[ square pusher @ 06.05.2006. 13:53 ] @
Imam Juga KORAL 65 malo magljive farove i ručnu koja ne radi i ovo mi je oduvek bilo misterija... Zahvalan |
[ square pusher @ 06.05.2006. 13:53 ] @
[ Trajkovic @ 06.05.2006. 14:14 ] @
jedino resenje je da ga prodas?
[ square pusher @ 06.05.2006. 17:31 ] @
Jaaaako si pametan... Čime ću onda da idem na pijacu...
[ Samurai Jack @ 06.05.2006. 18:45 ] @
Sto se tice farova na tehnickom (Parking servis u 27. marta, bio sam pre nepunih mesec dana) mi nisu gledali jacinu, samo da li su usmereni dobro...
Rucnu mislim da nisu probali na valjkovima ali nemoj da me drzis za rec...mislim da nisam cuo ono ''krrrrrrk'' dok je bio na valjkovima. Gledali su broj sasije, spone, ramena, znaci onu skalameriju ispod, probali su prednje i zadnje kocnice na valjkovima i usmerenost farova. Nisu proveravali buku i izduvne gasove. Ah da, uporedjivali su boju kola sa nekim katalogom...da provere da nije prefarbavan auto...merkali su ga 20 minuta kao da je Lamborghini (inace je Jugo 45, standardna meksiko plava) [ lancia88 @ 06.05.2006. 20:10 ] @
Pozdrav,
izduvni gasovi se mere samo na dizelima, ne na benzincima. Boja se uporedjuje sa kataloskom radi konstatacije precizne boje sto propisuje zadnje uputstvo dobijeno od MUP-a za vrsenje tehnickih pregleda. Obavezno ces srediti tu rucnu, bilo kakvu hrdju, auspuh itd. a ne moras obracati paznju an tu zamagljenost farova, to nije nista strasno. Napuklo staklo je problem, plin bez atesta, neslaganje na dijagramu kocenja, brojevi motora i sasije itd. a ostalo su sitnice na koje ne moras obracati paznju. Naravno, ujednaceno ofarban auto je takodje bitna stavka. PS: sve kocnice se isprobavaju, nozna na prednjim tockovima, nozna na zadnjim i rucna (u Tvom slucaju na zadnjim tockovima). Spram mase vozila moraju dati i odredjen potisak na valjcima i medjusobno se ne smeju razlikovati u snazi kocenja levi i desni tocak vise od 25%. [ piksi99 @ 06.05.2006. 23:48 ] @
Citat: square pusher: Imam Juga KORAL 65 malo magljive farove i ručnu koja ne radi i ovo mi je oduvek bilo misterija... Zahvalan Ako radis i registraciju na istom mestu gde i tehnicki pregled, onda nemas brige - pustaju 100%. Ja sam prolazio jednom bez rucne, drugi put bez migavaca ('popravio' sam ih pre tehnickog, ali crkli usput), sledeci put bez svetala (i to sam popravljao, ali posto ne vozim nocu, nisam ni provalio da mi ne rade svetla). Najveci biser je bio kad mi je na sred tehnickog zalepio anlaser na jugu! Redovno radio, dosao ja na tehnicki, cekao u redu nekoliko vozila, palio ga i gasio.. Dam kljuceve majstoru da ga proveze kroz tehnicki, njemu se ugasi i pola sata se mucio da ga upali :) Prvo sam prosao tehnicki, a i popravili su mi tu glupost za dz. :) Ako ti se svi brojevi slazu i kocnice rade, pustaju te. [ lancia88 @ 07.05.2006. 07:41 ] @
Pozdrav,
veoma neodgovoran prethodni odgovor iako apsolutno verujem da se zaista sve tako i desilo. Kako mozes lafcino da i njega savetujes da to isto i uradi? Ukoliko ga ne pusti iz bilo kog razloga da prodje tehnicki pregled, on mora da otkloni kvar i da se vrati da bi se ustanovilo da je otklonio a do tada ne moze proci nijedan tehnicki. Ustvari moze da ode na drugi tehnicki pa ako ne budu znali da je vec negde "pao" na tehnickom, mozda i sredi nesto da ga puste ali u Beogradu se svi tehnicki pregledi u roku od dva dana slivaju na jedno mesto, u Ljermontovoj, i tamo se porede brojevi tablica, sasija i motora odmah prilikom unosa podataka sto znaci da najdalje u roku od nedelju dana ispliva podatak da se ne moze uneti taj uradjeni tehnicki pregled jer je vec unesen, bilo kao ispravan sa tog drugog tehnickog pregleda, bilo da nije ispravan, sa prvog zapisnika. Onda je postupak takav da se odmah proverava prvo onaj TP koji ga nije pustio, pa kada tamo uzmu izjavu da nije bio ispravan zaista zbog toga i toga, onda se krece na drugi TP koji ga je pustio kao ispravnog. Zatim se poziva vlasnik na koga je registrovano vozilo i ukoliko se ne dobije identifikacija vozaca u roku od dve nedelje kod koga je trenutno vozilo, raspisuje se interna potraga iz istog razloga. Dakle, ne sudska poternica za osobom, vec potraga za vozilom u svojstvu dokaznog materijala ali je rezultat isti, prva rutinska kontrola koja to vozilo zaustavi, privodi ga kod dezurnog sudije za prekrsaje da napise izjavu a vozilo se odmah upucuje na vanredni TP. Ukoliko se ustanovi da je neispravnost i dalje prisutna, ponistava se registracija i slede kazne, TP koji ga je pustio se zatvara na mesec dana (a to je najcesce trajna varijanta sa zabranom bavljenja tim poslom od najmanje 5 godina) a za onoga ko je prosao tako TP se ustanovljava da li je ponudio mito