[ Marko-1 @ 20.10.2005. 19:22 ] @
| Planiram da kupim Fiat Bravo 1.4 16v, 96 godiste, pa me interesuje kakvo je to auto. Cuo sam da Fiat kao proizvodjac, nije dobar, skupi su djelovi, cesto se kvari i tako to. Zna li neko nesto vise o tome?
Hvala
[Ovu poruku je menjao momsab dana 15.01.2007. u 20:24 GMT+1] |
[ despotbg @ 20.10.2005. 21:49 ] @
Fijat:
Nije los proizvođač
Delovi su jeftini (kada zastava bude pravila punta delovi će biti Džabe)
I prilično je izdržljiv (osim lonca auspuha koji korozira)
Ako imas para kupi Brava
[ bakara @ 21.10.2005. 09:59 ] @
bilo je vec reci o ovome... Uglavnom 1.4 motor nije za preporuku, svi drugi su ok. Inace auto je odlican a delovi najjeftiniji u klasi
[ ivan milosevic @ 21.10.2005. 22:28 ] @
Vidi.....godinu dana sam imao Fiat Bravo ,ali 1.6 16 V. Prezadovoljan sam bio. Za taj tvoj motor sam cuo da je los,i svi preporucuju 1.6, ali to su ipak samo price a ne moje iskustvo. Sto se limarije tice,ona je valjda pocinkovana ,ali je veoma,veoma slaba......veoma je tanak lim. Auto je povozan,kompaktan.....udoban...enterijer uopste ne deluje zastarelo,cak je i fabricka muzika relativno solidna. Sve u svemu ,koliko para toliko muzike......za mene je to ipak OK auto..
Pozdrav
[ Skaarj @ 21.10.2005. 23:56 ] @
Kazu ljudi da taj motor (1.4) trosi previse benzina za svoju zapreminu i da je nedovoljne snage za auto. Tako da verovatno treba da pogledas modele sa jacim motorom (ako ces ugradjivati gas proveri koji tip uisisne grane ima plasticnu ili metalnu)
[ cicika @ 22.10.2005. 12:06 ] @
Citat: osim lonca auspuha koji korozira
Je l' to neka proverena informacija? Tj. da li postoji neka statistička analiza negde u vezi sa tim?
Naime, nama je na Tempri, doduše posle 6 godina vožnje na (vrlo lošem) domaćem benzinu, auspuh čitavom svojom dužinom pun rupica. K'o sito!
[ Nebojsa Milanovic @ 22.10.2005. 16:49 ] @
Auspuh je uopste na Fiat-ima veoma los, nema to veze sa benzinom
Statistike i praksa zaista tako kazu
[ cicika @ 23.10.2005. 14:00 ] @
Korozija mora da ima veze sa benzinom, kao i sa solju na putevim u toku zime.
Što nekvalitetniji benzin to prljaviji izduvni gasovi, auspuh brže propada. Nikakva naročita mudrost nema u tome. Naravno, ako jesu lošiji proces se ubrzava.
[ krca069 @ 29.04.2006. 09:00 ] @
Jeste da je proslo vremena ali da malo aktiviramo temu jer sve vise ljudi voze Fiata. Ja sam vlasnik Fiat brava 1.4 12v skoro 2 godine i vrlo dobro znam prednosti i mane a sve vise citam svakojake gluposti na raznim forumima o ovim automobilima. Sto se tice modela 1.4 12v (ne znam za model 1.4 16v) '98 god. istina je da se kod nekih modela javljao problem (zbog neodgovornog odrzavanja jer je preporuka proizvodjaca da se koristi samo Selenia ulje) kod podmazivanja bregaste osovine. Ako nekoga nesto jos zanima neka pita.
[ fenixbgd @ 27.06.2006. 07:51 ] @
Slažem se! Takođe sam vlasnik Brava 1.4 12v (mislim da ne postoji varijanta sa 16v za ovu zapreminu) i osim potrošnje zadovoljan sam autom.
Naravnio redovno menjam ulje i sipam samo Seleniu.
[ janotka @ 27.11.2006. 10:22 ] @
Citat: krca069: Jeste da je proslo vremena ali da malo aktiviramo temu jer sve vise ljudi voze Fiata. Ja sam vlasnik Fiat brava 1.4 12v skoro 2 godine i vrlo dobro znam prednosti i mane a sve vise citam svakojake gluposti na raznim forumima o ovim automobilima. Sto se tice modela 1.4 12v (ne znam za model 1.4 16v) '98 god. istina je da se kod nekih modela javljao problem (zbog neodgovornog odrzavanja jer je preporuka proizvodjaca da se koristi samo Selenia ulje) kod podmazivanja bregaste osovine. Ako nekoga nesto jos zanima neka pita.
