[ trajanovski marko @ 22.09.2005. 22:01 ] @
hvala svima na pomoci. [Ovu poruku je menjao trajanovski marko dana 25.09.2005. u 22:04 GMT+1] |
[ trajanovski marko @ 22.09.2005. 22:01 ] @
[ Nebojsa Milanovic @ 22.09.2005. 22:53 ] @
Mogucnost motora da razvije znacajniju snagu na nizim podrucjima obrtaja.
To je u voznji daleko vaznija osobina nego npr. ubrzanje 0-100. Svi novi dizeli upravo u tome nadmasuju benzince iste snage i to je osnovni razlog njihovog velikog porasta popularnosti. Iskazuje se pomocu max. obrtnog momenta (Nm) koji treba da bude u sto nizem podrucju obrtaja. Najbolje se vidi iz krive obrtnog momenta i snage za ceo radni rezim motora. [ Downforce @ 23.09.2005. 00:09 ] @
Koeficijent elasticnosti motora po obrtnom momentu se definise kao:
Km=M(max)/M(Pmax) Tj. kao kolicnik maksimalnog momenta koji motor razvija i momenta koji motor razvija pri maksimalnoj snazi. Ako posmatras neku karakteristiku motora zapazices da kriva obrtnog momenta dostize maksimum(M(max)) pri odredjenom broju obrtaja(obicno na 1500-3000 obrtaja u minuti), nakon toga kriva obrtnog momenta pocinje da "pada" tj. sa povecanjem broja obrtaja moment se smanjuje.SUS motori razvijaju maksimalnu snagu pri broju obrtaja od oko 5000-8000 obrtaja u minuti i tu moment ima vrednost M(Pmax). Idealno bi bilo da je moment u celom rasponu broja obrtaja konstantan,odnosno da ne dolazi do pada obrtnog momenta,sto prevedeno na srpski znaci da je idealno da je nas koeficijent Km=1.Sto je Km blize jedinici to za neki motor kazemo da je elasticniji. Prosecne vrednosti ovog koeficijenta su: OTO motori 1.15-1.3 Dizel motori 1.05-1.15 Sto potkrepljuje cinjenicu da su u proseku Dizel motori elasticniji od benzinskih(OTO) motora,ali to ne mora obavezno da znaci da je benzinac elasticniji od dizela. [Ovu poruku je menjao Downforce dana 23.09.2005. u 01:10 GMT+1] [Ovu poruku je menjao Downforce dana 23.09.2005. u 01:11 GMT+1] [ trajanovski marko @ 23.09.2005. 22:24 ] @
Hvala.Informacija obimna i vise nego dovoljna.Ako sta tebi zatreba...trazi.Pozdrav.
__________________________________________________ Do You Yahoo!? Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around http://mail.yahoo.com --0-660027140-1127510606=:71823 Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1 Content-Transfer-Encoding: 8bit <DIV><BR><BR><B><I>Downforce <[email protected]></I></B> wrote: <BLOCKQUOTE class=replbq style="PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #1010ff 2px solid">Koeficijent elasticnosti motora po obrtnom momentu se definise kao:<BR><BR>Km=M(max)/M(Pmax)<BR><BR>Tj. kao kolicnik maksimalnog momenta koji motor razvija i momenta koji motor razvija pri maksimalnoj snazi.<BR><BR>Ako posmatras neku karakteristiku motora zapazices da kriva obrtnog momenta dostize maksimum(M(max)) pri odredjenom broju obrtaja(obicno na 1500-3000 obrtaja u minuti), nakon toga kriva obrtnog momenta pocinje da "pada" tj. sa povecanjem broja obrtaja moment se smanjuje.SUS motori razvijaju maksimalnu snagu pri broju obrtaja od oko 5000-8000 obrtaja u minuti i tu moment ima vrednost M(Pmax).<BR><BR>Idealno bi bilo da je moment u celom rasponu broja obrtaja konstantan,odnosno da ne dolazi do pada obrtnog momenta,sto prevedeno na srpski znacilo da je idealno da je nas koeficijent Km=1.Sto je Km blize jedinici to za neki motor kazemo da je elasticniji.<BR><BR>Prosecne vrednosti ovog koeficijenta su:<BR>OTO motori 1.15-1.3<BR>Dizel motori 1.05-1.15<BR>Sto potkrepljuje cinjenicu da su u proseku Dizel motori elasticniji od benzinskih(OTO) motora,ali to ne mora obavezno da znaci da je benzinac elasticniji od dizela.<BR><BR><SUB>[*Ovu poruku je menjao Downforce dana 23.09.2005. u 01:10 GMT+1*]</SUB><BR><BR>--<BR>http://www.elitesecurity.org/p...R><BR>Prijave/odjave: http://www.elitesecurity.org/p...e#136794<BR><BR>Ne menjajte sledece dve linije ukoliko odgovarate putem emaila!<BR>esauth:136794:aaf85e4696d143b23566c62d2f5b0b9d<BR> [ trajanovski marko @ 23.09.2005. 22:28 ] @
Hvala na informaciji.Ako tebi sta zatreba, kazi....Pozdrav!
