[ Jimmy Barka @ 24.05.2006. 17:54 ] @
Imam oko 1000, 1200e, i sa mojih 100kg mi treba pouzdan skuter, kome nije skupo odrzavanje, a posto o skuterima pojma nemam...pomozite sta da radim, i gde da gledam da kupim, preko halooglasa..sta..i kakvi su ovi sto se prodaju po bilbordima, na veliko, piaggio liberty za 800e, mora da su neki sa rente ili od poste izakani do bola...hvala unapred
[ Jimmy Barka @ 25.05.2006. 15:05 ] @
evo danas dobih ponudu za keeway arn 125 presao 12000, godinu dana star, upravo mu istekla garancija za nekih 900e, pa dal se to isplati...nesto mi tih 12000 mnogo zvuchi
[ sasa pg @ 30.05.2006. 10:09 ] @
Kymco agility 50 ccm- 1150€, nov, 25 mjeseci garancija, dosta solidan izgled-posebno u crnoj ili plavoj metalik boji, kvalitet garantovan. Ja sam htio da ga kupim ali nemaju predstavnistvo u CG. Od azijeskih proizvodjaca samo japanci i kymco, da covjek bude zadovoljan na duze staze. Kymco imas u BG i u N.Sad
[ Jovan2cv @ 30.05.2006. 14:54 ] @

Imas skuter SPRINT model Max u Preradovicevoj 4 kod hale Pionir za 950 Evra. Mislim da je odlican odnos kvalitet, dizajn / cena.
[ MatezYU @ 02.06.2006. 07:02 ] @
Zavisi kakav motor trazis... Da li mora da bude skuter? Nov ili polovan?
SPRINT je bas zesce sr**e. Ne znam bas da li bi te izdrzao od 100kg :)
Ima mono amortizere. Ne daj Boze neko jos da sedne sa tobom na taj mali motorcic. Ima da se pokrive amortizeri samo tako.
SPRINT je za decu (ili za Kineze), tako do 50kg da se vozaju po gradu :)
A cuo sam i dosta o kvalitetu tih kineza... Akumulator riknjava posle pola godine, drugaru ze zapusilo kod srafica za ispustanje ulja, nije mogao da zameni... Uzas....
[ Jovan2cv @ 02.06.2006. 11:14 ] @
@MatezYU

Nisam mislio na najmanji model SPRINT-a , vec na model MAX.
[ sasa pg @ 05.06.2006. 06:18 ] @
Mr Jimmy je vjerovatno vec trgovao, ali nema vremena da nam javi od probanja istog.
Kad napravis pauzu, kazi nam sto si kupio i kakvi su utisci. Srecno i polako
[ Jimmy Barka @ 07.06.2006. 22:20 ] @
E hvala na savetima, nisam jos trgovao, nesto me ova kisa usporila, najblizi sam Agility-u, mada mi se najvise svidja piaggio Libertty, ali kada bih nasao neki da nije od ovih uvoznih sa korpama napred i pozadi, nego neko privatno da prodaje, i po mogućstvu da je 125cc, ali trajno registrovan :-) znam da mnogo hocu za ove pare, al mozda naleti...ako ne, kad pocne lepse vreme agillity mi ne gine....pozdrav
[ sasa pg @ 09.06.2006. 10:25 ] @
Uzmi novi motor od 50 ccm,
Zasto, zato da sto manje para izgubis kad ga budes prodavao. Svi smo prosli tu fazu i sto god da kupis, neces biti potpuno zadovoljan. Zasto te ja forsiram na Kymco? Solidan, izdrzljiv, povoljna cijena i sa garancijom od 25 mjeseci mozes da udjes i u trecu sezonu. Znaci u momentu kad ga budes prodavao imaces skoro iste pare u njemu i samo dodajes za jaci i bolji(do tada ces tacno znati sto ti treba). Predvidjam ti DrandDink 125 ili People 125(Kymco)
Lyberty je sjajan motorin, ali nov - znaci preskup. Ovo sto se kod nas prodaje je sve razj...no
po italiji. Da mu kupis fals papire od 50 ccm, to ce da kosta i pitanje da li se moze zavrsiti.
Opet se vracamo na isto novo i brand
[ Jimmy Barka @ 09.06.2006. 13:18 ] @
fala Sasa, mislim da si me ubedio, ima jedan Agillity na oglasu, nov, dobijen na nagradnoj igri, trazi 1000, dace ga sigurno i malo jeftinije, pa cu da idem sutra, ako bude lepo vreme da vidim i pazarim...izvesticu, hvala jos jednom
[ locomotive @ 09.06.2006. 15:53 ] @
APRILIA,PIAGIO,YAMAHA,GILERA sve ostalo je golo g..n. ! Bolje neki polovan od ovih nego nego novi keemej ili kumojko! to je isto sto i Panasoanik ili Sanuo ili Recbook!
[ lancia88 @ 09.06.2006. 22:54 ] @
Pozdrav,

