[ vojin prole @ 18.09.2005. 21:11 ] @
da li je kymco super 9s dobar skuter
[ zokish @ 20.09.2005. 09:44 ] @
Definiši dobar skuter za tvoje potrebe.

cena
kvalitet
brzina
nosivost
sklonost ka tzv. budženju
potrošnja

itd. itd.

KYMCO inače nije firma na lošem glasu i čak snabdeva svojim motorima neke renomirane proizvođače u Italiji, a u Americi je super9 veoma tražen, doduše najviše varijanta sa vodenim hlađenjem. To dokazuje i garancija koju daju 2god bez obzira na pređenu kilometražu. Pokrivaju ga sve renomirane firme za dodatnu opremu namenjenu visokim performansama. Kod nas je oko 1700EU, a u Nemačkoj 1995EU. Sa blokadama max oko 50km-h, bez oko 80, a sa dodacima i kitovima i preko 95km/h, uz to max nosivost 165kg. Na poljskim sajtovima ga čak porede sa Suzuki Katanom, Pežoovim SpeedFight2 i Gilerom kao najpovoljniju kupovinu za iste performanse (fabričke).
Po meni dobar skuter i po performansama i po izgledu i po deklarisanim periodima održavanja.

Pišem o njemu jer već oko 2 meseca skupljam informacije i novce za najoptimalniju kupovinu skutera u granicama od oko 1500EU. Već sam nakupio pola risa papira raznih modela i podataka. Za sada se Super 9 veoma visoko kotira kod mene za moje kriterijume.
[ ticma @ 29.10.2005. 15:47 ] @
Ja sam se isto zagrejao za Kymco super 9.
Zanima me da li ste pronasli povoljno kreditiranje preko neke banke, Raifaisen nudi dve godine i rata izadje oko 67 mesecno, plus 1% troskovi, plus 2,7 % administriranje kredita, sta god to znacilo.
Pitao sam par drugara koji imaju taj model i vrlo su zadovoljni. Skinuli su blokadu i kupili je drugi auspuh, sve u toj prodavnici tako da vazi garancija i sada ide oko 80 km/h sto je sasvim fino.
[ lancia88 @ 29.10.2005. 20:59 ] @
Pozdrav,

Kymco kod nas najverovatnije najbolji proizvodjac skutera...jedino dodatnu opremu ne treba kupovati kod njih, koriste svoj renome za visoke cene. Skuteri su im takodje preskupi ali ukoliko ste spremni da date toliki novac za skuter, onda je Kymco program nacelno, po meni najbolji izbor. Iskustva zasnovana na Dink-u iako ga ja licno strasno malo vozim (ne podnosim skuter) :)
[ zokish @ 29.10.2005. 21:43 ] @
Čini mi se da je neka grčka banka (zaboravio sam naziv, ima je u 27marta kod Mašinca, Bg) davala kredite i do 5 god što izađe oko 30EU mesečno (ne znam da li je još uvek cena cca 1700EU za AC varijantu). Realno, gledajući cenu u odnosu na osnovnu namenu jesu skupi, a kad dodaš činjenicu da su najavili dizanje/usklađivanje cena sa Evropom (cca 1900EU) onda izgleda da baš drže do imena. Doduše, nema se šta puno ni zameriti.