Da li ti se desavalo da ti se zapuse brizgaljke ulja na bregastu, koliko cesto ih treba kontrolisati? Na koliko km menjati ulje (naravno SELENIU GOLD)?
Poz
[ irfannp @ 08.12.2006. 12:06 ] @
I ja sam isto bio vlasnik Fiat 1.4 12v 98 god.,motor im je toliko los da je to nemoguce,prvo bregasta ima izuzetno lose podmazivanje,drugo motor se mnogo greje,trosi dosta goriva,a to sa selenia motornim uljima nema veze,jedino pomaze sirenje rupica na brizgaljki da bi imao dobro podmazivanje,ostali motori su Ok.
[ millko @ 10.12.2006. 23:56 ] @
cojvek ispred mene je dobro rekao.bjezati od 1.4 12v.nedovoljno podmazivanje bregaste,ista se krivi,generalna negine.nagledao sam se toga vec.poz
[ Fuzz @ 11.12.2006. 07:22 ] @
I na temi o Bravu je dosta receno o tome. Preporucen je 1.6 model, dok 1.4 treba izbegavati ako je moguce.
[ krca069 @ 22.12.2006. 09:36 ] @
Ulje (Selenia gold) se menja na oko 6-7000. U medjuvremenu sam presao na plin, i nisam povecavao interval zamene.Posle skoro 40000 nisam imao problema za podmazivanjem bregaste, a ja bih preporucio ciscenje brizgaljke na svakoj 3. zameni ulja.
[ vlajke @ 03.03.2007. 16:36 ] @
bolje ne uzimaj,skup je za odrzavanje,meni je danas otisao motor 1.6 16v,naj jeftinije je ako su ventili a to je minimum 250 e.
[ bakara @ 03.03.2007. 19:03 ] @
Verujem da je za dve godine imao dosta vremena za razmisljanje, tako da mu tvoj savet slabo znaci...
Sto se tice skupog odrzavanja, sta je tacno skupo, budi malo odredjeniji?
ventili za fiat stilo su ispod 20e, verujem da za bravo nisu vise od 1000din i nemoguce je da su svi otisli...
[ vlajke @ 03.03.2007. 20:09 ] @
naprimer kablovi za svecice,svecice,bonbina zajedno kostaju 15 000 din. u tu cenu nisam uracunao dijagnostiku koja u Bogunovicu kosta 2500 din.Korpa,lamela i druk lager kostaju 12 000 din.+ruke,sajla kvacila je 3300 din.Naravno ima i jeftinije ali je rizik da li ce duze trajati.
[ bakara @ 03.03.2007. 20:56 ] @
Ma kakvi:
Kablovi 30e
svecice 4x300=1200/15e
plus bobina, ne znam tacno koliko je ali nije vise od pedesetak eura, nek bude sve zajedno oko sto eura
Korpa,lamela i druk lager kostaju tzv. set kvacila je oko 100eura, i zamena (ruke) 50 eura,
a dijagnostika se ni u jednom ozbiljnom servisu ne naplacuje...(mislite o tome!) to im je sredstvo za rad-alat.
Odgovor tvog skupog odrzavanja lezi u servisu koji si izabrao.
BTW: To su sve delovi koji se menjaju (kablovi, bobina) na velikoj kilometrazi, taj auto je verovatno dosta zapusten, a verujem i da ga nisi puno platio.
Koliko para toliko muzike, uvek bilo i bice...inace taj 1.6 motor je izdrzljiv ko mazga.
[ vlajke @ 03.03.2007. 21:11 ] @
auto je 97.god. dao sam golfa 2 i dodao 2000e.Svaki servis a pricam ti o ozbiljnim servisima kao sto su Ninic I Bogunovic,auto Boban naplacuju dijagnostiku,te cene koje sam napisao su iz tih servisa,veruj mi da je tako,ali sam rekao da postoje i nize cene,ali dovode u pitanje kvalitet.
[ bakara @ 03.03.2007. 21:33 ] @
Naravno, nisam ja ni rekao da ti nisi u pravu sto se cena tice, to je politika doticnih servisa u koju se ne uplicem.