e uvek mora da se nadje nekakav strucnjak koji ne zna sta ce sa rukama nego iskuca po tastaturi svu pamet koje se seti. Strasno vec postaje, vreme je za odustajanje......
[ fade @ 10.06.2006. 10:51 ] @
uglavnom relativno novoj masini nece sigurno faliti nesto sto fali nekima po 10 god starim , sta fali uzeti novog kineza ,imash garanciju ,vozi dok ima garancija pa prodaj ,nista nemoz se na sigurno ,ko kaze da sad nekom brand name skuteru nece puci radilica dok cepa 150 kila uzbrdo ,jesu kinezi kinezi i sve ,al nije to konfekcija bre.
[ nolezmaj @ 12.06.2006. 23:34 ] @
Pozdrav svima.
Posto sam se prethodnih dana naostrio na kupovinu jeftinijeg (do 600-700 evra) skutera, probao sam nekoliko razlicitih modela, pa evo mojih iskustava i mog izbora:
Otisao sam do Ikarbusa (autoput iz Beograda ka zapadu, odmah posle pumpe Zmaj) i tamo probao Piaggio 50 kubika (zaboravio sam koji model) i Piaggio 125 Liberty (to su oni motori koji se reklamiraju na bilbordima po gradu). Cene su 600 za taj od 50 kubika i 900 za 125-icu. Naisao sam na poveci plac krcat motorima (nekih 200-tinjak), oba modela. Kupljeni su polovni u Italiji, rasprodala ih je njiihova posta, presli su od 6-7000 do 20-21000 kilometara. Uglavnom u pristojnom stanju, na mene je ostavio utisak taj Liberty (4-taktna masina, lepog izgleda, jak motor, za moj ukus), a taj od 50-kubika mi se nije dopao (slabasan, stabilan kao bicikl). Moj prijatelj, sa kojim sam gledao motore, je na kraju kupio Liberty (na drugom mestu, gde ga je sa farbanjem platio 1000 evra).
Probao sam Sprint Sport, proslogodisnji model (razradjen, 5000 kilometara prosao po gradu) koji je vozio moj drugar. Motor je ostavio los utisak na mene, mada pristojno izgleda, delovao mi je slabasno, uzbrdo je isao 40-tak na sat (ja sam veoma lagan, imam 70kg), na ravnome 60tak. Inace, cena mu je novome 750 evra (moze i na rate, tada je skuplji 50-100 evra u zavisnosti od aranzmana). Drugar se zalio, kaze da se garancija daje samo na elektroniku (?), u zvanicnom servisu shishaju (pukao mu je nedavno prenosni kais, platio je zamenu 3500 dinara!!!). Licno, taj motor ne bi preporucio nikome.
Na kraju, kupio sam Piaggio NRG 96' koji je presao 7800 kilometara (po brojcaniku, sumnjam da je presao dosta vise), i odusevio se istim. Zvanicno ima 50 kubika, ali sam cuo iz vise izvora da se fabricki radi sa 80 kubika (?). Ima sportski auspuh, vodeno hladjenje, 12-ticu tocak i odlicno ubrzava, jako je brz (100kmh na ravnome, uzbrdo 60-70 kmh), i u pristojnom je stanju (izgrebana farba, malo rastimovane rucke, itd). Platio sam ga 600 evra.
Moja preporuka svima koji, kao ja, kupuju jeftiniji skuter je da zaobidju kineske marke, eventualno uzmu nekog polovnog japanca (u Sarajevskoj 9, npr. ima zanimljiv izbor polovnjaka), i, ako je moguce, uzmu Piaggio. Ne patim od kupovine markirane robe, ali ovaj savet nosi i iskustava nekoliko ljudi koje poznajem.
Mislim da je bolji 10 godina star Piaggio, od novog Sprinta.
[ Marcony @ 03.08.2006. 12:51 ] @
Uzeo bih Malaguti Madison 125ccm. 2000 godiste. Lepo ide, lepo zvuci, cena je 1850 eura. Da li je to previse, i da li sa ovakvim motorom mogu ocekivati da za jedan dan predjem 600km? Normalno, laganom voznjom, 60km/h, i sa nekim stajanjem uz put.

