice,a poceo je pre 10 godina sa 2 automobila.ALi lik je stvorio ime i sopstveni brend koji je garantovao kvalitet.Sve legalno,covek posten ali ima njuh za biznis i koriscenje povoljne situacije.

primer no2 isto kratak pa ti odluci
moj drugar iz kraja inace(stariji od mene 10 godina) radi vec 3-4 godina "devizne pozajmice" od 500-5000 eur.Kamata na mesecnom nivou je 15%(nekad i vise kako mu se cefne) sto duze "klijent" ne vraca lovu to bolje,ali unapred je dogovoren "usmenim ugovorom" rok za vracanje i zaloga(automobili,nakit,nekretnine)...lik zaradjuje lepu kintu,par puta je umesto cash-a "dobijao" i nepokretnu i pokretnu imovinu visestruko vece vrednosti...vozi BMW M3 jednu od najlepsih u gradu a planira da uzme Maserati 3200 GT ima super gajbu,dobru ribu...covek bi rekao "blago njemu ima se moze se"...ali bato ne spava on mirno...zivi u stalnom strahu od murije(zelenasenje i nije potpuno legalno),u strahu od osvete(jebiga zamisli tebi neko pozajmi 5 soma evra a ti nemas da mu vratis pa ti on uzme sve stvari iz gajbe 3X vece vrednosti od pozajmice...dodje ti da se osvetis zar ne?).
Dakle te zarade veliki % mesecno na ulozeno su ipak rizicni.