[ Ivan Miladinović @ 15.11.2005. 16:05 ] @
Ovako stoje stvari, ja sam pre godinu dana polozio vozacki ispit i sada mi samo fali auto. :) (ja sam 1984. god)
Uzevsi u obzir da sam sAm vozio jedva 2 meseca (u to se racuna i vozacki) ljudi mi preporucuju da "uzmem neku krntiju" i da na njoj vezbam da ne 'razdrdnam' dobar auto. Ja kazem da necu. Ali ajd. A i nisam neki lovator da bas mogu da se troskarim za automobile tek tako.

Razlog zasto sam napisao da necu u nekoliko narednih godina da postujem ovde, je jer sam mislio da dok ne zavrsim fax necu imati novca da kupim sebi nekog cetvorotockasa koji ce se zvati auto i ja cu ga sam voziti... Ali sam pogresio... Radilo se i isplatilo se.

Moj, moze se reci problem, je sledeci ja mogu trenutno da dam za auto MAXIMALNO 2000e i ni 1e vise. Znaci zacrtao sam to kao gornji limit, (sve ispod se priznaje), i imam jedan veliki problem i potrebni su mi vasi saveti.

1. Koji auto uzeti do 2000e i da li je to pametno? Pametno u smislu, da li je bolje sacekati jos neko vreme i prikupiti jos para...
Ali je hitno jer nemam auto, a imam posla, fax itd... Ma ljudi znate valjda, auto nije luksuz, auto je potreba.

SAMO NE YUGO. Nemojte da mislite da sam kreten, ali znam 2 coveka koji su uzeli GLANC NOVE automobile i posle mesec dana su poceli problemi... :( Mogu da blatim juga i onu 'garanciju' ali to nije tema ovde.

Ja sam razmisljao o nekim automobilima poput Ford Siera Ghia ili Opel Ascona...

Molim za sve vase preporuke i iskustva koji dostizu ovu cifru.


Unapred zahvalan.


P.S.: Ukoliko ovo nije pravi forum, molim vas da mi date neku adresu gde bih mogao da postavim ovo isto pitanje i dobijem potrebne odgovore.

Puno pozdrava od Ivana.
[ nibleri @ 15.11.2005. 17:10 ] @


Mislim da za te pare možeš uzeti bar 3 askone ili možda 2 siere, bar kod nas. Možda uspiješ naći corsu "93 (obla) a ako ne onda sigurno fiest te godine i to ti je naj bolje jer si isam rekao da nemaš nekog iskustva a i radi tvog skromnog (ili nikakvog) prihoda i održavanja. Računaj na registraciju i sve ostalo jer što je auto veće i izdaci su veći.

Pozdrav!

[Ovu poruku je menjao nibleri dana 15.11.2005. u 18:11 GMT+1]
[ Milenkovic Sinisa @ 15.11.2005. 18:14 ] @
Ako hoces strani auto, za te pare mozes da nadjes neki krs star 20 godina koji je presao 300000 km (cast izuzecima).

Prijatelj kupio Golfa II 85.god za 2400 € sa predjenih 287000 km.
Auto je potpuno rastresen, kad polazi ili se zaustavlja komandna tabla skace po 3 cm.
Auto je dizel, mozda bi sa benzincem bilo bolje, jer ima manje vibracija.

Ako si toliko zapeo da kupis strani auto, ja bih ti savetovao Golfa, ali da ga dobro proveris i da je sto manje presao.

Ipak mislim da je za te pare najbolje da kupis domaci auto: Yugo ili 101 Skalu ili Floridu '99-2001. god ali dobro ocuvan.
Savetovao bih ti 101 jer se za razliku od Yuga manje kvari.
Ovo ti govorim zato sto imam prijatelja koji je prosle godine kupio Yugo i desilo mu se vise problema.
Njegov otac je kupio 99. god 101 skalu i vozio je do 2004. bez problema (presao 130000 km jedino je menjao dva ventila na 126000 km jer su izgoreli).
Krajem 2004. je kupio novu 101 Skalu i vozi je i dalje bez kvara (do sada presao 30000 km).

KUPUJMO DOMACE
OBNOVIMO SRBIJU
[ Slobodan Miskovic @ 15.11.2005. 18:26 ] @
MOzes uzeti neku toyotu corolu 91` godite ili mazdu 626 isto oko toga godista.
[ artichoka @ 15.11.2005. 18:31 ] @
buba, mini morris
fiat uno možda...
[ pctel @ 15.11.2005. 18:35 ] @
Citat:
evil_angel_yu: ljudi mi preporucuju da "uzmem neku krntiju" i da na njoj vezbam da ne 'razdrdnam' dobar auto. Ja kazem da necu....
mogu trenutno da dam za auto MAXIMALNO 2000e i ni 1e vise.

Za 2000 EUR-a svakako neces naci nesto narocito dobar auto. Imaj u vidu da je auto veliki potrosac para, pa nemoj sve da potrosis, trebace ti odmah sigurno jos nesto. Evo, navescu ti primer koliko je mene auto slicne vrednosti kostao poslednjih 2-3 meseca:
- ugradnja plina 300 EUR-a
- plin 200 EUR-a
- benzin 50 EUR-a
- ulje 20 EUR-a
- kocnice 20 EUR-a
- lamela i korpa 70 EUR-a
- zupcasti kaisevi 20 EUR-a
- razvodna kapa i kablovi 30 EUR-a
- semerinzi 10 EUR-a
- usluge majstora 60 EUR-a
- gume 2 najjeftinije 60 EUR-a
- pranje 20 EUR-a
- zeleni karton 80 EUR-a
- presvlake za sedista 20 EUR-a
- gumene prostirke 20 EUR-a
- jelkice, samponi, sitnice 20 EUR-a
Znaci tacno 1.000 EUR-a, za nepuna 3 meseca, verovatno sam jos nesto zaboravio, od vecih intervencija samo ugradnja plina, ostalo su sve redovni troskovi. Mnogi bi rekli da sam sada miran, ali na red tek dolaze:
- registracija
- antifriz
- amortizeri
- svecice
- bobina
- atest plinske instalacije
- protivpozarni aparat
- auspuh kompletan
- zvucnik najmanje jedan
- radar-detektor :-)
- centriranje trapa
- limarsko-farbarske intervencije (godine...)
I, tako, uvek se u auto mora ulagati, mozda ne mora bas sve sto sam ja naveo ali imaj u vidu da ja nisam imao niti ozbiljniji defekt motora, niti ikakva ostecenja limarije, sto se ljudima, jelte, dogadja, tako da moje troskove mozes uzeti skoro kao neki realan prosek.
Ja sam takodje bezao od Yugo-a sto kazu 'kao djavo od krsta', ali sada nisam bas tako siguran. Kazu da se Yugo cesce kvari, ali svi delovi su visestruko jeftiniji. Sa druge strane, voznja u Yugo-u je sigurno manje udobna. Ne znam, nisam pametan, sto kazu onaj u reklami za kafu...
Ako hoces strani auto do 2.000 EUR-a, mozda je najbolji izbor neki Opel, delovi za njega su jeftiniji nego za Ford i lakse se nalaze. Ja licno ne volim mali auto ili motor bez makar 1.3 l, ne sto zelim nesto da ludujem i brzo vozim, vec sto su takvi automobili nezniji tj. manje izdrzljivi i stalno im nesto fali. Nasuprot tome, mnogo veliki auto je nemoguce parkirati u centru, a jak motor je mnogo skup za registraciju i mnogo trosi. Najbolja je tako neka sredina. Nije losa stvar VW dizel auto, on ima mnogo manje delova na motoru koji se mogu pokvariti, to je auto gde 'sipas i ne mislis'. Samo, nisam nesto u toku sa cenama, moze li se iole dobar naci za te pare...
[ McKracken @ 15.11.2005. 19:36 ] @
Dao si na jelkice skoro koliko za jednu gumu ?????

Btw. Dobar izbor je Renault Clio.
[ Ivan Miladinović @ 15.11.2005. 19:53 ] @
Odlicno! Hvala svima, nastavite ako imate jos predloga, ja cu istraziti ove modele koje ste predlozili pa cemo videti dalje.

Btw... Jedan gospodin mi je na topic odgovorio na mail i predlozio Opel Kadet Suzu

Sta mislite o njemu?

Citat:
pctel: Imaj u vidu da je auto veliki potrosac para, pa nemoj sve da potrosis, trebace ti odmah sigurno jos nesto. Evo, navescu ti primer koliko je mene auto slicne vrednosti kostao poslednjih 2-3 meseca:


U daaaa. To si 100% u pravu. Odmah moram da racunam na neki kiks... Polovnjak je to jos sto su svi valjda moje godiste... :(

Evo ajde da kazem da je TRENUTNO dvoumljenje izmedju Forda Siere Ghia i Opel Kadet Suze...

Ali videcemo kako ce se dalje odvijati situacija.

Mada od 20 ljudi sa kojima sam razgovarao (ukljucujuci i vas) 13 mi je preporucilo OPEL a ostali Ostale automobile...(naravno za ove pare a i manje)

Da li znate zasto ljudi 'mrze' Forda? Zbog skupih delova? Trosenja?
Ali ford je udoban i konforan.

Puno pozdrava od Ivana!

-----------------------------------
edit:
Zaboravih da odgovorim za Golfa II, rado bi ja uzeo tako neki autic, ali se retko moze naci dobar ispod MIN 2500e, da pristojno izgleda.

Oni su najvise na ceni zbog male potrosnje i jeftinih delova koji se mogu naci na svakoj 'trafici'.



[Ovu poruku je menjao evil_angel_yu dana 15.11.2005. u 20:59 GMT+1]
[ nibleri @ 15.11.2005. 20:10 ] @
Citat:
ugradnja plina 300 EUR-a
- plin 200 EUR-a
- benzin 50 EUR-a
- ulje 20 EUR-a
- kocnice 20 EUR-a
- lamela i korpa 70 EUR-a
- zupcasti kaisevi 20 EUR-a
- razvodna kapa i kablovi 30 EUR-a
- semerinzi 10 EUR-a
- usluge majstora 60 EUR-a
- gume 2 najjeftinije 60 EUR-a
- pranje 20 EUR-a
- zeleni karton 80 EUR-a
- presvlake za sedista 20 EUR-a
- gumene prostirke 20 EUR-a
- jelkice, samponi, sitnice 20 EUR-a
Znaci tacno 1.000 EUR-a, za nepuna 3 meseca, verovatno sam jos nesto zaboravio, od vecih intervencija samo ugradnja plina, ostalo su sve redovni troskovi. Mnogi bi rekli da sam sada miran, ali na red tek dolaze:
- registracija
- antifriz
- amortizeri
- svecice
- bobina
- atest plinske instalacije
- protivpozarni aparat
- auspuh kompletan
- zvucnik najmanje jedan
- radar-detektor :-)
- centriranje trapa
- limarsko-farbarske intervencije (godine...)
]


Ti ko' da si kupio samo papire od auta!!!???


