[ Maibach @ 07.06.2005. 03:15 ] @
| -Vruca tema-hladni uredjaji-
Pristrasan da iskljuciv ne.
Namera: izvuci validan zakljucak.
Cilj: ukljuciti servisere i korisnike.
Napomena: Tema se uvek uvek raspline, gubi se nit, kako se umnozavaju tekstovi na zadatu temu u igru ulaze i "zamrzivaci" koji za nuzdu mogu da omoguce da se prezivi leto (ako se drze otvorena vrata).
Da ne budemo samo "...hipnotisana gomila", ako moze svet valjda mozemo i mi.
Misljenja sam, nadam se ne i jedini, da na nasem haoticnom trzistu ljudi odavno iscekuju tako nesto. Pomoc pri kupovini odredjenog uredjaja koristi svima "...uzmes kvalitet, odbacis skart". Serviseri bi sebe postedeli poruge, losih iskustava, kupci bi znali sta mogu da ocekuju od odredjenog modela odredjene firme za ulozen novac.
Sta kazu podaci a sta praksa?
Servis i posle garantnog roka?
Korisni linkovi? |
[ Maibach @ 10.06.2005. 02:18 ] @
Ovo ispada razgovor gluvog i coravog, postavljam temu i sam odgovaram. Mozda je ovako zanimljivije.
Najnovije informacije zvanicnih uvoznika LG Art Cool klima su:
-do sada je garancija na uredjaj bila 1god. uskoro 3.god
-garancija na kompresor 5.god
-od iduce godine ce moci da se menjaju maske kao na mobilnim telefonima i bice siroka lepeza boja
-uskoro prilikom kupovine prigodni pokloni
-najbliza lokacija zvanicnih rezervnih delova za LG-Madjarska
-u krajnjoj nuzdi isporuka rez. delova moze da se obavi i preko DHL-a
Izjave zvanicnih servisera:
-Art Cool je na nasem trzistu tek od prosle godine
-pouzdan u radu, tih
-prilikom montaze vrsi se "OBAVEZNO" vakumiranje unutrasnje jedinice prema fabrickom uputstvu
-cevi se "NE SAVIJAJU PREKO KOLENA", tako da su i problemi u eksploataciji uredjaja svedeni na minimum
"cijena prava sitnica"
Da ne bi zvucalo kao marketing, koja su vasa iskustva sa ovim modelom?
[ bakara @ 18.06.2005. 10:13 ] @
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.