[ nszmduu @ 10.05.2005. 21:12 ] @
Sledeceg meseca pocinje da se prodaje nova Lada Kalina.
S obzirom da ce cena kod nas biti (sa PDV) oko 7000 evra, mislite li da ce Kalina ubrzo postati najprodavaniji (prodavaniji i od Dacie) automobil u Srbiji?



[ hakinen @ 10.05.2005. 21:47 ] @
Dobro izgleda, mislim da je cak bolja i od dacije, ali daj te malo karakteristike, performanse automobila!! A moze i neko poredjenje sa dacija loganom???
[ pctel @ 10.05.2005. 22:10 ] @
Automobil je konstruisan po ugledu na automobile Opel Corsa B, Toyota Starlet and Fiat Bravo. Ima 16V motor zapremine 1.6 litara sa 85 konjskis snaga. Zadovoljava sve zapadnoevropske standarde bezbednosti, kao i ekoloske standarde EURO3 i EURO4. Ima 16V motor zapremine 1.6 litara sa 85 konjskis snaga. Prosecna potrosnja je 6.5 litara bezolovnog benzina.
[ Java Beograd @ 11.05.2005. 07:59 ] @
Deluje sasvim OK, ali me jako zanima (a to se ne vidi na ovim slikama) da li su malo povećali širinu gima i bar malo spustili auto da ne bude kao ovi modeli 110 i slični.
[ Miroslav Jeftić @ 11.05.2005. 14:15 ] @
U najmanju ruku sumnjam da će biti i blizu nivoa Dačije, a kamoli bolji/prodavaniji automobil od nje. Ne kažem to zato što sam poklonik Dačije, već zato što iza projekta Logana stoji Reno, dok iza Lade stoji...Lada? Koliko mogu videti sa slike, ova Lada ima više dodirnih tačaka sa Solenzom nego sa Loganom. A to da zadovoljava sve bezbedonosne standarde, to je dokazano ili tek treba da se dokaže?
[ Miroslav Jeftić @ 11.05.2005. 14:25 ] @
Meni ovo ipak izgleda kvalitetnije:

[ ironman @ 11.05.2005. 16:13 ] @
Ne znam koliko je tehnicki bolja od prethodne 11* serije(motor je izgleda isti,onaj od 16V),ali je svakao estetski znatno unapredjena.
Mene interesuje karavan verzija(glavna prednost u odnosu na Logan)

Navodno ce u ponudi biti i dosta dodatne opreme( servo, abs...),ali za cenu nisam siguran (7000), pa sadashnje lade su skuplje.
Ovde mozete videti uporedne specifikacije
http://www.elva-ink.com/auto_e.htm
[ nszmduu @ 11.05.2005. 20:15 ] @
Citat:
ironman: ...ali je svakao estetski znatno unapredjena.


Svi napreduju, samo nasa Zastava stoji u mestu vec 20 godina :-(

Citat:
ironman: ...ali za cenu nisam siguran (7000), pa sadashnje lade su skuplje.


Na sajmu tehnike (BGD) je neki diler Lade iz Panceva rekao da ce kostati sa PDV-om oko 7000.

P.S. Svako ko hoce da vidi Kalinu uzivo, nek ide na sajam.

[ sasa022 @ 11.05.2005. 20:42 ] @
Mene podseca na Daewoo Kalos.
Prednost Lade u odnosu na Daciju je sto nudi vise tipova karoserije.