Ne znam cijene kod vas ali moj tata je kupio reno 5 1988 za 1500 eura i to se naziva skupo plačenim renolom ali je auto u izvrsnom stanju bez potrebnih dorada i registrovan do juna 2006. Kod nas je zeleni karton 2 eura a registracija doe oko 150 eura za manju kubikažu i kW.

Pozdrav!!

[Ovu poruku je menjao nibleri dana 15.11.2005. u 21:10 GMT+1]
[ Miroslav Jeftić @ 16.11.2005. 07:31 ] @
Kadet suza ima jako lošu karoseriju, tj. truli kao od šale, tako da ako se odlučiš za tu opciju dobro ga pregledaj sa svih strana (a posebno od dole i šupljine).
[ James @ 16.11.2005. 07:48 ] @
Jos jedan iskreni savet, kada kupis auto pogotovo tako star budi spreman da veliki deo svojih primanja odvajas na njega. Recimo samo za jedan rezervoar goriva ti je potrebno preko 4.000 dinara, a ti automobili gutaju ko ludi + neminovne popravke, sredivanje 1001. stvari.

Ako si vec prelomio i odlucio da zagrizes tu investiciju nadji prvo majstora pa onda biraj auto. Razmisli gde ces voziti auto - ako je tu u gradu onda ti se nikako ne isplati ford Siera to je veliki auto, potrebno je puno mesta za parkiranje pogotovo kada si pocetnik i nemas iskustva...

Koliko ti god bezao od yuga mislim da je to najbolja varijanta, mozes da ga cukas koliko hoces (a do toga ce neminovno dolaziti dok nesteknes osecaj) svaki kvar i popravka ce da te kostaju <1000 dinara. Jos jednom, krajnje prijateljski preporucujem ti yuga.



Poz
[ Ivan Miladinović @ 16.11.2005. 12:59 ] @
Trudim se da pobegnem od yuga... I trudicu se... Ali ko zna... Mozda me i nagovorite... :)

Hm... Ovo je dobar savet za polovnjak, nadji majstora pa biraj auto...

Da znas da planiram da povedem jednog auto-mehanicara samnom u kupovinu, a on ce mi kasnije i popravljati taj auto koji budem kupio.

Ja nisam iz BG-a, tako da mi nije problem parkiranje, zivim u mestu gde ima ~10000 stanovnika, i imamo dovoljno mesta za sve... :)

A kad idem na predavanja, pa ima parking... :) Nemoj da mislis da osporavam ovo sto si mi predlozio, samo iznosim svoje misljenje.

Molim vas dajte jos koji savet... Ali mi je nekako najblize za sada Opel Kadett Suza...

Cuo sam i ja da su Opeli truli, i to za karoseriju, potrudicu se da nadjem koliko god to bilo moguce, dobar auto za te pare.

Ne ocekujem ja nov i kvalitetan auto za 2000e. Ali ocekujem nesto sto ima 4 tocka, moze da ga iskoristis da te prebaci od tacke A na tacku B a da na primer ne pokisnes. :)

A sada kad bi otvorili anketu:

Ford Sierra Ghia Vs. Opel Kadett Suza

Koga bi ste vi izabrali?



Hvala vam svima na pomoci i odgovorima!
Puno pozdrava od Ivana.
[ ghetto superstar @ 16.11.2005. 14:12 ] @
ford siera ako je benzinara pogotovo kad se provali trosi kao drzava,a dizeli su losi,naravno sto se tice dizela nije Opel nista bolji ako nije gori,a Opel ima dobre benzinare,e sad limarija jeste losa,ali ako naletis na dobru i ako ga malo cuvas onda ne bi trebalo to da bude veci problem,samo benzinci i sam znas malo vise trose pogotovo ako su "punoljetni"!?

Recimo Golf II 1.6 benzinac,trosi 10 litara,a zimi u gradu oko 13,i to ti je neminovno,ali motor je tako dobar,da ga je tako reci nemoguce poderat,sto nije slucaj recimo sa Golf II 1.3 bezninac isto,pa pogledaj koliko kosta vectra tako 88,89 jer sam imao prilike da vozim vectru 1.6 i mogu ti rec da je motor sto se tice performansi inzvandredan,kod mene se nije pokvario posto sam je prodao poslije 2 godine,e sad sta je dalje bilo sa njom ne znam!?

U svakom slucaju sta god da uzmes redovno odrzavanje posto to su mngo manje pare nego da ti vrisne nesto krupno,a osim toga nadam se da nisi kao ovi neki sminkeri koji ne znaju sami da operu auto i na mirise trose po 20 eura!?!

A i sam mozes da peres i recimo promjenis ulje,jer za to ti je potrebno konkretno kod golfa kanal i kljuc 19,a neki za to daju i po 5-10 eura,eto operes auto i sam promjenis ulje i ostade ti bidon ulja i filter za ulje!?

Ulje nemoj da si paljevina i uzimas recimo valvoline ili tako nesto,jer za ta auta modrica je super,a kosta mnogo manje,licno iskustvo!!!

Gume Sava,jer su po meni za nase puteve i dzepove dosta dobre!!!Takodje licno iskustvo!?Naravno mjenjam uvjek komplet gume,sada su good year i one su super samo sto sam to uspio ne rate,a inace su skuplje po 15€ od Savinih!?

U svakom slucaju ti vidi sta ti najbolje odgovara,pogotovo sto ovdje u Srbiji su polovnjaci zesce skuplji nego kod nas u RS zbog cega ne znam!?

Pozdrav
[ tweeester @ 16.11.2005. 14:45 ] @
Evo par licnih iskustava za suzu, mozda pomognu u odluci:

Suza 1.3i trosi veoma malo (i posle 18 godina), u gradu oko 8-9 (zimi i kroz guzvu/zastoje nikad mi nije preslo 10), na otvorenom oko 6 (ako ne ides preko 110). Motor se slabo kvari (verovatno zbog jednostavnog sistema mono-point ubrizgavanja).

Jedina mana je 60 konja koje ima (dok 1.3 S sa karburatorom ima 75 konja, sto se veoma primeti na uzbrdici, po performansama i po potrosnji).

Cuo sam (ne znam licno) da su 1.4i motori jos bolji (ali verovatno par hiljada skuplji za registrovanje) - 1.3 me juce kostao skoro 10.000 din.

Limarija strada, sto se znacajno ublazava dobrim odrzavanjem i garaziranjem. Delovi su relativno jeftini (ipak znacajno skuplji od zastave) a prave ih nemci, englezi, turci, spanci i ko zna ko sve ne tako da ih ima svuda ali kvalitet nije vrhunski... limariju imas povoljno, ali takodje nije neki kvalitet jer je prave razni bolidi po svetu.

Sve u svemu, najvise sam problema imao zbog starosti auta, popravke su bile na delovima koji su odavno odsluzili svoj vek (diskovi, dobosi, razna creva, oksidacija kontakata. limarija i slicno).

Ostavio me na putu samo jednom (zbog oksidiralog kontakta, posle 300-400 dm bacenih na majstore problem sam resio sam logickim razmisljanjem ...)

Dodatne probleme sam imao zbog nestrucnog odrzavanja prethodnog vlasnika (skoro sve sto je menjano bilo je zamenjeno slabo kvalitetnim/neodgovarajucim delovima, i brzo je otkazalo) tako da i na takve stvari treba obratiti paznju.

Nadam se da ce ti pomoci bar malo u odluci.

Pozdrav
[ nibleri @ 16.11.2005. 15:14 ] @
Pozdrav,

Citat:
ghetto superstar: ford siera ako je benzinara pogotovo kad se provali trosi kao drzava,a dizeli su losi


Iskustvo sa sierom 2,3 dizel 1985 karavan: potrošnja 6/9 l (otvoreno/grad) palio i sa samo jednim ispravnim grijačem, kvalitet odličan, udobnost odlična, djelovi malo skuplji.

Siera 2,0 benzin 1987 karavan: potrošnja 7/10 l ostalo sve isto ko i dizel. Kad se provali popraviš!

Citat:
ghetto superstar:  Recimo Golf II 1.6 benzinac,trosi 10 litara,a zimi u gradu oko 13,i to ti je neminovno,ali motor je tako dobar,da ga je tako reci nemoguce poderat,sto nije slucaj recimo sa Golf II 1.3 bezninac


Golf 1,6 benzin 1987 potrošnja 7/10 l, kvalitet diskutabilan, udobnost nula, djelovi jeftini ali i nekvalitetni. Može li se poderati stvarno ne znam jer mi je to auto išlo na živce po lupanju pa smo ga kratko zadržali.

Citat:
ghetto superstar: pa pogledaj koliko kosta vectra tako 88,89 jer sam imao prilike da vozim vectru 1.6 i mogu ti rec da je motor sto se tice performansi inzvandredan,


Vektra 1,6 benzin 1993 (nisam sigurna da ima prije 1990/1) potrošnja 6/9 l, kvalitet vrlodobar, udobnost odlična, djelovi srednja cijena.

Suza 1,3 benzin 1987 potrošnja 5,5/8 l kvalitet dobar izuzev obrva i amortizera, udobnost dovoljan, djelovi jeftini.


Inače od pomenutih vozila vektra nije u klasi a mislim da je i siera viša klasa od golfa i suze.

Šta bi ti falilo kakvoj corsi, fiesti ili nečem sličnom i radi potrošnje a i održavanja. Mislim da su ova auta bolja od golfa i suze jer su jednako rentabilna a udobnija.
[ Bartman @ 16.11.2005. 15:29 ] @
Imam VW Polo iz '88 sa motorom od 1.0, i mogu ti reci da je idealan auto za pocetnika, i nekoga sa plitkim budzetom. U gradu trosi 7l na otvorenom 6l bezolovnog benzina. Ima solidna ubrzanja, i u odnosu na Shuga (Yuga) je auto.
Moj je placen 1800 € sa 125000 km (provreno kod mog majstora), a odrzavanje jeftinije nego za Golfa II, a kvarovi su retki !!!
Dakle ako ga nadjes uzmi i neces se pokajati !!!

Pozdrav
[ miljan nis @ 16.11.2005. 17:46 ] @
Uopste ne znam zasto toliko bezis od Yuga, jeste da je unutra tesno i skuceno, ali ako nadjes dobar primerak i odrzavas ga redovno ima da te sluzi bez problema.

Ako si krupniji ili visi, kao i ja, savetovao bih ti "stojadina" jer ima vise mesta nego sto izgleda, a i kvalitetnije je uradjen od Yuga.
Za te pare, kao sto ovde neko rece mozes da nadjes Zastavin relativno nov auto oko 2000. god, pa ako je jos i malo presao ima da budes prezadovoljan.

Ali ako si toliko zapeo za strani auto, nek ti bude.
Za te pare mozes naci nekog Golfa, ili Suzu 85-90. god koji presao bezbroj km i koji je skroz istrulio (narocito Suza).

