[ nibleri @ 20.11.2005. 15:08 ] @
| Pozdrav,
problem je u tome da neopterećen alnaser (izvađen iz ležišta) par puta okrene i onda neće. Kad se rotor okrene rukom opet hoće par puta i opet zaštopa. Ne pomaže mrdanje rotora samo okretanje. Rotor bude nešto topliji pa ne znam da li to nešto znači. Struja dolazi do alnasera. Evo kako izgleda alnaser:
[http://www.scootusa.com/repair_document_starter.htm
[Ovu poruku je menjao nibleri dana 21.11.2005. u 02:17 GMT+1] |
[ lancia88 @ 20.11.2005. 22:48 ] @
Pozdrav,
dobro je, na onoj drugoj slici imas prikaz kako izgleda anlaser iznutra aja cu Ti napisati sta se sa cime radi. Generalni slucaj "sredjivanja" anlasera zvuci otprilike ovako:
pokretni deo, tj. rotor je nesto sto mozes sama sredjivati i to izvlacenjem ostrim predmetom lagano niz kanale samog rotora da bi se isti procistili. Obzirom da cetkice koje prilezu imaju svoj ogranicen vek trajanja, treba proveriti da li su one dotrajale iako obzirom da je nova stavr u pitanju, sumnjam da je do njihove istrosenosti sem u slucaju da iz nekog razloga neka od njih ne stoji dobro/upravno na sam rotor, te svojim uglom uzrokuje vecu istrosenost na jednom svom delu cime bi se tu pribliziola nosacem na povrsinu za trenje. Ono sto bi moglo biti vrlo verovatno je masa, zicica koja vodi na njih, izolovana u vecem delu ali ukoliko negde dira kuciste, moguce je da tako pravi spoj tipa hocu palim-necu palim. Ostale stvari ne bi trebalo da diras jer to se onda odnosi na stator ili na masu samog sklopa ali u svakom slucaju niti je da radis to niti da Ti pojasnjavam ovim putem. Sve sto uradis radi pazljivo, prati precizno gde sta i kako stoji, nivo zatezanja srafova te posle postuj ta zapazanja kod vracanja nazad. Pregledaj i da li srafovi koji drze telo na okupu po uzduznoj osi stoje ispravno i da nije neki od njih pokrivljen blago sto ne dozvoljava da se rotor vrti pravilno oko svoje osovine i tera ga da pravi oko nje elipsu a ne krug u nekom delu vrtenja. Poslednje sto jos mozes uraditi je provera, a opet u smislu koji sam malopre naveo, kako stoji osovina rotora u prednjem i zadnjem lezistu/lezaju. Kod Kineza to su biksne slabijeg kvaliteta pa je moguce da dobijes neprirodan luft u nekoj od ovih dveju tacaka oslonca osovine. Tada ostaje izbijanje i zamena lezaja/biksne ali i tu ipak ostani na dijagnostici i prepusti strucnijem posao. Nadam se da sam bio dovoljno precizan.
[ nibleri @ 20.11.2005. 23:15 ] @
Ma precizan si pravo.
Prvo ja mislim da je ovaj problem prisutan od početka jer nas je paljenje zezalo i prije ali pošto imamo "strašnog" servisera sve se završilo sa slabim kontaktom ili prekidačem za startovanje koji je on kao popravio. Uz ovo je i regler bio hoću-neću pa nismo bili sigurni do čega je. Pošto su nam dali novi regler i kupili smo novi akumulator mislili smo da je problem riješen ali događa se isto kao idok je bio nov.
Četkice na alnaseru imaju materijala a za izolaciju će mo da provjerimo. Na gornjem dijelu rotora je lešaj a na donjem (kod tatora) nema piksne već samo udubljenje u kućištu alnasera. Izolaciju nismo provjeravali. U svakom slučaju sutra prvo idem u prodavnicu gdje smo ga kupili da vidim sa njima imaju li drugi, da se puno ne zamaram, a pošto su nam dali regler mimo garantnog roka možda daju i alnaser jer znaju za problem od početka.
Poslije ovog problematičnog motora smo kupili još jedan nakon mjesec dana i taj nikada nije imo problema a ni drugi se nisu žalili a moj hoće-neće!
Hvala,
pozdrav!
[ lancia88 @ 20.11.2005. 23:24 ] @
Pozdrav,
Citat:
nibleri:
Poslije ovog problematičnog motora smo kupili još jedan nakon mjesec dana i taj nikada nije imo problema a ni drugi se nisu žalili a moj hoće-neće!
Hvala,
pozdrav!
Ha, ha, bas ste uporni, nasmeja me....ljudi pobegnu odmah od loseg iskustva uglavnom. Salim se malo ali definitivno treba insistirati na novom anlaseru, ako vec imate dva ista motora, mozda je najbolja proba da se samo anlaseri zamene sa jednog na drugi ali ne dirajuci ostatak instalacije, stari pouzdani sistem.
[ nibleri @ 20.11.2005. 23:41 ] @
Znaš onu narodnu: ne diraj lava dok spava!
Vidijet ču sutra šta mi kažu u prodavnici, ima jedan momak koji je zadužen za skutere i može mi pomoći, naravno ako hoće. Vjerovatno su i oni svjesni da nisu obezbjedili servis i rezervne dijelove, a i dobro zarađuju - sa plaćenom samo carinom 750 eura još uvijek, pa kontaju bolje da ih neko tako pohvali nego da ih kudi radi sitnih para za njih.
A motore smo kupili na kredit tako da nam je kinez tada bio najpovoljniji.
Pozdrav!
[ nibleri @ 20.11.2005. 23:53 ] @
Zaboravih reći pouku: prvo se raspitajte za servis irezervne dijelove pa tek onda kupite motor (bilo koji da je)!
Pozdrav!
[ lancia88 @ 21.11.2005. 00:04 ] @
Pozdrav,
iskreno, kod nas nema i jos dugo nece biti realnog resenja za dugorocno snabdevanje delovima za motore. Tome pogoduje i politika kupovine, svi se lome za sto jeftinije a ne obracaju paznju na ovu sitnicu. Mozes kao uvoznik da se grcis koliko hoces ali vec naredne sezone kajmak odnosi onaj ko je najjeftiniji, barem u tim low budget kategorijama. Uostalom, javicemo rezultate vredi li se trsiti oko popravki onoga sto Kinezi u startu aljkavo naprave te vredi li se previse angazovati na nabavci rezervnih delova.
[ nibleri @ 21.11.2005. 00:14 ] @
Juče mi reče momak koji radi čini mi se malaguti da je u Hrvatskoj nastao haos sa apriliom, jer je valjda neko kupio fabriku, pa je neki nered sa rezervnim dijelovima. Nikad se ne zna šta će se desiti a činjenica je da ni oni bolji servisi zvučnijih imena nemaju na lageru rezervu, osim nešto sitno, tako da i oni čekaju dok im se pošalje. Ali bitno je da imaju bar pravog čovjeka koji može brzo otkriti u čemu je stvar.
Pozdrav!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.