itd. da bi prosao. Uglavnom se poprilicno beznolno zavrsi sem sto su kola neregistrovana neko vreme i trebaju novu registraciju i sve ono da se popravi sto i prvi put nije uradio. Ovo je potpuni postupak koji se primenjuje u praksi, ne tako cesto da bi bas svi za to znali, ali svi na tehnickim pregledima znaju za sve ovo, ko ne veruje, slobodno do prvog tehnickog pregleda neka proveri kako stoje stvari za slucaj da se na jednom TP ne prodje a na drugom prodje. Van Beograda je malko liberalnija slika jos za neko vreme jer je usporena procedura unosa podataka u ERC ali ce i to vremenom doci na svoje mesto. Dakle, citava procedura se ne pocinje ako se nma prethodni cvrsti dogovor sa onim ko radi sam pregled da ce vozilo i proci bz obzira na nedostatke (on moze da snimi dijagram kocenja za rucnu pritiskajuci i noznu, ali to treba i da zeli da uradi jer je to uvek riskantno). Zato, savete dajte malo ozbiljnije i odgovornije, ne na osnovu svog jednog iskustva ili nekih dosadasnjih, vremena se menjaju, danas i sudije za prekrsaje, primera radi, pred sobom imaju jedinstveni informacioni sistem o kompletnom prekrsajnom i krivicnom dosijeu stranke cim se ovaj pojavi na rocistu, samo kucne pretragu po maticnom broju i sve je tu, nema vise da pita: da li ste do sada imali vec prekrsaja, a svi odmah: ma kakvi, gde bi ja.... [ HoT_Steppa @ 07.05.2006. 08:33 ] @
Citat: square pusher: Imam Juga KORAL 65 malo magljive farove i ručnu koja ne radi i ovo mi je oduvek bilo misterija... Zahvalan Prijatelju, sredi auto pa idi na tehnicki. I redovno ga odrzavaj. Ja sam svoj auto slabo vozio poslednje 3 godine (nemanje para) tako da je dosta stvari otkazalo. Registracija mi je za 2 nedelje a ja auto spremam za TP jos od februara!!! Sredio sam kocnice, a kod prednjih se prilikom promene disk plocica pojavio problem i diskova, kao i lezaja tocka i rukavca glavcine, a na zadnjim pri promeni dobosa sam morao da menjam i kocione cilindre (sto je povecalo troskove sa 1000 din na 10500 din). Onda su zbog rastresenosti auta otisli i semerinzi, sto je uslovilo promenu istih (3x450din) ali posto se za promenu istih mora skidati menjac, onda je proverena i lamela i korpa kao i druk lager, koji su takodje pokazali znake za staro gvozdje, sto je popelo troskove na 9500 din. Prilikom dizanja auta na dizalicu sam pregledao ceo donji postroj i video da je zadnja leva greda skroz istrulela i zahvatila kraj sajtne i podsajtne. Limar mi je za sredjivanje ovoga (samo varenje) uzeo 80 evra. Posto sam odlucio da nesto i sam uradim, sam sam sredio svu rdju (izbrusio) na 10-ak sitnijih mesta i namazao gitom, kao i osnovnom bojom i konacnom bojom, kao i ono sto je limar radio. Ovo bi bilo manjeg obima da sam se prihvatio posla cim se pojavilo, ali nije me bilo briga, pa je od sicusnog problema nastao dosta veliki problem. Zadnji lonac je ceo istruleo pa je kupljen nov, 2500 din. Sad cekam da uzmem 2 nove gume, jer nemam para za 4, pa da idem na balansiranje i centriranje, to ce biti jos trosak oko 7000 din. I na kraju ce biti autoelektricar, samo radi kontrole jer mislim da je sve ispravno. Pa tek onda na tehnicki. Naravoucenije: odrzavaj kola redovno da ne bi dosao u situaciju da pitas pitanje koje si pitao i da ne bi imao ogromne neplanirane troskove. [ zei @ 09.05.2006. 08:21 ] @
Ponudi novac i prolazis. Zbog sebe bi trebao da odrzavas taj auto koliko je to moguce a mozes da ugrozis zivote i drugih ucesnika u saobracaju.
Razlika u kocenju tockova na istoj osovini NE sme da bude veca od 5%!!! Ako bude vise od 2.5% to je vec problem. Sa 25% je kao da bacis sidro sa jedne strane vozila... [ Marko-1 @ 10.05.2006. 22:08 ] @
Ja sam ga registrovao sa losim kocnicama, auto je imao 50% snage kocenja na teh. pregledu. Samo su mi rekli kocnice ti nista ne valjaju, popravi to i nastavili sa papirologijom kao da je 100% ispravan!!!! Ja sam, naravno zbog svoje i tudje bezbijednosti odatle otisao pravac u prodavnicu i kupio sve novo... sto se tice kocionog sistema(osim glavnog koc. cilindra on je bio ok). Sad imam mnogo mnogo bolje kocnice...
Na tehnickom pregledu treba insistirati da se sve pregleda, jer sa tim nema zajebancije!!! [ Zeleni zub @ 13.11.2006. 18:50 ] @
Da ne otvaram novu temu;
Koliko dana traje tehnicki pregled (do predaje papira u SUP) ? Naime nikako ne mogu istog dana da obavim tehnicki i da sredim osiguranje i predavanje papira u SUP. Zanima me da li zamolim da na tehnickom pisu datum unapred za 2-3 dana ili postoji neki Zakonski rok koliko tehnicki pregled vazi ? [ pctel @ 13.11.2006. 19:27 ] @
tehnicki pregled vazi 30 dana.
[ Zeleni zub @ 13.11.2006. 21:00 ] @
TNX !
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|