[ Marko-1 @ 08.05.2006. 21:35 ] @
| Zamijenio sam prednje diskove, disk plocice, klijesta, znaci sve novo. To sam zamijenio zato sto su mi se bile iztrosile plocice a i diskovi istanjili pa rekoh sve odjednom da stavim novo. I sad imam losije kocnice nego prije. One su i sad dobre ali kad naglo zakocim ne "zaskripe" kao prije. Klipovi u klijestima su vraceni "do kraja" sto je i normalno posto sam sve novo stavio. E sad, glicerin u bocici je na znatno visem nivou sto je i normalno u ovom slucajau(cak sam morao da odlijem) ali je promijenio boju. Crn je!!! Nije bas bukvalno crn ali ima boju skoro kao motorno ulje a prije je bio skoro providan. Pretpostavljam da se vratio neki talog iz klijesta i sistema uopste. Da li bih postigao nesto ako bih izbacio komplet glicerin iz sistema i usuo novi? Da
napomenem, sa zadnjim tockovim je sve u redu.
Malo oduzih ali bolje da detaljno objasnim.( U pitanju je opel kadet 1.3)
Hvala
[Ovu poruku je menjao momsab dana 21.01.2007. u 21:32 GMT+1] |
[ tox master @ 08.05.2006. 23:49 ] @
pozdrav
pa trebalo bi da zamenis kocionu tecnost u tom slucaju.
a koliko dugo vozis tako sa tim novinama?
kod mene se desavalo kad zamenim samo plocice na prednjim tockovima da par dana ne koci kako treba dok se malo ne "utrljaju" plocice i diskovi i stvore sebi najbolje trenje. (ne znam drugacije da se izrazim).
znaci kad sve stavis novo povrsine plocica i diskova nemaju najbolji kontakt dok se vrenmenom ne skinu svi suvisni delovi i onda se dobija maksimum trenja izmedju te dve povrsine (plocica i diska).
isti slucaj je i sa dobosima mada se oni pre prilagode,ne znam ni sam zasto.
a u svakom slucaju sve zavisi i od tvrdoce materijala od koga su napravljene plocice a i diskovi.
ja sam jednom stavio nove plocice ali kad kocim skripi ko ludo (ne mislim na gume) posle toga kupim druge kad sve ok,nista ne skripi.tako je to kod nas kad svako pravi te delove i od svakakvih materijala.
ajd javi ako bude bolje posle par dana.
ps:ovo su iskustva sa askone
[ npero @ 09.05.2006. 05:03 ] @
Kocionu tecnost je potrebno menjati svakih nekoliko godina razlog je u tome sto se pojavi voda u njoj pa se usled kocenja pri kojoj se razvija temperatura voda pretvara u paru i pojavljuju se vodena para tj.gas u sistemu koji utice na efikasnost kocenja.
Sto se tice zamene plocica i diskova naravno da ti losije koci jer plocice nisu nalegle na diskove te je manja povrsina naleganja sa tim i manja efikasnist kocnica, kada se malo potrose prilogodice se obliku diskova i kocice kako treba.
Inace kod bilo kog malo ozbiljnijeg proizvodjaca plocica dobija se u kutiji upozorenje da prvih 200km lakse kocis dok ne nalegnu plocice. Bas sam neki dan menjao i lepo pise cak je papiric prilagodjen da ga zakacis negde unutra da se vidi.
Pozdrav...
[ zei @ 09.05.2006. 08:03 ] @
Mislim da se tecnost za kocnice (ulje za kocnice - nije glicerin) menja na dve godine. Pri promeni je obavezno ispiranje sistema. Objasnjenja su u prethodnim postovima. Kada zamenis diskove i plocice potrebno je neko vreme dok ne dostignu svoju punu moc koocenja. Treba pazljivije da kocis (bez naglih zaustavljanja). Dok traje period prilagodjavanja takodje nije dobro naglo hladjenje diskova (posle duzeg kocenja uletis u baru) jer mogu dase iskrive...
Jednostavno prvih 200 km polako da bi sledecih 100 000 uzivao.
pozdrav
[ Marko-1 @ 10.05.2006. 21:44 ] @
Pozdrav,
Dobio sam kocnice mnogo bolje nego sto je bilo prvih dana voznje, nista nisam radio, trebalo je da prodje vremena bas kao sto ste mi rekli da sve to "nalegne". Ipak cu mu zamijeniti glicerin, nece mu skoditi.
Hvala
[ Crazy_Kure @ 21.01.2007. 12:24 ] @
Citat:
zei:
Jednostavno prvih 200 km polako da bi sledecih 100 000 uzivao.
Da li si siguran bas za 100 000 km? Vozim FIAT Cromu, nove plocice su mi se izlizale za 10 000 km, koristio sam plocice "LUKAS", sad je doslo vreme da ih menjam, pa me interesuje da li mozete da mi preporucite nekog proizvodjaca plocica za kocenje koje su malo kvalitetnije.
[ Java Beograd @ 21.01.2007. 19:03 ] @
brzina trošenja disk pločica nije pokazatelj njihovog kvaliteta. U F1 se pločice potroše na samo jednoj trci, a tamo koriste najkvalitetnije, veruj mi na reč. Evo o čemi se radi:
Postoje tzv. "meke" i "tvrde" disk pločice. Meke bolje koče, tj, imaju veći koeficijent trenja, ali se zato brzo troše. Tvrde lošije koče, ali zato duže traju. I naravno, postoji čitava "paleta" od najmekših do najtvrđih. Inače, tvrde pločice ponekad škripe. Svi svetski poznati proizvođači imaju čitav niz vrsta pločica. Dakle, ti si verovatno imao mekane LUKAS pločice. Lukas je poznati brend, tako da možeš da ostaneš kod njega (Lukas na kutiji ima hologram), ali sledeći put izaberi "srednje" ili "tvrde" pločice.
[ zei @ 22.01.2007. 08:55 ] @
Ono 100 000 je znacilo nemoj da se sudaris. Ne mogu plocice izdrzati toliko. :)
Tvrdje plocice trose disk brze. Jeftinije je zameniti plocice nego disk....
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.