Sto se tice naplacivanje dijagnostike to je za posebnu diskusiju, jer bez dijagnostike oni ne mogu da rade, a naplacivanje iste je kao i da ti naplacuju koriscenje dizalice u servisu. Dijagnostiku oni mogu raditi i sa obicnim PC racunarem, uz potreban interface, nema tu potrebe za bilo kakvim naplacivanjem, jer se obicno sve svede na ponistavanje greske...cist bezobrazluk.
Na kraju ti si dovezao auto na servis kod njih, nisi dosao da ti samo ocitaju greske...
Da ponovim, ni jedan servis koji drzi do sebe ne naplacuje dijagnostiku, to je pilicarenje!
[ vlajke @ 03.03.2007. 21:44 ] @
slazem se sa tobom,nema njih mnogo sa dobrom dijagnostikom,meni je jedva jedan servis dosao kuci da uradi dijagnostiku,i pazi cenu:dijagnostika 1600 din.a dolazak su hteli da naplate 2000 din.sramota.
[ bakara @ 03.03.2007. 21:50 ] @
Nemoj molim te da dozvoljavas da te takvi sisaju...
Ako vec toliko placas dijagnostiku, kupi interface, nabavi sw povezi na tvoj PC i mozes sam da brises greske
I sad razmisljam...sta je sa tim tvojim autom da ti toliko treba dijagnostika, taj model i nema nesto puno elektronike i senzora?
[ bakara @ 03.03.2007. 22:03 ] @
@vlajke
Poslao sam ti PP, nadam se da ce pomoci tvojim problemima :)
[ vlajke @ 03.03.2007. 22:12 ] @
auto je isao o.k. i tako sve do prosle nedelje'onda ujutru kad sam pokusao da ga upalim nisam uspeo.Vergla kao lud i nista, kad smo ga prikacili na komp.nije nasao ni jednu gresku,morao sam da ga odslepam danas u servis,izmerili smo mu kompresiju:prvi cilindar 10,drugi 7,treci 5 i cetvrti 5.slogirao sam se covece auto je isao kao nevreme,em je bio startan,nije trosio ni gram ulja a ipak se sj..ao.bas sam se razocarao u auto.
[ vlajke @ 03.03.2007. 22:22 ] @
druze hvala na adresama
[ bakara @ 04.03.2007. 00:14 ] @
Nema na cemu, samo ti javi sta si uradio...
I ne dozvoli da te sisaju...
[ PECONIJE @ 04.03.2007. 21:18 ] @
Ovlasceni servisi su papreni u svakom gradu zato postoje i drugi koji su jeftiniji!A na primer svecice mozes i sam da zamenis!Ja sam fabricke svecice menjao na 140000km i to vozim na plin,promeneio sam ih preventivno jer je bilo krajno vreme(naravno NGK made in Japan)
[ PECONIJE @ 04.03.2007. 21:43 ] @
Ovlasceni servisi su papreni u svakom gradu zato postoje i drugi koji su jeftiniji!A na primer svecice mozes i sam da zamenis!Ja sam fabricke svecice menjao na 140000km i to vozim na plin,promeneio sam ih preventivno jer je bilo krajno vreme(naravno NGK made in Japan)
[ BigFoot @ 11.05.2007. 00:43 ] @
Citat: vlajke: izmerili smo mu kompresiju:prvi cilindar 10,drugi 7,treci 5 i cetvrti 5.
Skoro sam imao sličan problem. Zamenio sam karike (6700 din) i leteće ležajeve radilice (1650 din). U celoj priči mi je ostao set karika za sve Bravo modele osim 2.0 HGT koje su meni bile potrebne, a nisam mogao da vratim. Proizvodjač je Federal Mogul. Ako ti trebaju, javi mi se na pp da se dogovorimo.
[ virus_crew @ 02.08.2007. 14:52 ] @
Fiat Bravo 1.4 16v ne postoji vec 12v ali nema veze ja vozim 12 16v i po meni a i po mnogo strucnijim od mene to je najbolji motor a 1.4 12v je najgori motor u Bravo-u, ako hoces vec da uzmes Fiat Bravo onda ili uzmi 12 16v ili 16 16v.
Pozz
[ BigFoot @ 02.08.2007. 23:10 ] @
Citat: virus_crew: ako hoces vec da uzmes Fiat Bravo onda ili uzmi 12 16v ili 16 16v.
Pozz
A zašto ne 1.8 16V?
[ virus_crew @ 07.08.2007. 13:58 ] @
Jer mu je veca registracija a i vise trosi a bas i nije bolji motor od 1.2 a pogotovu od 1.6, ali najekonomicniji je 1.2, eto zato.
