[ bmarkiol @ 18.07.2005. 18:39 ] @
postoje razni adtivi koji se sipaju u gorivo da bi vozilo postiglo bolje performanse (nitro, nitrometan, nitrobenzen...)
Međutim, navedeni se aditivi koriste u isključivo natjecateljske svrhe i skupi su.
Mene zanimaju iskustva i priče na ovu temu.
osobno sam čuo za doljevanje UK4 ulja u gorivo (za kočnice i kvačila), i navodno dolazi do drastičnog povečanja snage i brzine.
Zanima me u kojim se omjerima to doljeva....
[ stil @ 18.07.2005. 19:11 ] @
Ja se nebih igrao sa tim.Ulje za kočnice izuzetno korozivno i agresivno deluje na razne materijale.Može da ti napravi džumbus u motoru.
[ mmirilovic @ 18.07.2005. 19:36 ] @
Da ali, ako neko želi da proda svoj polovan automobil, onda je zgodno da ga
mušteriji pokaže sa tim aditivima. Automobil će izgledati "zdravije".

Naravno, ne kažem da je to ovde slučaj.
[ bmarkiol @ 18.07.2005. 20:13 ] @
Nije za prodaju. Čisto radi eksperimenta. Ne mora biti ulje za kočnice, može bilo šta što povečava performanse, a nije pretjerano skupo.
Što se tiče ovog ulja, to sam čuo da si je tip nasuo u gorivo, i da je auto išao kao avion, ali je kompresija bila tolika da je izbila svječice (na vartburgu)
[ Stefano @ 18.07.2005. 22:55 ] @
Mislim da ti mislis na nitro pogon.To nisu obicni adtivi,za to mora da postoji posebna instalacija na vozilu.Ja znam lika sa peugeot 206 koji je ugradio nitro dodaje mu 50 ks na 136 ks koliko ima serijski,dodaje i obrtni moment tako da to ide ko iz topa.U sustini to negativno deluje na motor,ne znam tacno sta mu s*ebava,ali definitivno na motor deluje negativno.

[Ovu poruku je menjao Stefano dana 19.07.2005. u 00:03 GMT+1]
[ Slobodan Miskovic @ 18.07.2005. 23:05 ] @
Ne deluje negativno na motor ako ce koristi u kratkim intervalima. Objasnjenje ima na net-u, mrzi me da pisem. Jednostavno u cilinre se umesto smese vazduha i benzina pravi smesa Nitrous Oxide-a i benzina.

http://www.speed-sports.com/motorscooters/NOS_kit.html


NOS nitrous is the most cost-effective way to add instant horsepower without compromising your engine. This system has been well tested and proven to cause no engine damage.
[ stil @ 19.07.2005. 16:33 ] @

NOS je danas najveći proizvođač uređaja azot dva oksida.

N2O brzo isparava,mešavina goriva i vazduha se hladi.Na taj način se povećava gustina mešavine,a zapremina se smanjuje,tako da u cilindre ulazi veća količina mešavine,što povećava snagu serijskog motora za 20%-30%.N2O je bezbojan gas ne gori i nije otrovan.Na 300C molekul gasa se raspada na sastavne atome.Kiseonik uzrokuje osiromašenje smeše što omogućava ubrizgavanje veće količime goriva.

Uz ugradnju sistema potrebno je ugraditi dodatno hlađenje motora.
[ bmarkiol @ 19.07.2005. 19:01 ] @
Ne, ne mislim na NOS, jer je preskup (navodno jedna boca košta oko 100€, a
njezino korištenje traje svega par minuta), nego neke druge jeftinije načine
postizanja istog cilja.
[ stil @ 19.07.2005. 22:45 ] @
Možda turbokompresor.