|
[ netoff @ 19.08.2006. 18:57 ] @
| http://www.automotoportal.com/article/Worst_cars_ever_made
Pogodite koji se auto tu nasao?
Ali to i nije toliko bino. Bitno je da ovom narodu postane jasno koje je to đubre i koja smo mi stoka kada pravimo tako nesto i verujemo u te bajke.
Nije to bio nikakav posao decenije. Vratli su vecinu vozila zato što nema dela koji je radio isparavno.
A tek komentari posetilaca, sad me je stvarno sramota... |
[ Zoran Rodic @ 19.08.2006. 19:08 ] @
Nije pravedno!
Strucna ekipa experata je bila uskracena za procenu jednog modela koji potice iz istocne nemacke.
Provukao se - pojele ga svinje
[ ton_majstor @ 19.08.2006. 19:19 ] @
Yuga su najmanje spominjali... a i šta tebe i mene ima da bude sramota?
Jedino ako si ti ga projektovao i radio kao jedan od direktora Zastave ili bio Savezni sekretar za industriju! Ja nisam...
Nije mi jasna Multipla... to je ok auto, a ružnoća ne sme da bude kriterijum. Bilo je boljih kandidata. Recimo: Ferrari Enzo, kako neko reče "liči na usisivač na točkovima", ili Wartburg 353 ili Renault 4...
Pozdrav!
[ apex @ 19.08.2006. 19:42 ] @
Eto da i nas auto bude negde prvi jupiii :) Ocigledno jos nisu videli "peglicu", mala slatka brale ko'secrena bolest
[ Nabukodonosor @ 19.08.2006. 20:29 ] @
Meni je najsmesnije ono 1981.-1991. Kad bi oni znali da se ta lamparija pravi i dan danas.
[ Shon3i @ 19.08.2006. 20:35 ] @
Citat: ton_majstor: Yuga su najmanje spominjali... a i šta tebe i mene ima da bude sramota?
Jedino ako si ti ga projektovao i radio kao jedan od direktora Zastave ili bio Savezni sekretar za industriju! Ja nisam... ;)
Nije mi jasna Multipla... to je ok auto, a ružnoća ne sme da bude kriterijum. Bilo je boljih kandidata. Recimo: Ferrari Enzo, kako neko reče "liči na usisivač na točkovima", ili Wartburg 353 ili Renault 4... :D
Pozdrav! Sve jedno Yugo je 100% bolji od Wartburga a pogotovu od Renault 4 aka Cokula. Yugo lici na auto dok Renault 4 i Wartburg lice na automobile iz proslog veka
[ Nabukodonosor @ 19.08.2006. 20:35 ] @
haha, ovo mi je najjaci komentar sa ovog sajta:
Citat: Incidently, my ak47 was made by Zastava, makers of the Yugo, and it works flawlessly...
Kakav lik!
[ Ivan Dimkovic @ 19.08.2006. 20:42 ] @
Citat: Shon3i
Sve jedno Yugo je 100% bolji od Wartburga a pogotovu od Renault 4 aka Cokula. Yugo lici na auto dok Renault 4 i Wartburg lice na automobile iz proslog veka
Jedina "mala" razlika sto je Renault prestao da proizvodi "cokulu" 1993, Wartburg 353 je prestao da se proizvodi davne 1988 - dok se ta krntija koja ne zasluzuje da se nazove autom, zvana "Yugo" proizvodi i dan danas, i verujem da su mnogi u Zastavi i dalje ponosni na taj krs.
To je valjda primer srpskog inata - par puta proglase tu nesrecu za najgori auto u istoriji, i posle toga bi svako odustao od proizvodnje - ali mi - jok more ;-) Ima da pojacamo proizvodnju svima u inat ! :)
[ Shon3i @ 19.08.2006. 21:37 ] @
Citat: Ivan Dimkovic: Jedina "mala" razlika sto je Renault prestao da proizvodi "cokulu" 1993, Wartburg 353 je prestao da se proizvodi davne 1988 - dok se ta krntija koja ne zasluzuje da se nazove autom, zvana "Yugo" proizvodi i dan danas, i verujem da su mnogi u Zastavi i dalje ponosni na taj krs.
To je valjda primer srpskog inata - par puta proglase tu nesrecu za najgori auto u istoriji, i posle toga bi svako odustao od proizvodnje - ali mi - jok more ;-) Ima da pojacamo proizvodnju svima u inat ! :) Pa pazi ovako Dimkovicu, u pravu si ali samo jedan deo, jeste zalosno to sto se i danas proizvodi ali za ovih zadnjih 20 godina jugo je veoma malo izmenjen sta vise nista cak i ovih zadnjih godina imao je malih izmena koje su neprimetne, itd, ali kad bi se vratili u davnu recimo 1988 i ranije (ali stvarno nemam predstavu kad je jugo poceo da se proizvodi) trebalo je tad uporediti juga i Renault-a i Wartburg-a, Prvo Wartburg nije nikad cuo za 4-taktni motor (nisam dovoljno upucen u sve serije ali mogu sto posto da tvrdim da ne postoji model sa 4-taktnim motorom, ispravite me ako gresim), Renault je uvek bio nekako cudan, ne samo po izgledu, vec i komanda uzmimo primer menjaca, nacin otvaranja vrata, i ostalih stvari na karoseriji pa cak i motoru, dok je jugo u to vreme licio na auto (cak i zastava 750 aka fica je imao sve argumente), koji je imao Servo kocnice, menjac normalan (kao kod svih ostalih kola) i razne druge stvari koje se ni dan danas nisu promenile kod novijih automobila vec su blago unapredjene.
Ali si u pravu u vezi proizvodnje. srbi ne bi bili srbi kad nebi terali inat ali sta ces.
[ netoff @ 19.08.2006. 22:36 ] @
Citat: Ivan Dimkovic: i verujem da su mnogi u Zastavi i dalje ponosni na taj krs.
