[ fade @ 27.05.2006. 17:36 ] @
Ima topic o ovome ,al niko se ne javjla ,znaci platine su na 0.35 - 0.45 mm ,ali kad ja stavim malo vishe bolje ide ,e sad kad stavim kako treba motor ide losije i mnogo losije prima gas ,pa zasto onda da stavim manje i ima li neko neka optimalna podesavanja ?
[ Horvat I @ 27.05.2006. 19:15 ] @
Citat:
fade: Ima topic o ovome ,al niko se ne javjla ,znaci platine su na 0.35 - 0.45 mm ,ali kad ja stavim malo vishe bolje ide ,e sad kad stavim kako treba motor ide losije i mnogo losije prima gas ,pa zasto onda da stavim manje i ima li neko neka optimalna podesavanja ?

Normalno.rastojanje treba da je 0,5mm,a paljenje na 1,5mm pre GMT
[ apex @ 27.05.2006. 19:39 ] @
Citat:
1,5mm pre GMT


kojim alatom/metodom se precizno odredjuje koliko je milimetara klip od GMT....... ipak su to nazovimo sitne mere
[ Horvat I @ 27.05.2006. 20:11 ] @
Dovedes klip u GMT
1.kroz rupu za sveću šublerom /dubinskim delom/ nađeš vrh klipa,šubler otvoriš za jos 1,5 i vratiš klip.
2.Ako nemaš šubler na olovci obeleži GMT lenjirom označi + 1.5 i vrati klip na novu belegu
[ gsi2000 @ 27.05.2006. 20:30 ] @
Platine stavi na 0.3 a predpaljenje na 2 mm.
(+) brže će se vrteti i imaćeš malo više snage
(-) teže pali
[ fade @ 27.05.2006. 20:54 ] @
cek cek ,sta je bre GMT , znaci platine nisu nikad u dodiru , predpaljenje je ? opisali ste mi kao da sam automehanicar , jedino o paljenju nemam pojma ,pa malo jasnije ako moze.
[ apex @ 27.05.2006. 21:02 ] @
GMT Gornja Mrtva Tacka.........cccc uzmi bilo koju svesku iz osnovne skole iz OTO-a.
[ fade @ 27.05.2006. 21:10 ] @
jbga ja pitam jedno ,vi mi kazete 10 sttvari ,a nijednu objasnite ,pa sta sam imam od toga ,da googlam za skracenice ili vam je tesko lepo objasniti nesto.
Znaci platine nisu nikad u dodiru ? na magnetima ima onaj breg kad se razdvoje platine ,jel onda da bude 2 mm ,a ovako 0.5 sta kako ?
[ apex @ 27.05.2006. 21:13 ] @
Citat:
a predpaljenje na 2 mm.


da li neko zna koja je gornja granica, da mi ne vrati klip nazad i da slomim radilicu... ovo nije za zajebanciju
[ fade @ 27.05.2006. 21:22 ] @
sta je bre predpaljenje ? jel to pre nego sto lklip dodje u gmt?

znaci odmerim sa sublerom i iscrtam na olovci koliko vec treba ,jel moze se to natere klip u tu gornju tacku i samo lepo odma pomerim platine ? aj malo jasnije da ne pitam 100 puta.
[ RexBlanco @ 31.05.2006. 02:02 ] @
Pogledaj upload-ovanu sliku!
Sve će ti biti jasno!Nadam se...
Podaci su za Tomos Automatic 3
[ smrki @ 01.06.2006. 07:56 ] @
http://www.mopedriders.org/article_cat.php?fldAuto=2

Na ovom linku imas 2-3 podlinka ,koji te vode do servisne knjizice za automatike gde je sve komplet objasnjeno

[ MILIC @ 12.04.2020. 19:56 ] @
Prosto je iako imaš osnovno znanje. U otvor svećice ubaciš šubler(kljunasto merilo) i to deo gde meriš dubinu rupe. Ili uzmeš olovku i ubaciš je u otvor svećice. Zatim zarotiraš klip sve dok ne dođe skroz gore i izgura olovku ili deo šublera kojim se meri dubina. Kada klip dođe skroz gore onda pođe na dole e u momentu kada treba da krene dole jer je na samom vrhu to je GMT (gornja mrtva tačka). Obeleži na olovci crtom na samom rubu otvora svećice ili pročitaš na šubleru vrednost. Vratiš klip tako da ga zarotiraš u suprotnom smeru za od prilike dva milimetra. Na olovci od označene crte pa prema dole obeleži 1,5mm a na šubleru od pročitane vrednosti pomeriš za 1,5mm manje. Ubaciš olovku i polako zarotiraš klip gore dok ne dotakne olovku i kada se pojavi crta na rubu otvora tu se zaustaviš, kod šublera je da osetiš kada klip dodirne deo kojim meriš dubinu. Između platinskih dugmadi ubaci papir kojim se zavijaju cigarete zatezanjem dela koji je pokretan kod platinskog dugmeta podesiš zazor tako da možeš izvući papir kada se klip nađe pre GMT na 1,5mm.
Ako ovo nisi ukapirao, bolje je da nađeš nekog koji se zove mehaničar.