[ Laki TC @ 29.05.2005. 13:17 ] @
Da li neko zna kako se namesta gas na Tomos Atx-u. Bio sam kod raznih majstora ali to su sve levati, pocnu da me tovare kako otprilike treba da zamenim karburator i td. Sve je bilo u redu, palio je normalno, a onda je neki tip menjao lamele i od tada se gusi i gas mu je totalno nekontrolisan ili je prejak ili mi se ugasi motor-nebuloza!
[ anon315 @ 29.05.2005. 14:19 ] @
* proveri sajlu za gas

* proveri sauh da li se zaglavio

* i ocisti karburator

Aj pa javi jel nesto od toga ...
[ Laki TC @ 02.06.2005. 14:07 ] @
Ma sve san to uradio ali nista neko mi je rekao da postoje neki magneti pa da to treba da se steluje nemam pojma noge sam polomio od gurke da odlepis, ne znam koliko sam ga puta vec raskupuso ruke su mi hronicno crne.... Ne znam mozda da odguram sezonu pa da trazim nekog naivnog da ga kupi...jer tomos je stvarno bezveze...razmisljam o yamahi dt 125 pa ako znas nesto o tome dobrodoslo je u svakom slucaju hvala....
[ Joseph B. @ 03.06.2005. 09:06 ] @
Jesi ti siguran da ti je paljenje dobro nastelovano...?
[ bakiman @ 04.06.2005. 10:28 ] @
-Ako je upalio motor i radio (okretao se bez problema nevezano za br. obrtaja) onda problem nije mehanički (u motoru)
-Ako je upalio i radio konstantno na nekom broju obrtaja onda nije problem ni u elektrici.
-Ovo znači da problem leži u karburaciji.

Ako se guši kad hoćeš da mu dodaš gas ili se plovak poremetio ili se karburator zapušio.

Savet: Rasklopi karburator u deliće sve sa sajlom, produvaj svaku rupicu sa nekom pumpom za gume ili kompresorom, a sajlu proveri da li je prohodna, tj da li se nesmetano kreće u bužiru. OBAVEZNO prekontroliši diznu za gorivo.

Nešto od toga bi trebalo biti, ja sam imao takav problem, zamenio sajlu i sve OK.

Plovak znaš valjda kako se podešava... mada to je zadnje što trebaš da pipaš!

PozdraV

PS Ja imam nabudženog Tomosa već 8-9god i ne pravi mi probleme, eventualno neke gluposti što se vrlo brzo sanira.
[ Laki TC @ 06.06.2005. 15:05 ] @
Pitanje za Bakiman-a: Pomimjao si ranije promenu odnosa zupcanika, pa motor ide brze, pa me interesuje gde treba staviti manji a gde veci zupcanik nego sto jeste. Sto se tice paljenja nabudžio sam nesto, hvala na savetu.... Da li mozda ima jos neka fora da bi isao brze, a da iziskuje malo para i nesto truda...
[ bakiman @ 06.06.2005. 15:22 ] @
Ako je manji zupčanik napred onda ti je manja brzina, a veće ubrzanje.
Ako je veći zupčanik napred onda je veća brzina, manje ubrzanje.

Pre ćeš naći i lakše ćeš uglaviti ako nađeš prednji zupčanik (na motoru), U VRH GLAVE manji za 2 zubca ili možda čak 3, ne znam koliko ima komada taj fabrički.

Ako preteraš sa manjim zubcima može se lako desiti da ne možeš da ubrzaš ni do 40km/h

A ako povećaš broj zubca može se lako desiti da ubrzavaš 0-40kmh brže od formule, samo što je formuli maksimalna brzina 400km/h a tebi u tom slučaju 41km/h

PozdraV

PS pregledaj sve teme o friziranju u MadZone i TechZone, tamo sam pričao sve što može biti: Mnogo bolje i maltene džabaka.
[ Horvat I @ 25.06.2007. 18:27 ] @
Potraži pod APN-om tako se secam da sam vec nekom objasnio,a danas imam malo vremena