Ovo ti navodim iz iskustva. Moj stric je 1988. kupio novu Suzu 1.3 i bio je prezadovoljan... vec 1993. (5 god.) na blatobranima je pocela da izbija rdja, a 1996. je bio potpuno truo, pa je bilo potrebno varenje i farbanje.
Sredio ga je super (dao 1200 DM) i vozio jos jedno 4 god. i ponovo je pocela da izbija rdja.
Cim je to primetio, odmah je sanirao tu koroziju i brze-bolje prodao auto nekom preprodavcu za 3000 € (pocetkom 2000. god) i kupio novu Zastavu 101 Skalu kojom je prezadovoljan.

Samo da napomenem da je pored Suze imao i "stojadina" (Yugo 1,1 GX) 1987. god. (kupljen nov) koji 2000. god kada je prodao Suzu nije imao trunku rdje, a Suza je do tad vec dva puta bila krpljena PA TI SAD VIDI.

Ako toliko zelis strani auto, najbolje za te pare je Golf II benzinac 1,3 ili 1,6 (savetovao bih ti 1,3 zbog registracije), ali obavezno da ga majstor proveri.

Jos jednom da ti napomenem da ne bezis od domacih vozila... Imam 101 Skalu 1991. god i prezadovoljan sam, auto izgleda kao nov, presao je 36900 km i garaziran je od 1997. Sve u svemu, super ide.
Ali tako nesto ne mozes naci na auto-pijaci vec samo preko nekog prijatelja.

Uostalom, ako planiras da das 2000 €, ti mozes kupiti Zastavin auto koji super izgleda (retko koji je za 5 god. toliko izakan).

P.S.Ako ipak uzimas nemca, zapamti "Golf je Golf"


NADAM SE DA SAM TI POMOGAO U IZBORU

POZDRAV
[ nibleri @ 16.11.2005. 17:58 ] @
Citat:
miljan nis:P.S.Ako ipak uzimas nemca, zapamti "Golf je Golf"



Tu si u pravu, ništa ne može da drnda i klepeće ko' GOLF (možda može SUZA)!

Pozdrav!
[ miljan nis @ 16.11.2005. 18:06 ] @
To jeste tacno, zato sam i rekao da obavezno pronadje sto ocuvaniji primerak.
Ako je dobro odrzavan i malo presao, Golf je odlican auto.
[ nibleri @ 16.11.2005. 18:27 ] @
Pa svaki auto pod tim uslovima je dobar!!!!


Pozdrav!
[ pctel @ 16.11.2005. 23:45 ] @
Citat:
miljan nis: Ako je dobro odrzavan i malo presao...

Ne treba gledati koliko je auto presao, vec u kakvom je stanju. Ko ne zna zasto, neka potrazi forum "kilometraze" - uz dobru volju i pet minuta posla tamo moze da pise koliko god vlasnik pozeli.
[ ghetto superstar @ 17.11.2005. 00:20 ] @
Ford siera trosi samo tako,to je sigurno,a bas me zanima kako si golfa tako spustio da ti trosi tako malo,mozda je stlno radio na 1 200 obrtaja,i vozen oko 80km/h!?
Ima Vectra mislim i ova godista,i za suzu je otkrovenje!!!
[ ghetto superstar @ 17.11.2005. 00:30 ] @
I za golfa ovo ti je prosjecna potrosnja ljeti i zimi,ja mu nisam mjerio nikad gradska/otvoreno!!!
A za sieru je opste znano da ima dobar srk!?
[ nibleri @ 17.11.2005. 00:37 ] @
Obe siere smo vozali po2-3 godine i to ti garantujem za potrošnju. Golfa nismo dugo vozili ali sigurno mu je ta potrošnja a sa tvojim koji je trošio puno možda nije bilo nešto u redu. Inače koliko bi ti vozio po gradu????? Na koliko je obrtaja radio stvarno ti ne znam reći. Za vektru sam provjerila ima 1988 pa na dalje.

Pozdrav!
[ ghetto superstar @ 17.11.2005. 08:57 ] @
pa sieru nisamvzio,ali sam cuo od ovih sto su vozili da nije bas da ne trosi,a golfa sam vozio i to mu je potrosnja,doduse vozen malo brzim ritmom,pa je mozda zato trosio vise i imao je automatsi saug!
A za Vectru si vidis ipak pogrijesila!!!
[ Miroslav Jeftić @ 17.11.2005. 09:03 ] @
Ako ti treba neko dugoročnije rešenje, obavezno vidi i Mazdu 626 ('90-'92 godište, ne one matore), odličan i pouzdan auto, ne bi smeo biti više od 2200e, što ti ne probija mnogo budžet? Ako se odlučiš sa Sierru, gledaj da to bude Sierra II (ili kako su je već nazvali), znači ne oni modeli Sierre sa sredine 80-tih već posle 90-te.
Golfa ne bih nipošto... puno se kradu/obijaju, a ti što koštaju do 2000e su razdrndani maksimalno.

[Ovu poruku je menjao Bryan Fury dana 17.11.2005. u 10:05 GMT+1]
[ nibleri @ 17.11.2005. 10:17 ] @
Citat:
ghetto superstar: pa sieru nisamvzio,ali sam cuo od ovih sto su vozili da nije bas da ne trosi,a golfa sam vozio i to mu je potrosnja,doduse vozen malo brzim ritmom,pa je mozda zato trosio vise i imao je automatsi saug!
A za Vectru si vidis ipak pogrijesila!!!



Jel' ti drago što sam pogriješila?

Nisam ti ni rekla da ih nema tih godina već da nisam sigurna da li ih ima pošto sam imala 3,5 godine astru pa sam pratila opelova vozila a nisam se sa tim vektrama susretala. Ja sam golfa imala u zimskom periodu i pretežno je vožen po gradu ali mislim da mu je previše 13l za potrošiti pa ako si ti upravu te im je to uobičajena potrošnja onda to auto po mom mišljenju treba svakako izbjegavati!

Za sieru ti opet kažem da je to potrošnja jer meni auto služi za posao i ako mu je velika potrošnja ne isplati mi se da ga dugo vozim te ga se riješim a obe siere sam vozila preko 3 godine. Vjerovatno je to piotanje ispravnosti auta.

Ipak mislim da sa malim trenutnim budžetom i neredovnim prihodima niko nije u stanju održavat kako treba neko auto veće klase kao što je siera mada je to za mene jedno od najboljih auto te starosne dobi.

Pozdrav!
[ pctel @ 17.11.2005. 10:54 ] @
Citat:
Bryan Fury: Ako ti treba neko dugoročnije rešenje, obavezno vidi i Mazdu 626 ('90-'92 godište, ne one matore)...

Poznato je da su japanski automobili idealni za odrzavanje prvih 10-12 godina (jer gotovo da nema odrzavanja) a posle toga postaju prava nocna mora.
U cenovnom rangu do 2.000 EUR-a je nemoguce naci dobar auto proizveden posle 1990-e, tu treba traziti 1987-1990.
[ Miroslav Jeftić @ 17.11.2005. 11:44 ] @
Teško da tu ima pravila, ispada da bi čovek trebao da kupi što stariji automobil za što više para, jer je to garancija kvaliteta?
Šalim se malo naravno, ali ja nikako ne bih uzimao nešto što već sada ima 20 godina, jer to je (bez uvrede) krš. I ovi drugi nisu spašeni, ali ipak su barem malo bolji. Tako da ne bih preporučio ništa iza '90 godišta :)
[ ghetto superstar @ 17.11.2005. 14:01 ] @
Pa nije mi drago da si pogrijesila,ako ti je bas volja da znas!?

Pa mozda sam pretjerao sa 13,ali nije ispod 11 kobminovane voznje,ja sam ga vozio zimi,i malo brze,i nikad nisam mjerio bas onako namjenski nego otprilike,ali ovo nije samo moje misljenje,vec par ljudi sa kojima sam razgovarao,a da voze 1.6 golfa je misljenje da malo vise trose,ali da im je masina odlicna i vjeruj mi motor je bas dobar!?

A Vectra mi se bas dopala,jer iako je bila 1.6i na njoj su bile 15" gume,naprijed 195/60/15,a pozadi 205/60/15 i vukla je dobro sto me prijatno iznenadilo za relativno malu kubikazu,a i trosi manje od golfa,pa ja bih i nju uzeo u obzir,ali na kraju krajeva neka odluci covjek sta ce da kupi!?

nadam se da mi nibleri nece zamjeriti sto nemam bas neko misljenje o Sieri!!!?
[ nibleri @ 17.11.2005. 14:29 ] @
Nije stvar o mišljenju nego o potrošnji! Ja ti opet kažem da moje siere nisu puno trošile jer ipak karavan je puno teži i još rijetko kada je prazan bio. Inače prosječna potrošnja od 11 l (pa neke je i zima) za bilo koje luksuzno vozilo sa 1600 kubika za mene je previše ili nije ispravno. Opet se pitam ako je to stvarna potrošnja golfova 1,6 b kako se to isplati?!

Možda je moj golf bio unikat, ko zna!?


Pozdrav!
[ ghetto superstar @ 17.11.2005. 15:36 ] @
Ali to ti je skoro standard,pogotovo zimi,recimo na otvorenom trosi 7-8,u gradu 11-12,ali posto sam ja pretezno vozio u gradu,tesko da mi je zimi moglo otici ispod 10-11 litara,ali valjda je moguce da trose i manje,ali to kod mene nije slucaj,pa sad kako god ti hoces!?

Ili ti mozda bas imas srece sa polovnjacima,sljedeci put kada budem kupovao auto tebe zovem da te konsultujem!?

Pozdrav
[ nibleri @ 17.11.2005. 15:57 ] @
A šta bi rekao na lagunu karavan 1,8 benzin 1998 sa klimom potrošnja otvoreno (prosjek 100km/h) 7,5 l grad 9l !?


Pozdrav!
[ tweeester @ 17.11.2005. 16:09 ] @
Citat:
nibleri: A šta bi rekao na lagunu karavan 1,8 benzin 1998 sa klimom potrošnja otvoreno (prosjek 100km/h) 7,5 l grad 9l !?


Posto se govori o autu za 2000 E pretpostavljam da i ta laguna kosta toliko. Onda je hocu ja ...
[ pctel @ 17.11.2005. 16:56 ] @
Citat:
nibleri: A šta bi rekao na lagunu karavan 1,8 benzin 1998 sa klimom potrošnja otvoreno (prosjek 100km/h) 7,5 l grad 9l !?

Nekako sam i trpeo ove sto predlazu '93. godiste, ali ti ga bas pretera.
Prosecne cene automobila u Srbiji :
- Opel Astra '92: 3.000 EUR
- Opel Vectra '90: 3.000 EUR
- VW Golf II '87: 2.000 EUR
- Ford '89: 2.000 EUR
- Mazda 626 '90: 2.300 EUR
- renault Laguna '98: 5.000 EUR

Ostalo pogledajte sami:
http://www.halooglasi.co.yu/25/273/3.shtm

[ miljan nis @ 17.11.2005. 17:28 ] @
Citat:
- Opel Astra '92: 3.000 EUR
- Opel Vectra '90: 3.000 EUR
- VW Golf II '87: 2.000 EUR
- Ford '89: 2.000 EUR
- Mazda 626 '90: 2.300 EUR
- renault Laguna '98: 5.000 EUR


-Yugo Tempo 1,1 '01: 2000 EUR
-Zastava 101 SKALA 55 C '00: 2000 EUR
[ nibleri @ 17.11.2005. 17:44 ] @
Citat:
nibleri: A šta bi rekao na lagunu karavan 1,8 benzin 1998 sa klimom potrošnja otvoreno (prosjek 100km/h) 7,5 l grad 9l !?