Upravo me je sramota što znam mnoge takve koje su i dan danas ponosni, i žive potpuno mirne savesti.
A zbog takvih mediokriteta smo i ovde gde smo :( :)
[ pctel @ 19.08.2006. 22:39 ] @
Sta vam je ljudi, sta ste napali Renault 4, to je ekstra dobar auto, ja sam prosle godine razmisljao da uzmem jedan za isporuke, ali nisam i zao mi je sto nisam. Zbog svog ravnog poda bio bi idealan za brze dostave racunara i monitora kupcima, ovako mi treba pola sata dok se spakujem i raspakujem. Menjac je na veoma logicnom mestu, pored upravljaca pa ruka ne mora da predje citav metar da promeni brzinu, nikako mi nije jasno sto ostali proizvodjaci nisu podrzali tu ideju, vec svi menjac stavljaju na totalno nelogicno mesto - na pod! Renault 4 da je los auto ne bi se napravilo 8 miliona primeraka i ne bi se proizvodio 40 godina. Mnogi bi rekli da se proizvodi i danas, samo malo uskladjen sa modnim trendovima:
[ Shon3i @ 19.08.2006. 23:08 ] @
Ja iskreno nemam nista protiv nijednog od tri automobila ali realno jugo je bio savremeniji od ove dvojce po svemu, inace nemam juga, vozio sam ga u auto skoli i od tada ne vidim neku vrlinu i potrebu da ga imam, kao ni da ce da mi padne na pamet da ga kupim , jednom sam vozio warthburg i vise nikad u zivotu, a sto se tice renault 4, niti sam se vozio niti cu da je vozim. Tako da jugo jednostavno ne moze biti najgori auto, ali ja ne znam sta su oni uzimali kao referencu, izdrzljivost delova?
[ Ivan Dimkovic @ 19.08.2006. 23:21 ] @
Inace po trenutnoj forbesovoj listi, trabi je odma iza juga - ali jugo je i dalje prvi ;-)
Citat:
Malcolm Bricklin was Yugo's old importer in the U.S., and he wants to bring the vehicles back. Malcolm Bricklin also built a vehicle called the Bricklin SV-1 in New Brunswick, and they say that if he ever sets foot in New Brunswick again they will shoot him on sight. Yugos, priced below $4,000 when first introduced, came to America as a great benefit to comedians, and at the expense of value-conscious customers. The GV was Yugo's bread-and-butter model, and owners complained constantly about engine problems, steering problems, problems with the stereo, problems with the floor--basically, everything. What worked in a Yugo worked as poorly and cheaply as possible.
I to je bio "model za USA" koji je bio jaci u svakom pogledu od domacih - pitam se sta bi Forbesovci rekli da su dobili onaj izvorni jugic kome otpadaju vrata ;-)
[ Darko Prelic @ 20.08.2006. 02:05 ] @
Ne znam samo ko može za Reno 4 da kaže da je loš auto, raspitajte se malo u pauzama programiranja ili čega god
Ovo je isto kao da auto-mehaničari vode diskusiju koji je operativni sistem najbolji hahah zamislio sam to na sekundu
[ Samurai Jack @ 20.08.2006. 02:12 ] @
Postoji Wartburg, tacnije postojao je, ne pravi se vise, sa cetvorotaktnim motorom od 1300 kubika...U narodu poznat kao ''onaj varburg sa golfovim motorom''. Ne secam se oznake, lupicu, 353 W...tako nekako...
[ ton_majstor @ 20.08.2006. 09:33 ] @
E, ne sme čovek da napiše ništa ovde!!!! Grrrr! Čitajte lepo, bre!
Alo, nisam rekao da je Reno 4 loš auto, prešao sam sa njim sigurno 20.000 km. Wartburg (onaj sa golfovim motorom, znači 4-takta) i dan-danas vozi moj brat i lepo ga služi. AMAN, RUŽNI SU (kao i "Enzo")! To je MOJ kriterijum!
Ako je tamo njima "Multipla" samo ružna, pa je zbog toga ušla u 5 najgorih ikada, automatski prestajem da se interesujem za tu "top-listu". Znači, još jedna od tupavih USA-hoax-populističkih anketa, a pošto se time ne bavim profesionalno (mentalnim stanjem mladih Amera), dosta o ovome.
Pozdrav!
[ IcyImpact @ 20.08.2006. 09:50 ] @
Dobro ton_majstor, čuo sam i prvi put da je tebi Ferrari Enzo VRLO ružan, znaš ima ovdje ljudi kojima je ta makina best ever što se, između ostalog, tiče i izgleda!
[ milke @ 20.08.2006. 10:34 ] @
Dosadni ste više sa tim udaranjem po Jugu, svaki put kada se pojavi neka anketa u kome je on (naravno) najgori, a najžalosniji su mi oni koji jedva dočekaju tako nešto da likuju. Jeste, Jugo je krntija, sramota da se još proizvodi i bla, bla, bla,... Ali naslov, ako se ne varam, je "The worst car ever made", ne "The worst car still being made". Jugo, ali baš ni po kakvim kriterijumima ne može biti gori od Trabanta, Vartburga (onog pre ujedinjenja Nemačke i golfovog motora), Peglice i ostalih poljskih Fiata, indijskih "nacionalnih" automobila iz '70/'80/'90-tih itd. Glavni problem je bio, kao što sam već negde napisao, što je neki mangup ubedio budale u Zastavi da auto zaista može u SAD (i drugde na zapad) i što su te budale u to poverovale. Model Juga za SAD je od domaćeg bio "jači" samo za lepšu plastiku, stop svetlo na zadnjem vertobranu i katalizator. Ah da, i uputstvo za mudre Amere da "su objekti koji se vide u retrovizoru bliži nego što se to čini".
