[ despotbg @ 01.09.2005. 12:08 ] @
| Jbg...
Imam problem kod golfa2 gtd 1985,Uradjena je generalka i motora i turbine.
Ali i dalje mi ulje pomalo curi na glavi motora(desno od onog čepa gde se doleva ulje odakle izlazi hiber lauf).Bio sam kod majstora i Kompresija klipova je uredu.
Ali je rekao da motor duva na onom hiber laufu(nisam siguran da se ovako pise),zatvori ga i ulje posle nekog vremena ulje pocne da izbija kroz ono gde se meri nivo ulja.Takodje je primetio da duva i kada je skinuo čep gde se doleva ulje
Dok mi je drugi majstor rekao da je to uobičajeno, ali da nema pojma zasto se pojavljuje ulje na glavi.
Opet u turbo servisu gde sam radio turbinu, su mi rekli da je pritisak ulja u karteru veliki i da tubina ne moze da vraca ulje.
Zato sam promenio kablo koje odvodi ulje od turbine jer je bilo usko.
Kada sam radio generalku majstor mi je rekao da mi je blok motora od običnog a glava motora od turbo dizela i rekao je da to nebi trebalo da smeta dok neki su mi rekli da je to nemoguće.Inače auto dobro pali i dobro ide jedino sto malo dimi pri vecem gasu crn dim.
|
[ gorcilo @ 01.09.2005. 17:13 ] @
To sto ti dimi iz auspuha crni dim trebalo bi da znaci da sagoreva ulje.Koliko ti trosi ulja
A da duva iz meraca kad izvuces sipku meraca trebalo bi da su otisle karika a ti opet imas dobru kompresiju,sto znaci da su karike dobre.Stvarno cudno,odakle dolazi taj veliki pritisak u karter.Jedino mi pada na pamet da nije nesto sa turbinom pa da opravi nadpritisak koji salje u karter.
.
[ despotbg @ 01.09.2005. 17:42 ] @
neduva iz meraca tu se neprimecuje niti baca na onu sipku koju izvuces.
Duva na onaj cep preko koga treba da se doleva ulje. A opet jedan majstor mi je rekao da je to duvanje prostim opitom (cep je odvrnuo i ostavio ga odvrnutog tako da ono duvanje nije moglo da ga zbaci vec je samo poskakivao)
Neznam sta ti mislis o ovoj verziji, blok obicni a glava turbo dizel
mozda je do toga?
[ gorcilo @ 01.09.2005. 20:34 ] @
Ako ne duva iz meraca ništa se ne sekiraj.Nisam se sretao sa tom kombinacijom blok od običnog a glava od turbo motora ali u principu bi trebalo da, ako se ne poklapaju otvori na glavi i bloku,dođe do povećanje temperature.Međutim ako se to lepo uklopilo ne vidim da treba nesto da se brineš .U principu se glave kod istih vozila turbo i obične razlikuju u ventilima, njihovim uglovima i sličnim stvarima.Baš kod golfa ne znam baš 100% ali to ti je u principu tako.
I još jednom mislim da slobodno voziš,ali znaj da je potrebno i neko vreme da se dellovi motora gde je rađena generalka razrade,da nađu svoje mesto i zato u početku polako po gasu.
Pozdrav
[ lancia88 @ 01.09.2005. 21:23 ] @
Pozdrav,
crni dim iz auspuha uglavnom pokazuje nepravilno sagorevanje nafte a beli dim ulja (kod benzinaca i benzina i ulja a vezano mahom za struju). Ostatak price jeste malo cudan a mogla bi pomoci informacija da li je i koliko puta glava obradjivana i sta je u zadnjoj obradi radjeno sa lezistima ventila.
[ despotbg @ 02.09.2005. 09:52 ] @
u zadnjoj obradi je valjda radjeno sve(ne znam posebno za lezista ventila). Nemam pojma koliko je puta radjen motor.
[ mexico @ 02.09.2005. 10:11 ] @
Hi,
E ovako: putovao sam u Grcku novim automobilom koji ima dizel motor posldenje generacija (common rail...). I tokom putovanja primetio sam da kada naglo dodam gas i jos neko vreme pod vecim gasom iza mene ostaje oblak dima (tamnog). Auto je isao normalno, vukao normalno niakave neobicnosti. Pozovem servis a oni kazu da je u pitanju gorivo, evro-dizel naravno domaci. Ajd', reko', vozim dalje pa da vidim sta ce biti. Nisam sipao gorivo u Grckoj sve dok nije doslo do poslednje kapi (bar tako mislim). E onda sam "pocastio" auto sa doooobrim dizelom. Kao sto su mi rekli sa tim gorivom nije dimio ni trunkicu.
Toliko. Gorivo je problem...
[ despotbg @ 02.09.2005. 15:47 ] @
za crni dim je mozda tako(ja jos sipam obican dizel). Ali me buni ulje na glavi motora.
[ mexico @ 02.09.2005. 15:55 ] @
Citat:
despotbg: za crni dim je mozda tako(ja jos sipam obican dizel). Ali me buni ulje na glavi motora.
Eeeee... to ne mirishe na neshto dobro. Ne znam ali proveri kod nekog drugog majstora.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.