Pozdrav!


Tek sam vidjela da sam napravila zbrku, izvinjavam se, žurila sam na roditeljski!

Mislila sam šta misli ghetto superstar na potrošnju a ne da evil_angel_yu kupi ovo auto (usput plaćeno je oko 5500 eura).
[ Bartman @ 17.11.2005. 19:24 ] @
@pctel

Golf II je u Srbiji bezobrazno skup, a to je posledica jako jeftinog odrzavanja i dobrog kvaliteta vozila.
Naci solidnog Golfa II za 2000 EURa je nemoguca misija. Realna cena mu je od 2700 do 3000 EURa , mada sam ja po oglasima vidjao i Golf II diesel sa uradjenom generalkom da covek trazi 3800 EURa i to pre pola godine !!!


Pozdrav
[ nibleri @ 17.11.2005. 19:47 ] @
Meni stvarno nisu jasne cijene u Srbiji kako vi pričate. A opet na http://www.automarket.co.yu/naslovna/default.asp vidim da su cijene različite. Koja je starosna granica uvoza automobila? U BiH je 7 godina.

Jeste da su golfovi na cijeni pa se može naći neki luđak koji svog golfa 2 cijeni po 3000 eura ali znate kada će ga prodati (bar kod nas)? Nikad ili dok ne naleti opet na kakva luđaka poput njega.

Što su jeftini dijelovi za golfa 2? zato što ih pravi svako i onda se brzo kvare i ti opet moraš kupiti taj jeftini dio koji će se opet brzo pokvariti i tako do vječnosti. Ista je stvar sa suzom koja ima loše obrve - lim blatobrana a nov košta max. 15 eura. Zašto? zato što nije kvalitetan pa je jeftin. To je ista stvar sa amortizerima. Mi smo na suzu stavili najskuplje amortizere komad 20 eura i razlika u odnosu na stare nikakva. To auto fabrički nema dobru amortizaciju i gotovo.

Koliko su nova auta u Srbiji (YUGO, SKALA)?

Pozdrav!

[Ovu poruku je menjao nibleri dana 17.11.2005. u 20:51 GMT+1]
[ StORM48 @ 17.11.2005. 21:02 ] @
U SCG je i dalje trenutno na snazi ograničenje od 3 godine (iako je bilo reči da će u Oktobru biti pomerena granica na 6g). Od proleća sledeće godine se uvoz "liberalizuje" i "dopušta se uvoz bilo kog godišta, ali da ispunjava Euro3 normu", što u prevodu znači - može da se uveze auto 2001. godište pa nadalje, jer je to jedino godište gde 100% automobila ispunjava E3 normu.

Mi smo još uvek Balkanci :(

A Golf dvojka je najružniji i najodvratniji auto koji sam vozio. Aleko/Moskvič je 35 puta udobniji auto od Golfa II.

Pozdrav
[ miljan nis @ 17.11.2005. 21:55 ] @
Citat:
Koliko su nova auta u Srbiji (YUGO, SKALA)?


Cene imas na www.zastava-promet-nis.co.yu/cenovnik_vozila.htm

Zastava KORAL 1,1 (TEMPO) - 262400 din (3087 EUR)
Zastava KORAL IN 1,1 - 306770 din (3609 EUR)
Zastava KORAL IN L 1,1 (Peugeot motor) - 344300 din (4050 EUR)
Zastava KORAL 1,3 CW - 269750 din (3173 EUR)
Zastava 101 SKALA 55 - 272100 din (3201 EUR)
Zastava FLORIDA IN 1,3 CW - 375800 din (4421 EUR)
Zastava FLORIDA IN L 1,6 (Peugeot motor) - 446250 din (5250 EUR)

Sve cene su bez PDV-a 18 %

Cene su po kursu EVRA od 85 din=1 EUR

Na sajtu imas i cene dodatne opreme.
[ miljan nis @ 17.11.2005. 22:07 ] @
Citat:
To je ista stvar sa amortizerima. Mi smo na suzu stavili najskuplje amortizere komad 20 eura i razlika u odnosu na stare nikakva. To auto fabrički nema dobru amortizaciju i gotovo.



Da ste stavili MONROE Reflex amortizere ne bi bilo tako.
Malo su skuplji od obicnih, a mnogo bolji. (dvostruki gasni)


Citat:
A Golf dvojka je najružniji i najodvratniji auto koji sam vozio. Aleko/Moskvič je 35 puta udobniji auto od Golfa II.


Ne volim nesto narocito Golfa, ali ti ga pretera...

POZDRAV
[ Ivan Miladinović @ 17.11.2005. 22:09 ] @
Ja upadam samo na trenutak da se zahvalim svim ucesnicima rasprave.

Hvala.

Samo tako nastavite, pomazete mi puno.

Puno pozdrava od Ivana!
[ nibleri @ 17.11.2005. 22:30 ] @
De ti nama reci jes šta odlučio!

Citat:
miljan nis: Da ste stavili MONROE Reflex amortizere ne bi bilo tako.
Malo su skuplji od obicnih, a mnogo bolji. (dvostruki gasni)


Baš su ti i stavljeni ali vjeruj mi nema razlike jer jednostavno to auto nema amortizaciju za naše ceste. Inače na skoro svim autima mjenjam amortizere, eventualno lafete, jer prva stvar u auta koja me nervira je lupanje i neudobnost.


Pozdrav!

[ miljan nis @ 17.11.2005. 22:36 ] @
Zaboravio sam da napisem cene polovnih vozila koje sam upravo saznao iz oglasa:

-VW Golf II '87. god. 2400 EUR
-RENAULT 11 GTD '89. god. 2000 EUR
-RENAULT 5 CAMPUS '91. god. 1800 EUR

Ima jos, ali me mrzi da kucam.
Mislim da je najbolji izbor Renaul 5, za te pare mozes naci dobar primerak, a i limarija im ne propada brzo.

POZDRAV
[ miljan nis @ 17.11.2005. 22:42 ] @
Citat:
nibleri: De ti nama reci jes šta odlučio!



Baš su ti i stavljeni ali vjeruj mi nema razlike jer jednostavno to auto nema amortizaciju za naše ceste. Inače na skoro svim autima mjenjam amortizere, eventualno lafete, jer prva stvar u auta koja me nervira je lupanje i neudobnost.


Pozdrav!


Bas me cudi... prijatelj ih je stavio na "stojadina" i odlicni su.
Nije valjda da stojadin ima bolju amortizaciju od Opela ???

Mozda je ogibljenje pravljeno za nemacke puteve gde nema nijedna rupa.

POZDRAV
[ nibleri @ 17.11.2005. 23:08 ] @
Pa to ti je zato što su suze jednostavno takve na našim cestama i kad su bile nove!

Pozdrav!
[ ghetto superstar @ 17.11.2005. 23:22 ] @
Pa mozda zato sto u poredjenju sa starim kod zastave ima ogromne razlike,a kod Suze ne!?

Inace tesko da kod nekih auta i malo novije generacije,da moze da proguta rupe na nasim putevima,doduse malo sam se vise razocarao u puteve u Vojvodini sve ravno,a auto ttrucka li trucka,da poludis!?

Nibleri,pa ti si bas ozbiljan vozac,drago mi je da jos neko odrzava auto!?

Pozdrav

P.S. pa reno 5 Campus ti uopste nije losa varijanta pogotovo za grad!!!
[ nibleri @ 17.11.2005. 23:37 ] @
Pa da znate da su amortizeri veoma bitni za stabilnos a ne sa mo za udobnost jer ako su slabi (naročito kada je auto pod teretom) malo jača krivina i veća brzina dovodi do ne baš finog osjećaja - još malo pa prevrćanja.
Auto koristim za posao i mnogo putujem tako da mi je veoma bitno ispravno auto.
Što se tiče renola 5 prije neki dan sam se prvi put uopšte vozila u jednom 1988 i mogu vam reći da je auto stvarno dobro u svim pogledima i pravo mi se sviđa.

Pozdrav!
[ DrJekyll @ 18.11.2005. 09:13 ] @
Citat:

Bas me cudi... prijatelj ih je stavio na "stojadina" i odlicni su.
Nije valjda da stojadin ima bolju amortizaciju od Opela ???


Zato sto je odlicno relativan pojam, koliko sam primetio spomenuo si jednom da je stojadin udoban za krupnije ljude, a i to je isto relativno, kad kupis neki veci strani auto videces u kakvoj si zabludi ziveo ;)

Sto se naslova teme tice, ipak bih ti preporucio da sacekas jos malo i skupis bar jos 500eur, jer je 2500eur neki minimum za relativno pouzdan auto.
[ Bartman @ 18.11.2005. 12:03 ] @
Sto se tice Renault-a 5 najvece zamerke ljudi imaju na menjac i motor koji nisu bas najdugotrajniji. Ja licno ne bih nikada kupio Francuza ili Italijana starog vise od 10 godina, jer njihovi automobili (cast izuzecima) nisu takvog kvaliteta da mogu da izdrze velike kilometraze. Pri tome mislim na utomobile napravljene pre 1995.
Inace sva japanska i zapadno evropska vozila koja su napravljena posle 1990. godine imaju odlicnu limariju u odnosu na ona iz 80-tih godina, jer od 90te gotovo svi proizvodjaci krecu sa pocinovavanjem karoserije.
Nemci su stvarno dobri kada je u pitanju kvalitet mehanike i motora, a sto se tice cena rezervnih delova, Golf i/II familija je jako povoljna dok su GolfIII/IV familija u rangu sa ostalima.
Sto se tice kvaliteta delova za Golf I/II familiju ima i djubreta ali ima i dobrih delova koji su malo skuplji od djubreta, a opet dosta povoljniji od konkurencije, pa je verovatno to ono cemu ovi automobili duguju uspeh.
Inace da se razumemo Golf II koji je presao preko 300000 km je djubre, dok dobro odrzavan Golf II koji je presao do 150000 km je savim pristojan auto koji ne trazi veliko i skupo odrzavanje.
Sto se tice cena po oglasima, slazem se da su u Srbiji Golfovi II nerazumno skupi, ali da imaju imidz dobrih i pouzdanih automobila koji imaju jeftno odrzavanje i koji mogu da predju do 300000 km bez vecih problema, to je nesumnjivo.

Pozdrav
[ ghetto superstar @ 18.11.2005. 12:16 ] @
Pa ne bih se bas slozio da su svi radili pocinkovane verzije poslije '90,jer recimo imas primjer Audi 80 CC diesel '85 godiste pocinkovana sasija,ali ima problema,jer kod njega ta sasija ne moze da se iskucava,pa ako te neko tukne,moras da uzimas citav recimo blatobran,a kod Opela su zvanicno priznali da im je lim bio s*****,kada su poceli da stavljaju u Omegu II drugi lim,a godinu dana kasnije i u ostale modele!?

