[ vuk_dino @ 10.04.2005. 20:05 ] @
Ćao i pozdrav svima iz idiličnog seoceta blizu Maribora. Oko kuće imam malo više prostora pa sam nabavio dva Peugeota 305, koji mi je inače (osim fiata 132 i mante A) legendarni auto. Oba su u dobrom stanju, samo kod jednog je slaba košara od kvačila, pa sam usmjerio svoje vrijeme na ovog drugog Lepotana. Auto je inače model 305 GL sa 1.3 mašinom, godište 1986. Kada sam ga dobio malo je slabo vukao pri niskim obrtajima, pa sam zamijenio sve ono šta laik može da mijenja (filter za benzin, vazdušni filter i svjećice). A promjena je bila neznatna. E onda sam gledao platine, pa sam utvrdio da ih nema pa ne znam kako da to štelujem (ugao pretpaljenja). Stroboskopa nemam, pa me zanima da li mogu (bar malo) to izvesti sa običnim 6-12 V ispitivačem (fazenbriferom) i gdje ga moram prikačiti (da li negdje na kapi razvodnika paljenja ili negdje drugo) da bih naštelovao pravi ugao. Lijepo vas molim za opis postupka za razvodnike bez platine. Drugo pitanje (kad već gnjavim) je vezano za karburator (inače Solex-model mogu javiti). Ja sam ga oprao i onako na uho probao naštelati minimum, ali znate kako je to kad se radi na takav partizanski način. Motor se inače malo slabije grije i mislim da to nije zbog niskih temperatura u deželi, pa ne znam zašto. Inače auto ide dobro kada dam više gasa, ali kod niskih obrtaja onako malo trza, što najbolje vidim u krivinama kada malo prikočim pa dodam gas, a on malo kasni. Izvinite ako sam preopširan i ako moj post sadržava tri pitanja, ali jebiga, neće svaki majstor da mi to uradi a ja auto puno volim pa bih želio sam probati nešto napraviti. Ako je moguće da mi opišete cijeli postupak bio bih veoma zahvalan...Inače ste odlični...Hvala |