Hitno mi je za odgovor posto treba danas da idem po njega.
[ SprinT_max @ 31.08.2006. 12:46 ] @
Ma Sprint Max je zakon! Shta lupate da ga voze deca do 50 kg?kad mu je nosivost 150 kg!!!Uvek vozim i nekog druga ili ribu na njemu!I nishta ne fali!Shto se tice kwaliteta?Treba ga samo razraditi kako treba,a ne odma davati pun gas kad ga kupite novog :P
[ booole @ 07.09.2007. 13:06 ] @
Kupio sam skuter Sprint MAX u Junu 2007 i presao sam 2000km. Skuter se jako dobro pakazao. Moze da nosi dve osobe bez problema.
Max brzina mu je oko 70km/h, sto je vise nego dovoljno za male tockove...
Moja sestra ima Keeway Matrix koji je jednako dobar kao max ali kosta duplo vise.
Sve u svemu za 890 eura dobijete stvarno dobar skuter sa kojim cete biti zadovoljni.
Ps. imao sam problema sa komutatorom ali sam dobio novi i sad sve super!!!!!!!!!!
pozdrav.
[ fire 2 @ 07.08.2008. 12:57 ] @
Može pomoć.evo ovako.prije mjesec dana sam kupio jonway(ne znam koji model)od 50 ccm.garancijamu je godinu dana.ide 60 kmh na ravnici,ali ima blokadu.prešao sam 1000 km.i namjeravam sam skinuti blokadu.gdje se ona nalazi?i jeli bolje čekati istek garancije?
[ vladd @ 07.08.2008. 14:48 ] @
Sacekaj da prodje garancija, a posle kako bude. Mozes i mehanicare u servisu da zamolis da je skinu, a mozda ce se javiti neko ko je to vec radio na doticnom modelu.

Uglavnom, nikakva budzenja dok ne prodje garancija, lepo razradjuj motor, a ne posle da nam pises kako je doticni motor los

Poz
[ skohajm @ 07.08.2008. 16:56 ] @
evo sta je moj komsija uradio pocetkom prosle sezone:
kupio je Liberty 125 (postarski) za 650e+70e sediste za 2 osobe.
odneo kod majstora: komplet farbanje i servis 100e (tesko da poverujes da je to bio postarski).
dve dobre nove gume i nov akumulator 100e.
sa registracijom cca 970e.
bas dobro se navozao cele prosle sezone i polovinu ovogodisnje, kada ga je prodao za 1200e
potrosnja 3-4l, ali ide ko zmaj. nije imao ni najmanji kvar za to vreme.
kubikaza, tezina i velicina tockova na ovom skuteru su idealni za grad.
[ kostakrstic @ 06.08.2009. 18:19 ] @
Zelim da kupim jedan od Sprint-ovih modela, recimo Maxx, Eagle ili neki drugi. Bitno mi je da skuter nije trom, i da mogu iz Novog Sada da se popnem na Venac na motoru, a da se pri tom ne vuce kao puz, znam da mozda ocekujem puno od 50cc. Skoro sam vozio apriliu iz '99 i super se pokazala na usponima. Da li neko moze da mi pogne i preporuci neki Sprintov model koji ima bar slicne karakteristike kao aprilia, unapred zahvalan!!!
[ kostakrstic @ 02.02.2010. 16:10 ] @
Da li je dobar skuter Sprint Sport?Molim vas odgovori te mi
[ vladd @ 03.02.2010. 10:15 ] @
To su sve solidni skuteri, za cenu koju imaju. Motori su odlicni i uz minimalno, redovno odrzavanje, mogu da priuste dobru zabavu.