Za kilometrazu francuza Pezo 406 HDi presao 300 000km i radi,ali eto ako ces mozda reci da je to novije auto,Renault 25 presao blizu 400 000km i zamisli radi,a bio je drzavno auto,pa je otkupljen za 500dm,a svi znamo kako se voze i paze drzavna auta,tako da ima shita svugdje!!!

jedino sto se recimo Pezo mlo proserava posto za neke radove trebaju posebni kljucevi,pa kod 205 GTI je motor tako stavljen lose kad su u pitanju neki zahvati da je to strasno!?
Ali auto kao auto je dobro!?

Prema tome Reno 5 je po meni sasvim razumna varijanta za te pare naravno!

A u potpunosti se slazem sa Nibleri po pitanju amortizera,ja bi tu dodao i gume!!!
[ pctel @ 18.11.2005. 12:28 ] @
Citat:
Bartman: Inace da se razumemo Golf II koji je presao preko 300000 km je djubre, dok dobro odrzavan Golf II koji je presao do 150000 km je savim pristojan auto koji ne trazi veliko i skupo odrzavanje.

Vec sam vise puta rekao da ne treba gledati kilometrazu pa ovog puta necu ponavljati zasto.
Inace da se razumemo, Golf II veoma cesto predje 300.000 km do prve generalne, sto znaci da uz odgovarajuce odrzavanje 500.000 nije nikakav problem.
[ nibleri @ 18.11.2005. 17:59 ] @
Sigurna sam da sa golfom možeš preći puno kilometara samo je pitanje koliko će ti izdržati bubrezi i kičma i ostalo. Imala sam priliku jednom (i nikad više) da putujem u golfu na zadnjem sjedištu oko 250 km (u dva pravca) i mogu vam reći da je to prava "robija" za čovjeka jer se bolje osjećam poslije nekog cjelodnevnog težeg rada nego što mi je bilo poslije te vožnje. Nije stvar koliko može neko auto trajati već kakvo je to auto u globalu.


Pozdrav!
[ miljan nis @ 18.11.2005. 21:36 ] @
Citat:
nibleri: Sigurna sam da sa golfom možeš preći puno kilometara samo je pitanje koliko će ti izdržati bubrezi i kičma i ostalo. Imala sam priliku jednom (i nikad više) da putujem u golfu na zadnjem sjedištu oko 250 km (u dva pravca) i mogu vam reći da je to prava "robija" za čovjeka jer se bolje osjećam poslije nekog cjelodnevnog težeg rada nego što mi je bilo poslije te vožnje. Nije stvar koliko može neko auto trajati već kakvo je to auto u globalu.


Pozdrav!


Ja bih to mogao da kazem za Ladu 111, a za Golfa nisam primetio da je tako strasno.
Vozio sam Golfa, a i vozio sam se pozadi i sasvim je solidno, osim sto je malo tesno.
I da napomenem da je bio prilicno star Golf. (presao 400000 km)


Uostalom, prijatelju, najbolje ti je da kupis jednog FICU za 200 Evra i vozis dok ne stane (dok ima gorivo).

(dobar je umesto kisobrana)

POZDRAV
[ nibleri @ 18.11.2005. 22:12 ] @
Citat:
miljan nis: Ja bih to mogao da kazem za Ladu 111, a za Golfa nisam primetio da je tako strasno.
Vozio sam Golfa, a i vozio sam se pozadi i sasvim je solidno, osim sto je malo tesno.
I da napomenem da je bio prilicno star Golf. (presao 400000 km)


E pa ja milim da bi svaka lada poderala bar 3 golfa samo što stari modeli lade nisu bili rentabilni po potrošnji ali je sigurno i kvalitetnije i udobnije auto 3 puta od golfa!


A evo pošto vidim da si ti veliki pobornik golfa ja ti priznajem GOLF JE NAJBOLJI! (da oslobodimo ljude od natezanja)


Pozdrav!
[ miljan nis @ 18.11.2005. 22:44 ] @
Citat:
E pa ja milim da bi svaka lada poderala bar 3 golfa samo što stari modeli lade nisu bili rentabilni po potrošnji ali je sigurno i kvalitetnije i udobnije auto 3 puta od golfa!


A evo pošto vidim da si ti veliki pobornik golfa ja ti priznajem GOLF JE NAJBOLJI! (da oslobodimo ljude od natezanja)


Tacno je to za Lade, ali nije tacno da sam pobornik Golfa.

Ovo za udobnost sam samo rekao iz iskustva, a sto se tice voznje Golf je katastrofa (ili je to bio samo ovaj sto sam ja vozio).

POZDRAV
[ nibleri @ 18.11.2005. 23:13 ] @
Pa ja sam mislila da si i ti kao ghetto superstar počeo ubjeđivati o kvaliteti golfa pa reko da skratimo, mada nam se "kupac" ne javlja a stvarno bi trebao javiti šta je odlućio i da li mu je naše naklapanje pomoglo ili ga još više dalo u nedoumicu!

Pozdrav!
[ ghetto superstar @ 19.11.2005. 11:32 ] @
Pa prije bi se moglo rec da sam pobornik Vectre,ali nibleri,evo ja se izvinjavam,posto sam se uvjerio da si neko ko do auta bas drzi,ali ne kada su u pitanju naljepnice i ostala sranja,vec oko bitnih stvari,a kod takvih vozaca,auto je neuporedivo bolje i sigurnje za voziti!!!

Sto se tice golfova,ima razlike,posto sam vozio 4 Golfa II i nijedan nije imao ista sjedista,odnosno ,kod jednoga su bila bas meka,a kod jedne 1.6 su bila kao daske i to je stvarno malo otezavajuca okolnost pri voznji!?

Dok kod Vectre su bila bas dobra meka,ali ne previse,taman,a kod Renoa,pa mislim kod francuza o udobnosti je suvisno govorit!?

Nibleri nasao sam Renault lagunu 1997 godiste dizel, za 7 000 maraka!?
Ja sam mislio da je to dzaba,ali evo kazu mi da je to ok cijena,samo ako je sa full opremom,a gledam ovdje kod vas u Srbiji toliko kosta,malo bolji golf,koji je konzerva u poredjenju sa lagunom!!!

Pozdrav
[ nibleri @ 19.11.2005. 12:27 ] @


Citat:
ghetto superstar
Sto se tice golfova,ima razlike,posto sam vozio 4 Golfa II i nijedan nije imao ista sjedista,odnosno ,kod jednoga su bila bas meka,a kod jedne 1.6 su bila kao daske i to je stvarno malo otezavajuca okolnost pri voznji!?



Evo jednog primjera: prije otprilike 3 godine kupili smo astru karavan "95 a prijatelj golfa 3 "97, kojeg je naravno skuplje platio. Oba auta su bila izuzetno očuvana ali kada je prijatelj išao sa nama na put nije se mogao načuditi koliko je naša astra udobnija i lakša za voziti. O tome ja pričam! Jednostavno golf, po meni, nije udobno auto ni kad te voze ni kada ti voziš.

Citat:
ghetto superstar:
Nibleri nasao sam Renault lagunu 1997 godiste dizel, za 7 000 maraka!?
Ja sam mislio da je to dzaba,ali evo kazu mi da je to ok cijena,samo ako je sa full opremom,


Ja sam svoju lagunu karavan 1,8 b 1998 (registrovana) nedavno platila 5500 eura. Onda je te laguna džaba ako je regularna! Auto je u solidnom stanju ima klimu a kažu da nije skupa. Za dizele ti ne bih znala reći ali ovo je auto po karakteristikama odlično. Kakva je ova naša znat će mo za izvjesno vrijeme jer iz mog dosadašnjeg iskustva auto kada dođe na naše ceste mora malo da odradi pa da se tek onda vidi kakvo je. Lako je održavati auto kad ti na putevima nema prepreka kao kod nas (nadam se da razumijete o čemu govorim).

Citat:
ghetto superstar:a gledam ovdje kod vas u Srbiji toliko kosta,malo bolji golf,koji je konzerva u poredjenju sa lagunom!!!


Koliko ja vidim ti si iz Srbije a ja iz BiH!


Pozdrav!
[ Bartman @ 19.11.2005. 14:25 ] @
@nibleri

Pazi Golf II nije toliko neudoban ako su mu dobri amortizwer. Mozda je taj model kojim si se ti vozila bio sj***n, ali nije tacno da je toliko tvrd.
Naravno da su Nemcki automobili tvrdji, jer su pravljeni za ravne i glatke puteve, a ne za Mesecevu povrsinu po kojoj se vozimo mi na Balkanu !!!
Slazem se da su Francuzi udobniji, ali znas li koliko kosta poipravka bombi na Citroenima ? Ljudima kda riknu amortizeri na Citroenu, gledaju kako ce da prodaju kola jer za te pare koliko kosta popravka mogu da kupe solidan polovnjak !!!

Citat:
Za kilometrazu francuza Pezo 406 HDi presao 300 000km i radi,ali eto ako ces mozda reci da je to novije auto,Renault 25 presao blizu 400 000km i zamisli radi,a bio je drzavno auto,pa je otkupljen za 500dm,a svi znamo kako se voze i paze drzavna auta,tako da ima shita svugdje!!!


To sto je taj Renault 25 presao 400000 km je pravo cudo !!!
Moj drug ima Peugeot 405 i mogu ti reci da je neopisivi krs. Dakle kada predeje preko bare, auto se gasi !!! Menjo mu je covek kablove, svecice, bobinu, jednostavno ne pomaze !!! 307ca isto s***** !!!
Francuzi imaju generalno problem sa elektricnim delom cak i sa novijim serijamadok kod Svaba to nije slucaj !!!


Pozdrav
[ nibleri @ 19.11.2005. 15:43 ] @
Citat:
Bartman: @nibleri

Pazi Golf II nije toliko neudoban ako su mu dobri amortizwer. Mozda je taj model kojim si se ti vozila bio sj***n, ali nije tacno da je toliko tvrd.
Naravno da su Nemcki automobili tvrdji, jer su pravljeni za ravne i glatke puteve, a ne za Mesecevu povrsinu po kojoj se vozimo mi na Balkanu !!!


A čiji je opel ako nije Njemački? Isto tako imaš i veoma udobne audi!


Pozdrav!
[ DrJekyll @ 19.11.2005. 16:21 ] @
Opel je americki, samo se "pravi" da je nemac ;)

PS:it`s funny `cause it`s true.
[ ghetto superstar @ 19.11.2005. 18:54 ] @
Pa Nibleri i ja sam iz RS!?

Pa vidicemo jos za ovu Lagunu,pa kaze da je regularna,ne znam sto bi me lagao,ali ko zna!?

A ovaj sto je otvorio temu izgleda kupio auto i sad kulira!!!

pozdrav
[ nibleri @ 19.11.2005. 19:06 ] @
Nisam znala da u RS ima Subotica! Sorry!

