[ slavcecaci @ 23.06.2005. 13:11 ] @
Kakva su vasa iskustva sa ovim motorom? Da li je preporuka da se kupi?
[ Joseph B. @ 24.06.2005. 07:41 ] @
Motor je cetvorotaktni i ako je u ok stanju trosi kao upaljac. Dobro, ovo je malo karikirano ali negde oko 3 litara cistog benzina. Samo obavezno pogledaj kada kupujes, da imas originalno paljenje a ne sa magnetom od apn-a.

Mom drugaru su ukrali pre nedelju dana jedan isti ( i isto godiste ), pa me zanima odakle bi kupio. Ako hoces bacicu ti na pp brojeve motora i rama, pa ako ti slucajno nude taj, onda smo uboli premiju, a tebi cemo naci drugi...

Evo i slike slikano sa mobilnim telefonom, ali se uglavnom vidi sve sto treba.

Molim ostale i korisnike ES-a koji citaju ovu temu, da ako prepoznaju negde ovaj motor da se jave na PP.
[ dfast @ 25.06.2005. 11:35 ] @
Ja sam imao dva komada ali od 250 kubika i ovaj od 175 je samo manji. Motor je vrlo interesantan po tehnoloskim resenjima, ako je u originalnom stanju. Prednja viljuska je postavljena tako da kada kocis motociklu se podize prednji deo. Pogon bregaste se odvija preko udvojene poluge i ekscentra a ne kao kod mnogih motora lancem ili zubcastim kaisem. Ima suvo kvacilo sa nekoliko lamela, mislim 5 komada. Zvuk motora je izuzetan i vrti citavih 7000 o/min, sto je za to vreme bilo izuzetno. Ima odvojenu kanticu na ramu za dolivanje ulja sa sipkicom. Moj model je imao cak i dekompresor koji otvori ventil u glavi, da kubrla za paljenje ne bi bila preteska.
Ono sto je problem, to su delovi, narocito za radilicu koja je vrlo masivna i specificna jer ima u sebi kanale za podmazivanje lezaja koji je iglicasti a na tegovima radilice se nalaze supljine u kojima se talozi necistoca u ulju usled centrifugalne sile. Posle niza godina upotrebe to treba ocistiti jer moze da zacepi podmazivanje lezaja radilice. Menjac je solidan cetvorobrzinski sto ce reci da mu fali peta ali dogura finu brzinu, moj je isao oko 130km/h. Imao sam problema sa reglerima ali to je vise bio problem starosti instalacije, koju nije problem srediti. Po meni lep motor, udoban, stabilan ali delove ne mozes kupovati na svakom cosku.

Motor Viertakt
Steuerung ohc / Ultramax
Hubraum 174 ccm
Bohrung x Hub 62 x 58
Leistung 12,5 PS/6500 min -1
Vergaser Bing 22 mm
Getriebe 4-Gang
Rahmen Preßstahl-Rückgrat
Radaufhängungen Schwinge mit Federbeinen hinten
Bereifung 3,25 x 18
Gewicht 137 kg
Vmax 110 km/h
Baujahr 1963



[ daklu @ 26.09.2005. 11:43 ] @
NSU 175 Max (1962) četvorotaktni, originalan, kompletan, bez papira, 350 EUR. 063/775-0532
mozda je ovaj ? BEZ PAPIRA!
da meni neko ukrade motor...i da nadjem lopova.. :) joj boze.... motori nisu kao automobili.... :) nadam se da ce tvoj druga da nadje!!!!
[ Joseph B. @ 27.09.2005. 09:36 ] @
Izgubili svaku nadu posle tri meseca.
Kupio je drugi, i sad sredjivanje ispocetka. Blagi uzas.
Ako mi jednom padne saka taj koji ga je ukrao....
Inace NSU Pretis 175 i NSU Maxi 175 nije isto.
[ KTibor @ 29.03.2006. 00:17 ] @
Zdravo Decki!!!!!! Sto se iskustva tice za ovaj motor,mogu da kazem da se snalazim,nego moj problem je to sto ne mogu da nadjem delove,pa ako neko ima neku ideju ili nesto nek mi se slobodno javi!
Pre svega treba mi novi ili jako dobar klip,i stublina!!!!!!!!

Inace sto se samog motora tice mnogo sam zadovoljan i pravi je uzitak voziti ga,a o njegovom karakteristicnom zvuku da ne pricam!!!