Sto se karakteristika tice, tesko da ce bez dodatnih ulaganja biti slicni brendiranim modelima..ipak je to neprevazidjen zakon trzista.

Ono na sta bi trebalo obratiti paznju, osim izgleda i lepote, je velicina tockova, i prvenstveno namena.

Zatim, neki od skutera imaju specificne mehanizme(recimo mehanizam sajle gasa) koji su plasticni, i vremenom pucaju. Znaci, blizina izvora rezervnih delova, odnosno servis.

Srafovi, i nosaci plastika su malo losijeg kvaliteta, pa treba biti spreman na dorade, kada se ukaze potreba.

Koristiti motor 50ccm za brdske trke, ili pentranje, nije dobro, ako nema bar vodeno hladjenje.

Takodje, za duza putovanja..tu ne znam sta preporuciti. 50 kubika znaci uzivaje u prirodi, ali i , po meni, predugo boravljenje u saobracaju, sto uvecava rizike..

Imamo lose puteve i lose vozace..a vozaci motora, narocito mladi na skuterima 50ccm su najslabija karika..

Skuter 125ccm, 200 ili vise, obezbedjuje brze dostizanje putne brzine(recimo da se strogo postuju ogranicenja), i manje susreta sa vozilima koja ga preticu.

Skuter 50ccm je za gradske guzve, i zone gde su niski proseci brzina.

Po novom zakonu, treba obratiti paznju, bice zabranjeno "druzenje" na skuterima odredjenih kategorija dozvola. Samo vozac na skuteru ili kazna..

Poz
[ vladd @ 21.07.2010. 13:11 ] @
Cao drugari.. Evo i ja da prokomentarisem malo! Kazu da su svi kinezi losi.. Evo moje licno iskustvo.. Kupio sam Sprint Max 2007 godine i do sada nisam imao ni JEDAN - JEDINI kvar.. Isao sam redovno na servise, nisam se izivljavao na njemu itd, itd.. Imam 100 kg i opusteno vozim nekog druga ili devojcicu.. Ne letimo, ali 50 km hoce da ide.. Dok sam moze do 60 km (pritom nisam skidao blokadu, ugradjivao razne kitove..) Dosta solidno ubrzavanje.. Sve u svemu, super motorcic.. I evo tri godine je kod mene "KINEZ" i zavrsava mi poslove samo tako.. Ne bih ga menjao pa ne znam... Tako da znate da nisu svi kinezi losi! Nadam se da sam bar nekome razbio strah tj.. predrasude da kineze voze deca od 50 kila, i da se posle 2000 km jednostavno raspadnu ko lego kockice na putu, ili se zapale na semaforu.. :)
[ vladd @ 13.02.2011. 01:10 ] @
vozim skuter sprint max i skuter je strava za 500 evra lep je ide super 2007 godiste je prethodni vlasnik je preso za 2.5 god oko 3000 km a ja i burazer smo se vozikali i sad je blizu 5000 km jedino sto je na njemu menjano jesu neka 2 creva sto sam naso ispod sica mi ostavio a ja sam menjao zupcanik kurble posto kurbla nije tela da vraca kostalo me 1300 din blokadu mu nisam ni skido niti razmisljam o skidanju blokade sa blokadom motor ce da duze traje a i sa blokadom lepo izvuce mogu reci i da ima dobar start kad krenem brzo kuca do 50 km malo mu duze treba da se zaleti do max brzine sa blokadom izvuce mi 65 mada to je mucenje pun gas uglavnom ga vozim 50 do 55 najlepsa voznja moj jedan drug isto ima neki kineski motor ali ga je njako vozio ko ludak i pado sa njega cak i vilu je malo iskrivio vozio ga i tako sa iskrivljenom vilom malo ga vuce u stranu platio ga nekih 600 evra nov i preso najmanje 30000 km a i onaj sto kaze da su kinezi losi da akomulator crkava posle pola god vlasnik pre mene nije nikako vadio akomulator zimi samo ga je punio nije ni proveravo pa se zezno nije bilo kiseline u akomulatoru preko celija isparilo ja dodo destilovanu vodu na dugme nemogu da ga palim ali na kurblu pali ko mina ali moracu da menjam akomulator glupo da ga palim non stop na kurblu meni akomulator star 3 god i jos pali ali samo na kurblu mada prvo paljenje na 4t skuter uglavnom najbolje na kurblu. jedino sto mene iritira je ko je poceo da komentarise da ovi skuteri sprint keway i ostali za koje se pricaju da su kinezi nigde nepise made in cina niti pise ko ga proizvodi to je neka tajna nezele da se zna ko je proizvodjac kolko sam ja primetio to ustvari kinezi i ne prave mozda ih sklapaju samo zato sto sam nasao jedan tekst na forumu ....
znas, Kosta um Rex Persia, bilo bi skroz OK kada bi nekada imao u vidu i licna iskustva sa stvarima o kojima pises, to se kod Tebe vise ocito ne odnosi samo na HW vec je to obrazac u ponasanju. Sve sto si uspeo da napises u dv...e reci o kineskim motorima je cisto lupetanje bazirano samo na nekom lupetanju koje si cuo od nekog koje verovatno na isti nacin izgradio svoj lupetajuci stav. U postu iznad tog Tvog ja sam upravo opisao jedan "Kinez" a mislim da bi sada bilo suvise objasnjavati kako su vecinski vlasnici gotovo svih vodecih kineskih fabrika motora upravo - Japanci. I to oni Japanci za koje si verovatno i sam cuo, recimo prvenstveno Honda, Suzuki i Yamaha. Oni svoje stare modele ugradjuju u savremeno ruho i nude po bagatelnim cenama iz razloga plasiranja novih tehnologija po realnim, jakim cenama u koje je ukalkulisan i razvoj savremene tehnoligije a ne zeleci da se sada baci stara tehnologija samo zbog neaktuelnosti. Inace, ovim principom je i VW proizvodio svoju popularnu BUBU jos dugo dok nije dozivela "smrt u izgnanstvu", tacnije u Meksiku, tako je i Fiat radio sa vecinom svojih modela a takodje i Renault sa Daciom, jednako kako se to i danas radi. Cak stavise, i u Zastavi se ugradjuje davno prevazidjeni motor iz PC grupacije i to kao top model.

