[ argonaut @ 21.09.2005. 18:33 ] @
Candy da li to znaci kvalitet

Kupili smo u prodavnici DOO "Vesipex Trade" Trg slobode br.2 Pancevo
prodavnica"Gvozdjar" ves masinu marke Candy CTS 60 (punjenje sa gornje strane) cena 34750,00 DIN.
Ovlasceni uvoznik "Pro Galvano Mikrometal" Ivana Mazuranica 9 Zemun.

Masina je isporucena raspakovana posto je navodno bila jedina u radnji.
Roditelji su prihvatili isporuku,mada nisu primetili da su slova za programe delimicno izbrisana.
Sest dana nakon toga pri kraju pranja zacuo se udarac i voda je iscurela iz masine.
Pozvali smo prodavnicu i oni su nas ljubazno uputili da zovemo servis u Beogradu.
Na nase negodovanje da zovemo servis posto smo masinu kupili od njih (Vesimpexa)
dobili smo informaciju da servis mora utvrditi razlog kvara.Sef prodavnice kontaktirao je servis tako da nas je pozvao gospodin koji se predstavio kao direktor servisa.Rekao je da ce za "nasu " masinu izdati nalog za popravku preko reda.
Posle tri dana dosli su serviseri iz Beograda i odneli masinu.
Kontaktirali smo prodavnicu i zahtevali da nam isporuce ili novu masinu ili vrate novac posto je do kvara doslo posle samo sest dana,a radi se o skupom proizvodu. Ubedjivali su nas da je sve u redu,ali da ne mogu nista da preduzmu dok ne dobiju zapisnik od servisa.
Uspeo sam da u nedelju 18.09 .2005 g. stupim u kontakt sa serviserom i on mi je poslao zapisnik koji glasi :

"Aparat je preuzet od stranke dana 16.09.2005god. i odnet u servis radi defektaze i popravke.U zatecenom stanju na aparatu je bio zaglavljen bubanj i nije bilo moguce izvaditi ves.Defektazom je utvrdjeno da su se u toku pranja otvorila vrata na bubnju pa se zbog toga bubanj zaglavio.Usled toga nastalo je ostecenje na dvodelnim vratima bubnja i na plasticnom kazanu.Aparat je bio pravilno napunjen vesom.U zatecenom stanju niti po rasklapanju aparata u servisu nije moguce utvrditi dali su vrata na bubnju bila pravilno zatvorena,sto moze biti razlog kvara.Aparat se moze popraviti u zakonskom roku."

Odneo sam zapisnik sefu prodavnice u ponedeljak 19 .09.2005. Naznacio sam mu da zelimo novu masinu ili novac,sef je obavio par razgovora telefonom i zamolio me da sacekam do srede kada ce dobiti novu masinu ,isti model.
Sutradan,tj danas zvao nas je direktor iz Beograda i obavestio da je masina remontovana i da se dogovorimo sa serviserima kada da je preuzmemo,Takodje je tvrdio da smo mi prouzrokovali kvar nestrucnim rukovanjem.
Pozvao sam opet sefa prodavnice i rekao mu da ne zelimo remontovanu masinu,i takodje mu napomenuo da smo predhodnog dana zajedno konstatovali da vrata ne mogu da se ne pravilno zatvore.
Obecao mi je da ce probati da resi problem i da ce se javiti do uvece posto je u velikoj guzvi.
Nije se vise javljao. Sledeceg dana sam ga pozvao i obecao je da pokusava da resi problem.Opet se nije javio.

Interesuje me da li neko ima iskustva sa ovom masinom (CANDY CTS 60)i da li je moguce nepravilno zatvoriti vrata tako da se ona otvore nakon dva sata pranja i prouzrokuju kvarove?

Takodje me interesuje sta se preduzima kad se ne moze postici zadovoljavajuci dogovor ?
[ JOJO847 @ 21.09.2005. 21:29 ] @
Nazalost su tvoji pogrijesili sto su primili takvu masinu :(
Normalno je da se prije vracanja novaca ili zamjene aparata mora konzultirati servis koji ce ustvrditi zasto je masina neispravna tj. sto se desilo.

E sad, ima tu nesto mutno od njih....
U izvjescu kazu da nemogu ustvrditi dal su vrata bila dobro zatvorena, a ovaj lik tamo ti s*** da je u pitanju nestrucno rukovanje. odakle on to zna?

Nazalost si u podredjenoj poziciji,ali sjedni im na glvu s time da ako si ti mogao njima ici u susret da preuzmes raspakiran aparat da neka oni budu u stanju da ovu osposobe ili zamjene.
PLATIO SI ISPRAVNU, RED JE DA TAKVU I DOBIJES.