P.S. jel' lagunu treba lakirati?
[ ghetto superstar @ 19.11.2005. 19:20 ] @
Ne ne treba lagunu,laguna je a ako je kupim nadam se da ce i ostati zdrava kao boca!!!
[ StORM48 @ 21.11.2005. 17:45 ] @
@nibleri

Šta je netačno u onome što sam napisao? Golf jeste ružan auto (ne po dizajnu, nego "ružan" uopšte ;), a što se udobnosti tiče, stojim iza toga da je Aleko udobniji 35 puta (odnosno, najozbiljnije rečeno, barem 5 puta). To što je nemački auto, apsolutno ne znači da je "namenjen isključivo za savršene puteve, pa je zato tvrd", jer i Audi je nemački i Mercedes, a i BMW, pa su svi mekani. Tačno je da nisu u klasi, ali je to čisto kao poređenje da zapadni proizvođači ne prave isključivo tvrde automobile zbog odličnih puteva, jer to nije tačno.

Kvalitet Golfa ne može niko da ospori, ali je udobnost čista 0! Amortizeri mogu da nešto malo poboljšaju utisak, ali ako bi stavili neke namenjene terencima ;)

Golf trojka, nasuprot tome, totalni preokret - barem 5 puta je udobnija od dvojke.

Posle Golfa II, najveće razočaranje sam doživeo sa Pežoom 307 (vožnja pozadi izgleda kao da se vozite na panjevima - ko preživi, priča okolo ;)

Pozdrav

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 21.11.2005. u 18:48 GMT+1]
[ nibleri @ 21.11.2005. 17:51 ] @
Pozdrav,
pogrešnu osobu si prozvao, ja se slažem u pogledu za golfa 2!

Stvarno me zanima po čemu se može zaključiti da je golf 2 kvalitetan a rezervni djelovi se prodaju ko halva!

[Ovu poruku je menjao nibleri dana 21.11.2005. u 18:53 GMT+1]
[ miljan nis @ 22.11.2005. 19:00 ] @
Sta ste se toliko uhvatili za Golfa II, auto nije los samo sto kosta kao da je zlatan
87. god 3000 €.

Nego nema ga kupac da se javi.
Sta odluci ?
[ X Files @ 22.11.2005. 19:45 ] @
Nisam čitao gornje postove (možda je neko i pomenuo), ali budi siguran da
NE SMEŠ KUPOVATI AUTO ZA 2000 E, A U DŽEPU NEMATI BAREM JOŠ 500 E za
početak :)

Doći ćeš u situaciju da imaš auto, a nemaš za održavanje... Auto ti je kao da
izdržavaš člana porodice...

Yugo je auto koji se lako popravlja, kvari mu se ponešto svaki dan, ali ništa nije
PRESKUPO. Yugo ti dozira izdatke.

Doduše, možda te i "usere" pa kupiš neku Corsa-u čak i 88 godište, pa da bude
100 puta bolja od Yuga. To ti se nikad ne zna...


[ nibleri @ 22.11.2005. 23:27 ] @
Ma ljudi vidite da nam se dotični evil_angel_yu nije u stanju javiti a mi se ovde raskidamo da mu pomognemo. Isto ko da mu je bilo dosadno pa aj da nešto upita!

Pozdrav!
[ StORM48 @ 23.11.2005. 13:50 ] @
@nibleri

Izvini, pogrešio sam :(
Jedan post sam čitao, a na drugi odgovarao. Senilnost :)

Pozdrav
[ Ivan Miladinović @ 23.11.2005. 20:11 ] @
Citat:
nibleri: Ma ljudi vidite da nam se dotični evil_angel_yu nije u stanju javiti a mi se ovde raskidamo da mu pomognemo. Isto ko da mu je bilo dosadno pa aj da nešto upita!

Pozdrav!


Nemoj da se ljutite.... Jeste li procitali gornji post???

Citat:
Ja upadam samo na trenutak da se zahvalim svim ucesnicima rasprave.

Hvala.

Samo tako nastavite, pomazete mi puno.

Puno pozdrava od Ivana!


Ne cooliram, citam sta pisete, ja se ne razumem u automobile (za sada) pa sam samo citao ovu raspavu.

Jedna stvar me je zagolicala, ali videcu... Neko je spomenuo da je bolje skupiti jos 500e i za 2500e kupiti pristojan auto... Ali mislim da necu moci to trenutno da uradim.... Osim ako se u narednih par nedelja ne desi neko cudo... Ili mi deda mraz ne posalje... :)

Puno pomazete, mozete nastaviti, ko zna kome ovo zatreba, ja sam se odlucio za kadett suzu (za sada i za ove pare koje imam), tako da evo bukvalno od veceras pocinjem da zovem automobile i da se raspitujem.

E da, jel imao neko ili zna nekoga ko ima doticni GSI model?

Cisto da se razumemo, ja sam skoro svaki dan dolazio na forum i citao (pitajte moderatore, imaju log), ali nisam hteo da se mesam u raspravu.

Nego imam jos dva pitanja...

Da li ste za kupovinu na auto pijacama? (kazu tamo samo preprodavci - ne preporucuju mi ljudi...)

Da li ste za kupovinu putem oglasa, tj. kupovinu od ljudi koji imaju vise automobila pa jedan prodaju itd... Znaci da se naleti na dobar autic... (kazu ovde nije lose traziti)

Hvala za to sto mi pomazete, i niste u pravu kad napisete da ne ucestvujem u raspravi. Ne mogu da posle svakog posta napisem "da, razumem". Bolje da vi koji se razumete raspravljate, a ja postrance ucim.

Citat:
X Files: Nisam čitao gornje postove (možda je neko i pomenuo), ali
budi siguran da
NE SMEŠ KUPOVATI AUTO ZA 2000 E, A U DŽEPU NEMATI BAREM JOŠ 500 E za
početak :)


Razume se, polovna je to stvar.

Razmisljao sam da podignem KES kredit u nekoj banci da uzmem neki bolji auto, ali kao bas to sto si spomenuo ili sto je neko gore spomenuo, imacu vece rashode od kada budem kupio auto.
Npr. ja uzmem kredit i otplacujem ~80e mesecno... A te pare ce i auto da trosi i sta ce ostati meni??

Puno pozdrava svima!
[ nibleri @ 23.11.2005. 21:13 ] @
Pa vidiš da imaš šta da kažeš!
Što se potrošnje goriva tiče moj ti je savjet da jedino razmatraš suzu 1,3 benzin, nikako dizel, mada bi ti ja opet prije preporučila corsu jer je udobnija od suze a cijene bi trebale biti približne kao i rezervni dijelovi.
Za kupovinu ti je naj bolje ako ima kakva auto-kuća ili nešto slično ko će ti dati kakvu-takvu garanciju. Na kraju sve je to sreća na kakvo auto naletiš jer se ne može sve uočiti za jedan dan (pa čak ni za 3-4).


Pozdrav!
[ Miroslav Jeftić @ 24.11.2005. 07:35 ] @
Nikako ne nekakve GSI i slične modele, prethodni vlasnici se (skoro uvek) iživljavaju sa njima, tako da bolje uzmi neki 'običan'. Ako imaš dovoljno vremena, idi i na pijacu i čitaj oglase, nikad se ne zna gde će nešto da se pojavi što ti odgovara :)
[ Ivan Miladinović @ 24.11.2005. 17:58 ] @
Hm, razmisljao sam i ja o tome da su se izivljavali na njima jer jelte da GSI, verovatno za to i sluze, a tesko cu da nadjem nekog dekicu koji vozi GSI...

Hvala puno na odgovorima, sada se samo nadam da cu naleteti na nesto zanimljivo da kupim u dogledno vreme.

U sustini vi ste mi pomogli da odaberem auto.

Javicu se cim se nesto dogodi... Kad god to bilo.

Pozdrav svima!

Ivan.
[ miljan nis @ 26.11.2005. 19:16 ] @
Vrlo je tesko naci dobar auto koji nije mnogo star za 2000 € (strani)
Drug kupio Renault 5 1991. god za 2400 €, stvarno dobar, ocuvan, 80000 km presao, jedino treba da se prefarba prednje levo krilo jer je vec farbano, ali nije dobra boja.
Da sam ne tvom mestu pogledao bih neki Fiat Uno ili Tipo, mnogo su bolji od Suze.

POZDRAV
[ ghetto superstar @ 26.11.2005. 19:29 ] @
Tek si polozio,a hoces da vozis GSI!?

Pa ne zna sta bi ti rekao,ali ako hoces slobodno,samo polako!?

Pozdrav
[ miljan nis @ 27.11.2005. 16:14 ] @
Evo nesto o Zastavinim automobilima sa sajta www.carsurvey.org

Citat:

--------------------------------------------------------------------------------

Search for Used Yugo 101s available in the UK

Get a UK Insurance Quote for a Yugo 101

21st Dec 2000, 18:00 I am from Yugoslavia and when I lived there before we moved to New Zealand we owned a Yugo 101 and it went fine!

It went perfectly fine and I give the car 8 out of 10.

Zastava/Yugo make good cars.

Request deletion of this comment

--------------------------------------------------------------------------------

7th Aug 2001, 09:30 I still drive Z101 confort from 1979. The car is in perfect condition, with 90% original parts, and original engine and gearbox. Engine compression is still 9.5:1 after 172.096 km, and all mechanical things are O.K! I'm very satisfied with gearbox and sound of the engine.

I also drive an OPEL KADETT from 1991, and this car is very problematic. After seven years I must buy a new engine, and 50% of the other mechanical things. Plastic in the Zastava is not very good, but in the KADETT it's terrible!

Zastava's engine and sporty feeling make this car better than Opel, which is a car for old people!

Krojf, Bremen.

Request deletion of this comment

--------------------------------------------------------------------------------

10th Aug 2001, 18:05 I have Zastava 101 Lux 1978 and 210000 with the same motor. It's a good car.

Request deletion of this comment

--------------------------------------------------------------------------------

Search for Used Yugo 101s available in the UK

Get a UK Insurance Quote for a Yugo 101

28th Feb 2002, 06:18 I also have a Z 101 Lux manufactured in the year of 1979, and I must say that the quality of this car has already saved my life in critical situations. It's an excellent vehicle!

Request deletion of this comment

--------------------------------------------------------------------------------

3rd Aug 2002, 14:01 FYI

All Zastava/Yugo cars built in the 70's came with FIAT drivetrain, and had to adhere to Fiat quality policy.

After Zastava factory started doing things on their own...

Well the rest is history... *thinking about the yugo that flew of off Mackinak bridge...*

Request deletion of this comment

--------------------------------------------------------------------------------

8th May 2003, 12:27 I have Yugo Sana, in Serbia called Florida and I must say that is very good car.

With Fiat engine 1.4 liters it's quite fast and car for whole family.

Plastic is a problem, but everything else it's OK.

Florida is same class whit Golf 2,Renault 19,Opel Kadett.

It is much more space in cabin and in the boot too.

