[ CoLaGm @ 26.02.2006. 00:58 ] @
E imam problem sa autom... nadam se da sam potrefio temu!!! :-(

Imam VW Passat B3 1800ccm

OK njegova potroshnja bezolovnog je oko 10l na 100km...

Ali on meni sad troshi preko 16l/100km!!! Moze se reci 18l/100km :-(

STRASNO!!!

Majstori kazu... mozda je to, a mozda je i to... itd.
Tako da me zanima vashe mishljenje!!!

Da su upitanju svecice ili filter za vazduh potroshnja bi skochila za 10% max. (ovde se radi o mnogo vecoj)

Ne znam kako se ponasha LAMDA SONDA, da mi ona nije riknula! (Da li ona radi ili ne radi tj. posto kola i dalje pale bez problema i ok je sve osim potroshnje... da li je moguce da je njena osetljivost oslabila ili ti kako vec!?)

Sta se desava sa KATALIZATOROM... Da se on nije isprljao... Kako to da proverim... Ili da ga skinem (chitao sam nesto kako moze da se skine i da se prespoji sa cevkom iste shirine!!!)


Hvala unapred!!!

[Ovu poruku je menjao pajaja dana 27.02.2006. u 10:21 GMT+1]
[ Black_eyed @ 27.02.2006. 07:38 ] @
Mogu ti pomoci jedno sa link-om.

Pogledaj na CannonBall forumu, domaci forum za automobile, odlican je i ima dosta ljudi koji se odlicno poznaju u kola, pa postavi tamp ovaj post sigurno ces naci neko resenje. ES je ipak IT forum.

http://www.cannonballforums.se/

[ Miroslav Jeftić @ 27.02.2006. 08:26 ] @
Takođe, evo još jedan link iz istog razloga.

http://www.vrelegume.co.yu/forum/
[ X Files @ 27.02.2006. 15:37 ] @
Svi ti majstori koje si pomenuo imaju samo jedan jedini cilj - da ti izvuku sto vise
love dok ti ne izvade musicu iz oka.

Imam isti auto.

50% sanse da ti je riknula lambda sonda! Prosto je iskopcaj, skini auto sa klema
jedno par sati da se kompjuter resetuje. Onda probaj da vozis, i vidi da li se nesto
promenilo.

Takodje proveri da li je GUMENA PRIRUBNICA izmedju karburatora (MonoJetronic)
i motora PROBUŠENA. To mozes proveriti tako sto kod UPALJENOG AUTA probas
da rukom pomeras karburator napred nazad. AKo je probusen cuces kako uvlaci
fals vazduh.

Dalje, 50% su sanse da ti je riknuo jedan od TERMO-DAVACA koje mozes videti
u cvoristu ispred motora (Da li imas osecaj da ti je LER GAS PREJAK ?). Ima ih
tri cetiri.

Prosto (slobodno) skini prikljucke sa tih davaca i vidi da li se nesto dogadja.

Ako znas da meris sa om-metrom onda pogledaj koje su vrednosti na krajevima tih
davaca. Npr treba otprilike izmedju 300 OMA i 3300 OMA. Alio nikako ne na primer
14 KILO-OMA koliko je bilo jednom kod mene.

Puno pozdrava.





[ Stole_sto_ljubi_zene_gole @ 27.02.2006. 18:13 ] @
X Files ti je dao jako dobru analizu problema, ionako ima isti auto.. Mada ja sam gotovo 100% siguran da ti je otisla lambda sonda.. To nije nikakav problem da se vidi na dijagnostici.. Ja imam kadeta gsi 1.8 i bas kad sam ga kupio na dijagnostici mi je lik rekao da je otisla sonda (auto je tad trosio oko 20 po gradu).. Pozz
[ X Files @ 27.02.2006. 19:45 ] @
Citat:

Sta se desava sa KATALIZATOROM... Da se on nije isprljao... Kako to da proverim...
Ili da ga skinem (chitao sam nesto kako moze da se skine i da se prespoji sa cevkom
iste shirine!!!)

Ja sam katalizator takodje izvadio u umesto njega sam u nekom trenutku postavio
nekakav LONAC, sto bi se moglo smatrati kao ta prosirena cev. Mada smatram da
mi ni do tada zvuk nije bio ocajan.

Ali NIKAKO NEMOJ SIPATI SUPER umesto BEZOLOVNOG bez obzira sto ces izvaditi
katalizator. Postoje delovi na tom autu (iako su po gabaritu isti) koji su SAMO
za SUPER i samo za BEZOLOVNI.

To mozes i sam videti ako sa nekog torrenta sknes program ETKA 6 u kome imas
sve kataloske brojeve svih VW-a od Hitlera pa do danas.

[ tweeester @ 28.02.2006. 09:13 ] @
Ne znam konkretno koji model ubrizgavanja goriva je na tom autu, ali ako je stariji tip mono-point ubrizgavanja onda je Lambda sonda najverovatniji razlog. Ako auto ima protokomer (merac protoka vazduha) onda bi i to mogao biti razlog (ali to imaju noviji modeli / uglavnom sa multi-point ubrizgavanjem).

E da, katalizator naravno mozes da zamenis obicnom cevkom :) ali poslusaj savet odozgo i nastavi da sipas bezolovni benzin (prvenstveno zbog ocuvanja Lambda sonde). Ionako je cena ista (a valjda smo konacno svi naucili da im je i energetska vrednost sasvim ista, pa cak i onom od 98 oktana).

[Ovu poruku je menjao tweeester dana 28.02.2006. u 10:15 GMT+1]
[ Dnx @ 04.05.2006. 12:28 ] @
Citat:

Dalje, 50% su sanse da ti je riknuo jedan od TERMO-DAVACA koje mozes videti
u cvoristu ispred motora (Da li imas osecaj da ti je LER GAS PREJAK ?). Ima ih
tri cetiri.


Samo da pitam jer imam isti auto, gdje da nadjem te termo-davace, nekad mi se cini da mi je ler gas malo trom. Onako, stisnem ga, a on se onda nekako sporo vrati na okretaje u leru, kao da duze drzi gas nego li bi trebao. Jel se to moze samo nekako ocistiti, propuhati ili moram nesto da mjenjam.

pozdrav

D

[Ovu poruku je menjao Dnx dana 04.05.2006. u 15:39 GMT+1]