Javi kakve su cene u NS (verovarno je to u kući MILANO?)
[ ticma @ 30.10.2005. 10:20 ] @
O.K. u ponedeljak cu obici radnje, ne znam da li ce snizavati cene preko zime!
Jos jedno pitanje da li se super 9 pravi u verziji sa 4 takta, ako su Kymco radili u saradnji sa Hondom oni su najbolji u izradi tih motora.
Pozdrav
[ zokish @ 30.10.2005. 10:52 ] @
Koliko znam iz linije 4T je Agility50 model 2005 i Vitality50. Za super 9 nisam siguran da ga ima kao 4T, mada sam u jednom njihovom priručniku za održavanje video tabelu redovnih servisnih radova za 2T i 4T varijante motora. Moguće je da je univerzalna tabela, ali su sve sličice u priručniku konkretno za Super9.
[ vojin prole @ 30.10.2005. 12:29 ] @
super 9s se prosle godine proizvadio sa vodenim hladjenjem a ove godine sa vazdusnim to jedine moguce razlike obe varijante imaju 2T motor.ja imam keeway hurricane 50 moja drugarica ima kyumca ali cim sam ga provozao rekao sam mora biti moj.Da li neko zna da li su spustili cene i koliko
[ ticma @ 31.10.2005. 17:07 ] @
Posle detaljnog obilaska radnji po Novom Sadu
definitivno nema Kymco super 9 i tvrde da ga nece ni biti ove godine,
a novi model dolazi sa novom cenom od 1800 evra. Imaju jos par komada agility 50 sa cetvorotaktnim motorom, koji nije ni blizu po dizajnu super 9-ti.
Sada je dilema da li uzeti neki od kineza kao Keeway Focus za 1150 evra sa dvotaktnim motorom od 3,4 kw ili Sprint za 750 evra sa cetvorotaktnim motorom od 2,8 kw i navodno Hondinom licencom ili Kymco Agility 50 za 1099 sa cetvorotaktnim motorom od 2,7 kw.
[ ticma @ 31.10.2005. 17:22 ] @
Sad sam nasao ove podatke na ebay-u prodaju Sprint za £475.00 do 400 funti sa ovim podacima
Engine type 4 stroke, single cylinder, forced air cool
Valve Train 2 valve, SOHC
Bore x Stroke (mm) 39 x 41.5
Displacement 49.7cc
Compression Ratio 10.5:1
Ignition System CDI
Starter Electric / Kick start
Max Power 1.5kw / 6000rpm
Max Torque 3.5Nm / 3500rpm
Gearbox CVT
Front suspension: Oil damped telescopic fork
Rear suspension: Oil damped coil spring
Front Tyre 100/60 - 12 Low Profile Tyres
Rear Tyre 100/60 - 12 Low Profile Tyres
Front Brake Drum
Rear Brake Drum
Dimension (mm) 1650 x 615 x 1040
Wheelbase 1200
Dry Weight (Kg) 80
Engine Oil Capacities (L) 0.8
Fuel Tank Capacities (L) 6
Max. Weight Capacities (Kg) 160
zanimljiva je snaga motora ovde tvrde 1,5 kw a u prospektima kod nas je snaga 2,8 kw ali ne navode pri kojim obtrajima ali ne verujem da moze vise od 6000
link ako nekog zanima
http://cgi.ebay.co.uk/X-Stream...4QQcategoryZ9939QQcmdZViewItem
[ ticma @ 31.10.2005. 17:45 ] @
Ja bas navalio, ali nasao sam malo iznenadjujuce podatke za sprint
Max. Snaga - 2,8 kW / 8000 (o/min)
Max.obrtni moment - 3,7 Nm/5000 (o/min)
da li se stvarno vrti 8000 to je ipak cetvorotaktni, malo mi mnogo!!
[ vojin prole @ 31.10.2005. 18:17 ] @
huyqumy SPRINT 50 nema 4T motor vec 2T ja mislim da je on sasvim solidan motor ali ja bih ti preporucio jos jedan skuter ali kao njegov korisnik ne ono cuo nacuo ja imam KEEWAY HURRICANE 50 ima vece tockove od sprinta ali manjeo od FOCUS-a ,odlicno ide ima puno pregradi odlican za jednu osobu.Focus koji je sestrin povremeno vozim i nisam zadovoljan jer ima istu snagu motora kao HURRICANE a ima vecu masu sporije ubrzava i ima ogromnu potrosnju 6l/100km.Mada ja ostajem pri tome da je super 9s najbolji.Da li mozda znas da li ce taj novi model imati vodeno hladjenje
[ ticma @ 01.11.2005. 00:19 ] @
Kako nema 4t kada svuda reklamiraju Sprint 50 da je cetvorotakni, a i po snazi se vidi i potrosnja mu je 1,8 l/100 km sto ne moze ni jedan 2t.
Sto se tice super 9 nece biti kod nas model sa vodenim hladjenjem ali napolju ima pa biras AC ili LC modele vazdusno ili vodeno hladjenje, a ovde ce samo dici cene da izjednace sa evropskim cenama ali ce biti isti ili sa malim estetckim doradama, bar tako kaze prodavac!!
[ lancia88 @ 01.11.2005. 08:30 ] @
Pozdrav,

tesko mi je da procitam kako verujes tome sto je napisano na reklamama, posebno oko potrosnje...ali veruj ako zelis, Tvoja stvar je sto se malo samo ne zapitas da li je to uopste moguce...mislim, ako uopste nekoga ima na motoru jer su te specifikacije za prazan motor;)
[ ticma @ 01.11.2005. 11:18 ] @
Da jasno mi je da je to malo reklamno, ali 4 t bi trebalo da trosi manje goriva od 2 t motora, jedino svi motorasi iz kluba su bili kategoricni da cetvorotakni motor tako male kubikaze nije dobar a narocito ne taj iz Sprinta tako da ipak jedina varijanta koja je prihvatljiva je ipak Kymco.
[ lancia88 @ 01.11.2005. 11:38 ] @
Pozdrav,

mene sada veoma interesuje odakle vec toliko iskustava da bi se zakljucilo da je 4T za tako malo kubikazu nepogodan, nesto mi to smrdi na klasicno prodavanje mudrosti, ali hajde. Recimo to ovako, jedan tipican 4T motor od 49ccm, Keeway Knight50, podjem da listam njegove slike i iskustva i naletim na neverovatne stvari: ovaj motoric je izuzetno popularan u Evropi, posebno u Poljskoj, Holandiji, Madjarskoj, Ceskoj itd. a pride mozes za njega pronaci fotografije kako ga voze na zidu smrti! Inace, kako su Ti rekli motoristi iz kluba, 4T ne funkcionise bas kako valja na malim kubikazama