http://www.vaz.ru/v1117.htm
http://www.vaz.ru/v1118.htm
http://www.vaz.ru/v1119.htm
[ Miroslav Jeftić @ 11.05.2005. 21:10 ] @
Mislim da sam negde nešto malo i čuo o nekakvoj saradnji GM i Lade, tako da možda i nije čudo što podseća na Kalos. Karoserija je samo uslovno prednost, budući da 7000e nije malo i da se za te pare mogu ozbiljno razmatrati i neke druge opcije. Mislim da su malo okasnili sa ovim modelom, najavljuju ga već od davnih dana, da je izašao kad je trebao sigurno bi bolje prošao. U svakom slučaju neće joj biti lako budući da su prethodni modeli iz 11X serija izgradili loš imidž zbog brojnih kvarova.
[ darko @ 11.05.2005. 21:55 ] @
Auto je preslikana Corsa B. Inace ko je bio na sajmu imao je prilike da je vidi(naravno nije im palo na pamet da ga otkljucaju). Daleko od toga da imam neko extra misljenje o Loganu ali mislim da je bolji izbor od ove Lade. Ako nista drugo ona plastika u njoj je izgledala jeftinije nego ona na hyundai-u pre 10 god. Rano je sad pricati, videcemo kad izadje ali kao sto neko rece mislim da su zakasnili sa ovim modelom...
[ gane1 @ 14.05.2005. 09:44 ] @
U svakom slucaju u odnosu na LOGAN bar ne izgleda kao da su je deca u zurbi na OTO pravila!Iza DACIJE je uvek stajao RENO,pa znamo kakve su bile!
[ Miroslav Jeftić @ 15.05.2005. 09:14 ] @
Ne slažem se. Meni Logan i spolja i iznutra izgleda sasvim skladno (za tu klasu), dok pre ova Lada izgleda malo starije. Što se tiče Dačije i Renoa, Reno posle 2000-te i Reno sa početka i sredine osamdesetih se ne mogu ni porediti. Onda je Reno i sam imao gomilu problema sa svojim vozilima a kamoli sa Dačijinim (Reno 16, 18, 20, 30 samo da pomenem neke koji se nisu baš proslavili). Dok su današnji Renoi potpuno druga priča i njegovi modeli su sam vrh u pojedinim klasama (Espace, Scenic/Megane, Laguna, Twingo, takođe samo da pomenem neke). Čak je i formuli jedan postao veliki igrač, što samo pokazuje koliko su ozbiljni u centrali firme. Na nemačkom tržištu koje se može reći da je referentno za Evropu, Reno je posle domaćih marki najjači, što dovoljno govori...
[ dr_voja @ 08.07.2005. 02:14 ] @
Citat:
Bryan Fury: U najmanju ruku sumnjam da će biti i blizu nivoa Dačije, a kamoli bolji/prodavaniji automobil od nje. Ne kažem to zato što sam poklonik Dačije, već zato što iza projekta Logana stoji Reno, dok iza Lade stoji...Lada? Koliko mogu videti sa slike, ova Lada ima više dodirnih tačaka sa Solenzom nego sa Loganom. A to da zadovoljava sve bezbedonosne standarde, to je dokazano ili tek treba da se dokaže?


Što se mene tiče, više verujem u kvalitet Lade nego nekog tamo Renoa, pogotovo nazovi Renoa iz Rumunije (Francuska+Rumunska kola = dvostruko s*****).
[ Nebojsa Milanovic @ 08.07.2005. 09:36 ] @
Zbog ovakvih misljenja smo tu gde jesmo
[ Miroslav Jeftić @ 08.07.2005. 10:47 ] @
Citat:
dr_voja: Što se mene tiče, više verujem u kvalitet Lade nego nekog tamo Renoa


Reče čovek i ostade živ... Ako nisi znao, Reno je u samom vrhu evropske automobilske industrije, i po prodaji, kvalitetu, svemu... ako se ne varam, pre neki dan sam negde čuo i da su imali najveću prodaju na nivou Evrope ili tako nešto. Porediti Ladu i Reno je krajnje smešno (čak i neukusno). Dačia i Lada donekle se mogu porediti, ali samo donekle. Nije Lada daleko odmakla od Zastave... mrtva trka ;)



[Ovu poruku je menjao Bryan Fury dana 08.07.2005. u 12:08 GMT+1]
[ vranic_a @ 08.07.2005. 11:57 ] @
Gresis da Lada nije odmakla daleko od zastave. uzmi Ladu '90 i 101 isto godiste i provozaj malo, brate, lada je veca sigurnija tvrdja, nije los, odlican auto ali samo samo mnogo trosi.
Tvrd i dobar auto ako se setimo rive, samare itd.
[ Miroslav Jeftić @ 08.07.2005. 12:39 ] @
Ne znam, recimo više puta sam čuo zamerke na njihov poslednji model 110/111 u smislu da se često kvari (i to ozbiljnije). Naravno, svi modeli Lade su veći od Zastava i verovatno i dosta trajniji, ali ipak bih je zaobišao da idem u kupovinu automobila :)