Znam da ću sada biti optužen da sam inženjer u Zastavi, radikal-partiota i slične gluposti. Nisu mi jasni oni koji jedva čekaju da neko pljune po nečem domaćem, pa da padnu u trans od uživanja, uz hitno pridruživanje pljuvanju, naravno. Mnoge, mnoge stvari na valjaju i nikad se ne ustručavam da ih pljujem (uz gomilu psovki što je tako i što ništa ne mogu da promenim), ali nekad treba biti i realan.
[ ton_majstor @ 20.08.2006. 10:40 ] @
Offtopic:
Nije Enzo ovde issue, nego Yugo. Nema potrebe da se oko toga ovde priča.
Dalje, sve i da imam 10000 istomišljenika za to, ne bih ga proglasio za Top 5 "najgorih" automobila na svetu IKADA! Nisam ja odrastao na Net-u i Discovery-ju! Top 10 tenkova, Top 10 lovaca, Top 10 motora, Top 10... bah!
Ontopic:
Može li neko da iskopa još neku ovaku listu, meni se čini da sam ovo već viđao, ali se samo malo menjala lista! E sad, dal' je Yugo uvek u Top 5, ne sećam se, a i ne prija mi!
Pozdrav!
[ Goran Mijailovic @ 20.08.2006. 10:52 ] @
Kad se uzme sve u obzir: cena Yuga, potrosnja, troskovi odrzavanja, standard stanovnistva mislim da kad ne bi bilo Yuga, bar cetvrtina ovdasnjih vozaca bi bila pesaci.
Narocito se odnosi na cenu rezervnih delova, npr. ako neki deo za juga kosta 300 dinara a za Reno-a 8000 din postavlja se pitanje ko bi od nasih vozaca mogao da odrzava taj automobil? Znam ja da ce na Renou da se taj deo pokvari jednom a na Yugu 10 puta ali s obzirom na standard lakse je kupiti 10 puta deo po 300 dinara nego ispljunuti odjednom 8000. Mozda su cene malo iskarikirane ali se nadam da ste shvatili sta sam hteo da kazem.
[ Ivan Dimkovic @ 20.08.2006. 10:59 ] @
@Ton_Majstor:
http://www.forbes.com/lifestyle/2004/01/26/cx_dl_0126feat.html
Evo ti jos jedne liste - Yugo je, razume se, najgori :)
[ maxwc3 @ 20.08.2006. 11:05 ] @
Najveca mana Yuga je sto ga je zastava dugo proizvodila sa sitnim izmenama ali reci da je nula i najgori je budalastina. Kad se pojavio bio je OK a da ne kazem da je tristac kada se on pojavio bio zakon za sve po voznji osim za mercedesa.
A oni spaceci, zabe ,mini morisi i ostali gde u oni na tim listama mislim na kom mestu.
[ Ivan Dimkovic @ 20.08.2006. 11:09 ] @
Mini moris je ipak malo kvalitetniji auto od socijalistickog jugica 45 iz 80-tih ;-)
Mislim ono - kupis licencu za LOS auto od Fiata (bese 127?) i onda ga jos vise unakazis i uprostis - i to proizvodis i 2006-te godine bez bitnih izmena osim sto si stavio drugi motor ;-)
Definitivno - worst car ih history. Trabi je bar bio inovativan i napravljen od plastike pa mogu svinje da ga pojedu :)
[ maxwc3 @ 20.08.2006. 11:26 ] @
pa pogledaj ovog PACERa na tom sajtu pa ovo nije jugicu ni do felne a za dugu proizvodnju juga to sam i ja reko da se slazem.
Ako je nesto sramota to je ovaj AMC PACER
[ ton_majstor @ 20.08.2006. 11:29 ] @
Reno 4 je trulio kao matora kofa za vodu... stalno je moralo da se struže, zamazuje i dofarbava. Mehanički je bio ok, ali svakog proleća, limar i farbanje!
A filter za ulje je koštao kao za Merdžu, istina je. Paknovi, kapa razvodnika, korpa, lamela... ma i ne sećam se više!
Trabant je bio RUŽAN, ali je išao kao "zmija" i malo se kvario. A i jeftino se popravljao. Mini Moris je jedan od najboljih automobila u istoriji, zaista nije za poređenje sa Yugom. Mada, i on je trulio kao kofa, kvario se i bio mnogo smešan za vožnju, ali je deo auto-istorije!
Jedina greška Yuga je što je prodavan u USA. Oni tamo nisu NIKAKO bili tržište za njega. Pogledajte nesrećni Egipat ili Brazil, Argentina, gde ono beše... valjda se i sada tu negde izvozi, a oni ćute i voze, kao i mi.
Ameri su suviše komplikovano tržište za bilo koje non-USA automobile, a kamoli Yugo. Šta je bilo, bilo je, ali se Yugo ovde vozi, i voziće se dokle god ima kupaca za njega, ili dok Srbijom vladaju prividno reformisani komunisti. Eto, morao sam da kažem...
Pozdrav!
[ milke @ 20.08.2006. 11:32 ] @
Da se opet potsetimo, u pitanju je "The worst car ever made". Tek sad pogledah i link iz prve poruke, pa se pitam da li je Jugo zaista gori od one "sprave" na tri točka?
U svakom slučaju, Jugo je, zasluženo ili nezasluženo, stekao kultni status najgoreg automobila ikada (holivudski filmovi, muzej, valjada u NYC, gde je tip od starih Jugića pravio krevete, fotelje, klavir(!!) i ostale stvari....) i teško da će se to izmeniti. Da li je realno, drugo je pitanje.
Ljudi već "znaju" da je Jugo najgori, iako ga nikada nisu ni videli. A i svaki autor sličnih anketa će od toga krenuti. Na istom sajtu postoji čak i komentar tipa koji, po meni opravdano, kaže da Jugo nije "WORST car ever made", već "MALIGNED car ever made".