/....ono, strucnjaka uvek ima i bice ih, poznajes li ijednog motoristu iz kluba koji ne zna bas sve o motorima?/
[ ticma @ 01.11.2005. 12:30 ] @
Znam da tako zvuci ali raspitivao sam se u klubu motorasa a tamo ima dosta starih rokera koji godinama cackaju i popravljaju motore,par njih imaju i zvanicni servis, pa je to njihov stav. Vecina tvrdi da nisu trajni. Svi se kunu da je u toj kubikazi mnogo bolji dvotakni motor. Ja sam bio korisnik zoljice od 1982 i na njoj vozio cak i trke sa klipom od Pent 42, (dok nije zaribala) pa posle klip 39 elko, sve dok ga nisu ukrali, pa sad patim i hteo sam malo smireniju varijantu na 4 takta ali su mi ubacili sumnju pa ne znam. Gledam Vitality 50 vrlo je slican Super 9 pa mozda se ipak odlucim na dvotaktasa.
[ lancia88 @ 01.11.2005. 13:06 ] @
Pozdrav,

vidis, posle Tvojih iskustava sa 2T masinama u kategorijama do 50ccm, izgleda Ti da ostali mnogo vise znaju o tome ali to ne mora nuzno biti istina. Nedavno sam se sreo sa nekim covekom koji kao i ja vozi vise od dvadeset godina motore bez obzira sto to vise nije za nase godine i on mi se takodje zali da nikada nije nasao pravog majstora za motor kod nas. Problem je uvek sto biraju poslove, ono sto moze skupo da se naplati, to je OK, sto ne moze odbijaju i da pogledaju, dugo zadrzavaju motor i cesto i ne znaju bas tacno sta je bilo u kvaru sto rezultuje cinjenicom da otklone posledicu a uzrok ne nadju a najcesce se bas zbog toga motor ponovo vraca u servis. Sa druge strane, sva domaca iskustva u kategorijama do 50ccm se ipak vezuju za masine prisutne na domacem trzistu, ponajvise Tomos, Pony express i Jawu Babbetu. Iz ovih iskustava je tesko odrediti koliko su kopije japanskih motora koji se nisu pojavljivali na domacem trzistu uopste kvalitetne i samim tim i dugotrajne. Uostalom, 4T skuteri sa malenim kubikazama su tek odnedavno prisutni kod nas na trzistu, nemamo izdiferenciranu kulturu voznje (razradjivanja i odrzavanja), nemamo ni obucene servisere ni rezervne delove. U takvom sarenilu tesko je imati jasan odziv sa terena sta je uzrok nekom kvaru uopste, da li nestrucno rukovanje, ili mozda cak nestrucno popravljanje/servisiranje ili ugradnja nekog dela koji "lici" na onaj koji smo skinuli kao los....samo znamo statistiku da se pokvario. Cak je i statistika diskutabilna jer je veliki problem kada serviser kaze: znas, mnogo se kvare 4T da li on uopste ima jasno definisan pojam mnogo se kvare. Sve to utice na formiranje necijeg misljenja o necemu a ljudi danas su potpuno udaljeni od pojma odgovornosti za ono sto kazu. Naravno, Ti se moras rukovoditi necim a ja samo zelim da naglasim kako je relativno i ono sto izjave oni za koje smatras da vise znaju od Tebe. Dovoljno je samo da ih pitas na osnovu kojih iskustava znaju to sto kazu i videces da se u najvecoj vecini argumenata pominju oipsti pjmovi kao sto su: svi, najvise, najveca vecina, 99,9%, ja radim puno godina, mnogo motora, svi Kinezi, bla,bla.- nema pravog argumenta: proslog meseca bila 4 kvara na 4T motorima, od toga 3 su bila vezana za specificnosti 4T motora a jedan za struju sto je isto i na 2T verzijama, naprimer.
[ zokish @ 01.11.2005. 13:12 ] @
Ako ništa drugo ono bar za KYMCO imaš par foruma, do detalja razglabanje šta je dobro, a šta ne, čime ga budžiti i ostalo. Za ovog SPRINT-a nema ama baš nikakvih informacija. Lično mislim da je prelaz na 4T uslovljen više kvalitetom izduvne emisije nego performansama, mada kad pogledaš malu zver HONDA-ZUMER 4T sa direktnim ubrizgavanjem el. paljenjem itditd.. tek onda vidiš kako se daleko otišlo sa skuterima. I dalje preovladava mišljenje, (a i ja sam sklon takvom rezonu) da je za skuter najoptimalniji 2T motor, bez obzira na veći raspon loših osobina od 4T.




btw.: zokish je postao vlasnik S9 AC............uskoro slede prvi utisci...
[ lancia88 @ 01.11.2005. 14:07 ] @
Pozdrav,

cestitke iako mislim da cemo na prave utiske sacekati do proleca...;)
[ vojin prole @ 01.11.2005. 14:22 ] @
sto do proleca




zokish Koje je boje



[Ovu poruku je menjao vojin prole dana 01.11.2005. u 15:24 GMT+1]
[ zokish @ 01.11.2005. 18:46 ] @
Hvala, hvala :)

Pre utisaka evo kompletne specifikacije:

KYMCO Super 9 AC, model SF10DM(AT)-3.2kW (4.3KS)

dezen: crveno-crna - RR123PA
masa: 96kg (bez goriva i ulja)
nosivost: 165kg (dve osobe)
max brzina: 55 / 80km/h (fabrički, sa/bez blokade)
ubrzanje 0-30 km/h: 3.4sec
zaustavni put 30-0 km/h: 4,4m
potrošnja MB na 100km: 2.5-3.6l (25.6km/l)
potrošnja ulja na 1000km: 0.78l - 1.3l