S T R A V A
Pozdrav
[ Joseph B. @ 30.03.2006. 08:17 ] @
Jesi pitao Kis Zoliku?
[ rade012 @ 02.07.2006. 12:16 ] @
Imao bih jedan NSU Pretis na prodaju. Nije u voznom stanju a ja sam odustao od popravke.... I da, nemam papirice za njega, znam da mu je poreklo iz Smedereva...
[ KTibor @ 02.07.2006. 15:36 ] @
Ja sam zainteresovan!
Daj nam neke podatke,u kakvom je stanju,itd!
I na kraju naravno koliko je to para!
Mozes odgovoriti i ovde a moze i na PP!
[ vladd @ 03.07.2006. 21:49 ] @
Ja sam zainteresovan da pazarim neki, ali sa papirima. Ovaj sa slike (nazalost ukraden) je lep kao lutka. Jel ima neko savete za nabavke, viljiske i nekih drugih sklopova, da se napravi malo lepsi ram, a motor je bombona.
[ vladd @ 09.07.2006. 01:03 ] @
Da li neko moze da kaze, koja bi bila dobra prednja teleskopska viljuska za NSU.
[ momsab @ 23.02.2007. 13:06 ] @
NSU konza
[ vladd @ 23.02.2007. 18:45 ] @
Bas lepo sto je ozivljena. Ja bas "osmatram" nekog max-a, za cistu zabavu...slaba ponuda, ili su strasni krsevi, ili su vec "testerisani"..
[ lancia88 @ 24.02.2007. 16:24 ] @
Pozdrav.

e pa JosephB. je sa svojim drugarom sredio taj naredni NSU toliko dobro da su obisli letos Rumuniju i Madjarsku sa njim i sa jednim BMW-om iz pedesetih godina. Sjajan posao ali mislim da je NSU za male novce nasao novog vlasnika...inace, rasklopili su ga do srafa, sve sredili i ponovo sklopili, onako generalno.
[ vladd @ 25.02.2007. 13:06 ] @
Ee, pazljivo sam citao celu avanturu. Nisam se prijavio i na bajkerski forum, cisto iz "moralnih" razloga, dok ne nabavim, ponovo, posle 15 god, dva tocka .

Nazalost i taj NSU, i BMW, su za male pare promenili vlasnike...

Poz.
[ lancia88 @ 25.02.2007. 19:09 ] @
Pozdrav,

pa nema veze imas li sta na dva tocka, jedino ima veze koliko interesovanja imas za desavanja tamo. Ja posustajem.....

Inace, avantura je bila zestoka ali su se oni vratili srecni cvrsto reseni da opet idu na leto u Rumuniju, sada su se "pojacali" Japancima - Honda i Suzuki.
[ vladd @ 26.02.2007. 13:29 ] @
Znam ja da nema veze, ali, ovako cu da se nateram...:).

Bas me zanima kako ce da prodju "japanci" na putu. Malo su noviji, sklopovi pouzdaniji, ali su ipak sinonim za zujalice.

Poz.
[ lancia88 @ 26.02.2007. 15:13 ] @
Pozdrav,

da, posebno Suzuki koji je zamenio tog NSU-a, radio je samo dok ga nije kupio, posle vise nije hteo :(
[ zl666iii @ 21.10.2007. 09:05 ] @
Ja bih hteo da kupim nekog NSU Pretisa 175 do 400 eura ali da ima:
- totalno ispravan i ne preradivan motor
- originalno paljenje
- neka je u voznom stanju

Nije mi toliko bitna limarija ionako cu da preradujem. Bitno je da pali i radi ko zmaj.

Neke preporuke ili ponude na p.p

Pozdrav
[ vladd @ 21.10.2007. 10:58 ] @
Imas za te pare neke ponude na moto berzi. Ali, trenutno je takvo trziste, da su uglavnom u ocajnom stanju, za te pare. I delovi su problem posebne vrste.
Mada za te pare nuse i tomose, stare hiljadu godina, sto je skoro, polovina cene novog. Valjda su kao vino

Poz.
[ vladd @ 26.11.2009. 22:00 ] @
mene bi interesovao jedan mozes poslati slike
[ vladd @ 11.01.2010. 10:15 ] @
Meni bi trebali neki delovi za nsu pretisa. jel zna neko kako da stupim u kontakt sa gospodinom koji je u predhodnom postu ostavio poruku da poseduje delove. ili da mi se javi na 063/325-843. Vlada

Unapred hvala
[ vladd @ 20.06.2010. 23:41 ] @
Zdravo. Dali znaš zašto mi ne razdvaja kvacilo na pretisu. Pokušao sam da ga štelujem ali nema vajde, ne razdvaja uopšte . Kako fncioniše kvacilo kod pretisa? Napominjem da je dugo stajao. Hvala unapred.