[Ovu poruku je menjao JOJO847 dana 21.09.2005. u 22:33 GMT+1]
[ Java Beograd @ 22.09.2005. 08:34 ] @
Pazi, na tvojoj sam strani, principijelno, ali prodavnica nije dužna da ti da novu mašinu. Ova postojeća je popravljena, u potpuno funkcionalnom stanju. I ja se slažem sa prethodnikom da možda nije trebalo primiti mašinu koja nije u originalnom pakovanju.
Ipak, CANDY su u principu dobre mašine. Ja moju koristim već 5 god sa 0,00 % problema. Uveren sam da ćeš i ti posle ovih početnih neprijatnosti dugo u zadovoljstvi koristiti svoju CANDY mašinu.
[ djolep @ 22.09.2005. 22:49 ] @
Da ti se masina pokvarila istog dana kad si je kupio, uz ovakav nalaz servisa, postojali bi dobri izgledi da uz pomoc trzisne inspekcije dobijes novu. Dokazujuci da si masinu dobio neispravnu ti bi zapravo vrsio reklamaciju. Ovako posle 6 dana, tvoj slucaj potpada pod garanciju, a ne pod reklamaciju.
[ Joker @ 23.09.2005. 07:50 ] @
Citat:
djolep: Da ti se masina pokvarila istog dana kad si je kupio, uz ovakav nalaz servisa, postojali bi dobri izgledi da uz pomoc trzisne inspekcije dobijes novu. Dokazujuci da si masinu dobio neispravnu ti bi zapravo vrsio reklamaciju. Ovako posle 6 dana, tvoj slucaj potpada pod garanciju, a ne pod reklamaciju.

Nisi u pravu
Zakon o zastiti potrosaca
od 3. jula 2002

Član 23.
Ako se reklamacijom utvrdi da proizvod sadrži nedostatke, potrošač ima pravo da zahteva nov proizvod ili proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili da mu se vrati iznos plaćen za taj proizvod u visini cene tog proizvoda na dan vraćanja ili da mu se, uz njegovu saglasnost, otkloni nedostatak.
Potrošač može ostvariti pravo iz stava 1. ovog člana pod uslovom da ovaj zahtev za reklamaciju podnese čim je otkrio nedostatak, a najdocnije u roku od 90 dana od dana kupovine proizvoda.
Potrošač nema pravo iz stava 1. ovog člana ako je nedostatak na proizvodu nastao njegovom krivicom ili je otklanjanje nedostatka vršilo neovlašćeno lice.


Kompletan zakon na
http://www.serbiafood.co.yu/propisi/zastitapotrosaca.htm

Najbolje je otici u trzisnu inspekciju i posavetovati se sa inspektorom

[Ovu poruku je menjao Joker dana 23.09.2005. u 08:52 GMT+1]
[ bakara @ 23.09.2005. 10:02 ] @
Evo ti moje iskustvo isto sa candy masinom...a od samog pocetka me zezala
http://www.elitesecurity.org/poruka/653483
procitaj temu do kraja, znaci candy vise nikada
[ Java Beograd @ 23.09.2005. 10:55 ] @
Pozdav, bakara, pročitao sam onu "tvoju" temu. Jbg, sto ljudi - sto ćudi, sto žena dvesta sisa ! Ja sam posle 10 god mučenja i SVAKAKVOG popravljanja Ei (nema šta nisam promenio) sakupio kintu i kupio Candy. Eno je 4 god. u mom kupatilu, tiha i mirna, bela i lepa, ćuti i pere ! Nit se buni, niti šta traži. :)
[ djolep @ 23.09.2005. 22:26 ] @
Citat:
JokerNisi u pravu

Potrošač može ostvariti pravo iz stava 1. ovog člana pod uslovom da ovaj zahtev za reklamaciju podnese čim je otkrio nedostatak, a najdocnije u roku od 90 dana od dana kupovine proizvoda.


Nazalost, ovo sto sam boldovao je odgovor na tvoj komentar. Imam izvesna (citaj losa) iskustva sa ponasanjem inspekcije u ovakvim slucajevima (doduse samo u Beogradu). To su tesko dokazive stvari, a ni nalaz servisera nije iskljucio mogucnost greske u rukovanju. Nisi ti duzan da odmah proveris ispravnost kupljene stvari, ali se u praksi to ocekuje.