Koliko da ponesto i pravilno naucis pa da imas da preneses svojim dosadasnjim "strucnjacima" sa informacijama, u Kini trenutno funkcionise preko 1200 razlicitih fabrika motocikala, od malih, gotovo porodicnih, pa sve do ozbiljnih fabrika. Ipak, iza svega 13 od njih danas stoji kineska Vlada, sto ce reci da svaki njihov neodradjeni ugovor sa inostranstvom pokriva i obestecuje finansijski Trgovacko odelenje u Konzularnom predstavnistvu u drzavi gde bi se eventualni kiks desio. Dakle, odmah u startu imamo podelu na ozbiljnije i neozbiljnije proizvodjace iz zemlje iza Velikog zida. Ipak, ovih 13 proizvodjaca se izdiferenciralo posle velike provere jedne Vladine komisije iz 2004. i od tada vecina od ostalih fabrika nastoji da svojim radom zadobije taj status sto znaci da se sve radi po sistemu da stvari idu u jos boljem pravcu. Naravno, kao i svuda, i ovde ima jos uvek puno skarta ali Tvoja uopstena konstatacija je definitivno rezultat opsteg elementarnog nepoznavanja materije o kojoj diskutujes.

Jedan primer, ako nista ono barem za opste obrazovanje. Prvi domaci Hell's Angel, kontroverzni T.Montano, postao je to u Juznoafrickoj republici gde je i nabavio svoj Harley Davidson, jedan od najskupljih motora inace. E pa na tom motoru je ostao bez radilice koja je pukla posle predjenih 60.000km. Ovo je samo jedan od primera koliko i najskuplje moze biti bofl itekakav, kod ovog proizvodjaca se upravo islo na rasterecivanje stavljanjem veoma malo KS u izuzetno veliki zapreminski radni prostor koji je kod pomenutog modela cak litar ipo ali ocito ni to nije pomoglo. Hocemo li sada po internetu proglasavati i HD nekim falsom?