[ inobradovic @ 07.08.2007. 16:46 ] @
vec je bilo price na ovu temu 1,4 je los motor bez obzira na ulje kad ga menjate zato je i izbacen iz dalje ugradnje u novije modele,neko nema mnogo primedbi ne njega jer prelazi male deonice pa motor i nije tad na pravom testu zato i kazu NIJE LOS. 1,8 je naj motor na otvorenom trosi 8l a o perfomansama i ne treba pricati,1,2 motor se dobro pokazao jeftin je za registraciju, ekonomican ako se ne forsira i bez tereta vozi, a 4 odrasle osobe da krenu na letovanje sa punim gepekom stvari u 1,2 potrosisce isto goriva ako ne i vise kao i 1,8 sa istim opterecenjem jedino ako ne prebacujete 80km nigde u putu sa 1,2 mozda za nijansu bolje prodjete sa potrosnjom od 1,8 ali sta ce vam takav auto ako ga vozite do 80km,ali ako ispred vas se nadje sleper sa prikolicom sto je cest slucaj sa 1,2 motorom ce te dosta dugo biti iza njega psovati vozaca slepera a ne pravog krivca vas motor od 1,2 preteci ga na neku NIZBRDICU [a znamo i da se kamen kotrlja nizbrdo] uz puno rizika i srece sve zbog 50e godisnje ili ti 4e mesecno vece registracije. Ako ste vozili nekog juga iz 90ih ili golfa 2 dizel ili takav neki slican auto sa 50setak konja pa prelazak na fiata 1,2 pa to vam je ko da sad vozite raketu odusevicete se perfomansama, hahaha. Moje misljenje iskustvo moje,prijatelja i po raznim casopisima sam procitao da je 1,8 naj naj motor a ako prelazite vece kilometraze ugradite plin vozicete se mnogo jeftinije i sa mnogo boljim performansama nego sto pruza 1,2 ili 1,6 a registracija od 1,6 je veca za 20ak eura. ZNACI 1,4 ni pod tackom razno, 1,2 ako se vozite samo po gradu, 1,8 ako koristite auto po gradu i za otvoren put, 1,6 ako ne mozete naci dobar primerak 1,8 ili 1,2 usta sumnjam da ne mozete naci.
[ BigFoot @ 08.08.2007. 02:11 ] @
Citat: virus_crew: Jer mu je veca registracija a i vise trosi a bas i nije bolji motor od 1.2 a pogotovu od 1.6, ali najekonomicniji je 1.2, eto zato.
A to su jedini parametri? Onda postoji i bolji izbor: uzmeš Peglicu i imaš minimum potrošnje, a što stariju i imaš i jevtinu registraciju
[ inobradovic @ 08.08.2007. 13:07 ] @
hahah, ako si mu reko bigfoot peglica sto starija sa plinom hahaha, a ako moze i sa pedalama u slucaju da plin poskupi haha
[ DJ Den Leo @ 10.08.2007. 08:18 ] @
Evo ovako, posto ja vec 4 godine vozim FIAT BRAVO 1.4 12V da kazem svoje utiske:
Kao prvo motor-kruze price da je 1.4 vrlo los, a 1.6 odlican...xex, pa naravno 200 kubika vise, ali iz iskustva licnog kazem da 1.4 nema problema...
Dalje, ono sto je primetio sam lose kod brava je kvacilo, trapovi uzasni...ostalo je da se reci zadovoljavajuce...
i ja bas imam 96god i odrzavam ga, tako da je jos uvek u top-stanju...sto se tice maximalne brzine, najbrze ovako cistog sam ga izvukao na 170km/h, to je sa 1400 kubika
A sto se tice ulja-sipam u poslednje vreme Galax-Unia-u i to na svakih 5000 km, nije neko ali bar znam na cemu sam, jeftinije-a cesce ga menjas...
ukratko...ako nekog nesto zanima u vezi Brava-pitajte
[ Mobtel @ 10.08.2007. 11:02 ] @
To sam i ja govorio dok nisam upao u vrtlog problema sa 1.4 iz kojeg nemozes izaci nikako !!!
Podmazivanje bregaste mi je bio problem i kostalo me 700 eu i nisam uspeo da resim problem
[ BigFoot @ 10.08.2007. 14:49 ] @
Citat: Mobtel: nisam uspeo da resim problem
Koji to problem ne može da se reši, a košta toliko? Imaš li još detalja? Taj auto nema fabrički taj problem, dakle nastao je. A ako je nastao može da se i otkloni. Za te pare si mogao da kupiš polovan 1.8 16V motor, ceo!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|