|
[ charlie1 @ 23.04.2006. 09:17 ] @
| Imam tomos automatik sprint 2002 god..Zanima me da li se nekako moze štelati prebacivanje u drugu brzinu
jer kad god treba da prebaci , motor se dere ko lud i onda jedva prebaci .
Imam još jedan problem . Kad dostignem najveću brzinu (oko 50 km/h) , motocikl ide brze nego što motor može da radi (ne znam da li sam bio dovoljno stručan) tj. motocikl onda usporava i kad dođe na jedno 45km/h
motor opet "kicks in" i motocikl se vraća na 50km/h i oda ponovo .
Ako neko zna u čemu je probl. neka piše . UNAPRED HVALA
[Ovu poruku je menjao charlie1 dana 24.04.2006. u 14:04 GMT+1] |
[ fade @ 23.04.2006. 10:04 ] @
pa pazi ,to ti lamela proklizava ,e sad , ja sam moj nastelovao imao je gas i isao ko lud ,al o drugoj brzini sam sanjao ,pa sam uradio sledece .,skinem obe lamele ,znaci onu gornju sto sluzi kad krenes u prvu brzinu i onu za drugu ,skinem obe i uzmem smirglu 60 i ismirglam horizontalno da se naprave razori ,ali mali ,ne previse veliki , i ne mnogo ,al ono da ima , vratim sve to u motor ,malo sam smirglao i korpu lamele isto horizontalno i kad sam vratio ,ma ni nova lamela ne menja tako dobro .,znaci izvucem i pustim gas ,jer ja vishe tako volim ,inace prebacuje i sam ,nije neki problem , samo je malo mucenje skinuti lamelu za 2 brzinu ,ali to ti jedno 30-45 min posla ,samo da se lep uradi i ima da ide xtra ,aj pa javi.
inace za ovo drugo ,hoces reci da ti motor "rula" znaci dostigne max brzinu i onako ima neravnomeran gas onako u prekidima ,e to se da resiti malim prosirivanjem dizne da ima vishe benzina ,al ne preporucujem da radish to sam ,inace posto automatik cadjavi ko dizelas iako sam mesha ,skini auspuh i ocisti izduvnu granu ,to mnogo pomaze ,jer ako nikad nisi cistio ,rezultate ima da primetish sigurno ,verovatno nemoz da stigne da izduva tu kolicinu gasova ,pa zato nema veci gas ... inace ako to volis da radish ,to je hobi ,pa se moze uraditi i danas ,posao je ono sto ti smatras poslom ,e sad ,neki to tumace drugacije...
ja sam radio generalku na veliki petak ,iz ljubavi , a i nisam mogao izdrzim ceo dan nemam sta da vozim ,a moj home made auspuh se cuje ko da ga i nema haha.
[Ovu poruku je menjao fade dana 23.04.2006. u 11:08 GMT+1]
[ charlie1 @ 24.04.2006. 08:15 ] @
Planiram da kupim rezonantni auspuf tako da ovaj neću da čistim .
A negde sam čuo da to sto se meni događa moze da se desi zbog promene goriva a ja sam prvo koristio
regular a sada (kada toga više nema) koristim super .
[ fade @ 24.04.2006. 09:32 ] @
pa i ja koristim super od kada vozim motor ,jedno 3 god ,i na jawi i na tomosu isto ,inace motor ne rula ,moze biti ako naravno ,ali ako sredis motor ,ocistis sve ,pa onda probaj ,ima da leti , ja na mom samo sredim magnete i motor ide mnogo mnogo bolje .
i ne ne ,nisam mislio da cistis auspuh ,nego izduvnu granu na cilindru ,jer pazi ona kako pocinje od iclindra ona je suzena ,pa se prema kraju siri ,tako da ima isti oblik kao auspuh ,ocisti to malo , treba da dobijesh na startu i boljem gasu ,ako je zapuseno ,ipak na dvotaktni motor a nisi cisto 3-4 god ,trebalo bi da ima nesto .
[Ovu poruku je menjao fade dana 24.04.2006. u 10:34 GMT+1]
[ charlie1 @ 24.04.2006. 13:03 ] @
Nekazem ja da super nije dobar ali nema toliko oktana kao regular a moj
motor se navikao na njega .
AHAAAAAAAA hvala idem to odma da uradim
[ vojnic @ 24.04.2006. 13:52 ] @
Ako si sve to uradio kao sto su ti pisali onda i dalje ako tesko prebaciva u drugu skines kvacilo i lamele od 2 brzine skines oprugu sa lamela i probas da je istegnes neka 1 do 2 cm ona je inace 16.5 cm.
Moze da se desi da je opruga izgubila svojstvo istezanja pa ni onda neces puno dobiti ,kupis drugu .