Citat: Ivan Dimkovic: Mislim ono - kupis licencu za LOS auto od Fiata (bese 127?) i onda ga jos vise unakazis i uprostis - i to proizvodis i 2006-te godine bez bitnih izmena osim sto si stavio drugi motor ;-)
Definitivno - worst car ih history. Trabi je bar bio inovativan i napravljen od plastike pa mogu svinje da ga pojedu :)
Mislim ono, da si malo proverio, možda bi te začudilo da su Jugo 45 i (prvi) Fiat Uno 45 imali ISTE motore, donji postroj, manjač, mehaniku, praktično sve osim limarije, unutrašnje plastike, vetrobrana i završne obrade. Naravno, ne sporim da ono što je Zastava "uradila" sama upravo napravilo (lošu) razliku u odnosu na Uno 45. Naročito limarija i završna obrada. Znači to je bila tadašnja aktuelna tehnologija, koju je koristio i Fiat.
[ Ivan Dimkovic @ 20.08.2006. 11:38 ] @
Verovatno je tom "kultnom statusu" doprineo i inat samoupravljaca iz Srbije koji i dalje stancaju tu konzervu :)
Ono... to je bitna razlika izmedju Juga sa jedne strane - i svih tih ostalih krntija sa druge, dok su kod ostalih krntija proizvodjaci ukapirali vrlo brzo koliko je sati, ovi nasi prkose svemu i cak i danas proizvode tu krntijicu :)
Cak, ako me pamcenje ne vara, htedose pre par godina opet da probaju proboj na USA trziste - ej al najjace je, to je bilo i po novinama, quotovali su se direktori Zastave... mislim, ti ljudi stvarno veruju u to - zamisli comeback Jugica na USA trzsite - sve u inat majq im kapitalisticku! :)
[ maxwc3 @ 20.08.2006. 12:15 ] @
opet vi o tome koliko je dugo zastava pravila yuga i to. TEMA je WORST CAR EVER MADE.
Prvo pitanje je da li su kriticari juga vozili yuga i ostale kandidate za tu titulu ili ih samo kritikuju po izgledu. Po izgledu yugo sigurno to nezasluzuje a sto se tice delova i kvaliteta ni tu se neslazem jer svaki auto trazi i odrzavanje pa i Yugo, a to sto mi Srbi teramo dok ne stane i sipamo svakakav shit u motor pa nam posle Yugo kriv to je nas problem. Ja licno imam Yuga 45 i uz normalno odrzavanje sljaka super. Ima tu i kritike na racun skripanja plastike i enterijera ali se i to da srediti. Skoro sam menjao sve lagere a ove zadnje sa sve glavcinama i diskove i dobose izamisli sa sve majstora 80e a auto ide ko po loju. Znam tipa inace profesor matematike koji je svojevremeno kupio novu zast 101 i sve to odrzavao po PSu (ulje filter kasevi svecice sve po jusu) i sta mislis koliko mu prosao motor do 1 generalne! 400 000km (i ja ne bi verovao da ga ne znam) isao covek do Berlina 2 put kod cerke i nikad nikakav problem nije imao.
Da li si i ti vozio Yuga i kakvog pa ga toliko kritikujes ili ga cisto poredis sa nekim BMWom pa ti je shit.
Ja ovog vozim 4 godine i sve je OK ali se normalno ne trkam sa BMWom.
[ hakinen @ 20.08.2006. 17:11 ] @
Slazem se sa tobom "maxwc3", polovina ljudi ovde nikada nije vozila ni jedno zastavino vozilo, a toliko pljuju po njima ko da su strucnjaci!!
Daleko od toga da jugo ne prpada ovoj listi, ali da je najgori to sigurno nije!!
Pitam se samo sto doticni sajt ne pominje ni jedno rusko vozilo, recimo "moskvica" ili "aleka"!!
Ja znam mnogo "aleka" koji posle 5-7 godina istrunu ko kofa, sto neko rece, pa se taj auto nigde ne pominje!!
To samo govori o objektivnosti tog sajta!!
Nego sad mi pade na pamet, zna li neko kako se zove onaj americki film sa jugicima, nemogu da se setim a vrtela se reklama na tv-u, da skinem sa neta!!
[ Samurai Jack @ 20.08.2006. 17:26 ] @
''Ko je ubio Monu?''
Svi voze Juga!:)
[ maxwc3 @ 20.08.2006. 17:30 ] @
ja znam jedan sa Brusvilsom gde bas on i jos jedan tip voze juga pa su hteli da stignu neki amer auto i onda se valjda on razdere na ovog sto vozi "ajde bre gazi to do daske" a ovaj mu kaze skoro doslovce "pa nije ti ovo trkacki auto nego ekonomski za normalne ljude"
[ formeye @ 20.08.2006. 17:32 ] @
U svojoj "karijeri" sam vozio cetiri razlicita Juga i jednu 128. Ne mogu da kazem da su najgori automobili na svetu, ali su najgori koje sam ja vozio.
Najbolji medju njima je bio najstariji jugo, a najgori novi koji se kvario svakog treceg dana.
[ Deda_Mraz @ 20.08.2006. 18:25 ] @
Zastava 128 (problema)
Inače čini mi se da je jugo bolji od keca!?