motor i transmisija:
motor: SF10F 49.4cm³ / 2T
cilindar: Ø39.0 x 41.4mm
hlađenje: vazdušno, prinudno
kompresija: 7.2 : 1 / 11.8 ± 2.0 bar
snaga: 3.27 kW/5750rpm (max 3.8 kW/ 7300rpm)
obrtni moment : 5.0/6000rpm (max 5.5/ 6500rpm)
broj obrtaja (ler-max): 1900-8000rpm
karburator: venturi 14mm (KEIHIN PB14) sa filterom za vazduh
dizna karburatora: #92/#78 (bez/sa blokadom)
emisija izduva (EURO 2): 97/24/CE CAP5 - FASE 2
transmisija: automatska, CVT, preko kaiša
kvačilo: suvo, Multi-Disc, frikciono, automatsko, centrifugalno
rolnice: Ø13.0mm 8.5g

točkovi
pneumatici: 120/70R12 51J 130/70R12 59J
pritisak za 1 osobu: 1.75-1.75 bar
pritisak za 2 osobe: 2.00-2.25 bar
naplatak: 3.0x12.0, 3.5x12.0, aluminijum

oslanjanje
napred: dvojno, hidrauličko Ø31
nazad: mono opruga sa amortizerom, 3 stepena elastičnosti

kočnice
prednja: Ø210mm disk, hidraulična, 2 klipa
zadnja: Ø110mm doboš, sajla

elektrika
starter: CDI električni + nožni
akumulator: 12V - 4Ah suvi (13.2V)
svetla i sirena: stop, pozicija, kratka, duga, žmigavci sa zvukom, instrument tabla
svećica: NGK-BR8HSA
instrument tabla: brzinomer, gorivo, ulje, svetla, kilometraža
signal min.nivoa: gorivo 0.5l / ulje 0.3l

kapaciteti rezervoara
motorni benzin: 6l (MB92 ili MB95 bezolovni)
ulje za mešavinu: 1.4l (SAE 30)
odnos mešavine: cca 46:1, automatsko mešanje
ulje pogona: 0.12l, (SAE 90)

geometrijski parametri
gabariti: 1856x694x1172mm
međuosovinski razmak: 1295mm
klirens: 160mm
visina sedišta: 810mm
min radijus zakretanja: 2.15m
max ugao u krivini:42.5°

oprema
retrovizori 2kom.
veliki gepek za kacigu na zaključavanje
pregrada za sitnice na zaključavanje
kuka za kesu
maska vetrobrana
centralne nožice
nožni oslonci za saputnika
rukohvat za saputnika
priručni alat
štitnik auspuha niklovan
nosač reg. tablice
nosač bočne oslone noge

kriva snage i obrtnog momenta
fabrički, bez blokade (američki sistem mera, nezavisna ispitna lab.)
http://www.mhr-usa.com/dyno/catalog/super9stock.html
[ zokish @ 01.11.2005. 18:53 ] @
Za sada mogu da podelim sa vama samo vizuelni utisak i malo filinga tokom kratkotrajnih vožnji. Ipak će razrađivanje potrajati. Do proleća. Do cca 1000km.

Dakle, crveno crni, poslednji u lotu i nije bilo šanse da se bira. Izgleda poveliko pa je meni drago da ne izgledam na njemu kao mečka na bicikli :) .
Isporučen sa blokadom ali i sa čaurom i diznom karburatora za slučaj da želite vožnju bez limita. Tu je i par alatića i priručnik za tri varijante motora sa periodima servisiranja i preporučenim proverama.

Kratak pregled: navrtka osovine prednjeg točka nepritegnuta, guvernala malo ukošena (doduše, izgleda da samo ja to vidim) ostalo sve utegnuto. Plastika na par mesta škripuće ali je prestala posle blagog nauljivanja. U leru, kada se ne sedi, sedište se trese tj. zveči jer ima poveći zazor ali je i to banalan problem, lako se otklanja. Lično mislim da je sedište moglo bolje da se odradi tj. kao na LC varijanti. Retrovizori su za mene bolna tačka, jer je jedna polovina odraza moja ruka - jednostavno, ako želim ceo odraz da vidim moram da uvučem lakat ili zabacim glavu, nema šanse da ih podesim (najverovatnije ću doraditi nosače). Bočne oslone nožice nema, možete je ili napraviti ili naručiti, ovako je relativno teško parkiranje, naročito za devojke (mora se dobro nagaziti papučica oslonih nožica i istovremeno cimnuti unazad). Takođe mi se ne sviđa srednji greben izmedu stopala koji je od plastike i brzo će izgubiti sjaj nakon trljanja đonom cipela tokom vožnje. Prilikom noćne vožnje slabije je osvetljenje instrument table pa se crvena igla brzinomera teže uočava. Ali kad uključim dugo svetlo indikatorska lampica tako blješti da prosto smeta (ovde se ograđujem, sasvim subjektivan osećaj).

Toliko o stvarima koje meni smetaju. Malo nabacano, ali mislim da je jasno.