Inace tako mozes dobiti da ti prebaciva u 2 brzinu vec na 5km/h ali nemoj bas tolko da je raztegnes.
Pozdrav
[ cicika @ 24.04.2006. 13:59 ] @
Citat: regular a sada (kada toga više nema) koristim super
A gde to sipaš super?
Koliko ja znam nema više supera (98 oktana) već samo običnog benzina (95 oktana) koji zovu super regular ili tako nekako mnogo glupo.
[ fade @ 25.04.2006. 08:52 ] @
pa ako ti toliko zapelo da imash 98 oktana pa i vishe ,onda u benzin sipaj ulje za hidraulicne kocnice ,ili pak ubaci kuglice od naftsalina ,pa da vidis sta radi tomos sa 110+ oktana ,naravno zavisno sta i kolko ubacis.
ali za ulje slobodno sipaj nekih 3% nece biti nista ,al ice bolje ,za naftali,pa ako imash neki stari ,a poteraj..
[Ovu poruku je menjao fade dana 25.04.2006. u 09:55 GMT+1]
[ fade @ 26.04.2006. 12:32 ] @
jes da se ovaj nejavlja ,verovatno uziva u voznji posto je sve sredio ,tako sam i ja 3 dana radio i evo gotovo je ,sad je samo sedi i teraj , na zadnjaka ladno ,posto imam dugacko sediste ,a ne ono malo sugavo , sreeio magnete ,ocistio lepo ,ima veci rpm ,nova sveca ,ocistio karburator i podesio diznu ,sredio filter za vazduh ,menjao karike ,ocistio izduvnu granu i prelivne kanale ,poceo sam da sipam ulje prema razmeri tj 4% na 2 kile kako vec ,uglavnom sjajno ide ...
[ charlie1 @ 26.04.2006. 14:33 ] @
Da da vozim se stalno .Pi.i ko ludo . HVALA VAM MNOGO
[ Go(R)@N @ 28.04.2006. 00:18 ] @
Citat: #1126700/ charlie1: Nekazem ja da super nije dobar ali nema toliko oktana kao regular a moj
motor se navikao na njega .
AHAAAAAAAA hvala idem to odma da uradim Tzv. SUPER benzin ima 98 oktana, Bezolovni benzin ima 95 oktana a tzv. NORMAL ili PREMIJUM ima 86 oktana.
Ne znam sta si mislio kad si rekao da super nema toliko oktana kao regular.
Najbitnije od svega je da li ti znas uopste sta je oktanski broj?
Pozdrav!
[ charlie1 @ 28.04.2006. 10:17 ] @
Merilo otpornosti goriva prema detonaciji predstavlja oktanski broj .
[ fade @ 28.04.2006. 10:48 ] @
el zna neko koliko kostaju novi magneti za avtomatika ,moji otisli ...?
[ Go(R)@N @ 28.04.2006. 12:05 ] @
Citat: pa da vidis sta radi tomos sa 110+ oktana ,naravno zavisno sta i kolko ubacis.
Kakvih 110+ oktana?
Kako si to izracunao?
[ fade @ 29.04.2006. 13:07 ] @
ubacivanjem kuglica naftalina u benzin povecava se oktanski broj. a ono 110 oktana sam lupio ,ali nisam ni napisao koliko kuglica ubacujesh ,tako da , kako mogu racunati ,kad nisam ni rekao koliko sta i cega.
[ Go(R)@N @ 29.04.2006. 23:47 ] @
fade info za tebe:
Benzin sadrzi ugljovodonike: ugljovodonik izooktan koji je veoma otporan na detonativno sagorevanje i njegova oktanska vrednost je 100 i ugljovodonik heptan koji ima malu otpornost na detonativno sagorevanje i njegova oktanska vrednost je 0
Kada mesas ova dva ugljovodonika mozes dobiti oktanske vrednosti 0-100
Kada benzin stavis u specijalni motor za odredjivanje oktanske vrednosti i utvrdis da je isti sagoreo bez detonacija kao smesa od 95% izooktana i 5% heptana onda je njegova oktanska vrednost 95
To ubacivanje kuglica nema veze sa oktanskom vrednoscu, to ti je neko samo napricao a ti si pomislio da je stvarno.
Inace da je to tako moguce onda bi svi mi mogli da naguramo benzin na 200+ oktana a ne vidim razlog zbog cega Japanci, Nemci i ostali koji se bave godinama s tim jos nisu napravili auto na takav benzin.
[ fade @ 30.04.2006. 12:53 ] @
sta cu kad sam lakoveran ,al nek mi neko kaze koliko kostaju magneti za automatika ?
[ Vasilije93 @ 18.04.2022. 00:15 ] @
Pozdrav, kako si na kraju resio problem sa prebacivanjem brzine? Ja sam zamenio venac i g oprugu i nista
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|