Mozes i televizor da drzis u kutiji neraspakovan 89 dana od kupovine i onda ga izvadis, ukljucis, kad on neispravan. Zar stvarno mislis da bi mogao da realizujes ono sto si citirao? Preterujem, naravno, ali samo da bih ilustrovao kako se praksa ponekad jako razlikuje od prava.Uostalom, stari si clan ES-a, dovoljno dugo imas racunar. Sigurno znas kako ide sa reklamacijama. S druge strane pokusaj ne kosta nista :)
[ bakara @ 24.09.2005. 18:21 ] @
Pozdrav za Javu Beograd
Nek ti ona pozivi jos toliko....



--
++
[ argonaut @ 29.09.2005. 06:44 ] @
Evo mene opet,
juce mi je stigla nova ves masina,isti model,upakovana u stiropor i celofan.
Sve je to postignuto uz telefonsku intervenciju trzisne inspekcije u skladu sa zakonom o zastiti potrosaca.Izuzetno mi se popravilo misljenje o ovom opstinskom organu.
[ Java Beograd @ 29.09.2005. 07:36 ] @
Svaka čast majstore !!! Ajde, napiši sve telefone koji i ostalima mogu biti od koristi.

Off-topic: Oću da prijavim "Mesaru Matijević" što mi uvek uračuna težinu paripa kao šunku, i tako stari papir proda po ceni od oko 500 din / kg ! Malo mnogo, jel da ?
[ Joker @ 29.09.2005. 07:48 ] @
Citat:
djolep: Nazalost, ovo sto sam boldovao je odgovor na tvoj komentar. Imam izvesna (citaj losa) iskustva sa ponasanjem inspekcije u ovakvim slucajevima (doduse samo u Beogradu). To su tesko dokazive stvari, a ni nalaz servisera nije iskljucio mogucnost greske u rukovanju. Nisi ti duzan da odmah proveris ispravnost kupljene stvari, ali se u praksi to ocekuje.

Mozes i televizor da drzis u kutiji neraspakovan 89 dana od kupovine i onda ga izvadis, ukljucis, kad on neispravan. Zar stvarno mislis da bi mogao da realizujes ono sto si citirao? Preterujem, naravno, ali samo da bih ilustrovao kako se praksa ponekad jako razlikuje od prava.Uostalom, stari si clan ES-a, dovoljno dugo imas racunar. Sigurno znas kako ide sa reklamacijama. S druge strane pokusaj ne kosta nista

Ne da mislim, nego sam realizovao. DVD player pokvario se nakon 10-tak dana od kupovine. Uredjaj je isproban u prodavnici i bio je ispravan. Na moju molbu da mi zamene uredjaj samo su se nasmejali i rekli da zato postoji servis i garancija. Na spominjanje odredbi iz zakona o zastiti potrosaca da bi trebalo da mi zamene uredjaj, rekli su da oni za to jos nisu culi. Posle posete trzisne inspekcije prodavnici, zvali su me iz prodavnice da donesem uredjaj i potvrdu iz ovlascenog servisa da je uredjaj neispravan i da ce mi uredjaj zameniti ili vratiti novac.
Znam kako ide sa reklamacijom, ali ne treba sa se pomitimo sa time, iskoristimo nase zakonsko pravo i realizujmo garanciju na ono sto si platio.
Kao i argonaut imam veoma lepo misljenje o trzisnoj inspekciji.
[ bakara @ 30.09.2005. 15:12 ] @
>> Off-topic: Oću da prijavim "Mesaru Matijević" što mi uvek uračuna težinu
> paripa kao šunku, i tako stari papir proda po ceni od oko 500 din / kg !
> Malo mnogo, jel da ?
A kako bi ti da ti izmere sunku? :) Da ti je daju u ruku?



--
++
[ mkaras @ 30.09.2005. 21:03 ] @
Dana Fri, 30 Sep 2005 16:12:44 CEST, bakara napisa:


Citat:

A kako bi ti da ti izmere sunku? :) Da ti je daju u ruku?



Na celofan jer je mnogo laksi od papira pogotovu ako je A0 formata.
[ JOJO847 @ 30.09.2005. 21:20 ] @
@argonaut
pazi samo kako zatvaras vrata na bubnju!
[ bakara @ 02.10.2005. 12:20 ] @
>> Na celofan jer je mnogo laksi od papira pogotovu ako je A0 formata.
Pa gledaj na to ovako:
Sunku ti mere elektronskom vagom, koja ima gresku od +-5gr. (nekad na
tvoju nekad na njihovu stetu) a ni taj papir ni celofan nisu tezi, u
sustini sve i da ti daju sunku u ruku, oni su to ulkalkulisali u
cenu...tako da to i nije neki razlog za ljutnju...
Vise moze da ti ukrade vest prodavac od tezine tog papira...:)


--
++