[ hwfanatic @ 16.04.2005. 15:16 ] @
Nadam se da postoji duša koja mi može pomoći. Pravim prost mutator svoj RavenShield server koji će ispisivati MOTD na početku svake runde. Krajnje nebitno. Stavio sam ovo ovde jer UnrealScript najviše podseća na Javu.

Problem nije u izradi samog mutatora, već u njegovoj kompilaciji. Pratio sam sva uputstva sa interneta što se toga tiče: dekompajlirao sam postojeće skripte preko UnrealEd, napravio svoju skriptu na pravom mestu, odgovarajuću .int datoteku, kao i "EditPackages=" liniju u ravenshield.ini datoteci. Pri kompajliranju, ucc izjavi ovo:

C:\Games\RavenShield\Core\Classes\Object.uc(1) : Error, Missing 'Class' definiti
on
Failed due to errors.

Na nekom stranom forumu sam pročitao da se to događa zbog toga što ucc ne dekompajlira core.u datoteku kako valja (konkretno object klasu), pa je treba prepraviti. Međutim, možda bi je čak i prepravio da u njoj postoji nešto što se može smatrati pogrešnim. Jer, datoteka je bukvalno prazna. Ja ne kapiram šta mi je raditi, zaista.
[ hwfanatic @ 17.04.2005. 14:29 ] @
Mali update šta sam saznao u toku jučerašnjeg dana: Sav textbuffer je izbačen iz Raven Shield .u datoteka, tako je izgubljen svaki trag originalnom source kodu. Ucc ne ume da dekompajlira taj kod, a do sada sam pronašao samo jedan program koji može da analizira te datoteke, ali ne i dekompajlira ih. Hvala Ubi Soft-u što nikada nije izdao SDK!