I, kako rekoh, crveno-crni, blago metalik, sa linijom za kojom se okreću i naglas čitaju: "SUPER9??" jer nema uočljivog znaka proizvođača. Živahan na samom startu, mada nisam ništa radio pod punim gasom, lako upravljiv, za moju težinu udobno oslanjanje, sa širokim snopom kratkog svetla i dugim farom koji daleko baca. Vožnja na 40km/h sasvim opuštena, takoreći hvalisavo krstarenje sa pojačanom željom za punim gasom. Obzirom da mi je prvi "motor" i 40km/h mi izgleda sasvim dovoljno. A bogami hladno je za brže. Blokada se oseća na cca 55km/h. Kočnice hvataju kako sam i očekivao, brzo i snažno na suvom i čistom asfaltu. Žmigavci imaju i zvučni signal, taman da vam bude neprijatno na raskrsnici ili ako baš hoćete da se pravite važni. Uzbrdice čini se nisu problem, mada izbegavam te lokacije.
Za sada prešao oko 170km i otišao ceo rezervoar od 6l. Za mene je ovo neočekivano, ali kratke relacije, gradska vožnja i male brzine, a možda i blokada je rezultirala (po meni) velikoj potrošnji.

Šta još reći, kukao sam kao dete za kawasakijem, a evo čime sam prezadovoljan.
Mada, ima mi još da se upoznajemo...


edit1:
dodao sam sliku u prilogu poruke

p.s. mali dodatak kod desnog retrovizora je digitalni brzinomer, čisto da vidim koliko se razlikuje brzina od deklarisane. Za sada je sledeće stanje: 50km/h zvanično, 47km/h prema digitalnom.

[Ovu poruku je menjao zokish dana 07.11.2005. u 00:09 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao zokish dana 07.11.2005. u 00:10 GMT+1]
[ lancia88 @ 01.11.2005. 19:02 ] @
Pozdrav,

Citat:
zokish: ... 40km/h mi izgleda sasvim dovoljno. A bogami hladno je za brže. Blokada se oseća na cca 55km/h.


Evo odgovora zasto cemo sacekati na prave utiske do proleca, ja sam se vec danas smrzo na motoru, cim predjem 70 km/h postaje jako hladno iako sam morao na autoputu u jednom momentu da koristim pogodnost jedine nezakrcene zaustavne trake pa sam se smrzavo za to vreme na nekih 100-ak na sat, brrr... moram za koji minut opet, doduse na kratko ali da je hladno, hladno je.
[ zokish @ 01.11.2005. 19:58 ] @
Da je hladno, hladno, ali kad imaš novu igračku... evo me opet tražim razlog da izađem...

A, da, dakle po ceni od 1690EU + teh.pregled 600din + registracija bez osiguranja 3060din (možda bi trebalo osiguranje, ali koja varijanta?) i vozi...
(kaciga i lanac-katanac pozajmljeni, to bi bio dodatni trošak)


p.s.
bilo je malo ubeđivanja na teh. pregledu da je to bicikl sa pomoćnim motorom, ali svi su videli da jeste :)))
[ lancia88 @ 02.11.2005. 13:30 ] @
Pozdrav,

tehnicki pregled mora da pise onako kako stoji na fakturi izuzev broja sedista gde ima jasnu definiciju u Uputstvu za vrsenje tehnickih pregleda - MUP da bicikl sa pom.motorom moze voziti samo jednog bez obzira sto specifikacija insistira ponekad na dva sedista. Osiguranje za registrciju moras imati osnovno/obavezno a bilo koje dodatno je u sustini kasko ali znaj da se motorcikl ne osigurava od kradje, ostalo moze. Ukupan iznos kaska je 5% od cene sa fakture pa ko voli nek' izvoli.
[ zokish @ 02.11.2005. 13:46 ] @
Registrovan kao bicikl sa pomoćnim motorom i 1 sedištem. Niko mi nije tražio osnovno osiguranje prilikom registracije, a malopre sam se raspitao u agenciji gde vode papirologiju oko prenosa i registracije vozila i tamo kažu da je osiguranje skutera po sistemu može ali ne mora. Tako da trenutno nemam nikakvo osiguranje.
[ vojin prole @ 03.11.2005. 11:09 ] @
tehnicki pregled i registracija nije kako neki kazu 660+3000 i tako to!Sve sa tehnickim i registracijom te izadje 1600din u AMS osim ako ti nisi nabasao na neku agenciju koja dere

[Ovu poruku je menjao vojin prole dana 03.11.2005. u 12:16 GMT+1]
[ vojin prole @ 03.11.2005. 11:16 ] @
A i to za dva sedista nije tacno ja kada sam moj vodio na tehnicki samo je pitao el ima drzace za noge za suvozaca i napisao sediste komada 2 i to bez ikakvih problema.


zokish sta ce ti "lanac-katanac"
[ vojin prole @ 03.11.2005. 11:28 ] @
dajte neke "DOMACE SAJTOVE ZA SUPER 9S" sa sto vise slika
[ ticma @ 04.11.2005. 09:29 ] @
Bas nemas mnogo domacih sajtova sa Kymcom, samo dva prodavca,
http://www.kymco.co.yu/skuteri.html
http://www.kymco-scooters.com/
ako hoces slike ukucaj u google Kymco pa klikni na slike i dobices bas puno lepih!!
[ lancia88 @ 04.11.2005. 09:35 ] @
Pozdrav,

Citat:
vojin prole: A i to za dva sedista nije tacno ja kada sam moj vodio na tehnicki samo je pitao el ima drzace za noge za suvozaca i napisao sediste komada 2 i to bez ikakvih problema.




