[ odmetnik981 @ 04.07.2006. 23:39 ] @
Za koji dan treba da dodjem do nekih para, pa želim da kupim napokon neki skuter do 50 ccm.
Hteo bih naravno nešto novo da kupim, ali za ove pare koje ću ja imati (između 1000-1200 eura) i nema neki izbor novih skutera, sem naravno onih kineskih igracaka tipa:

SPRINT ---

BAOTIAN ---

QINGQI ---

itd...

čak sam se i primio na taj SPRINT CITY, ali gledam po forumima da je sve to ipak teško njesra.

E sad nasao sam i ove CPI skutere

tu ima neki OLIVER CITY 50 model koji kosta 1299 eura, pa bih za njega nekako i mogao da skrpim, ali opet kažem vidim na forumima i za njega kažu da je njesra.

POsto mi izgleda ne gine da kupim polovni skuter, hteo bih da čujem par saveta, tipa šta kupiti , a šta nikako ne uzeti, kako naći dobar polovni skuter, na šta treba voditi racuna pri kupovini skutera, kako ide onda registracija..

Ja ne znam puno o skuterima, može se reći da ne znam skoro ništa što se tiče tehnickog dela, jesam vozio njih dosta, ali sve su to bili tudji skuteri, tako da se nisam puno zanimao oko tehnike tu.

Ono sto znam, gledajuci internet i forume, je da su Aprilia i Gilera najbolje u svetu skutera, ali kako da znam kad budem gledao oglase pa vidim oglas npr:

„APRILIA SR50 (1998), 950 EUR”
„GILERA Runner 50ccm, 600 EUR”
„GILLERA 50ccm (2002), 1.000 EUR”
„PEUGEOT Speedfight (2000), 1.000 EUR”
„PEUGEOT Speedfight 1 (1997), 850 EUR”
„PEUGEOT Speedfight 2 VRC skuter (2002), 600 EUR”

itd...
znaci kako da znam da li je to realna vrednost tog skutera.
Kako može Aprilia SR50 da kosta 950 eura kad je nova skoro 2400 eura !?
Da li treba izbegavati klince kod kupovine skutera , jer su oni to verovatno već izakali dosta ?

Još nešto ,
kako ide registarcija skutera, jel ima neki tehnicki pregled za njega, jel se ide u MUP po tablice, ...

Čuo sam za neke blokade koje se skiadaju posle izvesnog vremena, tako da skuter onda ide brze, šta mo mozete reci o tome ?

KOji model je trenutno najbolji u odnosu kvalitet : cena ?

Da li postoji neko mesto u Beogradu, ne znam ni ja kako da nazovem, neki salon polovnih skutera, kao sto imate svugde po gradu salone polovnih automobila, gde mogu da se pogledaju modeli skutera ?

Sve sto mozete da mi kazete, dobro je doslo ne samo meni, jer verujem da postoje još ovakvi ljudi koji ne znaju šta da rade u ovakvim situacijama.

Molim moderatora da izdvoji ovu temu, jer mi treba sto vise saveta, da ne napravim neku fatalnu grešku, pa odose pare u tri lepe p... materi.. !!!
Ako ne može bas da izdvoji temu, onda bar da je ne brise neko vreme, jer mi stvarno treba pomoć u vezi kupovine !!!

HVALA SVIM DOBRIM LJUDIMA !!!
[ dejan @ 05.07.2006. 09:00 ] @
Uf koliko pitanja... :)

Nemoj da kupujes nijedan od one 3 navedene marke jer su krs, bolje skrpi pare za ovaj CPI. E sad da li je toliko los, ne znam ali znam da se oko Aprilije i Gilere dize preterana fama. Sto se tice brzine, mislim to je 50 kubika, nema tu neke REALNE razlike u brzini... a sto se kvarova tice nek mi neko kaze da se Aprilije ne kvare...

Sto se registracije tice novog tice - odes na tehnicki, odes u sup i dobijes trajnu tablicu i to je to... Za polovni mozes samo da uzmes saobracajnu lika od koga kupujes i vozis na nju (overite u nekoj agenciji kupoprodajni ugovor), a ako hoces da ga preregistrujes na svoju opstinu, onda taj lik mora da ga odjavi na svojoj opstini, pa onda ti sve ponovo kao da je nov (tehnicki, sup...).

Ako kupujes polovni, blokade su mu sigurno skinute, a ako kupis novi, samo ih skines na prvom servisu posle 1000km...

I dalje sto se tice polovnih... to je nauka... najbolje da vodis nekog ko se dobro razume i da gledate sve sto mozete da gledate: od toga u kakvom je globalno stanju, da li vlasnik ima servisnu knjizicu, pa do toga da li radi svetlosna signalizacija, da li se zadnji tocak zanosi, da li su viljuske glatke (i da li je onaj sjajni deo sjajan ili ne)... itd.... i naravno, probajte da vozite da vidite kako se cini...
[ pudar @ 11.07.2006. 00:06 ] @
Nemoj kineze da kupujes,nikakvi su. Ako bas "moras" da kupis nov skuter,uzmi nekog Kymca(skoro sve kurirske sluzbe u Beogradu ih voze). Mislim da ti je bolje da uzmes nekog polovnjaka iskljucivo iz uvoza! Uvozni motori su,uglavnom,dobro ocuvani(iako se ne razumes,mozes da procenis "krshinu"),iskljucivo 2T motor(dosta je brzi) i nemoj,ni slucajno,da gledas one Piaggio bele boje,sa vetrobranom i korpom napred i nazad-urnisani su!(kupljeni su od italijanske poste-dusa im je izvadjena) SRECNO!
[ duki13 @ 12.04.2007. 21:45 ] @
Da li je neko vozio te Sprint skutere ili su misljenja na bazi "ma to je Kinez"?