[ MileG @ 22.03.2006. 11:15 ] @
Ljudi kako je to moguće? Upravo sam čuo da su mom poznaniku ukrali auto koje je bilo zaštićeno alarmom, lavljom kandžom i kod ključem! |
[ MileG @ 22.03.2006. 11:15 ] @
[ pctel @ 22.03.2006. 12:22 ] @
Nista novo. Lopovi obicno ne kradu takve automobile jer ih mrzi da se cimaju toliko, ipak, uvek ima onih koji zele da se dokazu kao strucnjaci
[ MileG @ 22.03.2006. 15:11 ] @
Sve je to ok ali kako?
* ne planiram da kradem auta nego imam to pa me interesuje... [ vidan kv @ 22.03.2006. 17:36 ] @
Kako?Pa to valjda znaju oni koji su ga maznuli.Drpanje auta je jako mastovit posao.....ko zna,mozda su ga natovarili na shlep.Mom ortaku su tako marnuli auto(u sred Soluna!),dosla braca Rusi,natovarili ga i odeeeee.Pozz!
[ sasa022 @ 23.03.2006. 00:23 ] @
Odvukli su ga paukom.... Isto kao Parking Servis.
[ MileG @ 23.03.2006. 01:32 ] @
Mislite da ne postoji drugi nacin nego paukom ili... Po meni je pauk poslednje sto je moglo da se desi obzirom da je grad prepun policije. Ne moze se tek tako provesti ukradeno auto na pauku :o)
[ xspeed @ 23.03.2006. 11:18 ] @
Ma mislim da je ovo neko trik pitanje sto da se cimaju jedino ako je neki extra auto brave izlomili alarm neki jeftini iskljucili ispod haube e kandza ne znam sa cime su nju presekli
[ sasa022 @ 23.03.2006. 13:52 ] @
Dovoljno je da iskljuce alarm.... nema buke....
Posle srede brave i LK. [ MileG @ 23.03.2006. 23:19 ] @
Auto je passat V. Kad kazete iskljucili alarm... kako to? Sem toga, brava + LK + kod kljuc...
[ sasa022 @ 24.03.2006. 02:14 ] @
Citat: Kad kazete iskljucili alarm... kako to? Prilicno lak posao za profesionalce..... [ noki@ @ 24.03.2006. 16:51 ] @
LK skidaju bez problema na novim autima,cupaju volan. Zato je i izmisljen Zeder.
Sto se tice alarma i cod kljuca to je za profesionalce maciji kasalj. [ Danilo Cvjeticanin @ 24.03.2006. 16:54 ] @
Mozda glupavo zvuci, ali sta mislite o "tecnom azotu"? Po mojoj logici posle par minuta da pljunes na lavlju kandzu koja je poprskana tecnim azotom i po nekoj logici raspadne se u 100000 komada.. Deluje glupavo ali stvarno ne znam.
[ DrJekyll @ 24.03.2006. 21:56 ] @
Citat: sta mislite o "tecnom azotu"? Pa sad, ako bi kandza celu noc bila potopljena u kontejneru sa tecnim azotom, mozda bi sutra ujutru imala neke sitne naprsline, mada sumnjam i to. Kao sto neko rece, sve se moze onesposobiti, samo je pitanje koliko je lopov spreman da se cima. [ pctel @ 24.03.2006. 22:00 ] @
Citat: Danilo Cvjeticanin: Mozda glupavo zvuci, ali sta mislite o "tecnom azotu"? [Ovu poruku je menjao pctel dana 24.03.2006. u 23:00 GMT+1] [ hakinen @ 27.03.2006. 15:15 ] @
Gledao sam ja na vezbama iz materijala kako se ponasa metal na -60, i mogu vam reci da klatno( nemogu da se setim kako ide tacan naziv masine za ispitivanje metala ) prolazi kroz parce metala ko vreo noz kroz puter!!
Mada sumnjam da bi se lopovi igrali sa tecnim azotom :D [ StORM48 @ 27.03.2006. 17:00 ] @
Hakinen, nešto si pobrkao. -50 do -55 je temperatura na kojoj se voze kamioni i automobili u sibiru. Kako bi se raspadali kada bi bilo tačno ovo što si rekao? Ne bi smeli da koriste volan, da ne otpadnu točkovi.