[ Shon3i @ 20.08.2006. 18:41 ] @
Citat: Zastava 128 (problema) Zastava 101 (jada i 101 mana) LOL :)
[ Nenad Vranjanac @ 20.08.2006. 19:00 ] @
@deda mraz- mozda danas. koliko ja znam '83. ka smo kupovali prvog juga, 101 (a kasnije i 128) je bio "klasa" ;-)
ima i film kad ona dva detektiva ( cini mi se jedan bese dan aykroyd) stalno krse kola, pa im na kraju sef da juga dok ne nauce da voze
ima i ljubavni napitak broj 9 sa (ka)sandrom bullock
[Ovu poruku je menjao Nenad Vranjanac dana 20.08.2006. u 20:31 GMT+1]
[ Ivan Dimkovic @ 20.08.2006. 19:46 ] @
[ Dr.sima @ 20.08.2006. 20:56 ] @
Ja sam vozio Yuga 45 6 godina i definitivno mogu da kazem da je stvarno zasluzio titulu... jes da su delovi jeftini al pride ti automehanicar postane najbolji drugar ... neko rece 400k km ... ma nema sanse ima da se rastrese i raspadne posle 200k.... Ko je vozio neki drugi (bilo koji) auto osim yuga shvatice sta pricam... A to sto ga dan danas prave ne mogu da ih krivim, ako ima budala koje ce da ga kupe samo napred......
[ Janmix @ 20.08.2006. 21:08 ] @
Filmovi u kojima se pojavljuje Yugo:
Die Hard 3 ... Bruce Willis i Samuel L. Jackson upadaju u trulog (bukvalno) Yuga i naravno crnja ga nagazio na 120, yugo turira pa mu Willis kaze :Cammon step on it, what kind of engine does this shit have? Crnja: It`s Yugo, man, made for economy, not speed...
Ko je ubio Monu? Ceo grad vozi Yuga, kao Zastava dala svim stanovnicima da isprobaju novo vozilo... nije los filma, Danny deVito, Neve Campbell
Dragnet , Dan Acroyd... cool...
Ima ih jos , a u brdo filmova se pominje... Makes me so proud !!! :)
Meni Yugo sluzi da me preveze od tacke A do tacke B, i to odlicno radi... Na sve nuspojave sam navikao tako da me nista nece iznenaditi, pa ni da menjam pumpu za benzin na njivi kod Obrenovca na 37*C...tuga kad je stao...
[ maxwc3 @ 20.08.2006. 21:10 ] @
posle 200 ce se raspadne ako ga odrzavas ko i svaki srbin
imao sam jednog automehanicara koji zamalo da mi postane drugar al sva sreca brzo sam ga zamenio
inace za nemce smo u globalu debili i budale kad kupujemo njihove krseve od 15 leta za debele pare (toliko o budalama)
toliko sajtova posvecenih Yugu svaka cast to Yugo to
[ Goran Mijailovic @ 20.08.2006. 22:07 ] @
Citat: Deda_Mraz: Zastava 128 (problema) :D
Inače čini mi se da je jugo bolji od keca!?
Svi koji voze zastavu kazu da je kec auto za yuga.
[ NastyBoy @ 20.08.2006. 22:17 ] @
Citat: Janmix: Filmovi u kojima se pojavljuje Yugo:
Dragnet , Dan Acroyd... cool...
" We were given a 1987. Zastava Yugo, the cutting edge of serbo-croatian technology"
:))))
[ strba @ 20.08.2006. 22:50 ] @
Upravo tako... :)
[ pctel @ 20.08.2006. 23:20 ] @
A koji bese onaj film u kom glavni glumac malo propagira americku auto industriju tako sto jedan kaze "vozi brze", drugi "ne moze brze" a ovaj prvi "pa ***o te strani auto".
[ crews_adder @ 21.08.2006. 00:00 ] @
Citat: Nabukodonosor: Meni je najsmesnije ono 1981.-1991. Kad bi oni znali da se ta lamparija pravi i dan danas.
Upravo to sam hteo da napisem...
Zaboravili su Reso 12 (u Dacia-inoj "izvedbi"), Trabanta i Wartburga. Mada, ni "osmica" nije daleko...
[ Nenad Vranjanac @ 21.08.2006. 01:33 ] @
Citat: Dr.sima: Ko je vozio neki drugi (bilo koji) auto osim yuga shvatice sta pricam... A to sto ga dan danas prave ne mogu da ih krivim, ako ima budala koje ce da ga kupe samo napred......
pa mozda neko ne moze da priusti bolje od toga?
inace ovaj moj bivsi (1983-2004) yugo je preso oko 250k-300k. doduse imao je toliko generalnih da smo i prestali da brojimo.
[ Janmix @ 21.08.2006. 09:25 ] @
Citat: pctel: A koji bese onaj film u kom glavni glumac malo propagira americku auto industriju tako sto jedan kaze "vozi brze", drugi "ne moze brze" a ovaj prvi "pa ***o te strani auto".
Gremlini... Stara Buba je bila na prozivci jer nije htela da upali na snegu...
[ crews_adder @ 21.08.2006. 21:43 ] @
Zaboravio sam "Peglicu". A Tavria i sl.? Pa"Pezejac", "Polonez"... Bilo je tu krseva, nije da nije. Ali koliko je meni poznato, ni Florida nije nista bolja od Juga.
[ tox master @ 22.08.2006. 00:24 ] @
Citat: pctel: A koji bese onaj film u kom glavni glumac malo propagira americku auto industriju tako sto jedan kaze "vozi brze", drugi "ne moze brze" a ovaj prvi "pa ***o te strani auto". mislim da je u pitanju film "umri muski" gde se brus vilis i onaj crnjo voze u jugi i to onom "nabudzenom" gvx (cini mi se da je takva oznaka bila).
a sto nigde ne spomenu koliko trosi jugo a koliko oni njihovi kadilaci i ostali "dobri" americki auti od po nekoliko hiljada kubika.
znam ja da oni ne razmisljaju na taj nacin ali bi trebalo i to uzeti u obzir bar malo.
ne zivimo svi u americi i nemamo svi para da svaki par dana sipamo pun rezervoar!