Vidi lafe, itekako je tacno, ako procesljas forum (citav) videces da apsolutno znam o cemu pisem. To sto postoje "divlje" policijske stanice, mahom van Beograda, to je sasvim druga stvar pa tako prime i vozilo bez osiguranja na registraciju, slicno tome se i neki tehnicki pregledi cak i u Beogradu ponasaju tako sa registracijom broja sedista. Samo trebas malko da razmislis glavom pa da zakljucis da li je dozvoljeno nekome ko nema polozen strucni ispit za upravljanje da vozi jos jednu osobu? Da li to iti jedan ozbiljan zakonski sistem moze da dozvoli? Onda neces ni morati da citas Zakon i bice jasno da se ovde radi o cistom izvrdavanju zakona. Vidis, u Beogradu se zatvaraju tehnicki pregledi ukoliko stave ovako nesto dva puta a to se primeti. Naravno, ne primeti se uvek, na salteru i kada se primeti, nema nikakve veze jer salter za registracije nije nadlezan za rad tehnickih pregleda ali zato postoji specijalizovana sluzba za kontrolu rada istih te za njihovo strucno skolovanje i proveru znanja za rad na tehnickom pregledu. Proslog meseca je u Srbiji zatvoreno 16 tehnickih pregleda a u septembru i avgustu cak 67! Vecina njih ponovo radi pod drugom firmom ali to je nesto cemu se ne moze doskociti. Naravno, nisu svi zbog toga bas zatvarani vec je podatak globalan ali govori o broju prekrsaja u radu. U Beogradu je kontrola ostrija jer postoji posebna stanica koja regulise rad svih opsrinskih stanica i vrsi kontrolu ostalih saobracajnih ustanova kakve su i tehnicki pregledi pa tako Parking servis recimo ima i kamere koje snimaju automobile koji su usli na pregled itd. Kontrole su jednom do dvaput nedeljno, zavisno od prometa vozila i skoro su uvek nenajavljene. Tako je to u Beogradu ali tu salteri rade do 19.30 uvece a subotom do 15.30 dok u svim manjim centrima van Beograda toga nema, sve radi do 15.00 a subota je misaona imenica za rad sa srtrankama. Prema tome, nemoj pisati da nesto nije tacno samo zato sto je neko negde izigrao zakon. I vezivanje pojasa u kolima je obavezno pa zato sto se policajac u sluzbenom autu nije vezao to ne znaci da tako zakonski i moze ;)

Evo taksi za registraciju za podrucje beogradskih opstina (ovde je zajednica opstina dozvolila ove iznose a komunalna taksa variva nadalje od opstine do opstine):

Porez na upotrebu mot. vozila za 49ccm: zavisno od godista krece se od 390 do 650, din (novi su ova zadnja cifra)

komunalna taksa 156,60
javni putevi 30,00
administrativna taksa 960,00
tablica i saobracajna 510,00

a sporno osiguranje je priblizno 650 dinara zavisno od osiguravajuceg drustva. To sporno osiguranje je samo sporno iz razloga neobaveznosti godisnje registracije vozila te je u praksi ostavljeno savesti vozaca prepusteno da nabavi svake godine obavezno osiguranje a zakonski se ne moze kontrolisati sem pojedinacnim zaustavljanjem, oduzimanjem tablice ukoliko nema aktivnog osiguranja te ponovnim placanjem tablice i saobracajne te administrativne takse koja je skoro duplo skuplja u takvom slucaju.

Da bude jasnije: kada vozac malenog skutera udari u voznji svojom greskom u Mercedes SLK recimo i izgrebe mu parce vrata sa metalik bojom, odvali mu retrovizor u kome su senzori za vreme, udaljenost itd. sa citavim malim pasivnim racunarom itd., sta da uradi vozac Mercedesa u tom slucaju? Da izvadi kljuc za tockove i ubije na mestu vozaca skutera? Da plati sam stetu koju mu je malecki skuter napravio (ova steta je skuplja od vecine skutera)? Ovde postoji problem koji se zove kasnije sudska naplata, tek onaj koji se sa njime sreo zna o njemu jer je veoma malo ikada o tome i govoreno. Tada ostaje na roditeljima da se "istresu" za tu stetu jer pravne konsekvence umeju dovesti i do plenidbe imovine pa cak i nasilnog prodavanja stana. U praksi se uvek pronadju neka bolja resenja od ovako crnih ali ja sam samo naveo primer zasto je obavezno osiguranje ustvari zaista OBAVEZNO. Iz prakticnih razloga, za nepunih 700 dinara si apsolutno miran od ovakvih stvari....iako je to na drugom mestu, ja sam samo naveo zakonske obaveze oko toga te razloge za takve zakonske obaveze.
[ vojin prole @ 04.11.2005. 14:13 ] @
ti si bar stariji od mene i po meni trebao bi malo zreliji da razmisljas a ne na nivou ret........g trogodisnjeg deteta.O kakvom strucnom ispitu ti pricas?,ti hoces da kazes da AUTO MOTO SAVEZ SCG u Zrenjaninu kako ti kazes IZVRDAVANJ zakonu(prvo to je drzavna firma,kako bi saobracajni SUP prihvatio takav tehnicki pregled i zahtev za registraciju).Sto se tice cene pokusacu da ti skeniram racun i posaljem.A sto se tice tih tviji mercedesa tesko da ce "skutercic" nesto moci da uradi jer se meni to desilo do duse sa mercedeso A klase ali je on naleteo na mene i nije mu bilo nista dok se moj bivsi skuter raspao na param parcad.mILIM NEMOJ DA SE PRAVIS PAMETAN SA TIM BROJKAMA KOJE SI OD NEKOG CUO A TAJ NEKO CUO OD NEKOG A TAJ NEKO TO IZMISLIO IZ DOSADE.