[Ovu poruku je menjao Bryan Fury dana 08.07.2005. u 13:43 GMT+1]
[ pbenka @ 08.07.2005. 14:27 ] @
Pa da se i ja javim kao kompetentan komentator. Naime, već skoro dve godine sam zadovoljan vlasnik jedne lade 111. Da se ne lažemo, za te pare se ne može ništa bolje kupiti. Razlika između nekadašnjih lada i ovih "novih" lada je kao nebo i zemlja. Motor od 1500 ccm i 90 ks troši oko 7 l na 100 km (ne po katalogu, nego sam ja toliko izmerio). Oprema je dosta bogata: el. podizači stakla, obrtomer, centralna brava, imobilizator motora, podešavanje volana po visini. Sve u svemu, za te novce, one Dačije možeš dobiti bez dodatne opreme a Logan mislim da je skuplji jedno 1k E.
Što se tiče kvarova, zasad sam menjao jedan motorić za zaključavanje vrata putem centralne brave.
[ dd_dd @ 09.07.2005. 16:04 ] @
Citat:
ironman: ...Mene interesuje karavan verzija(glavna prednost u odnosu na Logan)


Bice i Logan karavan.

[ vladabajic @ 09.07.2005. 16:48 ] @
vozim ladu '90 g. i prezadovoljan sam sto se tice skoro svega u tom autu. odrzavanje je bukvalno dzaba, a presao sam sam sa njom oko 20.000. znaci sipaj plin i vozi. kada se kalina pojavljuje kod nas? mozda bi je trebalo uzeti u obzir. sto se tice modela 11x, i ja sam cuo da se zesce kvare!
[ gago80 @ 18.07.2005. 23:31 ] @
Mislim da je GM kupio Avtovaz i da generalno to uliva poverenje. Imao sam prilike da se vozim u dve Lade 110 od kojih je prva za 3-4 godine presla oko 130.000 km bez vecih problema ( narocito ako se uzme u obzir da je auto vozen za potrebe jednog preduzeca i prosao kroz ruke vise vozaca ) i tada je zamenjena za novu . Zaista dobro ide bez buke u kabini , ne znam tacno koja je razlika u ceni ali mislim da je i Lada itekako isplativa investicija uz svu opremu koja se uz nju dobija i udobnost koju pruza, a mislim da je taj 16V motor nesto malo izmenjen za potrebe Kaline i 110/111 modela. Ako je razlika u ceni vise od 500 evra ja bih uzeo Ladu!
[ Elementarna Nepogoda @ 15.08.2005. 23:59 ] @

Mislim da je Lada Kalina (117/118/119) u klasi ispod Lade Vega (110/111/112) i pripada takozvanom B segmentu (Punto, Corsa, 206...) dok je Vega C segment iliti niza srednja klasa (bar sto se tice dimenzija) tako da treba ocekivati da Kalina bude jeftinija od stare Vege kao i od Dacije Logan koja je isto niza srednja klasa.


Lada Kalina 117 - karavan (4m)
Lada Kalina 118 - sedan (4m)
Lada Kalina 119 - hatch-back (3.85m)

Zastava Punto - hatch-back (3.80m)

Dacia SuperNova - sedan (4m)
Dacia Logan - sedan (4.25m)

Lada Vega 110 - sedan (4.25m)
Lada Vega 111 - hatch-back (4.17m)
Lada Vega 112 - karavan (4.28m)


Zanimljivo je da je dizajn dosta poboljsan, ali opet zaostaje za italijanima i nemcima, pa je ipak najveci adut ovoga automobila - cena. Ipak ne razumem ako se vec pravi potpuno nov oblik karoserije zasto i Lada i Dacija nisu potrazili nekog iskusnijeg dizajnera za svoje automobile, jer je ipak estetika jedna od glavnijih stavki kod vecine kupaca. Ako bi se ovaj automobil pojavio na nasem trzistu sa krajnom cenom od 7000 eur, potukao bi do nogu Kragujevacki Punto od 8000 eur i to ne samo zbog 1000 eur razlike, vec i zbog vise verzija karoserije.

Ako Ladi Kalina bude prihvacena na trzistu, a ne vidim zasto nebi, od Lade bi se mogla ocekivati i nove Niva i Samara.