Citat: crews_adder: Zaboravio sam "Peglicu". A Tavria i sl.? Pa"Pezejac", "Polonez"... Bilo je tu krseva, nije da nije. Ali koliko je meni poznato, ni Florida nije nista bolja od Juga. polonez ne spada u kategoriju kola !
pre bih ga svrstao u kategoriju oklopnih vozila i po sasiji i po potrosnji!
moj drugar je imao poloneza 1500 kubika i posle generalne kaze da mu je trosio od 15-25 litara.
za vreme sankcija dodje on i naspe 2l goriva i kad krene "potpise" se!
onda padnu komentari kako je upravo potrosio 1l i pitanje da li ce stici do kuce a da mu ne nestane goriva!
pozdrav
ps:izvinjavam se za offtopic
[ Goran Mijailovic @ 22.08.2006. 02:22 ] @
Tavria ima 5 brzina i ide ko zmaj.
[ vindic8or @ 22.08.2006. 08:06 ] @
Citat: tox master: mislim da je u pitanju film "umri muski" gde se brus vilis i onaj crnjo voze u jugi i to onom "nabudzenom" gvx (cini mi se da je takva oznaka bila).
a sto nigde ne spomenu koliko trosi jugo a koliko oni njihovi kadilaci i ostali "dobri" americki auti od po nekoliko hiljada kubika.
znam ja da oni ne razmisljaju na taj nacin ali bi trebalo i to uzeti u obzir bar malo.
ne zivimo svi u americi i nemamo svi para da svaki par dana sipamo pun rezervoar!
UPRAVO to kaze. nije mi jasno kako si od 2 recenice na temu juga u tom filmu uspeo to da promasis.
umri muski 3: umri muski s osvetom. brus vilis na suvozackom mestu tera semjuel el dzeksona da brze vozi, ovaj mu kaze "ne moze brze" brus odgovara "sta bre ne moze?!" sem kaze "pa ovo je jugo, nije brz, ali je ekonomican", onda brus pogleda malo oko sebe i prokomentarise "***ote ovo nema ni klimu, koje je ovo s*****".
...
drugo mislim da americke sarkasticne komentare na kvalitet izrade juga neki ovde prisutni ne bi trebalo da shvataju licno, iz vise razloga:
- jugo ipak jeste jedno veliko g**** na tockovima.
- niko se tu ne obraca celoj jugoslovenskoj (srpskoj sta god) naciji kao jedinki, vec jednom niskokvalitetnom proizvodu (narocito za njihove automoto standarde).
- van zdravog razuma je.
[ Au197/79 @ 22.08.2006. 09:29 ] @
Pezejac je bio zmaj. Sedamdesetih je to bio Mercedes jugoslovenskih drumova. Moj ga je ćale imao do '86. godine kad je uzeo keca. Kec je samo manje trošio. Pezejac je bio italijanski original. Malo je bio nezgodan za vožnju, zadnja vuča, težak auto, u krivinama i na klizavom putu je jako zanosio.
[ maxwc3 @ 22.08.2006. 10:15 ] @
Upravo mislim da osim toga sto pluju juga pljuju i tadasnju jugoslaviju a ima i klip gde su sa 3 jugica napravili jugoslovensku zastavu (postavili ih jedan na drugog u tim bojama) pa se smejali na taj racun, pa ako im je smetala juga onda neka pljuju (gaze) po njoj a inace Yugo jeste shit ali ne najshit.
Polonez uf... sve koje znam da su ga vozili trosio im je 20 prosek.
[ Java Beograd @ 17.02.2007. 10:06 ] @
125 PZ je bio MERCEDES
Samo da napomenem poneke karakteristike, a ne zaboravite da pričamo o početku sedamdesetih
Sve 4 disk kočnice
Centrifugalni prečistač ulja, uz običan filter
Hidraulično kvačilo
Gas isključivo na poluge (bez sajle, koja može da pukne)
Servo kočnice
Dvogrli karburator
Najbolja antikorozivna zaštita poznata u to vreme
U to vreme, naprimer, američki Plimuth je na primer imao sve 4 doboš kočnice, i mogao da sanja o hidrauličnom kvačilu.
Inače, poznati slogan "Kupujmo domaće" je najbolje dane "video" upravo u Američkoj autoindustriji, potpomognut holvudskim filmom.
A prosečan Američki auto je odvajkada bio i ostao golo g**** u odnosu na evropske i japanske automobile. Pomislite samo, otkud u Americi onoliko auto otpada sa onoliko automobila. Zašto ih onoliko gaze kamionima, motociklima i sl. Zato što posle 3 godine toliko korodiraju da su zamo za otpad. Motori su toliko loši da tek sa radnom zapreminom od preko 4.000 cc mogu nešto da povuku. A troše 2L ulja na 1000 km. (Setite se samo kako prosečan amer na svakoj benzinskoj kaže momku da proveri i ulje). I upravo tu i takvu autoindustriju su sami ameri zaštitili sa neverovatno visokim kriterijom za uvoz (višestruko strožiji uslovi od njihovih krševa) i neverovatno visokim carinskim stopama.
Zato, ne zaboravite: YUGO je prošao najstrože američke testove i dospeo na jedno tako zatvoreno tržište. To je veliki uspeh !
[ Au197/79 @ 17.02.2007. 10:48 ] @
Moj ćale je imao pezejca i to original italijanskog. Kako je to moćan auto bio!!! Prostran, jak, moglo se u njega staviti svašta, nije se kvario... Jedini problem je bio zadnji pogon koji je mogao da zanese u krivini i na klizavom putu. I trošio je dobro. Kad je ćale kupio zastavz 101, osetćali smo se kao da smo prešli sa konja na magarca :)
[ vladd @ 17.02.2007. 11:06 ] @
A peglica je bila mazga. Neudobna, bucna, ali sam se slatko navozao deset godina. I mnogo manje me je "ostavljala" na putu, nego A4 ili ovi "noviji, bolji" sa djubretom od "kompjutera".