--------------------------------- Yahoo! for Good Click here to donate to the Hurricane Katrina relief effort. --0-720088304-1127510834=:71430 Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1 Content-Transfer-Encoding: 8bit <DIV><BR><BR><B><I>Nebojsa Milanovic <[email protected]></I></B> wrote: <BLOCKQUOTE class=replbq style="PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #1010ff 2px solid"><BR>Ne menjajte sledece dve linije ukoliko odgovarate putem emaila!<BR>esauth:136794:aaf85e4696d143b23566c62d2f5b0b9d<BR> [ bakiman @ 24.09.2005. 11:55 ] @
Elastičnost motora, kratko i jednostavno (kod vozila):
To ti je kada ideš 3om brzinom 40kmh i daš mu gas, e sad ne elastičan motor bi se jaako mučio, a elastičan bi ubrzavao odnosno primao gas! PozdraV [ trajanovski marko @ 24.09.2005. 22:09 ] @
Hvala, to je bilo kratko i jasno!Ako ti sta zatreba, trazi...
Pozdrav! --------------------------------- Yahoo! for Good Click here to donate to the Hurricane Katrina relief effort. --0-552642548-1127596108=:56131 Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1 Content-Transfer-Encoding: 8bit <DIV><BR><BR> <BLOCKQUOTE class=replbq style="PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #1010ff 2px solid"> <P><BR>Ne menjajte sledece dve linije ukoliko odgovarate putem emaila!<BR>esauth:136794:aaf85e4696d143b23566c62d2f5b0b9d<BR> [ markantz @ 25.09.2005. 03:03 ] @
Ako se ne varam davno sam to ucio: motor ima veci koefeicijen elasticnosti ako mu je max obrtin moment na sto manjem broju obrtaja a max snaga na sto vecem
[ stil @ 25.09.2005. 09:06 ] @
Rad motora je utoliko elastičniji ukoliko, pri promeni spoljnjeg opterećenja, dolazi do manje promene broja obrta. Elastičnost motora u stvari pokazuje njegovu prilagodljivost promenljivim uslovima spoljnjeg opterećenja.
[ stil @ 25.09.2005. 09:16 ] @
Citat: bakiman: Elastičnost motora, kratko i jednostavno (kod vozila): To ti je kada ideš 3om brzinom 40kmh i daš mu gas, e sad ne elastičan motor bi se jaako mučio, a elastičan bi ubrzavao odnosno primao gas! PozdraV Na elastičnost ”motora” u vozilu utiče i šema razvoda. [Ovu poruku je menjao stil dana 25.09.2005. u 10:20 GMT+1] [ Downforce @ 25.09.2005. 14:19 ] @
Citat: bakiman: Elastičnost motora, kratko i jednostavno (kod vozila): To ti je kada ideš 3om brzinom 40kmh i daš mu gas, e sad ne elastičan motor bi se jaako mučio, a elastičan bi ubrzavao odnosno primao gas! Ovo uopste ne mora da znaci elasticnost motora,jer su umesani prenosni odnosi u menjacu.Elasticnost motora je karakteristika motora(ne celog sistema prenosa snage) koja se vidi sa dijagrama spoljne brzinske karakteristike(koja vazi za pun gas),a koja se dobija ispitivanjem motora na probnom stolu. [ stil @ 25.09.2005. 17:42 ] @
Tako je.
[ ragusia @ 25.09.2005. 18:44 ] @
Na ovom sajtu http://www.oktani.com/ ima dosta o tome
[ trajanovski marko @ 25.09.2005. 20:52 ] @
Hvala i ako treba Vama neka pomoc trazite!
Pozdrav. __________________________________________________ Do You Yahoo!? Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around http://mail.yahoo.com --0-1536365091-1127677872=:14377 Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1 Content-Transfer-Encoding: 8bit <DIV><BR><BR> <BLOCKQUOTE class=replbq style="PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #1010ff 2px solid"> <P><BR><BR>Ne menjajte sledece dve linije ukoliko odgovarate putem emaila!<BR>esauth:136794:aaf85e4696d143b23566c62d2f5b0b9d<BR> [ trajanovski marko @ 25.09.2005. 20:55 ] @
Hvala i javite se ako Vama treba pomoc.Pozdrav
__________________________________________________ Do You Yahoo!? Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around http://mail.yahoo.com --0-270563343-1127678064=:65242 Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1 Content-Transfer-Encoding: 8bit <DIV><BR> <BLOCKQUOTE class=replbq style="PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #1010ff 2px solid"><BR><BR>Ne menjajte sledece dve linije ukoliko odgovarate putem emaila!<BR>esauth:136794:aaf85e4696d143b23566c62d2f5b0b9d<BR> Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|