Tečni azot je malo previše komplikovana supstanca za rukovanje od strane bezglavih kriminalaca i probisveta. Malo će teže biti da neko može da nosa azot svud unaokolo i poliva volane da bi obijao automobile. Činjenica da se to ipak dešava, samo govori o tome da imaju način da prevare zaštitne sisteme. Priča o tečnom azotu je glupost! Pozdrav [ DrJekyll @ 27.03.2006. 17:10 ] @
Cifra se krece negde oko -195C, svejedno, ne mogu da zamislim lopove kako trce kontejnerom tecnog azota, koji btw. nije ni malo jeftin.
[ hipp @ 27.03.2006. 19:31 ] @
Samo da odgovorim coveku kako su ukrali auto
Profesionalci legnu pod auto ubace pur penu u sirenu sacekaju 1 sat .pridju autu i otvore i zatvore vrata(provera dal ima ugradjen pracenje sistem) i du da vide dal se nesto desava. Ako niko ne dodje otvore auto ,otvore haubu i iskljuuce akumulator.Stave usprege(tako zovu ljudi u pauk servisu tockice koje se stave pod zadnje tockove kad je povucena rucna)i odvuku auto u iznamljenu garazu .posle par dana na tenane sve skinu i odvezu auto. Sto se tice lavlje kandje bio sam prisutan kad je covek doterao na pauku auto kod bravara u Zemunu .Bravar je samo proverio dal je on vlasnik popeo se u auto i za minut skinuo L.K. .Dok su spustili auto na zemlju i raskacili kandje on je izisao sa dva kljuca za lavlju kandju.Za nekih 10 minuta je napravio coveku novi kodirani kljuc za slonce.Taj covek se nalazi kad se krene od zemunske gimnazije ka hotelu jugoslavije pre insinog sata sa leve strane. NE TREBA AZOT [ DrJekyll @ 27.03.2006. 22:21 ] @
Citat: Profesionalci legnu pod auto ubace pur penu u sirenu sacekaju 1 sat Ovo je cista glupost, mislim, mozda to rade cigancici, al iz zajebancije, ako nadju neku pur penu u kontejneru, a ostatak price stoji. Najjaca je fora kad su u reklami za LK rekli "onemogucava navlacenje na pauk"(?!?!) Jer to ona nekim magnetom drzi auto prikovan za zemlju pa ne mogu da ga odslepaju?.. [ kumkat @ 27.03.2006. 23:17 ] @
Citat: hipp: Profesionalci legnu pod auto ubace pur penu u sirenu sacekaju 1 sat...... Vec zamisljam lika sa carapom preko glave kako vadi hoklicu i sedi pored automobil 1h. :))) [ hakinen @ 28.03.2006. 00:00 ] @
Citat: StORM48: Hakinen, nešto si pobrkao. -50 do -55 je temperatura na kojoj se voze kamioni i automobili u sibiru. Kako bi se raspadali kada bi bilo tačno ovo što si rekao? Ne bi smeli da koriste volan, da ne otpadnu točkovi. Stormy ako treba ima da skeniram deo knjige de je opisano ispitivanje celika na -60, nije problem??? Fora je u tome da se vozila za sibir izradjuju kao posebna namenska vozila, gde se koriste veci stepeni sigurnosti, i izdrzljiviji materijali, tako da taj kamion koji se koristi u sibiru moze da izdrzi i do -80 ali je zato 2-3 puta skuplji u odnosu na isti takav kamion koji je koristi u nasim uslovima na -20,-30! Mislim da sam ti malo pojasnio, i ovo ce da ti kaze bilo koji covek koji je nekada slusao predmet "masinski materijali"! Inace i meni je totalno apsurdno da lopovi koriste tecni azot, ali sta znas sta lopovi mogu da smisle pa da dodju do koristi?? [ StORM48 @ 28.03.2006. 13:57 ] @
U redu je Hakinen, ja sam mašinstvo i završio. Uzmi ponovo tu knjigu pa je pročitaj. I to se ne izučava na mašinskim materijalima, već iz otpornosti materijala (kriva otpornosti usled temperaturnih promena).
Batali skeniranje, jer nisi u pravu. Pozdrav P.S. Ako Ti Lada i Aleko izgledaju kao pravljeni od specijalnih materijala, prodaću Ti jedan Aleko da se zanimaš sa krpljenjem rupa. [ hakinen @ 29.03.2006. 12:29 ] @
Izvini sto moram da idem offtopic ali jednostavno moram da komentarisem ovoliku dozu neznanja, mada mozda si ti davno zavrsio masinstvo, ali ja sam sad na drugoj godini, tako da sam otpornost materijala i masinske materijale odslusao u predhodnom semestru i polozio!!