I hope so that the new model 'Yugo Florida In' with Peugeot engine 1.4 and 1.6 will be much better and have a better future!

Request deletion of this comment

--------------------------------------------------------------------------------

24th Oct 2003, 19:23 The "Zastava 101" Also known as the "STOJADIN", is a fun great little car. I use to own one when I lived in Yugoslavia (Serbia) and it always ran fine. Now that I'm in Canada my car is much bigger and better. I enjoyed the "STOJADIN" when I owned it and did not have too many problems. I did not especially like the shifter, it doesn't look sporty enough.

Request deletion of this comment

--------------------------------------------------------------------------------

Search for Used Yugo 101s available in the UK

Get a UK Insurance Quote for a Yugo 101

10th Nov 2003, 12:29 ZASTAVA 101 is not the best car on this planet, but it is very nice, doesn't have a bad engine, but also it is not so beautiful. Eats to much fuel.

Request deletion of this comment

--------------------------------------------------------------------------------

2nd Jul 2005, 01:43 First reviewer comments that the compression is "Still 9.5:1"

This comment doesn't make any sense.

The compression ratio never changes.

If the car had covered a million miles, it would still be 9.5:1.

(Actually, in reality, with some carbon build-up, and some cylinder wear, the compression ratio actually increases over the years by a tiny amount over what it was when new.)

This is because compression ratio is the ratio of swept volume to combustion chamber volume.

Swept volume is determined by piston stroke and cylinder diameter. So with a little cylinder wear, bore will increase and swept volume will increase.

Combustion chamber volume will decrease with carbon build-up.

However, as piston rings wear, they may not seal so effectively after a few years, allowing some piston blow-by and a reduction of BMEP and consequent reduction in power.

Lesson over.

Request deletion of this comment

--------------------------------------------------------------------------------

4th Oct 2005, 06:05 I drive Zastava 101 Confort from 1978. for almost a year now. I've got it as a present from my grandfather who still thinks it's a best car ever built. I must admit, I was surprised by quality & strenght of it's engine. After almost 30 years this car looks amazing, a real old timer!

But I'm planning to buy myself a new car anyway

[ miljan nis @ 05.12.2005. 13:13 ] @
Nema ga kupac da se javi, mozda je kupio auto.
[ Bane Telekom @ 07.12.2005. 07:25 ] @
steta sto se ovaj nejavlja jer sam u istim problemima bio kao i on do skoro. Otprilike sam trazio pare za istu cifru. Moja prica oko kupovine auta je trajala duze od dva meseca ali bukvalno intezivnog trazenja. Toliko sam se toga nagledao i naslusao da razmisljam da napisem prirucnik "kako kupiti polovan auto u Srbiji" :) Bile su to muke verujte....a gledao sam sve : golfove, tipa/tempru, opele, toyote.....blblatruc i na kraju kupim ford fiestu.Nisam rekao da svaki od ovih automobila sam vozio do drugara koji imam servis da vidim nasta lici. Eeeee sta sve nisam video, od prevara podvala, "prljavih papira". Ako se ovaj momak javi onda cu podrobnije napisati zasto bas fiesta, odns.zasto sta su sve mane gore pomenutim autima. Naravno ima gore nabrojanih koji prelaze cifru od 2000e.
[ ironman @ 07.12.2005. 09:39 ] @
Napisi ,
i nas ostale interesuje.
[ cubicle @ 07.12.2005. 10:56 ] @
Pre neki dan odvezem Golfa II kod majstora i zamenim sledece:

-Korpa kvacila
-Lamela
-Druk Lager
-Plocice za sve kocnice
-Ulje
-Filter goriva i ulja
-Kajis za alternator
-Brisaci

i to je kostalo ukupno (sa "rukama") 130 evra.

Pa ko nema veliki budzet ili ne zeli mnogo da daje na auto...
[ Ivan Miladinović @ 07.12.2005. 22:00 ] @
Prvo jedna stvar. ES je nedostupan u 9 od 10 mojih pokusaja pa me zato nije bilo.
Inace sam svaku noc do zore na net-u.

Citat:
miljan nis: Nema ga kupac da se javi, mozda je kupio auto.


Nije jos.


Citat:
Bane Telekom:  Ako se ovaj momak javi onda cu podrobnije napisati zasto bas fiesta, odns.zasto sta su sve mane gore pomenutim autima. Naravno ima gore nabrojanih koji prelaze cifru od 2000e.



Evo ga momak. Hm. Jel to nova ford fiesta? Mislim ona "obla"?

tj. ovako neka: A ili B

A = http://img37.exs.cx/img37/4915/ford-fiesta.jpg
A = http://www.visitbulgaria.net/rentacar/fordfiesta2.JPG

B = http://www.top-autobazar.cz/gallery/t21112711603-autobazar.jpg
B = http://www.laurocar.it/images/MACCHINE/ford%20fiesta%20aut.JPG


Ajde molim te napisi nesto o njoj.

--------

Inace kao sto znate odlucio sam se za Opel Suzu, ali bas sam juce vozio u njoj (1.4i) i nisam nesto odusevljen, drucka na 100km, volan se trese... Uf. Koji problemi. Mada sam gledao jednu 1.8s, i nije losa, ali lik trazi 2000e i ne zeli da razgovara. Tako da sam odustao od nje. Mislio sam da ce ovo (kupovina) biti laksa.

Hajde da vidimo sta ce Bane napisati o ford fiesti....

NISAM JOS KUPIO AUTO. I videcemo sta i kada ce biti. Prvo sam mislio da to HITNO uradim, znaci bio koj, bilo kakav samo da ima 4 tocka. Ali sam polako spustio loptu i idem lagano da za neko pristojno vreme nadjem neki autic koji ce me lepo sluziti.

E da, jos jedno bitno pitanje, sta mislite, (vase licno misljenje ili sta ste "naculi") da li ce malo opasti cene automobila posto je sada pusten uvoz automobila do 10 godina?


Puno pozdrava svima, i nemojte da mislite da ne svracam na forum, samo smatram da se ne razumem bas u automobile, tako da samo citam i "upijam" to sto vi pisete.

Hvala svim ucesnicima teme.
[ miljan nis @ 07.12.2005. 22:50 ] @
Citat:
Prvo jedna stvar. ES je nedostupan u 9 od 10 mojih pokusaja pa me zato nije bilo.


U pravu si za ovo, i meni se vrlo cesto to desava, npr. nekada ceo dan ne mogu da se ulogujem.
[ pctel @ 08.12.2005. 02:25 ] @
Ja bih da mi treba auto odmah uzeo ovo:
Citat:
SEAT Cordoba 1.4 GLX (1995), plin, servo, CB, CG table, regularan 100%, hitno, 2.800.

Smatram da su SEAT automobili jako dobar izbor, jer imaju najbolji odnos cene i kvaliteta. To je u principu 70% Volskswagen, znaci, kompletan motor i jos mnogo dzidza-bidza, Spanci samo dodaju neke najjednostavnije delove. Ovi automobili su kao novi dosta jeftiniji od VW-a, a kad su polovni onda je razlika drasticna - dok je VW mnogo popularan (mnogi ce reci precenjen), za Seat pola Srbije nije culo a oni koji su culi ne znaju bas mnogo o njemu, pa zato uopste nije popularan i moze se kupiti ispod realne cene. Delovi su takodje jeftini, oni koji su razliciti su jeftiniji nego za VW, nema ih bas na svakom cosku ali mogu se naci. Proveri kad se ono Seat udruzio sa VW-om, mislim da je oko '92.-e, tako da bi eventualno mogao da uzmes u razmatranje kupovinu nekog 92-93 godista, bez plina ne bi trebalo da kosta mnogo vise od tvojih finansijskih mogucnosti.
[ Miroslav Jeftić @ 08.12.2005. 21:25 ] @
Mislim da bi cene morale opasti posle odobravanja uvoza, pogotovo kod tih što su stariji od 90-og godišta, tako da ako ti nije hitno, ja bih malo sačekao. Znam jednog tipa koji golfa II dizel nije hteo da da za 2800e (imao je ponuda), već je uporno tražio 3000 (auto je iz 90 ili 91, nisam siguran). Mislim da nema teorije sada da dobije tih 2800. Doduše, srpsko tržište nekad prkosi logici ;)
[ pctel @ 08.12.2005. 22:42 ] @
Citat:
Bryan Fury: Mislim da bi cene morale opasti posle odobravanja uvoza...
Lepo zvuci kad kazes "odobravanje uvoza", medjutim ne znam o kakvom odobravanju uvoza govoris? Samo je starosna granica pomerena za godinu dana, sa 2002. na 2001. godiste. Mislim da to za 99% ljudi u Srbiji ne pretstavlja nikakvu razliku - onaj ko ima pare za 4 godine star auto, imao je i za 3 godine star auto. Gledao sam nesto po Internetu cene EURO3 automobila, ispod 5.000 EUR-a nema nista da valja. Jos 2.000 EUR-a da se to uveze i registruje, dolazimo do 7.000 EUR-a, to su vec pare koje jedan prosecan Srbin nema, ili ako ima onda ih stedi za nesto drugo, npr. stan ili da ulozi u biznis od kog ce ziveti u ovo vreme opste nezaposlenosti. Mi nemamo tu srednju klasu koja ce da iskesira 7.000-10.000 EUR-a za auto i da ne trepne, a visoka klasa nece da vozi nista ispod 50.000 EUR-a. Imajuci to sve u vidu, nikakvog posebnog odobravanja uvoza nije ni bilo...
Cene ce pasti posle nove godine samo toliko koliko se promenila godina - auto '92 godiste ce moci da se kupi za onoliko koliko je ove godine moglo '91 godiste, toliko i nista manje i nista vise. Ono sto ce eventualno jos malko dodatno da pojeftini su automobili '97-'98 godiste, jer postoji velika verovatnoca da onaj ko ima auto ovog godista ima i dovoljno para i zelje da ga proda i doda razliku za 2001. godiste. Ovi sa '99-'00 nece imati dovoljno zelje da se smaraju po auto pijacama zbog 1-2 godine mladjeg auta a ovi sa autom starijim od '96 godista verovatno nece imati para za EURO3 auto.
[ DrJekyll @ 09.12.2005. 09:03 ] @
Nece biti nikakvog pojeftinjenja ukoliko se ne smanji carina. Uzmite neki auto sa mobile.de dodajte 20,5%+18%+troskovi prevoza i za taj novac vec imate automobil na nasim tablama u halooglasima, bez ikakvog cimanja.
[ nibleri @ 09.12.2005. 16:11 ] @
Citat:
evil_angel_yu:Inace kao sto znate odlucio sam se za Opel Suzu, ali bas sam juce vozio u njoj (1.4i) i nisam nesto odusevljen, drucka na 100km, volan se trese... Uf. Koji problemi.