DA TE PITAM GDE SI TI REGISTROVAO TVOJ SKUTER AKO GA U OPSTE IMAS?

PUNO SRDACNIH POZDARAVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ zokish @ 04.11.2005. 14:55 ] @
U mom slučaju:

1720 rep. administrativna taksa za motore preko 49cm³ (S9 je 49,4cm³ a 960din. je do 49cm³)
30 naknada za javne puteve
83 komunalna taksa
510 saob. dozvola + reg. tablica
650 porez na upotrebu mot. vozila
50 ekološka taksa
21 poštarina na uplatnice
---------------------
3064 din.


Inače Beograd se dosta razlikuje od okoline po pitanju taksi u vezi registracije vozila.



A i nema potrebe da jedan kulturan thread ode u vređanje
[ ticma @ 04.11.2005. 17:22 ] @
Napolju malo otoplilo moze se i testirati novi motor a vi poceli da se svadjate!!
[ vojin prole @ 04.11.2005. 18:30 ] @
Pa mislim sta da vam kazem dodjite svi u zrenjanin da registrujete skutere
[ lancia88 @ 04.11.2005. 18:42 ] @
Pozdrav,

debelo si preterao sinko, nema vise komunikacije, proveri cifre, raspitaj se nekoliko dana, mozes i u AMS-u na koji se pozivas a kada sve to saznas (sta znas, mozda osim mene i zokish laze za registraciju i za takse, pa sve je moguce, jel' da?), imas mogucnost da editujes svoj post i pobrises sve u njemu cega se posle toga budes stideo, to je opcija koja je dostupna prilikom sazrevanja.

Nije Ti mozda palo napamet da mozda imam tehnicki pregled i agenciju za registracije uz ovoliko podataka pa ih samo prepisem iz obracunske skale?
[ ticma @ 06.11.2005. 05:49 ] @
Da li neko zna da li ima mogucnost da se registruje skuter donesen iz inostranstva a nema papire, tip garantuje da nije kraden, ali nema nista od papira. Skuter je neki Standard moto, samo to ima na dekni ugravirano!!
[ vojin prole @ 06.11.2005. 21:22 ] @
mislim da ce pomisliti da nesto muvas pa mozda te i privedu

NEMA SANSE mras i mati neku potvrdu o prodaji i platiti carinu.Jedino ako nije kraden sto ta potvrda dokazuje.


Koji je to motor aj daj neku sliku da vidimo kojije to motor!
[ ticma @ 07.11.2005. 15:24 ] @
Ne znam nema nikakve oznake, osim sa strane na motoru pise standard moto, iz Nemacke (ima i tablice male sa zelenom ivicom), nisam slikao a nije ni iz grada vec iz sela neki tip dovlaci frizidere, sporete i sto cuta iz Nemacke, pa i jedan skuter prodaje! Ima jos jedan Aprillia isto bez papira ali ne prodaje to mu sin vozi. Ali koliko sam video na sajtu ima nesto slicno, Rex standard, malo je obican ali presao samo 1000 km lepo ocuvan i cena od 400 evra, (cini se da bi jos spustio). ALI da li je to pametno petljati!!!

[Ovu poruku je menjao ticma dana 07.11.2005. u 16:26 GMT+1]
[ ticma @ 07.11.2005. 21:34 ] @
ako hoce neko da vidi lep Kymco super 9 dok se ne proda na www.ebay.de
http://cgi.ebay.de/Kymco-Super...goryZ54003QQrdZ1QQcmdZViewItem

ko razume nemacki

Hallo

Ihr bietet hier auf einen sehr schön aufgebauten Roller "Kymco Super 9 LC ". Das Teil ist vom Fachman um-und aufgebaut wuden. Hierbei handelt es sich um einen Totalumbau eines ladenneuen Rollers.Der Umbau hat einen Teilewert von ca.1600Euro(ohne Arbeitsleistung).Um bzw.angebaut wurden:

Custom Rückspiegel,
Downhillvorbau +Lenker
Digitaltacho(KOSO) mit ABE
Carbonoptik Kotflügel v.
Riffelalu Trittbleche
Speziallackierung und Design
Sava Sportreifen MC16
MBK Luftfilter
Vergaser DellOrto PHBG19MM
70ccm Malossi Sport Zylinder
Variomatik-Malossi Multivar
Gegendruckfeder 120%
Kupplung-Polini Speet Clutch
Auspuff Technigas RS Carbon Silber (mit ABE)
Gasdruck Federbein Paioli
zuschaltbare Drossel über Orginalschalter
Alle Orginalteile(NEU) gibt es dazu.
Der Roller läuft echte 100 kmh (laut Orginaltacho 125) ,mit langen Getreibe ca.120kmh

Hierbei handelt es sich um eine Privatauktion., KEINE RÜCKNAHME, KEIN GARANTIE

Bei Rückfragen Tel. 0172/6151410.

[ vojin prole @ 07.11.2005. 22:14 ] @
ajde molim te prevedi!
[ zokish @ 08.11.2005. 08:40 ] @
Šta ima da prevodi: maksimalno nabudžena mašina za trke. Na osnovnu konfiguraciju dodaj još 1000EU "overklok" opreme i imaš ovo gore. Pazi kad ga tera na 120km/h.