Mada sta ako si polozio ove predmete na prepisivanje, pa onda je i logicno da ne znas !!! U svakom slucaju u otpornosi materijala se izucavaju neke druge stvari, a ponasanje materijala na razlicitim temperaturama se izucava na masinskim materijalima, a predmet otpornost materijala koristi samo gotove tablice!! Tako da nemoj da prosipas znanje koje nemas, ocigledno!! [ reject @ 29.03.2006. 14:19 ] @
Citat: StORM48:P.S. Ako Ti Lada i Aleko izgledaju kao pravljeni od specijalnih materijala, prodaću Ti jedan Aleko da se zanimaš sa krpljenjem rupa. [offtopic] Pitam se od kojih materijala su Rusi napravljeni kad im na -60 nije nista. Negde u januaru/februaru sam se smrzavao na -7, a onda mi je kolega iz Ukrajine rekao da je kod njih bilo -38 pre nego sto je krenuo pa sam se smrzao jos vise[/offtopic] Jesam laik za materijale, ali mislim da je -60 malo za seckanje metala. [ zkaiser @ 29.03.2006. 14:30 ] @
to sto Rusima nije nista i na -60 to je zato sto je to hladnoca na manjoj vlaznosti vazduha, a jos ako nema vetra, skoro kao da je u sobi u zatvorenom . . .reject zar nije u Sloveniji inace velika vlaznost vazduha, pa onda imate dosta krpelja po sumama, a i zime su mnogo ostrije, pogotovo za strance (npr. Rusi se smrzavaju u Sloveniji) ?
[ indicator1 @ 29.03.2006. 14:54 ] @
http://www.key-to-steel.com/Articles/Art48.htm
Ja koliko kapiram ovo, i najgori celik je dobar i na -100. Da prodjes kao kroz puter? - nema sansi, mozda na -200 (temperatura tecnog azota). "A 4% Mn Ni (rest iron) is suitable for castings for use down to -196°C. " Znaci malo oplemenjeni celik je dovoljno dobar i na -200. I nisam zavrsio masinstvo, niti sam ga studirao. [ reject @ 29.03.2006. 15:33 ] @
Citat: zkaiser:(npr. Rusi se smrzavaju u Sloveniji) ? Ne znam za ovo, Ukrajincima je na -7 bilo relativno toplo. :) Meni je na -3 bilo mnoogo "subjektvino toplije" u odnosu na Beograd, mada mislim da je to uglavnom zbog nedostatka vetra. [ hakinen @ 29.03.2006. 15:46 ] @
Ne kazem ja bas da prolazi ko vreo noz kroz puter, ali prolazi sa dosta manjim otporom!!!
Evo primera koje smo mi odradili u nasoj skromnoj laboratoriji na fakultetu!! Dakle koristi se Sarpijevo klatno, i rezultati su sledeci pri temperaturi 20c A1=300 J to je pocetni rad klatna A2=28 J to je krajnji rad, iliti rad koji nije utrosen A=A1-A2=272 utroseni rad pri ispitivanju zilavosti materijala pri temperaturi od -60c A1=300 J to je pocetni rad klatna A2=224 J A=A1-A2=76 Dakle ocigledno je da se otpornost materijala na zilavost smanjila oko 4 puta!! Tako da meterijala na snizenim temperaturama postaje veoma krt i oslabljen!!! E i kada smo to radili, to ispitivanje profesor nam je lepo objasnio da se iz toga razloga prave specijalna vozila za specijalne uslove ( temperature idpod -40 ) i da su ta vozli dosta skuplja, od standardnih vozila!! Nego odosmo mi u offtopik al mislim da je sada svima jasno kako se ponasa materijala na snizenim temperaturama!! [ StORM48 @ 29.03.2006. 16:40 ] @
@hakinen
I vređanje, a i "znanje" Ti idu na čast ;) Pozdrav [ markok @ 30.03.2006. 17:07 ] @
Reci prijatelju da se ne sikira mnogo nego da lepo saceka par dana, spremi cash-a koliko traze i to je to. Posle neka uzme zeder, kazu da je malo sigurniji.
[ mitar1982 @ 30.03.2006. 18:12 ] @
Zeder je možda sigurniji, ali kad izađe neko novo "čudo" za zaštitu, onda će i on da bude "provaljen". Ukoliko ne želite da razmišljate o krađi jedino rešenje je kasko...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|