Medju najgore bih svrstao sve nove automobile "srednje" klase, koji su, bez obzira na tehniku, poceli da sustizu lake avione sa cenom. A pri tome, ni dizajn, ni stil, ni "dusu", a o pouzdanosti smo bajke. Gine se kao u ratu..
Poz.
[ zveckoo @ 17.02.2007. 17:19 ] @
Ehh... pre dok smo imali yuga debeli majsor Pera, Mita itd.... su resavali kvar za sicu... a sada sa fordom kad odes kod majstora u servis koji je specijalizovan samo za fordova vozila bez 400 bolje da ni ne ulazis....
[ Marko Lisinac @ 17.02.2007. 18:08 ] @
Citat: tox master:
a sto nigde ne spomenu koliko trosi jugo a koliko oni njihovi kadilaci i ostali "dobri" americki auti od po nekoliko hiljada kubika.
znam ja da oni ne razmisljaju na taj nacin ali bi trebalo i to uzeti u obzir bar malo.
Pa gde nadje da branis jugo na tom polju :)) U 2007. prave auto 1.1L 50ak BHP koji trosi u proseku 10l/100km??? WTF??? Procesan krajsler npr. sa 4.2L motorom trosi 12-15L/100km...
Jesu americka kola s***** u odnosu na evropska i japanska, ali sve ima i svoju cenu....
[ tox master @ 17.02.2007. 23:15 ] @
pozdrav
@Marko Lisinac
e ti ga sad malo pretera!
kao prvo nisam skoro cuo da je neko pricao da jugo trosi 10l i to jos u proseku...
a ako vec trosi toliko onda je najverovatnije do karburatora a nov za juga je nesto mizerno para a za te pare za americki auto nemozes da kupis ni sarafe za tockove (malo preterujem ali samo malo).
ja na poslu vozim pick up fiat 86 god 1100 kubika i pod teretom mogu da ga naguram na 10 litara potrosnju ali iskljucivo u gradskoj voznji, na otvorenom nema sanse da predje 7.5 ma sta da mu radim.
a opet ova prica da motor od 4.2l trosi 12 l je veca fantazija nego sto se moze videti u mnogim sf filmovima.
mozda bi moglo dizela da trosi toliko...
to ti je kao sto sam skoro cuo lika kako se hvali da mu ford skorpio trosi 8 litara gradske voznje a przi ga maksimalno a ford je 2.8l benzinac.
kad je to ispricao zamalo da dobije batine sto tako ocigledno laze!
u svakom slucaju jugo jeste krs od auta i naravno da ne moze da se poredi ni sa jednim ozbiljnijim prozivodjacem po kvalitetu,izdrzljivosti...ali opet delovi za juga su bukvalno skoro dzabaka za razliku od svih drugih proizvodjaca.
koliko para toliko muzike!
[ biber021 @ 19.02.2007. 10:43 ] @
E više sam se smejao nego čitajući temu sa vicevima :)
Ok... Možda nije baš najgori auto...
Ok... Ima u Indiji jedan model koji se proizvodi u neizmenjenoj formi od 63. god...
Ok... Ima i manjih i ružnijih i nekvalitetnijih (ne zalazim koji su)
ali,
niko od gorepomenutih nije pokušao da izveze svoje "Čudo tehnike" na američko tržište.
Auto bez klime....teško
Auto sa (Amerikanci manuelni menjač zovu sportski) "sportskim" menjačem u automobilu koji nema ni s od sportskih performansi (fabričko izdanje)
Auto bez servo-upravljača...mislim...
[ U.F.O @ 05.03.2007. 22:02 ] @
Skinite ovaj video klip i onda recite koji je najgori auto na svetu http://www.chiron.co.yu/yugo.mpg
[ jesus alejandro @ 06.03.2007. 22:29 ] @
Citat: Marko Lisinac: Pa gde nadje da branis jugo na tom polju :)) U 2007. prave auto 1.1L 50ak BHP koji trosi u proseku 10l/100km??? WTF??? Procesan krajsler npr. sa 4.2L motorom trosi 12-15L/100km...
Jesu americka kola s***** u odnosu na evropska i japanska, ali sve ima i svoju cenu....
U kom to filmu. Jugo u gradu trosi desetak litara na otvorenom ~6 sto mu dodje prosek od 8 litara a mozda cak i manje. Krajsler od 4.2l sa automatskim menjacem u gradu trosi 20 litara i to na leru tako da prica o potrosnji pada u vodu. Ipak treba biti malo realan ...
[ caiser @ 07.03.2007. 04:47 ] @
[ tox master @ 07.03.2007. 10:59 ] @
mislio je u kom to filmu yugo i neko americko auto od cca 4000ccm trose isto.
ja mislim da takav film jos nije snimljen niti ce skoro posto to spada u sf zanr.
malo se otislo od teme ali mislim da se svi slazemo da yugo nije najgori auto ali je ipak u konkurenciji.
pozdrav
[ vladd @ 07.03.2007. 11:46 ] @
Pitanje je i koji Yugo. Taj za americko trziste je bio ekstra za ove sto su "ostajali" u Srbiji. Mislim da nema konkurenciju za ovu "medalju".. , posto se jos uvek "pravi". Svojevremeno, nije bio ni los ni previse "van vremena".
[ Miroslav Jeftić @ 08.03.2007. 08:54 ] @
Citat: jesus alejandro: Krajsler od 4.2l sa automatskim menjacem u gradu trosi 20 litara i to na leru tako da prica o potrosnji pada u vodu. Ipak treba biti malo realan ...
Dobro da nisi rekao 50l na leru. Recimo Zastava 101 sa svojih 1100 kubika i 50-ak konja po katalogu (znači idealni uslovi) troši 8.4 litara što je zaista smešno - to je potrošnja automobila sa dvostruko više kubika & konja.