Inače je sa vodenim hlađenjem.
[ vojin prole @ 08.11.2005. 17:36 ] @
ajde molim te stace mi skuter koji ide 120km/h da hocu to kupio bih neki veci skuter
u osatalom vodeno hladjenje je kod na barem kako sad stoje stvari(na super 9s)samo misao
[ ticma @ 14.11.2005. 10:31 ] @
prodat je onaj nabudzeni kymco na aukciji
Erfolgreiches Gebot: EUR 1.004,00
[ nibleri @ 15.11.2005. 00:43 ] @
Šta ljudi nude za 1340 eura
[img][att_url][/img]

Pozdrav!

[Ovu poruku je menjao nibleri dana 21.11.2005. u 11:43 GMT+1]
[ zokish @ 15.11.2005. 14:13 ] @
CPI Oliver? CPI Husar?

Pa i kod nas je toliko (BGD). Super9 se sa njim ne da porediti.

btw. Čoveče, u mom gradu toliko ima rupa i džombi da je vožnja na malim točkovima jeza. Ne da sam besan posle vožnje nego samo tako.
[ nibleri @ 15.11.2005. 14:31 ] @
Ali ovi ti uz motor daju i dosta opreme, to je vrijedno pažnje, a o motoru stvarno ne znam kakav je!

Pozdrav!
[ vojin prole @ 15.11.2005. 17:40 ] @
uz koji motor koji nude i sta
[ ticma @ 15.11.2005. 17:56 ] @
CPI Oliver City,30 km/t - kræver ikke indregistrering og må køres fra man er fyldt 16 år. For 16-17 årige kræves der knallertkørekort.

sta to znaci da je u Danskoj ogranicena brzina mopeda na 30 km/h?


Kr. 9.999,00 za tu cenu motor+lanac+rukavice+kaciga+kombinezon, to su Danske krune, a koliko je to evra? valda tih 1350 sto spominjete!!
[ zokish @ 15.11.2005. 19:01 ] @
Da, u Danskoj je takvo ograničenje brzine i veoma su strogi po tom pitanju. Njihova policija ima opremu kojom može da testira skuter na licu mesta (koliki obrtni moment daje na zadnjem točku) i ako utvrde da je skinuta blokada kažnjavaju opako. Iz tog razloga tamo moduju elektriku skutera sa skrivenim prekidačem ili skrivenom kombinacijom stiskanja kočnica i/ili svetla ne bi li prilikom zaustavljanja skuteru uključili blokadu (važi za bolje skutere).


Super 9 ima ujednačenu cenu po Evropi, a ovaj CPI izađe u ovom slučaju dosta jeftino u odnosu na cene kod nas. 1EU=7.45DKr
[ nibleri @ 15.11.2005. 20:32 ] @
Ima isti sa 50 km/h isti link http://www.thansen.dk/products.asp?c=622710027&n=1426202783
a što se tiče ovih elektronskih "varalica" ima ih već i u Hrvatkoj do 100 eura jer se kod njih zabrana skidanja blokada počinje provoditi od 1.1.2006. Super 9 je kod nas je 1500 eura.
Pozdrav!
[ vojin prole @ 17.11.2005. 13:34 ] @
na kom principu rade te el. varalice i ako se te mere sprovode u hrvatskoj bolje da i ne uvoze skutera nego bicikle
[ nibleri @ 17.11.2005. 13:57 ] @
Te "sprave" su kao napravljene da bi se za mlađe vozače (valjda od strane roditelja) ograničile brzene motora. Vjerovatno rade na principu kao i CDI kod nekih motora. Na CDI-u bude jedna žica spojena negdje oko kvačila ili variomata te kada motor dostigne određenio ubrzanje nešto se blokira i ne može brže. A pošto bi u Hrvatskoj trebao stupiti zakon o ograničenju brzine skutera ljudi su odmah reagovali i na taj način će valjda probati varati. Znam da ima raznih modela te se neki programiraju čak i glasom. Pitanje tog zakona je šta sa onim skuterima od 50 kubika koji nemaju fabričke blokade!?

Pozdrav!
[ NOVISAD @ 08.05.2006. 10:02 ] @
Blokada uopste nije tu zbog dece nego prvenstveno zbog motora (motora samog, a i brzina je ogranicena na onoliko koliko motor moze da podnese (preporuceno)), a sto se tice skutera bez blokada to ne postoji, cak i TOMOS AUTOMATIC ima blokadu. Svaki skuter ima blokadu na motoru i na auspuhu. A blokada radi na principu ogranicenja broja obrtaja sto automatski daje ogranicenje brzini, kao i kod automobila (svaki automobil cak i oni iz 85+ a mozda i stariji imaju mali komp koji blokira broj obrtaja).

Znam da je tema off ali morao sam da prokomentarisem.
[ nibleri @ 06.06.2006. 20:29 ] @
@novisad pročitaj ovu temu http://www.elitesecurity.org/tema/141809/0#925685 pa ćeš vidjeti da nisi u pravu što se tiče postojanja blokada na motoru i auspuhu
[ djordje.R1 @ 16.03.2008. 20:09 ] @
Dobar je to skuter,ali ne znam kako da poskidam blokade? Mozete mi objasniti ili poslati slike o skidanju blokada za KYMCO 9S?