[ vojin prole @ 01.10.2005. 20:23 ] @
koji je bolji od njih bolji inderesuje me kava su iskustva sa njima i koji imam manju potrosnju.
[ lancia88 @ 02.10.2005. 11:03 ] @
Pozdrav,

Kymco je kao firma bolja varijanta verovatno u svakom pogledu sem u pogledu cene. Moguce da u ovom slucaju imas slican cenovni rang te onda ne bi trebalo da imas dileme. Vlasnik sam i oba (iako ne nijedan od ovih modela vec Dink i Knight) i mogu samo dati par uporednih impresija. Recimo to ovako: Kymco ima kod nas probni sto na kome se motori nateraju da predju kilometrazu za razradu i kada lupis od njih motor, on ima sve blokade skinute, ima savrsen sistem za mesanje ulja (dvotaktna varijanta) koje samo nalijes u rezervoar za ulje a on sam mesa u odnosu na kolicinu goriva koje dolivas. Keeway cak u pojedinim slucajevima nemaju pojma u domacim servisima ni gde se nalazi blokada (posto si iz Zr verovatno bi kupovao u Backoj Topoli, tamo jedino znaju sve te stvari a nigde drugde pa ni u Beogradu) a poseban je problem sto im to ne saopstavaju ni kolege iz Madjarske (od dobijanja licence za EU standarde centar za distribuciju za Evropu je u Madjarskoj).

Druga je prica oprema, sta god kupujes od Kymca je strasno skupo dok Keeway nista i ne prodaje od posebne opreme cak ne znam kako su uopste sa gumama i akumulatorima opremljeni ali zato ne kriju da je svejedno sta se i gde kupuje dok Kymco insistira na lazi da to mora bas biti u njihovim prodavnicama gde su cene paprene. Ako imas sve to u vidu, dodaj tome i da do ulaska u crveno na obrtomeru sve vrednosti potrosnje goriva se krecu oko 2 litra a ponovo je malo Kymco u prednosti i ovde.
[ zokish @ 02.10.2005. 11:48 ] @
Prvo, S9 postoji u varijanti sa vodenim i vazdušnim hlađenjem, a sa vazdušnim postoji u dve varijante sa slabijim i jačim motorom od 50cm³ (1.5kW pri 5000rpm i 3.8kW pri 7300rpm) tako da zavisi koji porediš sa Matrixom. Recimo da poredimo jaču varijantu S9 sa vazdušnim hlađenjem:

S9 AC vs Matrix?

Tajvan vs Kina?
1690EU vs 1350EU (cene iz septembra)?
garancija 2god vs 1god.?
nosivost 165kg vs 115kg?
sopstvena težina 96kg vs 110kg?
potrošnja 2.2l vs 2.0l /100km (sa fabričkim blokadama)
kompresija motora 7.2:1 vs 6.9:1? (geometrijska, ne kompresija smeše)
5.1KS vs 4.9KS?
oba imaju max. deklarisanu brzinu 80km/h pri skinutim blokadama

Matrix ima daljinsko paljenje i alarm, S9 to nema
S9 analogni displej, Matrix digitalni displej

druga je stvar ako ćeš da radiš nadogradnju (da ne kažem overklokovanje) mnogo je veći izbor za S9 i pri tom će S9 biti daleko brži i startniji od Matroxa,a i više će trošiti

ne netu možeš mnogo više podataka naći o S9 nego o Matrixu
Super 9 je, čini mi se ipak bolji izbor.
O dizajnu (ukusima) nema smisla govoriti.


[Ovu poruku je menjao zokish dana 02.10.2005. u 14:36 GMT+1]
[ lancia88 @ 02.10.2005. 12:58 ] @
Pozdrav,

bravo, kad pomenu daljinsko paljenje setio sam se brojnih problema sa elektronikom kod Keeway-a uopsteno a posebno sa komutatorima kod modela sa daljinskim paljenje. Nastaku obilno jos tokom garantnog roka.
[ zokish @ 02.10.2005. 13:21 ] @
samo sam uporedio polazne karakteristike
inače tokom eksploatacije keeway imaju češće probleme
[ lancia88 @ 02.10.2005. 22:21 ] @
Pozdrav,

slazem se sa vecim brojem problema, posebno prema mojim iskustvima i onih koje imam prilike da vidim, u svakom slucaju kod nas je Kymco ozbiljnije shvatio posao od dvojice ortaka koji su napravili Keeway za SCG (ustvari ispade za Srbiju i Vojvodinu ...)