[ Majstor Duja @ 08.03.2007. 15:28 ] @
Da li neko vozio fiat 127? Auto je fenomenalan po upravljivosti, startnosti, lezanju na putu itd.
Cudno je to da je taj automobil posluzio za platformu za ono s***** od juga...
...dokaz kako neuki "inzenjeri" mogu da unakaze nesto dobro i sad se svi zale...
Inace, ameri svoje automobile ne mogu da izvoze ni u Kinu kolik su dobri (izjava Al Gora u dokumentarcu
"Unconvenient truth") jer ne podlezu nijednom standardu - krshevi. Zato kupuju korejske i evropske firme
da bi bili prisutni na trzistu tako da nijedan Amer nema prava da kaze ista protiv juga..
...al` cemo zato mi da ga pljujemo...
[ brasta1 @ 08.03.2007. 22:47 ] @
Otprilike svake 4 godine kupim nov Jugo, trenutno imam 1300 starog dve godine, znaci jos je pod garancijom, sto opet znaci da me bas zabole kad mu se nesto pokvari a i nista mu se dosad nije pokvarilo. Nikad nisam ostao pored puta ni sa jednim jugom, zadnjeg sam prodao bukvalno za jedan dan, kosta me otprilike 4 puta manje nego bilo koji zapadni auto koji mogu da kupim za te pare(polovan naravno). To sto Srbi kupuju auto kao da se zene (za ceo zivot po mogucstvu) je uglavnom razlog zasto su posle puni pizme na bilo koji auto koji imaju 14-15 godina jer onda niti mogu da ga prodaju niti da kupe nesto da se pristojno voze, a tad je svaki auto krs. A blesavi Nemci menjaju auto svake 3-4 godine!? Bas me zabole sta Amerikanci misle za Jugo, i isto tako me zabole da li je Jugo bolji od Wartburga, od tacke A do tacke B je super autic, curice nikad nisam muvao na auto,sve ostalo mi i ova kola zavrsa. Bilo bi super kad bih imao pare za nov BMW, polovne aute iz principa ne vozim, ovako ostaje mi da se vozim u Jugu i stvarno nemam problema sa tim.
[ vladd @ 09.03.2007. 00:46 ] @
Nisi prosao kroz baru po pljusku, pa te nije ostavio:).
Eto i ti Nemci, koliko se muce i pokusavaju sa golfom, vec peta verzija i nisu ustolicili dizajn, a Yugo iz prve!!
Poz.
[ Janmix @ 09.03.2007. 08:38 ] @
Koliko ja znam, na Yugu je razvodna kapa gore kod filtera za vazduh, tako da ti nece stati kad projuris kroz baru... Ovo je odlika keca, kod kog se pri svakoj bari moras pomoliti da ne ostane u njoj
[ brasta1 @ 10.03.2007. 09:46 ] @
####Nisi prosao kroz baru po pljusku, pa te nije ostavio:).###
Ma ne, kad naidjem na baru ja i zena izadjemo vani i prenesemo ga do suvog pa nastavimo. Lagan je to auto...
[ Nenad Vranjanac @ 10.03.2007. 11:07 ] @
Citat: vladd: Nisi prosao kroz baru po pljusku, pa te nije ostavio:).
a ti jesi?
3.5 litarski chrysler = 17-23 litara/100km, pa ti vidi.
[ Miroslav Jeftić @ 10.03.2007. 14:14 ] @
Je l' to na leru, ili prosek, ili šta?
[ Nenad Vranjanac @ 10.03.2007. 14:16 ] @
oko 17 otvoren put, oko 23 gradska voznja
jugo 55 (koji nije produvao) trosi ispod 6 na otvorenom putu u gradskoj oko 9.
[ Miroslav Jeftić @ 10.03.2007. 16:29 ] @
Sumnjam da je 17l na otvorenom putu, osim ako se vozi preko 200 naravno. Daj podupri to s nečim
[ Nenad Vranjanac @ 10.03.2007. 21:37 ] @
pa, ajde dobro, neka bude da izmisljam, ok?
ne mogu da poduprem ni sa cim, na zalost. jer je auto vozio moj rodjak, a ni on ni auto nisu u ovoj zemlji odavno.
ne secam se cak ni koji je model u pitanju, recimo da lici na stari concord
secam se samo da je kod retrovizora je bio lcd koji pokazuje potrosnju, i to su bile vrednosti koje je pokazivao.
doduse... sad mi je jos jedna stvar pala na pamet, mozda je to bilo na 100 milja - sto bi onda bilo 10-14l, daleko manje.
ali onda bi valjda i corbu racunali u galonima a ne litrama?
[ biber021 @ 12.03.2007. 09:17 ] @
Cena jedne litre benzina u Srbiji = ceni jednog galona u SAD.
Valjda ih je sramota da kazu da vise trose na benzin za zippo nego za yuga :)
[ vladd @ 12.03.2007. 14:59 ] @
Nisam mogao da prodjem kroz baru sa kecom, ostao sam na pola , sa drugim, civilizovanijim vozilima, nije bio taj problem...
[ Nenad Vranjanac @ 12.03.2007. 15:04 ] @
pa ko ti je kriv kad oces da okupas ljude koji cekaju gsp? sledeci put malo pusti gas pri prolasku kroz baru
ja za 8 godina voznje po raznim w.jb. nisam doziveo tako nesto. istina nikad nisam vozio keca.
[ vladd @ 12.03.2007. 17:37 ] @
Eee, ne znas sta je vozilo koje vozis, ako nisi vozio keca. A "Zastavina" bara je podvoznjak na Cukarici, kod Ade, posle pljuska, nema stanice, ali radi kao "rampa" za vesela nam vozila domace praproizvodnje
Poz
P.S. 30 god voznje po domacim i svetskim vkjb-nama, ali kec me je izuo..
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|