Pozdrav,
ovaj problem je najvjerovatnije zbog guma. Mouće da ih je dovoljno balansirati ako ne promjeni ih ako imaš mogućnost i oprobaj.
[ bakara @ 09.12.2005. 16:43 ] @
Citat:
DrJekyll: Nece biti nikakvog pojeftinjenja ukoliko se ne smanji carina. Uzmite neki auto sa mobile.de dodajte 20,5%+18%+troskovi prevoza i za taj novac vec imate automobil na nasim tablama u halooglasima, bez ikakvog cimanja.


Da, da imate ali razbijen ko` decija zvecka, i koji je presao ko zna koliko...
[ StORM48 @ 09.12.2005. 19:09 ] @
Slažem se sa onim što je rečeno u vezi uvoza. Uz to, problem je i što se kao osnovica za carinjenje ne uzima cena koju ste vi stvarno platili, već cena iz kataloga (Schwacke, www.schwacke.de), čija je upotreba do bola komplikovana (zbog 1.000.000.001 mogućih varijacija, kojima cene variraju od dvocifrene do četvorocifrene cene), tako da je vrlo teško ustanoviti kolika bi osnovica zaista bila.

Pozdrav
[ DrJekyll @ 09.12.2005. 21:28 ] @
Citat:

bakara

Da, da imate ali razbijen ko` decija zvecka, i koji je presao ko zna koliko...


Ma da, u Nemackoj voze samo doktori i advokati, a u Srbiji te iste automobile voze masinbravari i metalostrugari i igraju se s kolima luna park svaki dan...


Uostalom, koliko to "ko zna kolko" moze da prodje auto star 4-5 god? Pa koliko su prosli kadeti i dvojke za ovih 20 godina pa i dalje idu..
[ bakara @ 10.12.2005. 12:04 ] @
Citat:
DrJekyll
Uostalom, koliko to "ko zna kolko" moze da prodje auto star 4-5 god? Pa koliko su prosli kadeti i dvojke za ovih 20 godina pa i dalje idu..

Pa verovao ili ne taj od 5 godina koji izgleda ko "casa", pogotovo ako je dizel presao je bar 400000km ako ne i vise, zavisi od auta do auta...
[ bakara @ 10.12.2005. 12:06 ] @
I da, nemojte porediti ove automobile od 4 godine sa kadetima i golfovima, jer vas njihovo odrzavanje ni priblizno isto nece kostati...
[ DrJekyll @ 10.12.2005. 13:49 ] @
Citat:

Pa verovao ili ne taj od 5 godina koji izgleda ko "casa", pogotovo ako je dizel presao je bar 400000km ako ne i vise, zavisi od auta do auta...


DAAAJ MAJKE TI, pa toliko za 5 godina jedva predju one zute E-class (taxi)... Stvarno preterujes...

PS: To ti je 220km SVAKI BOZJI DAN...

[Ovu poruku je menjao DrJekyll dana 10.12.2005. u 14:51 GMT+1]
[ bakara @ 10.12.2005. 14:45 ] @
Pa rekoh verovao ili ne, ako je manje presao onda je bio havarisan, ako ne, onda mu je na cajgeru prva cifra "bila" bar trojka...
Ja ti ovo pricam na osnovu licnog iskustva i poznanstava sa ljudima koji se bave vracanjem km. Pre neki dan sam gledao bmw x5 iz uvoza sa 390000km, skinuli su
mu km. na 100000km.
Na kraju imas net pa pogledaj koliko tamo kosta auto 2001-2 i videces da kosta koliko i ovde, a preprodavac mora nekako da zaradi...
[ nibleri @ 10.12.2005. 15:38 ] @
Pozdrav,
pa nije bitno koliko je auto prešlo nego kako je održavano i gdje je voženo!

Ja sam prije par godina išla sa opel astrom "95 auto-putem Beograd-Orašje oko 160km/h (ne sjećam se tačno šta) i odmah nakon te vožnje bilo potrebno servisiranje jer cesta je bila očajna! Da napomenem da je do tada astra prešla preko 120 000 km ali tih 80-ak (ne znam tačno koliko) kilometara joj je bilo vjerovatno teže nego svih 120 000 do tada!

Ne zaboravite da se u Evropi auta moraju redovno servisirati a i ceste su im puno bolje što je veoma bitno! Mislim da se vizuelno može zaključiti puno jer ako auto nije održavano to se da primjetiti i ako si laik!
[ cicovic @ 10.12.2005. 16:06 ] @
Covek koji mi odrzava auto, pre par meseci mi je pricao jednu interesantnu pricu:
Dodje mu lik sa pasatom 2003. god koji nece da upali (dizel,), a presao je samo 96000 km. Auto mu je prodao uvoznik na nekom placu u BG. Na sedistima pozadi jos citava zastitna folija, na vozacevom nema folije, a na suvozacevom samo na mestu sedenja nema folije, naslon je ima. Majstor otvori motor a motor sazvakan od raubovanja. Igrom slucaja, na netu nadju servis u Nemackoj koji je vrsio redovne servise na tom automobilu, zadnji je uradjen na 396000 km pre nego je prodat van zemlje. Vozila su ga dva trgovacka putnika non stop, a jedina stvar stavljana na suvozacevo sediste je aktovka.....


Inace, automobil star 4-5 godina kosta ovde isto koliko i tamo. Ukoliko Vam nudi neko auto tako mlad a po nekoj povoljnoj ceni, Ili je bio havarisan ili je presao ohoho, a sigurno se nikom ne isplati da ga prodaje po istoj ceni po kojoj ga je kupio.
[ DrJekyll @ 10.12.2005. 16:16 ] @
@bakara

Te automobile sa prvom cifrom tri (a kamoli 4 kako si prvi put spomenuo) se na prste mogu nabrojati (uostalom pretrazi recimo passat na mobile 2000god. pa ces videti) uglavnom se u najgorem slucaju nalazi 200000km sto ne smatram velikom kilometrazom za jedan savremeni auto. Plus da ne pominjem manje automobile golf i corsu sa kojima se prolazi sigurno jos manje, a ti vasi primeri koji ste spomenuli su 1/100000 slucajeva.
[ nibleri @ 10.12.2005. 16:21 ] @
Citat:
cicovic: Igrom slucaja, na netu nadju servis u Nemackoj koji je vrsio redovne servise na tom automobilu, zadnji je uradjen na 396000 km pre nego je prodat van zemlje. Vozila su ga dva trgovacka putnika non stop, a jedina stvar stavljana na suvozacevo sediste je aktovka.

Jes da je off topic al' me stvarno zanima kako su to "igrom slučaja" saznali sve ovo?!?!?!?!?!
[ bakara @ 10.12.2005. 17:02 ] @
@dr...
Eto vidis kako se razumemo, mada je po meni totalno OK i ako veruje da mu je novokupljeni auto iz uvoza za 5god presao samo 100000km, to je retkost i u nasoj si
rotoj drzavi a kamoli u nekoj bogatoj, tamo je v3ci standard veci gradovi pa se vise i vozi
[ ironman @ 10.12.2005. 17:21 ] @
E ovaj dr dzekil kao da je pao s kruske
Citat:
"Automobili, u odnosu na ono što smo mogli da uvozimo, do sada su bile tri godine, svakako je najveća razlika između tri i četiri, između 2001. i 2002, tako da će se osetiti da će automobili biti 10-15 odsto jefitniji, s tim što će i kilometraža biti za 50.000 do 60.000 veća po godini", kaže Jovan Radić, uvoznik polovnih automobila.


A sto se tice cena na mobile.de , da ne prepricavam sad , neka potrazi temu o uvozu polovnjaka , gde je covek napisao kako je vodjen cenama na doticnom sajtu otisao za Nemacku sa odredjenom sumom i jedva nasao auto koji je hteo , doduse sa 2-3 puta vecom kilometrazom.

Za sve ostale , ovde ima neceg sto bi vas interesovalo
http://www.bagitrans.co.yu/download/
[ DrJekyll @ 10.12.2005. 18:30 ] @
@ironman

Nemam razloga da bilo sta potrazim jer sam licno kupio auto preko mobile pre 2 god. i ziveo u samoj Nemackoj par godina, dok vi prepricavate ovde rekla-kazala od ko-zna-koga primere..

Opet kazem, to sto vi iznosite su neki extremni primeri, jako retki, i ne mozete na osnovu jednog X5 i passata da kazete "ma svi su oni presli 400000.."
[ bakara @ 10.12.2005. 19:34 ] @
pa mozda su u nemackoj retki ali ovde se po pravilu dovoze samo takvi automobili...
Kada bi dovozili kola sa normalnom km. mnogo teze bi ih prodali jer su takva kola po pravilu bar 2000e skuplja, u ostalom ako si ziveo tamo to znas. Dovoljno j
e pogledati u njihove (recimo nemacke) oglase i videti kako cena ponajvise zavisi od km, za razliku od nas gde je cena najvise zavisna od god. i modela.
[ DrJekyll @ 10.12.2005. 20:01 ] @
Citat:

Dovoljno j
e pogledati u njihove (recimo nemacke) oglase i videti kako cena ponajvise zavisi od km, za razliku od nas gde je cena najvise zavisna od god. i modela.


To je zato sto oni za zamenu zupcastog i ostalih kaiseva daju po 500eura, dok nasi to rade u servisu Pera-brka za 100eura.

Citat:

@dr...
Eto vidis kako se razumemo


Ne bih rekao da se razumemo jer si prvo spomenuo 400000km, pa si u sledecem postu smanjio na 300000km, i onda si se slozio samnom da su to automobili od 200000km, al nema veze, pozdrav ;)
[ bakara @ 11.12.2005. 10:16 ] @
Citat:
DrJekyll: Ne bih rekao da se razumemo jer si prvo spomenuo 400000km, pa si u sledecem postu smanjio na 300000km, i onda si se slozio samnom da su to automobili od 200000km, al nema veze, pozdrav


Ne vidim gde sam to pomenuo 200000km, to je jos OK kilometraza...

Citat:
To je zato sto oni za zamenu zupcastog i ostalih kaiseva daju po 500eura, dok nasi to rade u servisu Pera-brka za 100eura.


Ja iz ovoga mogu samo da zakljucim da ti vozis stariji auto od 7god...
A sa automobilima 2002,3,4 godiste brka-pera servis tesko da znaju da promene i filter vazduha...
[ DrJekyll @ 11.12.2005. 10:26 ] @
6 godina star :), a razlika izmedju Pere-brke i Autokomerca (u koji mi vise ne pada na pamet da idem) je samo u fancy garderobi...

Ja sam spomenuo 200000, a ti si onda reko

Citat:

@dr...
Eto vidis kako se razumemo


PS: Stvarno me mrzi da pisem vise, a i otisli smo u debeli off :)...
[ bakara @ 11.12.2005. 10:33 ] @
OK...slazem se da preterasmo...
[ rajko jo @ 09.07.2007. 23:45 ] @
nedavno sam kupio renault lagunu 1995, nikako da nadjem uputstvo za korišćenje, ima nekih cakica sa kojima se bas ne snalazim,uz auto sam dobio italijansko uputstvo ali ono baš ne pomaže.Ako ima neko nešto slično ili neki savet koji misli da mi može pomoći, neka se javi. Pomozite