[ cicovic @ 05.06.2006. 08:02 ] @
| Na karburatoru motorne testere imam tri srafa.
Jedan veci, pored pise IDLE, koji pretpostavljam da sluzi za stelovanje ler gasa
I dva manja, jedan ispod drugog, i pored pise HI LO.
Da li neko moze da mi kaze kako se steluje motorna testera uz pomoc ovih srafova?
Donji od pomenuta dva ista srafa se vrti u nedogled kada pokusam da ga zavijem.
Koji je za vazduh a koji za gorivo? |
[ palomas @ 06.06.2006. 07:50 ] @
Moraš navesti točan model pile, na netu se može pronaći uputstvo za upotrebu, ako ga ti sam nemaš!
Svaka pila je tvornički podešena, i u uputstvu točno piše na koliko obrtaja vijka mora biti otvorena dizna za niske okretaje (LO), a koliko za visoke okretaje (HI).. To kad se jednom podesi, nema potrebe godinama podešavati.. Podešava se eventualno samo jačina ler-gasa, i to kad je motor topli..
Znači, oba vijka su za gorivo. LO mora biti podešen tako da motor radi mirno na niskim okretajima. HI mora biti podešen tako da pila brzo reagira na gas i da vuče (ima snage), ali opet ne smije prekoračiti gornji broj okretaja (obično oko 11.500 o/min).
Kada pila (najčešće zbog masnog i zaprljanog usisnog filtera za zrak) ne radi dobro, ljudi obično idu "podešavati" dizne na rasplinjaču, i kasnije ih više ne znaju vratiti u normalno stanje! Taj filter treba dobro isprati u benzinu, tek tada može se podešavati ostalo!
[ strba @ 06.06.2006. 19:22 ] @
Potrazi malu knjizicu i u njoj potrazi sve vezano za isto.... Salu na stranu u pitanju je opasna&skupa masina i nikakve savete po meni sa foruma nemoj da usvajas.... Nego vidi ako u kompletu nemaaas knjizicu i alat pravac servis ili proceprkaj oficijelne sajtove proizvodjaca tvoje testere
npr
http://www.google.com/search?s...9,GGGL:en&q=stihl%2Bmanual
http://www.stihl.co.uk
http://www.stihl.co.uk/pdf/chainsaw.pdf
http://www.stihlusa.com/manuals/
[ cicovic @ 06.06.2006. 20:26 ] @
Na zalost, za obe testere ne mogu naci nikakve manuale, bar sto se tice podesavanja gore pomenutog. U stvari, za vecu, STIHL 051 mi navedeno i ne treba, ona radi savrseno, ali mi ne sluzi svrsi, jer je toliko teska da ne mogu da je koristim za kracenje nekih sitnica po dvoristu, i grana po drvecu.
Ova druga, za koju sam i postavio pitanje, je ALPINA elektronic (mala zuta poluplasticna testera, dusu dala za meni potrebne poslove) ali se gusi, tesko pali...
[ Bane78 @ 27.03.2015. 15:04 ] @
Na YouTube ima korisnih Stihl tutorijala, i to na srpskom:
https://www.youtube.com/StihlSrbija
[ dedak @ 27.03.2015. 20:04 ] @
Pozdrav za drustvo.
moja motorka jako tesko pali.Samo sa blokiranim gasom,bez sauga.
Ako samo malo-1 ili dva puta spricnem pumpicom za gorivo,odmah
presisava.Baca gorivo na auspuh.Moze li mi neko pomoci i reci u
cemu je problem?Ako je membrana,da li mogu da je okrenem i hoce
li to pokazati bar neke rezultate? (da kupim novu).Hvala. Ako sam
pogresio temu,molim moderatora da mi oprosti,slabo baratam sa kompjuterima.
(Malo sam stariji).Pozdrav jos jednom.
[ Lavlja_Jazbina @ 27.03.2015. 21:53 ] @
Citat: moja motorka jako tesko pali.Samo sa blokiranim gasom,bez sauga.
Mislim da nije tesko zakljuciti da tu nesto preliva,ili je onaj dihtung izmedju karburatora propao pa ulazi vise vazduha.
Ali ako ima vise goriva,karburator mora na remont.Dihtung je ovo zeleno na slici.
[ dedak @ 28.03.2015. 20:25 ] @
To "zeleno" je klingerit,i ja nemam to umetnicko delo izmedju karburatora i filtera za vazduh.
Moze li neki ozbiljniji komentar? Pozz
[ marendica @ 10.03.2016. 21:31 ] @
Zdravo svima, da ne postavljam novu temu postavicu pitanje ovde. Imam problem sa karburatorom alpine prof 45. Ovaj stari nije dobar , testera upali ali ne radi lepo. Preko neta kupim drugi koji je isti kao ovaj moj ali ima neku mesinganu cevcicu koja viri slicna, kao ona za gorivo. Namontirao sam ga ali nece da povuce gorivo, suva svecica. Moj stari karburator nema taj otvor. To je delortov karburator. Da li mogu nekako da ga namontiram i kako? Za sta sluzi daj ulaz?
Hvala unapred.
[ nikola1997 @ 28.05.2016. 13:54 ] @
Pozdrav svima ja sam nov ovde i moje ime je Nikola Lazić majstor sam za motorne testere i motore do 50ccm(kubika)
Ovako druže ta cevčica ti služi za pumpicu e sad ta tvoja teszera nema pumpicu zato ne povlači gorivo to može da se namontira ali je komplikovano jako e sad ako možeš donesi kod mene pa da vidim šta ću uraditi i moja testera ima tu pumpicu.Ali mi prvo pošalji sliku karburatora tvog i tog što si kupio.Na imejl:( [email protected]).
[ nikola1997 @ 28.05.2016. 13:56 ] @
Ili ovde na forumu pošalji kako ti je lakše
[ sawa1994 @ 16.10.2016. 16:41 ] @
Dobar dan , nov sam na forumu . Imam problem sa motornom testerom "Fieldmann 3714-B" . Kupljeno je nova 10.09.2016 ,sekao sam mozda 2 m drva sa njom i odjednom je pocela u leru da se gasi, sada uopste nece da upali , ali i kada upali vrti lanac pod punim gasom cini mi se, a kada pokusam da joj dam gas ugusi se i ugasi! Da napomene dok je radila "normalno" prilikom paljenja je davala sama jak gas i to traje nekih 1-2 min a potom normalno,takodje kada se nagne na stranu ponekad je dodavala sama gas ,ne stalno. Otac mi je sa komsijom cackao i mislim da su pokusavali da steluju na karburatoru, ne mogu nigde da nadjem kako je bila nastelovana fabricki . Molim za pomoc.Hvala
[ malozlo @ 19.10.2017. 14:14 ] @
pitanje za poznavaoce....
Zeleo bih na svom Partneru 650 od 4.7 konja, zut veliki sa livenim oregon macem iz 1980 i neke godine da ugradim pumpicu za gorivo.
Jel moguce to i na koji nacin. Ima li ko prestavu koje bi prepravke bile i na koji nacin. Pitam cisto iz radoznalosti dali moze da se to uradi i kako.
Pozzz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|